1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Nástroj na riadenie identít a prístupov a nástroja na zálohovanie a uloženie záloh
-
Účel
-
Opis časti
- Názov : Nástroj na riadenie identít a prístupov a nástroja na zálohovanie a uloženie záloh
- Opis: Predmetom verejného obstarávania je zabezpečenie zvyšovania informačnej a kybernetickej bezpečnosti verejného obstarávateľa v podobe HW, SW vybavenia a implementácia nástroja na riadenie identít a prístupov a nástroja a uloženia záloh
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 243 267.51
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Rastislavova 43
- Mesto: Košice - mestská časť Juh
- PSČ: 04191
- Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 90
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Európske fondy
-
Európske fondy
- Program súvisiaci s finančnými prostriedkami EÚ: Európsky fond regionálneho rozvoja (EFRR)
- Identifikátor finančných prostriedkov EÚ: Kód projektu:401101A102,Výzva-kód Výzvy:PSK-MIRRI-615-2024-DV-EFRR,Program:Program Slovensko,Kód ITMS21+VO38002844
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom poskytovaných služieb rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o verejnom obstarávaní.
- Opis podmienky účasti: Uchádzač musí referenciami/zoznamom poskytnutých služieb preukázať, že v uvedenom období poskytoval služby rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky (týkajúci sa časti 1). Za plnenie rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky sa považujú referencie, ktorých predmetom bolo: • dodanie technológie backup riešenie vrátane dodania HW, SW vybavenia a implementácia alebo • realizácia inštalácie komplexného bezpečnostného systému obsahujúceho HW, SW . Uchádzač predloží referencie/zoznam poskytnutých služieb na rovnaký alebo podobný predmet zákazky (aké sú predmetom časti 1) v súhrnnej výške minimálne 240 000,00 EUR bez DPH, pričom hodnota aspoň jedného plnenia musí byť v minimálnom objeme 100 000,00 EUR bez DPH/zákazka, pričom je na rozhodnutí uchádzača, či požadovaný finančný objem preukáže jednou alebo viacerými zmluvami/objednávkami. Zoznam poskytnutých služieb musí obsahovať minimálne: • názov a sídlo odberateľa, • kontaktné údaje odberateľa, kde je možné uvedené informácie overiť (meno a priezvisko, tel. č., e-mail), • predmet poskytnutej služby, • popis predmetu poskytnutej služby, • doba poskytnutia, od – do, deň, mesiac a rok, • cena poskytnutej služby bez DPH celkom za požadované obdobie, • odkaz na referenciu uvedenú v evidencii referencií podľa § 12 ZVO (ak je to aplikovateľné). V prípade, ak uchádzač predkladá/uvádza zmluvu/objednávku, ktorej realizácia presahuje stanovené obdobie troch rokov (ďalej aj ako „rozhodné obdobie“), t. j. poskytovanie služieb (zmluvy) začalo pred viac ako tromi rokmi alebo nebolo skončené do vyhlásenia tohto verejného obstarávania, uchádzač v zozname uvedie zvlášť rozpočtový náklad iba za tú časť poskytnutých služieb, ktorá bola realizovaná v požadovanom rozhodnom období. V prípade, ak poskytnutie služby realizoval uchádzač ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba finančný objem, realizovaný ním samotným. V prípade, že v rámci predloženého projektu/zákazky boli poskytované aj iné služby ako tie, ktoré sú rovnakého alebo podobného charakteru ako je požadovaný predmet zákazky, musí byť z dokladu pre objektívne posúdenie splnenia podmienok účasti zrejmá hodnota poskytnutých služieb, ktoré sú rovnakého alebo podobného charakteru ako je požadovaný predmet tejto zákazky.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality.
- Opis podmienky účasti: Uchádzača preukáže splnenie tejto podmienky predložením dokladov: - certifikát v oblasti zabezpečenia kvality podľa normy ISO 9001 v oblasti bezpečnosti aktív informačných systémov, infraštruktúry informačných technológií a komunikácií, resp. oblasť rovnocennú predmetu zákazky pre uvedenú oblasť, podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu. Ak uchádzač objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené uchádzačom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality a - certifikát systému manažérstva bezpečnosti informácií podľa ISO 27 001 v oblasti bezpečnosti aktív informačných systémov, infraštruktúry informačných technológií a komunikácií, resp. iný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém manažérstva bezpečnosti informácií dodávateľa. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov a prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie bezpečnosti podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu v súlade s § 35 zákona o verejnom obstarávaní a - platný certifikát enviromentu ISO 14 001. Verený obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov. Verejný obstarávateľ uzná aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov.
- Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo odbornej kvalifikácii osôb zodpovedných za poskytnutie služby formou predloženia profesijných životopisov podpísaných dotknutou osobou a predložením dokladov, ktoré sú uvedené pri jednotlivých expertoch. Uchádzač predloží za každého experta štruktúrovaný životopis alebo ekvivalentný doklad, ktorý musí poskytovať minimálne nasledovné informácie: meno a priezvisko príslušného experta, história zamestnania/odbornej praxe príslušného kľúčového experta (zamestnávateľ, trvanie pracovného pomeru/trvanie odbornej praxe/, rok a mesiac od – do, pozícia, ktorú príslušný kľúčový expert zastával), praktické skúsenosti príslušného kľúčového experta (názov zmluvy/projektu, pozícia na projekte/predmete zmluvy, stručný opis projektu/predmetu plnenia zmluvy; obdobie rok a mesiac od - do, kontaktné údaje odberateľa – názov, sídlo, emailový a telefonický kontakt, kde si bude môcť verejný obstarávateľ overiť informácie), dátum a podpis príslušného experta. Uchádzač vyššie uvedeným spôsobom preukáže splnenie nasledovných minimálnych požiadaviek pri jednotlivých expertoch: Kľúčový expert č. 1 Projektový manažér minimálne 3-ročná preukázateľná odborná prax v oblasti projektového riadenia IT projektov; minimálne dve (2) profesionálne praktické skúsenosti v oblasti riadenia IT projektov v pozícii projektový manažér v oblasti implementácie IT riešení, pričom hodnota aspoň jednej zákazky/projektu bola minimálne vo výške 100 000,00 EUR bez DPH; platný certifikát PRINCE 2 Practitioner alebo IPMA B na odbornú spôsobilosť pre riadenie projektov alebo ekvivalent daného certifikátu zodpovedajúcej úrovne vydaný medzinárodne uznávanou akreditačnou a certifikačnou autoritou. Kľúčový expert č. 2 Architekt infraštruktúrnych riešení minimálne 3-ročná preukázateľná odborná prax na pozícii architekta infraštruktúrnych riešení; minimálne dve (2) profesionálne praktické skúsenosti v projektoch, v ktorých realizoval návrh infraštruktúrnych riešení ako hlavný architekt; platný certifikát ArchiMate, alebo TOGAF, alebo ekvivalent daného certifikátu zodpovedajúcej úrovne vydaný medzinárodne uznávanou akreditačnou a certifikačnou autoritou. Kľúčový expert č. 3 Expert pre oblasť kybernetickej bezpečnosti minimálne 3-ročná preukázateľná odborná prax v oblasti návrhu riešení kybernetickej bezpečnosti; minimálne dve (2) preukázateľné profesionálne praktické skúsenosti v návrhu riešení kybernetickej bezpečnosti; platný certifikát CISM (Certified Information Security Manager) alebo ekvivalent daného certifikátu vydaného medzinárodne uznávanou akreditačnou a certifikačnou autoritou a zároveň certifikát manažéra kybernetickej bezpečnosti; platný certifikát špecialista architekt kybernetickej bezpečnosti podľa ZKB v Slovenskej republike (alebo ekvivalent iného členského štátu EÚ), zároveň predloží certifikát ISO 27001 Foundation Kľúčový expert č. 4 Expert pre oblasť sieťovej bezpečnosti minimálne 3-ročná preukázateľná odborná prax v oblasti implementácie a podpory nástrojov na zabezpečenie sieťovej bezpečnosti; minimálne dve (2) preukázateľné profesionálne praktické skúsenosti v oblasti implementácie a podpory ponúkaných nástrojov na zabezpečenie sieťovej bezpečnosti; platný certifikát CCNP Enterprise alebo ekvivalent daného certifikátu vydaný medzinárodne uznávanou akreditačnou a certifikačnou autoritou. Kľúčový expert č. 5 Expert pre systém pre riadenie prístupov zo/do vzdialených sietí minimálne 3-ročná preukázateľná odborná prax na projektoch v oblasti implementácií, správy a prevádzky bezpečnostných riešení pre riadenie prístupov zo/do vzdialených sietí; minimálne dve (2) preukázateľné profesionálne praktické skúsenosti v oblasti implementácie, správy a prevádzky ponúkaného riešenia na riadenie prístupov zo/do vzdialených sietí – z toho aspoň jedna (1) v organizácii s minimálne 301 užívateľmi; platný technický certifikát vydaný výrobcom ponúkaného riešenia pre riadenie prístupov zo/do vzdialených sietí alebo medzinárodne uznávanou akreditačnou a certifikačnou autoritou. Kľúčový expert č. 6: Špecialista na virtualizáciu minimálne 3-ročná preukázateľná odborná prax v oblasti návrhu, implementácie a správy virtualizovaných IT prostredí; praktická skúsenosť s implementáciou a správou virtualizačných riešení pre dátové centrá v rámci minimálne dvoch (2) projektov; platná certifikácia potvrdzujúca schopnosti navrhovať, implementovať a spravovať virtualizované prostredie, ako napríklad VMware Certified Professional alebo ekvivalent certifikátu zodpovedajúcej úrovne vydaný medzinárodne uznávanou akreditačnou a certifikačnou autoritou. Kľúčový expert č. 7: Integrátor diskových riešení minimálne 3-ročná preukázateľná odborná prax v oblasti návrhu, implementácie a správy podnikových storage riešení; praktická skúsenosť s implementáciou storage riešení v rámci minimálne dvoch (2) projektov; platná certifikácia zameraná na návrh, implementáciu a správu podnikových storage riešení, ako napríklad HPE Master Accredited Solution Expert Storage Solutions V4 alebo ekvivalent certifikátu zodpovedajúcej úrovne vydaný medzinárodne uznávanou akreditačnou a certifikačnou autoritou. Kľúčový expert č. 8: Špecialista na diskové polia pre neštruktúrované dáta minimálne 3-ročná preukázateľná odborná prax v oblasti návrhu, implementácie a správy riešení pre neštruktúrované dáta; praktická skúsenosť s implementáciou diskových polí pre neštruktúrované dáta v rámci minimálne dvoch (2) projektov; platná technická certifikácia výrobcu na dodávané diskové pole pre neštruktúrované dáta. Kľúč. expert č. 9: Špecialista na Microsoft 365 Identity and Services minimálne 3-ročná preukázateľná odborná prax v oblasti návrhu, implementácie a správy riešení na platforme Microsoft 365, zameraných na identitu a služby; platná certifikácia Microsoft 365 Certified: Identity and Services alebo ekviv. certifikátu zodpovedajúcej úrovne vydaný medzinárodne uznávanou akredit. a certifikač. autoritou.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia navrhovaná celková cena za poskytnutie časti predmetu zákazky vyjadrená v eurách s DPH
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za poskytnutie časti predmetu zákazky v eurách s DPH
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povolená
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predložení
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 10.06.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 9
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 10.06.2025
- Čas otvárania ponúk: 09:15
- Miesto otvárania ponúk: Miestom on-line sprístupnenia/otvárania ponúk je webová adresa https://kezachranka.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/66, totožná ako pri predkladaní ponúk.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://kezachranka.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/66
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/533363
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS ERANET
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.2 Časť
- Názov: Nástroj na udržiavanie a správu aktivít
-
Účel
-
Opis časti
- Názov : Nástroj na udržiavanie a správu aktivít
- Opis: Predmetom verejného obstarávania je dodanie nástroja na udržiavanie a správu aktivít, informačný nástroj na efektívne udržiavanie aktuálneho zoznamu informačných aktivít napr. formou CMDB databázy. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti A.3 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 150 401.80
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 72212730, 72212732, 72200000, 72222300, 72600000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Rastislavova 43
- Mesto: Košice - mestská časť Juh
- PSČ: 04191
- Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 5
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Rok
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Európske fondy
-
Európske fondy
- Program súvisiaci s finančnými prostriedkami EÚ: Európsky fond regionálneho rozvoja (EFRR)
- Identifikátor finančných prostriedkov EÚ: Kód projektu:401101A102, Výzva - kód Výzvy:PSK-MIRRI-615-2024-DV-EFRR, Program:Program Slovensko, Kód ITMS21+VO96384152
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality
- Opis podmienky účasti: Uchádzača preukáže splnenie tejto podmienky predložením dokladu: - certifikát systému manažérstva bezpečnosti informácií podľa ISO 27 001 v oblasti bezpečnosti aktív informačných systémov, infraštruktúry informačných technológií a komunikácií, resp. iný certifikát (doklad) prezentujúci zavedený systém manažérstva bezpečnosti informácií dodávateľa. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov a prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie bezpečnosti podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu v súlade s § 35 zákona o verejnom obstarávaní.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za poskytnutie časti predmetu zákazky v eurách s DPH.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za poskytnutie časti predmetu zákazky v eurách s DPH
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povolená
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predložení
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 10.06.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 9
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 10.06.2025
- Čas otvárania ponúk: 09:15
- Miesto otvárania ponúk: Miestom on-line sprístupnenia/otvárania ponúk je webová adresa https://kezachranka.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/66, totožná ako pri predkladaní ponúk.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://kezachranka.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/66
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/533363
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS ERANET
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.3 Časť
- Názov: Aktualizácia dokumentácie, AR/BIA
-
Účel
-
Opis časti
- Názov : Aktualizácia dokumentácie, AR/BIA
- Opis: Predmetom verejného obstarávania je aktualizácia smerníc a prevádzkovej dokumentácie riadenia informačnej bezpečnosti a kybernetickej bezpečnosti, aktualizácia inventarizácie aktivít, klasifikácie, kategorizácie a AR/BIA.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 9 550.00
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Služby informačných technológií: konzultácie, vývoj softvéru, internet a podpora
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: Počítačové podporné služby a poradenstvo
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Rastislavova 43
- Mesto: Košice - mestská časť Juh
- PSČ: 04191
- Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 90
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Európske fondy
-
Európske fondy
- Program súvisiaci s finančnými prostriedkami EÚ: Európsky fond regionálneho rozvoja (EFRR)
- Identifikátor finančných prostriedkov EÚ: Kód projektu:401101A102, Výzva-kód Výzvy:PSK-MIRRI-615-2024-DV-EFRR, Program:Program Slovensko, Kód ITMS21+VO39074367
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za poskytnutie časti predmetu zákazky v eurách s DPH.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za poskytnutie časti predmetu zákazky v eurách s DPH
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povolená
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predložení
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 10.06.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 9
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 10.06.2025
- Čas otvárania ponúk: 09:15
- Miesto otvárania ponúk: Miestom on-line sprístupnenia/otvárania ponúk je webová adresa https://kezachranka.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/66, totožná ako pri predkladaní ponúk.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://kezachranka.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/66
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/533363
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS ERANET
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)