Oprava kuchyne v priestoroch SOP SEN

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Oprava kuchyne v priestoroch SOP SEN
Kód zákazky: SOS_gastr-PO-2025-4225-PLZm-Oprava kuchyne
Kód oznámenia: 9193 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Predpokladaná hodnota: 206 479,22 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 25.6.2025 09:00
Vyhlásenie: 4.6.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Sídlisko duklianskych hrdinov
01701 Prešov
NUTS: SK041 - Prešovský kraj
Miesto dodania: Sídlisko duklianskych hrdinov Prešov 081 34 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je rekonštrukcia a modernizácia priestoru kuchyne vrátane výdajne a prípravy jedál a priestoru pre umývanie riadu s doplnením stavebne oddeleného priestoru pre hrubú prípravu zeleniny a zemiakov. Stavebné práce budú pozostávať z dvoch etáp a to búracích prác a navrhovaných stavebno technických navrhovaných prác.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1353795
1. Základné údaje
  • Organizácia: Stredná odborná škola gastronómie a služieb, Sídlisko duklianskych hrdinov 3, Prešov (ID: 6678)
  • Zákazka: Oprava kuchyne v priestoroch SOP SEN (ID: 535325)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: f186079b-2abe-4cd6-8d18-887aec3c5dad
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Stredná odborná škola gastronómie a služieb, Sídlisko duklianskych hrdinov 3, Prešov
  • IČO: 17078482
  • DIČ: 2021240980
  • Adresa
  • Ulica: Sídlisko duklianskych hrdinov
  • Číslo: 3
  • Mesto: Prešov
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: marek.cuchran@psk.sk
  • Telefónne číslo: 0517081338
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Stredná odborná škola gastronómie a služieb, Sídlisko duklianskych hrdinov 3, Prešov)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná regionálnym orgánom
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Vzdelávanie
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/2016
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: SOS_gastr-PO-2025-4225-PLZm-Oprava kuchyne
  • Názov: Oprava kuchyne v priestoroch SOP SEN
  • Opis: Predmetom zákazky je rekonštrukcia a modernizácia priestoru kuchyne vrátane výdajne a prípravy jedál a priestoru pre umývanie riadu s doplnením stavebne oddeleného priestoru pre hrubú prípravu zeleniny a zemiakov. Stavebné práce budú pozostávať z dvoch etáp a to búracích prác a navrhovaných stavebno technických navrhovaných prác.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 206 479.22
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Sídlisko duklianských hrdinov 3
  • Mesto: Prešov
  • PSČ: 081 34
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: 1.1.1 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa PÚ týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO. 1.1.2 Hospodársky subjekt preukazuje splnenie PÚ osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 ZVO - zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 ZVO, ktorý vedie ÚVO, - čestným vyhlásením/vyhláseniami podľa § 32 ods. 7 ZVO, podľa bodu 1.1.3 tejto kapitoly. alebo - predložením dokladov podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZVO a čestným vyhlásením/vyhláseniami podľa § 32 ods. 7 ZVO, podľa bodu 1.1.3 tejto kapitoly. - Verejný obstarávateľ dáva k dispozícii na preukázanie PÚ podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO návrh čestného vyhlásenia o zákaze účasti vo verejnom obstarávaní, ktorý je prílohou SP. - Nevyžaduje sa, aby hospodársky subjekt so sídlom/miestom podnikania v SR preukazoval splnenie PÚ osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a), b), c), d) a e) ZVO v zmysle § 32 ods. 3 ZVO. K iným dokladom preukazujúcim splnenie PÚ osobného postavenia nemá verejný obstarávateľ prístup z IS verejnej správy podľa zákona proti byrokracii , a teda požaduje ich predloženie od uchádzača. - Hospodársky subjekt so sídlom/miestom podnikania v SR, a ktorého údaje sú vedené v IS verejnej správy SR, udelí verejnému obstarávateľovi za účelom získania výpisu z registra trestov jeho štatutárneho orgánu, člena štatutárneho orgánu, člena dozorného orgánu, prokuristu, ktorý je občanom SR, písomný súhlas pre poskytnutie výpisu z registra trestov za účelom overenia bezúhonnosti fyzickej osoby podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO, podpísaný fyzickou osobou, ktorá súhlas udeľuje. Rozsah údajov fyzickej osoby udeľujúcej súhlas: Meno; Priezvisko; Rodné priezvisko; Pôvodné priezvisko; Pohlavie; Trvalé bydlisko – Ulica, číslo, Obec, PSČ; Dátum narodenia; Rodné číslo; Prezývka; Číslo občianskeho preukazu; Štát narodenia; Okres narodenia; Obec narodenia; Štátne občianstvo; Rozsah údajov matky fyzickej osoby udeľujúcej súhlas: Meno; Priezvisko; Rodné priezvisko; Rozsah údajov otca fyzickej osoby udeľujúcej súhlas: Meno; Priezvisko; 1.1.3 Podľa § 32 ods. 7 ZVO musí spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO aj iná osoba ako osoba podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO, ak táto osoba má právo za ňu konať, práva spojené s rozhodovaním alebo kontrolou v hospodárskom subjekte, ktorý sa chce zúčastniť verejného obstarávania. Uchádzač v svojej ponuke predloží dokument, v ktorom uchádzač formou čestného vyhlásenia uvedie zoznam takýchto dotknutých iných osôb (Príloha č. 5a týchto SP), a druhý dokument, v ktorom dotknutá iná osoba čestne vyhlási, že spĺňa predmetnú podmienku účasti (Príloha č. 5b týchto SP). 1.1.4 Verejný obstarávateľ podľa § 152 ods. 3 ZVO uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie PÚ. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. 1.1.5 Skupina dodávateľov preukazuje splnenie PÚ týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 1.1.6 Pri preukazovaní splnenia PÚ týkajúcich sa osobného postavenia sa odporúča uchádzačom postupovať v súlade s upozornením ÚVO na https://www.uvo.gov.sk/zaujemcauchadzac/registre-o-hospodarskych-subjektoch-vedene-uradom/informacie-k-zoznamu-hospodarskych-subjektov-2ff.html 1.1.7 Verejný obstarávateľ vyhodnocuje splnenie PÚ stanovených v súlade s § 32 ods. 1 ZVO a preukazovaných podľa § 32 ods. 2 a § 152 ods. 4 ZVO spôsobom podľa § 40 ZVO
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Oprava kuchyne v priestoroch SOP SEN
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: SOS_gastr-PO-2025-4225-PLZm-Oprava kuchyne-SP-p1-ZoD
  • Názov : Oprava kuchyne v priestoroch SOP SEN
  • Opis: Predmetom zákazky je rekonštrukcia a modernizácia priestoru kuchyne vrátane výdajne a prípravy jedál a priestoru pre umývanie riadu s doplnením stavebne oddeleného priestoru pre hrubú prípravu zeleniny a zemiakov. Stavebné práce budú pozostávať z dvoch etáp a to búracích prác a navrhovaných stavebno technických navrhovaných prác.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Doplňujúce informácie: Použité skratky v tomto oznámení: Zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ZVO), Podmienky účasti (PÚ), Súťažné podklady (SP). Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje výhradne v slovenskom jazyku prípadne v českom jazyku. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa uskutočňuje v tomto verejnom obstarávaní písomnou formou v elektronickej podobe, ktorá zabezpečí trvalé zachytenie ich obsahu, prostredníctvom informačného systému Elektronického verejného obstarávania (IS EVO) (ďalej len „určený elektronický prostriedok“). Určený elektronický prostriedok je dostupný bezplatne na adrese www.isepvo.sk , voľba „IS EVO“. Žiadosť o vysvetlenie informácií potrebných na vypracovanie ponuky, návrhu a na preukázanie splnenia podmienok účasti (ďalej len žiadosť o vysvetlenie): Vysvetlenie každej žiadosti o vysvetlenie, predloženej podľa bodov A.2-10 SP, A.2-11.1 a A.2 -11.2 SP, sa oznámi podľa bodu A.2-10 SP bezodkladne s prihliadnutím na primeraný čas na kvalifikované vypracovanie vysvetlenia všetkým záujemcom, najneskôr však tri pracovné dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, za predpokladu, že o vysvetlenie sa požiada dostatočne vopred. Spôsob predloženia žiadosti o vysvetlenie a poskytnutia vysvetlenia: Elektronickými prostriedkami v určenom elektronickom prostriedku. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač v ponuke uviedol podiel zákazky, ktorý má v úmysle zadať subdodávateľom, navrhovaných subdodávateľov a predmety subdodávok. Uchádzač nemôže na preukázanie ekonomickej a finančnej spôsobilosti využiť finančné zdroje inej osoby podľa § 33 ods. 2 ZVO. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby navrhovaný subdodávateľ spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a neexistovali u neho dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 a 8 ZVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorý má subdodávateľ plniť. Verejný obstarávateľ bude uplatňovať opatrenia upravené v § 10 ods. 4 ZVO a súvisiacich ustanoveniach ZVO voči hospodárskym subjektom z tretích štátov, na základe ustanovení nariadenia vlády. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač zabezpečil viazanosť svojej ponuky zábezpekou. Zábezpeka je poskytnutie bankovej záruky, alebo poistenie záruky alebo zloženie finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa v banke alebo v pobočke zahraničnej banky. Uchádzač si môže zvoliť ktorýkoľvek z uvedených spôsobov. Zábezpeka je stanovená vo výške 6 000,00 EUR (slovom: šesťtisíc EUR), resp. ekvivalent v inej mene. Verejný obstarávateľ rozhodol, že v nadväznosti na § 55 ods. 1 ZVO budú ponuky preskúmané v postupnosti: - vyhodnotenie ponúk na základe kritérií na vyhodnotenie ponúk, - vyhodnotenie ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky (u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí), - vyhodnotenie splnenia podmienok účasti (u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí).
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: § 33 ods. 1 písm. d) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Prehľad o celkovom obrate za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti a) Uchádzač predloží: - Výkaz/výkazy ziskov a strát alebo výkaz/výkazy o príjmoch a výdavkoch za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. - Požadovaná forma dokumentov: - overené príslušným správcom dane alebo audítorom, alebo - overené správcom Registra účtovných závierok, alebo - uvedením informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok (http://www.registeruz.sk /) s presným odkazom na uverejnený dokument (celou URL adresou, t.j. celým reťazcom znakov, určujúcim presnú špecifikáciu umiestnenia dokumentu na Internete). b) Obdobím troch predchádzajúcich hospodárskych rokov (v zmysle definície hospodárskeho roku uvedenej v § 3 zákona č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve v znení neskorších predpisov) sa rozumejú tri ukončené hospodárske roky bezprostredne predchádzajúce vyhláseniu verejného obstarávania. c) Vyhlásením verejného obstarávania sa rozumie deň zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania (ďalej len „rozhodný dátum“). d) Mena pre celkový obrat: EUR. Cenu v inej mene ako v mene EUR uchádzač prepočíta kurzom stanoveným Európskou centrálnou bankou (ECB) ku dňu vzniku daňovej povinnosti, podľa daňových zákonov v krajine sídla uchádzača. e) V prípade, že vo verejnej časti registra účtovných závierok má uchádzač zverejnených viacero účtovných závierok za rozhodné obdobie, bude pre účely vyhodnotenia splnenia podmienky účasti akceptovať len schválené účtovné závierky v súlade so zákonom č. 431/2002 Z. z. o účtovníctve alebo ekvivalentným predpisom. f) V prípade, ak uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike, verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady vydané podľa právnych noriem platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. g) Ak uchádzač nedokáže z objektívnych dôvodov poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokument určený verejným obstarávateľom, môže finančné a ekonomické postavenie preukázať predložením iného dokumentu, ktorý verejný obstarávateľ posúdi ako vhodný, po zohľadnení jeho predmetu, obsahu a subjektu, ktorý dokument vydal, vo vzťahu k podmienke účasti. Tak aby bola zabezpečená dôveryhodnosť dokumentu a splnený účel podmienky účasti. Uchádzač okrem iného dokumentu zároveň predloží a preukáže aj objektívne dôvody, ktoré mu bránili poskytnúť na preukázanie finančného a ekonomického postavenia dokumenty určené verejným obstarávateľom v tejto podmienke účasti. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Požadovaný celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, musí byť minimálne vo výške 600 000 EUR bez DPH. Uchádzač nemôže na preukázanie ekonomickej a finančnej spôsobilosti využiť finančné zdroje inej osoby podľa § 33 ods. 2 ZVO. Z uchádzačom predkladaných dokladov a/alebo dokumentov preukazujúcich spôsobilosť podľa § 33 ZVO musí byť zrejmé splnenie vyššie identifikovanej/identifikovaných minimálnej/minimálnych úrovne/úrovní požadovanej/požadovaných verejným obstarávateľom. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia spoločne. Skupina dodávateľov nemôže využiť zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 33 ods. 2 ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. b) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží zoznam stavebných prác, rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej len rozhodné obdobie), doplneným potvrdeniami o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok (ďalej len potvrdenie o vykonaní stavebných prác). Rovnakým alebo podobným charakterom ako je predmet zákazky sa rozumie výstavba alebo rekonštrukcia pozemných stavieb. Vyhlásením verejného obstarávania sa rozumie deň zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania (ďalej len rozhodný dátum). Potvrdenie o vykonaní stavebných prác musí obsahovať minimálne identifikačné údaje o zhotoviteľovi, objednávateľovi, o zmluve, opis a rozsah plnenia podľa zmluvy, miesto, cenu a lehotu plnenia zmluvy, hodnotenie plnenia, dátum vyhotovenia. Ak odberateľom: a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia podľa § 12 ZVO; verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzačov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 ZVO, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Zoznam stavebných prác musí obsahovať minimálne - identifikáciu zmluvy, zhotoviteľa, objednávateľa a kontaktné údaje pre overenie plnenia zmluvy, - rozsah plnenia podľa zmluvy (neuplatňuje sa, ak je tento údaj uvedený v potvrdení o vykonaní stavebných prác), - miesto a lehotu plnenia zmluvy (od do), - cenu v štruktúre cena bez DPH v EUR, DPH v EUR a cena s DPH v EUR, - celkovú zmluvnú cenu za uskutočnenie stavebných prác; v prípade, že sa preukázaná fakturovaná celková cena líši od zmluvnej celkovej ceny, bude akceptovaná fakturovaná celková cena, - cenu vyjadrujúca alikvotnú hodnotu pre stavebné práce uskutočnené len v rozhodnom období (ak je to uplatniteľné), - cenu vyjadrujúca alikvotnú hodnotu len pre stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (ak je to uplatniteľné), - cenu vyjadrujúca alikvotný podiel uchádzača v skupine dodávateľov (ak je to uplatniteľné). Ak je celková zmluvná cena za uskutočnenie stavebných prác uvedená v inej mene ako je EUR, je potrebné uviesť - cenu v pôvodnej mene, - alikvotne ceny v pôvodnej mene za každý rok, v ktorom sa stavebné práce uskutočnili, s ohľadom na rozhodné obdobie, - ceny v EUR za každý rok, v ktorom sa stavebné práce uskutočnili, prepočítané z pôvodnej meny priemerným ročným kurzom stanoveným Európskou centrálnou bankou (ECB) na daný rok, v ktorom sa stavebné práce uskutočnili, alebo prepočítané kurzom stanoveným ECB pre rozhodný dátum, ak sa stavebné práce uskutočnili v roku, pre ktorý ešte nie je stanovený priemerný ročný kurz ECB, - celkovú zmluvnú cenu v EUR vypočítanú ako súčet prepočítaných cien v EUR jednotlivých rokov. Minimálna požadovaná úroveň štandardov Uchádzač preukáže uskutočnenie stavebných prác, rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, uskutočnených v rozhodnom období na minimálne jednej (1) zákazke s celkovou zmluvnou cenou v EUR bez DPH rovnou alebo vyššou ako je predpokladaná hodnoty predmetu zákazky, uvedená vo výzve na predkladanie ponúk.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. g) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov Uchádzač musí preukázať, že má k dispozícií na plnenie predmetu zmluvy minimálne 1 (jednu) osobu oprávnenú na výkon činnosti stavbyvedúceho pre pozemné stavby v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, ktorá musí mať minimálne 3 roky praxe vo výkone činnosti stavbyvedúceho. Uchádzač musí predložiť - Osvedčenie s odborným zameraním stavbyvedúci na pozemné stavby v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad platný v členských krajinách EÚ. - Profesijný životopis so zoznamom odborných skúseností preukazujúcich dĺžku požadovanej praxe. - Čestné vyhlásenie stavbyvedúceho, že bude k dispozícii uchádzačovi pre realizáciu stavby. - Vyjadrenie uchádzača, v akom vzťahu k uchádzačovi je osoba, ktorou uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky účasti (napr. je v pracovnoprávnom vzťahu a pod.). - Pokiaľ osoba, ktorou uchádzač preukazuje splnenie tejto podmienky účasti nie je zamestnancom uchádzača, alebo nevykonáva činnosť na základe obdobného pracovnoprávneho vzťahu (napr. dohoda o vykonaná práce), je tento prípad posudzovaný ako využitie kapacít tretej osoby podľa § 34 ods. 3 ZVO a treba dbať na dodržanie ustanovení § 34 ods. 3 a nasl. ZVO. Pre odstránenie pochybení uvádzame, že napr. Mandátna alebo iná zmluva podľa Obchodného zákonníka alebo Občianskeho zákonníka nie sú považované za obdobný pracovnoprávny vzťah (tým sú najmä dohody podľa Zákonníka práce).
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková konečná zmluvná cena v EUR za predmet zákazky, ktorú verejný obstarávateľ skutočne uhradí za predmet zákazky v rozsahu podľa opisu predmetu zákazky, uvedenom v kapitole B. Opis predmetu zákazky v EUR, vypočítaná podľa Prílohy č. 1-2 ( Rozpočet-ocenený výkaz výmer) súťažných podkladov, v súlade s kapitolou C. Spôsob určenia ceny, bez ohľadu na to, či je uchádzačom platca alebo neplatca DPH. Ak uchádzač nie je platcom DPH (ak nemá uchádzač pridelené identifikačné číslo pre daň (v tuzemsku alebo v zahraničí)), upozorní na túto skutočnosť, uvedie cenu bez DPH a sadzbu DPH v % 0 (nula). Vyhodnocovaná bude konečná cena, teda cena, ktorú verejný obstarávateľ skutočne uhradí za predmet zákazky a to bez ohľadu na to, či je uchádzačom platca alebo neplatca DPH.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium č. 1
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Stredná odborná škola gastronómie a služieb, Sídlisko duklianskych hrdinov 3, Prešov)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 25.06.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 25.06.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:30
  • Miesto otvárania ponúk: Online otváranie ponúk sa uskutoční na adrese: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/535325
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/535325
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/535325
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)