Havarijné poistenie ŽKV

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Havarijné poistenie ŽKV
Kód zákazky: S11790/2025-SeON
Kód oznámenia: 6545 - MSS
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Služby
Hlavný CPV: 66519200-3
Predpokladaná hodnota: 11 110 000,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 12.5.2025 09:00
Vyhlásenie: 11.4.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Rožňavská
83272 Bratislava
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Rožňavská Bratislava 83272 Slovensko Miestom poskytnutia služby sú územia koľajových dráh a s nimi susediace územia a iné nehnuteľnosti na území Slovenskej republiky, členských štátov EÚ a časť Ukrajiny – po prvú hraničnú stanicu Čop (rozchod trate 1435 mm).
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je poistenie škôd na železničných koľajových vozidlách (ďalej aj ako „ŽKV“) podľa zákona č. 39/2015 Z.z. o poisťovníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „poistenie“) vymedzené v týchto súťažných podkladoch. Obstarávateľ zadáva nadlimitnú civilnú zákazku na poskytovanie služieb, nie obvykle dostupných na trhu pre poistné udalosti ŽKV, ktorými sú: a) hnacie koľajové vozidlá (ďalej len „HKV“), b) osobné vozne (ďalej len „OV“), c) stroj alebo časť stroja, ktorý plní obdobnú funkciu ako HKV alebo OV.

Linky a dokumenty

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1342780
1. Základné údaje
  • Organizácia: Železničná spoločnosť Slovensko, a.s. (ID: 91680)
  • Zákazka: Havarijné poistenie ŽKV (ID: 529713)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: 4e70ff68-ea44-4a04-b8ae-8ce4c27be003
  • Identifikátor verzie oznámenia: 847bd88e-3189-4c3a-8b14-68f79c4beb06
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.7
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení obstarávania – smernica pre vybrané odvetvia
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.
  • IČO: 35914939
  • DIČ: 2021920076
  • Adresa
  • Ulica: Rožňavská
  • Číslo: 1
  • Mesto: Bratislava
  • PSČ: 83272
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: havelkova.petra@slovakrail.sk
  • Telefónne číslo: +421948134467
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejný podnik
  • Hlavná činnosť obstarávateľa: Železničné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/9090
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/25/EÚ
  • 4.1.3 Opis
  • Referenčné číslo: S11790/2025-SeON
  • Názov: Havarijné poistenie ŽKV
  • Opis: Predmetom zákazky je poistenie škôd na železničných koľajových vozidlách (ďalej aj ako „ŽKV“) podľa zákona č. 39/2015 Z.z. o poisťovníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „poistenie“) vymedzené v týchto súťažných podkladoch. Obstarávateľ zadáva nadlimitnú civilnú zákazku na poskytovanie služieb, nie obvykle dostupných na trhu pre poistné udalosti ŽKV, ktorými sú: a) hnacie koľajové vozidlá (ďalej len „HKV“), b) osobné vozne (ďalej len „OV“), c) stroj alebo časť stroja, ktorý plní obdobnú funkciu ako HKV alebo OV.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.4 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 11 110 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Hlavná klasifikácia
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Poistenie strojového zariadenia
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.5 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Vymedzenie miesta plnenia: Kdekoľvek
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miestom poskytnutia služby sú územia koľajových dráh a s nimi susediace územia a iné nehnuteľnosti na území Slovenskej republiky, členských štátov EÚ a časť Ukrajiny – po prvú hraničnú stanicu Čop (rozchod trate 1435 mm).
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Čisto vnútroštátne dôvody na vylúčenie
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti, že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z. z. doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Verejná súťaž
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Verejná súťaž je realizovaná podľa § 91 ZVO v spojení s § 66 ods. 7 pís. b) ZVO. 2. Obstarávateľ v zákazke uplatňuje plne elektronickú komunikáciu prostredníctvom informačného systéme ERANET na URL adrese: https://zssk.eranet.sk/#/tenders. 3. Uchádzač predkladá ponuku výhradne v elektronickej podobe prostredníctvom systému ERANET po prihlásení. Uchádzač je oprávnený predložiť ponuku až po zaregistrovaní a prihlásení sa do systému ERANET. Registrácia do systému ERANET je bezplatná. 4. Za moment doručenia elektronickej informácie sa považuje moment jej odoslania v systéme ERANET, t.j. moment uloženia elektronickej zásielky v elektronickej schránke jej adresáta v systéme ERANET. 5. Uchádzač môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti určené obstarávateľom v tomto oznámení predbežne nahradiť jednotným európskym dokumentom pre verejné obstarávanie (JED). Uchádzač vyplní časti I. až III. JED-u a oddiel: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti časti IV JED-u bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV JED-u. Predloha JED-u je dostupná v mieste zverejnenia súťažných podkladov. Bližšie informácie sú uvedené v časti A.2 SP. 6. Ak záujemca použije JED, obstarávateľ môže na zabezpečenie riadneho priebehu VO kedykoľvek v jeho priebehu uchádzača písomne požiadať o predloženie dokladu alebo dokladov nahradených JED-om. Uchádzač je následne povinný doručiť doklady obstarávateľovi do piatich pracovných dní odo dňa doručenia žiadosti, ak obstarávateľ neurčil dlhšiu lehotu. V prípade, ak uchádzač nepredloží doklady, ktoré boli nahradené JED-om v lehote určenej obstarávateľom, obstarávateľ uchádzača vylúči z verejného obstarávania. 7. Obstarávateľ určil na komunikáciu so záujemcami/uchádzačmi v tejto zákazke slovenský a český jazyk, v ktorom musia byť predložené ponuky, žiadosti o vysvetlenie alebo prípadne uplatnené revízne postupy. 8. Obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a k prípadným všetkým doplňujúcim podkladom. Súťažné podklady a prípadné vysvetlenie alebo úprava súťažných podkladov alebo vysvetlenie požiadaviek uvedených v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania alebo k prípadne iným doplňujúcim podkladom budú obstarávateľom zverejnené ako elektronické dokumenty v zodpovedajúcej zákazke na linku https://zssk.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/17. 9. Elektronická fakturácia je povinná v prípade uzatvorenie Dohody o elektronickej fakturácií s Obstarávateľom.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Havarijné poistenie ŽKV
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: S11790/2025-SeON
  • Názov : Havarijné poistenie ŽKV
  • Opis: Predmetom zákazky je poistenie škôd na železničných koľajových vozidlách (ďalej aj ako „ŽKV“) podľa zákona č. 39/2015 Z.z. o poisťovníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „poistenie“) vymedzené v týchto súťažných podkladoch. Obstarávateľ zadáva nadlimitnú civilnú zákazku na poskytovanie služieb, nie obvykle dostupných na trhu pre poistné udalosti ŽKV, ktorými sú: a) hnacie koľajové vozidlá (ďalej len „HKV“), b) osobné vozne (ďalej len „OV“), c) stroj alebo časť stroja, ktorý plní obdobnú funkciu ako HKV alebo OV.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 11 110 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Poistenie strojového zariadenia
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ďalšie obmedzenia týkajúce sa miesta plnenia: Kdekoľvek
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miestom poskytnutia služby sú územia koľajových dráh a s nimi susediace územia a iné nehnuteľnosti na území Slovenskej republiky, členských štátov EÚ a časť Ukrajiny – po prvú hraničnú stanicu Čop (rozchod trate 1435 mm).
  • Obnovenie zmluvy
  • Maximálny počet obnovení: 0
  • Opis opcií a obnovení
  • Opis obnovenia: Neuplatňuje sa.
  • Dohoda o vládnom obstarávaní
  • Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Iné
  • Opis podmienky účasti: 1. Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti, že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z. z. doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Na preukázanie splnenia podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní obstarávateľ požaduje predložiť: i) Doklad podľa § 32 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní (ktorým môže byť napr. výpis z obchodného registra), pričom uchádzač môže postupovať v súlade s § 32 ods. 4 a/alebo 5 alebo § 152 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní. Obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa §152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. ii) Doklad o oprávnení poskytovať poisťovacie služby: - povolenie Ministerstva financií SR na podnikanie v poisťovníctve, alebo - povolenie Úradu pre finančný trh SR na vykonávanie poisťovacej činnosti, alebo - povolenie Národnej banky Slovenska na vykonávanie poisťovacej činnosti, alebo - iný dokument preukazujúci oprávnenie vykonávať poisťovaciu činnosť na území Slovenskej republiky poisťovni z iného členského štátu na základe práva slobodného poskytovania služieb alebo prostredníctvom svojej pobočky v súlade so zákonom o poisťovníctve to pre poistný druh neživotné poistenie a poistné odvetvia spadajúce pre poistenie zodpovednosti za škodu. Obstarávateľ požaduje, aby tento dokument pokrýval hlavne poistné odvetvie poistenie škôd na koľajových dopravných prostriedkoch. 2. Hospodársky subjekt vo verejnom obstarávaní môže preukázať splnenie podmienok účasti osobného postavenia podľa §152 ods. 1 ZVO zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov. Obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 ZVO. 3. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 4. Uchádzač môže doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti predbežne nahradiť Jednotným európskym dokumentom (JED). Bližšie informácie sú uvedené v oddiele A.2 súťažných podkladov. 5. V zmysle § 32 ods. 3 ZVO obstarávateľ nie je orgán verejnej moci a nedisponuje prístupom do informačných systémov verejnej správy.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Obstarávateľ vyhodnotí ponuky uplatnením kritéria najnižšia cena, ktorá je určená ako najnižšia Celková cena za dodanie predmetu zákazky v EUR bez DPH podľa opisu predmetu zákazky určená na dve (2) desatinné miesta.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za dodanie predmetu zákazky v EUR bez DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Kód požiadavky na vykonanie: Zmluva asi vyžaduje osobitné vykonanie, resp. plnenie
  • Podmienky plnenia zmluvy: Podľa súťažných podkladov.
  • Požiadavky na kvalifikáciu zamestnancov
  • Kvalifikácia zamestnancov určených na plnenie zmluvy: Nevyžaduje sa
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Finančné podmienky
  • Podmienky financovania: Predmet zákazky bude financovaný z finančných zdrojov obstarávateľa.
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 12.05.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 12.05.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:00
  • Miesto otvárania ponúk: Podľa § 20 zákona o verejnom obstarávaní sa ponuky predkladajú elektronickým prostriedkom a umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie v informačnom systéme ERANET. Bližšie informácie sú vedené v Časti A.1 súťažných podkladov.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://zssk.eranet.sk/#/tenderPublicDetails/17
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/529713
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Eranet
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Železničná spoločnosť Slovensko, a.s.)
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)