Rekonštrukcia kuchyne, ZŠ Beethovenova

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Rekonštrukcia kuchyne, ZŠ Beethovenova
Kód zákazky:
Kód oznámenia: 7559 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45210000-2
Predpokladaná hodnota: 696 624,09 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 27.5.2025 09:00
Vyhlásenie: 5.5.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Nitra
Adresa: Štefánikova trieda
95006 Nitra
NUTS: SK023 - Nitriansky kraj
Miesto dodania: Štefánikova trieda Nitra 95006 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je zhotovenie diela ,,Rekonštrukcia kuchyne, ZŠ Beethovenova“ v rozsahu podľa projektovej dokumentácie, ktorá je súčasťou súťažných podkladov v rozsahu dokumentov ,,PD ZS Beethovenova“, ,,PD ZS Beethovenova bezbarierovost“ a výkazov výmer, ktoré tvoria samostatnú prílohu č. 13 súťažných podkladov v rozsahu súborov .xlsx ,,0172024 – Rekonstrukcia kuchyne, ZS Beethovenova_VV“ a ,,ZŠ Beethovenova – inštalácia výťahovej plošiny do 2 NP (zadanie)2“. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v prílohe č. 1 Opis predmetu zákazky poskytnutých súťažných podkladov.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Mesto Nitra

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1348922
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Nitra (ID: 68326)
  • Zákazka: Rekonštrukcia kuchyne, ZŠ Beethovenova (ID: 532804)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 0aae37b7-6f09-4a37-85d5-b13b323a68cf
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Nitra
  • IČO: 00308307
  • DIČ: 2021102853
  • Adresa
  • Ulica: Štefánikova trieda
  • Číslo: 60
  • Mesto: Nitra
  • PSČ: 95006
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: zuzana.tothova@msunitra.sk
  • Telefónne číslo: +421376502270
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Nitra)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4401
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 4/2025/ZT
  • Názov: Rekonštrukcia kuchyne, ZŠ Beethovenova
  • Opis: Predmetom zákazky je zhotovenie diela ,,Rekonštrukcia kuchyne, ZŠ Beethovenova“ v rozsahu podľa projektovej dokumentácie, ktorá je súčasťou súťažných podkladov v rozsahu dokumentov ,,PD ZS Beethovenova“, ,,PD ZS Beethovenova bezbarierovost“ a výkazov výmer, ktoré tvoria samostatnú prílohu č. 13 súťažných podkladov v rozsahu súborov .xlsx ,,0172024 – Rekonstrukcia kuchyne, ZS Beethovenova_VV“ a ,,ZŠ Beethovenova – inštalácia výťahovej plošiny do 2 NP (zadanie)2“. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v prílohe č. 1 Opis predmetu zákazky poskytnutých súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 696 624.09
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe budov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45214210, 45310000, 45000000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Beethovenova 599/1
  • Mesto: Nitra
  • PSČ: 94911
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ bude uplatňovať dôvody na vylúčenie podľa platných ustanovení zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ,,zákon o verejnom obstarávaní").
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Rekonštrukcia kuchyne, ZŠ Beethovenova
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 4/2025/ZT
  • Názov : Rekonštrukcia kuchyne, ZŠ Beethovenova
  • Opis: Predmetom zákazky je zhotovenie diela ,,Rekonštrukcia kuchyne, ZŠ Beethovenova“ v rozsahu podľa projektovej dokumentácie, ktorá je súčasťou súťažných podkladov v rozsahu dokumentov ,,PD ZS Beethovenova“, ,,PD ZS Beethovenova bezbarierovost“ a výkazov výmer, ktoré tvoria samostatnú prílohu č. 13 súťažných podkladov v rozsahu súborov .xlsx ,,0172024 – Rekonstrukcia kuchyne, ZS Beethovenova_VV“ a ,,ZŠ Beethovenova – inštalácia výťahovej plošiny do 2 NP (zadanie)2“. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v prílohe č. 1 Opis predmetu zákazky poskytnutých súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 696 624.09
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe budov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45310000, 45214210, 45000000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Beethovenova 599/11
  • Mesto: Nitra
  • PSČ: 94911
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť
  • Názov podmienky účasti: Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia
  • Opis podmienky účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v nasledovnom rozsahu: a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účastina terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, Uchádzač musí spĺňať aj podmienku ustanovenia zákona č. 91/2016 Z. z. o trestnej zodpovednosti právnických osôb a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorý nadobudol účinnosť dňa 1. júla 2016. V dôsledku tejto legislatívnej úpravy vznikla hospodárskym subjektom so statusom právnickej osoby na účely preukazovania osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní povinnosť predložiť aj výpis z registra trestov za právnickú osobu. Výpis z registra trestov právnickej osoby vydá Generálna prokuratúra Slovenskej republiky na základe písomnej žiadosti. V súlade s § 32 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, musí spĺňať aj iná osoba ako osoba podľa § 32 ods. 1 písm. a), ak táto osoba má právo za ňu konať, práva spojené s rozhodovaním alebo kontrolou v hospodárskom subjekte, ktorý sa chce zúčastniť verejného obstarávania. Splnenie podmienky účasti podľa prvej vety preukazuje uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi predložením čestného vyhlásenia alebo vyhlásenia podľa § 32 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní, ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, ako súčasť ponuky alebo v žiadosti o účasť. V čestnom vyhlásení (vzorová príloha č. 4 Súťažných podkladov) alebo vyhlásení uchádzač alebo záujemca uvedie zoznam osôb podľa prvej vety. V súlade s § 32 ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní za osobu podľa § 32 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní sa považuje osoba, ktorá má rozhodujúci vplyv na činnosť uchádzača alebo záujemcu, jeho strategické ciele alebo významné rozhodnutia prostredníctvom vlastníckeho práva, finančného podielu alebo pravidiel, ktorými sa uchádzač alebo záujemca spravuje, pričom rozhodujúcim vplyvom sa rozumie, ak iná osoba podľa § 32 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní: 1) vlastní väčšinu akcií alebo väčšinový obchodný podiel u uchádzača alebo záujemcu, 2) má väčšinu hlasovacích práv u uchádzača alebo záujemcu, 3) má právo vymenúvať alebo odvolávať väčšinu členov štatutárneho orgánu alebo dozorného orgánu uchádzača alebo záujemcu alebo 4) má právo vykonávať rozhodujúci vplyv na základe dohody uzavretej s uchádzačom alebo záujemcom alebo na základe spoločenskej zmluvy, zakladateľskej listiny alebo stanov, ak to umožňuje právo štátu, ktorými sa táto osoba riadi. b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - v súlade s § 32 ods. 2 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní splnenie uvedenej podmienky uchádzač preukáže doloženým Čestným vyhlásením podľa vzorovej prílohy č. 3 Súťažných podkladov. Uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní dokladmi podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní nasledovne: a) písm. a) - doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace a čestným vyhlásením b) písm. b) - doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, c) písm. c) - doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, d) písm. d) - doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, e) písm. e) - doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, f) písm. f) - doloženým čestným vyhlásením. Splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní uchádzač preukáže dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní alebo podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní. Úrad vedie Zoznam hospodárskych subjektov (ďalej len ,,ZHS“), ktorí preukázali splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4, 5 a 7 zákona o verejnom obstarávaní a ktorí o zapísanie do ZHS požiadali. Uchádzač zapísaný do ZHS vedeného Úradom pre verejné obstarávanie, podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní, môže doklady požadované podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť predložením Výpisu zo ZHS. Podrobné vymedzenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia je uvedené v súťažných podkladoch.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Podmienky účasti týkajúce sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) a g) zákona o verejnom obstarávaní
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač preukáže splnenie podmienky podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom: a) bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, b) bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Zo zoznamu uskutočnených prác a potvrdení o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác musí vyplývať, že uchádzač v posudzovanom období realizoval stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, pričom aspoň 1 úspešná realizácia stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru musí byť v minimálnej hodnote 550 000,00 Eur bez DPH. Uvedenú požiadavku technickej a odbornej spôsobilosti preukáže uchádzač v súlade s § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní predložením zoznamu uskutočnených stavebných prác a preukázaním požadovaného rozsahu buď priamo v referencii alebo potvrdení objednávateľa (odberateľa). Splnenie tejto podmienky uchádzač preukáže v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. Za stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú stavebné práce na stavbe budov (občianskych stavieb), v rámci ktorých boli uskutočnené stavebné práce spojené s rekonštrukciou kuchyne alebo výdajne stravy. Uchádzač preukáže svoju technickú a odbornú spôsobilosť aj podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní. Ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže, že k zhotoveniu diela má k dispozícii minimálne 1 pracovníka zodpovedného za riadenie stavebných prác – stavbyvedúci, ktorý má odbornú spôsobilosť na výkon svojej činnosti s odborným zameraním - pozemné stavby a ktorý má odbornú prax v pozícii stavbyvedúceho pri realizácii pozemných stavieb. Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní prostredníctvom jednej osoby zodpovednej za riadne a včasné zhotovenie diela. Za týmto účelom uchádzač za kľúčového odborníka – stavbyvedúceho predloží nasledovné doklady/dokumenty: • Doklad o odbornej spôsobilosti osoby, ktorá bude priamo zodpovedať za riadenie stavebných prác v pozícii stavbyvedúceho – stavbyvedúci sa preukáže platným osvedčením SKSI o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, ktorým preukáže svoju odbornú spôsobilosť vykonaním odbornej skúšky oprávňujúcej ho na výkon činnosti stavbyvedúceho s odborným zameraním pre oblasť pozemné stavby, alebo ekvivalentným dokladom o odbornej kvalifikácii preukazujúcim predmetné skutočnosti, vydaným príslušnými orgánmi podľa právnych predpisov iných členských štátov EÚ na účely voľného poskytovania služieb v SR a štátov mimo územia SR pre činnosť stavbyvedúceho s odborným zameraním na pozemné stavby. Oprávnenie osobu stavbyvedúceho splnomocňuje vykonávať vybrané činnosti vo výstavbe podľa § 45 zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku (stavebný zákon) v znení neskorších predpisov. Uchádzač v rámci ponuky predloží scan osvedčenia SKSI, alebo ekvivalentný doklad vydaný mimo územia SR. • Doklady preukazujúce odbornú prax kľúčového odborníka – stavbyvedúceho: uchádzač v rámci ponuky predloží údaje týkajúce sa odbornej praxi stavbyvedúceho, ktorými sa preukážu praktické a odborné skúsenosti kľúčového odborníka vo funkcii stavbyvedúceho, s riadením na pozemných stavbách. Uvedenú podmienku uchádzač preukáže prostredníctvom profesijného životopisu stavbyvedúceho. Profesijný životopis zodpovednej osoby stavbyvedúceho bude obsahovať minimálne tieto údaje: - identifikačné údaje stavbyvedúceho (meno priezvisko), -akademický titul (ak relevantné), - najvyššie dosiahnuté vzdelanie, - história zamestnania, - súčasná pracovná pozícia, - informácia o súčasnom zamestnávateľovi (názov zamestnávateľa, sídlo, IČO)- z dôvodu posudzovania, či sa jedná o internú kapacitu uchádzača (stavbyvedúci je vlastný zamestnanec uchádzača) alebo sa jedná o využitie kapacít inej osoby, - odborná spôsobilosť stavbyvedúceho pre výkon stavebných činností vo vzťahu k predmetu zákazky – postačuje uviesť číslo osvedčenia vydaného SKSI, - zoznam referenčných projektov/stavieb - súčasťou profesijného životopisu bude zoznam referenčných projektov (pozemných stavieb), ktorým osoba stavbyvedúceho preukáže odbornú prax a odborné, ako aj praktické skúsenosti vo funkcii stavbyvedúceho s riadením na pozemných stavbách. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby podľa § 34 ods. 3 ZVO, bez ohľadu na ich právny vzťah. Z dôvodu obmedzeného počtu znakov formulára EFORMS, verejný obstarávateľ uvádza podrobné znenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti v súťažných podkladoch.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena diela v EUR s DPH.
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: V prípade, ak bude prijatá ponuka skupinou dodávateľov a táto skupina dodávateľov sa stane úspešným uchádzačom, verejný obstarávateľ v súlade s § 37 ods. 2 druhá veta požaduje, aby členovia tejto skupiny dodávateľov pred uzavretím zmluvy z dôvodu zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy vytvorili písomne medzi sebou riadny právny vzťah (napríklad zmluva o združení podľa § 829 a násl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník), resp. obdobný právny vzťah podľa relevantných ustanovení súkromného práva alebo inú obdobnú zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, t.j. členov skupiny dodávateľov, aby ručili spoločne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky. Súčasťou zmluvného vzťahu bude minimálne: Splnomocnenie pre jedného člena zo skupiny dodávateľov, ktorý bude mať postavenie hlavného člena skupiny dodávateľov, udelené ostatnými členmi skupiny dodávateľov na uskutočňovanie a prijímanie akýchkoľvek právnych úkonov, ktoré sa budú uskutočňovať a prijímať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov v súvislosti s plnením zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania. Toto splnomocnenie musí byť neoddeliteľnou súčasťou uzatvoreného zmluvného vzťahu; Opis vzájomných práv a povinností členov skupiny dodávateľov s uvedením činností, ktorými sa jednotliví členovia skupiny dodávateľov budú podieľať na plnení predmetu zákazky; Ustanovenie o tom, že všetci členovia skupiny dodávateľov zodpovedajú za záväzky združenia voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. Z dokumentácie preukazujúcej vznik združenia (resp. inej zákonnej formy spolupráce fyzických alebo právnických osôb) musí byť jasné a zrejmé, ktorý člen skupiny dodávateľov je oprávnený za skupinu dodávateľov konať, ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude na plnení podieľať a skutočnosť, že všetci členovia združenia ručia za záväzky združenia spoločne a nerozdielne. Originál alebo úradne overenú kópiu tejto zmluvy, resp. dokumentácie preukazujúcej vytvorenie právnych vzťahov medzi členmi skupiny dodávateľov, musí úspešný uchádzač poskytnúť verejnému obstarávateľovi najneskôr k momentu uzatvárania zmluvy. V prípade, ak úspešným uchádzačom bude skupina dodávateľov v zmysle § 37 zákona č. 343/2015 Z. z., návrh zmluvy, ktorý bude predkladať úspešný uchádzač – skupina, bude podpísaný oprávneným zástupcom každého z účastníkov skupiny dodávateľov (člena skupiny) a v čl. I návrhu zmluvy budú uvedené údaje každého člena skupiny dodávateľov samostatne. V prípade účasti skupiny je potrebné, aby zmluva bola podpísaná za každého člena skupiny samostatne, prípadne ak bude podpisovať zmluvu splnomocnený zástupca skupiny, je potrebné predložiť plnú moc (scan originálu alebo overenej fotokópie), v ktorej bude výslovne uvedené, že sa plnomocenstvo vzťahuje aj na podpis zmluvy s verejným obstarávateľom. Podrobné znenie je uvedené v súťažných podkladoch.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 27.05.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 27.05.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:00
  • Opis otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ sa rozhodol využiť v systéme IS EVO funkcionalitu "on-line" sprístupnenia ponúk, t.j. automatické vytvorenie a odoslanie Zápisnice z otvárania ponúk všetkým členom komisie a uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk. Príručka k funkcionalite "on-line" sprístupnenie ponúk je dostupná na https://www.isepvo.sk/dokumentacia. Funkcionalitou ,,on-line“ sprístupnenia ponúk je umožnená účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie a v rozsahu stanovenom v § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní v lehote na predkladanie ponúk prostredníctvom systému IS EVO. Doručené ponuky v rozsahu možných poskytovaných informácií budú elektronicky sprístupnené uchádzačom v momente ich otvorenia komisiou prostredníctvom portálu IS EVO. Verejný obstarávateľ nastavil v súvislosti s "on-line" sprístupnením ponúk ,,Štruktúrované kritériá“, ktoré uchádzač v systéme IS EVO pri predkladaní ponuky vyplní v záložke ,,Štruktúra ponuky“. Následne systém IS EVO zabezpečí automatické vytvorenie a odoslanie Zápisnice z otvárania ponúk všetkým členom komisie a uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk a to v čase uvedenom vo Výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní.
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky na adrese sídla verejného obstarávateľa postupom a spôsobom tzv. ,,on-line otvárania" (sprístupnenia) ponúk prostredníctvom funkcionality systému elektronickej platformy IS EVO.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/532804
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/532804
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: elektronická platforma IS EVO: https://www.isepvo.sk