Stavebné úpravy Starého Bulváru - ul. Antona Bernoláka, Žilina

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Stavebné úpravy Starého Bulváru - ul. Antona Bernoláka, Žilina
Kód zákazky:
Kód oznámenia: 8245 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45233120-6
Predpokladaná hodnota: 1 499 965,66 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 6.6.2025 09:00
Vyhlásenie: 16.5.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Žilina
Adresa: Námestie obetí komunizmu
01131 Žilina
NUTS: SK031 - Žilinský kraj
Miesto dodania: Námestie obetí komunizmu Žilina 01131 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je realizácia stavebných úprav na ulici Antona Bernoláka (Starý Bulvár) medzi ulicami Juraja Fándlyho a Veľká Okružná v meste Žilina. Jedná sa o úpravy existujúcich spevnených plôch, realizácia vodozádržných opatrení, ako aj infiltračnej zelene, drobnej architektúry a predprípravu elektro pre budúce iné zariadenia v rámci daného projektu.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Mesto Žilina

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1351379
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Žilina (ID: 60100)
  • Zákazka: Stavebné úpravy Starého Bulváru - ul. Antona Bernoláka, Žilina (ID: 534106)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 8e9e8a3a-eafc-48bf-8fbb-8a1c33e87b9e
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Žilina
  • IČO: 00321796
  • DIČ: 2021339474
  • Adresa
  • Ulica: Námestie obetí komunizmu
  • Číslo: 1
  • Mesto: Žilina
  • PSČ: 01131
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: pavel.scheber@zilina.sk
  • Telefónne číslo: +421417063217
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Žilina)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/8155
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 8023/2025
  • Názov: Stavebné úpravy Starého Bulváru - ul. Antona Bernoláka, Žilina
  • Opis: Predmetom zákazky je realizácia stavebných úprav na ulici Antona Bernoláka (Starý Bulvár) medzi ulicami Juraja Fándlyho a Veľká Okružná v meste Žilina. Jedná sa o úpravy existujúcich spevnených plôch, realizácia vodozádržných opatrení, ako aj infiltračnej zelene, drobnej architektúry a predprípravu elektro pre budúce iné zariadenia v rámci daného projektu.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 1 499 965.66
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na výstavbe ciest
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45233161, 45233142, 45223300
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: ul. Antona Bernoláka
  • Mesto: Žilina
  • PSČ: 01001
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Podmienky účasti vo verejnom obstarávaní podľa § 32 ZVO týkajúce sa osobného postavenia 1.1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti, týkajúce sa osobného postavenia podľa v § 32 ods. 1 ZVO. Uchádzač preukáže splnenie týchto podmienok účasti spôsobom podľa § 32 ods. 2, ods. 4, ods. 5, ods. 7 a 8 ZVO alebo zápisom v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO. Podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO musí spĺňať aj iná osoba ako osoba podľa § 32 ods. 1 písm. a), ak táto osoba má právo za ňu konať, práva spojené s rozhodovaním alebo kontrolou v hospodárskom subjekte, ktorý sa chce zúčastniť verejného obstarávania. Splnenie tejto podmienky účasti preukazuje uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi predložením čestného vyhlásenia alebo vyhlásenia podľa § 32 ods. 5 ZVO, ako súčasť ponuky. V čestnom vyhlásení alebo vyhlásení uchádzač alebo záujemca uvedie zoznam osôb podľa prvej vety. Vzor tohto čestného vyhlásenia je súčasťou prílohy č. 5 týchto SP. 1.2. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a/alebo obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 ZVO. 1.3. Verejný obstarávateľ disponuje prístupom k údajom dostupným v informačných systémoch verejnej správy podľa § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z.z. o niektorých opatreniach na zníženie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). 1.4. Uchádzač preukáže osobné postavenie aj za každú inú osobu podľa § 33 ods. 2 a podľa § 34 ods. 3 ZVO. 1.5. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa osobného postavenia predloží každý člen skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 1.6. Verejný obstarávateľ na podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO aplikuje ustanovenie § 32 ods. 3 ZVO, t.j. uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO z dôvodu, že verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. Možnosť nepredkladať doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO sa vzťahuje len na uchádzača so sídlom alebo miestom podnikania v Slovenskej republike, zapísaným v Registri právnických osôb, podnikateľov a orgánov verejnej moci.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Stavebné úpravy Starého Bulváru - ul. Antona Bernoláka, Žilina
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 8023/2025
  • Názov : Stavebné úpravy Starého Bulváru - ul. Antona Bernoláka, Žilina
  • Opis: Predmetom zákazky je realizácia stavebných úprav na ulici Antona Bernoláka (Starý Bulvár) medzi ulicami Juraja Fándlyho a Veľká Okružná v meste Žilina. Jedná sa o úpravy existujúcich spevnených plôch, realizácia vodozádržných opatrení, ako aj infiltračnej zelene, drobnej architektúry a predprípravu elektro pre budúce iné zariadenia v rámci daného projektu.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na výstavbe ciest
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45233161, 45233142, 45223300
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Podporované sociálne hľadisko: Iné
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
  • Opis strategického verejného obstarávania: Verejný obstarávateľ pri zadávaní tejto zákazky v súlade s ustanovením § 42 ods. 12 ZVO určuje osobitné podmienky plnenia zmluvy týkajúce sa ekonomických, sociálnych a environmentálnych hľadísk. Úspešný uchádzač doručí verejnému obstarávateľovi prostredníctvom komunikačného rozhrania IS EPVO, a to v lehote do 10 pracovných dní odo dňa doručenia písomnej výzvy na uzavretie zmluvy, sken dokladov a dokumentov: Potvrdenie o zriadení transparentného účtu úspešného uchádzača (zhotoviteľa), na ktorý bude úspešnému uchádzačovi verejný obstarávateľ uhrádzať platby za plnenie predmetu zmluvy (v rámci splnenia osobitných podmienok zmluvy týkajúcich sa sociálnych hľadísk). Transparentný účet bude bankový účet vytvorený výlučne k platobným transakciám súvisiacim s predmetom obstarávania a bude poskytovať informácie o tom, že verejný obstarávateľ zaplatil úspešnému uchádzačovi – dodávateľovi. Zhotoviteľ udelí prístup na nahliadanie do tohto účtu verejnému obstarávateľovi až po možnosť zasielania výpisu z tohto účtu kedykoľvek na vyžiadanie verejného obstarávateľa. Z prehľadu transparentného účtu musia byť pri odchádzajúcich platobných transakciách jednoznačne identifikovateľné tieto parametre: výška platobnej transakcie, dátum vykonania platobnej transakcie, IČO alebo meno subjektu, ktorému je platobná transakcia vykonaná, číslo bankového účtu uvedeného subjektu. Ak zhotoviteľ nemá ku dňu predloženia faktúry verejnému obstarávateľovi uhradené všetky svoje splatné záväzky voči svojim subdodávateľom, uhradí ich po pripísaní úhrady zo strany zo strany objednávateľa na bankový účet subdodávateľa bezodkladne, najneskôr však do 14 kalendárnych dní od pripísania úhrady zo strany objednávateľa. V prípade ak je zhotoviteľ v omeškaní so splnením svojej povinnosti voči svojmu subdodávateľovi o viac ako 30 kalendárnych dní, objednávateľ si uplatní voči zhotoviteľovi zmluvnú pokutu vo výške záväzku zhotoviteľa voči subdodávateľovi. Faktúra sa považuje za zaplatenú dňom pripísania úhrady na transparentný účet zhotoviteľa. Verejný obstarávateľ má právo kontrolovať celé finančné plnenie zákazky, faktúry a realizáciu. Verejný obstarávateľ je kedykoľvek oprávnený vyžadovať od dodávateľa preukázanie plnenia povinnosti voči svojim subdodávateľom zasielaním výpisu z účtu kedykoľvek na vyžiadanie.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: ul. Antona Bernoláka
  • Mesto: Žilina
  • PSČ: 01001
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 180
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Predmet zákazky bude spolufinancovaný v rámci projektu „Adaptácia Starého Bulváru v meste Žilina na zmenu klímy“; RO: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky; SO: Ministerstvo životného prostredia SR a z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: 3.1. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov, technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní preukázať predložením nasledovných dokladov podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO: zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 3.1.1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie 3.1.2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač nemá k dispozícií, vyhlásením uchádzača o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené Predložený Zoznam uskutočnených stavebných prác musí obsahovať najmenej jednu zákazku rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia tohto verejného obstarávania v súhrnnej (celkovej) hodnote zákaziek najmenej 1 400 000,00 EUR bez DPH. Za zákazku rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považuje zákazka na realizáciu spevnených plôch, pričom súčasťou takejto zákazky musela byť aspoň z časti aj realizácia spevnených plôch s dláždeným povrchom. Pre posúdenie minimálnej požadovanej úrovne musí byť z predložených dokladov zrejmá cena, ktorá (ak je to uplatniteľné): • zohľadňuje alikvotný rozsah len pre požadované posudzované obdobie v zmysle definovanej podmienky účasti • zohľadňuje alikvotný podiel uchádzača v skupine dodávateľov Verejný obstarávateľ je pri vyhodnotení splnenia podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO povinný zohľadniť u uchádzača referencie uchádzača uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač ich v ponuke identifikoval. * Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: 3.2. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov, technickú alebo odbornú spôsobilosť vo verejnom obstarávaní preukázať predložením nasledovných dokladov podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Minimálnou podmienkou účasti je preukázanie, že na plnenie predmetu zákazky uchádzač disponuje osobami určenými na plnenie zmluvy alebo riadiacim zamestnancom na výkon nižšie uvedených špecializácií (expertmi). 1) Expert č. 1 (1 osoba), ktorý spĺňa a preukáže nasledovné minimálne požiadavky na odbornú spôsobilosť: i. platný doklad (osvedčenie) vydané Slovenskou komorou stavebných inžinierov s osvedčením stavbyvedúci s rozsahom oprávnenia: Kategória 20 – inžinierske stavby; verejný obstarávateľ uzná a akceptuje aj ekvivalentný doklad vydaný členským štátom EÚ. ii. vlastnoručne podpísaný životopis experta 2) Expert č. 2 (1 osoba), ktorý spĺňa a preukáže nasledovné minimálne požiadavky na odbornú spôsobilosť: i. platný doklad (osvedčenie) vydané Slovenskou komorou stavebných inžinierov s osvedčením stavbyvedúci s rozsahom oprávnenia: Kategória 30 – Technické, technologické a energetické vybavenie stavieb; verejný obstarávateľ uzná a akceptuje aj ekvivalentný doklad vydaný členským štátom EÚ. ii. vlastnoručne podpísaný životopis experta 3) Expert č. 3 (1 osoba), ktorý spĺňa a preukáže nasledovné minimálne požiadavky na odbornú spôsobilosť: i. platný doklad (osvedčenie) revízneho technika elektrických zariadení podľa § 24 vyhlášky č. 508/2009 Z. z.; verejný obstarávateľ uzná a akceptuje aj ekvivalentný doklad vydaný členským štátom EÚ. ii. vlastnoručne podpísaný životopis experta 4) Expert č. 4 (1 osoba), ktorý spĺňa a preukáže nasledovné minimálne požiadavky na odbornú spôsobilosť: i. Oprávnenie na výkon činnosti autorizovaného geodeta a kartografa vydané podľa § 5 zákona č. 216/1995 Z.z. k Komore geodetov a kartografov v znení neskorších predpisov. Oprávnenie musí splnomocňovať autorizovaného geodeta a kartografa autorizačne overiť vybrané geodetické činnosti uvedené v § 6 ods. písm. a), b), c) , d), e), f), g), h), i) a j) zákona č. 215/1995 Z. z. o geodézii a kartografii v znení neskorších predpisov; verejný obstarávateľ uzná a akceptuje aj ekvivalentný doklad vydaný členským štátom EÚ. ii. vlastnoručne podpísaný životopis experta 5) Expert č. 5 (1 osoba), ktorý spĺňa a preukáže nasledovné minimálne požiadavky na odbornú spôsobilosť: i. Platný doklad (výučný list) z odborného vzdelávania v učebnom odbore dláždič, dláždičské práce alebo ekvivalent; verejný obstarávateľ uzná a akceptuje aj ekvivalentný doklad vydaný členským štátom EÚ. ii. vlastnoručne podpísaný životopis experta Uchádzač môže preukázať splnenie dvoch alebo viacerých špecializácii (expertov) aj jednou osobou. * Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za celý predmet zákazky v EUR s DPH.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena za celý predmet zákazky v EUR s DPH.
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: V prípade, ak bude ponuka skupiny dodávateľov vyhodnotená ako úspešná, táto skupina bude povinná vytvoriť združenie osôb podľa relevantných ustanovení Občianskeho zákonníka (resp. súkromného práva). Z dokumentácie preukazujúcej vznik združenia (resp. inej zákonnej formy spolupráce fyzických alebo právnických osôb) musí byť jasné a zrejmé, ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude na plnení podieľať a skutočnosť, že všetci členovia združenia ručia za záväzky združenia spoločne a nerozdielne. * Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povolená
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 06.06.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 06.06.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:01
  • Opis otvárania ponúk: Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Miesto otvárania ponúk: Mestský úrad Žilina, Námestie obetí komunizmu 1, 011 31 Žilina, Slovenská republika
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/534106
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EPVO