1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Časť 1: Ťažbový proces GAZDORAŇ
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 525878-1
- Názov : Časť 1: Ťažbový proces GAZDORAŇ
- Opis: Predmetom zákazky je realizácia služieb v ťažbovom procese. Lesnícke služby predstavujú proces zahrňujúci výrub stromov, sústreďovanie dreva na odvozné miesto a manipuláciu drevnej hmoty na odvoznom mieste ich označenie, vloženie údajov elektronicky do systému PSPD a poťažbová úprava pracoviska. Ide o odbornú činnosť zameranú na trvalo udržateľné hospodárenie v lesoch takým spôsobom a v takom rozsahu, aby sa uchovala ich biologická diverzita, odolnosť, produkčná a obnovná schopnosť, životnosť a schopnosť plniť funkcie lesov. Ide o diferencované hospodárenie v lesoch, pri ktorom sa zohľadňujú rozmanité prírodné, porastové, hospodárske, ekonomické a spoločenské podmienky a požiadavky uplatnené pri vyhotovení a realizácií programu starostlivosti o lesy a postupy podľa osobitných predpisov pri odstraňovaní následkov mimoriadnych okolností a nepredvídaných škôd na lesoch. Predpokladaný objem pre ťažbový proces GAZDORAŇ predstavuje 175 933m3. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky pre časť 1. Ťažbový proces GAZDORAŇ je uvedená v súťažných podkladoch.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 6 712 777.64
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Služby súvisiace s ťažbou dreva
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: Služby súvisiace s lesníctvom
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Environmentálny vplyv obstarávania
-
Environmentálny vplyv obstarávania
- Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Ochrana a obnova biodiverzity a ekosystémov
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
- Opis strategického verejného obstarávania: Predmetom zákazky je realizácia služieb v ťažbovom procese. Ide o odbornú činnosť zameranú na ochranu ešte nepoškodených porastov včasným vykonávaním náhodnej ťažby. Súčasne verejný obstarávateľ stanovenými minimálnymi podmienkami účasti zahŕňa do verejného obstarávania prvky zeleného verejného obstarávania a environmentálne aspekty.
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Krajina: Slovensko
- Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto plnenia bude určené v Rámcovej dohode.
-
Predpokladané trvanie
- Dĺžka trvania – iné: Neznámy
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, s opätovným otvorením súťaže
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 3
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: 1. Rámcovú dohodu verejný obstarávateľ uzavrie s tromi účastníkmi. Rámcovú dohodu možno uzavrieť s nižším počtom uchádzačov len za predpokladu, že ostatné predložené ponuky sú neprijateľné. Na základe Rámcovej dohody uzavretej s viacerými hospodárskymi subjektami bude verejný obstarávateľ zadávať zákazku s opätovným otvorením súťaže v súlade s § 83 ods. 5 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. 2. Verejný obstarávateľ je oprávnený na základe svojich potrieb určovať množstvo a rozsah realizácie služieb. Rozsah požadovaných služieb je iba predpokladaný a nemožno ich považovať za záväzný v žiadnom rozsahu. Verejný obstarávateľ nie je povinný objednať predpokladaný rozsah služieb podľa Rámcovej dohody, ani vyčerpať predpokladaný maximálny finančný objem Rámcovej dohody. Celkový rozsah objednaných služieb bude závisieť od potrieb verejného obstarávateľa počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Technická alebo odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona
- Opis podmienky účasti: Zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže pre časť 1: Ťažbový proces GAZDORAŇ poskytnutie služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky v minimálnom objeme 170 000 m3. Službou rovnakého alebo obdobného charakteru sa rozumie zrealizovaná ťažba stromov bez ohľadu na druh ťažby a použitú technológiu. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie. V prípade poskytovanej služby, ktorej začiatok alebo koniec nespadá do rozhodného obdobia, bude uchádzačovi započítaný pre splnenie podmienky účasti len objem poskytnutých služieb spadajúcich do rozhodného obdobia.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Technická alebo odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. d) zákona
- Opis podmienky účasti: Opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality v spojitosti s § 35 zákona o verejnom obstarávaní. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží platný certifikát bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci vydaný minimálne podľa ISO 45001, resp. preukázanie iných dôkazov preukazujúcich opatrenia na zabezpečenie systému manažérstva kvality v súlade s § 35 zákona o verejnom obstarávaní.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Technická alebo odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona
- Opis podmienky účasti: Uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy v spojitosti s § 36 zákona o verejnom obstarávaní. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti predložením certifikátu uchádzača na systém environmentálneho manažérstva minimálne podľa ISO 14001, resp. preukázanie iných dôkazov preukazujúcich opatrenia na zabezpečenie systému environmentálneho manažérstva v súlade s § 36 zákona o verejnom obstarávaní.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Technická alebo odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. j) zákona
- Opis podmienky účasti: Údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na poskytnutie služby. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: uchádzač predloží zoznam technických prostriedkov (zoznam strojového prevádzkového a technického vybavenia), ktoré bude používať na poskytnutie služby pre časť č. 1: Ťažbový proces Gazdoraň a ktorých technický stav zodpovedá všetkým požiadavkám STN a platných zákonov Slovenskej republiky. V zozname uchádzač uvedie ku každému uvádzanému stroju a technickému vybaveniu údaje v rozsahu prílohy č. 1 rámcovej dohody - Zoznam technických prostriedkov. Uchádzač k Zoznamu technických prostriedkov predloží: a) v prípade preukazovania podmienky účasti vo väzbe na požadované ŠLKT, UKT, vývozná súprava • kópiu osvedčenia o evidencii (technický preukaz) stroja alebo technického vybavenia, prípadne základný technický opis (schválenie typu), alebo Technické osvedčenie vozidla (TOV); • dve geotagované fotografie („geofotky“) čitateľne zobrazujúce VIN číslo prostriedku a celý stroj; • v prípade UKT doklad o legalizácii lesníckej nadstavby pokiaľ nie je zapísaná v osvedčení o evidencii; b) v prípade preukazovania splnenia podmienky účasti vo väzbe na požadovaného koňa - prostredníctvom ťažného chladnokrvného koňa • výpis z centrálneho registra chovu koní (registrácia chovu prebieha podľa vyhlášky MPaRV SR č. 16/2012 Z. z. o identifikácii a registrácii koňovitých zvierat) alebo ekvivalentný doklad vydávaný v mieste sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača, ak má uchádzač sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR; • PAS koňovitého zvieraťa (podľa vyhlášky MPaRV SR č. 16/2012 Z.z. o identifikácii a registrácii koňovitých zvierat, alebo ekvivalentný doklad vydávaný v mieste sídla uchádzača) alebo ekvivalentný doklad vydávaný v mieste sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača, ak má uchádzač sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR; c) v prípade preukazovania splnenia podmienky účasti vo väzbe na požadovaného koňa - prostredníctvom železného koňa • certifikát stroja platný v krajinách EU (vyhlásenie o zhode) v zmysle smernice 2006/42/ES (v SR implementovaná nariadením vlády SR č. 436/2008 Z. z.) v platnom znení v slovenskom alebo českom jazyku, alebo úradne preložené. Verejný obstarávateľ nepovoľuje uchádzačovi kumulovať strojné, prevádzkové alebo technické vybavenie pre jednotlivé časti predmetu zákazky. Zoznam strojového, prevádzkového a technického vybavenia musí obsahovať minimálne údaje: - Názov/označenie; - údaj o vlastníctve/prenájme a pod. V prípade, ak je vlastníkom prostriedku podľa predložených dokladov iná osoba ako uchádzač, uchádzač preukazuje disponibilitu počas platnosti celej rámcovej dohody nasledovne: • zmluva o výpožičke; • nájomná zmluva alebo zmluva o budúcej nájomnej zmluve; • kúpna zmluva alebo zmluva o budúcej kúpnej zmluve; • leasingová zmluva alebo zmluva o budúcej leasingovej zmluve; • alebo uvedené formy vlastníctva / disponibility preukázané subdodávateľom. • v prípade, iného vzťahu ako vlastníctvo forma vzťahu k uvádzanému stroju alebo technickému vybaveniu, vo vlastníctve alebo v inom vzťahu (uviesť a doložiť zmluvou preukazujúcou disponibilnosť daným strojným vybavením počas celého obdobia platnosti dohody) vlastníka/prenajímateľa/držiteľa strojového, prevádzkového a technického vybavenia. Uchádzač predloží Zmluvu, z ktorej bude zrejmé, že počas doby trvania zákazky bude mať úspešný uchádzač strojové, prevádzkové a technické vybavenie k dispozícii. Minimálne požiadavky na strojné vybavenie pre časť 1. Ťažbový proces GAZDORAŇ: • minimálne: 6 ks ŠLKT (príp. UKT), z ktorých aspoň 1 stroj musí byť vybavený navijakom s dĺžkou oceľového lana min. 200 m; • minimálne: 4 ks kôň (príp. železný kôň); • minimálne: 1 ks vývozná súprava do 7 ton.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Iné
- Názov podmienky účasti: Osobné postavenie podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní
- Opis podmienky účasti: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona, ktorých splnenie preukáže spôsobom podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti zápisom v zozname hospodárskych subjektov v zmysle § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. 2. Podľa § 37 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie poskytovať služby preukazuje člen skupiny dodávateľov len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky ktorú má zabezpečiť. 3. Z dôvodu, že verejný obstarávateľ nemá postavenie orgánu verejnej moci, neuplatňuje tretí odsek § 32 zákona o verejnom obstarávaní nakoľko nie je oprávneným subjektom získavať určité doklady z informačných systémov verejnej správy. Verejný obstarávateľ z informačných systémov verejnej správy nie je oprávnený ani vyžiadať si výpis z registra trestov, a teda jeho predloženie sa požaduje od uchádzača. 4. Verejný obstarávateľ aplikuje v tomto verejnom obstarávaní ustanovenie § 10 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní. 5. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač (v prípade využitia § 39 zákona o verejnom obstarávaní - JEDu) v JEDe uviedol informácie a údaje, na základe ktorých bude možné vyhodnotiť splnenie podmienok účasti (nepostačuje sa uvedenie globálneho údaju - odpoveď Áno/Nie - týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D).
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuky na základe najnižšej celkovej ceny za predmet zákazky (EUR bez DPH) podľa § 44 ods. 3 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní. Podrobný popis kritéria na vyhodnotenie ponúk je uvedený v súťažných podkladoch.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia (celková) cena za predmet zákazky v EUR bez DPH
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná koncesia, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Pred podpisom Rámcovej dohody sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia Rámcovej dohody uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predložení
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 16.06.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 08:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 6
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 16.06.2025
- Čas otvárania ponúk: 08:15
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk, resp. ich odšifrovanie a sprístupnenie, elektronicky spôsobom určeným funkcionalitou EPVO sa uskutoční v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní.
- Miesto otvárania ponúk: Miestom "on-line" sprístupnenia ponúk je webová adresa https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/525878 a je totožná ako pri predkladaní ponúk.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ požaduje zabezpečiť viazanosť ponuky zábezpekou v zmysle § 46 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a to v súlade s § 46 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní pre časť 1. Ťažbový proces GAZDORAŇ vo výške 335 000,00 Eur (tristotridsaťpäťtisíc eur), resp. ekvivalent v inej mene. Zábezpeka je poskytnutie bankovej záruky, poistenie záruky alebo zloženie finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa v banke alebo v pobočke zahraničnej banky. Podrobné vymedzenie spôsobu zloženia zábezpeky je vymedzené v súťažných podkladoch.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/525878
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/525878
- Označenie dokumentu/zákazky: súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.2 Časť
- Názov: Časť 2: Ťažbový proces NASTAZ
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 525878-2
- Názov : Časť 2: Ťažbový proces NASTAZ
- Opis: : Predmetom zákazky je realizácia služieb v ťažbovom procese. Lesnícke služby predstavujú proces zahrňujúci výrub stromov, sústreďovanie dreva na odvozné miesto a manipuláciu drevnej hmoty na odvoznom mieste ich označenie, vloženie údajov elektronicky do systému PSPD a poťažbová úprava pracoviska, . Ide o odbornú činnosť zameranú na trvalo udržateľné hospodárenie v lesoch takým spôsobom a v takom rozsahu, aby sa uchovala ich biologická diverzita, odolnosť, produkčná a obnovná schopnosť, životnosť a schopnosť plniť funkcie lesov. Ide o diferencované hospodárenie v lesoch, pri ktorom sa zohľadňujú rozmanité prírodné, porastové, hospodárske, ekonomické a spoločenské podmienky a požiadavky uplatnené pri vyhotovení a realizácií programu starostlivosti o lesy a postupy podľa osobitných predpisov pri odstraňovaní následkov mimoriadnych okolností a nepredvídaných škôd na lesoch. Predpokladaný objem pre ťažbový proces NASTAZ predstavuje 72 100 m3. Bližšia špecifikácia predmetu zákazky pre časť 2. Ťažbový proces NASTAZ je uvedená v súťažných podkladoch.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 2 983 695.52
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Služby súvisiace s ťažbou dreva
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: Služby súvisiace s lesníctvom
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Environmentálny vplyv obstarávania
-
Environmentálny vplyv obstarávania
- Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Ochrana a obnova biodiverzity a ekosystémov
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
- Opis strategického verejného obstarávania: Predmetom zákazky je realizácia služieb v ťažbovom procese. Ide o odbornú činnosť zameranú na ochranu ešte nepoškodených porastov včasným vykonávaním náhodnej ťažby. Súčasne verejný obstarávateľ stanovenými minimálnymi podmienkami účasti zahŕňa do verejného obstarávania prvky zeleného verejného obstarávania a environmentálne aspekty.
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Krajina: Slovensko
- Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto plnenia bude určené v Rámcovej dohode.
-
Predpokladané trvanie
- Dĺžka trvania – iné: Neznámy
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, s opätovným otvorením súťaže
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 3
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: 1. Rámcovú dohodu verejný obstarávateľ uzavrie s tromi účastníkmi. Rámcovú dohodu možno uzavrieť s nižším počtom uchádzačov len za predpokladu, že ostatné predložené ponuky sú neprijateľné. Na základe Rámcovej dohody uzavretej s viacerými hospodárskymi subjektami bude verejný obstarávateľ zadávať zákazku s opätovným otvorením súťaže v súlade s § 83 ods. 5 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. 2. Verejný obstarávateľ je oprávnený na základe svojich potrieb určovať množstvo a rozsah realizácie služieb. Rozsah požadovaných služieb je iba predpokladaný a nemožno ich považovať za záväzný v žiadnom rozsahu. Verejný obstarávateľ nie je povinný objednať predpokladaný rozsah služieb podľa Rámcovej dohody, ani vyčerpať predpokladaný maximálny finančný objem Rámcovej dohody. Celkový rozsah objednaných služieb bude závisieť od potrieb verejného obstarávateľa počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Technická alebo odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona
- Opis podmienky účasti: Zoznam dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže pre časť 2: Ťažbový proces NASTAZ poskytnutie služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky v minimálnom objeme 70 000 m3. Službou rovnakého alebo obdobného charakteru sa rozumie zrealizovaná ťažba stromov bez ohľadu na druh ťažby a použitú technológiu. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie. V prípade poskytovanej služby, ktorej začiatok alebo koniec nespadá do rozhodného obdobia, bude uchádzačovi započítaný pre splnenie podmienky účasti len objem poskytnutých služieb spadajúcich do rozhodného obdobia.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Technická alebo odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. d) zákona
- Opis podmienky účasti: Opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality v spojitosti s § 35 zákona o verejnom obstarávaní. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží platný certifikát bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci vydaný minimálne podľa ISO 45001, resp. preukázanie iných dôkazov preukazujúcich opatrenia na zabezpečenie systému manažérstva kvality v súlade s § 35 zákona o verejnom obstarávaní.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Technická alebo odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. h) zákona
- Opis podmienky účasti: Uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy v spojitosti s § 36 zákona o verejnom obstarávaní. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti predložením certifikátu uchádzača na systém environmentálneho manažérstva minimálne podľa ISO 14001, resp. preukázanie iných dôkazov preukazujúcich opatrenia na zabezpečenie systému environmentálneho manažérstva v súlade s § 36 zákona o verejnom obstarávaní.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Technická alebo odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. j) zákona
- Opis podmienky účasti: Údajmi o strojovom, prevádzkovom alebo technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícií na poskytnutie služby. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: uchádzač predloží zoznam technických prostriedkov (zoznam strojového prevádzkového a technického vybavenia), ktoré bude používať na poskytnutie služby pre časť č. 2: Ťažbový proces NASTAZ a ktorých technický stav zodpovedá všetkým požiadavkám STN a platných zákonov Slovenskej republiky. V zozname uchádzač uvedie ku každému uvádzanému stroju a technickému vybaveniu údaje v rozsahu prílohy č. 1 rámcovej dohody - Zoznam technických prostriedkov. Uchádzač k Zoznamu technických prostriedkov predloží: a) v prípade preukazovania podmienky účasti vo väzbe na požadované ŠLKT, UKT, vývozná súprava a lanovka • kópiu osvedčenia o evidencii (technický preukaz) stroja alebo technického vybavenia, prípadne základný technický opis (schválenie typu), alebo Technické osvedčenie vozidla (TOV); • dve geotagované fotografie („geofotky“) čitateľne zobrazujúce VIN číslo prostriedku a celý stroj; • v prípade UKT doklad o legalizácii lesníckej nadstavby pokiaľ nie je zapísaná v osvedčení o evidencii; b) v prípade preukazovania splnenia podmienky účasti vo väzbe na požadovaného koňa - prostredníctvom ťažného chladnokrvného koňa • výpis z centrálneho registra chovu koní (registrácia chovu prebieha podľa vyhlášky MPaRV SR č. 16/2012 Z. z. o identifikácii a registrácii koňovitých zvierat) alebo ekvivalentný doklad vydávaný v mieste sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača, ak má uchádzač sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR; • PAS koňovitého zvieraťa (podľa vyhlášky MPaRV SR č. 16/2012 Z.z. o identifikácii a registrácii koňovitých zvierat) alebo ekvivalentný doklad vydávaný v mieste sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača, ak má uchádzač sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR; c) v prípade preukazovania splnenia podmienky účasti vo väzbe na požadovaného koňa - prostredníctvom železného koňa • certifikát stroja platný v krajinách EU (vyhlásenie o zhode) v zmysle smernice 2006/42/ES (v SR implementovaná nariadením vlády SR č. 436/2008 Z. z.) v platnom znení v slovenskom alebo českom jazyku, alebo úradne preložené. Verejný obstarávateľ nepovoľuje uchádzačovi kumulovať strojné, prevádzkové alebo technické vybavenie pre jednotlivé časti predmetu zákazky. Zoznam strojového, prevádzkového a technického vybavenia musí obsahovať minimálne údaje: - Názov/označenie; - údaj o vlastníctve/prenájme a pod. V prípade, ak je vlastníkom prostriedku podľa predložených dokladov iná osoba ako uchádzač, uchádzač preukazuje disponibilitu počas platnosti celej rámcovej dohody nasledovne: • zmluva o výpožičke; • nájomná zmluva alebo zmluva o budúcej nájomnej zmluve; • kúpna zmluva alebo zmluva o budúcej kúpnej zmluve; • leasingová zmluva alebo zmluva o budúcej leasingovej zmluve; • alebo uvedené formy vlastníctva / disponibility preukázané subdodávateľom. • v prípade, iného vzťahu ako vlastníctvo forma vzťahu k uvádzanému stroju alebo technickému vybaveniu, vo vlastníctve alebo v inom vzťahu (uviesť a doložiť zmluvou preukazujúcou disponibilnosť daným strojným vybavením počas celého obdobia platnosti dohody) vlastníka/prenajímateľa/držiteľa strojového, prevádzkového a technického vybavenia. Uchádzač predloží Zmluvu, z ktorej bude zrejmé, že počas doby trvania zákazky bude mať úspešný uchádzač strojové, prevádzkové a technické vybavenie k dispozícii. Minimálne požiadavky na strojné vybavenie pre časť 2. Ťažbový proces NASTAZ: • minimálne: 7 ks ŠLKT (príp. UKT); • minimálne: 7 ks kôň (príp. železný kôň) • minimálne: 1 ks lanovka; • minimálne : 2 ks vývozná súprava do 7 ton.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Iné
- Názov podmienky účasti: Osobné postavenie podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní
- Opis podmienky účasti: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 zákona, ktorých splnenie preukáže spôsobom podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti zápisom v zozname hospodárskych subjektov v zmysle § 152 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. 2. Podľa § 37 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie poskytovať služby preukazuje člen skupiny dodávateľov len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky ktorú má zabezpečiť. 3. Z dôvodu, že verejný obstarávateľ nemá postavenie orgánu verejnej moci, neuplatňuje tretí odsek § 32 zákona o verejnom obstarávaní nakoľko nie je oprávneným subjektom získavať určité doklady z informačných systémov verejnej správy. Verejný obstarávateľ z informačných systémov verejnej správy nie je oprávnený ani vyžiadať si výpis z registra trestov, a teda jeho predloženie sa požaduje od uchádzača. 4. Verejný obstarávateľ aplikuje v tomto verejnom obstarávaní ustanovenie § 10 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní. 5. Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač (v prípade využitia § 39 zákona o verejnom obstarávaní - JEDu) v JEDe uviedol informácie a údaje, na základe ktorých bude možné vyhodnotiť splnenie podmienok účasti (nepostačuje sa uvedenie globálneho údaju - odpoveď Áno/Nie - týkajúce sa časti IV: Podmienky účasti oddiel A až D).
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Verejný obstarávateľ vyhodnotí ponuky na základe najnižšej celkovej ceny za predmet zákazky (EUR bez DPH) podľa § 44 ods. 3 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní. Podrobný popis kritéria na vyhodnotenie ponúk je uvedený v súťažných podkladoch.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia (celková) cena za predmet zákazky v EUR bez DPH
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná koncesia, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Pred podpisom Rámcovej dohody sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia Rámcovej dohody uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predložení
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 16.06.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 08:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 6
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 16.06.2025
- Čas otvárania ponúk: 08:15
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk, resp. ich odšifrovanie a sprístupnenie, elektronicky spôsobom určeným funkcionalitou EPVO sa uskutoční v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní.
- Miesto otvárania ponúk: Miestom "on-line" sprístupnenia ponúk je webová adresa https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/525878 a je totožná ako pri predkladaní ponúk.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ požaduje zabezpečiť viazanosť ponuky zábezpekou v zmysle § 46 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a to v súlade s § 46 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní pre časť 2. Ťažbový proces NASTAZ vo výške 145 000,00 Eur (jednostoštyridsaťpäťtisíc eur), resp. ekvivalent v inej mene. Zábezpeka je poskytnutie bankovej záruky, poistenie záruky alebo zloženie finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa v banke alebo v pobočke zahraničnej banky. Podrobné vymedzenie spôsobu zloženia zábezpeky je vymedzené v súťažných podkladoch.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/525878
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/525878
- Označenie dokumentu/zákazky: súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)