1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Sociálno-zdravotné nízkokapacitné zariadenie s kapacitou 24 miest – CSS LÚČ
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 11_25
- Názov : Sociálno-zdravotné nízkokapacitné zariadenie s kapacitou 24 miest – CSS LÚČ
- Opis: Predmetom zákazky „Sociálno-zdravotné nízkokapacitné zariadenie s kapacitou 24 miest – CSS LÚČ“ sú stavebné úpravy budovy terajšej polikliniky v Bytči. Budova sa rekonštrukciou rozdelí na dva samostatné objekty. V staršej časti ostane poliklinika, a novšia časť sa kompletne zrekonštruuje pre potreby CSS Lúč (Sociálno-zdravotné nízkokapacitné zariadenie s kapacitou 24 miest). Podrobnejšie vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti ,,B1 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY“, v projektovej dokumentácii a vo výkaze výmer, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Stavebné práce
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe budov určených pre sociálne služby
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: Stavebné práce na stavbe budov určených pre sociálne služby
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Sociálny cieľ obstarávania
-
Sociálny cieľ obstarávania
- Podporované sociálne hľadisko: Prístupnosť pre všetkých
-
Sociálny cieľ obstarávania
- Podporované sociálne hľadisko: Spravodlivé pracovné podmienky
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
- Opis strategického verejného obstarávania: Sociálny aspekt vo verejnom obstarávaní v zmluvných podmienkach: Ak si Zhotoviteľ nesplní svoje finančné povinnosti voči subdodávateľom, t. j. nevykonáva úhrady jednotlivých splatných faktúr za práce a dodávky, ktoré pre neho realizujú subdodávatelia, a zároveň subdodávatelia požiadajú Objednávateľa o priamu úhradu za práce a dodávky, Objednávateľ poskytne Zhotoviteľovi primeranú lehotu na vykonanie nápravy, v ktorej môže Zhotoviteľ namietať, že voči subdodávateľovi nemá žiadne podlžnosti. Počas plynutia takto poskytnutej lehoty je Objednávateľ oprávnený zadržať výplatu čiastkových faktúr (resp. konečnú faktúru), vystavených Zhotoviteľom až do času, kedy nebudú záväzky Zhotoviteľa voči subdodávateľom zaplatené. Počas doby zadržania podľa tohto bodu zmluvy nie je Objednávateľ v omeškaní so zaplatením svojich peňažných záväzkov voči Zhotoviteľovi a Zhotoviteľovi nevznikne nárok na žiadne zákonné ani zmluvné sankcie. Pokiaľ nedôjde zo strany Zhotoviteľa v lehote poskytnutej Objednávateľom k uspokojeniu subdodávateľských splatných nárokov voči Zhotoviteľovi, a toto uspokojenie nebude v tejto lehote Objednávateľovi písomne preukázané alebo nebude Objednávateľovi preukázané, že Zhotoviteľ nemá voči subdodávateľovi žiadne záväzky, je Objednávateľ oprávnený, ale nie povinný, uspokojiť nárok subdodávateľa voči Zhotoviteľovi priamo, a tým sa zbaviť svojich záväzkov voči Zhotoviteľovi z tejto zmluvy do výšky splatnej pohľadávky subdodávateľa, ktorú Objednávateľ uspokojil, s čím Zhotoviteľ vyslovuje súhlas. Nárok Zhotoviteľa na úhradu ceny Diela do výšky úhrady vykonanej Objednávateľom priamo subdodávateľovi, zaniká dňom tejto úhrady Objednávateľom subdodávateľovi Zhotoviteľa. Sociálny aspekt v Opise predmetu zákazky: Vzhľadom na skutočnosť, že rámci prestavby a prístavby sa rieši aj bezbariérovosť a debarierizácia existujúcej stavby polikliniky, bude splnená požiadavka na riešenie vhodné pre všetkých užívateľov, teda zabezpečenie vstupu aj pre osoby so zdravotným postihnutím. Prestavba pozostáva z modernizácie vnútorných priestorov, o.i. aj z výmeny dverí v rámci debarierizácie, priestory budú bezprahové, s dostatočnou šírkou dverí, chodieb a otvorov a tiež z prístavby nových dvoch evakuačných lôžkových výťahov a vstupného únikového schodiska. Na 2. poschodí budú izby pre imobilných až ležiacich klientov s kúpeľňami. Do všetkých miestností sa dá dostať po hlavných chodbách. Cez všetky podlažia ide schodisko a evakuačné lôžkové výťahy, ktoré sú prístupné aj z exteriéru - z parkoviska. Podlažia budú rozlíšené farbami, tak aby boli rozpoznateľné aj ľuďmi s farbosleposťou alebo posunutým farbocitom. Pôvodné spevnené plochy okolo objektu majú rôzne výškové úrovne, pozostávajú z asfaltového povrchu a tiež zo spevnenej plochy štrkom a betónových panelov. Parkovisko je štrkové a panelové. Celá príjazdová plocha bude asfaltová spolu s parkoviskom v jednoliatom vzhľade, čo umožní pohyb aj osôb so zdravotným znevýhodnením. Do záhrady je navrhnutá rampa, čo umožní vstup aj osôb so zdravotným znevýhodnením.
-
Informácie o kritériách prístupnosti
- Používanie požiadaviek prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím v technických špecifikáciách: Kritériá prístupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím sú zahrnuté
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Objekt terajšej polikliniky v Bytči, ulica Sidónie Sakalovej (katastrálne územie Veľká Bytča, parcely 1087/1, 1087/4, 1087/12).
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 18
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Európske fondy
-
Európske fondy
- Program súvisiaci s finančnými prostriedkami EÚ: Európsky fond regionálneho rozvoja (EFRR)
- Identifikátor finančných prostriedkov EÚ: PSK-MPSVR-053-2024-ITI-EFRR
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: Predpokladaná doba uskutočnenia stavebných prác (lehota na vykonanie Diela) od písomného odovzdania staveniska je do 18 mesiacov. Doba realizácie zahŕňa aj čas potrebný na odovzdávacie a preberacie konanie, a s tým súvisiacu prípravu všetkých náležitostí (atesty, skúšky, revízne správy, doklady).
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: Viď bod A.2.3 súťažných podkladov
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková najnižšia zmluvná cena v EUR s DPH za predmet zákazky
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková zmluvná cena v EUR s DPH za predmet zákazky
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná koncesia, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: V prípade prijatia ponuky od skupiny dodávateľov verejný obstarávateľ vyžaduje v súlade s § 37 ods. 2 zákona 343/2015 Z.z., aby skupina pred podpisom Zmluvy vytvorila určitú právnu formu potrebnú z dôvodu riadneho plnenia Zmluvy, napr. vytvorila združenie bez právnej subjektivity podľa § 829 Občianskeho zákonníka, niektorú z obchodných spoločností podľa Obchodného zákonníka, alebo iný právny vzťah vhodný na riadne plnenie Zmluvy. Úspešný uchádzač preukazuje vyššie uvedené skutočnosti, napr. v prípade obchodných spoločností, podľa Obchodného zákonníka výpisom z Obchodného registra, v prípade konzorcia skupiny, kto a akou časťou sa bude podieľať na plnení a skutočnosť, že všetci členovia skupiny ručia za záväzky skupiny spoločne a nerozdielne. Úspešný uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, predkladá doklady postačuje predložiť platnú a účinnú zmluvu o združení podľa § 829 Občianskeho zákonníka. Z dokumentácie, preukazujúcej vytvorenie právnej formy skupinou dodávateľov, musí byť jasné a zrejmé ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti členov podľa predpisov v tejto krajine.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povolená
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predložení
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 07.07.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 10
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 07.07.2025
- Čas otvárania ponúk: 10:00
- Opis otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ otváranie ponúk zabezpečí prostredníctvom „on-line“ sprístupnenia ponúk uchádzačom prostredníctvom funkcionality informačného systému EVO. Otváranie ponúk, t.j. sprístupnenie elektronických ponúk v systéme EVO sa uskutoční podľa § 52 ods. 2 ZVO. Umožnením účasti uchádzačom na otváraní ponúk pri použití elektronického prostriedku na predkladanie ponúk podľa § 20 ZVO sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie. Po otvorení ponúk systém automaticky vytvorí zápisnicu z otvárania ponúk a odošle ju všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk. Zverejní sa počet predložených ponúk, návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom; ostatné údaje uvedené v ponuke vrátane obchodného mena alebo názvu, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytu všetkých uchádzačov sa nezverejňujú.
- Miesto otvárania ponúk: Žilinský samosprávny kraj, Komenského 48, 011 09 Žilina
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/529947
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/529947
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)