Rekonštrukcia športovej infraštruktúry ZŠ Hriňová

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Rekonštrukcia športovej infraštruktúry ZŠ Hriňová
Kód zákazky: 01/2025/PLZ
Kód oznámenia: 6818 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45236110-4
Predpokladaná hodnota: 307 135,92 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 14.5.2025 15:00
Vyhlásenie: 16.4.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Hriňová
Adresa: Partizánska 1612
96205 Hriňová
NUTS: SK032 - Banskobystrický kraj
Miesto dodania: Partizánska Hriňová 96205 Slovensko Kraj: Banskobystrický, Okres: Detva, Mesto Hriňová, Miesto: ulica Školská, parcela C-KN č. 22172, LV č. 3057
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác – stavebné úpravy a udržiavacie práce na existujúcich exteriérových športových plochách a ihriskách v rámci areálu základnej školy v Hriňovej. Stavba sa člení na 4 hlavné celky: SO 01 - atletický sektor – skok do diaľky SO 02 - bežecká rovinka s atletickým oválom SO 03 - multifunkčné ihrisko SO 04 - basketbalové ihrisko Podrobné riešenie je spracované v projektovej dokumentácii (Príloha č.7) a výkaze výmer (Príloha č.2), ktorá je súčasťou Výzvy na predloženie cenovej ponuky/Súťažných podkladov.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Mesto Hriňová

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1347462
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Hriňová (ID: 67499)
  • Zákazka: Rekonštrukcia športovej infraštruktúry ZŠ Hriňová (ID: 532238)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 76ed8054-51a4-4a24-a517-9b757281cfb1
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Hriňová
  • IČO: 00319961
  • DIČ: 2021318695
  • Adresa
  • Ulica: Partizánska
  • Číslo: 1612
  • Mesto: Hriňová
  • PSČ: 96205
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • Kontaktné miesto : Ing. Martina Babicová
  • E-mail: martina@euprojekty.sk
  • Telefónne číslo: +421903564643
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Hriňová)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/5318
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 01/2025/PLZ
  • Názov: Rekonštrukcia športovej infraštruktúry ZŠ Hriňová
  • Opis: Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác – stavebné úpravy a udržiavacie práce na existujúcich exteriérových športových plochách a ihriskách v rámci areálu základnej školy v Hriňovej. Stavba sa člení na 4 hlavné celky: SO 01 - atletický sektor – skok do diaľky SO 02 - bežecká rovinka s atletickým oválom SO 03 - multifunkčné ihrisko SO 04 - basketbalové ihrisko Podrobné riešenie je spracované v projektovej dokumentácii (Príloha č.7) a výkaze výmer (Príloha č.2), ktorá je súčasťou Výzvy na predloženie cenovej ponuky/Súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 307 135.92
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe plôch pre športové ihriská
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Školská
  • Mesto: Hriňová
  • PSČ: 96205
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Kraj: Banskobystrický, Okres: Detva, Mesto Hriňová, Miesto: ulica Školská, parcela C-KN č. 22172, LV č. 3057
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nespĺňa podmienky účasti podľa § 32 ods.1 písm. e) a f), alebo ak u neho existuje dôvod na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. f) Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 , písm. e) a f) nasledovne: 16.1 Uchádzač musí mať oprávnenie na výkon činnosti v rozsahu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky - §32 ods. 1 písm. e) – verejný obstarávateľ si túto skutočnosť overí v súlade s platnou legislatívou po predložení ponúk. 16.2 Uchádzač nesmie mať uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu - §32 ods. 1 písm. f) – verejný obstarávateľ si túto skutočnosť overí v súlade s platnou legislatívou po predložení ponúk - doloženým čestným vyhlásením – Príloha č.4. Uchádzač nie je povinný v zmysle § 32, ods. 3 predkladať doklady podľa § 32, ods. 2, písm. e), a f), verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. Netýka sa subjektov so sídlom alebo miestom podnikania mimo Slovenskej republiky. Hospodársky subjekt zapísaný v zozname hospodárskych subjektov nie je povinný predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti, týkajúce sa osobného postavenia určené verejným obstarávateľom. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Ak má uchádzač alebo záujemca sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z uvedených dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Doklady môže uchádzač nahradiť: a) Jednotným európskym dokumentom Jednotný európsky dokument pre verejné obstarávanie (JED) predstavuje na účely zákona o verejnom obstarávaní dokument, ktorým hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené verejným obstarávateľom. Ak uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie alebo technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť (ak sa uvedené uplatňuje) prostredníctvom inej osoby, uchádzač je povinný predložiť JED aj pre túto osobu, za predpokladu, že nepredložia konkrétne doklady v rámci svojej ponuky. V prípade, ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, je potrebné predložiť JED pre každého člena skupiny osobitne, za predpokladu, že nepredložia konkrétne doklady v rámci svojej ponuky. Hospodársky subjekt môže v časti IV. JED-u uviesť tzv. „globálny údaj pre všetky podmienky účasti“, bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. Uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi na základe výzvy doklady/dokumenty, ktoré nahradil JED-om. Postačuje, keď hospodársky subjekt uvedie nasledovné: „Spĺňa požadované podmienky účasti › ÁNO“. b) Čestným vyhlásením podľa § 110 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Uchádzač poskytne verejnému obstarávateľovi na základe výzvy doklady/dokumenty, ktoré nahradil čestným vyhlásením. Ak uchádzač preukazuje finančné a ekonomické postavenie alebo technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť (ak sa uvedené uplatňuje) prostredníctvom inej osoby, uchádzač je povinný predložiť čestné vyhlásenie aj pre túto osobu, za predpokladu, že nepredložia konkrétne doklady v rámci svojej ponuky, alebo JED. V prípade, ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, je potrebné predložiť čestné vyhlásenie pre každého člena skupiny osobitne, za predpokladu, že nepredložia konkrétne doklady v rámci svojej ponuky, alebo JED. Verejný obstarávateľ nevyžaduje od subdodávateľov preukázanie splnenia podmienok účasti podľa § 32 ods.1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní. To neplatí pre subdodávateľov, ktorých kapacity alebo zdroje uchádzač využíva k preukázaniu splnenia podmienok účasti podľa s § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. V takom prípade musia subdodávatelia spĺňať podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní v rozsahu podľa bodu 16 tejto výzvy a uchádzač je povinný predložiť JED alebo čestné vyhlásenie podľa písmena b) tohto bodu výzvy aj pre takéhoto subdodávateľa, za predpokladu, že nepredloží konkrétne doklady v rámci svojej ponuky. Preukazovanie podmienok účasti ohľadne osobného postavenia je voči verejnému obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa § 152 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní, t.j. prostredníctvom zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov, vedenom Úradom pre verejné obstarávanie.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Rekonštrukcia športovej infraštruktúry ZŠ Hriňová
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 01/2025/PLZ
  • Názov : Rekonštrukcia športovej infraštruktúry ZŠ Hriňová
  • Opis: Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác – stavebné úpravy a udržiavacie práce na existujúcich exteriérových športových plochách a ihriskách v rámci areálu základnej školy v Hriňovej. Stavba sa člení na 4 hlavné celky: SO 01 - atletický sektor – skok do diaľky SO 02 - bežecká rovinka s atletickým oválom SO 03 - multifunkčné ihrisko SO 04 - basketbalové ihrisko Podrobné riešenie je spracované v projektovej dokumentácii (Príloha č.7) a výkaze výmer (Príloha č.2), ktorá je súčasťou Výzvy na predloženie cenovej ponuky/ Súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 307 135.92
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe plôch pre športové ihriská
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Školská
  • Mesto: Hriňová
  • PSČ: 96205
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Kraj: Banskobystrický, Okres: Detva, Mesto Hriňová, Miesto: ulica Školská, parcela C-KN č. 22172, LV č. 3057
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 4
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: §34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2.bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené, Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; Za rozhodné obdobie, t.j. predchádzajúcich 5 rokov sa považuje posledných 5 priebežných rokov, ktoré sa rátajú spätne odo dňa vyhlásenia tohto verejného obstarávania. Uchádzač predloží k zoznamu potvrdenia (referenčné listy) na zákazky rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky (stavebné práce na pozemných stavbách) v kumulatívnej hodnote minimálne 300 000,00 € bez DPH pričom minimálne 1 (jedna) z nich na stavbu pre športové použitie v minimálnej výške 100 000,00 € bez DPH Zoznam stavebných prác bude podpísaný uchádzačom a predložený ako originál alebo úradne osvedčená kópia. Ak obdobie realizácie prekračuje uvedené roky, je potrebné v zozname stavebných prác uviesť adekvátny finančný objem za požadované obdobie, nakoľko verejný obstarávateľ bude hodnotiť iba finančný objem prác realizovaných v uvedenom období. UPOZORNENIE! Verejný obstarávateľ pri vyhodnotení splnenia podmienok účasti uchádzačov ktoré sa týkajú technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO, zohľadní referencie uchádzačov alebo záujemcov uvedené v evidencii referencií podľa § 12 ZVO, ak takéto referencie ku dňu predloženia ponuky uchádzač v ponuke identifikuje. V prípade, že v rámci realizácie zákazky boli realizované aj práce iného charakteru ako je hlavný predmet Zákazky, musí byť zo zoznamu stavebných prác resp. z potvrdenia odberateľa pre objektívne posúdenie splnenia podmienky účasti zrejmá hodnota stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky. V prípade, že zákazka bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.) musí byť zo zoznamu stavebných prác resp. z potvrdenia odberateľa pre objektívne posúdenie splnenia podmienky účasti zrejmé, v akom finančnom objeme boli realizované stavebné práce počas stanoveného referenčného obdobia. Verejný obstarávateľ odporúča, aby predložené dôkazy o plnení potvrdenie odberateľa ktorý nebol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ obsahovali nasledovné údaje: a) meno a priezvisko, obchodné meno alebo názov, adresu pobytu alebo sídlo, identifikačné číslo dodávateľa, b) názov odberateľa, c) stručnú identifikáciu plnenia podľa zmluvy alebo rámcovej dohody, d) miesto, cenu a lehoty dodania plnenia podľa zmluvy, e) zhodnotenie uskutočnených prác podľa obchodných podmienok, f) dátum vyhotovenia. Potvrdenie odberateľa, ktorý nebol verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom bude podpísané odberateľom a predložené ako originál resp. úradne osvedčená kópia. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo overiť predložené referencie u odberateľov uvedených v zozname, ktorí boli s uchádzačom v obchodnom styku v súvislosti s plnením zmlúv uvedených v zozname. V prípade, ak verejný obstarávateľ preukázateľne zistí, že uchádzač svoj záväzok nesplnil riadne a včas, v súlade s uzatvorenými zmluvami, bude sa to považovať za porušenie povinnosti uchádzača uvádzať pravdivé a úplné údaje a za dôvod na vylúčenie uchádzača zo súťaže. Uchádzač môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby v súlade s § 34 ods. 3 zákona. Ak ide o požiadavku v zmysle § 34 ods. 1 písm. g), uchádzač môže využiť kapacity inej osoby len, ak táto bude reálne vykonávať stavebné práce alebo služby, na ktoré sa kapacity vyžadujú. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, preukazuje splnenie podmienok účasti technická alebo odborná spôsobilosť, spoločne. Podrobnejšie informácie sú uvedené vo Výzve na predloženie ponuky/súťažné podklady, bod 16. Podmienky účasti.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Úspešnou bude ponuka s najnižšou cenou v Eur s DPH Poradie ponúk bude určené zostupne od najnižšej po najvyššiu ponúkanú cenu. Na prvom mieste sa umiestni ponuka uchádzača s najnižšou ponúkanou cenou.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena v Eur s DPH za predmet zákazky
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Podmienky plnenia zmluvy: Cenu za zhotovenie Diela uhradí objednávateľ na základe dvoch faktúr: čiastkovej, ktorú je zhotoviteľ oprávnený vystaviť a doručiť objednávateľovi po preinvestovaní 50% z ceny diela a záverečnej, ktorú zhotoviteľ vystaví a doručí objednávateľovi po riadnom vykonaní všetkých prác, ktoré boli dokončené, odskúšané a odsúhlasené zástupcom objednávateľa. Zhotoviteľ je povinný preukázať sa pred podpisom tejto zmluvy poistnou zmluvou o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú voči objednávateľovi vo výške 300 000 Eur pri zhotovovaní diela a túto zmluvu mať uzatvorenú (platnú a účinnú) počas účinnosti tejto zmluvy. Ďalšie podmienky zmluvy sú súčasťou prílohy č. 3 - Zmluva o dielo (návrh).
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Mesto Hriňová)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Mesto Hriňová)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 14.05.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 15:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 14.05.2025
  • Čas otvárania ponúk: 15:00
  • Opis otvárania ponúk: Ak sa ponuky predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku podľa § 20, umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie.
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční on line.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/532238
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/532238
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/532238
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Mesto Hriňová)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Mesto Hriňová)
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)