Servis traktorovej techniky

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Servis traktorovej techniky
Kód zákazky: SC/2025/518
Kód oznámenia: 7363 - WYS
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Služby
Hlavný CPV: 50111000-6
Predpokladaná hodnota: 31 804,80 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 14.5.2025 10:00
Vyhlásenie: 29.4.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Brnianska
91105 Trenčín
NUTS: SK022 - Trenčiansky kraj
Miesto dodania: Brnianska Trenčín 91105 Slovensko Trenčiansky kraj, cestmajsterstvá SC TSK
Zdroj:

Popis

Zákazka malého rozsahu, na ktorú je uplatnená výnimka podľa § 1 ods. 14 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Predmetom zákazky je servis traktorovej techniky značky KUBOTA. Servisné služby sa týkajú hlavne servisných úkonov predpísaných výrobcom. Predmetom zákazky je poskytovanie servisných prác na traktorovej technike, ktoré sú vo vlastníctve verejného obstarávateľa. Pre účely tejto zákazky sa rozumie predmetom zákazky servisné úkony predpísané výrobcom po 500 Mth a 1000 Mth vrátane dopravných nákladov jednotných pre každý kus techniky. Verejný obstarávateľ požaduje vykonávať servisné služby v súlade s technologickými postupmi výrobcu pri dodržiavaní najvyšších kvalitatívnych štandardov, vynaložení potrebnej odbornej starostlivosti a výhradne s využitím originálnych náhradných dielov. Verejný obstarávateľ požaduje vzdialenosť servisného strediska maximálne do vzdialenosti 100 km od sídla Správy ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja: Brnianska 3, 91105 Trenčín. Pri väčšej vzdialenosti bude dodávateľ povinný zabezpečiť dopravu do servisného strediska na vlastné náklady.

Linky a dokumenty

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1348972
1. Základné údaje
  • Organizácia: Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja (ID: 57103)
  • Zákazka: Servis traktorovej techniky (ID: 532979)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 4c22dc09-6d8e-4b4a-a401-580a7e4ec983
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja
  • IČO: 37915568
  • DIČ: 2021764767
  • Adresa
  • Ulica: Brnianska
  • Číslo: 3
  • Mesto: Trenčín
  • PSČ: 91105
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@sctsk.sk
  • Telefónne číslo: 0326509311
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná regionálnym orgánom
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/8714
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: SC/2025/518
  • Názov: Servis traktorovej techniky
  • Opis: Zákazka malého rozsahu, na ktorú je uplatnená výnimka podľa § 1 ods. 14 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Predmetom zákazky je servis traktorovej techniky značky KUBOTA. Servisné služby sa týkajú hlavne servisných úkonov predpísaných výrobcom. Predmetom zákazky je poskytovanie servisných prác na traktorovej technike, ktoré sú vo vlastníctve verejného obstarávateľa. Pre účely tejto zákazky sa rozumie predmetom zákazky servisné úkony predpísané výrobcom po 500 Mth a 1000 Mth vrátane dopravných nákladov jednotných pre každý kus techniky. Verejný obstarávateľ požaduje vykonávať servisné služby v súlade s technologickými postupmi výrobcu pri dodržiavaní najvyšších kvalitatívnych štandardov, vynaložení potrebnej odbornej starostlivosti a výhradne s využitím originálnych náhradných dielov. Verejný obstarávateľ požaduje vzdialenosť servisného strediska maximálne do vzdialenosti 100 km od sídla Správy ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja: Brnianska 3, 91105 Trenčín. Pri väčšej vzdialenosti bude dodávateľ povinný zabezpečiť dopravu do servisného strediska na vlastné náklady.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 31 804.80
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (hodnota): 31 804.80
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Správa, opravy a údržba vozového parku
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Trenčiansky kraj, cestmajsterstvá SC TSK
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Podmienky účasti sú uvedené vo Výzve na predloženie ponuky
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu z predložených ponúk ak cenová ponuka nebude vyhovovať finančným možnostiam verejnému obstarávateľovi, alebo ak budú neregulárne alebo inak neprijateľné. V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie, ak: - ani jedna z predložených ponúk nebude zodpovedať požiadavkám verejného obstarávateľa, - zmenili sa okolnosti, za ktorých bolo toto verejné obstarávanie vyhlásené, - nebola predložená ani jedna ponuka; alebo - mu to neumožňujú možnosti hospodárenia s rozpočtovými prostriedkami.
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Servis traktorovej techniky
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: SC/2025/518
  • Názov : Servis traktorovej techniky
  • Opis: Zákazka malého rozsahu, na ktorú je uplatnená výnimka podľa § 1 ods. 14 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Predmetom zákazky je servis traktorovej techniky značky KUBOTA. Servisné služby sa týkajú hlavne servisných úkonov predpísaných výrobcom. Predmetom zákazky je poskytovanie servisných prác na traktorovej technike, ktoré sú vo vlastníctve verejného obstarávateľa. Pre účely tejto zákazky sa rozumie predmetom zákazky servisné úkony predpísané výrobcom po 500 Mth a 1000 Mth vrátane dopravných nákladov jednotných pre každý kus techniky. Verejný obstarávateľ požaduje vykonávať servisné služby v súlade s technologickými postupmi výrobcu pri dodržiavaní najvyšších kvalitatívnych štandardov, vynaložení potrebnej odbornej starostlivosti a výhradne s využitím originálnych náhradných dielov.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 31 804.80
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Správa, opravy a údržba vozového parku
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Trenčiansky kraj, cestmajsterstvá SC TSK
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Podmienky elektronickej aukcie
  • Použitie elektronickej aukcie : áno
  • Opis elektronickej aukcie: Verejný obstarávateľ použije elektronickú aukciu podľa § 54 zákona o verejnom obstarávaní. 35.1 Predmet elektronickej aukcie je rovnaký ako predmet zákazky podrobne špecifikovaný v týchto súťažných podkladoch. Pre každú časť sa bude elektronická aukcia realizovať samostatne. 35.2 Do elektronickej aukcie budú zaradení ucha´dzacˇi, ktorí predložili platnú ponuku v lehote na predkladanie ponu´k, ktori´ neboli vylu´cˇeni´ po vyhodnoteni´ splnenia podmienok u´cˇasti a ktory´ch ponuka nebola vylu´cˇena´ po vyhodnoteni´ splnenia pozˇiadaviek na predmet za´kazky a ktori´ sa zaregistrovali do elektronickej aukcie. Predmetom elektronickej aukcie bude najnizˇsˇia cena za celý predmet zákazky bez DPH. Vstupne´ hodnoty aukcˇne´ho krite´ria (celková cena za predmet zákazky bez DPH) zada´ do elektronickej aukcie zaradeny´m ucha´dzacˇom verejný obstara´vatelˇ na za´klade hodno^t uvedeny´ch v predlozˇeny´ch ponuka´ch. Vstupne´ hodnoty budu´ za´va¨zne´ a ucha´dzacˇi nemo^zˇu predkladatˇ vysˇsˇie ceny ako boli predlozˇene´ v ponuke. Ucha´dzacˇom budu´ zobrazene´ ich vstupne´ hodnoty z ponuky. 35.3 Ucha´dzacˇom, ktori´ splnili podmienky u´cˇasti a pozˇiadavky na predmet za´kazky uvedene´ v su´tˇazˇny´ch podkladoch, syste´m EVO najnesko^r dva pracovne´ dni pred zacˇiatkom elektronickej aukcie posˇle notifikacˇny´ e-mail – Pozva´nku na u´cˇastˇ v elektronickej aukcii, v ktorej budu´ minima´lne identifikacˇne´ u´daje za´kazky, identifikacˇne´ u´daje elektronickej aukcie, internetova´ adresa (dˇalej len „link “) na výzvu a link na aukcˇnu´ sienˇ. Pri´lohou k vy´zve bude link na aukcˇny´ poriadok elektronickej aukcie. 35.4 Vy´zva k u´cˇasti na elektronickej aukcii bude pri´stupna´ vsˇetky´m ucha´dzacˇom minima´lne dva pracovne´ dni pred jej zacˇati´m s uvedeni´m vsˇetky´ch potrebny´ch informa´cii´ k priebehu elektronickej aukcie podlˇa § 54 zákona o verejnom obstarávaní, najma¨: - vsˇetky pri´slusˇne´ informa´cie ty´kaju´ce sa individua´lneho pripojenia k pouzˇi´vane´mu elektronicke´mu zariadeniu, - da´tum a cˇas zacˇatia elektronickej aukcie, - spo^sob skoncˇenia elektronickej aukcie, - vzorec na urcˇenie automatizovane´ho prehodnotenia poradia na za´klade predlozˇeny´ch novy´ch cien. 35.5 Aukčným kritériom je celková cena za predmet zákazky v EUR bez DPH. 35.6 Krite´riom na vyhodnotenie ponu´k je najnizˇsˇia cena celkom za cely´ predmet za´kazky v EUR bez DPH. Minima´lny rozdiel je urcˇeny´ na 1,00 EUR bez DPH (minima´lny rozdiel predstavuje minima´lny akceptovatelˇny´ rozdiel medzi aktuálnou cenou a novou cenou toho iste´ho ucha´dzacˇa). Pocˇet u´spesˇny´ch vi´tˇazov elektronickej aukcie je stanoveny´ na 1 (jeden). 35.7 Predpokladana´ dl´zˇka elektronickej aukcie je stanovena´ na 30 minu´t. Lehota – da´tum a cˇas zacˇatia elektronickej aukcie, predpokladana´ lehota – da´tum a cˇas ukoncˇenia elektronickej aukcie, zacˇiatok navysˇovania (minu´ty), navy´sˇenie (minu´ty) a upozornenie pred koncom (minu´ty) bude uvedena´ vo Vy´zve na u´cˇastˇ v elektronickej aukcii . 35.8 Ak sa do da´tumu a cˇasu skoncˇenia elektronickej aukcie zni´zˇene´ho o cˇasove´ navy´sˇenie ukoncˇenia nepredlozˇi´ zˇiadna nova´ cena spl´nˇaju´ca pozˇiadavky ty´kaju´ce sa minima´lnych rozdielov, elektronická aukcia sa skoncˇi´ v po^vodne stanovenom da´tume a cˇase skoncˇenia elektronickej aukcie. 35.9 O konci elektronickej aukcie informuje syste´m EVO notifikacˇny´m e-mailom. Notifikacˇny´ e-mail obsahuje link na elektronickú aukciu pre zobrazenie vy´sledkov. 35.10 Syste´m EVO neumozˇnˇuje ucha´dzacˇom v elektronickej aukcii predlozˇitˇ novu´ cenu totozˇnu´ s cenou ine´ho ucha´dzacˇa. 35.11 Ak ucha´dzacˇ, ktory´ predlozˇi´ v elektronickej aukcie najnizˇsˇiu cenu a bude vylu´cˇeny´ pre mimoriadne ni´zku ponuku alebo neposkytne riadnu su´cˇinnostˇ potrebnu´ na uzavretie zmluvy, ucha´dzacˇom s najnizˇsˇou cenou sa stane ucha´dzacˇ, ktory´ predlozˇil nasleduju´cu najnizˇsˇiu cenu. O uvedenom budu´ vsˇetci ucha´dzacˇi informovani´ novy´m ozna´meni´m o vy´sledku vyhodnotenia ponu´k. 35.12 Ak najnizˇsˇia cena, ktoru´ ucha´dzacˇ navrhne v ra´mci elektronickej aukcie je vy´sledkom kalkula´cie, su´cˇtu polozˇiek a pod., ktory´ ucha´dzacˇ predkladal v po^vodnej ponuke, ucha´dzacˇ, ktory´ predlozˇi´ najnizˇsˇiu cenu v ra´mci elektronickej aukcie bude povinny´ do piatich pracovny´ch dni´ dorucˇitˇ obstara´vatelˇovi v elektronickej podobe cez syste´m EVO aktualizovanu´ kalkula´ciu, vy´sledkom ktorej bude cena zodpovedaju´ca najnizˇsˇej cene predlozˇenej v elektronickej aukcii. Uvedena´ lehota sa pocˇi´ta od obdrzˇania vy´zvy na zaslanie aktualizovanej kalkula´cie, zaslanej cez syste´m EVO v ra´mci vysvetlˇovania ponuky verejným obstara´vatelˇom ucha´dzacˇovi s najnizˇsˇi´m na´vrhom na plnenie krite´ria v elektronickej aukcii. 35.13 Ak do uvedene´ho termi´nu ucha´dzacˇ danu´ povinnostˇ nesplni´, bude vyzvany´ ucha´dzacˇ vylu´cˇeny´ a ucha´dzacˇom s najnizˇsˇou cenou sa stane ucha´dzacˇ, ktory´ predlozˇil nasleduju´cu najnizˇsˇiu cenu. Na tohto ucha´dzacˇa sa vztˇahuje rovnaka´ povinnostˇ a postup, ktory´ sa v pri´pade potreby opakuje. 35.14 V pri´pade technicke´ho proble´mu s elektronickou aukciou (z do^vodu vysˇsˇej moci napr. plosˇne´ho vy´padku siete internetu, alebo z inej nepredpokladanej objekti´vnej pri´cˇiny), sa bude elektronická aukcia opakovatˇ v na´hradnom termi´ne. V pri´pade opakovania elektronickej aukcie bude ucha´dzacˇom zaslana´ vy´zva. 35.15 Verejný obstara´vatelˇ nezodpoveda´ za pri´padne´ technicke´ zlyhanie on-line pripojenia alebo ine´ho technicke´ho proble´mu na strane ucha´dzacˇov, v takomto pri´pade vy´sledok elektronickej aukcie bude vyhodnoteny´ na za´klade výstupných údajov tých uchádzačov, ktori´ sa zu´cˇastnili cele´ho priebehu elektronickej aukcie. 35.16 Základné informácie ohľadom realizácie elektronickej aukcie prostredníctvom systému EVO sú uvedené v „Príručke používateľa informačného systému pre elektronické verejné obstarávanie, časť Elektronická aukcia“ (verzia 1.0 zo 18. 10. 2018).
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena v EUR bez DPH za celý predmet zákazky
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 14.05.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 14.05.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:15
  • Miesto otvárania ponúk: Správa ciest TSK, Brniasnka 3, 911 05 Trenčín
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/532979
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: elektronická platforma
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Správa ciest Trenčianskeho samosprávneho kraja)