Informácie
Názov zákazky:
Upratovanie a čistenie administratívnych, sociálnych a spoločných priestorov v ústredí NBS
Kód zákazky:
Kód oznámenia:
9105 - POS
Postup:
Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh:
Služby
Predpokladaná hodnota:
2 280 000,00 €
Termíny
Predkladanie ponúk:
Vyhlásenie:
3.6.2025
Verejný obstarávateľ
Adresa:
Ulica Imricha Karvaša
81325 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS:
SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania:
Ulica Imricha Karvaša Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81325 Slovensko
Zdroj:
Popis
Predmetom PTK Detailnejšie oboznámiť hospodárske subjekty s cieľmi NBS v predmetnej zákazke a o navrhovanom spôsobe ich naplnenia a získať spätnú väzbu od Vás ako subjektov poskytujúcich predmetné služby, tak aby nastal prienik medzi očakávaniami NBS ako verejného obstarávateľa a schopnosťami a možnosťami Vás ako hospodárskych subjektov na trhu naplniť ciele NBS. To znamená, že nás zaujíma akým spôsobom vnášate kvalitu do Vami poskytovaných služieb, ako sa dá podľa Vás kvalita poskytovaných služieb merať, ako ju udržiavať a podporovať počas trvania zmluvy, ako funguje Váš mechanizmus odmeňovania zamestnancov, aké máte nástroje na dosiahnutie zníženia fluktuácie zamestnancov vo Vašom tíme, a to či máte záujem súťažiť o kvalitu. Účel PTK Národná banka Slovenska ako verejný obstarávateľ pripravuje zákazku na Upratovanie a čistenie administratívnych, sociálnych a spoločných priestorov v ústredí NBS na adrese I. Karvaša 1 Bratislava v predpokladanom rozsahu – Opis predmetu zákazky je Prílohou 1 tejto výzvy na PTK. Základné parametre zákazky denné, týždenné a mesačné upratovanie čistenie kancelárskych priestorov, sociálnych priestorov v pracovných dňoch v čase – od 15:00 h do 21:00 h upratovanie a čistenie s polročnou periodicitou v dňoch pracovného pokoja a sviatkov poskytnutie upratovacej pohotovosti s nástupom do 1 hodiny v rozsahu 600 hodín ročne trvanie zmluvy 48 mesiacov predpokladaná hodnota zákazky je 2 280 000 eur bez DPH. NBS si stanovila cieľ zabezpečiť vysokú kvalitu poskytovaných služieb, tak aby boli zamestnanci NBS spokojní a zároveň chce NBS ako dobrý hospodár získať kvalitu čo najefektívnejším spôsobom, preto uvažuje o nastavení súťaže zameranom na kvalitu a efektivitu, čo znamená: predpokladá sa nastavenie kvalitatívnych kritérií t. j. nebude sa súťažiť iba na najnižšiu cenu predpokladá sa nastavenie zmluvných merateľných výkonnostných ukazovateľov (KPI) kvality a efektivity poskytovaných služieb t. j. stanovia sa merateľné výkonnostné ukazovatele poskytovaných služieb, ktoré sa budú počas trvania zmluvy vyhodnocovať predpokladá sa nastavenie následkov na namerané KPI ako možnosť vyplatenia bonusu v prípade vysokej spokojnosti s poskytovanými službami, možnosť krátenia platby v prípade nespokojnosti s poskytovanými službami, možnosť predčasného ukončenia zmluvy v prípade vysokej nespokojnosti s poskytovanými službami primerané nastavenie opisu predmetu zákazky t. j. vytvorí sa priestor pre Vaše efektívne návrhy k spôsobu poskytovania služieb Tie majú docieliť: A. Poskytovanie upratovacích služieb na profesionálnej úrovni s čo najvyššou spokojnosťou zamestnancov NBS B. Poskytovanie upratovacích služieb čo najefektívnejšie. C. Poskytovať upratovacie služby s čo najnižším negatívnym vplyvom na životné prostredie používanými čistiacimi prostriedkami. D. Poskytovať upratovacie služby s čo najstabilnejším personálnym obsadením. Bližšie na: https://nbs.sk/o-narodnej-banke/verejne-obstaravanie/pripravne-trhove-konzultacie/ptk-upratovanie-a-cistenie-administrativnych-socialnych-a-spolocnych-priestorov-v-ustredi-nbs/