1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Nákup a naskladnenie potravinárskej pšenice, rok úrody 2025_Obilné silo Poprad
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 532570
- Názov : Nákup a naskladnenie potravinárskej pšenice, rok úrody 2025_Obilné silo Poprad
- Opis: Predmetom zákazky je nákup a naskladnenie potravinárskej pšenice (zrno pšenice potravinárskej), rok úrody 2025, minimálne trieda kvality A štandardná, v požadovanom predpokladanom množstve 4 000 ton pre Obilné silo Poprad. Súčasťou predmetu zákazky sú i služby súvisiace s dodaním, ktorými sa rozumie balenie, doprava a vykládka na mieste určenia. Podrobne uvedené v Súťažných podkladoch, Zväzok III. Opis predmetu zákazky.
- Druh zákazky: Tovary
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
- Množstvo: 4000
- Jednotka: tona
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 927 920
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Pšenica
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Obilné silo Poprad
- Ulica: Teplická 4
- Mesto: Poprad
- PSČ: 058 01
- Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Podmienky elektronickej aukcie
- Použitie elektronickej aukcie : áno
- Opis elektronickej aukcie: Verejný obstarávateľ použije pri zadávaní zákazky elektronickú aukciu podľa § 54 zákona o verejnom obstarávaní. Elektronická aukcia sa bude vykonávať prostredníctvom elektronických zariadení na internete prostredníctvom EPVO a jeho programového vybavenia pre evoAukciu.
- Elektronická aukcia (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/532570
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, s opätovným otvorením súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 3
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: 1. Rámcovú dohodu verejný obstarávateľ uzavrie s tromi účastníkmi. Rámcovú dohodu možno uzavrieť s nižším počtom uchádzačov len za predpokladu, že ostatné predložené ponuky sú neprijateľné. Na základe Rámcovej dohody uzavretej s viacerými hospodárskymi subjektmi bude verejný obstarávateľ zadávať zákazku opätovným otvorením súťaže v súlade s § 83 ods. 5 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. 2. Verejný obstarávateľ je oprávnený na základe svojich potrieb určovať množstvo a rozsah dodávky tovaru, množstvá tovaru určené počas verejnej súťaže sú iba predpokladané a nemožno ich považovať za záväzné v žiadnom rozsahu. Verejný obstarávateľ nie je povinný zakúpiť predpokladané množstvo tovaru podľa Rámcovej dohody, ani vyčerpať predpokladaný maximálny finančný objem Rámcovej dohody. Celkové zakúpené množstvo predmetu Rámcovej dohody bude závisieť od potrieb verejného obstarávateľa počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Iné
- Opis podmienky účasti: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 Zákona. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 alebo ods. 5 Zákona a § 32 ods. 7 a ods. 8 Zákona. Uchádzač vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v zmysle § 152 ods. 1 Zákona. 2. Podľa § 37 ods. 3 Zákona skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 3. Z dôvodu, že verejný obstarávateľ nemá postavenie orgánu verejnej moci, neuplatňuje tretí odsek § 32 Zákona nakoľko nie je oprávneným subjektom získavať určité doklady z informačných systémov verejnej správy. 4. Verejný obstarávateľ aplikuje v tomto Verejnom obstarávaní ust. § 10 ods. 4 Zákona (uchádzač alebo člen skupiny dodávateľov nesmie mať sídlo v treťom štáte, s ktorým nemá Slovenská republika alebo Európska únia uzavretú medzinárodnú zmluvu zaručujúcu rovnaký a účinný prístup k verejnému obstarávaniu v tomto treťom štáte pre hospodárske subjekty so sídlom v Slovenskej republike). 5. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predložením JED-u. V takom prípade vždy vyplní časti I. až III. a VI. JED-u. Verejný obstarávateľ neumožňuje vyplniť len oddiel ? v časti IV. JED-u.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Technická alebo odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. a) Zákona
- Opis podmienky účasti: Zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Týmto spôsobom uchádzač preukáže realizáciu dodávok tovarov rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky (potravinárska pšenica/zrno pšenice potravinárskej) za predchádzajúce 3 roky v minimálnej úhrnnej hodnote vo výške 900 000 EUR bez DPH. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie. Prepočet inej meny na EUR za rozhodné obdobie sa bude odvíjať podľa kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) aktuálneho v dobe, kedy došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia relevantnej podmienky účasti na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti (napr. deň odovzdania stavby, deň zdaniteľného plnenia, ...). V prípade dodania tovaru, ktorého začiatok alebo koniec nespadá do rozhodného obdobia, bude uchádzačovi započítaná pre splnenie podmienky len výška nákladov spadajúcich do rozhodného obdobia.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Komisia vyhodnotí ponuky na základe najnižšej celkovej ceny predmetu zákazky (EUR bez DPH) v príslušnej časti podľa § 44 ods. 3 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní. Úspešnými budú ponuky uchádzačov, ktorí poskytnú verejnému obstarávateľovi najnižšie ceny za predmet zákazky bez dane z pridanej hodnoty a umiestnia sa na 1. až 3. mieste podľa zostaveného poradia podľa výšky ponukovej ceny vzostupne. Poradie ostatných uchádzačov sa zostaví podľa výšky ponukovej ceny vzostupne od 4 po x, kde x je počet uchádzačov. Nižší počet úspešných ponúk ako 3, môžu byť vyhodnotené ponuky len za predpokladu, že ostatné predložené ponuky sú neprijateľné.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena predmetu zákazky
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Pred podpisom Rámcovej dohody sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia Rámcovej dohody uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: Podrobné vymedzenie podmienok plnenia zmluvy je uvedené v Súťažných podkladoch, Zväzok III. Opis predmetu zákazky a Zväzok IV. Obchodné podmienky.
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Poľnonákup TATRY, a.s.)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Poľnonákup TATRY, a.s.)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 23.05.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 08:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 23.05.2025
- Čas otvárania ponúk: 08:15
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk, resp. ich odšifrovanie a sprístupnenie, elektronicky, spôsobom určeným funkcionalitou EPVO sa uskutoční v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. V zmysle § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk podľa § 52 zákona o verejnom obstarávaní neverejné, údaje podľa § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní komisia nezverejňuje a zápisnica podľa § 52 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní sa neodosiela.
- Miesto otvárania ponúk: Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je webová adresa: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/532570 a totožná ako pri predkladaní ponúk.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ požaduje viazanosť ponuky zabezpečiť zábezpekou ponuky v zmysle § 46 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, a to v súlade s § 46 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní vo výške 30 000,00 EUR (slovom: tridsaťtisíc eur), resp. ekvivalent v inej mene. Zábezpeka je poskytnutie bankovej záruky, poistenie záruky alebo zloženie finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa v banke alebo v pobočke zahraničnej banky.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/532570
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/532570
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Informačný systém Elektronická platforma (tiež ako “EPVO” alebo aj “e-platforma”) prevádzkovaný Úradom podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre Plán obnovy a znalostnú ekonomiku.
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Poľnonákup TATRY, a.s.)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Poľnonákup TATRY, a.s.)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
5.1.2 Časť
- Názov: Nákup a naskladnenie potravinárskej pšenice, rok úrody 2025_Obilné silo Kežmarok
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 532570
- Názov : Nákup a naskladnenie potravinárskej pšenice, rok úrody 2025_Obilné silo Kežmarok
- Opis: Predmetom zákazky je nákup a naskladnenie potravinárskej pšenice (zrno pšenice potravinárskej), rok úrody 2025, minimálne trieda kvality A štandardná, v požadovanom predpokladanom množstve 8 000 ton pre Obilné silo Kežmarok. Súčasťou predmetu zákazky sú i služby súvisiace s dodaním, ktorými sa rozumie balenie, doprava a vykládka na mieste určenia. Podrobne uvedené v Súťažných podkladoch, Zväzok III. Opis predmetu zákazky.
- Druh zákazky: Tovary
-
Rozsah obstarávania
- Množstvo: 8000
- Jednotka: tona
- Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 1 855 840
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Pšenica
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Ulica: Obilné silo Kežmarok
- Ulica: Slavkovská 36
- Mesto: Kežmarok
- PSČ: 06001
- Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Podmienky elektronickej aukcie
- Použitie elektronickej aukcie : áno
- Opis elektronickej aukcie: Verejný obstarávateľ použije pri zadávaní zákazky elektronickú aukciu podľa § 54 zákona o verejnom obstarávaní. Elektronická aukcia sa bude vykonávať prostredníctvom elektronických zariadení na internete prostredníctvom EPVO a jeho programového vybavenia pre evoAukciu.
- Elektronická aukcia (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/532570
-
Dohoda o vládnom obstarávaní
- Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, s opätovným otvorením súťaže
- Dynamický nákupný systém: Žiadny
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 3
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: 1. Rámcovú dohodu verejný obstarávateľ uzavrie s tromi účastníkmi. Rámcovú dohodu možno uzavrieť s nižším počtom uchádzačov len za predpokladu, že ostatné predložené ponuky sú neprijateľné. Na základe Rámcovej dohody uzavretej s viacerými hospodárskymi subjektmi bude verejný obstarávateľ zadávať zákazku opätovným otvorením súťaže v súlade s § 83 ods. 5 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní. 2. Verejný obstarávateľ je oprávnený na základe svojich potrieb určovať množstvo a rozsah dodávky tovaru, množstvá tovaru určené počas verejnej súťaže sú iba predpokladané a nemožno ich považovať za záväzné v žiadnom rozsahu. Verejný obstarávateľ nie je povinný zakúpiť predpokladané množstvo tovaru podľa Rámcovej dohody, ani vyčerpať predpokladaný maximálny finančný objem Rámcovej dohody. Celkové zakúpené množstvo predmetu Rámcovej dohody bude závisieť od potrieb verejného obstarávateľa počas platnosti a účinnosti Rámcovej dohody.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Iné
- Opis podmienky účasti: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 Zákona. Ich splnenie preukáže podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 alebo ods. 5 Zákona a § 32 ods. 7 a ods. 8 Zákona. Uchádzač vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov v zmysle § 152 ods. 1 Zákona. 2. Podľa § 37 ods. 3 Zákona skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 3. Z dôvodu, že verejný obstarávateľ nemá postavenie orgánu verejnej moci, neuplatňuje tretí odsek § 32 Zákona nakoľko nie je oprávneným subjektom získavať určité doklady z informačných systémov verejnej správy. 4. Verejný obstarávateľ aplikuje v tomto Verejnom obstarávaní ust. § 10 ods. 4 Zákona (uchádzač alebo člen skupiny dodávateľov nesmie mať sídlo v treťom štáte, s ktorým nemá Slovenská republika alebo Európska únia uzavretú medzinárodnú zmluvu zaručujúcu rovnaký a účinný prístup k verejnému obstarávaniu v tomto treťom štáte pre hospodárske subjekty so sídlom v Slovenskej republike). 5. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predložením JED-u. V takom prípade vždy vyplní časti I. až III. a VI. JED-u. Verejný obstarávateľ neumožňuje vyplniť len oddiel ? v časti IV. JED-u.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: Technická alebo odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. a) Zákona
- Opis podmienky účasti: Zoznam dodávok tovaru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Týmto spôsobom uchádzač preukáže realizáciu dodávok tovarov rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky (potravinárska pšenica/zrno pšenice potravinárskej) za predchádzajúce 3 roky v minimálnej úhrnnej hodnote vo výške 1 500 000 EUR bez DPH. Za vyhlásenie verejného obstarávania sa považuje zverejnenie oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku Európskej únie. Prepočet inej meny na EUR za rozhodné obdobie sa bude odvíjať podľa kurzu ECB (Európskej centrálnej banky) aktuálneho v dobe, kedy došlo ku skutočnosti rozhodujúcej pre preukázanie splnenia relevantnej podmienky účasti na preukázanie technickej a odbornej spôsobilosti (napr. deň odovzdania stavby, deň zdaniteľného plnenia, ...). V prípade dodania tovaru, ktorého začiatok alebo koniec nespadá do rozhodného obdobia, bude uchádzačovi započítaná pre splnenie podmienky len výška nákladov spadajúcich do rozhodného obdobia.
- Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Komisia vyhodnotí ponuky na základe najnižšej celkovej ceny predmetu zákazky (EUR bez DPH) v príslušnej časti podľa § 44 ods. 3 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní. Úspešnými budú ponuky uchádzačov, ktorí poskytnú verejnému obstarávateľovi najnižšie ceny za predmet zákazky bez dane z pridanej hodnoty a umiestnia sa na 1. až 3. mieste podľa zostaveného poradia podľa výšky ponukovej ceny vzostupne. Poradie ostatných uchádzačov sa zostaví podľa výšky ponukovej ceny vzostupne od 4 po x, kde x je počet uchádzačov. Nižší počet úspešných ponúk ako 3, môžu byť vyhodnotené ponuky len za predpokladu, že ostatné predložené ponuky sú neprijateľné.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena predmetu zákazky
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Uchádzačom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba vystupujúca voči verejnému obstarávateľovi samostatne alebo skupina fyzických osôb/právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Pred podpisom Rámcovej dohody sa vyžaduje, aby skupina dodávateľov z dôvodu riadneho plnenia Rámcovej dohody uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu v súlade s platnými právnymi predpismi, ktorá bude zaväzovať zmluvné strany, aby ručili spoločne a nerozdielne za záväzky voči verejnému obstarávateľovi vzniknuté pri realizácii predmetu zákazky.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povinná
- Podmienky plnenia zmluvy: Podrobné vymedzenie podmienok plnenia zmluvy je uvedené v Súťažných podkladoch, Zväzok III. Opis predmetu zákazky a Zväzok IV. Obchodné podmienky.
-
Elektronický katalóg
- Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Poľnonákup TATRY, a.s.)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Poľnonákup TATRY, a.s.)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 23.05.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 08:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 23.05.2025
- Čas otvárania ponúk: 08:15
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk, resp. ich odšifrovanie a sprístupnenie, elektronicky, spôsobom určeným funkcionalitou EPVO sa uskutoční v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní. V zmysle § 54 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní pri použití elektronickej aukcie je otváranie ponúk podľa § 52 zákona o verejnom obstarávaní neverejné, údaje podľa § 52 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní komisia nezverejňuje a zápisnica podľa § 52 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní sa neodosiela
- Miesto otvárania ponúk: Miestom „on-line“ sprístupnenia ponúk je webová adresa: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/532570 a totožná ako pri predkladaní ponúk.
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ požaduje viazanosť ponuky zabezpečiť zábezpekou ponuky v zmysle § 46 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, a to v súlade s § 46 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní vo výške 50 000,00 EUR (slovom: päťdesiattisíc eur), resp. ekvivalent v inej mene. Zábezpeka je poskytnutie bankovej záruky, poistenie záruky alebo zloženie finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa v banke alebo v pobočke zahraničnej banky.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/532570
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/532570
- Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: Informačný systém Elektronická platforma (tiež ako “EPVO” alebo aj “e-platforma”) prevádzkovaný Úradom podpredsedu vlády Slovenskej republiky pre Plán obnovy a znalostnú ekonomiku.
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Poľnonákup TATRY, a.s.)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Poľnonákup TATRY, a.s.)
-
Preskúmanie
-
Lehoty na preskúmanie
- Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
-
Organizácia pre preskúmanie
- ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
-
Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
- ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)