Poskytovanie právnych služieb

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Poskytovanie právnych služieb
Kód zákazky: 532 057
Kód oznámenia: 9489 - WYS
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Služby
Hlavný CPV: 79100000-5
Predpokladaná hodnota: 87 804,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 16.6.2025 15:00
Vyhlásenie: 10.6.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Ulica Jozefa Adamca
91701 Trnava
NUTS: SK021 - Trnavský kraj
Miesto dodania: Ulica Jozefa Adamca Trnava 91701 Slovensko MAS Vršatec, MAS Inovec, MAS Strážovské Vrchy) cca min. 1,5 hodiny jazdy osobným automobilom, a to za účelom osobných konzultácií a iných vybraných právnych záležitosti s členskými obcami MAS.
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je poskytovanie právneho poradenstva a právneho zastupovania v sporovej a nesporovej agende podľa požiadaviek a v záujme klienta na základe finančnej podpory INTERREG Slovensko – Česko 2021 - 2027 a minimálne v štandardoch určených podľa zákona č. 586/2003 Z.z. o advokácii a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov. Rozsah spolupráce právnych služieb a právneho zastupovania je rozdelená, a to nasledovne: • Poskytovanie právneho poradenstva, konzultácie, • Poskytovanie právneho poradenstva, konzultácie vo veci zákona 97/1963 Zb. medzinárodnom práve súkromnom a procesnom a iných právnych predpisov upravujúcich otázku európskej územnej spolupráce s dopadom na projekty INTERREG 2014-2021, INTERREG 2021-2027, • Spracovanie právnych posudkov a analýz, • Spracovanie stanovísk k návrhom pre obce a mestá, záväzných právnych predpisov • Účasť a zastupovanie pri rokovaniach, príprave a posudzovanie návrhu všeobecných zmlúv • Spracovanie rôznych vzorov rozhodnutí, zmlúv, formulárov, predpisov a iné, • Právne služby spojené s realizáciou verejných zákaziek ich konzultácia, administratívna podpora, • Osobná účasť na rokovaniach obecného a mestského zastupiteľstva, • Príprava podkladov pre vedenie sporov v prípadoch neupravených inou zmluvou, • Iné právne služby, ktoré súvisia s činnosťou verejného obstarávateľa. a.) Odborná agenda: Predmetom odbornej agendy je poskytovanie právnych služieb a poradenstva, konzultácií oblasti občianskeho, obchodného, pracovného a správneho práva, a to v súvislosti s právnymi vzťahmi k nehnuteľnostiam, zmenami vlastníckych práv, vecným právom a ostatných služieb k nehnuteľnostiam, ďalej taktiež so stavebným a územným plánovaním, riadením, podľa právnych predpisov a inými nadradeniami, vyhláškami súvisiaceho s typmi správneho práva a jeho riadenia. Predmetom tejto časti sú právne služby v oblasti práva verejného investovania t.j. v oblasti verejných zákaziek a s tým súvisiace poradenstvo a podpora administratívnych činností pri výbere dodávateľa projektových, či inžinierskych činností vo výstavbe, poskytovania činností projektového manažérstva, riadenie projektov a iných obdobných a súvisiacich činnosti uvedenej služby v rozsahu Rámcovej dohody, a to mimo poradenstva, ktorá je predmetom zákazky. b.) Obecná agenda: Predmetom obecnej agendy je poskytovanie právnych služieb, poradenstva a konzultácií v zastupovaní obcí, miest a MAS združení (pozn. Miestna akčná skupina) vo vypracovaní stanovísk, analýz, všeobecné záväzných nariadení, predpisov, vyjadrení vrátane návrhov riešenia jednotlivých prípadov, vyhotovenie a pripomienkovanie zmlúv a iných dokumentov, dohôd a iné nadväzujúce právne dokumenty. Ďalej príprava a konzultácia pre zmluvy pri predaji a odpredaju majetku vo vlastníctve obce, majetkového práva obce podľa zákona 138/1991 Zb. zákona o majetku obcí, podľa zákona č. 369/1990 Zb. o obecnom zriadení, zákon č. 302/2021 Z.z. o samospráve vyšších územných celkov (zákon o samosprávnych krajoch) v znení neskorších predpisov o zmene a doplnení v znení neskorších predpisov, zákon č. 583/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách územnej samosprávy a o zmene a doplnení niektorých zákonov, Advokátska kancelária bude poskytovať Verejnému obstarávateľovi právne služby prostredníctvom svojich advokátov, advokátskych koncipientov a ďalších zamestnancov. Základnou odmenou je časová odmena vypočítaná ako súčet odpracovaného skutočného času, ktorý bol vynaložený jednotlivými osobami, ktorí sa podieľali v poskytovaní právnych služieb Advokátskej kancelárie a hodinových sadzieb týchto osôb určených na základe ich pracovného zaradenia v advokátskej kancelárii.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Združenie pre verejnú spoluprácu

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1354601
1. Základné údaje
  • Organizácia: Združenie pre verejnú spoluprácu (ID: 281267)
  • Zákazka: Poskytovanie právnych služieb (ID: 532057)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 112264d2-03b7-4e17-a0e5-823f5635a069
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Združenie pre verejnú spoluprácu
  • IČO: 55678076
  • Adresa
  • Ulica: Ulica Jozefa Adamca
  • Číslo: 24
  • Mesto: Trnava
  • PSČ: 91701
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: verejneobstaravanie@zoznam.sk
  • Telefónne číslo: 0948366264
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Združenie pre verejnú spoluprácu)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Skupina verejných obstarávateľov
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/220897
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 532 057
  • Názov: Poskytovanie právnych služieb
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytovanie právneho poradenstva a právneho zastupovania v sporovej a nesporovej agende podľa požiadaviek a v záujme klienta na základe finančnej podpory INTERREG Slovensko – Česko 2021 - 2027 a minimálne v štandardoch určených podľa zákona č. 586/2003 Z.z. o advokácii a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov. Rozsah spolupráce právnych služieb a právneho zastupovania je rozdelená, a to nasledovne: • Poskytovanie právneho poradenstva, konzultácie, • Poskytovanie právneho poradenstva, konzultácie vo veci zákona 97/1963 Zb. medzinárodnom práve súkromnom a procesnom a iných právnych predpisov upravujúcich otázku európskej územnej spolupráce s dopadom na projekty INTERREG 2014-2021, INTERREG 2021-2027, • Spracovanie právnych posudkov a analýz, • Spracovanie stanovísk k návrhom pre obce a mestá, záväzných právnych predpisov • Účasť a zastupovanie pri rokovaniach, príprave a posudzovanie návrhu všeobecných zmlúv • Spracovanie rôznych vzorov rozhodnutí, zmlúv, formulárov, predpisov a iné, • Právne služby spojené s realizáciou verejných zákaziek ich konzultácia, administratívna podpora, • Osobná účasť na rokovaniach obecného a mestského zastupiteľstva, • Príprava podkladov pre vedenie sporov v prípadoch neupravených inou zmluvou, • Iné právne služby, ktoré súvisia s činnosťou verejného obstarávateľa. a.) Odborná agenda: Predmetom odbornej agendy je poskytovanie právnych služieb a poradenstva, konzultácií oblasti občianskeho, obchodného, pracovného a správneho práva, a to v súvislosti s právnymi vzťahmi k nehnuteľnostiam, zmenami vlastníckych práv, vecným právom a ostatných služieb k nehnuteľnostiam, ďalej taktiež so stavebným a územným plánovaním, riadením, podľa právnych predpisov a inými nadradeniami, vyhláškami súvisiaceho s typmi správneho práva a jeho riadenia. Predmetom tejto časti sú právne služby v oblasti práva verejného investovania t.j. v oblasti verejných zákaziek a s tým súvisiace poradenstvo a podpora administratívnych činností pri výbere dodávateľa projektových, či inžinierskych činností vo výstavbe, poskytovania činností projektového manažérstva, riadenie projektov a iných obdobných a súvisiacich činnosti uvedenej služby v rozsahu Rámcovej dohody, a to mimo poradenstva, ktorá je predmetom zákazky. b.) Obecná agenda: Predmetom obecnej agendy je poskytovanie právnych služieb, poradenstva a konzultácií v zastupovaní obcí, miest a MAS združení (pozn. Miestna akčná skupina) vo vypracovaní stanovísk, analýz, všeobecné záväzných nariadení, predpisov, vyjadrení vrátane návrhov riešenia jednotlivých prípadov, vyhotovenie a pripomienkovanie zmlúv a iných dokumentov, dohôd a iné nadväzujúce právne dokumenty. Ďalej príprava a konzultácia pre zmluvy pri predaji a odpredaju majetku vo vlastníctve obce, majetkového práva obce podľa zákona 138/1991 Zb. zákona o majetku obcí, podľa zákona č. 369/1990 Zb. o obecnom zriadení, zákon č. 302/2021 Z.z. o samospráve vyšších územných celkov (zákon o samosprávnych krajoch) v znení neskorších predpisov o zmene a doplnení v znení neskorších predpisov, zákon č. 583/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách územnej samosprávy a o zmene a doplnení niektorých zákonov, Advokátska kancelária bude poskytovať Verejnému obstarávateľovi právne služby prostredníctvom svojich advokátov, advokátskych koncipientov a ďalších zamestnancov. Základnou odmenou je časová odmena vypočítaná ako súčet odpracovaného skutočného času, ktorý bol vynaložený jednotlivými osobami, ktorí sa podieľali v poskytovaní právnych služieb Advokátskej kancelárie a hodinových sadzieb týchto osôb určených na základe ich pracovného zaradenia v advokátskej kancelárii.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 87 804
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (hodnota): 87 804
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Právne služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Právne poradenstvo
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Ulica Jozefa Adamca 9983/24
  • Mesto: Trnava
  • PSČ: 91701
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Vymedzenie miesta plnenia: Kdekoľvek
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: MAS Vršatec, MAS Inovec, MAS Strážovské Vrchy) cca min. 1,5 hodiny jazdy osobným automobilom, a to za účelom osobných konzultácií a iných vybraných právnych záležitosti s členskými obcami MAS.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienka účasti je stanovená primerane k predmetu zákazky a jej potreba sleduje cieľ nájsť uchádzača, ktorý má dostatočné skúsenosti s poskytovaním služieb porovnateľného rozsahu ako je predmet zákazky. • Ani jedna cenová ponuka nebude zodpovedať predmetu zákazky a jej špecifikácii a iným určeným požiadavkám
  • 4.2.2 Cezhraničné verejné obstarávanie
  • Uplatniteľné právne predpisy: Aplikuje sa
  • Opis: Cenová ponuka sa predkladá v štátnom slovenskom jazyku a českom jazyku
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: vzhľadom na požadovanú špecifickosť zákazky potrebuje Verejný obstarávateľ overiť u uchádzačov, že disponujú odborníkmi v oblasti ako je predmet zákazky, ktorý majú odbornú spôsobilosť, minimálne praktické skúsenosti pre odborné plnenie predmetu zákazky. Obstarávateľská organizácia považuje stanovené požiadavky za žiaduce a na preukázanie odbornosti a primeranej praxe dôvodné a viažu sa k včasnému, hodnotnému plneniu predmetu zákazky
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Poskytovanie právnych služieb
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 532 057
  • Názov : Poskytovanie právnych služieb
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytovanie právneho poradenstva a právneho zastupovania v sporovej a nesporovej agende podľa požiadaviek a v záujme klienta na základe finančnej podpory INTERREG Slovensko – Česko 2021 - 2027 a minimálne v štandardoch určených podľa zákona č. 586/2003 Z.z. o advokácii a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov. Rozsah spolupráce právnych služieb a právneho zastupovania je rozdelená, a to nasledovne: • Poskytovanie právneho poradenstva, konzultácie, • Poskytovanie právneho poradenstva, konzultácie vo veci zákona 97/1963 Zb. medzinárodnom práve súkromnom a procesnom a iných právnych predpisov upravujúcich otázku európskej územnej spolupráce s dopadom na projekty INTERREG 2014-2021, INTERREG 2021-2027, • Spracovanie právnych posudkov a analýz, • Spracovanie stanovísk k návrhom pre obce a mestá, záväzných právnych predpisov • Účasť a zastupovanie pri rokovaniach, príprave a posudzovanie návrhu všeobecných zmlúv • Spracovanie rôznych vzorov rozhodnutí, zmlúv, formulárov, predpisov a iné, • Právne služby spojené s realizáciou verejných zákaziek ich konzultácia, administratívna podpora, • Osobná účasť na rokovaniach obecného a mestského zastupiteľstva, • Príprava podkladov pre vedenie sporov v prípadoch neupravených inou zmluvou, • Iné právne služby, ktoré súvisia s činnosťou verejného obstarávateľa. a.) Odborná agenda: Predmetom odbornej agendy je poskytovanie právnych služieb a poradenstva, konzultácií oblasti občianskeho, obchodného, pracovného a správneho práva, a to v súvislosti s právnymi vzťahmi k nehnuteľnostiam, zmenami vlastníckych práv, vecným právom a ostatných služieb k nehnuteľnostiam, ďalej taktiež so stavebným a územným plánovaním, riadením, podľa právnych predpisov a inými nadradeniami, vyhláškami súvisiaceho s typmi správneho práva a jeho riadenia. Predmetom tejto časti sú právne služby v oblasti práva verejného investovania t.j. v oblasti verejných zákaziek a s tým súvisiace poradenstvo a podpora administratívnych činností pri výbere dodávateľa projektových, či inžinierskych činností vo výstavbe, poskytovania činností projektového manažérstva, riadenie projektov a iných obdobných a súvisiacich činnosti uvedenej služby v rozsahu Rámcovej dohody, a to mimo poradenstva, ktorá je predmetom zákazky. b.) Obecná agenda: Predmetom obecnej agendy je poskytovanie právnych služieb, poradenstva a konzultácií v zastupovaní obcí, miest a MAS združení (pozn. Miestna akčná skupina) vo vypracovaní stanovísk, analýz, všeobecné záväzných nariadení, predpisov, vyjadrení vrátane návrhov riešenia jednotlivých prípadov, vyhotovenie a pripomienkovanie zmlúv a iných dokumentov, dohôd a iné nadväzujúce právne dokumenty. Ďalej príprava a konzultácia pre zmluvy pri predaji a odpredaju majetku vo vlastníctve obce, majetkového práva obce podľa zákona 138/1991 Zb. zákona o majetku obcí, podľa zákona č. 369/1990 Zb. o obecnom zriadení, zákon č. 302/2021 Z.z. o samospráve vyšších územných celkov (zákon o samosprávnych krajoch) v znení neskorších predpisov o zmene a doplnení v znení neskorších predpisov, zákon č. 583/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách územnej samosprávy a o zmene a doplnení niektorých zákonov, Advokátska kancelária bude poskytovať Verejnému obstarávateľovi právne služby prostredníctvom svojich advokátov, advokátskych koncipientov a ďalších zamestnancov. Základnou odmenou je časová odmena vypočítaná ako súčet odpracovaného skutočného času, ktorý bol vynaložený jednotlivými osobami, ktorí sa podieľali v poskytovaní právnych služieb Advokátskej kancelárie a hodinových sadzieb týchto osôb určených na základe ich pracovného zaradenia v advokátskej kancelárii.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Množstvo: 1800
  • Jednotka: hodina
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 87 804
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Právne poradenstvo
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Právne služby
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o kritériách prístupnosti
  • Informácie o kritériách prístupnosti
  • Používanie požiadaviek prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím v technických špecifikáciách: Kritériá prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím sú zahrnuté
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Ulica Jozefa Adamca 9983/24
  • Mesto: Trnava
  • PSČ: 91701
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trnavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: MAS Vršatec, MAS Inovec, MAS Strážovské Vrchy) cca min. 1,5 hodiny jazdy osobným automobilom, a to za účelom osobných konzultácií a iných vybraných právnych záležitosti s členskými obcami MAS.
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 2
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Dĺžka trvania – iné: Neznámy
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Výzva - kód Výzvy: INTERREG SK-CZ/2023/3_Spolupráca Kód žiadosti: NFP403601DSH7 Kód projektu: 403601DSH7
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Podmienka účasti je stanovená primerane k predmetu zákazky a jej potreba sleduje cieľ nájsť uchádzača, ktorý má dostatočné skúsenosti s poskytovaním právnych služieb vo verejnom sektore a služieb porovnateľného rozsahu ako je predmet zákazky.Podmienka účasti je stanovená primerane k predmetu zákazky a jej potreba sleduje cieľ nájsť uchádzača, ktorý má dostatočné skúsenosti s poskytovaním služieb porovnateľného rozsahu ako je predmet zákazky. a.) Rozsah kvalifikácie: Uchádzač je povinný preukázať splnenie kvalifikácie základnej spôsobilosti, profesijnej spôsobilosti a technickej spôsobilosti podľa zákona č. 586/2003 Z.z. o advokácii a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) a podľa §32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov, t.j. musí preukázať, že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu vo vzťahu k predmetu zákazky. Podľa § 34 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní, ktoré preukazuje podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní predložením: údajov o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie. Pre poukázanie technickej a odbornej spôsobilosti v ponuke platí, že doklady o kvalifikácii predkladajú dodávatelia v kópii, alebo môžu nahradiť spôsobilosť čestným prehlásením, ktoré predložia k ponuke tejto zákazky. Doklady preukazujúcu základnú a odbornú spôsobilosť nesmú byť staršie ako 3 mesiace pred zahájením plnenia zákazky. b.) Realizačný tím: Vedúci realizačného tímu – 1 osoba • Ukončené vysokoškolské vzdelanie II. Stupňa min. Mgr. v študijnom odbore právo na právnickej fakulte, • Musí byť zapísaný/á v zozname Slovenská komora advokátov, • Advokát zaradený na pozícii vedúceho realizačného tímu musí spĺňať min. 10 rokov praxe v advokátskej kancelárií na pozícii ,,advokát“, • Prax min. 3 rokov v poskytovaní právnych služieb pre územnú samosprávu min. 100 hod. odpracovaných v poskytovaní služieb v právnom poradenstve podľa zákona 369/1990 Zb. o obecnom zriadení, zákon č. 302/2021 Z.z. o samospráve vyšších územných celkov (zákon o samosprávnych krajoch) v znení neskorších predpisov. Zástupca vedúceho realizačného tímu – 1 osoba • Ukončené vysokoškolské vzdelanie II. Stupňa min. Mgr. v študijnom odbore právo na právnickej fakulte, • Musí byť zapísaný/á v zozname Slovenská komora advokátov, • Advokát zaradení na pozíciu zástupcu vedúceho realizačného tímu musí mať min. 5 rokov praxe v advokácii ako ,,advokát“, • Prax min. 5 rokov v poskytovaní právnych služieb pre územnú samosprávu min. 50 hod. odpracovaných v poskytovaní služieb v právnom poradenstve podľa zákona 369/1990 Zb. o obecnom zriadení, zákon č. 302/2021 Z.z. o samospráve vyšších územných celkov (zákon o samosprávnych krajoch) v znení neskorších predpisov.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Hodinová sadzba ( 1hod.osobohodina) v poskytovaní právnych služieb = cena spolu s DPH 23% EUR. Uchádzač v tomto bode uvádza cenu spolu so všetkými nákladmi spojené s poskytovaním služieb predmetu zákazky. Cena sa uvádza v tabuľke, ktorá je súčasťou predmetu zákazky. Vyplní uchádzač
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cenová ponuka poskytovania právnych služieb
  • Odôvodnenie neuvedenia váhy pri kritériách na vyhodnotenie ponúk: Kritérium vyhodnotenia predmetu zákazky je pevná cena. Verejný obstarávateľ stanovuje pevnú hodinovú sadzbu pre poskytovanie právnych služieb a bude vyhodnocovať všetky ponuky uchádzačov na základe kvality a zrealizovaných právnych služieb.
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Predmetom zákazky je poskytovanie právneho poradenstva a právneho zastupovania v sporovej a nesporovej agende podľa požiadaviek a v záujme klienta na základe finančnej podpory INTERREG Slovensko – Česko 2021 - 2027 a minimálne v štandardoch určených podľa zákona č. 586/2003 Z.z. o advokácii a o zmene a doplnení zákona č. 455/1991 Zb. o živnostenskom podnikaní (živnostenský zákon) v znení neskorších predpisov. Rozsah spolupráce právnych služieb a právneho zastupovania je rozdelená, a to nasledovne: • Poskytovanie právneho poradenstva, konzultácie, • Poskytovanie právneho poradenstva, konzultácie vo veci zákona 97/1963 Zb. v medzinárodnom práve súkromnom a procesnom a iných právnych predpisov upravujúcich otázku európskej územnej spolupráce s dopadom na projekty INTERREG 2014-2021, INTERREG 2021-2027, • Spracovanie právnych posudkov a analýz, • Spracovanie stanovísk k návrhom pre obce a mestá, záväzných právnych predpisov • Účasť a zastupovanie pri rokovaniach, príprave a posudzovanie návrhu všeobecných zmlúv • Spracovanie rôznych vzorov rozhodnutí, zmlúv, formulárov, predpisov a iné, • Právne služby spojené s realizáciou verejných zákaziek ich konzultácia, administratívna podpora, • Osobná účasť na rokovaniach obecného a mestského zastupiteľstva, • Príprava podkladov pre vedenie sporov v prípadoch neupravených inou zmluvou, • Iné právne služby, ktoré súvisia s činnosťou verejného obstarávateľa. a.) Odborná agenda: Predmetom odbornej agendy je poskytovanie právnych služieb a poradenstva, konzultácií oblasti občianskeho, obchodného, pracovného a správneho práva, a to v súvislosti s právnymi vzťahmi k nehnuteľnostiam, zmenami vlastníckych práv, vecným právom a ostatných služieb k nehnuteľnostiam, ďalej taktiež so stavebným a územným plánovaním, riadením, podľa právnych predpisov a inými nadradeniami, vyhláškami súvisiaceho s typmi správneho práva a jeho riadenia. Predmetom tejto časti sú právne služby v oblasti práva verejného investovania t.j. v oblasti verejných zákaziek a s tým súvisiace poradenstvo a podpora administratívnych činností pri výbere dodávateľa projektových, či inžinierskych činností vo výstavbe, poskytovania činností projektového manažérstva, riadenie projektov a iných obdobných a súvisiacich činnosti uvedenej služby v rozsahu Rámcovej dohody, a to mimo poradenstva, ktorá je predmetom zákazky. b.) Obecná agenda: Predmetom obecnej agendy je poskytovanie právnych služieb, poradenstva a konzultácií v zastupovaní obcí, miest a MAS združení (pozn. Miestna akčná skupina) vo vypracovaní stanovísk, analýz, všeobecné záväzných nariadení, predpisov, vyjadrení vrátane návrhov riešenia jednotlivých prípadov, vyhotovenie a pripomienkovanie zmlúv a iných dokumentov, dohôd a iné nadväzujúce právne dokumenty. Ďalej príprava a konzultácia pre zmluvy pri predaji a odpredaju majetku vo vlastníctve obce, majetkového práva obce podľa zákona 138/1991 Zb. zákona o majetku obcí, podľa zákona č. 369/1990 Zb. o obecnom zriadení, zákon č. 302/2021 Z.z. o samospráve vyšších územných celkov (zákon o samosprávnych krajoch) v znení neskorších predpisov o zmene a doplnení v znení neskorších predpisov, zákon č. 583/2004 Z. z. o rozpočtových pravidlách územnej samosprávy a o zmene a doplnení niektorých zákonov, Advokátska kancelária bude poskytovať Verejnému obstarávateľovi právne služby prostredníctvom svojich advokátov, advokátskych koncipientov a ďalších zamestnancov. Základnou odmenou je časová odmena vypočítaná ako súčet odpracovaného skutočného času, ktorý bol vynaložený jednotlivými osobami, ktorí sa podieľali v poskytovaní právnych služieb Advokátskej kancelárie a hodinových sadzieb týchto osôb určených na základe ich pracovného zaradenia v advokátskej kancelárii. Verejný obstarávateľ, vyžaduje aby advokát a jeho člen tímu bol osobne dostupný v rozsahu minimálne 8 hodín, tj. 1 - 2 deň v pracovnom týždni na mieste určenom, ktoré bude dostupné, čo v najkratšej vzdialenosti od obci, ktoré sú členmi MAS zúčastnených v projekte (MAS Vršatec, MAS Inovec, MAS Strážovské Vrchy) cca min. 1,5 hodiny jazdy osobným automobilom, a to za účelom osobných konzultácií a iných vybraných právnych záležitosti s členskými obcami MAS. Advokát musí byť členom realizačného tímu na pozícii A alebo B.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Účasť je vyhradená pre organizácie vykonávajúce verejnú službu a spĺňajú ďalšie príslušné podmienky v právnych predpisoch
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Nie je povolená
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 16.06.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 15:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 16.06.2025
  • Čas otvárania ponúk: 15:30
  • Opis otvárania ponúk: Jednoobálkový
  • Miesto otvárania ponúk: Trnava
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Nie je povolené
  • Odôvodnenie neelektronického predkladania ponúk : Zahrnutie fyzického modelu
  • Opis neelektronického predkladania ponúk: Verejný obstarávateľ nemá web sídlo
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/532057
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Združenie pre verejnú spoluprácu)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Združenie pre verejnú spoluprácu)