1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Služby rozvoja IS KRUZ (komunikácia s registrom účtovných závierok) a služby podpory prevádzky na obdobie 48 mesiacov
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 84917/2025
- Názov : Služby rozvoja IS KRUZ (komunikácia s registrom účtovných závierok) a služby podpory prevádzky na obdobie 48 mesiacov
- Opis: Predmet zákazky sa skladá z: 1. Bezpečnostného projektu, 2. Rozvojového rámca pre vývoj po dobu 48 mesiacov, 3. Služby podpory prevádzky pre IS KRUZ na 48 mesiacov. Podrobný opis predmetu zákazky - príloha č. 5 SP
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 2 462 000.00
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Lazovná 63
- Mesto: Banská Bystrica
- PSČ: 974 01
- Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: Podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti preukáže uchádzač predložením nasledujúcich dokladov: Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti podľa ustanovenia § 34 ods. 1 písm. a) ZVO doloženým zoznamom poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa ZVO, dokladom je referencia. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: - Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k preukázaniu podmienok účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstaraní. Podmienka účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona bude splnená ak zoznam podľa vyššie uvedeného bodu, bude obsahovať realizáciu zmlúv rovnakého alebo podobného charakteru ako je požadovaný predmet zákazky (za zákazku rovnakého alebo podobného charakteru sa považuje zákazka na poskytovanie služieb v oblasti implementácie a podpory informačných systémov) za 3 roky od vyhlásenia tohto verejného obstarávania, pričom uchádzač týmto zoznamom zároveň preukáže splnenie nasledujúcich podmienok v sumárnej hodnote minimálne 500 000,- Eur bez DPH. - Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k preukázaniu podmienok účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g, zákona o verejnom obstarávaní. Poskytovateľ je povinný použiť kľúčových expertov na plnenie predmetu zákazky. Je potrebné, aby experti, ktorých poskytovateľ predloží v zozname, mali odborné znalosti a skúsenosti potrebné na efektívne a spoľahlivé vykonávanie úloh. Kľúčový expert č. 1 - Projektový manažér a) minimálne 5-ročná odborná prax v oblasti projektového riadenia IT projektov; túto podmienku účasti uchádzač preukáže profesijným životopisom alebo pracovnou zmluvou resp. iným zmluvným vzťahom; b) platný certifikát PRINCE 2 minimálne úrovne Practitioner alebo ekvivalent daného certifikátu od inej akreditovanej autority (napríklad IPMA minimálne úrovne B, PMI úrovne PMP); túto podmienku účasti záujemca preukáže prostredníctvom kópie platného certifikátu. Kľúčový expert č.2 - Analytik a) minimálne 5-ročná odborná prax v oblasti návrhu a analýzy informačných systémov; túto podmienku účasti záujemca preukáže životopisom alebo pracovnou zmluvou resp. iným zmluvným vzťahom; b) minimálne 2 (dve) profesionálne praktické skúsenosti s analýzou procesov podporovaných informačných systémami - túto podmienku účasti uchádzač preukáže profesijným životopisom, alebo pracovnou zmluvou resp. iným zmluvným vzťahom. Predložené údaje k jednotlivým expertom v profesijnom životopise alebo v pracovnej zmluve resp. inom zmluvnom vzťahu budú potvrdené podpisom zodpovednej osoby spolu so súhlasom so spracovaním osobných údajov a jeho čestným vyhlásením, že všetky údaje v ňom uvedené sú pravdivé.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: najnižšia celková cena za predmet zákazky v EUR s DPH
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za predmet zákazky v EUR s DPH
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predložení
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 12.06.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 0
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Deň
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 12.06.2025
- Čas otvárania ponúk: 09:15
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk vykoná podľa ustanovenia § 52 ZVO komisia na vyhodnotenie ponúk zriadená verejným obstarávateľom postupom podľa ustanovenia § 51 ZVO. Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky (online) v čase uvedenom v Oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, ktorým bol vyhlásený tento postup zadávania zákazky.
- Miesto otvárania ponúk: Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je webová adresa https://isepvo.sk/.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/533513
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/533513
- Označenie dokumentu/zákazky: 191399/2025
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)