Pozáručný servis a údržba veľkokapacitných kopírovacích zariadení.

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Pozáručný servis a údržba veľkokapacitných kopírovacích zariadení.
Kód zákazky: 08879/2025/MAJ
Kód oznámenia: 9754 - WYS
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Služby
Hlavný CPV: 50313100-3
Predpokladaná hodnota: 53 792,60 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 27.6.2025 09:00
Vyhlásenie: 13.6.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Nitriansky samosprávny kraj
Adresa: Rázusova
94901 Nitra
NUTS: SK023 - Nitriansky kraj
Miesto dodania: Rázusova Nitra 94901 Slovensko Úrad Nitrianskeho samosprávneho kraja, Rázusova 2A, Nitra (ďalej len „Úrad NSK) a všetky pracoviská Úradu NSK už zriadené alebo v budúcnosti vytvorené.
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je poskytovanie služieb spojených s vykonávaním pozáručného servisu a údržby veľkokapacitných kopírovacích zariadení. Podrobná špecifikácia je súčasťou prílohy č. 1 – Opis predmetu zákazky.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1355393
1. Základné údaje
  • Organizácia: Nitriansky samosprávny kraj (ID: 5732)
  • Zákazka: Pozáručný servis a údržba veľkokapacitných kopírovacích zariadení. (ID: 536145)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 4fa5434f-47d0-4bbd-bb98-04cfe47f94e3
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Nitriansky samosprávny kraj
  • IČO: 37861298
  • DIČ: 2021611999
  • Adresa
  • Ulica: Rázusova
  • Číslo: 2A
  • Mesto: Nitra
  • PSČ: 94901
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: miroslav.ondrejicka@unsk.sk
  • Telefónne číslo: 0376925915
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
  • Centrálna obstarávacia organizácia, ktorá zadáva zákazky alebo uzatvára rámcové dohody na stavebné práce, tovar alebo služby určené pre iných kupujúcich: áno
  • Centrálna obstarávacia organizácia, ktorá nadobúda tovary a/alebo služby určené pre iných kupujúcich: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Nitriansky samosprávny kraj)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Regionálny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/3011
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 08879/2025/MAJ
  • Názov: Pozáručný servis a údržba veľkokapacitných kopírovacích zariadení.
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytovanie služieb spojených s vykonávaním pozáručného servisu a údržby veľkokapacitných kopírovacích zariadení. Podrobná špecifikácia je súčasťou prílohy č. 1 – Opis predmetu zákazky.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 53 792.60
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Opravy fotokopírovacích strojov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Údržba fotokopírovacích strojov
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Úrad Nitrianskeho samosprávneho kraja, Rázusova 2A, Nitra (ďalej len „Úrad NSK) a všetky pracoviská Úradu NSK už zriadené alebo v budúcnosti vytvorené.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: § 32 ods. 1 písm. e) ZVO Záujemca alebo uchádzač je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Záujemca alebo uchádzač preukazuje splnenie podmienky doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ nemusí uvedený doklad predložiť, verejný obstarávateľ ho získa z verejne dostupných portálov (PRÍLOHA C) § 32 ods. 1 písm. f) ZVO Záujemca ani uchádzač nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Záujemca alebo uchádzač preukazuje splnenie podmienky doloženým čestným vyhlásením. Verejný obstarávateľ požaduje v ponuke uchádzača predložiť: (PRÍLOHA D) § 152 ods. 1 ZVO Záujemca alebo uchádzač zapísaný do zoznamu hospodárskych subjektov na Úrade pre verejné obstarávanie. Záujemca alebo uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Pozáručný servis a údržba veľkokapacitných kopírovacích zariadení.
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 08879/2025/MAJ
  • Názov : Pozáručný servis a údržba veľkokapacitných kopírovacích zariadení.
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytovanie služieb spojených s vykonávaním pozáručného servisu a údržby veľkokapacitných kopírovacích zariadení. Podrobná špecifikácia je súčasťou prílohy č. 1 – Opis predmetu zákazky.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Opravy fotokopírovacích strojov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Údržba fotokopírovacích strojov
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Úrad Nitrianskeho samosprávneho kraja, Rázusova 2A, Nitra (ďalej len „Úrad NSK) a všetky pracoviská Úradu NSK už zriadené alebo v budúcnosti vytvorené.
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Výsledkom verejného obstarávania bude Rámcová zmluva o poskytovaní služieb uzatvorená s úspešným uchádzačom. Trvanie Rámcovej zmluvy: 36 kalendárnych mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti rámcovej zmluvy, alebo do doby vyčerpania finančného limitu rámcovej zmluvy podľa toho, ktorá zo skutočností nastane skôr.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. a) Záujemca alebo uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť predložením zoznamu dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb Záujemca alebo uchádzač preukáže technickú alebo odbornú spôsobilosť predložením zoznamu poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej“ rozhodné obdobie“) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ktorým preukáže, že v rozhodnom období poskytol služby v oblasti servisu a údržby kopírovacích zariadení v súhrnnej hodnote minimálne 50 000 EUR bez DPH. Zoznam musí obsahovať minimálne tieto údaje: a) Obchodné meno a sídlo dodávateľa; b) Obchodné meno a sídlo odberateľa; c) Zmluvný termín poskytnutia služieb, skutočný termín poskytnutia služieb, d) Popis poskytnutej služby, z ktorej bude jasne a určito zrejmé poskytnutie služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, e) Zmluvnú celkovú cenu za poskytnutie služieb a skutočnú (fakturovanú) celkovú cenu za poskytnutie služieb, ktorou sa rozumie celková cena za uskutočnenie služieb cena bez DPH, DPH a cena s DPH (ďalej len cena). V prípade, že skutočne fakturovaná celková cena sa líši od celkovej zmluvnej ceny a je preukázaná podľa ďalej uvedených pravidiel, bude akceptovaná táto skutočne fakturovaná celková cena v zmysle pravidiel uplatnenia bez DPH. Ak sa poskytnutie služieb uvedené v referencii/potvrdení viaže na viac rokov, uchádzač uvedie alikvotné údaje za príslušné obdobie. f) Meno a priezvisko, funkciu, telefónne číslo, e-mail kontaktnej osoby odberateľa, u ktorej si možno overiť údaje obsiahnuté v predloženom Zozname a potvrdení. Zoznam poskytnutých služieb musí byť podpísaný uchádzačom, jeho štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo iným zástupcom uchádzača, podľa toho, kto je oprávnený konať v mene uchádzača v záväzkových vzťahoch v súlade s dokladom o oprávnení podnikať. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval. V prípade poskytovania služieb v dlhšom časovom období ako sa požaduje, uchádzač alikvotne vyčísli ceny poskytnutých služieb za sledované obdobie. V prípade, ak uchádzač poskytoval služby ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba ceny služieb poskytnutých ním samotným.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. d) Záujemca alebo uchádzač preukáže svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality a v nadväznosti na § 35 zákona Uchádzač predloží: a) certifikát systému riadenia kvality podľa STN EN ISO 9001:2015 Systém manažérstva kvality Q.M.S vydaný nezávislou inštitúciou v oblasti informačné technológie. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému manažérstva kvality predložené uchádzačom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie systému manažérstva kvality sú v súlade s požadovanou normou na systém manažérstva kvality; b) certifikát systému manažérstva BOZP podľa normy ISO 45001 vydaný nezávislou oprávnenou inštitúciou v oblasti danej certifikácie. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému manažérstva kvality predložené uchádzačom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie systému manažérstva kvality sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami na systém manažérstva kvality; c) certifikát podľa ISO 14001 v oblasti environmentálneho manažérstva vydaný nezávislou oprávnenou inštitúciou v oblasti danej certifikácie. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému manažérstva kvality predložené uchádzačom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie informačnej bezpečnosti sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami na systém manažérstva informačnej bezpečnosti. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné aj osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena celkom v EUR s DPH.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena celkom v EUR s DPH.
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 27.06.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 27.06.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:15
  • Miesto otvárania ponúk: Úrad Nitrianskeho samosprávneho kraja, Rázusova 2A, Nitra
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povolené
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/536145
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/536145
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO