Technologická podpora, prevádzková podpora, údržba infraštruktúry, poskytnutie služieb rozvoja a bezpečnosti existujúcich Microsoft platforiem a riešení Exchange MZVEZ SR, SharePoint MZVEZ SR, AD, SCCM

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Technologická podpora, prevádzková podpora, údržba infraštruktúry, poskytnutie služieb rozvoja a bezpečnosti existujúcich Microsoft platforiem a riešení Exchange MZVEZ SR, SharePoint MZVEZ SR, AD, SCCM
Kód zákazky: 027840/2025-OPRP-2
Kód oznámenia: 9313 - MSS
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Služby
Hlavný CPV: 72000000-5
Predpokladaná hodnota: 870 000,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 7.7.2025 11:00
Vyhlásenie: 6.6.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Hlboká cesta
83336 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Hlboká cesta Bratislava - mestská časť Staré Mesto 83336 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je poskytnutie reaktívnych služieb existujúcich Microsoft platforiem a riešení Exchange, SharePoint, Active Directory, Microsoft system center configuration manager a ďalších zameraných na: a) zabezpečenie technologickej podpory, prevádzkovej podpory a údržby infraštruktúry v predpokladanom rozsahu 600 človekodní, b) poskytnutie služieb rozvoja a bezpečnosti v predpokladanom rozsahu 600 človekodní. Plnením predmetu zákazky dôjde k: - zabezpečeniu nepretržitej funkčnosti kľúčových IT systémov verejného obstarávateľa, ktoré sú nevyhnutné pre plnenie jeho úloh, - minimalizácii rizík spojených s bezpečnosťou IT infraštruktúry a ochrane citlivých údajov spracovávaných v IT systémoch verejného obstarávateľa, - zefektívneniu prevádzky IT systémov prostredníctvom modernizácie a rozvoja existujúcich riešení, čím sa zabezpečí vyššia výkonnosť, stabilita a dostupnosť pre koncových používateľov, - plneniu legislatívnych a prevádzkových požiadaviek v oblasti IT bezpečnosti a prevádzky informačných systémov verejnej správy.

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1349488
1. Základné údaje
  • Organizácia: Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky (ID: 2241)
  • Zákazka: Technologická podpora, prevádzková podpora, údržba infraštruktúry, poskytnutie služieb rozvoja a bezpečnosti existujúcich Microsoft platforiem a riešení Exchange MZVEZ SR, SharePoint MZVEZ SR, AD, SCCM (ID: 533206)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: a44e71e3-9400-4439-a851-041928ad4b56
  • Identifikátor verzie oznámenia: 9d7b55ef-04ac-4c20-845f-7ca36023b99a
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.11
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • 2.1.2 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky
  • IČO: 00699021
  • DIČ: 2020879344
  • Adresa
  • Ulica: Hlboká cesta
  • Číslo: 2
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 83336
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: eva.bohmerova@mzv.sk
  • Telefónne číslo: 0259782897
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho: ORG-0002 (Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/1703
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 027840/2025-OPRP-2
  • Názov: Technologická podpora, prevádzková podpora, údržba infraštruktúry, poskytnutie služieb rozvoja a bezpečnosti existujúcich Microsoft platforiem a riešení Exchange MZVEZ SR, SharePoint MZVEZ SR, AD, SCCM
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytnutie reaktívnych služieb existujúcich Microsoft platforiem a riešení Exchange, SharePoint, Active Directory, Microsoft system center configuration manager a ďalších zameraných na: a) zabezpečenie technologickej podpory, prevádzkovej podpory a údržby infraštruktúry v predpokladanom rozsahu 600 človekodní, b) poskytnutie služieb rozvoja a bezpečnosti v predpokladanom rozsahu 600 človekodní. Plnením predmetu zákazky dôjde k: - zabezpečeniu nepretržitej funkčnosti kľúčových IT systémov verejného obstarávateľa, ktoré sú nevyhnutné pre plnenie jeho úloh, - minimalizácii rizík spojených s bezpečnosťou IT infraštruktúry a ochrane citlivých údajov spracovávaných v IT systémoch verejného obstarávateľa, - zefektívneniu prevádzky IT systémov prostredníctvom modernizácie a rozvoja existujúcich riešení, čím sa zabezpečí vyššia výkonnosť, stabilita a dostupnosť pre koncových používateľov, - plneniu legislatívnych a prevádzkových požiadaviek v oblasti IT bezpečnosti a prevádzky informačných systémov verejnej správy.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 870 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Hlavná klasifikácia
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 72210000, 72211000, 72212000, 72222300, 72230000, 72250000, 72253200, 72254000, 72261000, 72265000, 72267000, 72267100, 72267200
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Podrobné informácie o mieste plnenia predmetu zákazky sú uvedené v časti A.1 "Pokyny pre záujemcov/uchádzačov"" a v časti B.3 "Obchodné podmienky plnenia predmetu zákazky" súťažných podkladov.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Čisto vnútroštátne dôvody na vylúčenie
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia stanovené v § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej aj "zákon"), čo preukáže spôsobom uvedeným v § 32 ods. 2 zákona alebo podľa § 152 zákona. V súlade s § 32 ods. 3 zákona verejný obstarávateľ uvádza, že doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a) až e) zákona uchádzač nemusí predkladať, pretože verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu (zákon č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy v znení neskorších predpisov). Zrušenie povinnosti predkladať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona sa vzťahuje len na právnické osoby a fyzické osoby so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom v Slovenskej republike (ďalej aj "SR"), ktoré sú zapísané v Registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci (tieto osoby sú vymenované v § 2 ods. 2 zákona č. 272/2015 Z. z. o registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov). Ak uchádzač požaduje, aby verejný obstarávateľ zabezpečil doklad podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona preukazujúci splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona, v ponuke uvedie údaje podľa § 10 ods. 4 písm. a) zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov za všetky fyzické osoby podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona, t.j. je povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov (kompletne vyplniť formulár pre získanie uvedeného dokladu, ktorý je možné nájsť na nasledovnom odkaze https://www.uvo.gov.sk/zaujemca-uchadzac/registre-o-hospodarskych-subjektoch/zoznam-hospodarskych-subjektov, v časti "Formuláre a žiadosti"/"Poskytnutie údajov na vyžiadanie výpisu z registra trestov"). V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Na uchádzačov so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR sa na preukazovanie osobného postavenia vzťahuje aj § 32 ods. 4 a 5 zákona, resp. § 152 ods. 3 zákona. Podľa § 32 ods. 7 zákona podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona musí spĺňať aj iná osoba ako osoba uvedená v § 32 ods. 1 písm. a) zákona, ak táto osoba má právo konať za uchádzača, práva spojené s rozhodovaním alebo kontrolou v uchádzačovi. Za inú osobu ako osoba podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona, ak táto osoba má právo za uchádzača konať, práva spojené s rozhodovaním alebo kontrolou v uchádzačovi, sa považuje osoba, ktorá má rozhodujúci vplyv na činnosť uchádzača, jeho strategické ciele alebo významné rozhodnutia prostredníctvom vlastníckeho práva, finančného podielu alebo pravidiel, ktorými sa uchádzač spravuje, pričom rozhodujúcim vplyvom sa rozumie, ak iná osoba: a) vlastní väčšinu akcií alebo väčšinový obchodný podiel u uchádzača, b) má väčšinu hlasovacích práv u uchádzača, c) má právo vymenúvať alebo odvolávať väčšinu členov štatutárneho orgánu alebo dozorného orgánu uchádzača alebo d) má právo vykonávať rozhodujúci vplyv na základe dohody uzavretej s uchádzačom alebo na základe spoločenskej zmluvy, zakladateľskej listiny alebo stanov, ak to umožňuje právo štátu, ktorými sa táto osoba riadi. Splnenie povinnosti uvedenej v § 32 ods. 7 zákona uchádzač preukáže predložením vyplneného a podpísaného dokumentu "Čestné vyhlásenie o splnení podmienky účasti", ktorý tvorí prílohu č. 2 k časti A.1 "Pokyny pre záujemcov/uchádzačov" súťažných podkladov. Na uchádzačov so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR sa na preukazovanie splnenia povinnosti podľa § 32 ods. 7 zákona vzťahuje § 32 ods. 5 zákona.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Verejná súťaž
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Verejný obstarávateľ v súlade s § 66 ods. 7 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní rozhodol, že vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky a vyhodnotenie splnenia podmienok účasti sa uskutoční po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk. 2. Uchádzač v zmysle § 39 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom. V takomto prípade súčasťou jeho ponuky bude vyplnený jednotný európsky dokument. Ak uchádzač na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti využíva kapacity inej osoby podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní, predloží samostatný jednotný európsky dokument za každú osobu, ktorej kapacity využíva. Verejný obstarávateľ za účelom zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania môže kedykoľvek v jeho priebehu písomne požiadať uchádzača o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených jednotným európskym dokumentom. Uchádzač doručí doklady verejnému obstarávateľovi do 5 pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že do I. časti jednotného európskeho dokumentu je potrebné uviesť aj informácie týkajúce sa postupu zadávania zákazky a identifikácie verejného obstarávateľa. Informácie a pokyny na vyplnenie jednotného európskeho dokumentu sú zverejnené na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie na adrese https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html 3. Komunikácia, poskytovanie vysvetlení a odovzdávanie podkladov medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi budú realizované prostredníctvom komunikačného rozhrania elektronického prostriedku JOSEPHINE. Pravidlá pre doručovanie: zásielka sa považuje za doručenú záujemcovi/uchádzačovi, ak bude mať objektívnu možnosť oboznámiť sa s jej obsahom, t. j. akonáhle sa dostane zásielka do sféry jeho dispozície. Záujemca/uchádzač po prihlásení do elektronického prostriedku JOSEPHINE a k zákazke "Technologická podpora, prevádzková podpora, údržba infraštruktúry, poskytnutie služieb rozvoja a bezpečnosti existujúcich Microsoft platforiem a riešení Exchange MZVEZ SR, SharePoint MZVEZ SR, AD, SCCM" môže prostredníctvom komunikačného rozhrania odosielať správy a potrebné prílohy verejnému obstarávateľovi. Za okamih doručenia zásielky sa považuje okamih jej odoslania v elektronickom prostriedku JOSEPHINE, a to v súlade s funkcionalitou elektronického prostriedku. 4. Na bezproblémové používanie elektronického prostriedku JOSEPHINE je nutné používať jeden z podporovaných internetových prehliadačov: - Mozilla Firefox verzia 13.0 a vyššia, - Google Chrome alebo - Microsoft Edge. 5. Predloženie ponuky v elektronickom prostriedku JOSEPHINE je umožnené iba autentifikovaným hospodárskym subjektom. Podrobnosti o autentifikácií sú uvedené v časti A.1 "Pokyny pre záujemcov/uchádzačov" súťažných podkladov. 6. Ponuka a ďalšie doklady a dokumenty v tomto postupe zadávania zákazky sa predkladajú v štátnom jazyku (slovenský jazyk) alebo v českom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v inom ako slovenskom jazyku alebo českom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do slovenského jazyka. Ak sa zistí rozdiel v obsahu dokladu alebo dokumentu predloženom podľa predchádzajúcej vety, rozhodujúci je úradný preklad do slovenského jazyka. 7. Od uchádzačov, ktorí predložia ponuku, sa vyžaduje zabezpečenie viazanosti ponúk vo forme zloženia zábezpeky vo výške 20 000 EUR (slovom dvadsaťtisíc eur). Podrobné informácie sú uvedené v časti A.3 "Zábezpeka" súťažných podkladov. 8. Úspešný uchádzač v rámci súčinnosti potrebnej na uzatvorenie Zmluvy bude povinný zložiť v prospech verejného obstarávateľa kauciu, ktorá bude vo výške 30 000 EUR (slovom tridsaťtisíc eur). Podrobné informácie o kaucii sú uvedené v časti A.1 "Pokyny pre záujemcov/uchádzačov" a časti B.3 "Obchodné podmienky realizácie predmetu zákazky" súťažných podkladov. 9. Uchádzač môže na preukázanie podmienok účasti technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení Zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa predchádzajúcej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia (splnenie podmienok účasti osobného postavenia tejto osoby podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní sa preukazuje spôsobom uvedeným v § 32 ods. 2 zákona alebo podľa § 152 zákona) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. 10. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, ktoré sa týkajú technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti za všetkých členov skupiny spoločne. 11. Za účelom zabezpečenia riadneho plnenia Zmluvy, ktorá bude výsledkom tohto postupu zadávania zákazky, bude verejný obstarávateľ od úspešného uchádzača, ak pôjde o skupinu dodávateľov v zmysle § 37 zákona o verejnom obstarávaní, pred uzavretím Zmluvy požadovať, aby členovia tejto skupiny dodávateľov vytvorili medzi sebou právny vzťah, napríklad podľa § 829 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov – zmluva o združení, resp. obdobný právny vzťah, z obsahu ktorého musí vyplývať, že členovia skupiny dodávateľov, teda subjekty na strane úspešného uchádzača, zodpovedajú za plnenie záväzkov vyplývajúcich zo Zmluvy voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. Musí byť tiež zrejmé, ktorý člen skupiny dodávateľov je oprávnený za skupinu dodávateľov konať. Originál alebo úradne overenú kópiu tejto zmluvy musí úspešný uchádzač predložiť verejnému obstarávateľovi v rámci súčinnosti potrebnej na uzatvorenie Zmluvy. 12. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 13. Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti je uvedené v dokumente "Odôvodnenie nerozdelenia zákazky na časti", ktorý tvorí prílohu č. 1 súťažných podkladov. 14. Keďže predmet zákazky priamo súvisí s prevádzkou sietí a informačných systémov verejného obstarávateľa tvoriacich základnú službu podľa zákona č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej aj "zákon o kybernetickej bezpečnosti"), uzavrie verejný obstarávateľ s úspešným uchádzačom súčasne so Zmluvou (Rámcovou dohodou o technologickej podpore, prevádzkovej podpore, rozvoji a bezpečnosti Microsoft platforiem aj zmluvu o zabezpečení plnenia bezpečnostných opatrení a notifikačných povinností (ďalej aj "zmluva o kybernetickej bezpečnosti") podľa § 19 ods. 2 zákona o kybernetickej bezpečnosti. Náležitosti zmluvy o kybernetickej bezpečnosti sú uvedené v § 9 Vyhlášky Národného bezpečnostného úradu č. 362/2018 Z. z., ktorou sa ustanovuje obsah bezpečnostných opatrení, obsah a štruktúra bezpečnostnej dokumentácie a rozsah všeobecných bezpečnostných opatrení v znení Vyhlášky č. 264/2023 Z. z. Uzatvorenie zmluvy o kybernetickej bezpečnosti je podmienkou nadobudnutia účinnosti Rámcovej dohody o technologickej podpore, prevádzkovej podpore, rozvoji a bezpečnosti Microsoft platforiem.
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Technologická podpora, prevádzková podpora, údržba infraštruktúry, poskytovanie služieb rozvoja a bezpečnosti existujúcich Microsoft platforiem a riešení Exchange MZVEZ SR, SharePoint MZVEZ SR, AD, SCCM.
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 027840/2025-OPRP-2
  • Názov : Technologická podpora, prevádzková podpora, údržba infraštruktúry, poskytovanie služieb rozvoja a bezpečnosti existujúcich Microsoft platforiem a riešení Exchange MZVEZ SR, SharePoint MZVEZ SR, AD, SCCM.
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytnutie reaktívnych služieb existujúcich Microsoft platforiem a riešení Exchange, SharePoint, Active Directory, Microsoft system center configuration manager a ďalších zameraných na: a) zabezpečenie technologickej podpory, prevádzkovej podpory a údržby infraštruktúry v predpokladanom rozsahu 600 človekodní, b) poskytnutie služieb rozvoja a bezpečnosti v predpokladanom rozsahu 600 človekodní. Plnením predmetu zákazky dôjde k: - zabezpečeniu nepretržitej funkčnosti kľúčových IT systémov verejného obstarávateľa, ktoré sú nevyhnutné pre plnenie jeho úloh, - minimalizácii rizík spojených s bezpečnosťou IT infraštruktúry a ochrane citlivých údajov spracovávaných v IT systémoch verejného obstarávateľa, - zefektívneniu prevádzky IT systémov prostredníctvom modernizácie a rozvoja existujúcich riešení, čím sa zabezpečí vyššia výkonnosť, stabilita a dostupnosť pre koncových používateľov, - plneniu legislatívnych a prevádzkových požiadaviek v oblasti IT bezpečnosti a prevádzky informačných systémov verejnej správy.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 870 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 72210000, 72211000, 72212000, 72222300, 72230000, 72250000, 72253200, 72254000, 72261000, 72265000, 72267000, 72267100, 72267200
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Sociálny cieľ obstarávania
  • Sociálny cieľ obstarávania
  • Podporované sociálne hľadisko: Pracovné príležitosti pre dlhodobo nezamestnané osoby, znevýhodnené osoby a/alebo osoby so zdravotným postihnutím
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
  • Opis strategického verejného obstarávania: Úspešný uchádzač bude povinný vytvoriť pracovnú príležitosť pre znevýhodneného uchádzača o zamestnanie a/alebo študenta denného štúdia druhého stupňa vysokoškolského vzdelávania alebo bude povinný zachovať pracovné miesto znevýhodneného uchádzača o zamestnanie a/alebo študenta denného štúdia druhého stupňa vysokoškolského vzdelávania, ktoré by bolo zrušené, ak by nedošlo k uzavretiu Zmluvy. Úspešný uchádzač bude počas účinnosti Zmluvy povinný zabezpečiť plnenie poskytované na základe Zmluvy aj aspoň jedným znevýhodneným uchádzačom o zamestnanie a/alebo študentom denného štúdia druhého stupňa vysokoškolského vzdelávania, ktorého úspešný uchádzač príjme na účely plnenia Zmluvy alebo ktorého pracovné miesto zachová; táto povinnosť sa považuje za splnenú, aj ak je splnená prostredníctvom subdodávateľa úspešného uchádzača, ktorý sa podieľa na plnení na základe Zmluvy. Znevýhodnený uchádzač o zamestnanie je osoba špecifikovaná v § 8 ods. 1 zákona č. 5/2004 Z. z. o službách zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 36
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Využitie prostriedkov z fondov EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Aplikácia rámcovej dohody
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický systém obstarávania
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže údaje o odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy. Za tým účelom uchádzač predloží zoznam navrhovaných osôb na pozíciu odborníka podľa nižšie uvedených požiadaviek, pričom ku každej osobe, ktorou uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti a ku ktorej predloží požadované certifikáty alebo ich ekvivalenty uvedie, na akú pozíciu odborníka uvedenú osobu navrhuje. Jedna navrhovaná osoba na pozíciu odborníka môže spĺňať požiadavky na viacerých odborníkov a zároveň požiadavky stanovené na jedného odborníka môžu byť preukázané viacerými navrhnutými osobami. V zozname uchádzač zároveň uvedie, či je odborník jeho vlastnou kapacitou (zamestnanec v pracovnoprávnom vzťahu k uchádzačovi) alebo ide o kapacitu 3. osoby (zamestnanec 3. osoby, fyzická osoba podnikateľ a pod.) Uchádzač musí preukázať, že disponuje minimálne odborníkmi spĺňajúcimi nasledovné požiadavky: - 1. odborník na Exchange a Microsoft 365: držiteľ platného certifikátu Microsoft 365 Certified: Administrator Expert (MS-102) alebo ekvivalent, - 2. Odborník na prevádzku IS: držiteľ platného certifikátu v oblasti manažérstva služieb ITIL Foundation alebo ekvivalent, - 3. odborník na informačnú bezpečnosť: držiteľ platného certifikátu CISSP alebo ekvivalent , - 4. odborník – Architekt kyberbezpečnosti pre Microsoft: držiteľ platného certifikátu Microsoft Certified: Cybersecurity Architect Expert (SC-100) alebo ekvivalent, držiteľ platného niektorého z certifikátov ISACA, (ISC)2, GIAC, alebo CompTIA alebo ekvivalent, - 5. odborník na bezpečnosť Microsoft Cloud a ochranu dát: držiteľ platného certifikátu Microsoft Certified: Identity and Access Administrator Associate (SC-300) alebo ekvivalent, držiteľ platného certifikátu Microsoft Certified: Information Protection and Compliance Administrator Associate (SC-400) alebo ekvivalent a držiteľ platného certifikátu Microsoft Certified: Security Operations Analyst Associate (SC-200) alebo ekvivalent, - 6. odborník na Microsoft Azure DevOps: držiteľ platného certifikátu Microsoft Certified: Azure Solutions Architect Expert (AZ-305) alebo ekvivalent a držiteľ platného certifikátu Microsoft Certified: DevOps Engineer Expert (AZ-400) alebo ekvivalent, - 7. odborník na Microsoft Cloud a Hybridnú infraštruktúru: držiteľ platného certifikátu Microsoft Certified: Windows Server Hybrid Administrator Associate (AZ-800, AZ-801) alebo ekvivalent a držiteľ platného certifikátu Microsoft Certified: Azure Virtual Desktop Specialty (AZ-104) alebo ekvivalent, - 8. Odborník na vývoj Microsoft Power Platform: držiteľ platného certifikátu Microsoft Certified: Power Platform Developer Associate (PL-400) alebo ekvivalent, držiteľ platného certifikátu Microsoft Certified: Power Platform Functional Consultant Associate (PL-200) alebo ekvivalent a držiteľ platného certifikátu Microsoft Certified: Power Platform Solution Architect Expert (PL-600) alebo ekvivalent. Za ekvivalent k požadovanému certifikátu odborníka bude uznaný: 1. certifikát vydaný rovnakou autoritou ako požadovaný certifikát, ak preukazuje väčšie znalosti/zručnosti ako požadovaný certifikát, 2. certifikát vydaný inou relevantnou medzinárodne uznávanou akreditačnou/certifikačnou autoritou ako požadovaný certifikát, ak preukazuje minimálne rovnaké znalosti/zručnosti ako požadovaný certifikát, alebo 3. iné doklady/dokumenty preukazujúce splnenie požiadaviek stanovených na získanie certifikátu. Za platný certifikát ITIL Foundation uzná verejný obstarávateľ aj taký certifikát, ktorý nemá uvedené obdobie platnosti. Uchádzač môže na preukázanie podmienok účasti technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení Zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa predchádzajúcej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia (splnenie podmienok účasti osobného postavenia tejto osoby podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní sa preukazuje spôsobom uvedeným v § 32 ods. 2 zákona alebo podľa § 152 zákona) a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní; oprávnenie poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity uchádzačovi poskytnuté. Ak ide o požiadavku súvisiacu so vzdelaním, odbornou kvalifikáciou alebo relevantnými odbornými skúsenosťami podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní, uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Verejný obstarávateľ môže u osoby, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky budú vyhodnocované za základe kritéria najnižšia cena za celý predmet zákazky bez DPH. Cena za celý predmet zákazky je tvorená súčtom celkových cien za všetky položky predmetu zákazky. Celková cena za položku je tvorená súčinom jednotkovej ceny položky a predpokladaného množstva.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • eFakturácia
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
  • eKatalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky)
  • Informácie o predložení
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 07.07.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 11:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 6
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: čeština
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 07.07.2025
  • Čas otvárania ponúk: 11:05
  • Miesto otvárania ponúk: V súlade s § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní umožní verejný obstarávateľ účasť na otváraní ponúk uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, sprístupnením ponúk prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku JOSEPHINE. Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/sk/tender/64897/summary a totožná záložka ako pri predložení ponuky.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Od uchádzačov, ktorí predložia ponuku, sa vyžaduje zabezpečenie viazanosti ponúk vo forme zloženia zábezpeky vo výške 20 000 EUR (slovom dvadsaťtisíc eur). Podrobné informácie sú uvedené v časti A.3 "Zábezpeka" súťažných podkladov.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/64897/summary
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Súťažné podklady v úradných jazykoch
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/533206
  • Označenie dokumentu/zákazky: ID Zákazky v Josephine 64897
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: JOSEPHINE
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Ministerstvo zahraničných vecí a európskych záležitostí Slovenskej republiky)
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)