Zariadenie kuchyne pre objekt Brnianska 47

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Zariadenie kuchyne pre objekt Brnianska 47
Kód zákazky: Podlim 9/2025
Kód oznámenia: 9007 - WYT
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 39221000-7
Predpokladaná hodnota: 185 791,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 19.6.2025 09:00
Vyhlásenie: 2.6.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Vajanského nábrežie
81421 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Vajanského nábrežie Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81421 Slovensko
Zdroj:

Popis

Nákup, dodávka, osadenie, pozapájanie vrátane potrebných skúšok, odskúšanie a zaškolenie obsluhy kuchynských zariaďovacích predmetov a spotrebičov.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1352123
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mestská časť Bratislava - Staré Mesto (ID: 75342)
  • Zákazka: Zariadenie kuchyne pre objekt Brnianska 47 (ID: 534528)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 61077061-578c-4d22-bf94-d1fc9afdc1f0
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mestská časť Bratislava - Staré Mesto
  • IČO: 00603147
  • DIČ: 2020804170
  • Adresa
  • Ulica: Vajanského nábrežie
  • Číslo: 3
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81421
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: dagmar.harastova@staremesto.sk
  • Telefónne číslo: +42125946314
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mestská časť Bratislava - Staré Mesto)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/6554
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: Podlim 9/2025
  • Názov: Zariadenie kuchyne pre objekt Brnianska 47
  • Opis: Nákup, dodávka, osadenie, pozapájanie vrátane potrebných skúšok, odskúšanie a zaškolenie obsluhy kuchynských zariaďovacích predmetov a spotrebičov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 185 791.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Kuchynské vybavenie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa §32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní a preukázal ich dokladmi podľa §32 ods. 2 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní - bol oprávnený dodávať tovary, ktoré sú predmetom zákazky. Oprávnenie je potrebné preukázať dokladom o oprávnení na kúpu a predaj tovaru, - nemal uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač za týmto účelom predloží čestné vyhlásenie, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Podľa §32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač nie je povinný predkladať doklad podľa §32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, ak verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu (napr. www.orsr.sk, www.zrsr.sk, https://www.uvo.gov.sk/udaje-o-hospodarskych-subjektoch-vedene-uradom/zoznam-hospodarskych-subjektov ) Uchádzač nie je povinný predložiť ani čestné vyhlásenie podľa §32 ods. 2 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní v prípade, že je platne zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov vedenom v informačných systémoch Úradu pre verejné obstarávanie. Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač spĺňal podmienky účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti podľa §34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a v ponuke predložil zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje, aby zoznam dodávok tovaru obsahoval zmluvné vzťahy na dodanie a inštaláciu gastrotechnologického vybavenia pre veľkokapacitné kuchyne, resp. zariadenia spoločného stravovania dimenzované na počet stravníkov vyšší ako 300 za deň. Predmetom zmluvného vzťahu musí byť dodávka a inštalácia obdobných zariadení aké sú uvedené v technickej špecifikácii s hodnotou každej zákazky min. 50.000,- EUR bez DPH a kumulatívne min. 185.000,- EUR bez DPH. Verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzačov, ktoré sú vedené v informačnom systéme ÚVO „Evidencia referencií“, ak takéto referencie existujú. Uchádzač uvedie aj registračné číslo takejto referencie. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača, aby ku každej zákazke zo zoznamu dodávok, ktoré neboli zrealizované pre verejného obstarávateľa podľa zákona o verejnom obstarávaní, uviedol na samostatnom liste aj nasledujúce doplňujúce údaje k zoznamu dodaných tovarov: • Identifikáciu dodávateľa: obchodné meno, adresu sídla alebo miesta podnikania dodávateľa, IČO; • Identifikáciu odberateľa: obchodné meno, adresu sídla alebo miesta podnikania odberateľa, IČO; • Stručný opis predmetu zákazky (z ktorého bude zrejmé splnenie požiadaviek verejného obstarávateľa); • Cenu plnenia predmetu zákazky v Eur bez DPH • Dobu poskytnutia predmetu zákazky (začiatok a koniec dodávok tovaru vo formáte mesiac/rok); • Kontaktné údaje odberateľa: osoby, u ktorej si verejný obstarávateľ môže overiť predmetné údaje – minimálne v rozsahu: meno, priezvisko a funkcia kontaktnej osoby, jej telefónne číslo a e-mail. Uchádzač je oprávnený predbežne nahradiť doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom (https://www.uvo.gov.sk/espd/filter?lang=sk) alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. V Jednotnom európskom dokumente uchádzač vyplní Globálny údaj.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Zariadenie kuchyne pre objekt Brnianska 47
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: Podlim 9/2025
  • Názov : Zariadenie kuchyne pre objekt Brnianska 47
  • Opis: Nákup, dodávka, osadenie, pozapájanie vrátane potrebných skúšok, odskúšanie a zaškolenie obsluhy kuchynských zariaďovacích predmetov a spotrebičov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Kuchynské vybavenie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 1
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť
  • Názov podmienky účasti: Osobné postavenie
  • Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač spĺňal podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa §32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní a preukázal ich dokladmi podľa §32 ods. 2 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní - bol oprávnený dodávať tovary, ktoré sú predmetom zákazky. Oprávnenie je potrebné preukázať dokladom o oprávnení na kúpu a predaj tovaru, - nemal uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uchádzač za týmto účelom predloží čestné vyhlásenie, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Podľa §32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač nie je povinný predkladať doklad podľa §32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, ak verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu (napr. www.orsr.sk, www.zrsr.sk, https://www.uvo.gov.sk/udaje-o-hospodarskych-subjektoch-vedene-uradom/zoznam-hospodarskych-subjektov ) Uchádzač nie je povinný predložiť ani čestné vyhlásenie podľa §32 ods. 2 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní v prípade, že je platne zapísaný v Zozname hospodárskych subjektov vedenom v informačných systémoch Úradu pre verejné obstarávanie.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: §34 ods. 1 písm. a) zoznam dodávok tovaru
  • Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač spĺňal podmienky účasti týkajúce sa technickej a odbornej spôsobilosti podľa §34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní a v ponuke predložil zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ požaduje, aby zoznam dodávok tovaru obsahoval zmluvné vzťahy na dodanie a inštaláciu gastrotechnologického vybavenia pre veľkokapacitné kuchyne, resp. zariadenia spoločného stravovania dimenzované na počet stravníkov vyšší ako 300 za deň. Predmetom zmluvného vzťahu musí byť dodávka a inštalácia obdobných zariadení aké sú uvedené v technickej špecifikácii s hodnotou každej zákazky min. 50.000,- EUR bez DPH a kumulatívne min. 185.000,- EUR bez DPH. Verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzačov, ktoré sú vedené v informačnom systéme ÚVO „Evidencia referencií“, ak takéto referencie existujú. Uchádzač uvedie aj registračné číslo takejto referencie. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača, aby ku každej zákazke zo zoznamu dodávok, ktoré neboli zrealizované pre verejného obstarávateľa podľa zákona o verejnom obstarávaní, uviedol na samostatnom liste aj nasledujúce doplňujúce údaje k zoznamu dodaných tovarov: • Identifikáciu dodávateľa: obchodné meno, adresu sídla alebo miesta podnikania dodávateľa, IČO; • Identifikáciu odberateľa: obchodné meno, adresu sídla alebo miesta podnikania odberateľa, IČO; • Stručný opis predmetu zákazky (z ktorého bude zrejmé splnenie požiadaviek verejného obstarávateľa); • Cenu plnenia predmetu zákazky v Eur bez DPH • Dobu poskytnutia predmetu zákazky (začiatok a koniec dodávok tovaru vo formáte mesiac/rok); • Kontaktné údaje odberateľa: osoby, u ktorej si verejný obstarávateľ môže overiť predmetné údaje – minimálne v rozsahu: meno, priezvisko a funkcia kontaktnej osoby, jej telefónne číslo a e-mail.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Iné
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač je oprávnený predbežne nahradiť doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom (https://www.uvo.gov.sk/espd/filter?lang=sk) alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. V Jednotnom európskom dokumente uchádzač vyplní Globálny údaj.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povolená
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Mestská časť Bratislava - Staré Mesto)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 19.06.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 19.06.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:05
  • Opis otvárania ponúk: Pod otváraním ponúk sa pri elektronicky predloženej ponuke rozumie jej sprístupnenie v systéme IS EVO.
  • Miesto otvárania ponúk: Miestom online otvárania ponúk je webová stránka https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/534528
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/534528
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/534528
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO