1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Centrálne verejné obstarávanie IKT pre rezort zdravotníctva - DNS
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: S17823-2025-OZZ
- Názov : Centrálne verejné obstarávanie IKT pre rezort zdravotníctva - DNS
- Opis: Predmetom čiastkových zákaziek v rámci DNS bude dodávanie informačných a komunikačných technológií (ďalej len „IKT“) bežne dostupných na trhu, najmä dodávka vybraného sortimentu IKT vybavenia skupiny 302, 324, 482, 483, 485, 486, 487, 722, 724, 721 a triedy 4882 Spoločného slovníka obstarávania pre Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky vrátane dodania tovaru do miesta dodania, vyloženie tovaru v mieste dodania, odber a ekologická likvidácia spotrebného materiálu v súlade so zákonom č. 79/2015 Z. z. o odpadoch v znení neskorších predpisov, poskytnutie súčinnosti pri inštalácii, konfigurácii pracovných staníc, inštalácií ovládačov. Záruka na mieste v trvaní dvoch až piatich rokov podľa konkrétnej špecifikácie, resp. podľa požiadavky v závislosti od predmetu zákazky. Podrobná špecifikácia predmetu zákazky bude uvedená vo Výzvach na predloženie ponúk, ktoré budú zaslané všetkým kvalifikovaným záujemcom. Bližší opis predmetu zákazky tvorí prílohu č. 6 súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Tovary
-
Doplňujúci druh zákazky
-
Doplňujúci druh zákazky
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 25 000 000
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 30213000, 30213100, 32250000, 30232100, 30230000, 30231000, 30231300, 30232000, 30232100, 30234000, 30236000, 30233000, 30237450, 30233100, 31000000, 32413100, 32420000, 32400000, 42962000, 48820000, 48821000, 48822000, 48823000, 48824000, 48825000, 48000000, 48200000, 48300000, 48500000, 48600000, 48700000, 72260000, 72222300, 72261000, 72410000, 72267100, 72100000, 72228000, 90500000, 51611000, 51611100, 60000000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Krajina: Slovensko
- Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 48
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Podmienky elektronickej aukcie
- Použitie elektronickej aukcie : áno
- Opis elektronickej aukcie: Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo rozhodnúť sa pri zadávaní jednotlivých zákaziek v rámci zriadeného DNS, či bude použitá elektronická aukcia alebo nie, a to v závislosti od obstarávaných tovarov predmetu konkrétnej zákazky. Túto informáciu verejný obstarávateľ vždy zverejní vo výzve na predkladanie ponúk pre konkrétnu čiastkovú zákazku, ktorú bude vyhlasovať v rámci zriadeného DNS. Dodatočné informácie o elektronickej aukcii sú uvedené v súťažných podkladoch k DNS, v prílohe č. 4 súťažných podkladov. Úplné informácie ohľadom elektronickej aukcie budú uvedené v jednotlivých výzvach na predkladanie ponúk pri zadávaní čiastkových zákaziek v DNS.
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Európske fondy
-
Európske fondy
- Program súvisiaci s finančnými prostriedkami EÚ: Európsky fond regionálneho rozvoja (EFRR)
- Identifikátor finančných prostriedkov EÚ: 1
- Viac podrobností o finančných prostriedkoch EÚ: Údaj o financovaní uvedený v záložke „Európske fondy“ má výlučne informatívny charakter a je uvedený z dôvodu technických požiadaviek elektronického formulára, ktorý vyžaduje špecifikáciu konkrétneho programu. Predmetný dynamický nákupný systém (DNS) je centrálne riadený a financovanie jednotlivých zákaziek v jeho rámci bude závisieť od rozhodnutia konkrétnych podriadených organizácií Ministerstva zdravotníctva SR. Tieto organizácie si samostatne určia, či budú realizované zákazky financované z prostriedkov Európskej únie alebo zo štátneho rozpočtu Slovenskej republiky.
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Dynamický nákupný systém, použiteľný aj pre kupujúcich neuvedených v tomto oznámení
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: 1. Zriadenie DNS a zadávanie zákaziek v rámci DNS predstavuje centrálne verejné obstarávanie v zmysle § 15 zákona a verejný obstarávateľ vystupuje v rámci tohto DNS ako centrálna obstarávacia organizácia v zmysle § 15 zákona. Verejný obstarávateľ zabezpečuje proces centrálneho verejného obstarávania prostredníctvom zákaziek zadávaných v DNS. Podľa ustanovenia § 15 ods. 1 písm. a) zákona prostredníctvom verejného obstarávateľa bude Ministerstvu zdravotníctva Slovenskej republiky a jeho rozpočtovým a príspevkovým organizáciám a prijímateľom, ktorými sú verejní obstarávatelia podľa § 7 ods. 1 písm. a), b), c) a d) zákona a ich rozpočtovým a príspevkovým organizáciám (ďalej len "prijímateľ/prijímatelia"), dodávaný predmet zákazky v súlade so súťažnými podkladmi na území Slovenskej republiky v členení na samosprávne kraje Bratislavský, Trnavský, Trenčiansky, Nitriansky, Žilinský, Banskobystrický, Prešovský a Košický. Zoznam konkrétnych prijímateľov bude tvoriť prílohy k výzve na predkladanie ponúk v rámci jednotlivých konkrétnych zákaziek. 2. Verejný obstarávateľ bude pri komunikácii so záujemcami / uchádzačmi postupovať v zmysle § 20 zákona prostredníctvom komunikačného rozhrania systému JOSEPHINE. Tento spôsob komunikácie sa týka akejkoľvek komunikácie a podaní medzi verejným obstarávateľom a záujemcami / uchádzačmi počas celého procesu verejného obstarávania. JOSEPHINE je na účely tohto verejného obstarávania softvér pre elektronizáciu zadávania verejných zákaziek. JOSEPHINE je webová aplikácia na doméne https://josephine.proebiz.com. Pravidlá a podmienky komunikácie a výmeny informácií v dynamickom nákupnom systéme v rámci systému JOSEPHINE sú uvedené v súťažných podkladoch. 3. Verejný obstarávateľ poskytuje bezodplatný, neobmedzený, úplný a priamy prístup prostredníctvom elektronických prostriedkov, k dokumentom potrebným na vypracovanie ponuky a na preukázanie splnenia podmienok účasti, a to na adrese: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/65651/summary. Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ tieto dokumenty záujemcom nezasiela. 4. V prípade, že si to bude predmet konkrétnej zákazky vyžadovať, verejný obstarávateľ bude uplatňovať environmentálne a sociálne aspekty verejného obstarávania. 5. Zábezpeka ponuky sa môže vyžadovať pri zadávaní konkrétnej zákazky vo výške stanovenej v zmysle § 46 ods.3 zákona v EUR. Dĺžku lehoty viazanosti ponúk, výšku zábezpeky, podmienky jej zloženia a vrátenia alebo uvoľnenia budú uvedené v príslušnej výzve na predkladanie ponúk v rámci zadávania konkrétnej zákazky.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: podľa § 35 v spojení s § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní
- Opis podmienky účasti: vo väzbe na § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ požaduje predložiť doklad, ktorým bude certifikát v oblasti zabezpečenia kvality podľa normy EN ISO 9001, alebo ekvivalent, resp. rovnocenný dôkaz o opatreniach na zabezpečenie kvality pre uvedenú oblasť, resp. oblasť rovnocennú predmetu zákazky podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: podľa § 36 v spojení s § 34 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní.
- Opis podmienky účasti: vo väzbe na § 34 ods. 1 písm. h) zákona o verejnom obstarávaní verejný obstarávateľ požaduje predložiť platný certifikát pre systém environmentálneho manažérstva podľa normy EN ISO 14001 alebo ekvivalent. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov. Verejný obstarávateľ uzná aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Dodatočné informácie o kritériu na vyhodnotenie ponúk sú uvedené v prílohe č. 4 súťažných podkladov. Úplné informácie ohľadom určeného kritéria na vyhodnotenie ponúk budú uvedené v jednotlivých výzvach na predkladanie ponúk pri zadávaní čiastkových zákaziek v DNS.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za uskutočnenie požadovaného predmetu zákazkyvyjadrená v EUR bez/s* DPH; *presné vymedzenie bude predmetom jednotlivých výziev na predkladanieponúk pri zadávaní čiastkových zákaziek v DNS
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná koncesia, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Záujemcom môže byť fyzická osoba, právnická osoba, ako aj skupina fyzických osôb a/alebo právnických osôb, ktoré na trh dodávajú tovar, uskutočňujú stavebné práce alebo poskytujú službu, vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť právnu formu na účely účasti vo verejnom obstarávaní, musí však stanoviť vedúceho člena skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na dodanie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad zaradenia do dynamického nákupného systému, prijatia ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy. V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov pred podpisom zmluvy, ktorá bude výsledkom zadávania konkrétnej zákazky, uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto sa akou časťou bude podieľať na plnení zákazky, ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predložení
-
Lehota I
- Lehota na prijímanie žiadostí o účasť (dátum): 11.06.2025
- Lehota na prijímanie žiadostí o účasť (čas): 10:00
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: čeština
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Určením možnosti "Áno" v povinne vypĺňanom poli "Vyžaduje sa zábezpeka" v časti "Zábezpeka" tohto Oznámenia o vyhlásení VO, verejný obstarávateľ týmto vyhlasuje, že nevylučuje možnosť požadovania zábezpeky ponuky v rámci zadávania konkrétnych zákaziek v DNS, rovnako si vyhradzuje právo nevyžadovať zloženie zábezpeky pre konkrétnu zákazku. Bližšie informácie o možnosti uplatnenia alebo neuplatnenia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch a budú konkretizované vo výzvach na predkladanie ponúk pri zadávaní čiastkových zákaziek v DNS.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/65651/summary
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/530911
- Označenie dokumentu/zákazky: Centrálne verejné obstarávanie IKT pre rezort zdravotníctva - DNS
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: JOSEPHINE
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)