Odborná prehliadka a odborná skúška tlakových a plynových VTZ

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Odborná prehliadka a odborná skúška tlakových a plynových VTZ
Kód zákazky: AOS-273/2-64/2025
Kód oznámenia: 8487 - WYS
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Služby
Hlavný CPV: 71632100-8
Predpokladaná hodnota: 3 883,33 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 28.5.2025 09:00
Vyhlásenie: 23.5.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Demänovská cesta
03101 Liptovský Mikuláš
NUTS: SK031 - Žilinský kraj
Miesto dodania: Demänovská cesta Liptovský Mikuláš 03101 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je v období od 5/2025 až do 12/2025 vykonávanie odborných prehliadok a odborných skúšok /OPaOS/ vyhradených technických plynových a tlakových zariadení v súlade s harmonogramom revízií viď Príloha č. 1 Harmonogram OPaOS plynových VTZ a Harmonogram OPaOS tlakových VTZ (vo formáte excel, rozdelené do dvoch záložiek) vrátane poučenia zamestnancov Akadémie ozbrojených síl gen. M. R. Štefánika obsluhujúcich plynové a tlakové VTZ (poučenie vykonať v 10/2025).

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1351792
1. Základné údaje
  • Organizácia: Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika v Liptovskom Mikuláši (ID: 2095)
  • Zákazka: Odborná prehliadka a odborná skúška tlakových a plynových VTZ (ID: 534350)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: e47089f2-7f5a-433d-bf1f-d30c059ccb97
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika v Liptovskom Mikuláši
  • IČO: 37910337
  • DIČ: 2021872083
  • Adresa
  • Ulica: Demänovská cesta
  • Číslo: 1
  • Mesto: Liptovský Mikuláš
  • PSČ: 03101
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: obstaravanie@aos.sk
  • Telefónne číslo: 0960423015
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Akadémia ozbrojených síl generála Milana Rastislava Štefánika v Liptovskom Mikuláši)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Vzdelávanie
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/9012
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: AOS-273/2-64/2025
  • Názov: Odborná prehliadka a odborná skúška tlakových a plynových VTZ
  • Opis: Predmetom zákazky je v období od 5/2025 až do 12/2025 vykonávanie odborných prehliadok a odborných skúšok /OPaOS/ vyhradených technických plynových a tlakových zariadení v súlade s harmonogramom revízií viď Príloha č. 1 Harmonogram OPaOS plynových VTZ a Harmonogram OPaOS tlakových VTZ (vo formáte excel, rozdelené do dvoch záložiek) vrátane poučenia zamestnancov Akadémie ozbrojených síl gen. M. R. Štefánika obsluhujúcich plynové a tlakové VTZ (poučenie vykonať v 10/2025).
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 3 883.33
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Skúšky ventilov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Demänová 393
  • Mesto: Liptovský Mikuláš
  • PSČ: 03101
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vylúčiť uchádzača alebo jeho ponuku z procesu obstarávania, ak: - uchádzač nesplnil stanovené podmienky účasti, - uchádzač nepreukázal splnenie podmienok účasti stanovenými dokladmi alebo nedoručil požadované vysvetlenie alebo doplnenie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti v lehote stanovenej v žiadosti o vysvetlenie alebo doplnenie dokladov, - uchádzač vo svojej ponuke uviedol nepravdivé alebo zámerne skreslené údaje, alebo predložil falšované alebo pozmenené doklady, alebo doklady, ktorým uplynula lehota platnosti, - uchádzač nedoručil požadované vysvetlenie ponuky v lehote stanovenej v žiadosti o vysvetlenie, - ponuka uchádzača bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky obstarávania, - ponuka uchádzača nespĺňa požiadavky na predmet obstarávania, - uchádzač sa pokúsil neoprávnene ovplyvniť postup verejného obstarávania.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Zákazka malého rozsahu - NEJDE O PODLIMITNÚ ZÁKAZKU. Neoddeliteľnou súčasťou súťažných podkladov je: 1. Príloha č. 1 Harmonogram OPaOS plynových VTZ a Harmonogram OPaOS tlakových VTZ (vo formáte excel, rozdelené do dvoch záložiek) 2. Návrh na plnenie kritérií 3. Výzva na predkladanie ponúk Ponuka musí obsahovať : 1. Položkovitý rozpočet - cenovú ponuku, ktorú vypracuje uchádzač na základe definovaných prác v Prílohe č. 1 súťažných podkladov (údaje je možné vpisovať priamo do Prílohy č. 1) 2. Návrh na plnenie kritérií - vyplnený a podpísaný 3. Preukázanie splnenia podmienok účasti Uchádzač musí v čase predloženia cenovej ponuky preukázať splnenie podmienok účasti v zmysle vyhlášky č. 508/2009 Z.z., Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky, ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia, pričom uchádzač predloží: - scan platného osvedčenia oprávnenej osoby / oprávnených osôb, ktorá / é budú vykonávať OP a OS predmetných VTZ. Ponuka musí byť vyhotovená v elektronickej podobe a zaslaná cez informačný systém elektronického verejného obstarávania – IS EVO spôsobom definovaným v dokumentácii IS EVO na linku: https://www.isepvo.sk/dokumentacia/, a to v lehote na predkladanie ponúk. Podmienkou pre úspešné predkladanie ponúk je zaregistrovanie v IS EVO. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom/uchádzačom, aby ponuky vkladali do systému v dostatočnom časovom predstihu. Po stanovenej lehote na predkladanie cenových ponúk systém už neumožní vkladať dokumenty. Doklady a dokumenty, ktoré sa posielajú prostredníctvom IS EVO sa posielajú ako scan originálu alebo úradne overenej kópie dokladu, resp. dokumentu. Na ponuku predloženú po uplynutí lehoty na predkladanie ponúk verejný obstarávateľ nebude prihliadať. Cenovú ponuku nie je možné predložiť e-mailom ani v listinnej podobe poštou alebo osobne. Takéto ponuky nebudú akceptované.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Odborná prehliadka a odborná skúška tlakových a plynových VTZ
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: AOS-273/2-64/2025
  • Názov : Odborná prehliadka a odborná skúška tlakových a plynových VTZ
  • Opis: Predmetom zákazky je v období od 5/2025 až do 12/2025 vykonávanie odborných prehliadok a odborných skúšok /OPaOS/ vyhradených technických plynových a tlakových zariadení v súlade s harmonogramom revízií viď Príloha č. 1 Harmonogram OPaOS plynových VTZ a Harmonogram OPaOS tlakových VTZ (vo formáte excel, rozdelené do dvoch záložiek) vrátane poučenia zamestnancov Akadémie ozbrojených síl gen. M. R. Štefánika obsluhujúcich plynové a tlakové VTZ (poučenie vykonať v 10/2025).
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 3 883.33
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Skúšky ventilov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Demänová 393
  • Mesto: Liptovský Mikuláš
  • PSČ: 03101
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dátum začatia: 29.05.2025
  • Dátum ukončenia: 31.12.2025
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Zákazka malého rozsahu. Verejný obstarávateľ môže písomne požiadať uchádzača alebo záujemcu o vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov, ak z predložených dokladov nemožno posúdiť ich platnosť alebo splnenie podmienky účasti, ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu, uchádzač alebo záujemca doručí vysvetlenie predložených dokladov do dvoch pracovných dní odo dňa odoslania žiadosti. Vyhodnocovanie ponúk je neverejné. Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuky z hľadiska splnenia požiadaviek verejného obstarávateľa na predmet zákazky a v prípade pochybností overí správnosť informácií a dôkazov, ktoré uchádzači poskytli. Ak verejný obstarávateľ identifikuje nezrovnalosti alebo nejasnosti v informáciách alebo dôkazoch, ktoré uchádzač poskytol, písomne požiada o vysvetlenie ponuky a ak je to potrebné aj o predloženie dôkazov. Vysvetlením ponuky nemôže dôjsť k jej zmene. Za zmenu ponuky sa nepovažuje odstránenie zrejmých chýb v písaní a počítaní alebo oprava položkového rozpočtu, ak celková cena ponuky zostane zachovaná a ak oprava položkového rozpočtu nemá vplyv na iné kritérium na vyhodnotenie ponúk. Ak verejný obstarávateľ neurčí dlhšiu lehotu, uchádzač je povinný písomné vysvetlenie ponuky doručiť v lehote dvoch pracovných dní odo dňa odoslania žiadosti o vysvetlenie. Verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk zašle všetkým uchádzačom elektronicky prostredníctvom informačného systému EVO informáciu či bola ich ponuka vyhodnotená ako úspešná alebo neúspešná. Úspešnému uchádzačovi bude následne vystavená objednávka na dodanie predmetu plnenia, ktorý je predmetom verejného obstarávania. Ďalšie požiadavky súvisiace s predmetom zákazky: a) Kontakty na zodpovedných zamestnancov v mieste plnenia predmetu zákazky budú objednávateľom dodávateľovi poskytnuté do 7 pracovných dní po vyhodnotení cenových ponúk (výbere dodávateľa). b) Harmonogram na vykonanie odborných prehliadok a odborných skúšok predmetných vyhradených technických zariadení vypracovaný v súlade s touto výzvou na predloženie cenovej ponuky je jej súčasťou – pozri prílohu č. 1 c) Plnenie bude uskutočňované v pracovné dni a v pracovnom čase objednávateľa (7:00 - 15:00 hod). Zodpovedný zamestnanec za prevzatie predmetu zákazky: Ing. Martina Barániová, tel.: 0914 231 039, e-mail: martina.baraniova@aos.sk d) Dodávateľ je povinný dohodnúť si presný termín výkonu činností so zodpovedným zamestnancom objednávateľa a po príchode na miesto plnenia sa bezpodmienečne ohlásiť u tohto zamestnanca pred výkonom činností. V opačnom prípade realizovaný výkon činností nebude objednávateľom dodávateľovi uznaný. e) Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi na potvrdenie súpis vykonaných služieb, a to do piateho pracovného dňa mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom boli služby vykonávané, ak nie je v tejto výzve uvedené inak. Prílohou súpisu budú správy z odborných prehliadok a odborných skúšok VTZ plynových a tlakových podľa Špecifikácie predmetu zákazky (zoznamu). f) Dodávateľ vyhotoví revíznu správu z odborných prehliadok a odborných skúšok v dvoch vyhotoveniach. V písomnej papierovej podobe a aj v elektronickej podobe vo formáte .doc alebo .docx alebo .pdf na hmotnom nosiči informácií. Obidve vyhotovenia zasiela dodávateľ objednávateľovi poštou spolu s faktúrou a ďalšími v špecifikácii uvedenými dokladmi, respektíve elektronický formát správy z odbornej prehliadky a odbornej skúšky VTZ môže objednávateľovi zaslať na kontaktnú e-mailovú adresu objednávateľa. g) V prípade, ak dodávateľ poruší akúkoľvek podmienku alebo ktorékoľvek ustanovenie uvedené v týchto požiadavkách súvisiacich s predmetom zákazky, bude sa to považovať za ich podstatné porušenie a objednávateľ má právo ukončiť dodávateľovi činnosti spojené s plnením predmetu zákazky. h) Všetky doklady a dokumenty musia byť predložené v štátnom jazyku. Ak je doklad alebo dokument vyhotovený v cudzom jazyku, predkladá sa spolu s jeho úradným prekladom do štátneho jazyka, to neplatí pre návrhy, doklady a dokumenty vyhotovené v českom jazyku. Dôvody na zrušenie zadania zákazky: - nebude predložená ani jedna ponuka, - ani jeden z uchádzačov nesplnil podmienky výzvy, - ani jedna z predložených ponúk nevyhovie požiadavkám verejného obstarávateľa, - zmenili sa okolnosti, za ktorých bolo toto obstarávanie vyhlásené, - ponuka uchádzačov bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky obstarávania. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo toto obstarávanie zrušiť, a to aj bez uvedenia dôvodu.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač musí v čase predloženia cenovej ponuky preukázať splnenie podmienok účasti v zmysle vyhlášky č. 508/2009 Z.z., Ministerstva práce, sociálnych vecí a rodiny Slovenskej republiky, ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s technickými zariadeniami tlakovými, zdvíhacími, elektrickými a plynovými a ktorou sa ustanovujú technické zariadenia, ktoré sa považujú za vyhradené technické zariadenia, pričom uchádzač predloží: - scan platného osvedčenia oprávnenej osoby / oprávnených osôb, ktorá / é budú vykonávať OP a OS predmetných VTZ.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériom na vyhodnotenie ponúk bude najnižšia celková cena za celý predmet zákazky vyjadrená v EUR s DPH, resp. celkom v EUR (v prípade uchádzača, ktorý nie je platcom DPH). Úspešným uchádzačom sa stane uchádzač, ktorého celková cena v EUR za predmet zákazky bude zo všetkých predložených ponúk najnižšia. V prípade rovnosti cien u dvoch alebo viacerých záujemcov/uchádzačov o poradí záujemcov/uchádzačov v prospech lepšieho umiestnenia rozhoduje čas doručenia ponuky. Uchádzač predloží ponuku na celý predmet zákazky v zmysle súťažných podkladov - opisu predmetu zákazky. Kritérium hodnotenia Vzorec pre výpočet Váha kritéria - body Kritérium cena A Nižšia 100 Vzorec A (lepšia Hodnota je nižšia) Body kritérium x = (Hodnota najlepšia / Hodnota návrh uchádzača) *(Body max) Vysvetlivky Body kritérium x - počet bodov získaných uchádzačom za kritérium Hodnota najlepšia - najlepšia posudzovaná ponuková hodnota Hodnota návrh uchádzača - príslušná posudzovaná ponuková hodnota uchádzača Body max - maximálny počet bodov prideľovaný pre kritérium Body najlepšia hodnota - najlepšia vypočítaná hodnota Vyhodnotenie cenových ponúk: - najnižšia cena celkom s DPH. Určenie ceny predmetu obstarávania: - Požaduje sa cena s DPH zaokrúhlená na maximálne dve desatinné miesta, v ktorej budú zahrnuté všetky náklady. Cena musí byť stanovená v súlade so zákonom Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhláškou Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon Národnej rady Slovenskej republiky č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. a) Celková cena predmetu zákazky za jednotlivé položky obsahuje všetky náklady dodávateľa spojené s plnením predmetu zákazky. b) Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do ceny predmetu zákazky. Všetky ceny predložené dodávateľom zohľadňujú primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk. c) V prípade, ak dodávateľ ku dňu predloženia cenovej ponuky nie je platcom DPH, avšak po predložení cenovej ponuky sa ním stane, nemá nárok na zvýšenie ceny za poskytovanie služieb o hodnotu DPH. e) Od uchádzača o poskytnutie predmetnej služby (revízie) sa požaduje, vypracovať podrobnú položkovitú cenovú ponuku na jednotlivé VTZ. f) Úhrada za predmet zákazky bude realizovaná formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia zálohovej platby po splnení všetkých podmienok plnenia predmetu zákazky. Platba za skutočne poskytnutý predmet plnenia bude uhradená na základe dodávateľom vyhotovenej a objednávateľovi doručenej faktúry. g) Prílohou faktúry budú správy z odborných prehliadok a odborných skúšok plynových a tlakových VTZ zaslané v papierovej podobe a v elektronickej podobe. h) Splatnosť faktúr je najneskôr do 30 dní odo dňa ich doručenia do podateľne objednávateľa. i) Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovené faktúry listinne poštou a súčasne aj v textovo čitateľnom súbore vo formáte PDF elektronicky, na e-mailovú adresu objednávateľa vlasta.pastierova@aos.sk; jaroslav.juda@aos.sk, a to bezodkladne po ich vystavení. Dodávateľ vyhlasuje, že obsah faktúry poslanej poštou sa bude zhodovať s faktúrou poslanou v elektronickej podobe na e-mailovú adresu objednávateľa. j) Miesto doručenia faktúr v listinnej forme je sídlo objednávateľa. E-mailová adresa, na ktorú dodávateľ zašle faktúry elektronicky je uvedená v ods. 4 pod písmenom i). k) Dodávateľom vystavená faktúra ako daňový doklad musí byť vyhotovená v súlade s ustanoveniami zákona č.222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov. V prípade, ak faktúra vystavená dodávateľom nebude obsahovať všetky zákonom stanovené náležitosti alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ má právo takúto faktúru vrátiť dodávateľovi na jej doplnenie, resp. opravu a dodávateľ je povinný podľa charakteru nedostatku vystaviť novú, opravenú, resp. doplnenú faktúru s novou lehotou splatnosti. Dodávateľ je zároveň povinný bezodkladne poslať opravenú alebo novú faktúru znovu poštou aj v elektronickej podobe tak, ako je to uvedené pod písmenom i) až k) tohto ods. l) Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ v tomto prípade bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena celkom s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 28.05.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 28.05.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:00
  • Opis otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ vyhodnotí splnenie podmienok účasti u uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača na prvom mieste, vyhodnotí sa následne splnenie podmienok účasti ďalšieho uchádzača v poradí. Pokiaľ uchádzač umiestnený na prvom mieste v novozostavenom poradí nebude spĺňať podmienky účasti, vyhodnotí ďalšieho uchádzača v poradí, až kým uchádzač umiestnený na prvom mieste v novozostavenom poradí bude spĺňať podmienky účasti. Verejný obstarávateľ bude úspešného uchádzača kontaktovať prostredníctvom informačného systému EVO.
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk, t. j. sprístupnenie elektronických ponúk v informačnom systéme EVO sa uskutoční na adrese na portáli v informačnom systéme EVO. Otváranie ponúk, t. j. sprístupnenie elektronických ponúk v informačnom systéme EVO je neverejné.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/534350
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO