PZ17 Oprava mosta M4331 - Senec

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: PZ17 Oprava mosta M4331 - Senec
Kód zákazky: PZ17/2025
Kód oznámenia: 9337 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45221119-9
Predpokladaná hodnota: 78 339,13 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 26.6.2025 10:00
Vyhlásenie: 6.6.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Čučoriedková
82712 Bratislava - mestská časť Vrakuňa
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Čučoriedková Bratislava - mestská časť Vrakuňa 82712 Slovensko mostný objekt M4331 – Senec na ceste II/503 v extraviláne mesta Senec.
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je oprava mostného objektu M4331 – Senec na ceste II/503 v extraviláne mesta Senec. Vykonanie stavebných prác zahŕňa čiastočnú opravu mostného zvršku s výmenou systému odvodnenia vrátane celoplošnej sanácie spodnej a hornej stavby mosta. Stavebné práce budú vykonávané v rozsahu a v zmysle projektovej dokumentácie, súťažných podkladov a v kvalite požadovanej v zmysle TKP, noriem a predpisov platných v čase predkladania ponuky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky obsahuje projektová dokumentácia: „Oprava mosta: Most M4331 - Senec“, ktorá je prílohou týchto súťažných podkladov a ktorú spracovala STU – Bratislava, Stavebná fakulta, Katedra betónových konštrukcií a mostov, zodpovedný projektant Doc. Ing. Peter Paulík, PhD., Termín plnenia predmetu obstarávania: do 3 mesiacov odo dňa začatia realizácie prác v jednej etape prác tak, aby bol zabezpečený nepretržitý prejazd vozidiel po ceste II/503 počas celej doby výstavby. Uvažuje sa zo zachovaním počtu jazdných pruhov počas celej doby výstavby. Doprava bude presmerovaná prenosným dopravným značením do zúžených jazdných pruhov na moste so šírkou zúženého jazdného pruhu min. 2,75m. Pri stavebných prácach musia byť zabezpečené minimálne bezpečnostné a zdravotné požiadavky na stavenisko v súlade s NV 396/2006 Z.z. Práce na stavenisku musia byť vykonávané v súlade so všetkými predpismi a nariadeniami o bezpečnosti pri práci, ochrane zdravia a životného prostredia. Všetci pracovníci musia dodržiavať ustanovenia o bezpečnosti práce a ochrane zdravia pri práci. Zvýšenú bezpečnosť je potrebné venovať pri práci v blízkosti jazdného pruhu po ktorom je vedená verejná doprava, pracovisko musí byť označené a zabezpečené zábranami, prípadne zábradlím. Pri realizácií stavebných prác je nutné rešpektovať ochranné pásma všetkých inžinierskych sietí. V miestach predpokladaného kontaktu so zemným vedením inžinierskych sietí je nutné postupovať podľa nariadení a požiadaviek správcu. Vedenie všetkých inžinierskych sietí v priestore staveniska je potrebné nechať vytýčiť pred zahájením stavby, výkopy realizovať ručne a všetky poškodenia hlásiť správcovi. Pred realizáciou stavebných prác je nutné overiť si existenciu inžinierskych sietí, vytýčiť polohu inžinierskych sietí a po dobu výstavby ich dostatočne chrániť pred poškodením. Premosťovanou prekážkou mostného objektu je potok Čierna Voda. Počas realizácie stavebných prác však nesmie dochádzať k znečisťovaniu potoka a priestoru pod mostom suťou alebo inými nečistotami z opravovaného mosta. Súčasťou predmetu zákazky je po ukončení prác aj prečistenie koryta potoka Čierna Voda na každú stranu mosta, pričom všetok vybúraný/prečistený materiál bude odvezený na najbližšiu skládku. Zhotoviteľ musí dodržiavať platné predpisy na zabezpečenie ochrany podzemných vôd, zabezpečiť kontrolu technického stavu vozidiel a musí vykonať opatrenia proti úniku ropných látok do podzemných a povrchových vôd. Zhotoviteľ stavby zabezpečí sledovanie situácie na vodnom toku a v prípade zhoršenia prietokových pomerov informuje správcu vodného toku. Nebezpečenstvo povodne alebo povodeň zhotoviteľ ihneď oznámi správcovi vodného toku. Zhotoviteľ zabezpečí vypracovanie projektu organizácie dopravy (POD) v zmysle schémy dočasného dopravného značenia (viď. PD – príloha č.04) pre obmedzenia dopravy na ceste II/503, ktoré následne predloží príslušnému správcovi cesty na odsúhlasenie. Vypracované POD odsúhlasené správcom cesty bude podkladom pre zabezpečenie a vydanie určenia použitia dočasného dopravného značenia, povolenia na zvláštne užívanie cesty a povolenia na čiastočnú resp. úplnú uzávierku cesty, ktoré vydáva príslušný cestný správny orgán, a ktoré zabezpečí zhotoviteľ. Zhotoviteľ zodpovedá za osadenie, údržbu a demontáž dočasného dopravného značenia v zmysle určeného projektu organizácie dopravy počas celej doby výstavby. Pred realizáciou samotných prác musí byť spracovaný a predložený na odsúhlasenie správcovi komunikácie kontrolno-skúšobný plán (ďalej len „KSP“). KSP prehľadne zosumarizuje druh a početnosť skúšok zabezpečovaných zhotoviteľmi stavebných materiálov a stavebných prác a spôsob ich dokladovania. Pri odovzdaní stavby v rámci preberacieho konania musí byť spracovaná dokumentácia kvality stavby. Dokumentácia kvality musí obsahovať všetky relevantné údaje o stavbe a doklady o kvalite vykonaných prác a zabudovaných objemoch, prehľad všetkých meraní a výsledkov plánovaných, kontrolných a preberacích skúšok, údaje o termínoch realizovania jednotlivých konštrukčných prvkov, skutočnú spotrebu materiálov a z toho odvodený počet skúšok a ich vyhodnotenie. Zhotoviteľ odovzdá objednávateľovi dokumentáciu kvality s vyhodnotením dosiahnutých parametrov. Viac informácii je uvedených v Prílohe č. 1 Opis predmetu zákazky

Linky a dokumenty

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1354279
1. Základné údaje
  • Organizácia: Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja (ID: 31879)
  • Zákazka: PZ17 Oprava mosta M4331 - Senec (ID: 535553)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 9273482b-e79f-4093-9554-5f72ab8c0388
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja
  • IČO: 53871103
  • DIČ: 2121523866
  • Adresa
  • Ulica: Čučoriedková
  • Číslo: 6
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Vrakuňa
  • PSČ: 82712
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: dusan.elznic@scbsk.sk
  • Telefónne číslo: +421901707885
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná regionálnym orgánom
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/20975
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: PZ17/2025
  • Názov: PZ17 Oprava mosta M4331 - Senec
  • Opis: Predmetom zákazky je oprava mostného objektu M4331 – Senec na ceste II/503 v extraviláne mesta Senec. Vykonanie stavebných prác zahŕňa čiastočnú opravu mostného zvršku s výmenou systému odvodnenia vrátane celoplošnej sanácie spodnej a hornej stavby mosta. Stavebné práce budú vykonávané v rozsahu a v zmysle projektovej dokumentácie, súťažných podkladov a v kvalite požadovanej v zmysle TKP, noriem a predpisov platných v čase predkladania ponuky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky obsahuje projektová dokumentácia: „Oprava mosta: Most M4331 - Senec“, ktorá je prílohou týchto súťažných podkladov a ktorú spracovala STU – Bratislava, Stavebná fakulta, Katedra betónových konštrukcií a mostov, zodpovedný projektant Doc. Ing. Peter Paulík, PhD., Termín plnenia predmetu obstarávania: do 3 mesiacov odo dňa začatia realizácie prác v jednej etape prác tak, aby bol zabezpečený nepretržitý prejazd vozidiel po ceste II/503 počas celej doby výstavby. Uvažuje sa zo zachovaním počtu jazdných pruhov počas celej doby výstavby. Doprava bude presmerovaná prenosným dopravným značením do zúžených jazdných pruhov na moste so šírkou zúženého jazdného pruhu min. 2,75m. Pri stavebných prácach musia byť zabezpečené minimálne bezpečnostné a zdravotné požiadavky na stavenisko v súlade s NV 396/2006 Z.z. Práce na stavenisku musia byť vykonávané v súlade so všetkými predpismi a nariadeniami o bezpečnosti pri práci, ochrane zdravia a životného prostredia. Všetci pracovníci musia dodržiavať ustanovenia o bezpečnosti práce a ochrane zdravia pri práci. Zvýšenú bezpečnosť je potrebné venovať pri práci v blízkosti jazdného pruhu po ktorom je vedená verejná doprava, pracovisko musí byť označené a zabezpečené zábranami, prípadne zábradlím. Pri realizácií stavebných prác je nutné rešpektovať ochranné pásma všetkých inžinierskych sietí. V miestach predpokladaného kontaktu so zemným vedením inžinierskych sietí je nutné postupovať podľa nariadení a požiadaviek správcu. Vedenie všetkých inžinierskych sietí v priestore staveniska je potrebné nechať vytýčiť pred zahájením stavby, výkopy realizovať ručne a všetky poškodenia hlásiť správcovi. Pred realizáciou stavebných prác je nutné overiť si existenciu inžinierskych sietí, vytýčiť polohu inžinierskych sietí a po dobu výstavby ich dostatočne chrániť pred poškodením. Premosťovanou prekážkou mostného objektu je potok Čierna Voda. Počas realizácie stavebných prác však nesmie dochádzať k znečisťovaniu potoka a priestoru pod mostom suťou alebo inými nečistotami z opravovaného mosta. Súčasťou predmetu zákazky je po ukončení prác aj prečistenie koryta potoka Čierna Voda na každú stranu mosta, pričom všetok vybúraný/prečistený materiál bude odvezený na najbližšiu skládku. Zhotoviteľ musí dodržiavať platné predpisy na zabezpečenie ochrany podzemných vôd, zabezpečiť kontrolu technického stavu vozidiel a musí vykonať opatrenia proti úniku ropných látok do podzemných a povrchových vôd. Zhotoviteľ stavby zabezpečí sledovanie situácie na vodnom toku a v prípade zhoršenia prietokových pomerov informuje správcu vodného toku. Nebezpečenstvo povodne alebo povodeň zhotoviteľ ihneď oznámi správcovi vodného toku. Zhotoviteľ zabezpečí vypracovanie projektu organizácie dopravy (POD) v zmysle schémy dočasného dopravného značenia (viď. PD – príloha č.04) pre obmedzenia dopravy na ceste II/503, ktoré následne predloží príslušnému správcovi cesty na odsúhlasenie. Vypracované POD odsúhlasené správcom cesty bude podkladom pre zabezpečenie a vydanie určenia použitia dočasného dopravného značenia, povolenia na zvláštne užívanie cesty a povolenia na čiastočnú resp. úplnú uzávierku cesty, ktoré vydáva príslušný cestný správny orgán, a ktoré zabezpečí zhotoviteľ. Zhotoviteľ zodpovedá za osadenie, údržbu a demontáž dočasného dopravného značenia v zmysle určeného projektu organizácie dopravy počas celej doby výstavby. Pred realizáciou samotných prác musí byť spracovaný a predložený na odsúhlasenie správcovi komunikácie kontrolno-skúšobný plán (ďalej len „KSP“). KSP prehľadne zosumarizuje druh a početnosť skúšok zabezpečovaných zhotoviteľmi stavebných materiálov a stavebných prác a spôsob ich dokladovania. Pri odovzdaní stavby v rámci preberacieho konania musí byť spracovaná dokumentácia kvality stavby. Dokumentácia kvality musí obsahovať všetky relevantné údaje o stavbe a doklady o kvalite vykonaných prác a zabudovaných objemoch, prehľad všetkých meraní a výsledkov plánovaných, kontrolných a preberacích skúšok, údaje o termínoch realizovania jednotlivých konštrukčných prvkov, skutočnú spotrebu materiálov a z toho odvodený počet skúšok a ich vyhodnotenie. Zhotoviteľ odovzdá objednávateľovi dokumentáciu kvality s vyhodnotením dosiahnutých parametrov. Viac informácii je uvedených v Prílohe č. 1 Opis predmetu zákazky
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 78 339.13
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na obnove mostov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: mostný objekt M4331 – Senec na ceste II/503 v extraviláne mesta Senec.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Osobné postavenie podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon“) 1.1. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť hospodársky subjekt, ktorý spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona. Uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona dokladmi podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f) zákona, resp. podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona. 1.2. Upozornenie: 1.2.1. Preukazovanie podmienok účasti je voči verejnému obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa § 152 ods. 4 zákona – teda prostredníctvom zápisu do Zoznamu hospodárskych subjektov. Uchádzač zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov podľa zákona nie je povinný v procese verejného obstarávania predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 písm. e) až f) zákona. 1.2.2. V prípade, že sa verejného obstarávania zúčastní skupina dodávateľov, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 1.2.3. Keďže verejný obstarávateľ nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy, uchádzač predloží doklady v zmysle § 32 ods. 2 písm. e) a f) zákona (môžu byť v ponuke nahradené jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ods. 1 zákona alebo čestným vyhlásením podľa § 110 zákona). 1.2.4. Splnenie podmienky osobného postavenia uchádzača so sídlom v SR podľa § 32 ods. 1 písm. f) zákona bude verejným obstarávateľom overená z informačného systému „Register osôb so zákazom“ vedeným Úradom pre verejné obstarávanie. Z uvedeného uchádzač so sídlom v SR nie je povinný predkladať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. f) zákona.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania - systém EPVO. 2. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právnu formu, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na uskutočnenie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/ zodpovednosti v procese plnenia Zmluvy. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovi a skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. 3. Úspešný uchádzač, jeho subdodávatelia a osoby, ktoré majú povinnosť podľa § 2 zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, musia byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 4. Vzhľadom na podmienky účasti, technické špecifikácie, kritériá na vyhodnotenie ponúk a podmienky plnenia zmluvy, predmetné verejné obstarávanie nie je zelené, nie je obstarávaním inovácií a nie je zamerané na sociálne aspekty. 5. Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené v tejto Výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní vzťahujúcimi sa na realizovaný postup zadávania zákazky.
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: PZ17 Oprava mosta M4331 - Senec
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: PZ17/2025
  • Názov : PZ17 Oprava mosta M4331 - Senec
  • Opis: Predmetom zákazky je oprava mostného objektu M4331 – Senec na ceste II/503 v extraviláne mesta Senec. Vykonanie stavebných prác zahŕňa čiastočnú opravu mostného zvršku s výmenou systému odvodnenia vrátane celoplošnej sanácie spodnej a hornej stavby mosta. Stavebné práce budú vykonávané v rozsahu a v zmysle projektovej dokumentácie, súťažných podkladov a v kvalite požadovanej v zmysle TKP, noriem a predpisov platných v čase predkladania ponuky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky obsahuje projektová dokumentácia: „Oprava mosta: Most M4331 - Senec“, ktorá je prílohou týchto súťažných podkladov a ktorú spracovala STU – Bratislava, Stavebná fakulta, Katedra betónových konštrukcií a mostov, zodpovedný projektant Doc. Ing. Peter Paulík, PhD., Termín plnenia predmetu obstarávania: do 3 mesiacov odo dňa začatia realizácie prác v jednej etape prác tak, aby bol zabezpečený nepretržitý prejazd vozidiel po ceste II/503 počas celej doby výstavby. Uvažuje sa zo zachovaním počtu jazdných pruhov počas celej doby výstavby. Doprava bude presmerovaná prenosným dopravným značením do zúžených jazdných pruhov na moste so šírkou zúženého jazdného pruhu min. 2,75m. Pri stavebných prácach musia byť zabezpečené minimálne bezpečnostné a zdravotné požiadavky na stavenisko v súlade s NV 396/2006 Z.z. Práce na stavenisku musia byť vykonávané v súlade so všetkými predpismi a nariadeniami o bezpečnosti pri práci, ochrane zdravia a životného prostredia. Všetci pracovníci musia dodržiavať ustanovenia o bezpečnosti práce a ochrane zdravia pri práci. Zvýšenú bezpečnosť je potrebné venovať pri práci v blízkosti jazdného pruhu po ktorom je vedená verejná doprava, pracovisko musí byť označené a zabezpečené zábranami, prípadne zábradlím. Pri realizácií stavebných prác je nutné rešpektovať ochranné pásma všetkých inžinierskych sietí. V miestach predpokladaného kontaktu so zemným vedením inžinierskych sietí je nutné postupovať podľa nariadení a požiadaviek správcu. Vedenie všetkých inžinierskych sietí v priestore staveniska je potrebné nechať vytýčiť pred zahájením stavby, výkopy realizovať ručne a všetky poškodenia hlásiť správcovi. Pred realizáciou stavebných prác je nutné overiť si existenciu inžinierskych sietí, vytýčiť polohu inžinierskych sietí a po dobu výstavby ich dostatočne chrániť pred poškodením. Premosťovanou prekážkou mostného objektu je potok Čierna Voda. Počas realizácie stavebných prác však nesmie dochádzať k znečisťovaniu potoka a priestoru pod mostom suťou alebo inými nečistotami z opravovaného mosta. Súčasťou predmetu zákazky je po ukončení prác aj prečistenie koryta potoka Čierna Voda na každú stranu mosta, pričom všetok vybúraný/prečistený materiál bude odvezený na najbližšiu skládku. Zhotoviteľ musí dodržiavať platné predpisy na zabezpečenie ochrany podzemných vôd, zabezpečiť kontrolu technického stavu vozidiel a musí vykonať opatrenia proti úniku ropných látok do podzemných a povrchových vôd. Zhotoviteľ stavby zabezpečí sledovanie situácie na vodnom toku a v prípade zhoršenia prietokových pomerov informuje správcu vodného toku. Nebezpečenstvo povodne alebo povodeň zhotoviteľ ihneď oznámi správcovi vodného toku. Zhotoviteľ zabezpečí vypracovanie projektu organizácie dopravy (POD) v zmysle schémy dočasného dopravného značenia (viď. PD – príloha č.04) pre obmedzenia dopravy na ceste II/503, ktoré následne predloží príslušnému správcovi cesty na odsúhlasenie. Vypracované POD odsúhlasené správcom cesty bude podkladom pre zabezpečenie a vydanie určenia použitia dočasného dopravného značenia, povolenia na zvláštne užívanie cesty a povolenia na čiastočnú resp. úplnú uzávierku cesty, ktoré vydáva príslušný cestný správny orgán, a ktoré zabezpečí zhotoviteľ. Zhotoviteľ zodpovedá za osadenie, údržbu a demontáž dočasného dopravného značenia v zmysle určeného projektu organizácie dopravy počas celej doby výstavby. Pred realizáciou samotných prác musí byť spracovaný a predložený na odsúhlasenie správcovi komunikácie kontrolno-skúšobný plán (ďalej len „KSP“). KSP prehľadne zosumarizuje druh a početnosť skúšok zabezpečovaných zhotoviteľmi stavebných materiálov a stavebných prác a spôsob ich dokladovania. Pri odovzdaní stavby v rámci preberacieho konania musí byť spracovaná dokumentácia kvality stavby. Dokumentácia kvality musí obsahovať všetky relevantné údaje o stavbe a doklady o kvalite vykonaných prác a zabudovaných objemoch, prehľad všetkých meraní a výsledkov plánovaných, kontrolných a preberacích skúšok, údaje o termínoch realizovania jednotlivých konštrukčných prvkov, skutočnú spotrebu materiálov a z toho odvodený počet skúšok a ich vyhodnotenie. Zhotoviteľ odovzdá objednávateľovi dokumentáciu kvality s vyhodnotením dosiahnutých parametrov. Viac informácii je uvedených v Prílohe č. 1 Opis predmetu zákazky
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 78 339.13
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na obnove mostov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: mostný objekt M4331 – Senec na ceste II/503 v extraviláne mesta Senec.
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 3
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Technická alebo odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona,
  • Opis podmienky účasti: 2.1. § 34 ods. 1 písm. b) zákona 2.1.1. Verejný obstarávateľ požaduje predložiť zoznam stavebných prác. Ak odberateľom: 2.1.1.1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2.1.1.2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. 2.1.2. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač musí preukázať, že za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania uskutočnil zákazku rovnakého alebo podobného charakteru a rozsahu ako je predmet zákazky - výstavba, oprava alebo rekonštrukcia mosta v hodnote minimálne 78 339,13 EUR bez DPH. Ak dôkaz o plnení potvrdí odberateľ - tento dôkaz musí obsahovať minimálne nasledovné údaje: 2.1.2.1. názov alebo obchodné meno uchádzača, adresu jeho sídla alebo miesto podnikania, 2.1.2.2. názov a stručný opis predmetu zmluvy, z ktorého musí vyplývať, že zákazka bola rovnakého alebo podobného charakteru, 2.1.2.3. zmluvnú cenu bez DPH, 2.1.2.4. zmluvnú lehotu uskutočnenia stavebných prác, 2.1.2.5. vyjadrenie odberateľa o uspokojivom vykonaní stavebných prác, 2.1.2.6. meno a telefónne číslo kontaktnej osoby odberateľa, pre overenie si uvedených informácií. 2.1.3. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overenia pravdivosti uvedených údajov. 2.1.4. V prípade, ak uchádzač predkladá v zozname aj stavebné práce, ktorých uskutočňovanie presahuje stanovené obdobie za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač v zozname a v potvrdení uvedie zvlášť cenu iba za tú časť prác, ktoré boli uskutočnené v požadovanom období. 2.1.5. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie Výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku EÚ. 2.1.6. Pri prepočte inej meny na menu euro sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania výzvy na predkladanie ponúk do Vestníka verejného obstarávania. 2.1.7. Verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov, ktoré sa týkajú technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona zohľadní referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 zákona, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Technická alebo odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona,
  • Opis podmienky účasti: 2.2. § 34 ods. 1 písm. g) zákona 2.2.1. Uchádzač uvedie údaje (zoznam) o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. 2.2.2. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 2.2.2.1. Minimálne jedna osoba musí byť s oprávnením na výkon činnosti stavbyvedúci s odborným zameraním pre inžinierske stavby s podkategóriou mosty. Uchádzač preukáže údaje za stavbyvedúceho nasledovným dokladom: - dokladom o odbornej spôsobilosti alebo dokladom o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov na výkon činnosti stavbyvedúceho s odborným zameraním na inžinierske stavby, podkategória mosty v Slovenskej republike (z dokladu musí byť zrejmé zameranie na inžinierske stavby; podkategória mosty) alebo ekvivalentného zákona. V prípade, ak táto osoba v čase predkladania ponuky nie je oprávnená na výkon činnosti stavbyvedúceho so zameraním na inžinierske stavby v Slovenskej republike, uchádzač predloží doklad alebo čestné vyhlásenie, z ktorého bude zrejmé, že osoba bude oprávnená na výkon tejto činnosti v SR v čase podpisu zmluvy, najneskôr však v okamihu odovzdania a prevzatia staveniska, a to napr. formou hosťovania podľa zákona o autorizovaných architektoch, 3. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah, a to v súlade s ustanovením § 34 ods. 3 zákona. 4. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 zákona alebo čestným vyhlásením podľa § 110 zákona. V prípade, ak uchádzač použije jednotný európsky dokument (JED) je ho povinný vyplniť v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ povoľuje vyplniť oddiel časti 4 - globálny údaj. 5. Ak uchádzač nevyužije na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotný európsky dokument podľa § 39 zákona alebo čestné vyhlásenie podľa § 110 zákona, v takom prípade v rámci svojej ponuky predkladá kópie dokladov a dokumentov vrátane kópie v elektronickej podobe na preukázanie splnenia podmienok účasti vo formáte .pdf, podľa bodu 14.3 súťažných podkladov alebo v pôvodnej elektronickej podobe.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: 1. Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia cena za predmet zákazky, vypočítaná a vyjadrená v eurách (EUR) bez DPH. 2. Cenu uchádzač uvedie do prílohy č. 2 – Výkaz výmer a priloženého formuláru Návrh na plnenie kritérií“, ktorý tvorí tabuľka tejto prílohy. 3. V návrhu na plnenie budú všetky ceny matematicky zaokrúhlené na 2 desatinné miesta a vyjadrené v eurách a budú zahŕňať všetky náklady uchádzača súvisiace s riadnym plnením predmetu zákazky, t.j. musia byť v nich zahrnuté aj náklady špecifikované v Príloha č. 3 súťažných podkladov – Zmluvné podmienky, ako aj v iných častiach týchto súťažných podkladov 4. Ak je uchádzač identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento uchádzač nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z. 5. Úspešným uchádzačom sa stane ten uchádzač, ktorého ponuková cena za predmet zákazky bez DPH bude najnižšia a splní stanovené podmienky účasti a požiadavky na predmet zákazky (platí pre každú časť) . 6. Poradie ostatných uchádzačov verejný obstarávateľ (komisia) na vyhodnotenie ponúk stanoví VZOSTUPNE podľa ponukovej ceny za predmet zákazky s DPH. 7. V prípade, ak uchádzač ku dňu predkladania ponuky nie je platcom DPH, avšak po uzatvorení zmluvného vzťahu sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie celkovej ceny predmetu zákazky, t. j. v prípade zmeny postavenia uchádzača na platcu DPH, sú ním predložené celkové ceny konečné a nemenné a budú považované za cenu na úrovni s DPH.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: NÁVRH NA PLNENIE KRITÉRIÍ - celková cena bez DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povolená
  • Podmienky plnenia zmluvy: podmienky plnenia zmluvy sú uvedené v prílohe č. 3 Zmluva o dielo
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 26.06.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 26.06.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:05
  • Opis otvárania ponúk: 23.1. Komisia na vyhodnotenie ponúk menovaná verejným obstarávateľom (ďalej len „komisia“) otvorí ponuky elektronicky na mieste, t.j. v rámci systému IS EVO. Verejný obstarávateľ sa rozhodol využiť v systéme IS EVO ver. 18.0 funkcionalitu "on-line" sprístupnenie ponúk, t.j. automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým členom komisie a uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na otváranie ponúk a to v čase uvedenom v oznámení o vyhlásení v súlade so zákonom. Verejný obstarávateľ nastavil v súvislosti s "on-line" sprístupnením ponúk štruktúrované kritéria, uchádzač ich musí v systéme IS EVO ver. 18.0 pri predkladaní ponuky vyplniť. 23.2. Priebeh otvárania ponúk, okruh oprávnených osôb a rozsah sprístupňovaných informácií o predložených ponukách sa riadi príslušnou funkcionalitou IS EVO a zákonom.
  • Miesto otvárania ponúk: elektronická platforma
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/535553
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/535553
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: elektronická platforma
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Správa ciest Bratislavského samosprávneho kraja)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)