1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: ČASŤ 1: Úzkorozchodný vozeň č. 101 HLÚŽ
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: KM/0225/TP
- Názov : ČASŤ 1: Úzkorozchodný vozeň č. 101 HLÚŽ
- Opis: Predmetom zákazky sú rekonštrukčné práce na, historických koľajových vozidlách: úzkorozchodný vozeň č. 101 (národná kultúrna pamiatka) a úzkorozchodný vozeň č. 110 z depozitáru Historickej lesnej úvraťovej železnice (ďalej HLÚŽ). Reštaurovanie bude prebiehať podľa reštaurátorského výskumu a návrhu na reštaurovanie predmetných historických úzkorozchodných vozňov (Príloha č. 5) a v prípade úzkorozchodného vozňa č. 101 aj v súlade s Rozhodnutím Krajského pamiatkového úradu Žilina č. S-PUSR-006054/2025. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 37 048.78
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Opravy a údržba vozňov
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: prevádzka úspešného uchádzača, doplnkovo priestory verejného obstarávateľa
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Iné
- Názov podmienky účasti: § 32 ZVO - OSOBNÉ POSTAVENIE
- Opis podmienky účasti: 1. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO. 2. Uchádzač preukazuje podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 ZVO podľa § 32 ods. 2, resp. podľa ods. 4 alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní. 3. Uchádzač preukazuje podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 7, resp. podľa ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: PODMIENKA 1
- Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží doklad podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. Uchádzač predloží jednu službu rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky za predchádzajúce tri (3) roky od vyhlásenia verejného obstarávania, ktorou preukáže, že sa podieľal na realizácii zákaziek v nasledovnom rozsahu: ČASŤ 1: uskutočnenie aspoň jednej zákazky, predmetom ktorej boli služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, v rámci určeného obdobia, v minimálnej hodnote 18.000,- EUR bez DPH, Za služby rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky, sa považuje oprava/ obnova/ rekonštrukcia historického koľajového vozidla určeného na prepravu osôb, ktoré je zachovávané pre múzejné alebo dokumentačné účely alebo je určené pre príležitostné prevádzkovanie na komerčné účely, pričom jeho technické vyhotovenie zodpovedá dobovému stavu niektorej etapy jeho bežnej prevádzky. Verejný obstarávateľ stanovuje, že uchádzač nemôže pri preukazovaní technickej alebo odbornej spôsobilosti v zmysle § 34 ZVO, postupovať podľa § 34 ods. 3 ZVO. t.z. že uchádzač alebo záujemca nemôže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. Podrobnosti uvedené v SP.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: PODMIENKA 2
- Opis podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. l) ZVO uvedením podielu plnenia zo zmluvy alebo koncesnej zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca v úmysle zabezpečiť subdodávateľom. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač uvedie podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má v úmysle zabezpečiť subdodávateľom; každý subdodávateľ, ktorý sa bude podieľať na plnení zmluvy musí byť jasne definovaný, ako aj jeho podiel na plnení predmetu zákazky, a to: identifikáciou subdodávateľa a uvedením výšky percentuálneho podielu prác, ktoré budú vykonávať. Navrhovaný subdodávateľ musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u neho existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorý má subdodávateľ plniť. Verejný obstarávateľ uplatňuje § 38 ods. 4 Zákona o verejnom obstarávaní a to že uchádzač / zhotoviteľ nesmie subdodávateľovi zadať vyhotovenie celého Diela. V prípade, že uchádzač neplánuje využívať subdodávateľov, alebo nie sú mu v čase predkladania ponuky známy, oznámi rovnako túto skutočnosť verejnému obstarávateľovi čestným vyhláse
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky sa budú vyhodnocovať na základe jediného kritéria na vyhodnotenie ponúk, ktorým je najnižšia cena, t.j. Celková cena za predmet zákazky v EUR s DPH , zaokrúhlené na 2 desatinné miesta. Ponuky uchádzačov sa budú vyhodnocovať na základe najnižšej ceny v súlade s § 44 ods. 3 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní. Návrh na plnenie kritéria uchádzač stanoví v zmysle Prílohy č. 1.1 resp. 1.2 – Návrh na plnenie kritéria pre ČASŤ X týchto súťažných podkladov, ktorá musí byť v súlade s relevantnou Prílohou č. 4.1 resp. 4.2 – Cenový návrh pre ČASŤ X. Všetky ceny a výpočty zaokrúhli uchádzač na maximálne dve (2) desatinné miesta.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena za predmet zákazky s DPH
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Podmienky plnenia zmluvy: uvedené v SP
-
Elektronický podpis
- Vyžaduje sa zdokonalený alebo kvalifikovaný elektronický podpis alebo elektronická pečať [v zmysle nariadenia (EÚ) č. 910/2014].: áno
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Organizácia prijímajúca ponuky
- ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Kysucké múzeum)
-
Organizácia spracúvajúca ponuky
- ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Kysucké múzeum)
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 28.04.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 28.04.2025
- Čas otvárania ponúk: 10:05
- Opis otvárania ponúk: Nakoľko sa ponuky predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní, umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie aj ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie. On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení budú zverejnené informácie v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. Priebeh otvárania ponúk, okruh oprávnených osôb a rozsah sprístupňovaných informácií o predložených ponukách sa riadi príslušnou funkcionalitou systému EVO a zákonom o verejnom obstarávaní. V rámci online sprístupnenia ponúk podľa bodu 18.2 a 18.3 súťažných podkladov, komisia prostredníctvom na to určenej funkcionality elektronickej platformy – časť IS ePVO, zverejní počet predložených ponúk a ich návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom; ostatné údaje uvedené v ponuke vrátane obchodného mena alebo názvu, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytu všetkých uchádzačov sa nezverejňujú.. Verejný obstarávateľ najneskôr do piatich pracovných dní odo dňa otvárania ponúk podľa predchádzajúcich bodov pošle všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk, zápisnicu z ich otvárania, ktorá obsahuje údaje zverejnené podľa bodu 18.4 súťažných podkladov.
- Miesto otvárania ponúk: informačný systém ePVO
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/532013
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS ePVO
-
5.1.2 Časť
- Názov: ČASŤ 2: Úzkorozchodný vozeň č. 110 HLÚŽ
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: KM/0225/TP
- Názov : ČASŤ 2: Úzkorozchodný vozeň č. 110 HLÚŽ
- Opis: Predmetom zákazky sú rekonštrukčné práce na, historických koľajových vozidlách: úzkorozchodný vozeň č. 101 (národná kultúrna pamiatka) a úzkorozchodný vozeň č. 110 z depozitáru Historickej lesnej úvraťovej železnice (ďalej HLÚŽ). Reštaurovanie bude prebiehať podľa reštaurátorského výskumu a návrhu na reštaurovanie predmetných historických úzkorozchodných vozňov (Príloha č. 5) a v prípade úzkorozchodného vozňa č. 101 aj v súlade s Rozhodnutím Krajského pamiatkového úradu Žilina č. S-PUSR-006054/2025. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky tvorí časť B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 160 878.05
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Opravy a údržba vozňov
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: prevádzka úspešného uchádzača, doplnkovo priestory verejného obstarávateľa
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Iné
- Názov podmienky účasti: § 32 ZVO - OSOBNÉ POSTAVENIE
- Opis podmienky účasti: 1. Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO. 2. Uchádzač preukazuje podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 ZVO podľa § 32 ods. 2, resp. podľa ods. 4 alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní. 3. Uchádzač preukazuje podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 7, resp. podľa ods. 8 zákona o verejnom obstarávaní. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: PODMIENKA 1
- Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží doklad podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní - zoznamom dodávok tovaru alebo poskytnutých služieb za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1. Uchádzač predloží jednu službu rovnakého alebo obdobného charakteru ako predmet zákazky za predchádzajúce tri (3) roky od vyhlásenia verejného obstarávania, ktorou preukáže, že sa podieľal na realizácii zákaziek v nasledovnom rozsahu: ČASŤ 2: uskutočnenie aspoň jednej zákazky, predmetom ktorej boli služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, v rámci určeného obdobia, v minimálnej hodnote 60.000,- EUR bez DPH, 2. Za služby rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky, sa považuje oprava/ obnova/ rekonštrukcia historického koľajového vozidla určeného na prepravu osôb, ktoré je zachovávané pre múzejné alebo dokumentačné účely alebo je určené pre príležitostné prevádzkovanie na komerčné účely, pričom jeho technické vyhotovenie zodpovedá dobovému stavu niektorej etapy jeho bežnej prevádzky. Verejný obstarávateľ stanovuje, že uchádzač nemôže pri preukazovaní technickej alebo odbornej spôsobilosti v zmysle § 34 ZVO, postupovať podľa § 34 ods. 3 ZVO. t.z. že uchádzač alebo záujemca nemôže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. Podrobnosti uvedené v SP
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: PODMIENKA 2:
- Opis podmienky účasti: Podľa § 34 ods. 1 písm. l) ZVO uvedením podielu plnenia zo zmluvy alebo koncesnej zmluvy, ktorý má uchádzač alebo záujemca v úmysle zabezpečiť subdodávateľom. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač uvedie podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má v úmysle zabezpečiť subdodávateľom; každý subdodávateľ, ktorý sa bude podieľať na plnení zmluvy musí byť jasne definovaný, ako aj jeho podiel na plnení predmetu zákazky, a to: identifikáciou subdodávateľa a uvedením výšky percentuálneho podielu prác, ktoré budú vykonávať. Navrhovaný subdodávateľ musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u neho existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu sa preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorý má subdodávateľ plniť. Verejný obstarávateľ uplatňuje § 38 ods. 4 Zákona o verejnom obstarávaní a to že uchádzač / zhotoviteľ nesmie subdodávateľovi zadať vyhotovenie celého Diela. V prípade, že uchádzač neplánuje využívať subdodávateľov, alebo nie sú mu v čase predkladania ponuky známy, oznámi rovnako túto skutočnosť verejnému obstarávateľovi čestným vyhlásením.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky sa budú vyhodnocovať na základe jediného kritéria na vyhodnotenie ponúk, ktorým je najnižšia cena, t.j. Celková cena za predmet zákazky v EUR s DPH , zaokrúhlené na 2 desatinné miesta. Ponuky uchádzačov sa budú vyhodnocovať na základe najnižšej ceny v súlade s § 44 ods. 3 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní. Návrh na plnenie kritéria uchádzač stanoví v zmysle Prílohy č. 1.1 resp. 1.2 – Návrh na plnenie kritéria pre ČASŤ X týchto súťažných podkladov, ktorá musí byť v súlade s relevantnou Prílohou č. 4.1 resp. 4.2 – Cenový návrh pre ČASŤ X. Všetky ceny a výpočty zaokrúhli uchádzač na maximálne dve (2) desatinné miesta.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena za predmet zákazky s DPH
-
Ďalšie požiadavky
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Podmienky plnenia zmluvy: uvedene v SP
-
Elektronický podpis
- Vyžaduje sa zdokonalený alebo kvalifikovaný elektronický podpis alebo elektronická pečať [v zmysle nariadenia (EÚ) č. 910/2014].: áno
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 28.04.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 28.04.2025
- Čas otvárania ponúk: 10:05
- Opis otvárania ponúk: Nakoľko sa ponuky predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní, umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie aj ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie. On-line sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorého ponuka bola predložená v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení budú zverejnené informácie v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. Priebeh otvárania ponúk, okruh oprávnených osôb a rozsah sprístupňovaných informácií o predložených ponukách sa riadi príslušnou funkcionalitou systému EVO a zákonom o verejnom obstarávaní. V rámci online sprístupnenia ponúk podľa bodu 18.2 a 18.3 súťažných podkladov, komisia prostredníctvom na to určenej funkcionality elektronickej platformy – časť IS ePVO, zverejní počet predložených ponúk a ich návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom; ostatné údaje uvedené v ponuke vrátane obchodného mena alebo názvu, sídla, miesta podnikania alebo adresy pobytu všetkých uchádzačov sa nezverejňujú.. Verejný obstarávateľ najneskôr do piatich pracovných dní odo dňa otvárania ponúk podľa predchádzajúcich bodov pošle všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk, zápisnicu z ich otvárania, ktorá obsahuje údaje zverejnené podľa bodu 18.4 súťažných podkladov.
- Miesto otvárania ponúk: IS ePVO
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/532013
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS ePVO
-
Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
- ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Kysucké múzeum)
-
Organizácia poskytujúca dokumenty
- ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Kysucké múzeum)