Technické vybavenie pre zber BRO, DSO a OO v obci Slovenská Ves

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Technické vybavenie pre zber BRO, DSO a OO v obci Slovenská Ves
Kód zákazky: 9425
Kód oznámenia: 6540 - WYT
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 16700000-2
Ostatné CPV: 34390000-7
44619000-2
Predpokladaná hodnota: 190 987,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 25.4.2025 10:00
Vyhlásenie: 10.4.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Obec Slovenská Ves
Adresa: Slovenská Ves
05902 Slovenská Ves
NUTS: SK041 - Prešovský kraj
Miesto dodania: Slovenská Ves Slovenská Ves 05902 Slovensko Pozemok p.č. KN-C 43/3, druh ostatná plocha, k.ú. Slovenská Ves
Zdroj:

Popis

Predmetom dodanie tovarov pre projekt „Technické vybavenie pre zber BRO, DSO a OO v obci Slovenská Ves“ v obci Slovenská Ves. Zákazka sa delí na 2 časti. Časť 1 zákazky: Traktor a náves a Časť 2 zákazky: Kontajner. Celý opis predmetu zákazky je uvedený v Súťažných podkladoch.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1346769
1. Základné údaje
  • Organizácia: Obec Slovenská Ves (ID: 77596)
  • Zákazka: Technické vybavenie pre zber BRO, DSO a OO v obci Slovenská Ves (ID: 531304)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 04a9f522-b619-4907-af06-97c23e8c6d79
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Obec Slovenská Ves
  • IČO: 00326500
  • DIČ: 2020674942
  • Adresa
  • Ulica: Slovenská Ves
  • Číslo: 50
  • Mesto: Slovenská Ves
  • PSČ: 05902
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: jvobstaravanie@gmail.com
  • Telefónne číslo: 0918495446
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Obec Slovenská Ves)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/5861
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 9425
  • Názov: Technické vybavenie pre zber BRO, DSO a OO v obci Slovenská Ves
  • Opis: Predmetom dodanie tovarov pre projekt „Technické vybavenie pre zber BRO, DSO a OO v obci Slovenská Ves“ v obci Slovenská Ves. Zákazka sa delí na 2 časti. Časť 1 zákazky: Traktor a náves a Časť 2 zákazky: Kontajner. Celý opis predmetu zákazky je uvedený v Súťažných podkladoch.
  • Druh zákazky: Tovary
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 190 987.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Traktory/ťahače
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 34390000, 44619000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: pozemok p.č. KN-C 43/3, druh ostatná plocha, k.ú. Slovenská Ves
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Viď. v dokumente Príloha D.1 Podmienky účasti a podmienky vykonania zákazky Súťažných podkladov
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 2
  • Maximálny počet častí zadaných jednému uchádzačovi: 2
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Traktor a náves
  • Účel
  • Opis časti
  • Názov : Traktor a náves
  • Opis: Časť 1 zákazky: Traktor a náves Predmetom je dodanie tovarov pre projekt „Technické vybavenie pre zber BRO, DSO a OO v obci Slovenská Ves“ . Celé znenie opisu predmetu zákazky viď. v Súťažných podkladoch.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Príslušenstvo ťahačov/traktorov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Prívesy, návesy a pojazdné kontajnery
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Pozemok p.č. KN-C 43/3, druh ostatná plocha, k.ú. Slovenská Ves
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 7
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Pre Časť 1 zákazky sa vyžaduje zábezpeka vo výške 5 000 EUR, podmienky viď. v Súťažných podkladoch.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Iné
  • Názov podmienky účasti: Osobné postavenie
  • Opis podmienky účasti: Všetky podmienky účasti sú uvedené v Súťažných podkladoch- Príloha D.1 Podmienky účasti a podmienky vykonania zákazky. V súlade s § 32 ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Všetky podmienky účasti sú uvedené v Súťažných podkladoch- Príloha D.1 Podmienky účasti a podmienky vykonania zákazky. V súlade s § 34 ods. 1 písm. a), m) a l) ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium vyhodnotenia ponúk je najnižšia cena predmetu zákazky vypočítaná a vyjadrená v EUR vrátane DPH
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena predmetu zákazky vypočítaná a vyjadrená v EUR vrátane DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Podmienky plnenia zmluvy: 2.6. Verejný obstarávateľ chce poukázať na niektoré zmluvné povinnosti vyplývajúce z Prílohy E.1 , ktoré majú vplyv na cenotvorbu, pričom záujemcovia/uchádzači sú povinný do ich ponúk zahrnúť všetky požiadavky a podmienky vyplývajúce z tejto Prílohy E.1: -Odovzdanie všetkých dokladov a dokumentov dodávaných tovarov, -Predávajúci je povinný zabezpečiť prihlásenie dodávaného tovaru do evidencie na dopravnom inšpektoráte na Kupujúceho, pričom všetky s tým spojené poplatky s týmto prihlásením sú zahrnuté v celkovej cene predmetu tejto zmluvy, -Predávajúci je povinný zabezpečiť doklady a dokumenty k dodávanému tovaru tak, aby v technickom preukaze vozidla bol uvedený aj zápis nadstavieb. -Po dodaní tovaru je predávajúci povinný zabezpečiť odborné zaškolenie zamestnancov kupujúceho najneskôr do 3 dní odo dňa odovzdania a prevzatia tovaru. Zaškolenie bude pozostávať z odborného zaškolenia obsluhy personálu zariadenia v počte 2 zamestnancov (zamestnanci kupuúceho).
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 25.04.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 25.04.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:15
  • Opis otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ otváranie ponúk zabezpečí prostredníctvom funkcionality informačného systému IS EVO, tzn. že v okamihu otvorenia ponúk systém IS EVO vygeneruje a odošle Zápisnicu z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk. Odoslaná zápisnica bude obsahovať počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom. Systém IS EVO odošle uchádzačom notifikáciu s informáciou, že na zákazke boli otvorené ponuky a s linkom, na ktorom je prístupná daná zápisnica z otvárania ponúk. Notifikácia bude odoslaná do schránky správ na portáli ÚVO a na e-mail používateľa.
  • Miesto otvárania ponúk: IS EPVO
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/531304
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EPVO
  • 5.1.2 Časť
  • Názov: Kontajner
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 9425
  • Názov : Kontajner
  • Opis: Predmetom dodanie tovarov pre projekt „Technické vybavenie pre zber BRO, DSO a OO v obci Slovenská Ves“ v obci Slovenská Ves. Zákazka sa delí na 2 časti. Časť 2 zákazky: Kontajner. Celý opis predmetu zákazky je uvedený v Súťažných podkladoch.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Iné kontajnery
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: pozemok p.č. KN-C 43/3, druh ostatná plocha, k.ú. Slovenská Ves
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 7
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Pre Časť 2 zákazky sa vyžaduje zábezpeka vo výške 230,00 EUR, podmienky zloženie viď. v Súťažných podkladoch.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Iné
  • Názov podmienky účasti: Osobné postavenie
  • Opis podmienky účasti: Všetky podmienky účasti sú uvedené v Súťažných podkladoch- Príloha D.1 Podmienky účasti a podmienky vykonania zákazky. V súlade s § 32 ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Všetky podmienky účasti sú uvedené v Súťažných podkladoch- Príloha D.1 Podmienky účasti a podmienky vykonania zákazky. V súlade s § 34 ods. 1 písm. m) a l) ZVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium vyhodnotenia ponúk je najnižšia cena predmetu zákazky vypočítaná a vyjadrená v EUR vrátane DPH
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena predmetu zákazky vypočítaná a vyjadrená v EUR vrátane DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Podmienky plnenia zmluvy: Verejný obstarávateľ chce poukázať na niektoré zmluvné povinnosti vyplývajúce z Prílohy E.2 Súťažných podkladov, ktoré majú vplyv na cenotvorbu, pričom záujemcovia/uchádzači sú povinný do ich ponúk zahrnúť všetky požiadavky a podmienky vyplývajúce z tejto Prílohy E.2: -Odovzdanie všetkých dokladov a dokumentov dodávaných tovarov, -Po dodaní tovaru je predávajúci povinný zabezpečiť odborné zaškolenie zamestnancov kupujúceho najneskôr do 3 dní odo dňa odovzdania a prevzatia tovaru. Zaškolenie bude pozostávať z odborného zaškolenia obsluhy personálu zariadenia v počte 2 zamestnancov (zamestnanci kupujúceho).
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 25.04.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 25.04.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:15
  • Opis otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ otváranie ponúk zabezpečí prostredníctvom funkcionality informačného systému IS EVO, tzn. že v okamihu otvorenia ponúk systém IS EVO vygeneruje a odošle Zápisnicu z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk. Odoslaná zápisnica bude obsahovať počet predložených ponúk a návrhy na plnenie kritérií, ktoré sa dajú vyjadriť číslom. Systém IS EVO odošle uchádzačom notifikáciu s informáciou, že na zákazke boli otvorené ponuky a s linkom, na ktorom je prístupná daná zápisnica z otvárania ponúk. Notifikácia bude odoslaná do schránky správ na portáli ÚVO a na e-mail používateľa.
  • Miesto otvárania ponúk: IS EPVO
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/531304
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EPVO