1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Inštalácia obnoviteľných zdrojov pre urgentný príjem a centrálnu sterilizáciu
-
Účel
-
Opis časti
- Názov : Inštalácia obnoviteľných zdrojov pre urgentný príjem a centrálnu sterilizáciu
- Opis: Predmetom zákazky je inštalácia obnoviteľných zdrojov – fotovoltického zariadenia a jeho pripojenie k sieti NN pre pavilóny urgentného príjmu a centrálnej sterilizácie. Bližšie je predmet zákazky opísaný v Súťažných podkladoch.
- Druh zákazky: Stavebné práce
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 237 671.90
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Stavebné práce
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: Stavebné práce na objektoch nemocničných zariadení
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Sociálny cieľ obstarávania
-
Sociálny cieľ obstarávania
- Podporované sociálne hľadisko: Pracovné príležitosti pre dlhodobo nezamestnané osoby, znevýhodnené osoby a/alebo osoby so zdravotným postihnutím
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
- Opis strategického verejného obstarávania: Zhotoviteľ počas doby plnenia zmluvy zamestná minimálne jednu osobu, ktorá spĺňa minimálne jeden z nasledovných predpokladov: a. Po dobu viac ako šesť po sebe nasledujúcich mesiacov nebola zamestnaná inak ako prácou vykonávanou pri aktivačnej činnosti, alebo prácou vykonávanou prostredníctvom dohody o vykonaní práce, alebo dohody o pracovnej činnosti; b. Patrí k marginalizovanej rómskej komunite; c. Nedosiahla vek 25 rokov; d. Dosiahla vek 55 rokov; e. Je osobou so zdravotným postihnutím.
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Nemocničná
- Ulica: 581/2
- Mesto: Bojnice
- PSČ: 97201
- Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 4
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: Predmet zákazky je súčasťou projektu s názvom „Výstavba nového urgentného príjmu a centrálnej sterilizácie a zníženie energetickej náročnosti Monobloku A spojené s rekonštrukciou vybraných oddelení“, kód projektu: 11I02-21-V09-00016, financovaného s príspevkom z Plánu obnovy a odolnosti SR, zverejneného v Centrálnom registri zmlúv, link - https://www.crz.gov.sk/zmluva/7980261/.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. g)
- Opis podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO - verejný obstarávateľ požaduje predložiť údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených za plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Verejný obstarávateľ požaduje: a) Kľúčového odborníka – odborne spôsobilú osobu podľa vyhl. MPVSR č. 508/2009 (min. 1 osoba), ktorá spĺňa požiadavky: i. je držiteľom platného osvedčenia vydaného v zmysle § 21 alebo až § 24 vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z. (resp. ekvivalentnej legislatívy podľa pôvodu odborne spôsobilej osoby), ii. v období predchádzajúcich 3 rokov (ráta sa spätne odo dňa vyhlásenia verejného obstarávania) má minimálne 1 skúsenosť v pozícii elektrotechnika, t.j. zodpovednej osoby na kvalifikačnej úrovni podľa § 21 alebo až § 24 vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z. (resp. ekvivalentnej legislatívy pôvodu odborne spôsobilej osoby). Splnenie uvedených požiadaviek kladených na kľúčového odborníka uchádzač preukáže predložením: a) profesijného životopisu, b) osvedčenia vydaného v zmysle § 21 alebo až § 24 vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z. (resp. ekvivalentnej legislatívy podľa pôvodu odborne spôsobilej osoby), c) zoznam realizovaných (uskutočnených) projektov (zmlúv, zákaziek), na ktorých sa podieľal, vrátane identifikácie odberateľa (objednávateľa) realizovaných (uskutočnených) projektov (zmlúv, zákaziek), na ktorých pôsobil v pozícii zodpovednej osoby za montáž el. rozvodov a zariadení na kvalifikačnej úrovni podľa vyhlášky MPSVaR SR č. 508/2009 Z.z. (resp. ekvivalentnej legislatívy pôvodu odborne spôsobilej osoby), ktorým dokladuje min. 1 skúsenosť podľa písm. ii. tohto bodu, Odborná spôsobilosť pracovníkov na činnosť na elektrických zariadeniach bude posudzovaná v zmysle predmetnej vyhlášky podľa §21, §22, §23, §24. Uchádzač môže v zmysle § 34 ods. 3 na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti Jednotným európskym dokumentom podľa § 39 ZVO. Ak uchádzač preukazuje odbornú alebo technickú spôsobilosť prostredníctvom inej osoby, JED predloží aj za túto osobu. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov, uchádzač predloží samostatný JED za každého člena skupiny, podpísaný osobou osobami oprávnenou/oprávnenými konať v mene jednotlivých členov skupiny. Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačom, ktorí predkladajú JED, za účelom preukázania splnenia podmienok účasti určených verejným obstarávateľom, vyplniť GLOBÁLNY ÚDAJ PRE VŠETKY PODMIENKY ÚČASTI. V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, je potrebné na prepočítanie tejto meny na Euro použiť kurz Európskej centrálnej banky (ECB), aktuálny v posledný deň príslušného kalendárneho roku, v ktorom došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti, t. j. v ktorom sa referencia realizovala. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako Euro, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene Euro.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium na vyhodnotenie ponuky: Najnižšia celková cena v eur bez DPH za celý predmet zákazky zaokrúhlená na 2 desatinné miesta / Váha kritéria: 100
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena bez DPH
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povinná
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predložení
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 06.06.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 06.06.2025
- Čas otvárania ponúk: 10:10
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk bude realizované prostredníctvom online sprístupnenia ponúk v systéme IS EVO a v súlade s § 52 ZVO. V čase otvárania ponúk cez IS EVO bude automaticky odoslaná zápisnica z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk.
- Miesto otvárania ponúk: Trenčiansky samosprávny kraj, K dolnej stanici 7280/20A, 911 01 Trenčín
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Od uchádzača sa požaduje zloženie zábezpeky v súlade s § 46 zákona č. 343/2015 ZVO. Výška zábezpeky je stanovená na 7 000 EUR. Lehota viazanosti ponúk je 06.06.2026. Informácie o spôsobe zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. Viazanosti ponúk, v súlade s funkcionalitou nástroja „e-forms“, je možné nastaviť len ako hodnotu, ktorá predstavuje trvanie v dňoch, týždňoch resp. v mesiacoch. Tieto nastavenia vychádzajú z možností, ktoré boli špecifikované Publikačným úradom EÚ. Z toho dôvodu verejný obstarávateľ nastavil lehotu viazanosti ponúk na 12 mesiacov, počítanú od prvotne nastavenej lehoty na predkladanie ponúk 06.06.2025. V súlade s týmto nastavením určuje lehotu viazanosti ponúk na/do 06.06.2026.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/528089
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/528089
- Označenie dokumentu/zákazky: 509/2025
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)