CSS Ľadoveň, Martin - Mazúra, komplexná modernizácia výťahov v bloku A

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: CSS Ľadoveň, Martin - Mazúra, komplexná modernizácia výťahov v bloku A
Kód zákazky: 65_2024
Kód oznámenia: 7380 - WYT
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 42416100-6
Predpokladaná hodnota: 128 395,57 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 3.6.2025 10:00
Vyhlásenie: 29.4.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Žilinský samosprávny kraj
Adresa: Komenského
01109 Žilina
NUTS: SK031 - Žilinský kraj
Miesto dodania: Komenského Žilina 01109 Slovensko Centrum sociálnych služieb Ľadoveň, J. Mazúra 5211/34, 036 01 Martin
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky „CSS Ľadoveň, Martin - Mazúra, komplexná modernizácia výťahov v bloku A“ je dodanie a realizácia nasledovných častí: vypracovanie projektovej realizačnej dokumentácie v zmysle stavebného povolenia, búracie a stavebné práce súvisiace s demontážou a likvidáciou starých výťahov, dodanie a montáž dvoch nových výťahov (osobný a evakuačný) v jestvujúcich šachtách v bloku A, vrátane potrebných stavebných úprav, dodanie všetkých nevyhnutných skúšok, konštrukčnej dokumentácie a zabezpečenie vydania právoplatných kolaudačných rozhodnutí k uvedeniu výťahov do prevádzky, pozáručný servis osobného a evakuačného výťahu. V zásade sa jedná sa o výmenu osobného výťahu a výmenu nákladného výťahu, ktorý bude spĺňať kritériá evakuačného protipožiarného výťahu v zariadení: Centrum sociálnych služieb Ľadoveň (ďalej len CSS Ľadoveň). Nakoľko sa stavebné práce budú realizovať počas prevádzky zariadenia, je nutné aby bol vždy funkčný aspoň jeden výťah. Výťahy musia byť demontované a montované postupne. Po montáži nového - prvého výťahu (osobný výťah), Zhotoviteľ zabezpečí právoplatné kolaudačné rozhodnutie na užívanie výťahu. Až po uvedení prvého výťahu do prevádzky môže Zhotoviteľ začať s búracími prácami na druhom výťahu. Po ukončení montáže druhého výťahu Zhotoviteľ zabezpečí právoplatné kolaudačné rozhodnutie na užívanie druhého výťahu a uvedie výťah do prevádzky. Termín dodania: do 10 mesiacov odo dňa písomného prevzatia staveniska Zhotoviteľom, doba realizácie je vrátane zabezpečenia vydania právoplatných kolaudačných rozhodnutí na uvedenie výťahov do prevádzky s tým, že realizácia prvého výťahu vrátane uvedenia výťahu do prevádzky a vydaním právoplatného kolaudačného rozhodnutia je 7 mesiacov od prevzatia staveniska, druhý výťah bude realizovaný vrátane vydania právoplatného kolaudačného rozhodnutia najneskôr do 3 mesiacov od uvedenia prvého výťahu do užívania, pričom celkové plnenie nesmie presiahnuť 10 mesiacov. Podrobnejšie vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti ,,B.1 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY“, v poskytnutej projektovej dokumentácii (vyhotovená pre účely stavebného konania) a ďalších podporných dokumentoch, ktoré sú súčasťou príloh súťažných podkladov.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1335900
1. Základné údaje
  • Organizácia: Žilinský samosprávny kraj (ID: 59979)
  • Zákazka: CSS Ľadoveň, Martin - Mazúra, komplexná modernizácia výťahov v bloku A (ID: 526570)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 6e0a408d-d982-4984-998b-8ac761f71956
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Žilinský samosprávny kraj
  • IČO: 37808427
  • DIČ: 2021626695
  • Adresa
  • Ulica: Komenského
  • Číslo: 48
  • Mesto: Žilina
  • PSČ: 01109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: lenka.kadasova@zilinskazupa.sk
  • Telefónne číslo: +421415032349
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
  • Centrálna obstarávacia organizácia, ktorá zadáva zákazky alebo uzatvára rámcové dohody na stavebné práce, tovar alebo služby určené pre iných kupujúcich: áno
  • Centrálna obstarávacia organizácia, ktorá nadobúda tovary a/alebo služby určené pre iných kupujúcich: áno
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Centrum sociálnych služieb Ľadoveň
  • IČO: 00651435
  • DIČ: 2020591903
  • Adresa
  • Ulica: J. Mazúra
  • Číslo: 34
  • Mesto: Martin
  • PSČ: 03601
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: prevadzka2.cssladoven@vuczilina.sk
  • Telefónne číslo: +421434383015
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Žilinský samosprávny kraj)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Regionálny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/8276
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
  • 3.1.2 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0003 (Centrum sociálnych služieb Ľadoveň)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná regionálnym orgánom
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Sociálna ochrana
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/1586
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0002 (Žilinský samosprávny kraj)
  • Typ poskytovateľa služieb: Poskytovateľ obstarávacích služieb
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 65_2024
  • Názov: CSS Ľadoveň, Martin - Mazúra, komplexná modernizácia výťahov v bloku A
  • Opis: Predmetom zákazky „CSS Ľadoveň, Martin - Mazúra, komplexná modernizácia výťahov v bloku A“ je dodanie a realizácia nasledovných častí: vypracovanie projektovej realizačnej dokumentácie v zmysle stavebného povolenia, búracie a stavebné práce súvisiace s demontážou a likvidáciou starých výťahov, dodanie a montáž dvoch nových výťahov (osobný a evakuačný) v jestvujúcich šachtách v bloku A, vrátane potrebných stavebných úprav, dodanie všetkých nevyhnutných skúšok, konštrukčnej dokumentácie a zabezpečenie vydania právoplatných kolaudačných rozhodnutí k uvedeniu výťahov do prevádzky, pozáručný servis osobného a evakuačného výťahu. V zásade sa jedná sa o výmenu osobného výťahu a výmenu nákladného výťahu, ktorý bude spĺňať kritériá evakuačného protipožiarného výťahu v zariadení: Centrum sociálnych služieb Ľadoveň (ďalej len CSS Ľadoveň). Nakoľko sa stavebné práce budú realizovať počas prevádzky zariadenia, je nutné aby bol vždy funkčný aspoň jeden výťah. Výťahy musia byť demontované a montované postupne. Po montáži nového - prvého výťahu (osobný výťah), Zhotoviteľ zabezpečí právoplatné kolaudačné rozhodnutie na užívanie výťahu. Až po uvedení prvého výťahu do prevádzky môže Zhotoviteľ začať s búracími prácami na druhom výťahu. Po ukončení montáže druhého výťahu Zhotoviteľ zabezpečí právoplatné kolaudačné rozhodnutie na užívanie druhého výťahu a uvedie výťah do prevádzky. Termín dodania: do 10 mesiacov odo dňa písomného prevzatia staveniska Zhotoviteľom, doba realizácie je vrátane zabezpečenia vydania právoplatných kolaudačných rozhodnutí na uvedenie výťahov do prevádzky s tým, že realizácia prvého výťahu vrátane uvedenia výťahu do prevádzky a vydaním právoplatného kolaudačného rozhodnutia je 7 mesiacov od prevzatia staveniska, druhý výťah bude realizovaný vrátane vydania právoplatného kolaudačného rozhodnutia najneskôr do 3 mesiacov od uvedenia prvého výťahu do užívania, pričom celkové plnenie nesmie presiahnuť 10 mesiacov. Podrobnejšie vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti ,,B.1 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY“, v poskytnutej projektovej dokumentácii (vyhotovená pre účely stavebného konania) a ďalších podporných dokumentoch, ktoré sú súčasťou príloh súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: works, služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 128 395.57
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Výťahy
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45111300, 45313100, 50750000, 71632000, 79632000, 90500000, 45215200, 79421200
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Centrum sociálnych služieb Ľadoveň, J. Mazúra 5211/34, 036 01 Martin
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Časť A.2.1 súťažných podmienok: Uchádzač, subdodávateľ a iná osoba, ktorej technické a odborné kapacity uchádzač využije na preukázanie podmienok technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti v súlade s § 34 ods. 3 ZVO musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. e) a písm. f) ZVO a ich splnenie preukáže podľa ustanovenia § 32 ods. 2 písm. e) a písm. f) ZVO formou predloženia dokladov alebo formou zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO, resp. formou jednotného európskeho dokumentu (JED) podľa § 39 ZVO alebo formou čestného vyhlásenia podľa § 110 ods. 7 ZVO (doporučený vzorový dokument je v Prílohe „I“). V prípade, ak uchádzač so sídlom v Slovenskej republike preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 2 písm. e) a písm. f) ZVO ZVO formou predloženia dokladov, nie je povinný predkladať vybrané doklady podľa § 32 ods. 2 ZVO, pretože verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu (portál https://oversi.gov.sk). Podľa § 32 ods. 3 ZVO uchádzač nie je povinný predkladať nasledovné doklady uvedené v ods. 2: e) doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, ktorým je dodávka a montáž výťahov vrátane prislúchajúcich stavebných prác Uchádzač so sídlom v Slovenskej republike predkladá podľa § 32 ods. 1 a 2 ZVO len doklad uvedený v písmene f): f) čestné vyhlásenie, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu (v rámci Prílohy „A“) V prípade, ak uchádzač so sídlom mimo Slovenskej republiky preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 2 písm. e) a písm. f) ZVO formou predloženia dokladov, je povinný predložiť obidva doklady podľa § 32 ods. 2 písm. e) a písm. f) ZVO. V prípade, ak preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 2 písm. e) a písm. f) ZVO formou zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ZVO (rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu), vedeného v inom štáte ako v Slovenskej republike, je povinný predložiť všetky doklady podľa § 32 ods. 2 písm. e) a písm. f) ZVO, ktoré tento zápis neobsahuje. UPOZORNENIE: V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny dodávateľov a iná osoba podľa § 34 ods. 3 ZVO len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Časť A.2.3 súťažných podmienok: Na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti uchádzač predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa ustanovenia: Podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o VO: zoznamom dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona o VO. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží zoznam dodávok, rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (t. j. dodávka a montáž výťahu/výťahov) uskutočnených za predchádzajúce 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania (ďalej len rozhodné obdobie), ktorým preukáže, že v rozhodnom období realizoval aspoň jednu dodávku a montáž výťahu/výťahov vrátane potrebných stavebných úprav v celkovej výške minimálne jednej preukázanej referencie s minimálnym finančným objemom 80 000 EUR bez DPH. V prípade ak uchádzač predkladá zmluvu, referenciu alebo dôkaz o plnení dodávok tovaru, ktorých uskutočnenie časovo presahuje posudzované obdobie, uchádzač v zozname uvedie zvlášť tú časť dodávok tovaru, ktorá bola zrealizovaná v posudzovanom období. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti podľa tohto bodu za všetkých členov skupiny spoločne. Verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienky účasti podľa § 34 ods. 1 písm. a) ZVO zohľadní u uchádzača referencie uchádzača uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky existujú a uchádzač alebo záujemca ich v ponuke identifikoval. V prípade dokladov, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, je potrebné prepočítanie tejto meny na EUR, a to prepočítacím koeficientom určeným ECB ku dňu zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk vo vestníku verejného obstarávania. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené v inej mene ako EUR, uchádzač predloží v pôvodnej mene a v mene EUR.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Postup zadávania zákazky podlimitným postupom sa realizuje systémom elektronického verejného obstarávania prostredníctvom informačného systému EVO na https://www.isepvo.sk/. Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre úspešné predkladanie ponúk je, aby mal záujemca/uchádzač príslušné technické a odborné predpoklady technické vybavenie a odborné ovládanie systému EVO. Potrebné technické vybavenie a požiadavky na používanie systému EVO sú zadefinované a zverejnené v aktuálnych príručkách na https://www.isepvo.sk/dokumentacia/. 2. Plynutie zákonných lehôt v prípade elektronickej komunikácie je odo dňa odoslania/doručenia správy. Pod pojmom doručenie sa myslí, kedy bola správa doručená uchádzačovi do systému EVO a nie kedy si ju uchádzač prečítal. 3. V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia/uchádzači kontaktovať eplatforma@vlada.gov.sk. 4. Zábezpeka sa nevyžaduje. 5. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapísať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora, alebo ktorého subdodávatelia a subdodávatelia podľa zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 6. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo pred písomným vyzvaním na uzavretie zmluvy uskutočniť s úspešným uchádzačom alebo uchádzačmi rokovania výhradne o znížení zmluvnej ceny. 7. Predzmluvné podmienky: Verejný obstarávateľ neposkytne úspešnému uchádzačovi zálohy ani preddavky na dodanie tovarov a poskytnutie služieb, ktoré tvoria najväčšiu hodnotu v rámci predpokladanej hodnoty zákazky a uskutočnenie stavebných prác. 8. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o VO.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: CSS Ľadoveň, Martin - Mazúra, komplexná modernizácia výťahov v bloku A
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 65_2024
  • Názov : CSS Ľadoveň, Martin - Mazúra, komplexná modernizácia výťahov v bloku A
  • Opis: Predmetom zákazky „CSS Ľadoveň, Martin - Mazúra, komplexná modernizácia výťahov v bloku A“ je dodanie a realizácia nasledovných častí: vypracovanie projektovej realizačnej dokumentácie v zmysle stavebného povolenia, búracie a stavebné práce súvisiace s demontážou a likvidáciou starých výťahov, dodanie a montáž dvoch nových výťahov (osobný a evakuačný) v jestvujúcich šachtách v bloku A, vrátane potrebných stavebných úprav, dodanie všetkých nevyhnutných skúšok, konštrukčnej dokumentácie a zabezpečenie vydania právoplatných kolaudačných rozhodnutí k uvedeniu výťahov do prevádzky, pozáručný servis osobného a evakuačného výťahu. V zásade sa jedná sa o výmenu osobného výťahu a výmenu nákladného výťahu, ktorý bude spĺňať kritériá evakuačného protipožiarného výťahu v zariadení: Centrum sociálnych služieb Ľadoveň (ďalej len CSS Ľadoveň). Nakoľko sa stavebné práce budú realizovať počas prevádzky zariadenia, je nutné aby bol vždy funkčný aspoň jeden výťah. Výťahy musia byť demontované a montované postupne. Po montáži nového – prvého výťahu (osobný výťah), Zhotoviteľ zabezpečí právoplatné kolaudačné rozhodnutie na užívanie výťahu. Až po uvedení prvého výťahu do prevádzky môže Zhotoviteľ začať s búracími prácami na druhom výťahu. Po ukončení montáže druhého výťahu Zhotoviteľ zabezpečí právoplatné kolaudačné rozhodnutie na užívanie druhého výťahu a uvedie výťah do prevádzky. Termín dodania: do 10 mesiacov odo dňa písomného prevzatia staveniska Zhotoviteľom, doba realizácie je vrátane zabezpečenia vydania právoplatných kolaudačných rozhodnutí na uvedenie výťahov do prevádzky s tým, že realizácia prvého výťahu vrátane uvedenia výťahu do prevádzky a vydaním právoplatného kolaudačného rozhodnutia je 7 mesiacov od prevzatia staveniska, druhý výťah bude realizovaný vrátane vydania právoplatného kolaudačného rozhodnutia najneskôr do 3 mesiacov od uvedenia prvého výťahu do užívania, pričom celkové plnenie nesmie presiahnuť 10 mesiacov. Podrobnejšie vymedzenie predmetu zákazky je uvedené v časti ,,B.1 OPIS PREDMETU ZÁKAZKY“, v poskytnutej projektovej dokumentácii (vyhotovená pre účely stavebného konania) a ďalších podporných dokumentoch, ktoré sú súčasťou príloh súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: works, služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 128 395.57
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Výťahy
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45111300, 45313100, 50750000, 71632000, 79632000, 90500000, 45215200, 79421200
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Centrum sociálnych služieb Ľadoveň, J. Mazúra 5211/34, 036 01 Martin
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 10
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Iné
  • Opis podmienky účasti: Podmienky účasti osobného postavenia podľa časti A.2.1 súťažných podkladov
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosť podľa časti A.2.3 súťažných podkladov
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za celý predmet zákazky v EUR s DPH (matematicky zaokrúhlená na dve desatinné miesta).
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia celková cena za celý predmet zákazky v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: V prípade prijatia ponuky od skupiny dodávateľov verejný obstarávateľ vyžaduje v súlade s § 37 ods. 2 zákona 343/2015 Z.z., aby skupina pred podpisom Zmluvy vytvorila určitú právnu formu potrebnú z dôvodu riadneho plnenia Zmluvy, napr. vytvorila združenie bez právnej subjektivity podľa § 829 Občianskeho zákonníka, niektorú z obchodných spoločností podľa Obchodného zákonníka, alebo iný právny vzťah vhodný na riadne plnenie Zmluvy. Úspešný uchádzač preukazuje vyššie uvedené skutočnosti, napr. v prípade obchodných spoločností, podľa Obchodného zákonníka výpisom z Obchodného registra, v prípade konzorcia skupiny, kto a akou časťou sa bude podieľať na plnení a skutočnosť, že všetci členovia skupiny ručia za záväzky skupiny spoločne a nerozdielne. Úspešný uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, predkladá doklady postačuje predložiť platnú a účinnú zmluvu o združení podľa § 829 Občianskeho zákonníka. Z dokumentácie, preukazujúcej vytvorenie právnej formy skupinou dodávateľov, musí byť jasné a zrejmé ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti členov podľa predpisov v tejto krajine.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: Elektronická fakturácia - v súlade so zákonom č. 215/2019 Z.z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme a o doplnení niektorých zákonov.
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 03.06.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 03.06.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:15
  • Opis otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ zabezpečí „on-line“ sprístupnenie ponúk uchádzačov, prostredníctvom funkcionality informačného systému použitého na verejné obstarávanie podľa § 52 ods. 2 ZVO, tzn. že v okamihu otvorenia/sprístupnenia ponúk IS EVO vygeneruje a odošle zápisnicu z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk. Odoslaná zápisnica spĺňa náležitosti podľa § 52 ods. 2 a 3 ZVO. IS EVO odošle notifikácie s informáciou, že na zákazke boli otvorené ponuky - s linkom, na ktorom je prístupná daná zápisnica z otvárania ponúk. Notifikácia bude odoslaná do schránky správ na portáli ÚVO a na e-mail používateľa.
  • Miesto otvárania ponúk: Žilinský samosprávny kraj, Komenského 48, 011 09 Žilina
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/526570
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/526570
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO