Poradenské služby v oblasti stavieb a kontrola oprávnenosti ich nákladov III.

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Poradenské služby v oblasti stavieb a kontrola oprávnenosti ich nákladov III.
Kód zákazky: 535779
Kód oznámenia: 9620 - WYS
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Služby
Hlavný CPV: 71321100-5
Predpokladaná hodnota: 211 980,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 30.6.2025 10:00
Vyhlásenie: 12.6.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: MH Invest, s.r.o.
Adresa: Mlynské Nivy
82109 Bratislava
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Mlynské Nivy Bratislava 82109 Slovensko
Zdroj:

Popis

Poskytovanie poradenských služieb a činností týkajúcich sa tvorby, kontroly a posudzovania rozpočtov a/alebo nákladov vo vzťahu k stavebným prácam investičných projektov, pri ktorých je verejný obstarávateľ v postavení investora, najmä nie však výlučne projektov, pre ktoré boli, alebo budú vydané osvedčenia o významnej investícii s cieľom overenia efektivity a oprávnenosti vynakladaných nákladov. Podrobný opis predmetu zákazky tvorí prílohu č. 1 tejto Výzvy.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1354771
1. Základné údaje
  • Organizácia: MH Invest, s.r.o. (ID: 31223)
  • Zákazka: Poradenské služby v oblasti stavieb a kontrola oprávnenosti ich nákladov III. (ID: 535779)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: d3c85337-e4a8-4198-a8f8-47dbd1017589
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: MH Invest, s.r.o.
  • IČO: 36724530
  • DIČ: 2022302931
  • Adresa
  • Ulica: Mlynské Nivy
  • Číslo: 44/A
  • Mesto: Bratislava
  • PSČ: 82109
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: j.pintova@mhinvest.sk
  • Telefónne číslo: +421948243217
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (MH Invest, s.r.o.)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Hospodárske záležitosti
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/9969
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 535779
  • Názov: Poradenské služby v oblasti stavieb a kontrola oprávnenosti ich nákladov III.
  • Opis: Poskytovanie poradenských služieb a činností týkajúcich sa tvorby, kontroly a posudzovania rozpočtov a/alebo nákladov vo vzťahu k stavebným prácam investičných projektov, pri ktorých je verejný obstarávateľ v postavení investora, najmä nie však výlučne projektov, pre ktoré boli, alebo budú vydané osvedčenia o významnej investícii s cieľom overenia efektivity a oprávnenosti vynakladaných nákladov. Podrobný opis predmetu zákazky tvorí prílohu č. 1 tejto Výzvy.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 211 980
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (hodnota): 211 980
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby týkajúce sa ekonomiky stavebníctva
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stavebná kontrola
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Trnavská cesta 100
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 821 01
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: OSOBNÉ POSTAVENIE § 32 ? Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, oprávnením dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. ? Uchádzač preukáže splnenie podmienky osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní. Podrobnejšie informácie sú uvedené v dokumente "Výzva na predloženie ponúk"
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Poradenské služby v oblasti stavieb a kontrola oprávnenosti ich nákladov III.
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 535779
  • Názov : Poradenské služby v oblasti stavieb a kontrola oprávnenosti ich nákladov III.
  • Opis: Poskytovanie poradenských služieb a činností týkajúcich sa tvorby, kontroly a posudzovania rozpočtov a/alebo nákladov vo vzťahu k stavebným prácam investičných projektov, pri ktorých je verejný obstarávateľ v postavení investora, najmä nie však výlučne projektov, pre ktoré boli, alebo budú vydané osvedčenia o významnej investícii s cieľom overenia efektivity a oprávnenosti vynakladaných nákladov. Podrobný opis predmetu zákazky tvorí prílohu č. 1 tejto Výzvy.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Množstvo: 6000
  • Jednotka: hodina
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 211 980
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby týkajúce sa ekonomiky stavebníctva
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stavebná kontrola
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Trnavská cesta 100
  • Mesto: Bratislava
  • PSČ: 821 01
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 30
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť v zmysle § 34 zákona, a to nasledovne: ? Technická alebo odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona - verejný obstarávateľ požaduje údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Požiadavky na odbornú spôsobilosť a prax za oboch kľúčových odborníkov uchádzač preukáže: a) predložením profesijného životopisu a zároveň, b) uvedením projektov a činnosti, ktoré pri ich realizácií vykonával, c) platným certifikátom, osvedčením alebo ekvivalentným dokladom o absolvovaní vzdelávania zodpovedajúceho požadovanej úrovne alebo iným dokladom deklarujúcim potvrdenie o dosiahnutí odbornej spôsobilosti a/alebo znalostí v oblasti oceňovania stavieb (ďalej aj „Certifikát“). Certifikát má obsahovať najmä nasledujúce údaje: - Jednoznačnú identifikáciu autority, ktorá Certifikát alebo doklad vydala. - Jednoznačnú identifikáciu osoby, ktorej bol Certifikát alebo ekvivalentný doklad vydaný. - Jednoznačné určenie spôsobilostí, ktoré boli Certifikátom získané. Životopis alebo obdobný doklad, obsahuje minimálne nasledujúce údaje: ? meno a priezvisko kľúčového odborníka/experta, ? história zamestnania/odbornej praxe kľúčového odborníka vo vzťahu k predmetu zákazky (zamestnávateľ/odberateľ, trvanie pracovného pomeru/trvanie odbornej praxe/rok a mesiac od – do, pozícia, ktorú kľúčový odborník zastával, hlavné činnosti súvisiace s predmetom zákazky, ktoré počas tohto obdobia vykonával), ? praktické skúsenosti/ Zoznam projektov kľúčového odborníka (názov projektu /predmetu plnenia, odberateľ/zamestnávateľ, opis predmetu plnenia/projektu, názov stavebných objektov v rámci predmetu plnenia/projektu, obdobie rok a mesiac realizácie od – do, kontaktné údaje odberateľa/verejného obstarávateľa za účelom overenia realizácie plnenia/projektu sa odporúča uviesť link na webové sídlo (ak je to možné), ? podpis kľúčového odborníka. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy: Uchádzač musí preukázať, že disponuje min. 2 odborníkmi, ktorí sa budú podieľať na plnení predmetu zákazky. Uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom kľúčových odborníkov, pričom verejný obstarávateľ požaduje, aby tieto podmienky účasti boli preukázané minimálne dvoma rôznymi osobami: Kľúčový odborník 1 – poradca v oblasti posudzovania nákladov stavieb Minimálne požiadavky: ? musí mať odbornú prax s výkonom činnosti poradcu v oblasti prípravy, kontroly a posudzovania nákladov vo vzťahu k stavebným prácam investičných projektov stavieb alebo znalca v oblasti kontroly a posudzovania rozpočtov a/alebo nákladov vo vzťahu k stavebným prácam investičných projektov stavieb minimálne 7 rokov praxe. Prax sa počíta od prvej praktickej skúsenosti z vyššie uvedenej činnosti (t. j. započítava sa aj každý začatý mesiac preukázateľný z údajov a informácií uvedených v životopise kľúčového odborníka), ? musí preukázať skúsenosti s realizáciou projektov, v rámci ktorých realizoval činností spojené s tvorbou rozpočtov a/alebo posudzovaním oprávnenosti investičných nákladov vo vzťahu k stavebným prácam/investičným projektom a/alebo ich kontrolou v oblasti stavieb. Zoznam projektov musí obsahovať minimálne (3) investičné diela zo zameraním na dopravné stavby, alebo mosty, tunely, alebo komplexné priemyselné stavby, alebo vodohospodárske stavby, alebo potrubné, energetické a iné líniové stavby, alebo pozemné stavby, na ktorých tvorbe, posudzovaní alebo hodnotení sa podieľal. Odbornosť sa preukazuje kombináciou týchto typov stavieb. Za posudzovaný projekt sa považuje investičný celok s objektovou skladbou v zložení minimálne troch (3) stavebných objektov. Kľúčový odborník 2 – poradca k rozpočtom v oblasti stavieb, Minimálne požiadavky: ? musí mať odbornú prax s výkonom činnosti v oblasti prípravy a/alebo tvorby rozpočtov/výkazov výmer, alebo kontroly rozpočtov vo väzbe na projektovú dokumentáciu v trvaní minimálne 5 rokov, ? musí predložiť Certifikát o absolvovaní kurzu používania aplikácie na oceňovanie, rozpočtovanie a riadenie stavebnej výroby alebo iný ekvivalentný doklad. Prax sa počíta od prvej praktickej skúsenosti z vyššie uvedenej činnosti (t. j. započítava sa aj každý začatý mesiac preukázateľný z údajov a informácií uvedených v životopise kľúčového odborníka)
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia vyhodnocovacia cena v EUR s DPH za celý predmet zákazky (podľa Prílohy č. 3 Výzvy – Návrh na plnenie kritérií)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia vyhodnocovacia cena v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (MH Invest, s.r.o.)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (MH Invest, s.r.o.)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 30.06.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 30.06.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:05
  • Opis otvárania ponúk: Všetky ponuky predložené v lehote na predkladanie ponúk sa otvoria naraz, po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk v IS EPVO.
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk bude neverejné, pričom sprístupnenie ponúk bude realizované funkcionalitou IS EPVO a uchádzačom bude zaslaná zápisnica z otvárania ponúk. V rámci primeranej aplikácie zákona o verejnom obstarávaní vo väzbe na hospodárne a efektívne vynakladanie finančných prostriedkov, verejný obstarávateľ bude vyhodnocovať splnenie podmienok účasti u uchádzača s Najnižšou vyhodnocovanou cenou v EUR s DPH za celý predmet zákazky (podľa Prílohy č. 3 Výzvy – Návrh na plnenie kritérií), t. j. u uchádzača, ktorý sa umiestnil na predbežnom prvom mieste v poradí.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/535779
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/535779
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: ePVO