Rekonštrukcia budovy Okresnej prokuratúry Nové Zámky

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Rekonštrukcia budovy Okresnej prokuratúry Nové Zámky
Kód zákazky: 2Spr 104/25/4400
Kód oznámenia: 9345 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45213150-9
Predpokladaná hodnota: 882 103,10 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 27.6.2025 10:00
Vyhlásenie: 6.6.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Krajská prokuratúra v Nitre
Adresa: Damborského 1
94966 Nitra
NUTS: SK023 - Nitriansky kraj
Miesto dodania: Damborského Nitra 94966 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je zhotovenie diela „Rekonštrukcia budovy Okresnej prokuratúry Nové Zámky“ v rozsahu podľa projektovej dokumentácie (ďalej len „PD“), ktorá je v prílohe týchto súťažných podkladov a v nej popísanej stavebno-technickej dokumentácie. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje uplatniť opciu na 2. etapu (exteriér) predmetu zákazky do 30.05.2026 a to za podmienok a pravidiel uvedených v prílohe č. 2 súťažných podkladov Zmluva o dielo.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1352681
1. Základné údaje
  • Organizácia: Krajská prokuratúra v Nitre (ID: 49382)
  • Zákazka: Rekonštrukcia budovy Okresnej prokuratúry Nové Zámky (ID: 534282)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: d8d9cddc-adff-48ad-9a03-8f6b462bd319
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Krajská prokuratúra v Nitre
  • IČO: 35629061
  • DIČ: 2020979961
  • Adresa
  • Ulica: Damborského
  • Číslo: 1
  • Mesto: Nitra
  • PSČ: 94966
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : Damborského 1 Nitra
  • E-mail: helena.polonyi@gmail.com
  • Telefónne číslo: 0905826576
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Krajská prokuratúra v Nitre)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Verejný poriadok a bezpečnosť
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/3245
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 2Spr 104/25/4400
  • Názov: Rekonštrukcia budovy Okresnej prokuratúry Nové Zámky
  • Opis: Predmetom zákazky je zhotovenie diela „Rekonštrukcia budovy Okresnej prokuratúry Nové Zámky“ v rozsahu podľa projektovej dokumentácie (ďalej len „PD“), ktorá je v prílohe týchto súťažných podkladov a v nej popísanej stavebno-technickej dokumentácie. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje uplatniť opciu na 2. etapu (exteriér) predmetu zákazky do 30.05.2026 a to za podmienok a pravidiel uvedených v prílohe č. 2 súťažných podkladov Zmluva o dielo.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 882 103.10
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na kancelárskych budovách
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45111100, 45300000, 45311100, 45331100, 45421132, 45332000, 45332200, 45432000, 45312100, 45343200, 45421111, 45421131
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Radničná 3
  • Mesto: Nové Zámky
  • PSČ: 94002
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: § 32 ods. 1 písm. e) ZVO Oprávnenie na stavebné práce súvisiace s predmetom zákazky § 32 ods. 1 pís. f) ZVO Neexistencia zákazu účasti vo verejnom obstarávaní § 40 ods. 6 písm. f) Neexistencia konfliktu záujmov
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Rekonštrukcia budovy Okresnej prokuratúry Nové Zámky
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 2Spr 104/25/4400
  • Názov : Rekonštrukcia budovy Okresnej prokuratúry Nové Zámky
  • Opis: Predmetom zákazky je zhotovenie diela „Rekonštrukcia budovy Okresnej prokuratúry Nové Zámky“ v rozsahu podľa projektovej dokumentácie (ďalej len „PD“), ktorá je v prílohe týchto súťažných podkladov a v nej popísanej stavebno-technickej dokumentácie. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje uplatniť opciu na 2. etapu (exteriér) predmetu zákazky do 30.05.2026 a to za podmienok a pravidiel uvedených v prílohe č. 2 súťažných podkladov Zmluva o dielo.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na kancelárskych budovách
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45111100, 45300000, 45311100, 45331100, 45421132, 45332000, 45332200, 45432000, 45312100, 45343200, 45421111, 45421131
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o kritériách prístupnosti
  • Informácie o kritériách prístupnosti
  • Používanie požiadaviek prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím v technických špecifikáciách: Kritériá prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím nie sú zahrnuté, keďže zákazka nie je určená na použitie fyzickými osobami
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Radničná 3
  • Mesto: Nové Zámky
  • PSČ: 94002
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 17
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: § 33 ods. 1 písm. d) prehľad o dosiahnutom obrate v oblasti, ktorej sa predmet zákazky týka – stavebné práce, za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné údaje v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti
  • Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje predložiť Prehľad o obrate dosiahnutom v predmete zákazky za predchádzajúce 3 roky (2022, 2023 a 2024) v celkovej výške dvojnásobku PHZ prepočítanej na 12 mesiacov = 1.277.000 € bez DPH). Verejný obstarávateľ nebude akceptovať prehľad o celkovom obrate uchádzača za predchádzajúce 3 roky.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. b)Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania (2022, 2023, 2024) s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom1.bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ po
  • Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje v Zozname uviesť min. 3 zákazky rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, pričom minimálne jedna zákazka musí byť v hodnote min. vo výške predpokladanej hodnoty zákazky. Uchádzač predloží k zoznamu potvrdenia (referenčné listy). Na prepočet inej meny sa prepočítajú ceny na EUR podľa priemerného ročného kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) za príslušný kalendárny rok. Dokladom je Zoznam stavebných prác (príloha č. 4 SP), ktorý musí obsahovať nasledovné údaje: - názov a sídlo odberateľa, - Názov a číslo zmluvy zverejnenej v Centrálnom registri zmlúv alebo na inom webovom sídle (link na stránku, kde bola zmluva zverejnená), príp. iný doklad potvrdzujúci predmetné plnenie, - názov a stručný opis stavebných prác, - zmluvnú cenu zákazky v EUR bez DPH za rozhodné obdobie, - obdobie realizácie od - do (mesiac / rok) za rozhodné obdobie a miesto realizácie - kontaktné údaje odberateľa, kde je možné uvedené informácie overiť (meno a priezvisko, tel. č., e-mail). V prípade, ak stavebné práce realizoval uchádzač ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba finančný objem, realizovaný ním samotným. V prípade, ak dokladom je referencia, vyžaduje sa uviesť link na stránku, kde je konkrétna referencia zverejnená.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. g) Údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy
  • Opis podmienky účasti: Doloženým Zoznamom týchto osôb. V zozname v ktorom verejný obstarávateľ požaduje uviesť nasledovné údaje: - meno, priezvisko, pracovné zaradenie , najvyššie dosiahnuté vzdelanie, odbornú prax v požadovanej odbornej spôsobilosti v trvaní min. 5 rokov - odbornú spôsobilosť min. 1 osoby v pozícii stavbyvedúci s odborným zameraným na pozemné stavby Zoznam musí byť doložený osvedčením odbornej spôsobilosti (osvedčenie stavbyvedúci vydané Slovenskou komorou stavebných inžinierov) a životopisom v zozname uvedených osôb.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Iné
  • Názov podmienky účasti: § 35, 36 zákona Certifikácia SMK, SEM a SM BOZP podľa noriem ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 a ISO 45001:2018 v predmete zákazky
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží kópiu certifikátov so zameraním na pozemné stavby podľa uvedených noriem
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom na vyhodnotenie ponúk bude najnižšia celková cena za predmet zákazky vrátane DPH.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: sú uvedené v prílohe č. 2 súťažných podladoch Návrh ZoD
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na žiadosť o účasť
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Elektronický podpis
  • Vyžaduje sa zdokonalený alebo kvalifikovaný elektronický podpis alebo elektronická pečať [v zmysle nariadenia (EÚ) č. 910/2014].: áno
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Krajská prokuratúra v Nitre)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Krajská prokuratúra v Nitre)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 27.06.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 27.06.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:05
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk je realizované prostredníctvom elektronického prostriedku https://evo.isepvo.sk/evo/Pages/Privates/ZakazkaDetail.aspx?id=534282&orgId=3245. Otváranie ponúk je verejné. Uchádzači obdržia zápisnicu z otvárania ponúk v súlade s ustanovením § 52 zákona.
  • Miesto otvárania ponúk: https://evo.isepvo.sk/evo/Pages/Privates/ZakazkaDetail.aspx?id=534282&orgId=3245
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evo/Pages/Privates/ZakazkaDetail.aspx?id=534282&orgId=3245
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/534282
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Krajská prokuratúra v Nitre)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Krajská prokuratúra v Nitre)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)