Autobusové zastávky MHD na uliciach Okružná a Panský chodník

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Autobusové zastávky MHD na uliciach Okružná a Panský chodník
Kód zákazky: 06_2025_3
Kód oznámenia: 9516 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45233100-0
Predpokladaná hodnota: 229 331,08 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 2.7.2025 10:00
Vyhlásenie: 10.6.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Pezinok
Adresa: Radničné námestie
90214 Pezinok
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Radničné námestie Pezinok 90214 Slovensko Okružná, smer mesto – ul. Okružná, Pezinok, k.ú. Pezinok, parc. č. C-KN 5242/16 (LV č. 8865), C-KN 5242/17 (LV č. 5472) Panský chodník, smer mesto - ul. Panský chodník, Pezinok, k.ú. Pezinok, parc. č. C-KN 881/18 (LV č. 4234), 881/19 (LV č. 4234), 881/23 (LV č. 4234), 881/24 (LV č. 4234), 881/25 (LV č. 4234), 881/26 (LV č. 4234), 881/33 (LV č. 4234), 881/34 (LV č. 4234), 5492/1 (LV č. 5472), 5493 (LV č. 5472) Panský chodník, smer nemocnica - ul. Panský chodník, Pezinok, k.ú. Pezinok, parc. č. C-KN 881/7 (LV č. 4234), 881/18 (LV č. 4234), 881/20 (LV č. 4234), 881/21 (LV č. 4234), 881/38 (LV č. 4234), 881/39 (LV č. 4234)
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky “Autobusové zastávky MHD na uliciach Okružná a Panský chodník“ sú stavebné práce na úprave miestnych komunikácií, za účelom vybudovania autobusového nástupišťa pre plánovanú trasu liniek MHD. Stavba bude pozostávať z troch samostatných stavebných objektov: 1. Ulica Okružná, smer mesto Pezinok Predmetom stavebných prác sú úpravy miestnej komunikácie na ul. Okružná a vytvorenie novej autobusovej zastávky, ktorá pozostáva z nástupišťa s prístreškom a rozšírenia komunikácie o pridružený autobusový záliv. V priestore autobusovej zastávky je navrhnutá spevnená plocha s napojením na existujúci chodník, t.j. dôjde k výškovej úprave s bezbariérovým nástupom na existujúce chodníky. Situovanie navrhovaného nástupišťa a autobusového zálivu si vyžiada odstránenie časti jestvujúceho chodníka na pozemku parcelné číslo 5242/16 v rozsahu navrhovaných spevnených plôch. Súčasťou prác je aj nové trvalé dopravné značenie. 2. Panský chodník, smer mesto Pezinok Predmetom stavebných prác sú úpravy miestnej komunikácie na ul. Panský chodník a vytvorenie novej autobusovej zastávky, ktorá pozostáva z nástupišťa s prístreškom a rozšírenia komunikácie o pridružený autobusový záliv. V priestore autobusovej zastávky je navrhnutý nový bezbariérový priechod pre chodcov s napojením na existujúci chodník cez novo-navrhovanú spevnenú plochu (chodník), t.j. dôjde k výškovej úprave s bezbariérovým nástupom na existujúce chodníky. Súčasťou prác je aj nové trvalé dopravné značenie priestoru zastávky. 3. Panský chodník, smer Psychiatrická nemocnica Philippa Pinela Predmetom stavebných prác sú úpravy miestnej komunikácie na ul. Panský chodník a vytvorenie novej autobusovej zastávky, ktorá pozostáva z nástupišťa s prístreškom a rozšírenia komunikácie o pridružený autobusový záliv. V priestore autobusovej zastávky je navrhnutá spevnená plocha s napojením na existujúci chodník, t.j. dôjde k výškovej úprave s bezbariérovým nástupom na existujúce chodníky. Situovanie navrhovaného nástupišťa a autobusového zálivu si vyžiada prekládku stĺpa verejného osvetlenia a presadenie 5 ks stromov. Súčasťou prác je aj nové trvalé dopravné značenie. Zhotoviteľ je povinný pred začatím výstavby vytýčiť podzemné inžinierske siete na vlastné náklady, rovnako aj vypracovať projekt dočasného dopravného značenia vrátane jeho určenia. Obstarávateľ si vyhradzuje právo postupného odovzdávania staveniska (jednotlivých stavebných objektov). Zhotoviteľ je povinný si prezrieť záujmovú oblasť a do ceny zahrnúť všetky práce a dodávky potrebné k realizácii diela. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Projektovej dokumentácii (príloha č. 6 Súťažných podkladov), vo Výkaze výmer (príloha č. 2), za podmienok záväzných obchodných podmienok v návrhu Zmluvy o dielo (príloha č. 3) a vo zvyšných častiach súťažných podkladov. Zhotoviteľ pri realizácii diela musí dodržať a splniť technické požiadavky a podmienky uvedené v súťažných podkladoch a ich prílohách a v takom rozsahu a kvalite aby verejný obstarávateľ / objednávateľ splnil podmienky výzvy uvedené v prílohách č. 3 Výzvy č. PSK-MD-003-2024-ITI-KF tzv. „DNSH“. (https://portal.itms21.sk/vyhlasena-vyzva/?id=3515&idverzia=6344) (zásada „nespôsobovať významnú škodu“) – Súbory na stiahnutie: Zmena c.2 vyzvy PSK-MD-003-2024-ITI-KF_SZ.zip.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Mesto Pezinok

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1354783
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Pezinok (ID: 60674)
  • Zákazka: Autobusové zastávky MHD na uliciach Okružná a Panský chodník (ID: 535815)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 06503f88-40c3-4d07-ae00-bb6f92f8161f
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Pezinok
  • IČO: 00305022
  • DIČ: 2020662226
  • Adresa
  • Ulica: Radničné námestie
  • Číslo: 7
  • Mesto: Pezinok
  • PSČ: 90214
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: vo@msupezinok.sk
  • Telefónne číslo: +421336901143
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Pezinok)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4146
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 06_2025_3
  • Názov: Autobusové zastávky MHD na uliciach Okružná a Panský chodník
  • Opis: Predmetom zákazky “Autobusové zastávky MHD na uliciach Okružná a Panský chodník“ sú stavebné práce na úprave miestnych komunikácií, za účelom vybudovania autobusového nástupišťa pre plánovanú trasu liniek MHD. Stavba bude pozostávať z troch samostatných stavebných objektov: 1. Ulica Okružná, smer mesto Pezinok Predmetom stavebných prác sú úpravy miestnej komunikácie na ul. Okružná a vytvorenie novej autobusovej zastávky, ktorá pozostáva z nástupišťa s prístreškom a rozšírenia komunikácie o pridružený autobusový záliv. V priestore autobusovej zastávky je navrhnutá spevnená plocha s napojením na existujúci chodník, t.j. dôjde k výškovej úprave s bezbariérovým nástupom na existujúce chodníky. Situovanie navrhovaného nástupišťa a autobusového zálivu si vyžiada odstránenie časti jestvujúceho chodníka na pozemku parcelné číslo 5242/16 v rozsahu navrhovaných spevnených plôch. Súčasťou prác je aj nové trvalé dopravné značenie. 2. Panský chodník, smer mesto Pezinok Predmetom stavebných prác sú úpravy miestnej komunikácie na ul. Panský chodník a vytvorenie novej autobusovej zastávky, ktorá pozostáva z nástupišťa s prístreškom a rozšírenia komunikácie o pridružený autobusový záliv. V priestore autobusovej zastávky je navrhnutý nový bezbariérový priechod pre chodcov s napojením na existujúci chodník cez novo-navrhovanú spevnenú plochu (chodník), t.j. dôjde k výškovej úprave s bezbariérovým nástupom na existujúce chodníky. Súčasťou prác je aj nové trvalé dopravné značenie priestoru zastávky. 3. Panský chodník, smer Psychiatrická nemocnica Philippa Pinela Predmetom stavebných prác sú úpravy miestnej komunikácie na ul. Panský chodník a vytvorenie novej autobusovej zastávky, ktorá pozostáva z nástupišťa s prístreškom a rozšírenia komunikácie o pridružený autobusový záliv. V priestore autobusovej zastávky je navrhnutá spevnená plocha s napojením na existujúci chodník, t.j. dôjde k výškovej úprave s bezbariérovým nástupom na existujúce chodníky. Situovanie navrhovaného nástupišťa a autobusového zálivu si vyžiada prekládku stĺpa verejného osvetlenia a presadenie 5 ks stromov. Súčasťou prác je aj nové trvalé dopravné značenie. Zhotoviteľ je povinný pred začatím výstavby vytýčiť podzemné inžinierske siete na vlastné náklady, rovnako aj vypracovať projekt dočasného dopravného značenia vrátane jeho určenia. Obstarávateľ si vyhradzuje právo postupného odovzdávania staveniska (jednotlivých stavebných objektov). Zhotoviteľ je povinný si prezrieť záujmovú oblasť a do ceny zahrnúť všetky práce a dodávky potrebné k realizácii diela. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Projektovej dokumentácii (príloha č. 6 Súťažných podkladov), vo Výkaze výmer (príloha č. 2), za podmienok záväzných obchodných podmienok v návrhu Zmluvy o dielo (príloha č. 3) a vo zvyšných častiach súťažných podkladov. Zhotoviteľ pri realizácii diela musí dodržať a splniť technické požiadavky a podmienky uvedené v súťažných podkladoch a ich prílohách a v takom rozsahu a kvalite aby verejný obstarávateľ / objednávateľ splnil podmienky výzvy uvedené v prílohách č. 3 Výzvy č. PSK-MD-003-2024-ITI-KF tzv. „DNSH“. (https://portal.itms21.sk/vyhlasena-vyzva/?id=3515&idverzia=6344) (zásada „nespôsobovať významnú škodu“) – Súbory na stiahnutie: Zmena c.2 vyzvy PSK-MD-003-2024-ITI-KF_SZ.zip.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 229 331.08
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na výstavbe diaľnic, ciest
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Pezinok
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Okružná, smer mesto – ul. Okružná, Pezinok, k.ú. Pezinok, parc. č. C-KN 5242/16 (LV č. 8865), C-KN 5242/17 (LV č. 5472) Panský chodník, smer mesto - ul. Panský chodník, Pezinok, k.ú. Pezinok, parc. č. C-KN 881/18 (LV č. 4234), 881/19 (LV č. 4234), 881/23 (LV č. 4234), 881/24 (LV č. 4234), 881/25 (LV č. 4234), 881/26 (LV č. 4234), 881/33 (LV č. 4234), 881/34 (LV č. 4234), 5492/1 (LV č. 5472), 5493 (LV č. 5472) Panský chodník, smer nemocnica - ul. Panský chodník, Pezinok, k.ú. Pezinok, parc. č. C-KN 881/7 (LV č. 4234), 881/18 (LV č. 4234), 881/20 (LV č. 4234), 881/21 (LV č. 4234), 881/38 (LV č. 4234), 881/39 (LV č. 4234)
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: OSOBNÉ POSTAVENIE Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO, uchádzač/záujemca je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. Uvedenú podmienku účasti preukáže uchádzač/záujemca v súlade s § 32 ods. 2 písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Uchádzač so sídlom, miestom podnikania v Slovenskej republike, ktorého údaje sú vedené v informačných systémoch verejnej správy Slovenskej republiky, nie je povinný v súlade s § 32 ods. 3 predkladať verejnému obstarávateľovi doklady podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy. Splnenie podmienky bude preverené verejným obstarávateľom na www.orsr.sk alebo www.zrsr.sk. Podmienka účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO, uchádzač/záujemca nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uvedenú podmienku účasti preukáže uchádzač/záujemca v súlade s § 32 ods. 2 písm. f) doloženým čestným vyhlásením. Splnenie podmienky bude preverené verejným obstarávateľom z údajov zverejnených na stránke Úradu pre verejné obstarávanie. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzača na skutočnosť, že podľa § 110 zákona o VO nesmie verejný obstarávateľ uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) zákona o VO. Úspešný uchádzač musí spĺňať vyššie uvedené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia počas celého procesu plnenia zákazky. Verejný obstarávateľ môže odmietnuť uzavrieť zmluvu s uchádzačom, u ktorého existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 písm. d) zákona o VO. Spoločné doplňujúce informácie pre podmienky účasti: Splnenie podmienok účasti možno preukázať Jednotným európskym dokumentom („JED“) podľa § 39 ZVO alebo Čestným vyhlásením podľa § 110 ods. 6 ZVO, ktorým uchádzač môže predbežne nahradiť doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti. Verený obstarávateľ umožňuje hospodárskym subjektom prehlásiť splnenie podmienok účasti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiele ? IV. časti JED. Jednotný európsky dokument (§ 39) Jednotný európsky dokument pre verejné obstarávanie (ďalej len „JED“) predstavuje na účely zákona o VO dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Hospodársky subjekt môže v časti IV. JED uviesť tzv. „GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI“, bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. Postačuje, keď hospodársky subjekt uvedie nasledovné: - „Spĺňa požadované podmienky účasti › Áno“. Pre vyplnenie JED-u je možné využiť bezplatnú službu Európskej komisie poskytujúcu elektronickú verziu tohto formulára. V tomto prípade odporúčame záujemcom, aby si vzor formulára JED-u vo formáte .rtf, umožňujúci jeho priame vypĺňanie, stiahli z webového sídla ÚVO https://www.uvo.gov.sk/espd/filter?lang=sk a údaje uvedené v dokumente vo formáte .pdf, ktoré obsahujú informácie týkajúce sa postupu a identifikácie verejného obstarávateľa, do neho sami prepísali. V prípade skupiny dodávateľov sa musí predložiť samostatný JED pre každý zúčastnený hospodársky subjekt.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Záujemcom sa odporúča vykonať obhliadku miesta predmetu zákazky, aby si sami overili a získali informácie, ktoré budú potrebovať na prípravu a spracovanie ponuky. Obhliadku je možné vykonať po telefonickom dohovore s kontaktnou osobou vo veciach obhliadky: Ing. Filip Gschwandtner, tel.: 00421 33 6901 315, e-mail: filip.gschwandtner@msupezinok.sk, najneskôr 2 pracovné dni pred lehotou predkladania ponúk. Počas obhliadky nebudú zodpovedané otázky, a to z dôvodu dodržania princípu rovnakého zaobchádzania. Otázky bude možné položiť prostredníctvom inštitútu vysvetľovania IS EVO. V prípade, že z obhliadky vyplynie potreba vyhotovenia Zápisu, tak bude zaslaný všetkým známym záujemcom a zverejnený v profile verejného obstarávateľa. Predmet zákazky nie je rozdelený na časti. Komunikácia a vysvetľovanie medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom sa uskutočňuje elektronicky prostredníctvom elektronickej platformy s využitím informačného systému elektronického verejného obstarávania (ďalej len „IS EVO“). Verejný obstarávateľ bezodkladne poskytne vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti všetkým záujemcom, ktorí sú im známi, najneskôr však tri pracovné dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk za predpokladu, že o vysvetlenie záujemca požiada dostatočne vopred. Predmet obstarávania bude financovaný z rozpočtu verejného obstarávateľa a z poskytnutého nenávratného finančného príspevku z Ministerstva dopravy Slovenskej republiky v rámci projektu Podpora rozvoja udržateľnej mobility BSK, výzva PSK-MD-003-2024-ITI-KF, bez poskytnutia zálohovej platby formou bezhotovostného platobného styku. Fakturácia bude čiastková v mesačných intervaloch na základe súpisov vykonaných prác, rekapitulácie čerpania stavby a zisťovacieho protokolu. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. Predmet zákazky sa bude realizovať na základe Zmluvy o dielo podľa prílohy č. 3 týchto SP. Zmluva obsahuje v čl. II bod 2.2 odkladaciu podmienku účinnosti.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Autobusové zastávky MHD na uliciach Okružná a Panský chodník
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 06_2025_3
  • Názov : Autobusové zastávky MHD na uliciach Okružná a Panský chodník
  • Opis: Predmetom zákazky “Autobusové zastávky MHD na uliciach Okružná a Panský chodník“ sú stavebné práce na úprave miestnych komunikácií, za účelom vybudovania autobusového nástupišťa pre plánovanú trasu liniek MHD. Stavba bude pozostávať z troch samostatných stavebných objektov: 1. Ulica Okružná, smer mesto Pezinok Predmetom stavebných prác sú úpravy miestnej komunikácie na ul. Okružná a vytvorenie novej autobusovej zastávky, ktorá pozostáva z nástupišťa s prístreškom a rozšírenia komunikácie o pridružený autobusový záliv. V priestore autobusovej zastávky je navrhnutá spevnená plocha s napojením na existujúci chodník, t.j. dôjde k výškovej úprave s bezbariérovým nástupom na existujúce chodníky. Situovanie navrhovaného nástupišťa a autobusového zálivu si vyžiada odstránenie časti jestvujúceho chodníka na pozemku parcelné číslo 5242/16 v rozsahu navrhovaných spevnených plôch. Súčasťou prác je aj nové trvalé dopravné značenie. 2. Panský chodník, smer mesto Pezinok Predmetom stavebných prác sú úpravy miestnej komunikácie na ul. Panský chodník a vytvorenie novej autobusovej zastávky, ktorá pozostáva z nástupišťa s prístreškom a rozšírenia komunikácie o pridružený autobusový záliv. V priestore autobusovej zastávky je navrhnutý nový bezbariérový priechod pre chodcov s napojením na existujúci chodník cez novo-navrhovanú spevnenú plochu (chodník), t.j. dôjde k výškovej úprave s bezbariérovým nástupom na existujúce chodníky. Súčasťou prác je aj nové trvalé dopravné značenie priestoru zastávky. 3. Panský chodník, smer Psychiatrická nemocnica Philippa Pinela Predmetom stavebných prác sú úpravy miestnej komunikácie na ul. Panský chodník a vytvorenie novej autobusovej zastávky, ktorá pozostáva z nástupišťa s prístreškom a rozšírenia komunikácie o pridružený autobusový záliv. V priestore autobusovej zastávky je navrhnutá spevnená plocha s napojením na existujúci chodník, t.j. dôjde k výškovej úprave s bezbariérovým nástupom na existujúce chodníky. Situovanie navrhovaného nástupišťa a autobusového zálivu si vyžiada prekládku stĺpa verejného osvetlenia a presadenie 5 ks stromov. Súčasťou prác je aj nové trvalé dopravné značenie. Zhotoviteľ je povinný pred začatím výstavby vytýčiť podzemné inžinierske siete na vlastné náklady, rovnako aj vypracovať projekt dočasného dopravného značenia vrátane jeho určenia. Obstarávateľ si vyhradzuje právo postupného odovzdávania staveniska (jednotlivých stavebných objektov). Zhotoviteľ je povinný si prezrieť záujmovú oblasť a do ceny zahrnúť všetky práce a dodávky potrebné k realizácii diela. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v Projektovej dokumentácii (príloha č. 6 Súťažných podkladov), vo Výkaze výmer (príloha č. 2), za podmienok záväzných obchodných podmienok v návrhu Zmluvy o dielo (príloha č. 3) a vo zvyšných častiach súťažných podkladov. Zhotoviteľ pri realizácii diela musí dodržať a splniť technické požiadavky a podmienky uvedené v súťažných podkladoch a ich prílohách a v takom rozsahu a kvalite aby verejný obstarávateľ / objednávateľ splnil podmienky výzvy uvedené v prílohách č. 3 Výzvy č. PSK-MD-003-2024-ITI-KF tzv. „DNSH“. (https://portal.itms21.sk/vyhlasena-vyzva/?id=3515&idverzia=6344) (zásada „nespôsobovať významnú škodu“) – Súbory na stiahnutie: Zmena c.2 vyzvy PSK-MD-003-2024-ITI-KF_SZ.zip.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na výstavbe diaľnic, ciest
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45233140, 45233220, 45233290
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Pezinok
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Okružná, smer mesto – ul. Okružná, Pezinok, k.ú. Pezinok, parc. č. C-KN 5242/16 (LV č. 8865), C-KN 5242/17 (LV č. 5472) Panský chodník, smer mesto - ul. Panský chodník, Pezinok, k.ú. Pezinok, parc. č. C-KN 881/18 (LV č. 4234), 881/19 (LV č. 4234), 881/23 (LV č. 4234), 881/24 (LV č. 4234), 881/25 (LV č. 4234), 881/26 (LV č. 4234), 881/33 (LV č. 4234), 881/34 (LV č. 4234), 5492/1 (LV č. 5472), 5493 (LV č. 5472) Panský chodník, smer nemocnica - ul. Panský chodník, Pezinok, k.ú. Pezinok, parc. č. C-KN 881/7 (LV č. 4234), 881/18 (LV č. 4234), 881/20 (LV č. 4234), 881/21 (LV č. 4234), 881/38 (LV č. 4234), 881/39 (LV č. 4234)
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: TECHNICKÁ SPÔSOBILOSŤ ALEBO ODBORNÁ SPÔSOBILOSŤ podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO predložením nasledovných dokladov: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže realizáciu rovnakých alebo obdobných stavieb predmetu zákazky (vybudovanie / rekonštrukcia spevnených plôch) za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, vo finančnom objeme celkovo v min. hodnote 229 000 EUR bez DPH, z toho jednu vo finančnom objeme v hodnote min. 80 000 EUR bez DPH. Uchádzač predloží Zoznam stavebných prác s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok: - ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia podľa § 12 ZVO zapísaná v Evidencii referencií vedenej UVO (postačuje uviesť link – na referenciu napr. v Zozname stavebných prác); ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 ZVO, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie. - ak odberateľom bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o uspokojivom plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Ak obdobie realizácie stavebných prác uvedených v referencii prekračuje uvedené obdobie predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač uvedie v zozname stavebných prác alikvotnú časť hodnoty referencie za príslušné požadované obdobie referencie. V prípade, že realizácia zákazky bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), uchádzač vyjadrí a vyčísli tieto stavebné práce v Zozname stavebných prác. Ak je hodnota v referencie uvedená v inej mene ako v EUR, uchádzač uvedie v zozname hodnotu referencie v pôvodnej mene a následne vykoná prepočet na menu EUR. Prepočet cudzej meny na euro: uchádzač so sídlom v SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz NBS platný (aktuálny) v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti. Uchádzač so sídlom mimo SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz ECB (Európskej centrálnej banky) platný v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienky účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Splnenie podmienok účasti Technickej alebo odbornej spôsobilosti verejný obstarávateľ umožňuje preukázať inou osobou v zmysle § 34 ods. 3 ZVO. Spoločné doplňujúce informácie pre podmienky účasti: Splnenie podmienok účasti možno preukázať Jednotným európskym dokumentom („JED“) podľa § 39 ZVO alebo Čestným vyhlásením podľa § 110 ods. 6 ZVO, ktorým uchádzač môže predbežne nahradiť doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti. Verený obstarávateľ umožňuje hospodárskym subjektom prehlásiť splnenie podmienok účasti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiele ? IV. časti JED. Jednotný európsky dokument (§ 39) Jednotný európsky dokument pre verejné obstarávanie (ďalej len „JED“) predstavuje na účely zákona o VO dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Hospodársky subjekt môže v časti IV. JED uviesť tzv. „GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI“, bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. Postačuje, keď hospodársky subjekt uvedie nasledovné: - „Spĺňa požadované podmienky účasti › Áno“. Pre vyplnenie JED-u je možné využiť bezplatnú službu Európskej komisie poskytujúcu elektronickú verziu tohto formulára. V tomto prípade odporúčame záujemcom, aby si vzor formulára JED-u vo formáte .rtf, umožňujúci jeho priame vypĺňanie, stiahli z webového sídla ÚVO https://www.uvo.gov.sk/espd/filter?lang=sk a údaje uvedené v dokumente vo formáte .pdf, ktoré obsahujú informácie týkajúce sa postupu a identifikácie verejného obstarávateľa, do neho sami prepísali. V prípade skupiny dodávateľov sa musí predložiť samostatný JED pre každý zúčastnený hospodársky subjekt.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: TECHNICKÁ SPÔSOBILOSŤ ALEBO ODBORNÁ SPÔSOBILOSŤ podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO predložením údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží Doklad o odbornej spôsobilosti osoby, ktorá bude priamo zodpovedať za riadenie stavebných prác v pozícii stavbyvedúceho, t. j. osvedčenie SKSI (Slovenská komora stavebných inžinierov) o vykonaní odbornej skúšky podľa zák. č. 138/1992 Zb. - odborné zameranie: Dopravné stavby, splnomocňujúce na vykonávanie vybraných činností vo výstavbe podľa § 45 zák. č. 50/1976 Zb. alebo ekv. doklad o odbornej kvalifikácii vydaný podľa právnych predpisov členských štátov EÚ na účely voľného poskytovania služieb v SR a štátov mimo územia SR. Uchádzač predloží scan osvedčenia SKSI alebo výtlačok profilu odborníka z webovej stránky SKSI alebo link-odkaz na web. stránku SKSI na profil odborníka napr. v životopise. Alebo ekvivalentný doklad vydaný mimo územia SR. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienky účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Splnenie podmienok účasti Technickej alebo odbornej spôsobilosti verejný obstarávateľ umožňuje preukázať inou osobou v zmysle § 34 ods. 3 ZVO. Spoločné doplňujúce informácie pre podmienky účasti: Splnenie podmienok účasti možno preukázať Jednotným európskym dokumentom („JED“) podľa § 39 ZVO alebo Čestným vyhlásením podľa § 110 ods. 6 ZVO, ktorým uchádzač môže predbežne nahradiť doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti. Verený obstarávateľ umožňuje hospodárskym subjektom prehlásiť splnenie podmienok účasti prostredníctvom globálneho údaju uvedeného v oddiele ? IV. časti JED. Jednotný európsky dokument (§ 39) Jednotný európsky dokument pre verejné obstarávanie (ďalej len „JED“) predstavuje na účely zákona o VO dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Hospodársky subjekt môže v časti IV. JED uviesť tzv. „GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI“, bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. Postačuje, keď hospodársky subjekt uvedie nasledovné: - „Spĺňa požadované podmienky účasti › Áno“. Pre vyplnenie JED-u je možné využiť bezplatnú službu Európskej komisie poskytujúcu elektronickú verziu tohto formulára. V tomto prípade odporúčame záujemcom, aby si vzor formulára JED-u vo formáte .rtf, umožňujúci jeho priame vypĺňanie, stiahli z webového sídla ÚVO https://www.uvo.gov.sk/espd/filter?lang=sk a údaje uvedené v dokumente vo formáte .pdf, ktoré obsahujú informácie týkajúce sa postupu a identifikácie verejného obstarávateľa, do neho sami prepísali. V prípade skupiny dodávateľov sa musí predložiť samostatný JED pre každý zúčastnený hospodársky subjekt.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena celkom v EUR s DPH za celý predmet obstarávania.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v EUR s DPH.
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 02.07.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 02.07.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:05
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk bude verejné pre uchádzačov, ktorí predložili cenovú ponuku v lehote na predkladanie ponúk a to použitím online sprístupnenia otvárania ponúk (automatické odoslanie zápisnice z otvárania ponúk prostredníctvom IS EVO, bez osobnej účasti). Vyhodnocovanie ponúk bude neverejné.
  • Miesto otvárania ponúk: Mesto Pezinok
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/535815
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/535815
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EPVO