1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Technologická podpora, prevádzková podpora, údržba infraštruktúry, poskytovanie služieb rozvoja a bezpečnosti existujúcich Microsoft platforiem a riešení Exchange MZVEZ SR, SharePoint MZVEZ SR, AD, SCCM.
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 027840/2025-OPRP-2
- Názov : Technologická podpora, prevádzková podpora, údržba infraštruktúry, poskytovanie služieb rozvoja a bezpečnosti existujúcich Microsoft platforiem a riešení Exchange MZVEZ SR, SharePoint MZVEZ SR, AD, SCCM.
- Opis: Predmetom zákazky je poskytnutie reaktívnych služieb existujúcich Microsoft platforiem a riešení Exchange, SharePoint, Active Directory, Microsoft system center configuration manager a ďalších zameraných na: a) zabezpečenie technologickej podpory, prevádzkovej podpory a údržby infraštruktúry v predpokladanom rozsahu 600 človekodní, b) poskytnutie služieb rozvoja a bezpečnosti v predpokladanom rozsahu 600 človekodní. Plnením predmetu zákazky dôjde k: - zabezpečeniu nepretržitej funkčnosti kľúčových IT systémov verejného obstarávateľa, ktoré sú nevyhnutné pre plnenie jeho úloh, - minimalizácii rizík spojených s bezpečnosťou IT infraštruktúry a ochrane citlivých údajov spracovávaných v IT systémoch verejného obstarávateľa, - zefektívneniu prevádzky IT systémov prostredníctvom modernizácie a rozvoja existujúcich riešení, čím sa zabezpečí vyššia výkonnosť, stabilita a dostupnosť pre koncových používateľov, - plneniu legislatívnych a prevádzkových požiadaviek v oblasti IT bezpečnosti a prevádzky informačných systémov verejnej správy.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 870 000
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 72210000, 72211000, 72212000, 72222300, 72230000, 72250000, 72253200, 72254000, 72261000, 72265000, 72267000, 72267100, 72267200
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Sociálny cieľ obstarávania
-
Sociálny cieľ obstarávania
- Podporované sociálne hľadisko: Pracovné príležitosti pre dlhodobo nezamestnané osoby, znevýhodnené osoby a/alebo osoby so zdravotným postihnutím
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
- Opis strategického verejného obstarávania: Úspešný uchádzač bude povinný vytvoriť pracovnú príležitosť pre znevýhodneného uchádzača o zamestnanie a/alebo študenta denného štúdia druhého stupňa vysokoškolského vzdelávania alebo bude povinný zachovať pracovné miesto znevýhodneného uchádzača o zamestnanie a/alebo študenta denného štúdia druhého stupňa vysokoškolského vzdelávania, ktoré by bolo zrušené, ak by nedošlo k uzavretiu Zmluvy. Úspešný uchádzač bude počas účinnosti Zmluvy povinný zabezpečiť plnenie poskytované na základe Zmluvy aj aspoň jedným znevýhodneným uchádzačom o zamestnanie a/alebo študentom denného štúdia druhého stupňa vysokoškolského vzdelávania, ktorého úspešný uchádzač príjme na účely plnenia Zmluvy alebo ktorého pracovné miesto zachová; táto povinnosť sa považuje za splnenú, aj ak je splnená prostredníctvom subdodávateľa úspešného uchádzača, ktorý sa podieľa na plnení na základe Zmluvy. Znevýhodnený uchádzač o zamestnanie je osoba špecifikovaná v § 8 ods. 1 zákona č. 5/2004 Z. z. o službách zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 36
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže údaje o odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy. Za tým účelom uchádzač predloží zoznam navrhovaných osôb na pozíciu odborníka podľa nižšie uvedených požiadaviek, pričom ku každej osobe, ktorou uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti a ku ktorej predloží požadované certifikáty alebo ich ekvivalenty uvedie, na akú pozíciu odborníka uvedenú osobu navrhuje. Jedna navrhovaná osoba na pozíciu odborníka môže spĺňať požiadavky na viacerých odborníkov a zároveň požiadavky stanovené na jedného odborníka môžu byť preukázané viacerými navrhnutými osobami. V zozname uchádzač zároveň uvedie, či je odborník jeho vlastnou kapacitou (zamestnanec v pracovnoprávnom vzťahu k uchádzačovi) alebo ide o kapacitu 3. osoby (zamestnanec 3. osoby, fyzická osoba podnikateľ a pod.) Uchádzač musí preukázať, že disponuje minimálne odborníkmi spĺňajúcimi nasledovné požiadavky: - 1. odborník na Exchange a Microsoft 365: držiteľ platného certifikátu Microsoft 365 Certified: Administrator Expert (MS-102) alebo ekvivalent, - 2. Odborník na prevádzku IS: držiteľ platného certifikátu v oblasti manažérstva služieb ITIL Foundation alebo ekvivalent, - 3. odborník na informačnú bezpečnosť: držiteľ platného certifikátu CISSP alebo ekvivalent , - 4. odborník – Architekt kyberbezpečnosti pre Microsoft: držiteľ platného certifikátu Microsoft Certified: Cybersecurity Architect Expert (SC-100) alebo ekvivalent, držiteľ platného niektorého z certifikátov ISACA, (ISC)2, GIAC, alebo CompTIA alebo ekvivalent, - 5. odborník na bezpečnosť Microsoft Cloud a ochranu dát: držiteľ platného certifikátu Microsoft Certified: Identity and Access Administrator Associate (SC-300) alebo ekvivalent, držiteľ platného certifikátu Microsoft Certified: Information Protection and Compliance Administrator Associate (SC-400) alebo ekvivalent a držiteľ platného certifikátu Microsoft Certified: Security Operations Analyst Associate (SC-200) alebo ekvivalent, - 6. odborník na Microsoft Azure DevOps: držiteľ platného certifikátu Microsoft Certified: Azure Solutions Architect Expert (AZ-305) alebo ekvivalent a držiteľ platného certifikátu Microsoft Certified: DevOps Engineer Expert (AZ-400) alebo ekvivalent, - 7. odborník na Microsoft Cloud a Hybridnú infraštruktúru: držiteľ platného certifikátu Microsoft Certified: Windows Server Hybrid Administrator Associate (AZ-800, AZ-801) alebo ekvivalent a držiteľ platného certifikátu Microsoft Certified: Azure Virtual Desktop Specialty (AZ-104) alebo ekvivalent, - 8. Odborník na vývoj Microsoft Power Platform: držiteľ platného certifikátu Microsoft Certified: Power Platform Developer Associate (PL-400) alebo ekvivalent, držiteľ platného certifikátu Microsoft Certified: Power Platform Functional Consultant Associate (PL-200) alebo ekvivalent a držiteľ platného certifikátu Microsoft Certified: Power Platform Solution Architect Expert (PL-600) alebo ekvivalent. Za ekvivalent k požadovanému certifikátu odborníka bude uznaný: 1. certifikát vydaný rovnakou autoritou ako požadovaný certifikát, ak preukazuje väčšie znalosti/zručnosti ako požadovaný certifikát, 2. certifikát vydaný inou relevantnou medzinárodne uznávanou akreditačnou/certifikačnou autoritou ako požadovaný certifikát, ak preukazuje minimálne rovnaké znalosti/zručnosti ako požadovaný certifikát, alebo 3. iné doklady/dokumenty preukazujúce splnenie požiadaviek stanovených na získanie certifikátu. Za platný certifikát ITIL Foundation uzná verejný obstarávateľ aj taký certifikát, ktorý nemá uvedené obdobie platnosti. Uchádzač môže na preukázanie podmienok účasti technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení Zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa predchádzajúcej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia (splnenie podmienok účasti osobného postavenia tejto osoby podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní sa preukazuje spôsobom uvedeným v § 32 ods. 2 zákona alebo podľa § 152 zákona) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky budú vyhodnocované za základe kritéria najnižšia cena za celý predmet zákazky bez DPH. Cena za celý predmet zákazky je tvorená súčtom celkových cien za všetky položky predmetu zákazky. Celková cena za položku je tvorená súčinom jednotkovej ceny položky a predpokladaného množstva.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky)
-
Informácie o predložení
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 07.07.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 11:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 6
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 07.07.2025
- Čas otvárania ponúk: 11:05
- Miesto otvárania ponúk: V súlade s § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní umožní verejný obstarávateľ účasť na otváraní ponúk uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, sprístupnením ponúk prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku JOSEPHINE. Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/sk/tender/64897/summary a totožná záložka ako pri predložení ponuky.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Od uchádzačov, ktorí predložia ponuku, sa vyžaduje zabezpečenie viazanosti ponúk vo forme zloženia zábezpeky vo výške 20 000 EUR (slovom dvadsaťtisíc eur). Podrobné informácie sú uvedené v časti A.3 "Zábezpeka" súťažných podkladov.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/64897/summary
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/533206
- Označenie dokumentu/zákazky: ID Zákazky v Josephine 64897
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: JOSEPHINE
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)