Poskytovanie služieb podpory, údržby a rozvoja Kontrolórskeho informačného systému Najvyššieho kontrolného úradu Slovenskej republiky.

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Poskytovanie služieb podpory, údržby a rozvoja Kontrolórskeho informačného systému Najvyššieho kontrolného úradu Slovenskej republiky.
Kód zákazky: PVO_810000037
Kód oznámenia: 9051 - MSS
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Služby
Hlavný CPV: 72250000-2
Ostatné CPV: 72240000-9
72261000-2
Predpokladaná hodnota: 4 317 226,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 9.7.2025 10:00
Vyhlásenie: 3.6.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Priemyselná
82473 Bratislava - mestská časť Ružinov
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Priemyselná Bratislava - mestská časť Ružinov 82473 Slovensko Verejný obstarávateľ požaduje - v rámci servisných služieb, kde sa nevyžaduje priama súčinnosť jednotlivých odborníkov, vzdialenú správu - v rámci servisných služieb, kde sa vyžaduje priama súčinnosť jednotlivých odborníkov, osobnú účasť jednotlivých zapojených odborníkov, a to minimálne online cez videohovory - v rámci rozvoja - osobnú účasť jednotlivých zapojených odborníkov, a to minimálne online cez videohovory.
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je poskytovanie pravidelných servisných služieb, t.j. podpory a údržby Kontrolórskeho informačného systému Najvyššieho kontrolného úradu Slovenskej republiky, a v prípade potreby počas trvania zmluvy aj rozvoja Kontrolórskeho informačného systému Najvyššieho kontrolného úradu Slovenskej republiky, realizovaného prostredníctvom samostatných čiastkových zadaní, a to odborníkmi z oblasti informačných systémov na jednotlivých požadovaných pozíciách. Podrobnejšie informácie sa nachádzajú v prílohách súťažných podkladov.

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1349422
1. Základné údaje
  • Organizácia: Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky (ID: 12660)
  • Zákazka: Poskytovanie služieb podpory, údržby a rozvoja Kontrolórskeho informačného systému Najvyššieho kontrolného úradu Slovenskej republiky. (ID: 533180)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: d69b9b08-9a4b-402d-be52-aadeea651231
  • Identifikátor verzie oznámenia: 6fd33b1d-70b3-439d-8d88-4359b38ef12f
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.11
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • 2.1.2 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky
  • IČO: 30844878
  • DIČ: 2020815665
  • Adresa
  • Ulica: Priemyselná
  • Číslo: 2
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82473
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : Najvyšší kontrolný úrad SR, Priemyselná 2, Bratislava
  • E-mail: Zdenka.Bothova@nku.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421211111111
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho: ORG-0002 (Najvyšší kontrolný úrad Slovenskej republiky)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/2395
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: PVO_810000037
  • Názov: Poskytovanie služieb podpory, údržby a rozvoja Kontrolórskeho informačného systému Najvyššieho kontrolného úradu Slovenskej republiky.
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytovanie pravidelných servisných služieb, t.j. podpory a údržby Kontrolórskeho informačného systému Najvyššieho kontrolného úradu Slovenskej republiky, a v prípade potreby počas trvania zmluvy aj rozvoja Kontrolórskeho informačného systému Najvyššieho kontrolného úradu Slovenskej republiky, realizovaného prostredníctvom samostatných čiastkových zadaní, a to odborníkmi z oblasti informačných systémov na jednotlivých požadovaných pozíciách. Podrobnejšie informácie sa nachádzajú v prílohách súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 4 317 226
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (hodnota): 4 317 226
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (mena): Euro
  • Hlavná klasifikácia
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby týkajúce sa podpory systému
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 72240000, 72261000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Verejný obstarávateľ požaduje - v rámci servisných služieb, kde sa nevyžaduje priama súčinnosť jednotlivých odborníkov, vzdialenú správu - v rámci servisných služieb, kde sa vyžaduje priama súčinnosť jednotlivých odborníkov, osobnú účasť jednotlivých zapojených odborníkov, a to minimálne online cez videohovory - v rámci rozvoja - osobnú účasť jednotlivých zapojených odborníkov, a to minimálne online cez videohovory.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Korupcia
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Účasť v zločineckej organizácii
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Pranie špinavých peňazí alebo financovanie terorizmu
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Podvod
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Detská práca a iné formy obchodovania s ľuďmi
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Teroristické trestné činy alebo trestné činy spojené s teroristickými aktivitami
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Platenie sociálnych odvodov
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Platenie daní
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Podobná situácia ako konkurz podľa vnútroštátneho práva
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Konkurz
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Dohoda s veriteľmi / reštrukturalizácia
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Platobná neschopnosť
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Majetok spravuje likvidátor
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Podnikateľské aktivity sú pozastavené
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Čisto vnútroštátne dôvody na vylúčenie
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti, že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z. z. doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa §32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. doloženým čestným vyhlásením.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Verejná súťaž
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Poskytovanie služieb podpory, údržby a rozvoja Kontrolórskeho informačného systému Najvyššieho kontrolného úradu Slovenskej republiky
  • Účel
  • Opis časti
  • Názov : Poskytovanie služieb podpory, údržby a rozvoja Kontrolórskeho informačného systému Najvyššieho kontrolného úradu Slovenskej republiky
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytovanie pravidelných servisných služieb, t.j. podpory a údržby Kontrolórskeho informačného systému Najvyššieho kontrolného úradu Slovenskej republiky, a v prípade potreby počas trvania zmluvy aj rozvoja Kontrolórskeho informačného systému Najvyššieho kontrolného úradu Slovenskej republiky, realizovaného prostredníctvom samostatných čiastkových zadaní, a to odborníkmi z oblasti informačných systémov na jednotlivých požadovaných pozíciách Podrobnejšie informácie sa nachádzajú v prílohách súťažných podkladov
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 4 317 226
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Služby týkajúce sa podpory systému
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Verejný obstarávateľ požaduje - v rámci servisných služieb, kde sa nevyžaduje priama súčinnosť jednotlivých odborníkov, vzdialenú správu - v rámci servisných služieb, kde sa vyžaduje priama súčinnosť jednotlivých odborníkov, osobnú účasť jednotlivých zapojených odborníkov, a to minimálne online cez videohovory - v rámci rozvoja - osobnú účasť jednotlivých zapojených odborníkov, a to minimálne online cez videohovory.
  • Predpokladané trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Využitie prostriedkov z fondov EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Aplikácia rámcovej dohody
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, časť bez opätovného vyhlásenia a časť s opätovným otvorením súťaže
  • Dynamický systém obstarávania
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO uchádzač preukáže zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia VO s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, ak bol odberateľom verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia.
  • Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukaze technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť podľa druhu, množstva, dôležitosti alebo využitia služieb doložený jedným alebo niekoľkými z týchto dokladov: - zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona. Uchádzač uvedeným spôsobom preukaze poskytnutie služieb rovnakého alebo obdobného charakteru, ako je predmet zákazky, t.j. servisné služby obsahujúce údržbu a profylaktické služby, a služby vývoja a/alebo rozvoja Informačného systému a to v celkovom objeme minimálne 2.270.000,00 EUR bez DPH, pričom zároveň preukáže minimálne jednu skúsenosť s realizáciou servisných služieb pre informačný systém, ktorej hodnota bola minimálne 1.450.000,00 EUR bez DPH, a minimálne jednu skúsenosť s realizáciou služieb vývoja a/alebo rozvoja Informačného systému, ktorej hodnota bola minimálne 820.000,00 EUR bez DPH Zoznam musí obsahovať minimálne nasledovne údaje/informácie: - identifikačne údaje dodávateľa (obchodne meno, adresu sídla alebo miesta podnikania), - identifikačne údaje odberateľa (obchodne meno, adresu sídla alebo miesta podnikania), - meno, priezvisko a telefónne číslo kontaktnej osoby, e-mail odberateľa na overenie, - predmet plnenia (stručný opis z ktorého musí byt preukázaný rovnaký alebo obdobný predmet zákazky), - finančnú hodnotu plnenia - lehotu dodania. - odkaz na referenciu uvedenú v evidencii referencií podľa § 12 ZVO (ak je to aplikovateľné). V prípade, ak uchádzač preukáže splnenie požiadavky na výšku poskytnutých služieb v inej mene ako EUR, tak pri prepočte cudzej meny na EUR použije denný kurz ECB zverejnený v deň zverejnenia tohto Oznámenia v Úradnom vestníku Európskej únie. V prípade, ak uchádzač preukaze splnenie požiadavky na výšku poskytnutých služieb v inej mene ako EUR, tak pri prepočte cudzej meny na EUR použije denný kurz ECB zverejnený v deň zverejnenia tohto Oznámenia v Úradnom vestníku EU Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: Osoby určené na plnenie zmluvy Uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk. Vzhľadom na skutočnosť, že sa kľúčoví odborníci musia reálne podieľať na plnení predmetu zákazky, verejný obstarávateľ požaduje, aby každá pozícia kľúčového odborníka bola zastúpená jedinečnou fyzickou osobou, t. j. pozície kľúčových odborníkov nie sú kumulovateľné. Ak by verejný obstarávateľ pripustil, že jedna fyzická osoba bude vystupovať v pozícii viacerých kľúčových odborníkov, v praxi by táto podmienka mohla spôsobiť problémy pri realizácii predmetu zákazky. Pri nahradení uchádzačom ktoréhokoľvek odborníka počas plnenia zmluvy, musí tento spĺňať minimálne tie požiadavky, ktoré sa vyžadujú v nižšie uvedenej časti a ktoré boli deklarované u pôvodného odborníka. Uchádzač vyššie uvedeným spôsobom preukáže splnenie požiadaviek na nasledujúcich expertov (kľúčových odborníkov): Kľúčový odborník č. 1 – Projektový manažér - minimálne päť rokov odbornej praxe v oblasti projektového riadenia IT projektov v pozícii projektového manažéra; túto podmienku účasti uchádzač preukáže profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom; - minimálne tri profesionálne praktické skúsenosti v oblasti riadenia IT projektov v pozícii projektový manažér. Túto podmienku účasti uchádzač preukáže zoznamom praktických skúseností - platný certifikát PRINCE 2 na minimálnej úrovni Practitioner alebo ekvivalent daného certifikátu alebo dokladu vydaný medzinárodne uznávanou akreditovanou (certifikovanou) autoritou (za ekvivalentný sa považuje napr. certifikát IPMA stupeň C, PMI PMP na porovnateľnej úrovni ako PRINCE2 Practitioner v kombinácii s akýmkoľvek certifikátom PRINCE 2 preukazujúcim znalosť metodiky PRINCE2); túto podmienku účasti uchádzač preukáže prostredníctvom certifikátu, Kľúčový odborník č. 2 – Procesný analytik - minimálne päť rokov odbornej praxe v oblasti procesnej analýzy a modelovania procesov elektronického spracovania dokumentov a administratívnych procesov v pozícii procesného analytika; túto podmienku účasti uchádzač preukáže profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom; - minimálne tri profesionálne praktické skúsenosti s procesnou analýzou SW riešenia zabezpečujúceho elektronické spracovanie spisov a administratívnych procesov, pričom minimálne jeden projekt musí byť zameraný na implementáciu a/alebo podporu SW riešenia zabezpečujúceho elektronické spracovanie spisov a administratívnych procesov t.j. registratúrny systém s vysokým stupňom zhody s požiadavkami výnosu č. 525/2011 Z. z.. alebo ekvivalent; túto podmienku účasti uchádzač preukáže zoznamom praktických skúseností; - platný certifikát Špecialista na analýzu procesov, modelovanie procesov a integračný dizajn na platforme Fabasoft eGov Suite 2016 – 2025 preukazujúci schopnosť práce s procesnými analytickými alebo modelovacími softvérovými nástrojmi na minimálnej úrovni senior, vydaný medzinárodne uznávanou akreditovanou (certifikovanou) autoritou; túto podmienku účasti uchádzač preukáže prostredníctvom certifikátu. Zdôvodnenie podmienky účasti: Verejný obstarávateľ má v rámci IS informačného systému implementovanú registratúru založenú na platforme Fabasoft eGov Suite, moduly, ktoré sú predmetom podpory sú založené na tomto produkte alebo s ním tesne komunikujú a sú závislé od jeho rozhrania. Jedná sa o kľúčový komponent riešenia. Očakávajú sa zásahy do tohto modulu, analýza problémov a opravy aj na úrovni zdrojového kódu. Z uvedeného dôvodu nie je možné akceptovať certifikáty iných výrobcov. alebo certifikovaných autorít iných výrobcov.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Kľúčový odborník č. 3 – Špecialista pre platformu Fabasoft - minimálne päť rokov odbornej praxe v oblasti návrhu architektúry a vývoja SW riešení pre elektronické spracovanie dokumentov a administratívnych procesov; túto podmienku účasti uchádzač preukáže profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom; - minimálne tri profesionálne praktické skúsenosti s návrhom architektúry a programovaním SW riešení zabezpečujúcich elektronické spracovanie dokumentov a administratívnych procesov založeného na SW platforme Fabasoft; túto podmienku účasti uchádzač preukáže zoznamom praktických skúseností; - platný certifikát FABASOFT Špecialista pre návrh softvérových riešení, softvérovej architektúry a vývoja softvérových riešení na platforme Fabasoft eGov Suite 2016 – 2025 na minimálnej úrovni senior, vydaný medzinárodne uznávanou akreditovanou (certifikovanou) autoritou; túto podmienku účasti uchádzač preukáže prostredníctvom certifikátu. Zdôvodnenie podmienky účasti: Verejný obstarávateľ má v rámci IS informačného systému implementovanú registratúru založenú na platforme Fabasoft eGov Suite, moduly, ktoré sú predmetom podpory sú založené na tomto produkte alebo s ním tesne komunikujú a sú závislé od jeho rozhrania. Jedná sa o kľúčový komponent riešenia. Očakávajú sa zásahy do tohto modulu, analýza problémov a opravy aj na úrovni zdrojového kódu. Z uvedeného dôvodu nie je možné akceptovať certifikáty iných výrobcov alebo certifikovaných autorít.. Kľúčový odborník č. 4 – Tester - minimálne päť rokov odbornej praxe v oblasti testovania informačných systémov v pozícii testera; túto podmienku účasti uchádzač preukáže profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom; - minimálne tri profesionálne praktické skúsenosti v oblasti testovania informačných systémov v pozícii testera; túto podmienku účasti uchádzač preukáže zoznamom praktických skúseností; - platný certifikát ISTQB na minimálnej úrovni Advanced alebo ekvivalent daného certifikátu vydaný medzinárodne uznávanou akreditovanou (certifikovanou) autoritou, túto podmienku účasti uchádzač preukáže prostredníctvom certifikátu Kľúčový odborník č. 5 – Špecialista pre oblasť bezpečnosti IT - minimálne päť rokov odbornej praxe v oblasti bezpečnosti informačných systémov so zameraním na ochranu osobných údajov v pozícii špecialistu pre oblasť bezpečnosti IT; túto podmienku účasti uchádzač preukáže profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom; - minimálne tri profesionálne praktické skúsenosti v oblasti bezpečnosti informačných systémov v pozícii špecialistu pre oblasť bezpečnosti IT; túto podmienku účasti uchádzač preukáže zoznamom praktických skúseností; - platný certifikát CRISC alebo CISSP alebo ekvivalent daných certifikátov vydaný medzinárodne uznávanou akreditovanou (certifikovanou) autoritou, túto podmienku účasti uchádzač preukáže prostredníctvom certifikátu. Kľúčový odborník č. 6 – Cloud špecialista - minimálne tri roky odbornej praxe v oblasti dizajnu cloud riešení; túto podmienku účasti uchádzač preukáže profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom; - minimálne dve profesionálne praktické skúsenosti s podporou/dizajnom cloud riešení; túto podmienku účasti uchádzač preukáže zoznamom praktických skúseností; - platný certifikát v oblasti návrhu a architektúry cloudových riešení vydaný producentom alebo osobou, ktorá je oprávnená tento certifikát vydávať (napr.: certifikát Microsoft Azure Solutions Architect alebo ekvivalent daného certifikátu); túto podmienku účasti uchádzač preukáže prostredníctvom certifikátu.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Kľúčový odborník č. 7 – AI špecialista - minimálne tri roky odbornej praxe v oblasti implementácie modelov strojového učenia v pozícii AI špecialistu; túto podmienku účasti uchádzač preukáže profesijným životopisom alebo ekvivalentným dokladom; - minimálne dve profesionálne praktické skúsenosti s podporou/dizajnom AI riešení založených na technológii LLM v pozícii AI špecialistu; túto podmienku účasti uchádzač preukáže zoznamom praktických skúseností; - platný certifikát v oblasti strojového učenia, umelej inteligencie vydaný producentom alebo osobou, ktorá je oprávnená tento certifikát vydávať (napr.: certifikát EITCA/AI Artificial Intelligence Academy alebo ekvivalent daného certifikátu); túto podmienku účasti uchádzač preukáže prostredníctvom certifikátu. Uchádzač za každého odborníka predloží: - profesijný životopis alebo ekvivalentný doklad, (minimálne požiadavky na životopis resp. ekvivalent sú uvedené v súťažných podkladoch); - Zoznam praktických skúseností experta (uchádzač predloží: vyplnené Podmienky účasti v Prílohe č. 1 - Návrh na plnenie kritérií v zákazke „Poskytovanie služieb podpory, údržby a rozvoja Kontrolórskeho informačného systému Najvyššieho kontrolného úradu Slovenskej republiky", - platný certifikát (v prípade, ak je certifikát predložený v inom ako slovenskom alebo českom jazyku, požaduje sa predloženie úradného prekladu). Minimálne požiadavky na životopis alebo ekvivalentný doklad: • meno a priezvisko príslušného odborníka, • navrhovaná pozícia v tíme, resp. požadované oblasti, pre ktoré je uchádzačom stanovený ako odborník, • história zamestnania alebo prax, a to v štruktúre minimálne: ? zamestnávateľ alebo objednávateľ, ? opis odbornej praxe, prípadne opis pracovnej náplne, ? miesto vykonávania odbornej praxe, ? mesiac a rok plnenia, prípadne trvania zamestnania, • riadne získané certifikáty (nemyslí sa účasť na vzdelávaní, ale doklad o zložení skúšky), • vzťah k uchádzačovi (pracovný pomer, dodávateľský vzťah, iný vzťah), • životopis musí obsahovať aj súhlas dotknutej osoby so správou, spracovaním a uchovaním osobných údajov v zmysle zákon č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, • dátum a podpis príslušného odborníka.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Vyhodnotenie ponúk bude realizované na základe § 44 ods. 3 písm. c) ZVO, tzn. na základe najnižšej ceny v EUR s DPH za celý predmet zákazky. Celková cena bude vypočítaná a vyjadrená v EUR s DPH (ďalej aj „cena“) 1.2. Návrh na plnenie kritérií na vyhodnotenie ponúk uchádzač uvedie do priloženého formuláru „Návrh na plnenie kritéria na vyhodnotenie ponúk“, ktorý tvorí prílohu č. 1 súťažných podkladov. 1.3. Návrh na plnenie kritérií musí byť podpísaný štatutárnym zástupcom uchádzača a priložený k ponuke. 1.4. Úspešným uchádzačom bude uchádzač s najnižšou cenou v EUR s DPH za celý predmet zákazky. 1.5. V prípade, ak je uchádzačom zahraničná osoba, do ceny bez DPH zahrnie príslušnú DPH, platnú v čase predloženia ponuky v krajine sídla verejného obstarávateľa, čo je v súčasnosti sadzba vo výške 23% DPH, ako aj všetky poplatky a všetky ostatné nevyhnutné náklady, spojené s plnením predmetu príslušnej časti zákazky, aj keď nebudú predmetom fakturácie zahraničného uchádzača.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena v EUR s DPH za celý predmet zákazky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • eFakturácia
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
  • eKatalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predložení
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 09.07.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyk predkladania ponúk
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 09.07.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:05
  • Miesto otvárania ponúk: Online prostredníctvom IS Josephine.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/promoter/tender/66688/summary
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Súťažné podklady v úradných jazykoch
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Súťažné podklady v úradnom jazyku
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/533180
  • Označenie dokumentu/zákazky: Poskytovanie služieb podpory, údržby a rozvoja Kontrolórskeho informačného systému Najvyššieho kontrolného úradu Slovenskej republiky
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS Josephine
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)