1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Operatívny leasing motorových vozidiel - nové vozidlá na obmenu vozového parku
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 250081
- Názov : Operatívny leasing motorových vozidiel - nové vozidlá na obmenu vozového parku
- Opis: Predmetom verejného obstarávania je - operatívny leasing nových osobných , dodávkových a úžitkových motorových vozidiel spolu so zabezpečením služieb súvisiacich s údržbou a prevádzkou motorových vozidiel, so zabezpečením povinného zmluvného poistenia a havarijného poistenia a ďalších služieb spojených s prevádzkovaním motorových vozidiel a s vybavovaním príslušnej administratívy podľa Obstarávateľom stanovenej špecifikácie motorových vozidiel, ktorá tvorí prílohu č. 1 súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Služby
- Doplňujúci druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 7 319 398.12
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Finančné a poisťovacie služby
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 34100000, 50111100, 66510000, 66114000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Mesto: Bratislava
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto plnenia bude konkretizované pre každú objednávku zvlášť podľa aktuálnych potrieb Obstarávateľa. Spravidla to bude Prešovská 48, 826 46 Bratislava, pracovisko: Kutlíkova 4, 851 02 Bratislava, ak Obstarávateľ v objednávke neurčí inak.
-
Obnovenie zmluvy
- Opis opcií: Uchádzačom navrhovaná celková cena za požadovaný predmet zákazky bude vyjadrená v EUR (eurách), bude v požadovanej štruktúre a bude obsahovať aj cenu za 12 mesačnú opciu za spaľovacie motory . Bližšie informácie v súťažných podkladoch, bod 20 - Cenová ponuka
- Maximálny počet obnovení: 0
-
Opis opcií a obnovení
- Opis obnovenia: Obstarávateľ neplánuje obnovenia.
-
Podmienky elektronickej aukcie
- Použitie elektronickej aukcie : áno
- Opis elektronickej aukcie: Rozhodovacie kritériá pre prípad zhody celkovej ceny predmetu zákazky: v prípade zhody celkovej ceny budú uchádzači so zhodnými ponukami (po úplnom vyhodnotení ich ponúk) pozvaní do elektronickej aukcie. V prípade rovnosti Celkovej ceny za predmet zákazky v EUR bez DPH na 1. mieste komisia pozve daných uchádzačov do elektronickej aukcie. Podmienky elektronickej aukcie sú osobitnou prílohou súťažných podkladov.
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: Obstarávateľ pristúpi k uzavretiu zmluvy v súlade s § 56 zákona o verejnom obstarávaní po uplynutí zákonom stanovených lehôt. Rámcová dohoda bude uzatvorená na dobu určitú, a to na dobu do vyčerpania Maximálneho finančného limitu, najneskôr však do uplynutia 8 (slovom: ôsmich) mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. Lehota viazanosti ponúk je do 30.9.2025. Doplňujúce informácie: Pred vyhlásením verejného obstarávania boli realizované prípravné trhové konzultácie (PTK). Zápisnica z PTK sa nachádza tu: https://josephine.proebiz.com/sk/tender/64207/summary
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
- Opis podmienky účasti: Obstarávateľ na posúdenie ekonomickej a finančnej spôsobilosti aplikuje podmienku účasti podľa § 33 ods.1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní, týkajúcu sa požiadavky na výšku obratu, ktorá musí byť v oblasti finančného a/alebo operatívneho leasingu min. vo výške 14 mil. EUR súhrnne za posledné tri uzavreté hospodárske roky. Na posúdenie podmienky účasti požaduje obstarávateľ od uchádzača predložiť výkaz ziskov a strát za posledné tri ukončené hospodárske roky alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch za posledné tri ukončené roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku, začatia prevádzkovania činnosti alebo ukončenia zdaňovacieho obdobia. Za ukončený hospodársky rok sa považuje rok, za ktorý má uchádzač schválenú účtovnú závierku. Uchádzač – právnická osoba so sídlom na území SR, ktorá má zverejnené svoje účtovné závierky v Registri účtovných závierok SR: - nepredkladá žiadny doklad k preukázaniu splnenia tejto podmienky účasti ale v ponuke uvedie, v ktorom riadku v účtovnej uzávierke sa nachádza požadovaný údaj. Uchádzač – právnická osoba so sídlom na území SR, ktorá nemá povinnosť zverejňovať svoje účtovné závierky v Registri účtovných závierok SR alebo so sídlom mimo územia SR: - predkladá v žiadosti o účasť výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku, začatia prevádzkovania činnosti alebo ukončenia zdaňovacieho obdobia, a zároveň v ponuke uvedie, v ktorom riadku v účtovnej uzávierke sa nachádza požadovaný údaj. - V prípade, že doklady predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, musí predložiť doklady rovnocenné k výkazu ziskov a strát alebo výkazu o príjmoch a výdavkoch za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku, začatia prevádzkovania činnosti alebo ukončenia zdaňovacieho obdobia, ktorými preukazuje splnenie tejto podmienky účasti v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka ( táto povinnosť neplatí pre doklady v českom jazyku). V prípade zistenia rozdielov v obsahu dokladov predložených v pôvodnom jazyku a preložených dokladov, je rozhodujúci úradný preklad v slovenskom jazyku. - Pri uchádzačoch – fyzických osobách so sídlom v SR, záujemcoch so sídlom mimo SR alebo právnických osobách so sídlom na území SR, ktorí nemajú účtovné závierky zverejnené v Registri účtovných závierok je uchádzač povinný spolu s účtovnými závierkami predložiť aj: a) vyhlásenie, v ktorom budú k jednotlivým ukazovateľom špecifikované aj príslušné riadky výkazu ziskov a strát alebo výkazu o príjmoch a výdavkoch, ktorých hodnoty má uchádzač preukázať, b) vyhlásenie, že predložený výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch za požadované obdobie, ktorý predkladá je jediný za požadované obdobie a uchádzač nemá podané za požadované obdobie podané iné účtovné závierky, c) v prípade, že uchádzač má za požadované obdobie podané opravné účtovné závierky, t.j. výkaz ziskov a strát alebo výkaz o príjmoch a výdavkoch je uchádzač povinný predložiť Obstarávateľovi aj tieto opravné výkazy ziskov a strát alebo výkazy o príjmoch a výdavkoch. V prípade, že vo verejnej časti registra účtovných závierok má uchádzač zverejnených viacero účtovných závierok za posledné tri ukončené roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku, začatia prevádzkovania činnosti alebo ukončenia zdaňovacieho obdobia, Obstarávateľ bude pre účely splnenia danej podmienky účasti považovať za platné len účtovné závierky, ktoré boli vypracované a schválené v súlade so zákonom č. 431/2002 Z.z. o účtovníctve. V takomto prípade, si Obstarávateľ overí splnenie podmienky účasti priamo z predmetnej účtovnej závierky, ktorá bola vyhotovená, schválená a zverejnená v registri účtovných závierok. Minimálna požadovaná úroveň: Podmienku účasti ekonomického a finančného postavenia splní ten uchádzač, ktorého súhrnná hodnota obratu za posledné tri hospodárske roky (za sledované obdobie) je vyššia ako 14 mil. EUR v oblasti finančného a/alebo operatívneho leasingu. Sledovaným obdobím sú posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. V súlade s § 33 ods. 3 zákona č. 343/2015 Z. z. obstarávateľ vyžaduje, aby uchádzač a iná osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedali za plnenie zmluvy spoločne. Za týmto účelom Obstarávateľ žiada , aby v zmluve, ktorá sa vyžaduje podľa § 33 ods. 2 zákona č. 343/2015 Z. z. bolo uvedené okrem iného aj ustanovenie, z ktorého bude nepochybne zrejmé, že uchádzač a iná osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, zodpovedajú za plnenie zmluvy uzavretej s Obstarávateľom spoločne. Pre odstránenie akýchkoľvek nejasností Obstarávateľ uvádza, že spoločnou zodpovednosťou za plnenie zmluvy sa rozumie najmä ručenie za peňažné záväzky Poskytovateľa (záujemcu ako úspešného uchádzača), ktoré mu na základe zmluvy môžu voči Obstarávateľovi vzniknúť. Za týmto účelom Obstarávateľ vyžaduje, aby najneskôr k podpisu zmluvy (v rámci poskytnutia súčinnosti k podpisu zmluvy) úspešný uchádzač predložil podpísanú Dohodu o pristúpení k záväzkom v znení poskytnutom Obstarávateľom. Poskytnuté znenie môže byť doplnené ustanoveniami upravujúcimi vzťahy medzi úspešných uchádzačom (dlžníkom) a osobou podľa § 33 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní (pristupujúci dlžník). Bližšie informácie sa nachádzajú v prílohe č. 4 súťažných podkladov.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Opis podmienky účasti: Uchádzač preukáže svoju technickú alebo odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní predložením zoznamu služieb (referencií) za posledné 3 roky od vyhlásenia verejného obstarávania. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač predloží zoznam služieb operatívneho leasingu, ktorými preukáže poskytnutie služby operatívneho leasingu sumárne v rozsahu minimálne 300 motorových vozidiel (vozidlá do 3,5 tony), pričom pre jedného klienta zabezpečil službu operatívneho leasingu v rozsahu minimálne 100 osobných motorových vozidiel (vozidlá do 3,5 tony). Poskytnutím služby operatívneho leasingu sa rozumie reálne zabezpečenie vozidla pre klienta, čo znamená, že vozidlo bolo fyzicky odovzdané a používané klientom, bez ohľadu na dĺžku trvania leasingu a používania vozidla. V prípade, ak sa uchádzač bude odvolávať na referencie zverejnené v Evidencii referencií vedenej Úradom pre verejné obstarávanie, v ponuke konkrétne uvedie ktoré referencie zverejnené v Evidencii referencií má komisia zohľadniť (môže ich vymenovať a môže ich priamo predložiť). Komisia si nebude dohľadávať vhodné referencie v Evidencii referencií. Komisia bude vychádzať výhradne z informácií uvedených v ponuke uchádzača. Pod pojmom zoznam služieb zákon o verejnom obstarávaní rozumie uvedenie informácie o poskytnutí služby operatívneho leasingu pre súkromný, verejný ale aj štátny sektor. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať konkrétny záväzok danej osoby ako bude uchádzačovi poskytovať svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 7 a ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. Z predložených dokladov musí byť zrejmé, že uchádzač spĺňal podmienky účasti ku dňu vyhlásenia verejného obstarávania. Je teda prípustné aj to, aby doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní boli vydané aj po dni predloženia ponuky alebo po dni, v ktorom uplynula lehota na predkladanie ponúk, avšak musia obsahovať informáciu o splnení podmienok účasti najneskôr ku dňu predloženia ponuky, alebo musí byť z týchto dokladov iným spôsobom zrejmé, že podmienka účasti bola splnená ku dňu predloženia ponuky. Bližšie informácie sa nachádzajú v prílohe č. 4 súťažných podkladov.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritériom na vyhodnotenie ponúk je najnižšia Celková cena za predmet zákazky v EUR bez DPH.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za predmet zákazky v EUR bez DPH
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: V prípade, ak sa tejto zákazky zúčastní skupina dodávateľov, resp. ak skupina dodávateľov predloží ponuku, uvedie to vo svojej ponuke na samostatnom liste, ktorý bude podpísaný oprávnenými zástupcami všetkých členov skupiny. V tomto liste zároveň určia (splnomocnia) spomedzi seba jedného člena skupiny, s ktorým bude Obstarávateľ komunikovať a ktorý bude zastupovať všetkých členov skupiny dodávateľov v celom procese tohto verejného obstarávania. Tento splnomocnený člen skupiny dodávateľov sa zaregistruje v systéme JOSEPHINE a predloží ponuku za všetkých členov skupiny. Obstarávateľ bude komunikovať prostredníctvom systému JOSEPHINE len s určeným členom, a nie so všetkými členmi skupiny. V prípade, že táto skupina dodávateľov bude úspešným uchádzačom, Obstarávateľ bude pred uzavretím zmluvy od tohto úspešného uchádzača požadovať za účelom zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy, aby všetci členovia tejto skupiny dodávateľov vytvorili medzi sebou právny vzťah, napr. podľa § 829 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník platnom znení – zmluva o združení, resp. obdobný právny vzťah podľa relevantných ustanovení súkromného práva. Jednotliví členovia skupiny budú zaviazaní spoločne a nerozdielne. Z dokumentácie preukazujúcej vznik združenia (resp. inej zákonnej formy spolupráce fyzických alebo právnických osôb) musí byť jasné a zrejmé, ktorý člen skupiny dodávateľov je oprávnený za skupinu dodávateľov konať, ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude na plnení podieľať a skutočnosť, že všetci členovia združenia ručia za záväzky združenia spoločne a nerozdielne. Originál alebo úradne overenú kópiu tejto zmluvy, resp. dokumentácie preukazujúcej vytvorenie právnych vzťahov medzi členmi skupiny dodávateľov, musí úspešný uchádzač poskytnúť Obstarávateľovi najneskôr k momentu uzatvárania zmluvy. V prípade, ak úspešným uchádzačom bude skupina dodávateľov v zmysle § 37 zákona o verejnom obstarávaní, návrh zmluvy, ktorý bude predkladať úspešný uchádzač – skupina dodávateľov, bude podpísaný oprávneným zástupcom každého z účastníkov skupiny dodávateľov (člena skupiny) a v čl. I návrhu zmluvy budú uvedené údaje každého člena skupiny dodávateľov samostatne. V prípade účasti skupiny dodávateľov je potrebné, aby zmluva bola podpísaná za každého člena skupiny dodávateľov samostatne, prípadne ak bude podpisovať zmluvu splnomocnený zástupca skupiny, je potrebné predložiť plnú moc (scan originálu alebo overenej fotokópie), v ktorej bude výslovne uvedené, že sa plnomocenstvo vzťahuje aj na podpis zmluvy s Obstarávateľom.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Kód požiadavky na vykonanie: Zmluva asi vyžaduje osobitné vykonanie, resp. plnenie
- Podmienky plnenia zmluvy: Obstarávateľ výrazne apeluje na uchádzačov, aby si pozorne prečítali podmienky uvedené v návrhu zmluvy, podľa ktorých bude prebiehať poskytovanie služby operatívneho leasingu a aj financovanie. Uchádzač berie na vedomie, že Obstarávateľ bude objednávať službu operatívneho leasingu podľa svojich potrieb, pričom frekvencia čiastkových zmlúv môže byť rôzneho objemu a periodicity. Uchádzač bude v zmysle zmluvy povinný poskytnúť objednané plnenie bez ohľadu na jeho rozsah a periodicitu (napr. ak si Obstarávateľ objedná 2 vozidlá M1 podľa vopred dohodnutej špecifikácie, uchádzač musí dodať v zmysle zmluvy tieto 2 motorové vozidlá v zmluvných lehotách bez nároku na osobitné platby).
-
Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
- Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Finančné podmienky
- Podmienky financovania: Financovanie bude realizované z vlastných prostriedkov Obstarávateľa. Obstarávateľ neposkytuje preddavky ani zálohové platby.
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s.)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s.)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 26.05.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 4
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 26.05.2025
- Čas otvárania ponúk: 10:05
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky. Obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku na predmet zákazky v lehote na predkladanie ponúk, a to tzv. online sprístupnením ponúk.
- Miesto otvárania ponúk: Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk. On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení ponúk systém zverejní / poskytne uchádzačom iba informácie v rozsahu uvedenom v § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške 80 000,00 EUR (slovom: osemdesiattisíc eur). Obstarávateľ umožňuje uchádzačovi zložiť zábezpeku formou: - Zloženia finančných prostriedkov v prislúchajúcej výške na účet Obstarávateľa; - Poskytnutia bankovej záruky za uchádzača; - Poistením záruky na poistnú sumu v prislúchajúcej výške v prospech Obstarávateľa. Bližšie informácie sa nachádzajú v súťažných podkladoch, bod 17.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/65685/summary
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/530797
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Josephine
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Bratislavská vodárenská spoločnosť, a.s.)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)