1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Potraviny VaRC – Mäso a mäsové výrobky (2025)
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 2 Spr 122/25/7700
- Názov : Potraviny VaRC – Mäso a mäsové výrobky (2025)
- Opis: Predmetom zákazky je zabezpečenie mäsa a mäsových výrobkov pre potreby Vzdelávacieho a rehabilitačného centra prokuratúry SR Stará Lesná. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v Prílohe č. 1 – Opis predmetu zákazky.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Potraviny, nápoje, tabak a príbuzné produkty
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 15100000, 15110000, 15111000, 15112000, 15113000, 15119300, 15130000, 15131100, 15131200, 15131400, 15131500, 15131600
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Vzdelávacie a rehabilitačné centrum prokuratúry SR Stará Lesná
- Ulica: Stará Lesná 156
- Mesto: Tatranská Lomnica
- PSČ: 059 60
- Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Využitie prostriedkov z fondov EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
-
Aplikácia rámcovej dohody
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
-
Dynamický systém obstarávania
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Iné
- Názov podmienky účasti: Osobné postavenie
- Opis podmienky účasti: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZVO“) spôsobom podľa § 32 ods. 2, § 39 alebo § 152 ZVO. 2. Uchádzač, ktorého tvorí skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia ktorýmkoľvek z uvedených spôsobov alebo ich kombináciou za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 3. Vo vzťahu k preukazovaniu podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a), c) a d) ZVO je uchádzač povinný predložiť doklady podľa § 32 ods. 2 písm. a), c) a d) ZVO. Verejný obstarávateľ v prípade týchto podmienok účasti nemá prístup k údajom z informačných systémov verejnej správy. 4. Vo vzťahu k preukazovaniu podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. b) a e) ZVO nie je uchádzač povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2 písm. b) a e) ZVO. Verejný obstarávateľ v prípade týchto podmienok účasti má prístup k údajom z informačných systémov verejnej správy. 5. Vo vzťahu k preukazovaniu podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. f) ZVO verejný obstarávateľ overí jej splnenie v registri osôb so zákazom vedeným Úradom pre verejné obstarávanie. 6. Vzhľadom k prístupu verejného obstarávateľa k údajom z informačných systémov verejnej správy len v rámci územia Slovenskej republiky, zrušenie povinnosti predkladať vyššie uvedené doklady podľa § 32 ods. 2 sa vzťahuje len na právnické osoby a fyzické osoby so sídlom v Slovenskej republike. 7. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia spôsobom podľa § 32 ods. 4 alebo ods. 5 ZVO, ak sú splnené v nich uvedené podmienky na uplatnenie tohto postupu. 8. Ak záujemca nespĺňa podmienky účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO alebo sa na neho vzťahuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. c) až g) a ods. 7 a 8 ZVO, je oprávnený verejnému obstarávateľovi preukázať, že prijal dostatočné opatrenia na vykonanie nápravy. Ak skutočnosti zakladajúce nesplnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO alebo dôvodu na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. c) až g) a ods. 7 a 8 ZVO nastali pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, záujemca uvedie opatrenia na vykonanie nápravy v ponuke. 9. Uchádzač môže preukázať splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 152 ZVO zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov 10. Uchádzač, ktorý je zapísaný v zozname hospodárskych subjektov a má v zozname hospodárskych subjektov zapísané všetky údaje podľa § 32 ods. 1 ZVO, nemusí splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia preukazovať. Verejný obstarávateľ overí jeho zápis na webovom sídle Úradu pre verejné obstarávanie. 11. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom využiť zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 a nasl. ustanovení ZVO. 12. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 ZVO. Súhrnný materiál obsahujúci zhrnutie základných informácií o jednotnom európskom dokumente pre verejné obstarávanie je možné nájsť na adrese: https://www.uvo.gov.sk/zaujemca-uchadzac/jednotny-europsky-dokument-jed 13. Ak uchádzač alebo záujemca použije jednotný európsky dokument, verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu verejného obstarávania kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača alebo záujemcu písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených jednotným európskym dokumentom. Uchádzač alebo záujemca doručí doklady verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu. 14. Doklady vo vzťahu k preukazovaniu podmienok účasti sa predkladajú ako skenované kópie originálov alebo úradne overených kópií dokumentov vo formáte .pdf, prípadne ako elektronický dokument podpísaný kvalifikovaným/zaručeným elektronickým podpisom ak nie je stanovené inak.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Verejný obstarávateľ vyhodnocuje ponuky na základe celkovej ceny s DPH v EUR. Ponuky sa budú vyhodnocovať poradovým systémom. Ponuke s najnižšou celkovou cenou v EUR s DPH bude priradené prvé miesto, ostatným ponukám druhé, tretie, atď.
-
Parametre kritéria
-
Kritérium s pevnou hodnotou
- Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 1
- Hodnota kritéria je pevná hodnota : Pevná hodnota (celková)
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena s DPH v EUR.
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná koncesia, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Uchádzačom môže byť aj skupina fyzických osôb a/alebo právnických osôb vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi spoločne – skupina dodávateľov podľa § 37 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Na účely účasti v tomto verejnom obstarávaní nemusí skupina dodávateľov vytvoriť právnu formu. V takom prípade je uchádzač povinný predložiť dokument podpísaný všetkými členmi skupiny o nominovaní vedúceho člena oprávneného konať v mene ostatných členov skupiny v súvislosti s touto zákazkou, t. j. plnú moc pre člena skupiny dodávateľov. Na riadne plnenie rámcovej dohody, v prípade prijatia ich ponuky, je skupina dodávateľov povinná vytvoriť určitú právnu formu. V prípade uchádzača, ktorý nemá sídlo v Slovenskej republike, skupina môže určitú právnu formu vytvoriť v súlade s právom platným v krajine sídla uchádzača. Skupina dodávateľov ručí za záväzky spoločne a nerozdielne.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Informácie o opakovaní
- Toto obstarávanie sa bude opakovať: áno
- Opis opakovania: Každoročne na obdobie 12 mesiacov.
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
-
Vykonávanie zmluvy prostredníctvom chránených pracovísk
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
-
eFakturácia
- Elektronická fakturácia: Povolená
-
eKatalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Krajská prokuratúra v Prešove)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Krajská prokuratúra v Prešove)
-
Informácie o predložení
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 09.06.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 175
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Deň
-
Jazyk predkladania ponúk
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
-
Jazyk predkladania ponúk
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: čeština
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 09.06.2025
- Čas otvárania ponúk: 09:05
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční v zmysle § 52 ods. 2 a 3 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Najneskôr do piatich pracovných dní zašle verejný obstarávateľ uchádzačom zápisnicu z otvárania ponúk.
- Miesto otvárania ponúk: Krajská prokuratúra v Prešove, Masarykova 16, 080 01 Prešov
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evoportal/sk-sk/Public/ProfileSearch/Detail?id=1959
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Súťažné podklady v úradných jazykoch
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
-
Súťažné podklady v úradnom jazyku
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/533496
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady / Potraviny VaRC – Mäso a mäsové výrobky (2025)
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)