Originálny spotrebný materiál pre tlačiace zariadenia

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Originálny spotrebný materiál pre tlačiace zariadenia
Kód zákazky: ID 60756
Kód oznámenia: 9602 - MST
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 30125100-2
Predpokladaná hodnota: 22 738 305,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 11.7.2025 10:00
Vyhlásenie: 12.6.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Pribinova
81272 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Pribinova Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81272 Slovensko Miesta dodania: - Úrad MV SR, Sklad na Račianskej 45, zo strany Legerského 1, 832 56 Bratislava, - Centrum podpory Bratislava, Sklad na Račianskej 45, zo strany Legerského 1, 832 56 Bratislava, - Centrum podpory Trnava, Kollárova 31, 917 02 Trnava
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je nákup originálneho spotrebného materiálu pre tlačiace zariadenia, ktorými disponuje verejný obstarávateľ.

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1348954
1. Základné údaje
  • Organizácia: Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky (ID: 20276)
  • Zákazka: Originálny spotrebný materiál pre tlačiace zariadenia (ID: 528507)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: 14d830b3-dbff-4844-941c-a0ecefdbbdfd
  • Identifikátor verzie oznámenia: 07b920c8-2000-4212-a91f-574846c3ebf1
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.11
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • 2.1.2 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky
  • IČO: 00151866
  • DIČ: 2020571520
  • Adresa
  • Ulica: Pribinova
  • Číslo: 2
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81272
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : odbor realizácie verejného obstarávania
  • E-mail: veronika.zdimal@minv.sk
  • Telefónne číslo: +421250944529
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho: ORG-0002 (Ministerstvo vnútra Slovenskej republiky)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Orgán ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Verejný poriadok a bezpečnosť
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/239
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: ID 60756
  • Názov: Originálny spotrebný materiál pre tlačiace zariadenia
  • Opis: Predmetom zákazky je nákup originálneho spotrebného materiálu pre tlačiace zariadenia, ktorými disponuje verejný obstarávateľ.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 22 738 305.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Hlavná klasifikácia
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Tonerové náplne
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 30237310, 30192300, 30192320, 30125110, 30125120, 30125000, 30124100, 30124120, 30124140, 30124200, 60000000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Krajina: Slovensko
  • Vymedzenie miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Bližší opis miest dodania predmetu zákazky je uvedený v prílohe č. 1A až 1D súťažných podkladov.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Čisto vnútroštátne dôvody na vylúčenie
  • Opis/spôsob preukazovania: Podmienky účasti sú uvedené v prílohe č. 5 SP.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Verejná súťaž
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1.Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii so záujemcami / uchádzačmi postupovať v zmysle § 20 zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom komunikačného rozhrania elektronického prostriedku JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami / uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania. JOSEPHINE je na účely tohto verejného obstarávania softvér pre elektronizáciu zadávania verejných zákaziek. JOSEPHINE je webová aplikácia na doméne https://josephine.proebiz.com 2. Verejný obstarávateľ poskytuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. Súťažné podklady a prípadné vysvetlenie alebo doplnenie súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie budú verejným obstarávateľom zverejnené v elektronickom prostriedku JOSEPHINE na adrese: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/60756/summary 3. Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ tieto dokumenty záujemcom nezasiela. Zároveň verejný obstarávateľ v Profile verejného obstarávateľa na stránke Úradu pre verejné obstarávanie http://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/239 uverejňuje priamy odkaz na informácie a dokumenty. 4.Komunikačným jazykom v tejto verejnej súťaži je slovenský jazyk. 5.Vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, verejný obstarávateľ bezodkladne oznámi najneskôr 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že žiadosť o vysvetlenie bude doručená elektronicky funkcionalitou JOSEPHINE dostatočne vopred. 6. Predmetné verejné obstarávanie je zelené verejné obstarávanie. 7. Predmetné verejné obstarávanie nie je obstarávanie inovácií, nie je obstarávanie zamerané na sociálne aspekty. 8. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora alebo ak ich konečným užívateľom je osoba uvedená v § 11 ods.1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní. 9. Verejný obstarávateľ upozorňuje na skutočnosť, že napriek tomu, že v tomto formulári je uvedená lehota viazanosti ponúk 12 mesiacov, platí pevne stanovená lehota viazanosti ponúk do 10.07.2026. Uvedené riešenie bolo nevyhnutné z dôvodu nemožnosti zadať vo formulári oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania lehotu viazanosti ponúk vo formáte konkrétneho dátumu.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 4
  • Maximálny počet častí zadaných jednému uchádzačovi: 4
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Originálny spotrebný materiál pre tlačiace zariadenia - časť č. 1
  • Účel
  • Opis časti
  • Názov : Originálny spotrebný materiál pre tlačiace zariadenia - časť č. 1
  • Opis: Predmetom zákazky je nákup originálneho spotrebného materiálu pre tlačiace zariadenia, ktorými disponuje verejný obstarávateľ. Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 1A súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 7 468 332.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Tonerové náplne
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 30237310, 30192300, 30192320, 30125110, 30125120, 30125000, 30124100, 30124120, 30124140, 30124200, 60000000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Environmentálny vplyv obstarávania
  • Environmentálny vplyv obstarávania
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Iný
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: Požaduje sa uvedenie opatrení environmentálneho manažérstva použitých záujemcom pri plnení zmluvy a to predložením originálu alebo úradne osvedčenej kópie platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva vo vzťahu k predmetu zákazky v zmysle požiadaviek EN ISO 14001 resp. ekvivalent, vydaný nezávislou inštitúciou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu v súlade s § 36 zákona. Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonery – bez obmedzenia značky, typu či množstva - z miest určenia verejného obstarávateľa. Prázdne tonerové kazety bude dodávateľ preberať od objednávateľa pri každej dodávke tonerov. Toto prevzatie sa pri každom odbere potvrdí podpísaním sprievodného listu nebezpečného odpadu podľa Vyhlášky Ministerstva životného prostredia č. 371/2015 Z. z.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Krajina: Slovensko
  • Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesta dodania: - Úrad MV SR, Sklad na Račianskej 45, zo strany Legerského 1, 832 56 Bratislava, - Centrum podpory Bratislava, Sklad na Račianskej 45, zo strany Legerského 1, 832 56 Bratislava, - Centrum podpory Trnava, Kollárova 31, 917 02 Trnava
  • Predpokladané trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 36
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Využitie prostriedkov z fondov EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Aplikácia rámcovej dohody
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický systém obstarávania
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Podmienky účasti uchádzačov týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam dodávok tovaru rovnakého charakteru ako je predmet zákazky, t.j. dodávky originálneho spotrebného materiálu pre tlačiace zariadenia za predchádzajúce tri roky (36 mesiacov) od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej len „rozhodné obdobie“) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie. Minimálna požadovaná úroveň - uchádzač predloženým zoznamom preukáže, že za rozhodné obdobie zrealizoval minimálne 3 dodávky tovaru rovnakého charakteru ako je predmet zákazky, t.j. dodávky originálneho spotrebného materiálu pre tlačiace zariadenia, okrem takých dodávok, ktoré boli súčasťou dodania tlačiacich zariadení vo forme štartovacích balíčkov. Minimálna súhrnná hodnota referencií pre časť č. 1 je verejným obstarávateľom stanovená na 700 000,- EUR bez DPH. V prípade, že uchádzač predkladá ponuku pre viac častí, postačuje predložiť jeden zoznam minimálne 3 dodávok tovaru rovnakého charakteru v zmysle vyššie uvedeného, za predpokladu, že súhrnná hodnota týchto referencií je v minimálnej hodnote stanovenej pre hodnotenú časť zákazky v zmysle vyššie uvedeného.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Podmienky účasti uchádzačov týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. h) v nadväznosti na § 36 zákona – uvedenie opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré záujemca použije pri plnení zmluvy. Požaduje sa uvedenie opatrení environmentálneho manažérstva použitých záujemcom pri plnení zmluvy a to predložením originálu alebo úradne osvedčenej kópie platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva vo vzťahu k predmetu zákazky v zmysle požiadaviek EN ISO 14001 resp. ekvivalent, vydaný nezávislou inštitúciou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu v súlade s § 36 zákona. V prípade, že uchádzač predkladá ponuku pre viac častí, postačuje raz predložiť originál alebo úradne osvedčenú kópiu platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva vo vzťahu k predmetu zákazky v zmysle požiadaviek EN ISO 14001 v zmysle vyššie uvedeného.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za dodanie predmetu zákazky vyjadrená v EUR bez DPH
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • eFakturácia
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • eKatalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • ePodpis
  • Vyžaduje sa zdokonalený alebo kvalifikovaný elektronický podpis alebo elektronická pečať [v zmysle nariadenia (EÚ) č. 910/2014].: áno
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predložení
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 11.07.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: čeština
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 11.07.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:30
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky. Prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku JOSEPHINE sa online sprístupnia ponuky všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a určeným spôsobom komunikácie, a to v čase uvedenom v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Výška zábezpeky v časti č. 1 je vo výške 150 000,00 €. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch bod č. 14.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/60756/summary
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Súťažné podklady v úradných jazykoch
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/528507
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: JOSEPHINE
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • 5.1.2 Časť
  • Názov: Originálny spotrebný materiál pre tlačiace zariadenia - časť č. 2
  • Účel
  • Opis časti
  • Názov : Originálny spotrebný materiál pre tlačiace zariadenia - časť č. 2
  • Opis: Predmetom zákazky je nákup originálneho spotrebného materiálu pre tlačiace zariadenia, ktorými disponuje verejný obstarávateľ. Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 1B súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 3 335 109.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Tonerové náplne
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 30237310, 30192300, 30192320, 30125110, 30125120, 30125000, 30124100, 30124120, 30124140, 30124200, 60000000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Environmentálny vplyv obstarávania
  • Environmentálny vplyv obstarávania
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Iný
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: Požaduje sa uvedenie opatrení environmentálneho manažérstva použitých záujemcom pri plnení zmluvy a to predložením originálu alebo úradne osvedčenej kópie platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva vo vzťahu k predmetu zákazky v zmysle požiadaviek EN ISO 14001 resp. ekvivalent, vydaný nezávislou inštitúciou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu v súlade s § 36 zákona. Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonery – bez obmedzenia značky, typu či množstva - z miest určenia verejného obstarávateľa. Prázdne tonerové kazety bude dodávateľ preberať od objednávateľa pri každej dodávke tonerov. Toto prevzatie sa pri každom odbere potvrdí podpísaním sprievodného listu nebezpečného odpadu podľa Vyhlášky Ministerstva životného prostredia č. 371/2015 Z. z.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Krajina: Slovensko
  • Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesta dodania: - CP TN, Centrum podpory Trenčín, Jilemnického 1, 911 42 Trenčín - CP NR, Centrum podpory Nitra, Pieskova 32, 949 01 Nitra
  • Predpokladané trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 36
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Využitie prostriedkov z fondov EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Aplikácia rámcovej dohody
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický systém obstarávania
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Podmienky účasti uchádzačov týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam dodávok tovaru rovnakého charakteru ako je predmet zákazky, t.j. dodávky originálneho spotrebného materiálu pre tlačiace zariadenia za predchádzajúce tri roky (36 mesiacov) od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej len „rozhodné obdobie“) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie. Minimálna požadovaná úroveň - uchádzač predloženým zoznamom preukáže, že za rozhodné obdobie zrealizoval minimálne 3 dodávky tovaru rovnakého charakteru ako je predmet zákazky, t.j. dodávky originálneho spotrebného materiálu pre tlačiace zariadenia, okrem takých dodávok, ktoré boli súčasťou dodania tlačiacich zariadení vo forme štartovacích balíčkov. Minimálna súhrnná hodnota referencií pre časť č. 2 je verejným obstarávateľom stanovená na 300 000,- EUR bez DPH. V prípade, že uchádzač predkladá ponuku pre viac častí, postačuje predložiť jeden zoznam minimálne 3 dodávok tovaru rovnakého charakteru v zmysle vyššie uvedeného, za predpokladu, že súhrnná hodnota týchto referencií je v minimálnej hodnote stanovenej pre hodnotenú časť zákazky v zmysle vyššie uvedeného.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Podmienky účasti uchádzačov týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. h) v nadväznosti na § 36 zákona – uvedenie opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré záujemca použije pri plnení zmluvy. Požaduje sa uvedenie opatrení environmentálneho manažérstva použitých záujemcom pri plnení zmluvy a to predložením originálu alebo úradne osvedčenej kópie platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva vo vzťahu k predmetu zákazky v zmysle požiadaviek EN ISO 14001 resp. ekvivalent, vydaný nezávislou inštitúciou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu v súlade s § 36 zákona. V prípade, že uchádzač predkladá ponuku pre viac častí, postačuje raz predložiť originál alebo úradne osvedčenú kópiu platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva vo vzťahu k predmetu zákazky v zmysle požiadaviek EN ISO 14001 v zmysle vyššie uvedeného.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za dodanie predmetu zákazky vyjadrená v EUR bez DPH
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • eFakturácia
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • eKatalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • ePodpis
  • Vyžaduje sa zdokonalený alebo kvalifikovaný elektronický podpis alebo elektronická pečať [v zmysle nariadenia (EÚ) č. 910/2014].: áno
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predložení
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 11.07.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:30
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: čeština
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 11.07.2025
  • Čas otvárania ponúk: 11:00
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky. Prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku JOSEPHINE sa online sprístupnia ponuky všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a určeným spôsobom komunikácie, a to v čase uvedenom v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Výška zábezpeky v časti č. 2 je vo výške 65 000,00 €. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch bod č. 14.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/60756/summary
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Súťažné podklady v úradných jazykoch
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/528507
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: JOSEPHINE
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • 5.1.3 Časť
  • Názov: Originálny spotrebný materiál pre tlačiace zariadenia - časť č. 3
  • Účel
  • Opis časti
  • Názov : Originálny spotrebný materiál pre tlačiace zariadenia - časť č. 3
  • Opis: Predmetom zákazky je nákup originálneho spotrebného materiálu pre tlačiace zariadenia, ktorými disponuje verejný obstarávateľ. Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 1C súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 5 836 491.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Tonerové náplne
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 30237310, 30192300, 30192320, 30125110, 30125120, 30125000, 30124100, 30124120, 30124140, 30124200, 60000000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Environmentálny vplyv obstarávania
  • Environmentálny vplyv obstarávania
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Iný
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: Požaduje sa uvedenie opatrení environmentálneho manažérstva použitých záujemcom pri plnení zmluvy a to predložením originálu alebo úradne osvedčenej kópie platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva vo vzťahu k predmetu zákazky v zmysle požiadaviek EN ISO 14001 resp. ekvivalent, vydaný nezávislou inštitúciou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu v súlade s § 36 zákona. Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonery – bez obmedzenia značky, typu či množstva - z miest určenia verejného obstarávateľa. Prázdne tonerové kazety bude dodávateľ preberať od objednávateľa pri každej dodávke tonerov. Toto prevzatie sa pri každom odbere potvrdí podpísaním sprievodného listu nebezpečného odpadu podľa Vyhlášky Ministerstva životného prostredia č. 371/2015 Z. z.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Krajina: Slovensko
  • Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesta dodania: - CP ZA, Centrum podpory Žilina, Kuzmányho 26, 012 23 Žilina - CP BB – Centrum podpory Banská Bystrica, Timravy 13, 974 86 Banská Bystrica
  • Predpokladané trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 36
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Využitie prostriedkov z fondov EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Aplikácia rámcovej dohody
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický systém obstarávania
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Podmienky účasti uchádzačov týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam dodávok tovaru rovnakého charakteru ako je predmet zákazky, t.j. dodávky originálneho spotrebného materiálu pre tlačiace zariadenia za predchádzajúce tri roky (36 mesiacov) od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej len „rozhodné obdobie“) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie. Minimálna požadovaná úroveň - uchádzač predloženým zoznamom preukáže, že za rozhodné obdobie zrealizoval minimálne 3 dodávky tovaru rovnakého charakteru ako je predmet zákazky, t.j. dodávky originálneho spotrebného materiálu pre tlačiace zariadenia, okrem takých dodávok, ktoré boli súčasťou dodania tlačiacich zariadení vo forme štartovacích balíčkov. Minimálna súhrnná hodnota referencií pre časť č. 3 je verejným obstarávateľom stanovená na 550 000,- EUR bez DPH. V prípade, že uchádzač predkladá ponuku pre viac častí, postačuje predložiť jeden zoznam minimálne 3 dodávok tovaru rovnakého charakteru v zmysle vyššie uvedeného, za predpokladu, že súhrnná hodnota týchto referencií je v minimálnej hodnote stanovenej pre hodnotenú časť zákazky v zmysle vyššie uvedeného.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Podmienky účasti uchádzačov týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. h) v nadväznosti na § 36 zákona – uvedenie opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré záujemca použije pri plnení zmluvy. Požaduje sa uvedenie opatrení environmentálneho manažérstva použitých záujemcom pri plnení zmluvy a to predložením originálu alebo úradne osvedčenej kópie platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva vo vzťahu k predmetu zákazky v zmysle požiadaviek EN ISO 14001 resp. ekvivalent, vydaný nezávislou inštitúciou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu v súlade s § 36 zákona. V prípade, že uchádzač predkladá ponuku pre viac častí, postačuje raz predložiť originál alebo úradne osvedčenú kópiu platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva vo vzťahu k predmetu zákazky v zmysle požiadaviek EN ISO 14001 v zmysle vyššie uvedeného.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za dodanie predmetu zákazky vyjadrená v EUR bez DPH
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • eFakturácia
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • eKatalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • ePodpis
  • Vyžaduje sa zdokonalený alebo kvalifikovaný elektronický podpis alebo elektronická pečať [v zmysle nariadenia (EÚ) č. 910/2014].: áno
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predložení
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 11.07.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 11:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: čeština
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 11.07.2025
  • Čas otvárania ponúk: 11:30
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky. Prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku JOSEPHINE sa online sprístupnia ponuky všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a určeným spôsobom komunikácie, a to v čase uvedenom v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Výška zábezpeky v časti č. 3 je vo výške 115 000,00 €. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch bod č. 14.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/60756/summary
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Súťažné podklady v úradných jazykoch
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/528507
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: JOSEPHINE
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • 5.1.4 Časť
  • Názov: Originálny spotrebný materiál pre tlačiace zariadenia - časť č. 4
  • Účel
  • Opis časti
  • Názov : Originálny spotrebný materiál pre tlačiace zariadenia - časť č. 4
  • Opis: Predmetom zákazky je nákup originálneho spotrebného materiálu pre tlačiace zariadenia, ktorými disponuje verejný obstarávateľ. Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 1D súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 6 098 373.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Tonerové náplne
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 30237310, 30192300, 30192320, 30125110, 30125120, 30125000, 30124100, 30124120, 30124140, 30124200, 60000000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Environmentálny vplyv obstarávania
  • Environmentálny vplyv obstarávania
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Iný
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: Požaduje sa uvedenie opatrení environmentálneho manažérstva použitých záujemcom pri plnení zmluvy a to predložením originálu alebo úradne osvedčenej kópie platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva vo vzťahu k predmetu zákazky v zmysle požiadaviek EN ISO 14001 resp. ekvivalent, vydaný nezávislou inštitúciou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu v súlade s § 36 zákona. Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonery – bez obmedzenia značky, typu či množstva - z miest určenia verejného obstarávateľa. Prázdne tonerové kazety bude dodávateľ preberať od objednávateľa pri každej dodávke tonerov. Toto prevzatie sa pri každom odbere potvrdí podpísaním sprievodného listu nebezpečného odpadu podľa Vyhlášky Ministerstva životného prostredia č. 371/2015 Z. z.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Krajina: Slovensko
  • Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesta dodania: - CP PO – Centrum podpory Prešov, Sklad v Malom Šariši č. 358, 080 01 Malý Šariš - CP KE – Centrum podpory Košice, Rampova 7, 041 02 Košice
  • Predpokladané trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 36
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Využitie prostriedkov z fondov EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Aplikácia rámcovej dohody
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický systém obstarávania
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Podmienky účasti uchádzačov týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam dodávok tovaru rovnakého charakteru ako je predmet zákazky, t.j. dodávky originálneho spotrebného materiálu pre tlačiace zariadenia za predchádzajúce tri roky (36 mesiacov) od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej len „rozhodné obdobie“) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie. Minimálna požadovaná úroveň - uchádzač predloženým zoznamom preukáže, že za rozhodné obdobie zrealizoval minimálne 3 dodávky tovaru rovnakého charakteru ako je predmet zákazky, t.j. dodávky originálneho spotrebného materiálu pre tlačiace zariadenia, okrem takých dodávok, ktoré boli súčasťou dodania tlačiacich zariadení vo forme štartovacích balíčkov. Minimálna súhrnná hodnota referencií pre časť č. 4 je verejným obstarávateľom stanovená na 600 000,- EUR bez DPH. V prípade, že uchádzač predkladá ponuku pre viac častí, postačuje predložiť jeden zoznam minimálne 3 dodávok tovaru rovnakého charakteru v zmysle vyššie uvedeného, za predpokladu, že súhrnná hodnota týchto referencií je v minimálnej hodnote stanovenej pre hodnotenú časť zákazky v zmysle vyššie uvedeného.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Podmienky účasti uchádzačov týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. h) v nadväznosti na § 36 zákona – uvedenie opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré záujemca použije pri plnení zmluvy. Požaduje sa uvedenie opatrení environmentálneho manažérstva použitých záujemcom pri plnení zmluvy a to predložením originálu alebo úradne osvedčenej kópie platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva vo vzťahu k predmetu zákazky v zmysle požiadaviek EN ISO 14001 resp. ekvivalent, vydaný nezávislou inštitúciou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu v súlade s § 36 zákona. V prípade, že uchádzač predkladá ponuku pre viac častí, postačuje raz predložiť originál alebo úradne osvedčenú kópiu platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva vo vzťahu k predmetu zákazky v zmysle požiadaviek EN ISO 14001 v zmysle vyššie uvedeného.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za dodanie predmetu zákazky vyjadrená v EUR bez DPH
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • eFakturácia
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • eKatalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • ePodpis
  • Vyžaduje sa zdokonalený alebo kvalifikovaný elektronický podpis alebo elektronická pečať [v zmysle nariadenia (EÚ) č. 910/2014].: áno
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predložení
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 11.07.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 11:30
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: čeština
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 11.07.2025
  • Čas otvárania ponúk: 12:00
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky. Prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku JOSEPHINE sa online sprístupnia ponuky všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a určeným spôsobom komunikácie, a to v čase uvedenom v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Výška zábezpeky v časti č. 4 je vo výške 120 000,00 €. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch bod č. 14.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/60756/summary
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Súťažné podklady v úradných jazykoch
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/528507
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: JOSEPHINE
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)