1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Služby marketingovej a reklamnej agentúry
-
Účel
-
Opis časti
- Názov : Služby marketingovej a reklamnej agentúry
- Opis: Predmetom zákazky je kreatívne riešenie komplexných marketingových služieb vrátane zabezpečenia strategického poradenstva, audiovizuálnej alebo digitálnej produkcie spotov, tvorby kreatívnych konceptov a poskytnutie reklamných služieb v prostredí digitálnych médií vrátane kreatívnych návrhov, programovania a správy sociálnych médií. Podrobné vymedzenie Predmetu zákazky je uvedené vo Zväzku 3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Reklamné a marketingové služby
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 79341400, 92111200
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: TIPOS, národná lotériová spoločnosť, a. s., Brečtanová 1
- Mesto: Bratislava
- PSČ: 83007
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 24
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Názov podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Opis podmienky účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoje finančné a ekonomické postavenie vo verejnom obstarávaní scan originálu alebo scan úradne osvedčenej kópie dokladov, ak nie je uvedené inak): 1. podľa § 33 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní – prehľadom o celkovom obrate za posledné tri (3) hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE: Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Z predloženého jednotného európskeho dokumentu musia jednoznačne vyplývať informácie o splnení všetkých určených podmienok účasti a informácie o spôsobe preukázania určených podmienok účasti podľa § 33 zákona o verejnom obstarávaní v tomto postupe zadávania zákazky vo väzbe na ustanovenie § 33 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní. Súhrnný materiál obsahujúci zhrnutie základných informácií o Jednotnom európskom dokumente pre verejné obstarávanie je možné nájsť na https://www.uvo.gov.sk/jednotnyeuropsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html. Verejný obstarávateľ umožňuje vyplniť iba globálny údaj. Uchádzač môže na preukázanie finančného a ekonomického postavenia využiť finančné zdroje inej osoby v zmysle § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne. Na prepočet inej meny sa prepočítajú ceny na EUR podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) za príslušný kalendárny rok. Za rok 2025 kurzom ECB ku dňu zverejnenia oznámenia v Úradnom vestníku EÚ. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uvedie celkový obrat za posledné tri (3) hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač zároveň predloží z účtovnej závierky kópiu výkazov ziskov a strát, alebo kópiu výkazov príjmov a výdavkov, za požadované roky. Verejný obstarávateľ akceptuje aj predloženie informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok, ktorého správcom je Ministerstvo financií SR (http://www.registeruz.sk/). Minimálny celkový obrat za posledné tri (3) hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti kumulatívne musí byť 3 000 000 EUR bez DPH.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné doklady, ktorými preukazuje svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní (scan originálu alebo scan úradne osvedčenej kópie dokladov, ak nie je uvedené inak): 1. podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní – zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona; 2. podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní – údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov; 3. podľa § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní v spojitosti s § 35 zákona o verejnom obstarávaní – dokladmi o zabezpečení systému manažérstva kvality. VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE: Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní. Z predloženého jednotného európskeho dokumentu musia jednoznačne vyplývať informácie o splnení všetkých určených podmienok účasti a informácie o spôsobe preukázania určených podmienok účasti podľa § 34 zákona o verejnom obstarávaní v tomto postupe zadávania zákazky vo väzbe na ustanovenie § 33 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Súhrnný materiál obsahujúci zhrnutie základných informácií o Jednotnom európskom dokumente pre verejné obstarávanie je možné nájsť na https://www.uvo.gov.sk/jednotnyeuropsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html. Verejný obstarávateľ umožňuje vyplniť iba globálny údaj. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v zmysle § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní (vzor Príloha č. 10 súťažných podkladov). Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Na prepočet ostatnej meny sa prepočítajú ceny na EUR podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) za príslušný kalendárny rok. Za rok 2025 kurzom ECB ku dňu zverejnenia oznámenia v Úradnom vestníku EÚ. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. Uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri (3) roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov. Uchádzač prostredníctvom predloženého zoznamu poskytnutých služieb preukáže, že v predchádzajúcich troch (3) rokoch od vyhlásenia verejného obstarávania poskytol služby, ktorých predmetom bol návrh a implementácia komunikačnej stratégie a to konkrétne: i. vytvorenie firemnej identity vrátane dizajn manuálu; ii. implementácia novej firemnej identity do realizovanej nadlinkovej a podlinkovej imidžovej alebo produktovej komunikácie; iii. poskytovanie služby pre spoločnosť s 360 stupňovou nadlinkovou imidžovou alebo produktovou kampaňou, ktorá bola nasadená v médiách s výkonom min. 1 000 GRPs mesačne v rámci krajín EÚ. Vyššie uvedené služby môže uchádzač preukázať jednou sumárnou referenciou (zákazkou, zmluvou) alebo dôkazom o plnení za podmienky dodržania všetkých minimálnych požiadaviek uvedených v bodoch i) až iii) alebo aj samostatnými referenciami (zákazkami, zmluvami), resp. dôkazmi o plnení za podmienky dodržania každej požiadavky uvedenej v bodoch i) až iii). Zoznam poskytnutých služieb musí obsahovať: a) identifikáciu odberateľa/objednávateľa (obchodné meno a adresa), b) stručný opis predmetu zmluvy, z ktorého bude možné posúdiť splnenie podmienky účasti (vrátane minimálnych požiadaviek vyžadovaných v rámci tejto podmienky účasti), c) zmluvná cena a skutočne vyfakturovaná cena v Eur bez DPH, d) zmluvný a skutočný termín poskytnutia predmetu zmluvy (v prípade rozdielu uviesť dôvod), e) meno, priezvisko, funkcia a kontakt na osobu odberateľa/objednávateľa, u ktorej si bude možné uvedené údaje overiť. V prípade, ak uchádzač predkladá/uvádza zmluvu, ktorej poskytovanie služieb presahuje stanovené obdobie posledných troch (3) rokov, t. j. poskytovanie služieb začalo pred tromi rokmi, alebo nebolo skončené do vyhlásenia verejného obstarávania (rozhodné obdobie), uchádzač v zozname uvedie zvlášť hodnotu/sumu zo zmluvnej ceny iba za tú časť, ktorá bola poskytnutá v požadovanom období. V prípade, ak služby poskytoval záujemca ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba finančný objem, poskytovaný ním samotným. Ak sa uchádzač na preukázanie splnenia podmienky rozhodne použiť referenciu vedenú v informačnom systéme ÚVO v Evidencii referencií, uvedie v zozname Názov objednávateľa, názov zmluvy, stručný opis plnenia relevantného predmetu zákazky, lehotu plnenia, cenu poskytnutých služieb v EUR bez DPH ku dňu predkladania ponuky a registračné číslo tejto referencie. 2. Uchádzač preukáže odbornú úroveň personálneho zabezpečenia plnenia predmetu zákazky prostredníctvom kľúčových odborníkov (expertov): Expert č. 1 – Account manager/manažér Expert č. 2 – Kreatívny riaditeľ Expert č. 3 – Art Director Expert č. 4 – Copywriter Expert č. 5 – Strategic Planner Expert č. 6 – Account executive Expert č. 7 – Online graphic designer Expert č. 8 – Graphic designer Expert č. 9 – Digital Copywriter Expert č. 10 – Social media manager Expert č. 11 – DTP Operator Kompletné znenie tejto podmienky účasti je uvedené v časti 1.4 Podmienky účasti súťažných podkladov.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium č. 1 - Kvalita vypracovaného kreatívneho riešenia/konceptu - Váha 40 %
-
Parametre kritéria
-
Váhové hodnotiace kritérium
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 40
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita vypracovaného kreatívneho riešenia/konceptu
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium č. 2 – Najnižšia cena celkom v Eur bez DPH (za 24 mesiacov) - Váha 60 %
-
Parametre kritéria
-
Váhové hodnotiace kritérium
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 60
- Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (percentá, presne)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena celkom v Eur bez DPH (za 24 mesiacov)
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná koncesia, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov verejný obstarávateľ vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom rámcovej dohody uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny uchádzačov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povolená
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predložení
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 10.07.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 6
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 10.07.2025
- Čas otvárania ponúk: 10:01
- Opis otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ zrealizuje otváranie ponúk prostredníctvom funkcionality IS EPVO, t. j. automatickým vytvorením a odoslaním zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
- Miesto otvárania ponúk: Online – prostredníctvom elektronickej platformy (IS EPVO)
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/535593
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)