1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Technologický upgrade firewallu Checkpoint a ročný licenčný maintenance firewallu Checkpoint
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 24578/2025-2040
- Názov : Technologický upgrade firewallu Checkpoint a ročný licenčný maintenance firewallu Checkpoint
- Opis: Predmetom zákazky je upgrade časti zariadení perimetrového medzisegmentového a VPN firewallu. Obstarávanie riešenie musí podporovať existujúci CheckPoint manažment, ktorý má MH SR už vo svojom vlastníctve. Obstarávané riešenie musí byť zároveň funkčne a softvérovo kompatibilné s technológiami firewallu u ktorých podpora a životnosť nekončí tzn. so Sandboxing Solutions - riešením na analýzu hrozieb v izolovanom prostredí. Súčasťou obstarávania je aj kompletný ročný licenčný maintenance pre firewall ako celok, tzn. pre novoobstarávané aj pre zostávajúce časti firewallu CheckPoint. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky sa nachádza v Prílohe č. 1 súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 429 038.93
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Softvérový balík pre medzisieťové prvky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: Dátové zariadenia
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Mlynské nivy 44/a
- Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
- PSČ: 82715
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
- Dĺžka trvania – iné: Neobmedzený
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Iné
- Opis podmienky účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ZVO, dokladmi a dokumentami, prostredníctvom ktorých uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ZVO. Podrobné informácie predmetnej podmienky účasti týkajúcej sa osobného postavenia sú v prílohe č. 6 súťažných podkladov - podmienky účasti a spôsob ich preukazovania.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží doklady podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO - zoznam dodaných tovarov za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien poskytnutých služieb v EUR bez DPH celkom za požadované obdobie, lehôt/doby poskytovania predmetných služieb a odberateľov, dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží doklad o tom, že dodal tovar rovnakého, alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky, za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania v Úradnom vestníku EU, v minimálnom objeme 350 000 Eur bez DPH kumulatívne. Z toho celková hodnota jednej ucelenej zákazky musí byť vo výške min. 250 000 Eur bez DPH. Podrobné informácie sú uvedené v prílohe č. 6 súťažných podkladov - podmienky účasti a spôsob ich preukazovania.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia celková cena za predmet zákazky v EUR s DPH podľa bodu 10 týchto súťažných podkladov.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v EUR s DPH za celý predmet zákazky
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná koncesia, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Uchádzačom môže byť aj skupina fyzických osôb a/alebo právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. V tomto prípade je uchádzač povinný predložiť doklad podpísaný všetkými členmi skupiny o nominovaní vedúceho člena oprávneného konať v mene ostatných členov skupiny v súvislosti s touto zákazkou (Príloha č. 3B týchto súťažných podkladov). V prípade, ak bude ponuka skupiny dodávateľov prijatá, všetci členovia skupiny budú povinní v zmysle § 37 ods. 2 zákona vytvoriť medzi sebou určitú právnu formu podľa relevantných ustanovení súkromného práva, napr. podľa § 829 Občianskeho zákonníka alebo § 56 ods. 1 Obchodného zákonníka, z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. Z dokumentácie preukazujúcej vznik zákonnej formy spolupráce fyzických alebo právnických osôb musí byť jasné a zrejmé, ako sú stanovené ich práva a povinnosti vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má každý člen skupiny dodávateľov zabezpečiť, kto a akou časťou sa bude na plnení zmluvy podieľať, vrátane zodpovednosti za ním poskytnuté plnenie. Zmluvu, ktorou zákonná forma spolupráce fyzických alebo právnických osôb vznikne, resp. dokumentácie preukazujúcej vytvorenie právnych vzťahov medzi členmi skupiny dodávateľov, musí úspešný uchádzač poskytnúť verejnému obstarávateľovi pred podpisom zmluvy. Obchodná spoločnosť, ktorej zakladateľom alebo spoločníkom je politická strana alebo hnutie, nemôže byť uchádzačom alebo záujemcom vo verejnom obstarávaní. Ak ponuku predloží takáto právnická osoba, alebo skupina dodávateľov, ktorej členom je takáto právnická osoba, nebude možné jej ponuku zaradiť do vyhodnotenia.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povolená
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predložení
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 08.07.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 08.07.2025
- Čas otvárania ponúk: 09:15
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk vykoná komisia v súlade s § 52 ZVO. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a to prostredníctvom funkcionality IS ERANET.
- Miesto otvárania ponúk: Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je webová adresa https://mhsr.eranet.sk, sekcia „Otváranie ponúk“ v rámci tohto verejného obstarávania. Online miestnosť bude pre uchádzačov dostupná 15 minút pred termínom na otváranie ponúk. Manuál k otváraniu ponúk sa nachádza na prihlasovacej stránke systému ERANET.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ vyžaduje na zabezpečenie ponuky zloženie zábezpeky vo výške 10 000,- EUR. Spôsob zloženia zábezpeky si vyberie uchádzač. Bližšie informácie k zloženiu zábezpeky sa nachádzajú v bode 11. súťažných podkladov.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://mhsr.eranet.sk
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/535192
- Označenie dokumentu/zákazky: https://mhsr.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/39
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS ERANET
- Prístup k nástrojom, ktoré nie sú všeobecne dostupné (URL): https://www.eranet.sk
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)