1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Komplexný nemocničný informačný systém
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 20/2025
- Názov : Komplexný nemocničný informačný systém
- Opis: Predmetom zákazky je Dodávka a servisná podpora komplexného nemocničného informačného systému (KNIS) pre potreby Liptovskej nemocnice s poliklinikou MUDr. Ivana Stodolu Liptovský Mikuláš vrátane dodávky technického a aplikačného vybavenia pre produkčné a testovacie prostredie, zálohovanie dát, migrácie dát zo súčasného nemocničného informačného systému Clinicom CC, S4M minimálne v rozsahu kompletných medicínskych údajov o všetkých pacientoch, zabezpečenie funkčnosti, spoľahlivosti, dostupnosti systému a to všetko v zmysle efektivity a minimalizácie nákladov. Súčasťou dodávky je aj nevyhnutná infraštruktúra pre podporu všetkých procesov a činností súvisiacich s plnením predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov poskytovanie servisnej podpory v rozsahu uvedenom v návrhu zmluvy na obdobie minimálne 48 mesiacov. Súčasťou servisnej podpory je poskytnutie metodickej hot-line telefonickej podpory minimálne v pracovných dňoch (8 x 5). Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov možnosť nahlasovania porúch v systéme 24/7. V prípade závažnej chyby obmedzujúcej prevádzku úplné odstránenie chyby do 24 hodín (resp. nasledujúci pracovný deň).
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 1 131 026
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Informačné systémy a servery
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Palúčanská 25
- Mesto: Liptovský Mikuláš
- PSČ: 03123
- Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 5
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Podmienky elektronickej aukcie
- Použitie elektronickej aukcie : áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Európske fondy
-
Európske fondy
- Program súvisiaci s finančnými prostriedkami EÚ: Európsky fond regionálneho rozvoja (EFRR)
- Identifikátor finančných prostriedkov EÚ: SK - Program Slovensko - SK - ERDF/CF/JTF/ESF+
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: Zoznam poskytnutých plnení za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží verejnému obstarávateľovi zoznam poskytnutých plnení rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v kumulatívnej hodnote min. 500 000,- EUR bez DPH za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania spolu alebo za obdobie od začiatku prevádzkovania podnikateľskej činnosti, ak podniká kratšie ako stanovené obdobie. Za poskytnutie plnenia rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky sa považuje poskytovanie dodávky a implementácie hardvéru a softvéru vrátane servisných služieb, údržby, rozvoja, podpory a prevádzky KNIS na báze parametrov SLA u obdobných systémov. Uchádzač preukáže poskytnutie všetkých vyššie uvedených služieb/oblastí jedným plnením/zmluvou alebo viacerými plneniami/zmluvami, resp. kombináciou viacerých plnení/zmlúv. Zoznam poskytnutých služieb musí obsahovať minimálne tieto údaje: • obchodné meno, sídlo a IČO dodávateľa, • obchodné meno, sídlo a IČO odberateľa, • názov zmluvy/projektu, • popis predmetu zmluvy/projektu (z ktorého bude zrejmé, že predmetom zmluvy/projektu je poskytnutie plnenia rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky), • lehota poskytnutia služby (obdobie, počas ktorej bola služba poskytovaná), • cena poskytnutej služby v EUR bez DPH (celková fakturovaná cena plnenia v EUR bez DPH); Cenu v inej mene ako v mene EUR je potrebné prepočítať na Eurá podľa kurzu ECB platného ku dňu zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie. • kontaktná osoba odberateľa, u ktorej je možné uvedené informácie overiť (meno a priezvisko, funkcia, telefónne číslo, e-mail), • potvrdenie o uspokojivom poskytnutí služby. Verejný obstarávateľ so zreteľom na § 34 ods. 2 ZVO predĺžil oprávnené obdobie referencií z 3 na 5 rokov pre rozšírenie hospodárskej súťaže. Prostredníctvom predĺženia oprávneného obdobia z 3 na 5 rokov sa zabezpečí, aby sa tejto zákazky mohli zúčastniť aj subjekty, ktoré majú relevantné skúsenosti v rámci predĺženého oprávneného obdobia (t.j. za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania alebo za obdobie od začiatku prevádzkovania podnikateľskej činnosti, ak podniká kratšie ako stanovené obdobie). Ak sa uchádzač na preukázanie splnenia podmienky účasti rozhodne použiť referenciu uvedenú v informačnom systéme ÚVO v Evidencii referencií, požaduje sa, aby v súlade s princípom efektívnosti a transparentnosti vo verejnom obstarávaní uviedol okrem uvedených požadovaných údajov aj odkaz na referenciu uvedenú v informačnom systéme ÚVO v evidencii referencií podľa § 12 ZVO
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za celý predmet zákazky bez DPH
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Liptovská nemocnica s poliklinikou MUDr. Ivana Stodolu Liptovský Mikuláš)
-
Informácie o predložení
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 04.07.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 6
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 04.07.2025
- Čas otvárania ponúk: 10:05
- Miesto otvárania ponúk: IS EVO
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/535270
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/535270
- Označenie dokumentu/zákazky: Komplexný nemocničný informačný systém
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)