Produkčný, prevádzkový a personálny audit v Univerzitnej nemocnici Bratislava

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Produkčný, prevádzkový a personálny audit v Univerzitnej nemocnici Bratislava
Kód zákazky:
Kód oznámenia: 7570 - WYS
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Služby
Hlavný CPV: 79200000-6
Predpokladaná hodnota: 0,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 19.5.2025 10:00
Vyhlásenie: 5.5.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Univerzitná nemocnica Bratislava
Adresa: Pažítková
82101 Bratislava - mestská časť Ružinov
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Pažítková Bratislava - mestská časť Ružinov 82101 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je produkčný, prevádzkový a personálny audit s cieľom optimalizácie hospodárenia v Univerzitnej nemocnici Bratislava. Podrobná špecifikácia a podmienky plnenia predmetu zákazky sú uvedené v prílohe č. 1 tejto výzvy.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1349390
1. Základné údaje
  • Organizácia: Univerzitná nemocnica Bratislava (ID: 77669)
  • Zákazka: Produkčný, prevádzkový a personálny audit v Univerzitnej nemocnici Bratislava (ID: 533060)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 10f2000b-1b98-4079-960f-b548282725e8
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Univerzitná nemocnica Bratislava
  • IČO: 31813861
  • DIČ: 2021700549
  • Adresa
  • Ulica: Pažítková
  • Číslo: 4
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82101
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: dominika.turnerova@unb.sk
  • Telefónne číslo: +4212248234957
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Univerzitná nemocnica Bratislava)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Zdravie
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/8698
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: R1-9/090/2025
  • Názov: Produkčný, prevádzkový a personálny audit v Univerzitnej nemocnici Bratislava
  • Opis: Predmetom zákazky je produkčný, prevádzkový a personálny audit s cieľom optimalizácie hospodárenia v Univerzitnej nemocnici Bratislava. Podrobná špecifikácia a podmienky plnenia predmetu zákazky sú uvedené v prílohe č. 1 tejto výzvy.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Účtovnícke, audítorské a finančné služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Audítorské služby
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: 5.1 Uchádzač musí spĺňať podmienku účasti týkajúcu sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. f) v spojení s § 40 ods. 6 písm. f) zákona o VO. 5.2 Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o VO je možné nahradiť podľa § 152 zákona o VO potvrdením o zapísaní do zoznamu hospodárskych subjektov (uchádzač musí mať zákonné oprávnenie na dodávku predmetu zmluvy), 5.3 Splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia uchádzač v tomto prípade preukáže čestným vyhlásením, ktoré je súčasťou prílohy č. 3 a 4 tejto výzvy tak, že spolu s ponukou predloží naskenovaný dokument podpísaný oprávnenou osobou vo formáte .pdf.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Produkčný, prevádzkový a personálny audit v Univerzitnej nemocnici Bratislava
  • Účel
  • Opis časti
  • Názov : Produkčný, prevádzkový a personálny audit v Univerzitnej nemocnici Bratislava
  • Opis: Predmetom zákazky je produkčný, prevádzkový a personálny audit s cieľom optimalizácie hospodárenia v Univerzitnej nemocnici Bratislava. Podrobná špecifikácia a podmienky plnenia predmetu zákazky sú uvedené v prílohe č. 1 tejto výzvy.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Účtovnícke, audítorské a finančné služby
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Audítorské služby
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: • Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona Minimálna požadovaná úroveň štandardov § 34 ods. 1 písm. a) zákona – uchádzač predloží zoznam poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky (36 mesiacov) od vyhlásenia verejného obstarávania, za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku EÚ (ďalej len "rozhodné obdobie") s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona. Predloženým zoznamom poskytnutých služieb musí uchádzač preukázať, že za rozhodné obdobie má spolu minimálne 3 skúsenosti a z toho minimálne po 1 skúsenosti v nasledovných oblastiach: - stratégie a nastavenia procesov organizácie - produkčného, prevádzkového a personálneho auditu, hĺbkovej previerky a analýz procesov, finančných a nefinančných výkonnostných ukazovateľov, vrátane vypracovania správ, porovnávania medzi jednotlivými zariadeniami a vypracovania konsolidačného reportingu, V zozname poskytnutých služieb uchádzač uvedie: a) názov a sídlo odberateľa, b) predmet zmluvy/poskytnutej služby (stručný opis predmetu plnenia), c) skutočná lehota poskytnutia služby, d) kontaktné údaje odberateľa (meno a priezvisko, tel. č., e-mail za účelom prípadného overenia predkladaných informácií).
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: • Podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona Minimálna požadovaná úroveň štandardov § 34 ods. 1 písm. g) zákona – uchádzač predloží údaje o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov, ak nie sú kritériom na vyhodnotenie ponúk. Uchádzač predloží zoznam osôb určených na plnenie zmluvy – 2 kľúčových expertov. V zozname osôb určených na plnenie zmluvy - kľúčových expertov uchádzač uvedie: a) titul, meno a priezvisko príslušnej osoby, b) navrhovaná pozícia v tíme, c) vzťah k uchádzačovi (zamestnanec/iná osoba). Uchádzač za každého kľúčového experta predloží podpísaný profesijný životopis, ktorý musí obsahovať minimálne nasledovné údaje/skutočnosti: a) meno a priezvisko, b) najvyššie dosiahnuté vzdelanie, názov a sídlo školy, odboru/špecializácia, stupeň vzdelania, rok ukončenia štúdia, c) zoznam odbornej praxe (pracovná pozícia, opis pracovnej náplne/odborné skúsenosti, miesto, mesiac a rok pôsobenia v danej pozícií /zamestnania, zamestnávateľ/objednávateľ) príslušnej osoby určenej na plnenie zmluvy, d) praktické skúsenosti (názov referencie/projektu, odberateľ/zamestnávateľ, popis referencie/projektu, hodnota zmluvy/projektu, pozícia na projekte, obdobie mesiac a rok od - do, meno a priezvisko aspoň jednej kontaktnej osoby a číslo telefónu a emailový kontakt odberateľa, kde si bude môcť verejný obstarávateľ overiť informácie), Uchádzač vyššie uvedeným spôsobom preukáže splnenie nasledujúcich minimálnych požiadaviek na kľúčových expertov: Kľúčový expert pre /produkčný, prevádzkový a personálny audit/ musí mať: - ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa, - platný certifikát ACCA alebo FCCA vydaný medzinárodným združením ACCA, alebo ekvivalent, - minimálne 5 ročnú skúsenosť s poskytovaním konzultačných alebo audítorských služieb, v oblasti stratégie a nastavenia procesov organizácie alebo poradenstva alebo auditu ľudských zdrojov, riadenia nákladov, produkčného, prevádzkového a personálneho auditu.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: najnižšia celková cena v EUR bez DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 19.05.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: slovenčina
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 19.05.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:05
  • Miesto otvárania ponúk: IS EVO
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/533060
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/533060
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO