„Dodávka potravín pre Základnú školu Alexandra Dubčeka v Bratislave - Čerstvá zelenina, zemiaky, čerstvé ovocie a orechy“

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: „Dodávka potravín pre Základnú školu Alexandra Dubčeka v Bratislave - Čerstvá zelenina, zemiaky, čerstvé ovocie a orechy“
Kód zákazky: VO/1/2025
Kód oznámenia: 7032 - MST
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 03200000-3
Predpokladaná hodnota: 48 621,15 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 19.5.2025 10:00
Vyhlásenie: 23.4.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Majerníkova
84105 Bratislava - mestská časť Karlova Ves
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Majerníkova Bratislava - mestská časť Karlova Ves 84105 Slovensko Základná škola Alexandra Dubčeka so sídlom Majerníkova 62, 841 05 Bratislava – mestská časť Karlova Ves
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je dodávka potravín pre Základnú školu Alexandra Dubčeka, jedná sa o čerstvú zeleninu, zemiaky, čerstvé ovocie a orechy. Bližší opis predmetu zákazky a podmienky dodania sú uvedené v časti B.1 a B.3 súťažných podkladov.

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1347988
1. Základné údaje
  • Organizácia: Základná škola Alexandra Dubčeka, Majerníkova 62, Bratislava (ID: 21999)
  • Zákazka: „Dodávka potravín pre Základnú školu Alexandra Dubčeka v Bratislave - Čerstvá zelenina, zemiaky, čerstvé ovocie a orechy“ (ID: 532499)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: 09f1378a-05e3-45d3-8c6e-7319830b1575
  • Identifikátor verzie oznámenia: 441dbeb6-00f4-42bf-a650-630191afd0c0
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.7
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Základná škola Alexandra Dubčeka, Majerníkova 62, Bratislava
  • IČO: 31780504
  • DIČ: 2020987001
  • Adresa
  • Ulica: Majerníkova
  • Číslo: 62
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Karlova Ves
  • PSČ: 84105
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: jessi.adaskova@gmail.com
  • Telefónne číslo: +421911953281
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Základná škola Alexandra Dubčeka, Majerníkova 62, Bratislava)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Vzdelávanie
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/2702
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.3 Opis
  • Referenčné číslo: VO/1/2025
  • Názov: „Dodávka potravín pre Základnú školu Alexandra Dubčeka v Bratislave - Čerstvá zelenina, zemiaky, čerstvé ovocie a orechy“
  • Opis: Predmetom zákazky je dodávka potravín pre Základnú školu Alexandra Dubčeka, jedná sa o čerstvú zeleninu, zemiaky, čerstvé ovocie a orechy. Bližší opis predmetu zákazky a podmienky dodania sú uvedené v časti B.1 a B.3 súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • 4.1.4 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 48 621.15
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Obilniny, zemiaky, zelenina, ovocie a orechy
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 03212100, 03221000, 03222200, 03222300, 03222110
  • 4.1.5 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Karlova Ves
  • PSČ: 84105
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Základná škola Alexandra Dubčeka v Bratislave so sídlom: Majerníkova 62, 841 05 Bratislava – mestská časť Karlova Ves
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Čisto vnútroštátne dôvody na vylúčenie
  • Opis/spôsob preukazovania: V súlade s § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní, verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia: a) nebol on, ani jeho štatutárny orgán, ani člen štatutárneho orgánu, ani člen dozorného, orgánu, ani prokurista právoplatne odsúdený za trestný čin korupcie, trestný čin poškodzovania finančných záujmov Európskych spoločenstiev, trestný čin legalizácie príjmu z trestnej činnosti, trestný čin založenia, zosnovania a podporovania zločineckej skupiny, trestný čin založenia, zosnovania alebo podporovania teroristickej skupiny, trestný čin terorizmu a niektorých foriem účasti na terorizme, trestný čin obchodovania s ľuďmi, trestný čin, ktorého skutková podstata súvisí s podnikaním alebo trestný čin machinácie pri verejnom obstarávaní a verejnej dražbe, b) nemá evidované nedoplatky na poistnom na sociálne poistenie a zdravotná poisťovňa neeviduje voči nemu pohľadávky po splatnosti podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. V súlade s § 32 ods. 2 ZVO, uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 odseku 1: a) písm. a) doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, b) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, c) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, d) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, e) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky, f) písm. f) doloženým čestným vyhlásením. Úrad pre verejné obstarávanie vedie zoznam hospodárskych subjektov, ktorí preukázali splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 písm. a) až f) a ods. 2, 4 a 5 ZVO a ktorí o zapísanie do zoznamu hospodárskych subjektov požiadali. Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa prvej vety zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. V súlade s § 32 ods. 7 ZVO podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) ZVO musí spĺňať aj iná osoba ako osoba podľa odseku § 32 ods. 1 písm. a) ZVO, ak táto osoba má právo za ňu konať, práva spojené s rozhodovaním alebo kontrolou v hospodárskom subjekte, ktorý sa chce zúčastniť verejného obstarávania. Splnenie podmienky účasti podľa prvej vety preukazuje uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi predložením čestného vyhlásenia alebo vyhlásenia podľa odseku 5, ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, ako súčasť ponuky alebo v žiadosti o účasť. V čestnom vyhlásení alebo vyhlásení uchádzač alebo záujemca uvedie zoznam osôb podľa prvej vety. (Vzor čestného vyhlásenia je uvedený v súťažných podkladoch k tejto zákazke) Upozornenie: Uchádzač predloží len čestné vyhlásenie alebo vyhlásenie, výpis z Registra trestov verejný obstarávateľ nevyžaduje. V zmysle § 39 ods. 1 ZVO, hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom predložením jednotného európskeho dokumentu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 55 ods. 1 ZVO.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Verejná súťaž
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: „Dodávka potravín pre Základnú školu Alexandra Dubčeka v Bratislave - Čerstvá zelenina, zemiaky, čerstvé ovocie a orechy“
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: VO/1/2025
  • Názov : „Dodávka potravín pre Základnú školu Alexandra Dubčeka v Bratislave - Čerstvá zelenina, zemiaky, čerstvé ovocie a orechy“
  • Opis: Predmetom zákazky je dodávka potravín pre Základnú školu Alexandra Dubčeka, jedná sa o čerstvú zeleninu, zemiaky, čerstvé ovocie a orechy. TECHNICKÉ POŽIADAVKY VEREJNÉHO OBSTARÁVATEĽA: Úspešný uchádzač je povinný dodávať tovar, ktorý zodpovedá Slovenským technickým normám a/alebo normám EÚ a je výlučne v 1. akostnej triede. Predávajúci je povinný dodávať všetky svoje plnenia Kupujúcemu zodpovedne, riadne a včas, odborne, hospodárne a s náležitou starostlivosťou. Minimálne požiadavky: Dodávané všeobecné potraviny nesmú javiť znaky: • vlhkosti • porušenia obalu Verejný obstarávateľ (kupujúci) pri realizácii dodávok uchádzačom (predávajúcim) bude vykonávať kontrolu preberaného tovaru z dôvodu overenia, či dodaný tovar má požadovanú kvalitu a spĺňa parameter čerstvosti (overením aký čas zostáva do dátumu spotreby, resp. minimálnej trvanlivosti). Tovar bude preberať na základe senzorickej analýzy (na základe zmyslového posúdenia farby, vône tovaru). Ak uchádzač (predávajúci) poruší zásadu čerstvosti a kvality dodávaného tovaru, verejný obstarávateľ (kupujúci) tento nepreberie a bude to považovať za podstatné porušenie Rámcovej dohody a verejný obstarávateľ (kupujúci) bude mať právo odstúpiť od Rámcovej dohody. Uchádzač musí pri plnení tejto zákazky postupovať v súlade s platnými právnymi predpismi SR a EÚ a taktiež musí dodržiavať príslušné platné predpisy týkajúce sa hygienických požiadaviek podľa osobitných predpisov na skladovanie, manipuláciu a dopravu potravín a ich uvádzanie na trh v Slovenskej republike, resp. uvádzanie na trh a vývoz do členských štátov Európskej únie, nakladania s odpadmi atď. Všetky tovary požadované verejným obstarávateľom, ich balenie, označovanie, preprava atď. musia spĺňať požiadavky Potravinového kódexu SR a zákona č. 152/1995 Z. z. o potravinách v znení neskorších predpisov. SÚVISIACE SLUŽBY Zabezpečenie dopravy, čím sa rozumie doprava tovaru do miesta plnenia určeného verejným obstarávateľom podľa objednávky. Zabezpečenie vykládky, čím sa rozumie vyloženie dodaného tovaru na určené miesto v objekte pracoviska verejného obstarávateľa. Predpokladané množstvá predmetu zákazky, ktoré sú uvedené v prílohe samostatného súpisu návrhov na plnenie kritérií sú iba orientačné a budú verejným obstarávateľom upravované počas platnosti Rámcovej dohody podľa aktuálnych potrieb. SPÔSOB PLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY Plnenie Rámcovej dohody sa bude realizovať formou samostatných telefonických objednávok verejného obstarávateľa a jeho aktuálnych potrieb. Predmetom fakturácie bude len skutočne objednaný riadne a včas dodaný druh tovaru ako aj skutočne objednané a dodané množstvo tovaru podľa nevyhnutnej potreby verejného obstarávateľa počas trvania Rámcovej dohody. V prípade ak úspešný uchádzač nedokáže v čase objednávky dodať verejnému obstarávateľovi požadované balenie niektorej z položiek predmetu zákazky uvedených v tejto časti súťažných podkladov, môže požadované balenie nahradiť možným prípustným balením maximálne ± 20% z pôvodného balenia, pričom cena za možné prípustné balenie bude vypočítaná z ceny za mernú jednotku príslušnej položky predmetu zákazky uvedenej v jeho kalkulácii ponukovej ceny, ktorá bude tvoriť prílohu č. 1 k Rámcovej dohode. EKVIVALENTNÉ VÝROBKY Predmet zákazky je v celom rozsahu opísaný tak, aby bol presne a zrozumiteľne špecifikovaný. Ak niektorý z použitých parametrov, alebo rozpätie parametrov identifikuje konkrétny typ výrobku, alebo výrobok konkrétneho výrobcu, verejný obstarávateľ umožní nahradiť takýto výrobok ekvivalentným výrobkom pod podmienkou, že ekvivalentný výrobok bude v rovnakej alebo vyššej kvalite. Pri výrobkoch konkrétnej značky, uchádzač môže predložiť aj ekvivalenty inej značky v rovnakej alebo vyššej kvalite. V týchto prípadoch je uchádzač povinný vo svojej ponuke presne špecifikovať, o ktoré výrobky ide a musí zároveň presne uviesť, ktoré výrobky použije pri plnení zákazky s verejným obstarávateľom. Zároveň uvedie presné parametre, vlastnosti atď., aby mohol verejný obstarávateľ posúdiť, či ponúkaný výrobok bude spĺňať úžitkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktoré sú uvedené výrobky určené a či sú v rovnakej alebo vyššej kvalite ako tie, ktoré boli uvedené v týchto podkladoch. Uchádzač, ktorý nedodrží požiadavky uvedené v časti B.1 súťažných podkladov na predmet zákazky bude z vyhodnotenia vylúčený, resp. bude vylúčená jeho ponuka. V prípade, ak nedodrží požiadavky uvedené v časti B1 súťažných podkladov počas plnenia Rámcovej dohody, bude to považované za podstatné porušenie Rámcovej dohody a verejný obstarávateľ bude mať právo od Rámcovej dohody odstúpiť. Bližšie informácie a podmienky dodania predmetu zákazky sú uvedené v Návrhu Rámcovej dohody, ktorá tvorí prílohu týchto súťažných podkladov. Bližší opis predmetu zákazky a podmienky dodania sú uvedené v časti B.1 a B.3 súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 48 621.15
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Obilniny, zemiaky, zelenina, ovocie a orechy
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 03212100, 03221000, 03222000, 03222110, 03222200, 03222300
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Karlova Ves
  • PSČ: 84105
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Základná škola Alexandra Dubčeka so sídlom Majerníkova 62, 841 05 Bratislava – mestská časť Karlova Ves
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dátum ukončenia: 31.12.2025
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium: Najnižšia cena (cena celkom za celý predmet zákazky) - hodnotí sa výška celkovej ceny za dodanie celého predmetu zákazky, vrátane poskytnutia všetkých, s tým súvisiacich služieb (dopravy/dodávky na miesto dodania, vykládky dodaného tovaru, príslušných daní a iných platieb, náklady na balenie a pod.). Uchádzač určí jeho ponukovú cenu tak, že ocení tabuľku - kalkulácia ponukovej ceny, ktorá tvorí prílohu k Samostatnému návrhu na plnenie kritérií. Jeho výsledná ponuková cena je teda súčtom cien všetkých položiek uvedených v tabuľke – kalkulácia ponukovej ceny (pri dodržaní tam uvedených množstiev (kusov, m. j. a pod.). T. z. uchádzač vždy doplní jeho jednotkovú cenu za položku, ktorú vynásobí uvedeným množstvom (kusmi, m. j. a pod.) a súčet cien všetkých jednotlivých položiek bude jeho ponukovou cenou. Ponuková cena uchádzača musí zahŕňať všetky náklady na dodanie predmetu obstarávania verejnému obstarávateľovi v zmysle týchto podkladov (napr. vrátane dodávky na miesto dodania, vykládky dodaného tvaru, príslušných daní a iných platieb, náklady na balenie a pod.). Pre určenie ponukovej ceny je potrebné naceniť zákazku tak, ako je uvedené v kalkulácií ponukovej ceny - t.z. pre určenie rozsahu predmetu zákazky je prioritná kalkulácia ponukovej ceny!
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena (cena celkom za celý predmet zákazky s DPH)
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: Bližšie uvedené v časti B.3 (OBCHODNÉ PODMIENKY DODANIA PREDMETU OBSTARÁVANIA) súťažných podkladov.
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 19.05.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 19.05.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:30
  • Opis otvárania ponúk: On-line sprístupnenia sa budú môcť zúčastniť všetci uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Systém IS EVO všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk pošle zápisnicu z otvárania ponúk, ktorá obsahuje údaje zverejnené na otváraní ponúk (v sekcii komunikácia – podané žiadosti). Bude zverejnený počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom; ostatné údaje uvedené v ponuke vrátane obchodného mena alebo názvu, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytu všetkých uchádzačov sa nezverejňujú. Ak sa ponuky predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku podľa § 20 ZVO, umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie, a to v rozsahu podľa predchádzajúcej vety. Upozornenie: Verejný obstarávateľ nežiada zašifrovanie ponuky V prípade, ak uchádzač svoju predloženú ponuku zašifroval heslom a svoju ponuku neodšifroval pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk bude jeho ponuka v zmysle § 49 ods. 4 písm. b) ZVO vylúčená.
  • Miesto otvárania ponúk: systém IS EVO
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/532499
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/532499
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)