1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Náhradné diely do bojovej pásovej a kolesovej techniky – koľajové pásy s pogumovanými pätkamiGM-568, GM-578 (578-12.40.014-A-ŽIP)
- Časť z kontextu: Náhradné diely do bojovej pásovej a kolesovej techniky – koľajové pásy s pogumovanými pätkamiGM-568, GM-578 (578-12.40.014-A-ŽIP) (LOT-0001)
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: SEVO-EL3/18-80/2025-OOPS
- Názov : Náhradné diely do bojovej pásovej a kolesovej techniky – koľajové pásy s pogumovanými pätkamiGM-568, GM-578 (578-12.40.014-A-ŽIP)
- Opis: Verejný obstarávateľ požaduje v lehote do 5 mesiacov od podpísania zmluvného vzťahu dodanie tovaru, ktorým sú náhradné diely do bojovej pásovej a kolesovej techniky – koľajové pásy s pogumovanými pätkami GM-568, GM-578 podľa výkresu č. 578-12.40.014-A-ŽIP. Bližšie informácie sú uvedené v Informatívnom dokumente pre vypracovanie Žiadosti o účasť (č.p. SEVO-EL3/18-80-51/2025-OOPS), ktorý je dostupný v profile zákazky, v záložke "Dokumenty zákazky", spolu s editovateľnými prílohami (vzormi pre vypracovanie niektorých súčastí žiadosti o účasť).
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Mechanické náhradné súčiastky okrem motorov a ich častí
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 34913000, 35420000, 35421000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto dodania: Nemšová, Slovenská republika, alebo iný vojenský útvar verejného obstarávateľa na území Slovenskej republiky. Zmena miesta dodania môže nastať len v opodstatnených prípadoch (napr. reorganizácia, zmena sídla útvaru a pod.). Zmena miesta dodania tovaru (miesto plnenia zmluvy) v rámci Slovenskej republiky, nemá vplyv na cenu celkom za predmet zákazky a nie je dôvodom na zmenu a/alebo úpravu ceny celkom za predmet zákazky.
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 5
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Obnovenie zmluvy
- Maximálny počet obnovení: 0
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: Verejný obstarávateľ uzavrie na základe výsledku tohto verejného obstarávania kúpnu zmluvu s jedným úspešným uchádzačom podľa § 409 a nasl. zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „kúpna zmluva“). Podrobné vymedzenie zmluvných podmienok predmetu zákazky bude uvedené ako príloha č. 2 „Návrh kúpnej zmluvy“ súťažných podkladov, ktoré budú k dispozícii záujemcom, ktorých žiadosti o účasť splnili podmienky účasti (t.j. v druhej fáze tohto verejného obstarávania). Verejný obstarávateľ požaduje dodanie tovaru do 5 mesiacov od uzatvorenia kúpnej zmluvy s úspešným uchádzačom.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Názov podmienky účasti: Podmienka účasti podľa § 33 zákona o verejnom obstarávaní - Finančné a ekonomické postavenie
- Opis podmienky účasti: 1. Verejný obstarávateľ požaduje od záujemcov splnenie podmienky účasti finančného a ekonomického postavenia preukázať predložením nasledovných dokladov: 1.1. Podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vyjadrením banky, pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky, v ktorých má záujemca otvorený účet. 1.2. Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom - záujemca predloží: a) vyjadrenie banky, pobočky zahraničnej banky alebo zahraničnej banky ktorým sa musí preukázať jeho schopnosť plniť si finančné záväzky za obdobie posledných troch kalendárnych rokov (resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od jeho vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti), skutočnosť, že v určenom období nebol v nepovolenom debete; v prípade splácania úveru dodržuje splátkový kalendár a nemá blokáciu účtu v súvislosti s exekučným konaním a b) k vyjadreniu banky sa predloží záujemca aj čestné vyhlásenie záujemcu, že má účty len v banke/bankách, od ktorých predložil vyjadrenie. Uvedený doklad nesmie byť starší ako tri mesiace ku dňu predkladania žiadosti o účasť. Bližšie informácie sú uvedené v Informatívnom dokumente pre vypracovanie Žiadosti o účasť (č.p. SEVO-EL3/18-80-51/2025-OOPS), ktorý je dostupný v profile zákazky, v záložke "Dokumenty zákazky", spolu s editovateľnými prílohami (vzormi pre vypracovanie niektorých súčastí žiadosti o účasť).
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena celkom za predmet zákazky v EUR bez DPH.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena celkom za predmet zákazky v EUR bez DPH.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
Podmienky plnenia
- Kód požiadavky na vykonanie: Zmluva asi vyžaduje osobitné vykonanie, resp. plnenie
- Podmienky plnenia zmluvy: Požadovaná doba dodania tovaru je do 5 mesiacov od nadobudnutia účinnosti kúpnej zmluvy. Úspešný uchádzač musí byť držiteľom platného rozhodnutia o povolení na obchodovanie s výrobkami obranného priemyslu kategória/skupina VM6 (ďalej ako "Rozhodnutie"), ktoré môže predložiť ako záujemca spolu so žiadosťou o účasť (v prvej fáze tohto verejného obstarávania), najneskôr však ako uchádzač pri predkladaní ponuky (v druhej fáze tohto verejného obstarávania. Úspešný uchádzač (predávajúci) musí byť držiteľom platného Rozhodnutia po celú dobu platnosti kúpnej zmluvy. Bližšie informácie sú uvedené v Informatívnom dokumente pre vypracovanie Žiadosti o účasť (č.p. SEVO-EL3/18-80-51/2025-OOPS), ktorý je dostupný v profile zákazky, v záložke "Dokumenty zákazky", spolu s editovateľnými prílohami (vzormi pre vypracovanie niektorých súčastí žiadosti o účasť).
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Subdodávka
-
Subdodávka
- Informácie o subdodávkach: Žiadne
-
Záväzky súvisiace s subdodávkou
-
Záväzky súvisiace s subdodávkou
- Povinnosť, ktorú musí uchádzač splniť v súvislosti so zadávaním zákaziek subdodávateľom: Dodávateľ musí uviesť každú zmenu subdodávateľov počas plnenia zákazky
-
Finančné podmienky
- Podmienky financovania: 1. Predmet zákazky bude financovaný z vlastných finančných prostriedkov verejného obstarávateľa. 2. Preddavky verejný obstarávateľ nebude poskytovať. 3. Finančné plnenie zo strany verejného obstarávateľa bude realizované formou bezhotovostného platobného styku na základe vystavených faktúr zo strany úspešného uchádzača podľa podmienok upravených v kúpnej zmluve. 4. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia. Pre korektné plnenie svojich finančných záväzkov žiada verejný obstarávateľ doručiť faktúru za riadne dodaný tovar najneskôr do 15.decembra príslušného roku, v ktorom má byť faktúra uhradená. Pri doručení faktúry po tomto termíne, nie je možné si nárokovať a uplatniť sankciu na nedodržania splatnosti faktúry v danom roku.
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Ministerstvo obrany Slovenskej republiky)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Ministerstvo obrany Slovenskej republiky)
-
Informácie o predložení
-
Lehota I
- Lehota na prijímanie žiadostí o účasť (dátum): 30.06.2025
- Lehota na prijímanie žiadostí o účasť (čas): 08:00
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/528101
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/528101
- Označenie dokumentu/zákazky: V prvej fáze tejto užšej súťaže je záujemcom k dispozícii "Informatívny dokument k vypracovaniu Žiadosti o účasť" (č.p. SEVO-EL3/18-80-51/2025-OOPS) a jeho editovateľné prílohy. V druhej fáze bude záujemcom (ktorých Žiadosť o účasť splní podmienky účasti) odoslaná Výzva na predkladanie ponuky a súťažné podklady, spolu s editovateľnými podkladmi (č.p. SEVO-EL3/18-80-54/2025-OOPS).
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Elektronická platforma Informačného Systému Elektronického Verejného Obstarávania (IS EVO).
- Prístup k nástrojom, ktoré nie sú všeobecne dostupné (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/528101
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Ministerstvo obrany Slovenskej republiky)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Ministerstvo obrany Slovenskej republiky)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)