Vodozádržné opatrenia ZŠ Školská

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Vodozádržné opatrenia ZŠ Školská
Kód zákazky: DL_VOD
Kód oznámenia: 6652 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45220000-5
Predpokladaná hodnota: 372 963,70 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 5.5.2025 11:00
Vyhlásenie: 14.4.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Obec Dunajská Lužná
Adresa: Jánošíkovská
90042 Dunajská Lužná
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Jánošíkovská Dunajská Lužná 90042 Slovensko Obec Dunajská Lužná
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky sú vodozádržné opatrenia pre všetky budovy areálu, zameriava sa najmä na dažďovú vodu zo striech, ale aj vodozádržné a vodopriepustné povrchy. Cieľom je dotvoriť funkčný priestor, reagovať na adaptáciu na zmenu klímy a podporiť zelenú a modrú infraštruktúru. Hlavnými navrhovanými prvkami sú dažďové záhrady, ktoré spĺňajú nasledovné funkcie: - mikroklimatická a vodozádržná funkcia (manažment dažďovej vody a biodiverzita) - izolačná funkcia (izolačná zeleň - krovitá a stromová etáž, eliminácia pohľadov, hluku) - senzorická funkcia (aromatická, vizuálna) - psychologická funkcia (upokojenie, navnímanie)

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Obec Dunajská Lužná

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1347067
1. Základné údaje
  • Organizácia: Obec Dunajská Lužná (ID: 68961)
  • Zákazka: Vodozádržné opatrenia ZŠ Školská (ID: 531963)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: b41263b0-6935-4c31-bb95-37e1ae5a7c8e
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Obec Dunajská Lužná
  • IČO: 00400009
  • DIČ: 2020663755
  • Adresa
  • Ulica: Jánošíkovská
  • Číslo: 7
  • Mesto: Dunajská Lužná
  • PSČ: 90042
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: mikuscak@visions.cc
  • Telefónne číslo: 0918600969
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Obec Dunajská Lužná)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/6473
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: DL_VOD
  • Názov: Vodozádržné opatrenia ZŠ Školská
  • Opis: Predmetom zákazky sú vodozádržné opatrenia pre všetky budovy areálu, zameriava sa najmä na dažďovú vodu zo striech, ale aj vodozádržné a vodopriepustné povrchy. Cieľom je dotvoriť funkčný priestor, reagovať na adaptáciu na zmenu klímy a podporiť zelenú a modrú infraštruktúru. Hlavnými navrhovanými prvkami sú dažďové záhrady, ktoré spĺňajú nasledovné funkcie: - mikroklimatická a vodozádržná funkcia (manažment dažďovej vody a biodiverzita) - izolačná funkcia (izolačná zeleň - krovitá a stromová etáž, eliminácia pohľadov, hluku) - senzorická funkcia (aromatická, vizuálna) - psychologická funkcia (upokojenie, navnímanie)
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 372 963.70
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Inžinierske práce a stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45111240, 45232452, 45232121
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Obec Dunajská Lužná
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon alebo ZVO) sa verejného obstarávania môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia zadefinované v § 32 ods. 1 ZVO. Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti podľa § 32 odseku 1 dokladmi a potvrdeniami v zmysle § 32, ods. 2 ZVO. Uchádzač alebo záujemca so sídlom na území SR nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 ods. 2, ak obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. Uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa § 32 odseku 2 a) až e) ZVO ak ide o uchádzača, ktorého údaje sú dostupné v informačnom systéme verejnej správy podľa osobitného právneho predpisu. Verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu (§ 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii)), pričom verejný obstarávateľ má prístup k týmto dokladom: a) K potvrdeniu o nedoplatkoch na zdravotnom poistení a sociálnom poistení, a teda doklad podľa § 32 ods. 2 písm. b) ZVO uchádzač nie je povinný predkladať. Neplatí to však v prípade, ak právnické osoby a fyzické osoby, nemajú sídlo, miesto podnikania (zapísané v registri) v Slovenskej republike. b) K potvrdeniu miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu, a teda doklad podľa § 32 ods. 2 písm. c) ZVO uchádzač nie je povinný predkladať. Neplatí to však v prípade, ak právnické osoby a fyzické osoby, nemajú sídlo, miesto podnikania (zapísané v registri) v Slovenskej republike. c) K dokladu na preukázanie, že je uchádzač oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, a teda doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) ZVO uchádzač nie je povinný predkladať. Neplatí to však v prípade, ak právnické osoby a/alebo fyzické osoby nemajú sídlo, miesto podnikania (zapísané v registri) v Slovenskej republike. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v odseku 2 alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 ZVO je možné nahradiť podľa § 152 ZVO zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne v zmysle § 37 ZVO. Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. 1 zákona. Verejný obstarávateľ umožňuje vyplniť len globálny údaj ?. V prípade, že uchádzača tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, uchádzač vyplní a predloží samostatný Jednotný európsky dokument s požadovanými informáciami za každého člena skupiny dodávateľov. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní ; osobné postavenie v zmysle § 32 ods. 1 ZVO predloží každý člen skupiny osobitne, pričom splnenie podmienky účasti v zmysle § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Podmienky účasti podľa §32 odseku 1 písm. a) ZVO musí spĺňať aj iná osoba ako osoba podľa odseku 1 písm. a) ZVO, ak táto osoba má právo za ňu konať, práva spojené s rozhodovaním alebo kontrolou v hospodárskom subjekte, ktorý sa chce zúčastniť verejného obstarávania. Splnenie podmienky účasti podľa prvej vety preukazuje uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi predložením čestného vyhlásenia alebo vyhlásenia urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu., ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, ako súčasť ponuky alebo v žiadosti o účasť. V čestnom vyhlásení alebo vyhlásení uchádzač alebo záujemca uvedie zoznam osôb podľa prvej vety. Za osobu podľa bodu 10 sa považuje osoba, ktorá má rozhodujúci vplyv na činnosť uchádzača alebo záujemcu, jeho strategické ciele alebo významné rozhodnutia prostredníctvom vlastníckeho práva, finančného podielu alebo pravidiel, ktorými sa uchádzač alebo záujemca spravuje, pričom rozhodujúcim vplyvom sa rozumie, ak iná osoba podľa odseku 10 a) vlastní väčšinu akcií alebo väčšinový obchodný podiel u uchádzača alebo záujemcu, b) má väčšinu hlasovacích práv u uchádzača alebo záujemcu, c) má právo vymenúvať alebo odvolávať väčšinu členov štatutárneho orgánu alebo dozorného orgánu uchádzača alebo záujemcu alebo d) má právo vykonávať rozhodujúci vplyv na základe dohody uzavretej s uchádzačom alebo záujemcom alebo na základe spoločenskej zmluvy, zakladateľskej listiny alebo stanov, ak to umožňuje právo štátu, ktorými sa táto osoba riadi.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Vodozádržné opatrenia ZŠ Školská
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: DL_VOD
  • Názov : Vodozádržné opatrenia ZŠ Školská
  • Opis: Predmetom zákazky sú vodozádržné opatrenia pre všetky budovy areálu, zameriava sa najmä na dažďovú vodu zo striech, ale aj vodozádržné a vodopriepustné povrchy. Cieľom je dotvoriť funkčný priestor, reagovať na adaptáciu na zmenu klímy a podporiť zelenú a modrú infraštruktúru. Hlavnými navrhovanými prvkami sú dažďové záhrady, ktoré spĺňajú nasledovné funkcie: - mikroklimatická a vodozádržná funkcia (manažment dažďovej vody a biodiverzita) - izolačná funkcia (izolačná zeleň - krovitá a stromová etáž, eliminácia pohľadov, hluku) - senzorická funkcia (aromatická, vizuálna) - psychologická funkcia (upokojenie, navnímanie)
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Inžinierske práce a stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45111240, 45232452, 45232121
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: clim-mitig, water-mar
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: Vzhľadom na predmet zákazky a podmienky účasti je verejné obstarávanie považované za zelené verejné obstarávanie.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Obec Dunajská Lužná
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 10
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Zábezpeka je stanovená pre vo výške 10 000 EUR. Ostatné podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Referencie
  • Opis podmienky účasti: 1) Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO - zoznam stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom - bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia, - bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Podľa bodu 1) - § 34 ods. 1 písm. b) ZVO Zoznamom stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania v súhrnnej celkovej hodnote vo výške PHZ a z toho: a) Minimálne jedna zákazka v oblasti rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky v minimálnom finančnom objeme 150 000 eur bez DPH b) Minimálne jedna zákazka v oblasti rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, ktorej predmetom bol manažment dažďovej vody c) Minimálne jedna zákazka v oblasti rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, ktorej predmetom bol automatický závlahový systém V prípade, ak uchádzač predkladá zmluvu, ktorej realizácia presahuje rozhodné obdobie, t. j. realizácia danej stavby (zmluvy) začala pred viac ako piatimi rokmi, alebo nebola skončená do vyhlásenia verejného obstarávania, uchádzač v zozname uvedie zvlášť rozpočtový náklad iba za tú časť stavebných prác, ktorá bola realizovaná v rozhodnom období. V prípade, ak stavebné práce realizoval záujemca ako člen združenia alebo ako subdodávateľ, vyčísli a započíta iba finančný objem resp. iný požadovaný parameter, realizovaný ním samotným. Pod pojmom stavby rovnakého alebo podobného charakteru sa na účely vyhodnotenia splnenia podmienok účasti myslia stavebné činnosti: budovanie bioretenčných systémov na zadržiavanie zrážkovej vody, budovanie zberných systémov na zadržiavanie zrážkovej vody za účelom jej využitia na vytváranie vodných prvkov a nádrží, na polievanie zelene, podpovrchové vsakovacie a retenčné systémy pozitívne ovplyvňujúce mikroklímu.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Experti
  • Opis podmienky účasti: Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Základné požiadavky na jednotlivých kľúčových odborníkov, preukazujú uchádzači predložením týchto dokladov: - štruktúrované životopisy, - príslušné kópie certifikátov a/alebo dokladov, - zoznam praktických skúseností. Uchádzači predložia predmetné doklady ako sken originálu alebo úradne osvedčenej fotokópie. Verejný obstarávateľ uzná aj iné doklady, ktorými sa preukazuje odborná spôsobilosť kľúčových odborníkov, pokiaľ budú preukazovať požiadavky určené verejným obstarávateľom. Kľúčový odborník č. 1 - stavbyvedúci a) minimálne 5 rokov praxe s výkonom činnosti stavbyvedúceho (po vydaní Osvedčenia o vykonaní skúšky odbornej spôsobilosti vydaného Slovenskou komorou stavebných inžinierov alebo ekvivalentného dokladu), túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu; b) minimálne 3 profesionálne praktické skúsenosti v oblasti realizácie zákaziek rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky každá v minimálnom finančnom objeme 150 000 EUR bez DPH, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu; c) získané a platné osvedčenie o vykonaní skúšky odbornej spôsobilosti vydaného Slovenskou komorou stavebných inžinierov v zmysle zákona SNR č.138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov pre výkon činnosti stavbyvedúci s odborným zameraním na pozemné stavby alebo ekvivalentného dokladu. Kľúčový odborník č. 2 – záhradník a) minimálne 3 roky praxe s výkonom činnosti záhradníka, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu; b) minimálne 3 profesionálne praktické skúsenosti v oblasti realizácie zákaziek rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky každá v minimálnom finančnom objeme 50 000 EUR bez DPH, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu; c) minimálne stredoškolské vzdelanie v odbore záhradník, záhradníctvo, krajinárske úpravy, tvorba krajiny alebo ekvivalentného odboru preukáže prostredníctvom dokladu o vzdelaní. Kľúčový odborník č. 3 – bezpečnostný technik a) minimálne 5 rokov praxe s výkonom činnosti autorizovaného bezpečnostného technika (po vydaní Oprávnenia na vykonávanie činnosti autorizovaného bezpečnostného technika alebo ekvivalentného dokladu), túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu; b) minimálne 3 profesionálne praktické skúsenosti v oblasti poskytovania služieb bezpečnostného technika pri zákazkách rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky každá v minimálnom finančnom objeme 50 000 EUR bez DPH, túto podmienku záujemca preukáže prostredníctvom profesijného životopisu; c) získané a platné oprávnenie na vykonanie činnosti autorizovaného bezpečnostného technika podľa § 24 zákona č. 124/2006 Z.z o bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci alebo ekvivalentného dokladu.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Environmentálny certifikát
  • Opis podmienky účasti: Doklady podľa § 34 ods. 1 písm. h) ZVO uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy Uchádzač predloží Certifikát EMAS, resp. registráciu v schéme EMAS v predmete zákazky, prípadne validované environmentálne vyhlásenie alebo iný rovnocenný dôkaz. Uchádzač musí uviesť opatrenia environmentálneho manažérstva, ktoré použije pri plnení zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania, pričom tieto opatrenia musia zabezpečovať úroveň ochrany životného prostredia zodpovedajúcu úrovni, ktorú zabezpečuje schéma Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit (Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1221/2009 z 25. novembra 2009 o dobrovoľnej účasti organizácií v schéme Spoločenstva pre environmentálne manažérstvo a audit (EMAS), ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 761/2001 a rozhodnutia Komisie 2001/681/ES a 2006/193/ES (Ú.v.EÚL342,22.12.2009) v platnom znení), resp. registrácia v tejto schéme, na ktorú schému týmto verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 36 ZVO odkazuje. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzná ako rovnocenné certifikáty vydané orgánmi z členských štátov. Verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy predložené uchádzačom, ktoré sú rovnocenné opatreniam environmentálneho riadenia podľa požiadaviek na vystavenie príslušného certifikátu.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena predmetu zákazky vrátane DPH.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povolená
  • Podmienky plnenia zmluvy: Podmienky vykonania zákazky sú uvedené v súťažných podkladoch, v návrhu Zmluvy o dielo a v sprievodnej dokumentácii. Zhotoviteľ poverí vykonávaním funkcie hlavného stavbyvedúceho zodpovedného za prevedenie diela v súlade so znením Zmluvy o dielo osobu, ktorá disponuje osvedčením o odbornej spôsobilosti pre činnosť stavbyvedúceho. Bližšie informácie sú uvedené v Zmluve o dielo.
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Požiadavka na ponuku
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Obec Dunajská Lužná)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Obec Dunajská Lužná)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 05.05.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 11:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 05.05.2025
  • Čas otvárania ponúk: 12:00
  • Opis otvárania ponúk: On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení budú zverejnené informácie v zmysle ZVO.
  • Miesto otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ využije funkcionalitu systému na on-line sprístupnenie ponúk.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/531963
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Obec Dunajská Lužná)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Obec Dunajská Lužná)