1. Základné údaje 
 
  2. Organizácie 
 
  3. Kupujúci a poskytovateľ služieb 
 
  4. Postup 
 
  5. Časti 
 
 
 -  
  
    5.1 Informácie o časti 
  
  
 -  
  
    5.1.1 Časť 
  
  
 - Názov: Časť 1 - chirurgický šijací materiál
  
 -  
  
    Účel 
  
  
 -  
  
    Opis časti 
  
  
 - Referenčné číslo: 68-12/2024
  
 - Názov : Časť 1 - chirurgický šijací materiál
  
 - Opis: Predmetom zákazky je dodávka chirurgického šijacieho materiálu pre verejného obstarávateľa uvedeného v Prílohe č. 12 súťažných podkladov - časť 1. Opis položky: Opis požadovaných minimálnych vlastností jednotlivých položiek časti predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 12 súťažných podkladov. V rámci jednej časti musí byť predložená ponuka na všetky prislúchajúce položky. Ponúkaný tovar sa musí nachádzať v registračnej databáze zdravotníckych pomôcok/špeciálneho zdravotníckeho materiálu, vedenej Štátnym ústavom pre kontrolu liečiv.
  
 - Druh zákazky: Tovary
  
 - Doplňujúci druh zákazky: Služby
  
 -  
  
    Rozsah obstarávania 
  
  
 - Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  
 -  
  
    Predpokladaná hodnota 
  
  
 - Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 120 149.55
  
 - Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  
 -  
  
    Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky 
  
  
 - Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  
 - Hlavný CPV kód: Chirurgické obväzy; svorky, nite na zošívanie rán, podväzovací materiál (niť)
  
 -  
  
    Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky 
  
  
 -  
  
    Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky 
  
  
 - Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  
 - Doplňujúci CPV kód: 33141120, 60000000
  
 -  
  
    Informácie o strategickom verejnom obstarávaní 
  
  
 -  
  
    Informácie o strategickom verejnom obstarávaní 
  
  
 -  
  
    Informácie o strategickom verejnom obstarávaní 
  
  
 - Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  
 -  
  
    Informácie o mieste plnenia 
  
  
 -  
  
    Informácie o mieste plnenia 
  
  
 - Ulica: Cesta k nemocnici
  
 - Ulica: 1
  
 - Mesto: Banská Bystrica
  
 - PSČ: 974 01
  
 - Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  
 - Krajina: Slovensko
  
 -  
  
    Predpokladané trvanie 
  
  
 -  
  
    Trvanie 
  
  
 -  
  
    Dĺžka trvania 
  
  
 - Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 36
  
 - Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  
 -  
  
    Dohoda o vládnom obstarávaní 
  
  
 - Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  
 -  
  
    Finančné prostriedky EÚ 
  
  
 - Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  
 -  
  
    Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme 
  
  
 - Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  
 - Dynamický nákupný systém: Žiadny
  
 -  
  
    Informácie o rámcovej dohode 
  
  
 - Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  
 - Kategórie: Kategórie kupujúcich
  
 -  
  
    Súťažné podmienky 
  
  
 -  
  
    Zoznam podmienok účasti 
  
  
 -  
  
    Zoznam podmienok účasti 
  
  
 - Typ: Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť
  
 - Názov podmienky účasti: Osobné postavenie podľa § 32 zákona
  
 - Opis podmienky účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona. Úplné a podrobné znenie predmetných podmienok účasti ohľadne osobného postavenia podľa § 32 zákona je uvedené v súťažných podkladoch.
  
 - Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa 
  
 -  
  
    Zoznam podmienok účasti 
  
  
 - Typ: Ekonomické a finančné postavenie
  
 - Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa 
  
 -  
  
    Zoznam podmienok účasti 
  
  
 - Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  
 - Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa 
  
 -  
  
    Kritériá na vyhodnotenie ponúk 
  
  
 -  
  
    Zoznam kritérií 
  
  
 -  
  
    Zoznam kritérií 
  
  
 - Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  
 - Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková zmluvná cena v EUR, ktorou sa rozumie celková konečná zmluvná cena za dodávku príslušnej časti predmetu zákazky v EUR s DPH, vypočítaná podľa Prílohy č. 10 a Prílohy č. 12 súťažných podkladov v súlade s kapitolou D. Spôsob určenia ceny. Uchádzač vyplní v systéme JOSEPHINE svoj „Hodnotiaci formulár“ na vyhodnotenie návrhu na plnenie kritérií určených verejným obstarávateľom na hodnotenie ponúk. Cena s DPH vložená do hodnotiaceho formulára musí byť zhodná s kritériom na vyhodnotenie ponúk uvedenom v prílohe č. 10 súťažných podkladov. Ak uchádzač nie je platcom DPH, upozorní na túto skutočnosť, uvedie cenu bez DPH a sadzbu DPH 0 %. Vyhodnocovaná bude konečná cena, teda cena, ktorú verejný obstarávateľ skutočne uhradí za predmet zákazky a to bez ohľadu na to, či je uchádzačom platca alebo nie platca DPH.
  
 - Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena - príslušnej časti predmetu zákazky
  
 -  
  
    Ďalšie požiadavky 
  
  
 - Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  
 - Opis právnej formy uchádzača: V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov, verejný obstarávateľ vyžaduje, aby skupina dodávateľov, z dôvodu zabezpečenia garancie dodržania zmluvných podmienok uvedených v zmluve a jej riadneho plnenia, pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, predmetom ktorej bude vytvorenie niektorej z právnych foriem podľa zákona č. 513 /1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, resp. podľa právnych predpisov platných v krajine sídla členov skupiny dodávateľov a v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti členov skupiny dodávateľov, výslovné splnomocnenie jedného z členov skupiny dodávateľov komunikovať s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov, ktorý člen skupiny dodávateľov sa bude akou časťou podieľať na plnení predmetu zákazky, určenie bankového účtu, na ktorý budú poukazované akékoľvek peňažné platby zo strany verejného obstarávateľa v prospech skupiny dodávateľov ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
  
 -  
  
    Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní 
  
  
 -  
  
    Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní 
  
  
 - Vyhradená účasť: Žiadne
  
 -  
  
    Informácie o variantoch 
  
  
 - Varianty: Nie sú povolené
  
 -  
  
    Požiadavky na plnenie zmluvy 
  
  
 - Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  
 - Elektronická fakturácia: Povinná
  
 -  
  
    Elektronický katalóg 
  
  
 - Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  
 -  
  
    Postup po procese udeľovania 
  
  
 - Elektronické objednávanie: áno
  
 - Elektronická platba: áno
  
 -  
  
    Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť 
  
  
 -  
  
    Lehota I 
  
  
 - Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 05.05.2025
  
 - Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  
 -  
  
    Jazyk na predkladanie dokumentov 
  
  
 - Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  
 -  
  
    Informácie o otváraní ponúk 
  
  
 - Dátum otvárania ponúk: 05.05.2025
  
 - Čas otvárania ponúk: 10:15
  
 - Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk vykoná komisia podľa ust. § 52 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky prostredníctvom systému JOSEPHINE dňa 05.05.2025 o 10:15:00 hod. v mieste sídla verejného obstarávateľa. Otváranie ponúk sa uskutoční v jednej fáze. Po otvorení ponuky, komisia vykoná všetky úkony podľa zákona o verejnom obstarávaní spočívajúce vo vyhodnotení ponuky, podaní vysvetlenia, doplnenia ponuky, vyhodnotení splnenia podmienok účasti a vylúčení uchádzačov alebo vylúčení ponúk uchádzačov. Po otvorení ponúk, budú výsledky uchádzačom sprístupnené on-line prostredníctvom systému JOSEPHINE.
  
 - Miesto otvárania ponúk: Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s., Cesta k nemocnici 1, 974 01 Banská Bystrica
  
 -  
  
    Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť 
  
  
 - Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  
 - Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/66001/summary
  
 -  
  
    Informácie o súťažných podkladoch 
  
  
 -  
  
    Informácie o súťažných podkladoch 
  
  
 - Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  
 - Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  
 - Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/531367
  
 - Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady vrátane príloh
  
 -  
  
    Komunikačný kanál ad hoc 
  
  
 - Názov elektronického prostriedku: JOSEPHINE
  
 -  
  
    Preskúmanie 
  
  
 -  
  
    Lehoty na preskúmanie 
  
  
 - Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  
 -  
  
    Organizácia pre preskúmanie 
  
  
 - ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  
 -  
  
    Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní 
  
  
 - ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  
 -  
  
    5.1.2 Časť 
  
  
 - Názov: Časť 2 - chirurgický šijací materiál
  
 -  
  
    Účel 
  
  
 -  
  
    Opis časti 
  
  
 - Referenčné číslo: 68-12/2024
  
 - Názov : Časť 2 - chirurgický šijací materiál
  
 - Opis: Predmetom zákazky je dodávka chirurgického šijacieho materiálu pre verejného obstarávateľa uvedeného v Prílohe č. 12 súťažných podkladov - časť 2. Opis položky: Opis požadovaných minimálnych vlastností jednotlivých položiek časti predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 12 súťažných podkladov. V rámci jednej časti musí byť predložená ponuka na všetky prislúchajúce položky. Ponúkaný tovar sa musí nachádzať v registračnej databáze zdravotníckych pomôcok/špeciálneho zdravotníckeho materiálu, vedenej Štátnym ústavom pre kontrolu liečiv.
  
 - Druh zákazky: Tovary
  
 - Doplňujúci druh zákazky: Služby
  
 -  
  
    Rozsah obstarávania 
  
  
 - Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  
 -  
  
    Predpokladaná hodnota 
  
  
 - Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 451 278.18
  
 - Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  
 -  
  
    Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky 
  
  
 - Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  
 - Hlavný CPV kód: Chirurgické obväzy; svorky, nite na zošívanie rán, podväzovací materiál (niť)
  
 -  
  
    Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky 
  
  
 -  
  
    Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky 
  
  
 - Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  
 - Doplňujúci CPV kód: 33141120, 60000000
  
 -  
  
    Informácie o strategickom verejnom obstarávaní 
  
  
 -  
  
    Informácie o strategickom verejnom obstarávaní 
  
  
 -  
  
    Informácie o strategickom verejnom obstarávaní 
  
  
 - Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  
 -  
  
    Informácie o mieste plnenia 
  
  
 -  
  
    Informácie o mieste plnenia 
  
  
 - Ulica: Cesta k nemocnici
  
 - Ulica: 1
  
 - Mesto: Banská Bystrica
  
 - PSČ: 974 01
  
 - Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  
 - Krajina: Slovensko
  
 -  
  
    Predpokladané trvanie 
  
  
 -  
  
    Trvanie 
  
  
 -  
  
    Dĺžka trvania 
  
  
 - Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 36
  
 - Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  
 -  
  
    Dohoda o vládnom obstarávaní 
  
  
 - Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  
 -  
  
    Finančné prostriedky EÚ 
  
  
 - Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  
 -  
  
    Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme 
  
  
 - Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  
 - Dynamický nákupný systém: Žiadny
  
 -  
  
    Informácie o rámcovej dohode 
  
  
 - Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  
 - Kategórie: Kategórie kupujúcich
  
 -  
  
    Súťažné podmienky 
  
  
 -  
  
    Zoznam podmienok účasti 
  
  
 -  
  
    Zoznam podmienok účasti 
  
  
 - Typ: Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť
  
 - Názov podmienky účasti: Osobné postavenie podľa § 32 zákona
  
 - Opis podmienky účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona. Úplné a podrobné znenie predmetných podmienok účasti ohľadne osobného postavenia podľa § 32 zákona je uvedené v súťažných podkladoch.
  
 - Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa 
  
 -  
  
    Zoznam podmienok účasti 
  
  
 - Typ: Ekonomické a finančné postavenie
  
 - Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa 
  
 -  
  
    Zoznam podmienok účasti 
  
  
 - Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  
 - Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa 
  
 -  
  
    Kritériá na vyhodnotenie ponúk 
  
  
 -  
  
    Zoznam kritérií 
  
  
 -  
  
    Zoznam kritérií 
  
  
 - Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  
 - Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková zmluvná cena v EUR, ktorou sa rozumie celková konečná zmluvná cena za dodávku príslušnej časti predmetu zákazky v EUR s DPH, vypočítaná podľa Prílohy č. 10 a Prílohy č. 12 súťažných podkladov v súlade s kapitolou D. Spôsob určenia ceny. Uchádzač vyplní v systéme JOSEPHINE svoj „Hodnotiaci formulár“ na vyhodnotenie návrhu na plnenie kritérií určených verejným obstarávateľom na hodnotenie ponúk. Cena s DPH vložená do hodnotiaceho formulára musí byť zhodná s kritériom na vyhodnotenie ponúk uvedenom v prílohe č. 10 súťažných podkladov. Ak uchádzač nie je platcom DPH, upozorní na túto skutočnosť, uvedie cenu bez DPH a sadzbu DPH 0 %. Vyhodnocovaná bude konečná cena, teda cena, ktorú verejný obstarávateľ skutočne uhradí za predmet zákazky a to bez ohľadu na to, či je uchádzačom platca alebo nie platca DPH.
  
 - Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena - príslušnej časti predmetu zákazky
  
 -  
  
    Ďalšie požiadavky 
  
  
 - Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  
 - Opis právnej formy uchádzača: V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov, verejný obstarávateľ vyžaduje, aby skupina dodávateľov, z dôvodu zabezpečenia garancie dodržania zmluvných podmienok uvedených v zmluve a jej riadneho plnenia, pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, predmetom ktorej bude vytvorenie niektorej z právnych foriem podľa zákona č. 513 /1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, resp. podľa právnych predpisov platných v krajine sídla členov skupiny dodávateľov a v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti členov skupiny dodávateľov, výslovné splnomocnenie jedného z členov skupiny dodávateľov komunikovať s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov, ktorý člen skupiny dodávateľov sa bude akou časťou podieľať na plnení predmetu zákazky, určenie bankového účtu, na ktorý budú poukazované akékoľvek peňažné platby zo strany verejného obstarávateľa v prospech skupiny dodávateľov ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
  
 -  
  
    Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní 
  
  
 -  
  
    Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní 
  
  
 - Vyhradená účasť: Žiadne
  
 -  
  
    Informácie o variantoch 
  
  
 - Varianty: Nie sú povolené
  
 -  
  
    Požiadavky na plnenie zmluvy 
  
  
 - Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  
 - Elektronická fakturácia: Povinná
  
 -  
  
    Elektronický katalóg 
  
  
 - Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  
 -  
  
    Postup po procese udeľovania 
  
  
 - Elektronické objednávanie: áno
  
 - Elektronická platba: áno
  
 -  
  
    Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť 
  
  
 -  
  
    Lehota I 
  
  
 - Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 05.05.2025
  
 - Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  
 -  
  
    Jazyk na predkladanie dokumentov 
  
  
 - Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  
 -  
  
    Informácie o otváraní ponúk 
  
  
 - Dátum otvárania ponúk: 05.05.2025
  
 - Čas otvárania ponúk: 10:15
  
 - Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk vykoná komisia podľa ust. § 52 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky prostredníctvom systému JOSEPHINE dňa 05.05.2025 o 10:15:00 hod. v mieste sídla verejného obstarávateľa. Otváranie ponúk sa uskutoční v jednej fáze. Po otvorení ponuky, komisia vykoná všetky úkony podľa zákona o verejnom obstarávaní spočívajúce vo vyhodnotení ponuky, podaní vysvetlenia, doplnenia ponuky, vyhodnotení splnenia podmienok účasti a vylúčení uchádzačov alebo vylúčení ponúk uchádzačov. Po otvorení ponúk, budú výsledky uchádzačom sprístupnené on-line prostredníctvom systému JOSEPHINE.
  
 - Miesto otvárania ponúk: Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s., Cesta k nemocnici 1, 974 01 Banská Bystrica
  
 -  
  
    Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť 
  
  
 - Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  
 - Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/66001/summary
  
 -  
  
    Informácie o súťažných podkladoch 
  
  
 -  
  
    Informácie o súťažných podkladoch 
  
  
 - Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  
 - Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  
 - Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/531367
  
 - Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady vrátane príloh
  
 -  
  
    Komunikačný kanál ad hoc 
  
  
 - Názov elektronického prostriedku: JOSEPHINE
  
 -  
  
    Preskúmanie 
  
  
 -  
  
    Lehoty na preskúmanie 
  
  
 - Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  
 -  
  
    Organizácia pre preskúmanie 
  
  
 - ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  
 -  
  
    Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní 
  
  
 - ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  
 -  
  
    5.1.3 Časť 
  
  
 - Názov: Časť 3 - chirurgický šijací materiál
  
 -  
  
    Účel 
  
  
 -  
  
    Opis časti 
  
  
 - Referenčné číslo: 68-12/2024
  
 - Názov : Časť 3 - chirurgický šijací materiál
  
 - Opis: Predmetom zákazky je dodávka chirurgického šijacieho materiálu pre verejného obstarávateľa uvedeného v Prílohe č. 12 súťažných podkladov - časť 3. Opis položky: Opis požadovaných minimálnych vlastností jednotlivých položiek časti predmetu zákazky sú uvedené v Prílohe č. 12 súťažných podkladov. V rámci jednej časti musí byť predložená ponuka na všetky prislúchajúce položky. Ponúkaný tovar sa musí nachádzať v registračnej databáze zdravotníckych pomôcok/špeciálneho zdravotníckeho materiálu, vedenej Štátnym ústavom pre kontrolu liečiv.
  
 - Druh zákazky: Tovary
  
 - Doplňujúci druh zákazky: Služby
  
 -  
  
    Rozsah obstarávania 
  
  
 - Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  
 -  
  
    Predpokladaná hodnota 
  
  
 - Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 852 078.24
  
 - Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  
 -  
  
    Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky 
  
  
 - Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  
 - Hlavný CPV kód: Chirurgické obväzy; svorky, nite na zošívanie rán, podväzovací materiál (niť)
  
 -  
  
    Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky 
  
  
 -  
  
    Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky 
  
  
 - Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  
 - Doplňujúci CPV kód: 33141120, 60000000
  
 -  
  
    Informácie o strategickom verejnom obstarávaní 
  
  
 -  
  
    Informácie o strategickom verejnom obstarávaní 
  
  
 -  
  
    Informácie o strategickom verejnom obstarávaní 
  
  
 - Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  
 -  
  
    Informácie o mieste plnenia 
  
  
 -  
  
    Informácie o mieste plnenia 
  
  
 - Ulica: Cesta k nemocnici
  
 - Ulica: 1
  
 - Mesto: Banská Bystrica
  
 - PSČ: 974 01
  
 - Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  
 - Krajina: Slovensko
  
 -  
  
    Predpokladané trvanie 
  
  
 -  
  
    Trvanie 
  
  
 -  
  
    Dĺžka trvania 
  
  
 - Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 36
  
 - Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  
 -  
  
    Dohoda o vládnom obstarávaní 
  
  
 - Na toto verejné obstarávanie sa vzťahuje Dohoda o vládnom obstarávaní (GPA).: áno
  
 -  
  
    Finančné prostriedky EÚ 
  
  
 - Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  
 -  
  
    Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme 
  
  
 - Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  
 - Dynamický nákupný systém: Žiadny
  
 -  
  
    Informácie o rámcovej dohode 
  
  
 - Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  
 - Kategórie: Kategórie kupujúcich
  
 -  
  
    Súťažné podmienky 
  
  
 -  
  
    Zoznam podmienok účasti 
  
  
 -  
  
    Zoznam podmienok účasti 
  
  
 - Typ: Vhodnosť vykonávať odbornú činnosť
  
 - Názov podmienky účasti: Osobné postavenie podľa § 32 zákona
  
 - Opis podmienky účasti: Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa taxatívne určené podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona. Úplné a podrobné znenie predmetných podmienok účasti ohľadne osobného postavenia podľa § 32 zákona je uvedené v súťažných podkladoch.
  
 - Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa 
  
 -  
  
    Zoznam podmienok účasti 
  
  
 - Typ: Ekonomické a finančné postavenie
  
 - Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa 
  
 -  
  
    Zoznam podmienok účasti 
  
  
 - Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  
 - Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa 
  
 -  
  
    Kritériá na vyhodnotenie ponúk 
  
  
 -  
  
    Zoznam kritérií 
  
  
 -  
  
    Zoznam kritérií 
  
  
 - Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  
 - Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková zmluvná cena v EUR, ktorou sa rozumie celková konečná zmluvná cena za dodávku príslušnej časti predmetu zákazky v EUR s DPH, vypočítaná podľa Prílohy č. 10 a Prílohy č. 12 súťažných podkladov v súlade s kapitolou D. Spôsob určenia ceny. Uchádzač vyplní v systéme JOSEPHINE svoj „Hodnotiaci formulár“ na vyhodnotenie návrhu na plnenie kritérií určených verejným obstarávateľom na hodnotenie ponúk. Cena s DPH vložená do hodnotiaceho formulára musí byť zhodná s kritériom na vyhodnotenie ponúk uvedenom v prílohe č. 10 súťažných podkladov. Ak uchádzač nie je platcom DPH, upozorní na túto skutočnosť, uvedie cenu bez DPH a sadzbu DPH 0 %. Vyhodnocovaná bude konečná cena, teda cena, ktorú verejný obstarávateľ skutočne uhradí za predmet zákazky a to bez ohľadu na to, či je uchádzačom platca alebo nie platca DPH.
  
 - Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena - príslušnej časti predmetu zákazky
  
 -  
  
    Ďalšie požiadavky 
  
  
 - Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  
 - Opis právnej formy uchádzača: V prípade prijatia ponuky skupiny dodávateľov, verejný obstarávateľ vyžaduje, aby skupina dodávateľov, z dôvodu zabezpečenia garancie dodržania zmluvných podmienok uvedených v zmluve a jej riadneho plnenia, pred podpisom zmluvy uzatvorila a predložila verejnému obstarávateľovi zmluvu, predmetom ktorej bude vytvorenie niektorej z právnych foriem podľa zákona č. 513 /1991 Zb. Obchodný zákonník v znení neskorších predpisov, zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, resp. podľa právnych predpisov platných v krajine sídla členov skupiny dodávateľov a v ktorej budú jednoznačne stanovené vzájomné práva a povinnosti členov skupiny dodávateľov, výslovné splnomocnenie jedného z členov skupiny dodávateľov komunikovať s verejným obstarávateľom v mene skupiny dodávateľov, ktorý člen skupiny dodávateľov sa bude akou časťou podieľať na plnení predmetu zákazky, určenie bankového účtu, na ktorý budú poukazované akékoľvek peňažné platby zo strany verejného obstarávateľa v prospech skupiny dodávateľov ako aj skutočnosť, že všetci členovia skupiny dodávateľov sú zaviazaní zo záväzkov voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne.
  
 -  
  
    Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní 
  
  
 -  
  
    Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní 
  
  
 - Vyhradená účasť: Žiadne
  
 -  
  
    Informácie o variantoch 
  
  
 - Varianty: Nie sú povolené
  
 -  
  
    Požiadavky na plnenie zmluvy 
  
  
 - Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  
 - Elektronická fakturácia: Povinná
  
 -  
  
    Elektronický katalóg 
  
  
 - Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  
 -  
  
    Postup po procese udeľovania 
  
  
 - Elektronické objednávanie: áno
  
 - Elektronická platba: áno
  
 -  
  
    Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť 
  
  
 -  
  
    Lehota I 
  
  
 - Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 05.05.2025
  
 - Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  
 -  
  
    Jazyk na predkladanie dokumentov 
  
  
 - Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  
 -  
  
    Informácie o otváraní ponúk 
  
  
 - Dátum otvárania ponúk: 05.05.2025
  
 - Čas otvárania ponúk: 10:15
  
 - Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk vykoná komisia podľa ust. § 52 zákona o verejnom obstarávaní. Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky prostredníctvom systému JOSEPHINE dňa 05.05.2025 o 10:15:00 hod. v mieste sídla verejného obstarávateľa. Otváranie ponúk sa uskutoční v jednej fáze. Po otvorení ponuky, komisia vykoná všetky úkony podľa zákona o verejnom obstarávaní spočívajúce vo vyhodnotení ponuky, podaní vysvetlenia, doplnenia ponuky, vyhodnotení splnenia podmienok účasti a vylúčení uchádzačov alebo vylúčení ponúk uchádzačov. Po otvorení ponúk, budú výsledky uchádzačom sprístupnené on-line prostredníctvom systému JOSEPHINE.
  
 - Miesto otvárania ponúk: Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s., Cesta k nemocnici 1, 974 01 Banská Bystrica
  
 -  
  
    Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť 
  
  
 - Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  
 - Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/66001/summary
  
 -  
  
    Informácie o súťažných podkladoch 
  
  
 -  
  
    Informácie o súťažných podkladoch 
  
  
 - Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  
 - Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  
 - Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/531367
  
 - Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady vrátane príloh
  
 -  
  
    Komunikačný kanál ad hoc 
  
  
 - Názov elektronického prostriedku: JOSEPHINE
  
 -  
  
    Preskúmanie 
  
  
 -  
  
    Lehoty na preskúmanie 
  
  
 - Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  
 -  
  
    Organizácia pre preskúmanie 
  
  
 - ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  
 -  
  
    Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní 
  
  
 - ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)