1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Originálny spotrebný materiál pre tlačiace zariadenia - časť č. 1
-
Účel
-
Opis časti
- Názov : Originálny spotrebný materiál pre tlačiace zariadenia - časť č. 1
- Opis: Predmetom zákazky je nákup originálneho spotrebného materiálu pre tlačiace zariadenia, ktorými disponuje verejný obstarávateľ. Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 1A súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Tovary
-
Doplňujúci druh zákazky
-
Doplňujúci druh zákazky
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 7 468 332.00
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Tonerové náplne
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 30237310, 30192300, 30192320, 30125110, 30125120, 30125000, 30124100, 30124120, 30124140, 30124200, 60000000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Environmentálny vplyv obstarávania
-
Environmentálny vplyv obstarávania
- Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Iný
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
- Opis strategického verejného obstarávania: Požaduje sa uvedenie opatrení environmentálneho manažérstva použitých záujemcom pri plnení zmluvy a to predložením originálu alebo úradne osvedčenej kópie platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva vo vzťahu k predmetu zákazky v zmysle požiadaviek EN ISO 14001 resp. ekvivalent, vydaný nezávislou inštitúciou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu v súlade s § 36 zákona. Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonery – bez obmedzenia značky, typu či množstva - z miest určenia verejného obstarávateľa. Prázdne tonerové kazety bude dodávateľ preberať od objednávateľa pri každej dodávke tonerov. Toto prevzatie sa pri každom odbere potvrdí podpísaním sprievodného listu nebezpečného odpadu podľa Vyhlášky Ministerstva životného prostredia č. 371/2015 Z. z.
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Krajina: Slovensko
- Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesta dodania: - Úrad MV SR, Sklad na Račianskej 45, zo strany Legerského 1, 832 56 Bratislava, - Centrum podpory Bratislava, Sklad na Račianskej 45, zo strany Legerského 1, 832 56 Bratislava, - Centrum podpory Trnava, Kollárova 31, 917 02 Trnava
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 36
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: Podmienky účasti uchádzačov týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam dodávok tovaru rovnakého charakteru ako je predmet zákazky, t.j. dodávky originálneho spotrebného materiálu pre tlačiace zariadenia za predchádzajúce tri roky (36 mesiacov) od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej len „rozhodné obdobie“) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie. Minimálna požadovaná úroveň - uchádzač predloženým zoznamom preukáže, že za rozhodné obdobie zrealizoval minimálne 3 dodávky tovaru rovnakého charakteru ako je predmet zákazky, t.j. dodávky originálneho spotrebného materiálu pre tlačiace zariadenia, okrem takých dodávok, ktoré boli súčasťou dodania tlačiacich zariadení vo forme štartovacích balíčkov. Minimálna súhrnná hodnota referencií pre časť č. 1 je verejným obstarávateľom stanovená na 700 000,- EUR bez DPH. V prípade, že uchádzač predkladá ponuku pre viac častí, postačuje predložiť jeden zoznam minimálne 3 dodávok tovaru rovnakého charakteru v zmysle vyššie uvedeného, za predpokladu, že súhrnná hodnota týchto referencií je v minimálnej hodnote stanovenej pre hodnotenú časť zákazky v zmysle vyššie uvedeného.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: Podmienky účasti uchádzačov týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. h) v nadväznosti na § 36 zákona – uvedenie opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré záujemca použije pri plnení zmluvy. Požaduje sa uvedenie opatrení environmentálneho manažérstva použitých záujemcom pri plnení zmluvy a to predložením originálu alebo úradne osvedčenej kópie platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva vo vzťahu k predmetu zákazky v zmysle požiadaviek EN ISO 14001 resp. ekvivalent, vydaný nezávislou inštitúciou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu v súlade s § 36 zákona. V prípade, že uchádzač predkladá ponuku pre viac častí, postačuje raz predložiť originál alebo úradne osvedčenú kópiu platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva vo vzťahu k predmetu zákazky v zmysle požiadaviek EN ISO 14001 v zmysle vyššie uvedeného.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za dodanie predmetu zákazky vyjadrená v EUR bez DPH
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
ePodpis
- Vyžaduje sa zdokonalený alebo kvalifikovaný elektronický podpis alebo elektronická pečať [v zmysle nariadenia (EÚ) č. 910/2014].: áno
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predložení
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 11.07.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 11.07.2025
- Čas otvárania ponúk: 10:30
- Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky. Prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku JOSEPHINE sa online sprístupnia ponuky všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a určeným spôsobom komunikácie, a to v čase uvedenom v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Výška zábezpeky v časti č. 1 je vo výške 150 000,00 €. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch bod č. 14.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/60756/summary
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/528507
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: JOSEPHINE
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.2 Časť
- Názov: Originálny spotrebný materiál pre tlačiace zariadenia - časť č. 2
-
Účel
-
Opis časti
- Názov : Originálny spotrebný materiál pre tlačiace zariadenia - časť č. 2
- Opis: Predmetom zákazky je nákup originálneho spotrebného materiálu pre tlačiace zariadenia, ktorými disponuje verejný obstarávateľ. Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 1B súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Tovary
-
Doplňujúci druh zákazky
-
Doplňujúci druh zákazky
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 3 335 109.00
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Tonerové náplne
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 30237310, 30192300, 30192320, 30125110, 30125120, 30125000, 30124100, 30124120, 30124140, 30124200, 60000000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Environmentálny vplyv obstarávania
-
Environmentálny vplyv obstarávania
- Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Iný
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
- Opis strategického verejného obstarávania: Požaduje sa uvedenie opatrení environmentálneho manažérstva použitých záujemcom pri plnení zmluvy a to predložením originálu alebo úradne osvedčenej kópie platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva vo vzťahu k predmetu zákazky v zmysle požiadaviek EN ISO 14001 resp. ekvivalent, vydaný nezávislou inštitúciou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu v súlade s § 36 zákona. Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonery – bez obmedzenia značky, typu či množstva - z miest určenia verejného obstarávateľa. Prázdne tonerové kazety bude dodávateľ preberať od objednávateľa pri každej dodávke tonerov. Toto prevzatie sa pri každom odbere potvrdí podpísaním sprievodného listu nebezpečného odpadu podľa Vyhlášky Ministerstva životného prostredia č. 371/2015 Z. z.
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Krajina: Slovensko
- Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesta dodania: - CP TN, Centrum podpory Trenčín, Jilemnického 1, 911 42 Trenčín - CP NR, Centrum podpory Nitra, Pieskova 32, 949 01 Nitra
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 36
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: Podmienky účasti uchádzačov týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam dodávok tovaru rovnakého charakteru ako je predmet zákazky, t.j. dodávky originálneho spotrebného materiálu pre tlačiace zariadenia za predchádzajúce tri roky (36 mesiacov) od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej len „rozhodné obdobie“) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie. Minimálna požadovaná úroveň - uchádzač predloženým zoznamom preukáže, že za rozhodné obdobie zrealizoval minimálne 3 dodávky tovaru rovnakého charakteru ako je predmet zákazky, t.j. dodávky originálneho spotrebného materiálu pre tlačiace zariadenia, okrem takých dodávok, ktoré boli súčasťou dodania tlačiacich zariadení vo forme štartovacích balíčkov. Minimálna súhrnná hodnota referencií pre časť č. 2 je verejným obstarávateľom stanovená na 300 000,- EUR bez DPH. V prípade, že uchádzač predkladá ponuku pre viac častí, postačuje predložiť jeden zoznam minimálne 3 dodávok tovaru rovnakého charakteru v zmysle vyššie uvedeného, za predpokladu, že súhrnná hodnota týchto referencií je v minimálnej hodnote stanovenej pre hodnotenú časť zákazky v zmysle vyššie uvedeného.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: Podmienky účasti uchádzačov týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. h) v nadväznosti na § 36 zákona – uvedenie opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré záujemca použije pri plnení zmluvy. Požaduje sa uvedenie opatrení environmentálneho manažérstva použitých záujemcom pri plnení zmluvy a to predložením originálu alebo úradne osvedčenej kópie platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva vo vzťahu k predmetu zákazky v zmysle požiadaviek EN ISO 14001 resp. ekvivalent, vydaný nezávislou inštitúciou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu v súlade s § 36 zákona. V prípade, že uchádzač predkladá ponuku pre viac častí, postačuje raz predložiť originál alebo úradne osvedčenú kópiu platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva vo vzťahu k predmetu zákazky v zmysle požiadaviek EN ISO 14001 v zmysle vyššie uvedeného.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za dodanie predmetu zákazky vyjadrená v EUR bez DPH
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
ePodpis
- Vyžaduje sa zdokonalený alebo kvalifikovaný elektronický podpis alebo elektronická pečať [v zmysle nariadenia (EÚ) č. 910/2014].: áno
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predložení
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 11.07.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:30
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 11.07.2025
- Čas otvárania ponúk: 11:00
- Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky. Prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku JOSEPHINE sa online sprístupnia ponuky všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a určeným spôsobom komunikácie, a to v čase uvedenom v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Výška zábezpeky v časti č. 2 je vo výške 65 000,00 €. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch bod č. 14.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/60756/summary
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/528507
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: JOSEPHINE
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.3 Časť
- Názov: Originálny spotrebný materiál pre tlačiace zariadenia - časť č. 3
-
Účel
-
Opis časti
- Názov : Originálny spotrebný materiál pre tlačiace zariadenia - časť č. 3
- Opis: Predmetom zákazky je nákup originálneho spotrebného materiálu pre tlačiace zariadenia, ktorými disponuje verejný obstarávateľ. Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 1C súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Tovary
-
Doplňujúci druh zákazky
-
Doplňujúci druh zákazky
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 5 836 491.00
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Tonerové náplne
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 30237310, 30192300, 30192320, 30125110, 30125120, 30125000, 30124100, 30124120, 30124140, 30124200, 60000000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Environmentálny vplyv obstarávania
-
Environmentálny vplyv obstarávania
- Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Iný
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
- Opis strategického verejného obstarávania: Požaduje sa uvedenie opatrení environmentálneho manažérstva použitých záujemcom pri plnení zmluvy a to predložením originálu alebo úradne osvedčenej kópie platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva vo vzťahu k predmetu zákazky v zmysle požiadaviek EN ISO 14001 resp. ekvivalent, vydaný nezávislou inštitúciou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu v súlade s § 36 zákona. Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonery – bez obmedzenia značky, typu či množstva - z miest určenia verejného obstarávateľa. Prázdne tonerové kazety bude dodávateľ preberať od objednávateľa pri každej dodávke tonerov. Toto prevzatie sa pri každom odbere potvrdí podpísaním sprievodného listu nebezpečného odpadu podľa Vyhlášky Ministerstva životného prostredia č. 371/2015 Z. z.
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Krajina: Slovensko
- Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesta dodania: - CP ZA, Centrum podpory Žilina, Kuzmányho 26, 012 23 Žilina - CP BB – Centrum podpory Banská Bystrica, Timravy 13, 974 86 Banská Bystrica
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 36
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: Podmienky účasti uchádzačov týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam dodávok tovaru rovnakého charakteru ako je predmet zákazky, t.j. dodávky originálneho spotrebného materiálu pre tlačiace zariadenia za predchádzajúce tri roky (36 mesiacov) od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej len „rozhodné obdobie“) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie. Minimálna požadovaná úroveň - uchádzač predloženým zoznamom preukáže, že za rozhodné obdobie zrealizoval minimálne 3 dodávky tovaru rovnakého charakteru ako je predmet zákazky, t.j. dodávky originálneho spotrebného materiálu pre tlačiace zariadenia, okrem takých dodávok, ktoré boli súčasťou dodania tlačiacich zariadení vo forme štartovacích balíčkov. Minimálna súhrnná hodnota referencií pre časť č. 3 je verejným obstarávateľom stanovená na 550 000,- EUR bez DPH. V prípade, že uchádzač predkladá ponuku pre viac častí, postačuje predložiť jeden zoznam minimálne 3 dodávok tovaru rovnakého charakteru v zmysle vyššie uvedeného, za predpokladu, že súhrnná hodnota týchto referencií je v minimálnej hodnote stanovenej pre hodnotenú časť zákazky v zmysle vyššie uvedeného.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: Podmienky účasti uchádzačov týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. h) v nadväznosti na § 36 zákona – uvedenie opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré záujemca použije pri plnení zmluvy. Požaduje sa uvedenie opatrení environmentálneho manažérstva použitých záujemcom pri plnení zmluvy a to predložením originálu alebo úradne osvedčenej kópie platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva vo vzťahu k predmetu zákazky v zmysle požiadaviek EN ISO 14001 resp. ekvivalent, vydaný nezávislou inštitúciou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu v súlade s § 36 zákona. V prípade, že uchádzač predkladá ponuku pre viac častí, postačuje raz predložiť originál alebo úradne osvedčenú kópiu platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva vo vzťahu k predmetu zákazky v zmysle požiadaviek EN ISO 14001 v zmysle vyššie uvedeného.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za dodanie predmetu zákazky vyjadrená v EUR bez DPH
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
ePodpis
- Vyžaduje sa zdokonalený alebo kvalifikovaný elektronický podpis alebo elektronická pečať [v zmysle nariadenia (EÚ) č. 910/2014].: áno
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predložení
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 11.07.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 11:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 11.07.2025
- Čas otvárania ponúk: 11:30
- Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky. Prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku JOSEPHINE sa online sprístupnia ponuky všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a určeným spôsobom komunikácie, a to v čase uvedenom v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Výška zábezpeky v časti č. 3 je vo výške 115 000,00 €. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch bod č. 14.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/60756/summary
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/528507
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: JOSEPHINE
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.4 Časť
- Názov: Originálny spotrebný materiál pre tlačiace zariadenia - časť č. 4
-
Účel
-
Opis časti
- Názov : Originálny spotrebný materiál pre tlačiace zariadenia - časť č. 4
- Opis: Predmetom zákazky je nákup originálneho spotrebného materiálu pre tlačiace zariadenia, ktorými disponuje verejný obstarávateľ. Bližšie informácie sú uvedené v prílohe č. 1D súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Tovary
-
Doplňujúci druh zákazky
-
Doplňujúci druh zákazky
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 6 098 373.00
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Tonerové náplne
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 30237310, 30192300, 30192320, 30125110, 30125120, 30125000, 30124100, 30124120, 30124140, 30124200, 60000000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Environmentálny vplyv obstarávania
-
Environmentálny vplyv obstarávania
- Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Iný
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
- Opis strategického verejného obstarávania: Požaduje sa uvedenie opatrení environmentálneho manažérstva použitých záujemcom pri plnení zmluvy a to predložením originálu alebo úradne osvedčenej kópie platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva vo vzťahu k predmetu zákazky v zmysle požiadaviek EN ISO 14001 resp. ekvivalent, vydaný nezávislou inštitúciou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu v súlade s § 36 zákona. Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonery – bez obmedzenia značky, typu či množstva - z miest určenia verejného obstarávateľa. Prázdne tonerové kazety bude dodávateľ preberať od objednávateľa pri každej dodávke tonerov. Toto prevzatie sa pri každom odbere potvrdí podpísaním sprievodného listu nebezpečného odpadu podľa Vyhlášky Ministerstva životného prostredia č. 371/2015 Z. z.
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Krajina: Slovensko
- Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesta dodania: - CP PO – Centrum podpory Prešov, Sklad v Malom Šariši č. 358, 080 01 Malý Šariš - CP KE – Centrum podpory Košice, Rampova 7, 041 02 Košice
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 36
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: Podmienky účasti uchádzačov týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam dodávok tovaru rovnakého charakteru ako je predmet zákazky, t.j. dodávky originálneho spotrebného materiálu pre tlačiace zariadenia za predchádzajúce tri roky (36 mesiacov) od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej len „rozhodné obdobie“) s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie. Minimálna požadovaná úroveň - uchádzač predloženým zoznamom preukáže, že za rozhodné obdobie zrealizoval minimálne 3 dodávky tovaru rovnakého charakteru ako je predmet zákazky, t.j. dodávky originálneho spotrebného materiálu pre tlačiace zariadenia, okrem takých dodávok, ktoré boli súčasťou dodania tlačiacich zariadení vo forme štartovacích balíčkov. Minimálna súhrnná hodnota referencií pre časť č. 4 je verejným obstarávateľom stanovená na 600 000,- EUR bez DPH. V prípade, že uchádzač predkladá ponuku pre viac častí, postačuje predložiť jeden zoznam minimálne 3 dodávok tovaru rovnakého charakteru v zmysle vyššie uvedeného, za predpokladu, že súhrnná hodnota týchto referencií je v minimálnej hodnote stanovenej pre hodnotenú časť zákazky v zmysle vyššie uvedeného.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: Podmienky účasti uchádzačov týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. h) v nadväznosti na § 36 zákona – uvedenie opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré záujemca použije pri plnení zmluvy. Požaduje sa uvedenie opatrení environmentálneho manažérstva použitých záujemcom pri plnení zmluvy a to predložením originálu alebo úradne osvedčenej kópie platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva vo vzťahu k predmetu zákazky v zmysle požiadaviek EN ISO 14001 resp. ekvivalent, vydaný nezávislou inštitúciou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu v súlade s § 36 zákona. V prípade, že uchádzač predkladá ponuku pre viac častí, postačuje raz predložiť originál alebo úradne osvedčenú kópiu platného certifikátu systému environmentálneho manažérstva vo vzťahu k predmetu zákazky v zmysle požiadaviek EN ISO 14001 v zmysle vyššie uvedeného.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za dodanie predmetu zákazky vyjadrená v EUR bez DPH
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
ePodpis
- Vyžaduje sa zdokonalený alebo kvalifikovaný elektronický podpis alebo elektronická pečať [v zmysle nariadenia (EÚ) č. 910/2014].: áno
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predložení
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 11.07.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 11:30
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 11.07.2025
- Čas otvárania ponúk: 12:00
- Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky. Prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku JOSEPHINE sa online sprístupnia ponuky všetkých uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a určeným spôsobom komunikácie, a to v čase uvedenom v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Výška zábezpeky v časti č. 4 je vo výške 120 000,00 €. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch bod č. 14.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/60756/summary
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/528507
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: JOSEPHINE
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)