Výzva na predkladanie ponúk
Identifikátor ÚVO: 1351452
1. Základné údaje
- Organizácia: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky (ID: 85424)
- Zákazka: Zabezpečenie dodávky kancelárskych a iných potrieb pre rezort Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky (ID: 534147)
- Typ formulára: Súťaž
- Identifikátor verzie oznámenia: c4c94a22-687c-4d40-8aa5-2a8dbf30e59f
- Verzia oznámenia : 01
- Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
-
2.1 Organizácie
-
2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
-
Zoznam organizácii uvedených v oznámení
-
Základné údaje o organizácii
- Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
- IČO: 31797903
- DIČ: 2021511008
-
Adresa
- Ulica: Ružová dolina
- Číslo: 10
- Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
- PSČ: 82109
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Kontaktné údaje
- E-mail: info@uvo.gov.sk
- Telefónne číslo: +421250264111
-
Zoznam organizácii uvedených v oznámení
-
Základné údaje o organizácii
- Názov organizácie: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
- IČO: 50349287
- DIČ: 2120287004
-
Adresa
- Ulica: Pribinova
- Číslo: 25
- Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
- PSČ: 81109
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Kontaktné údaje
- E-mail: petra.sturmanova@mirri.gov.sk
- Telefónne číslo: +421220928124
-
Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
- Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
-
4.1 Účel
-
4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
- Predchádzajúce oznámenie:
-
4.1.2 Opis
- Referenčné číslo: 6_PLZ_2025
- Názov: Zabezpečenie dodávky kancelárskych a iných potrieb pre rezort Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
- Opis: Predmetom zákazky je nákup a dodanie kancelárskych a iných potrieb na požadované miesto dodania určené verejným obstarávateľom. Zoznam miest dodania je uvedený v časti B.1 „Opis predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje, aby objednávanie kancelárskych a iných potrieb prebiehalo prostredníctvom jednotného elektronického objednávkového systému, ktorý má pre verejného obstarávateľa prevádzkovať úspešný uchádzač bezplatne. Jednotný elektronický systém má byť dostupný nepretržite 24 hodín, 7 dní v týždni počas trvania Rámcovej dohody, vrátane zabezpečenia technickej podpory systému v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 16:00 hodiny. Trvanie rámcovej dohody je 36 mesiacov. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B.1 „Opis predmetu zákazky“ týchto súťažných podkladov a ostatných prílohách k týmto súťažným podkladom.
- Druh zákazky: Tovary
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
4.1.3 Rozsah obstarávania
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 128 394.69
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Kancelárske potreby
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 30190000, 30197642, 30197643, 30197644, 30197630, 30199230, 30194500, 22852000, 30141200, 30141200, 39241200, 30192133, 30197320, 30197220, 22816300, 31411000, 33711430, 39800000, 39831210, 39832000, 39831400, 60000000
-
4.1.4 Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Extra-Regio NUTS 3
- Krajina: Slovensko
- Vymedzenie miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Zoznam miest dodania je uvedený v časti B.1 „Opis predmetu zákazky.
-
4.2 Súťažné podmienky
-
4.2.1 Dôvody na vylúčenie
-
Dôvody na vylúčenie
- Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia uvedené v § 32 ods. 1 a ods. 7 ZVO. Podmienky účasti podľa § 32 ZVO sú uvedené v časti A.2 Podmienky účasti uchádzačov súťažných podkladov, ktoré sú zverejnené na profile verejného obstarávateľa.
-
4.3 Informácie o postupe
-
4.3.1 Postup
- Druh postupu: Iný jednofázový postup
- Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Zabezpečenie dodávky kancelárskych a iných potrieb pre rezort Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 06_PLZ_2025
- Názov : Zabezpečenie dodávky kancelárskych a iných potrieb pre rezort Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
- Opis: Predmetom zákazky je nákup a dodanie kancelárskych a iných potrieb na požadované miesto dodania určené verejným obstarávateľom. Zoznam miest dodania je uvedený v časti B.1 „Opis predmetu zákazky. Verejný obstarávateľ požaduje, aby objednávanie kancelárskych a iných potrieb prebiehalo prostredníctvom jednotného elektronického objednávkového systému, ktorý má pre verejného obstarávateľa prevádzkovať úspešný uchádzač bezplatne. Jednotný elektronický systém má byť dostupný nepretržite 24 hodín, 7 dní v týždni počas trvania Rámcovej dohody, vrátane zabezpečenia technickej podpory systému v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 16:00 hodiny. Trvanie rámcovej dohody je 36 mesiacov. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B.1 „Opis predmetu zákazky“ týchto súťažných podkladov a ostatných prílohách k týmto súťažným podkladom.
- Druh zákazky: Tovary
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 128 394.69
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Kancelárske potreby
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 30190000, 30197642, 30197643, 30197644, 30197630, 30199230, 30194500, 22852000, 30141200, 39241200, 30192133, 30197320, 30197220, 22816300, 31411000, 33711430, 39800000, 39831210, 39832000, 39831400, 60000000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Prechod na obehové hospodárstvo
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
- Opis strategického verejného obstarávania: V súvislosti so zohľadnením environmentálnych aspektov vo verejnom obstarávaní, teda aplikáciou dobrovoľného zeleného verejného obstarávania (Green Public Procurement, ďalej ako „GPP“) verejný obstarávateľ aplikoval technickú špecifikáciu na konkrétny tovar pri položkách č. 14 a 16 v rámci prílohy „Položkovitý rozpočet“. Bližšie informácie v časti B.1 „Opisu predmetu zákazky“ týchto súťažných podkladoch.
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Extra-Regio NUTS 3
- Krajina: Slovensko
- Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Zoznam miest dodania je uvedený v časti B.1 „Opis predmetu zákazky.
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za dodanie celého predmetu zákazky vyjadrená v EUR s DPH (ďalej ako "cena") podľa časti A.3 súťažných podkladov.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za celý predmet zákazky vyjadrená v EUR s DPH
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: V prípade, že spoločná ponuka skupiny dodávateľov bude úspešná a bude verejným obstarávateľom prijatá, skupina dodávateľov sa zaväzuje, že pred podpisom Zmluvy uzatvorí a predloží verejnému obstarávateľovi určitú právnu formu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 30.05.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 30.05.2025
- Čas otvárania ponúk: 11:00
- Opis otvárania ponúk: V danej zákazke dôjde k on-line sprístupneniu ponúk. Na základe tejto skutočnosti verejný obstarávateľ nastavil „Štruktúru ponuky“ a uchádzači sú povinní pred odoslaním ponuky cez IS ePVO vyplniť aj „Štruktúru ponuky“ („štruktúrované kritériá“), kde tiež uvedú svoj návrh na plnenie kritérií, ktorý sa dá vyjadriť číslom (Celková cena za predmet zákazky v EUR vrátane DPH).
- Miesto otvárania ponúk: On-line otváranie ponúk v zmysle Opisu otvárania ponúk. Viac informácií v súťažných podkladoch v časti V. Otváranie ponúk, vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnocovanie ponúk.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/534147
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS ePVO