1. Základné údaje
2. Organizácie
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Revitalizácia mestského parku vo Fiľakove – II. Etapa - časť č. 1: „Stavebné úpravy okolo jazierka“
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 01/2025_F
- Názov : Revitalizácia mestského parku vo Fiľakove – II. Etapa - časť č. 1: „Stavebné úpravy okolo jazierka“
- Opis: Časť č. 1: „Stavebné úpravy okolo jazierka“ - stavebné práce pozostávajúce z viacerých stavebných objektov: - Betónová dlažba – oddych - E. Mlatový chodník - Vysunutý chodník nad jazerom so schodmi - Drevený mostík - Drobný mobiliár - Hliníková pergola - Elektroinštalácia - Filagória – mobiliár (Spodná časť filagórie po podlahu + Obvodový a strešný plášť filagórie) - M. Dočasná prístupová cesta - vyvolaná investícia - Presunutie oplotenia - vyvolaná investícia Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. 1 Opis predmetu zákazky, v Projektovej dokumentácii (príloha č. 3 Súťažných podkladov), vo Výkaze výmer (príloha č. 1 Návrhu zmluvy), za podmienok záväzných obchodných podmienok v časti B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky (Návrh zmluvy) a vo zvyšných častiach súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Stavebné práce
-
Rozsah obstarávania
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 239 091.09
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe plôch pre parky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 45112711, 45310000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Podporované sociálne hľadisko: Iné
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
- Opis strategického verejného obstarávania: Vo verejnom obstarávaní sa uplatňuje aj sociálny aspekt súvisiaci so samotným predmetom zákazky, a to debarierizáciou parku. Debarierizácia parku je navrhnutá zokruhovaním okolo jazierka a napojením sa na existujúce chodníky v parku. Na debarierizáciu slúžia rampy pre imobilných pri prekonaní výškového rozdielu pri Filagórii a následne pri schodisku na Lučeneckú ulicu, smerom do parku po chodníku s mlatovým povrchom.
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Mesto: Pezinok
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 7
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: Predmet zákazky sa bude financovať z prostriedkov Programu „Slovensko“, fond: Európsky fond regionálneho rozvoja („EFRR“) v rámci výzvy na podporu rozvoja prvkov zelenej a modrej infraštruktúry v obciach a mestách č. PSK-MIRRI-008-2024-ITI-EFRR vyhlásenej vyhlasovateľom výzvy/riadiacim orgánom/poskytovateľom pomoci: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR a vlastných zdrojov verejného obstarávateľa formou bezhotovostného platobného styku.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: 2.1: Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní:
- Opis podmienky účasti: A) Pre časť č. 1: „Stavebné úpravy okolo jazierka“: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže realizáciu prác rovnakých alebo obdobných predmetu zákazky za predchádzajúcich 5 rokov (60 mesiacov) od vyhlásenia verejného obstarávania, vo finančnom objeme spolu Pre časť 1 - min. 200 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Za stavebné práce rovnakého alebo obdobného charakteru verejný obstarávateľ považuje: Pre časť č. 1: stavebné práce charakteru krajinárskych úprav verejných priestorov, vykonané za účelom výstavby alebo revitalizácie / rekonštrukcie /modernizácie verejného priestoru spojené s vybudovaním/rekonštruovaním spevnených plôch a/lebo chodníkov a/alebo prístupových ciest a/alebo drobného mobiliáru a/alebo osvetlenia a/alebo mostíka a/alebo pergoly a/alebo oplotenia. Podrobne je definovaná podmienka účasti v SP - časť A.2 Splnenie podmienok účasti Technickej alebo odbornej spôsobilosti verejný obstarávateľ neumožňuje preukázať inou osobou v zmysle § 34 ods. 3 ZVO. V prípade ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti inou osobou bude vylúčený pre nesplnenie podmienok účasti. Uvedené je v súlade s príručkou k procesu a kontrole verejného obstarávania, programové obdobie 2021 – 2027, verzia 2, dátum vydania: 01.08.2024, časť 2.2.1.3 ods. 2 a v zmysle všeobecného metodického usmernenia UVO č. 06/2024, vydaného dňa: 29.11.2024
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia Celková cena v EUR s DPH za časť č. 1
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v EUR s DPH za časť č. 1
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu do predloženia ponuky. V prípade, ak bude ponuka skupiny dodávateľov prijatá, tak všetci členovia skupiny dodávateľov, z dôvodu riadneho plnenia zmluvy, budú povinní vytvoriť medzi sebou určitú právnu formu (napr. podľa Občianskeho zákonníka, alebo Obchodného zákonníka). V prípade vytvorenia právnych vzťahov, na ktorých základe nevzniká nový subjekt s právnou subjektivitou, musí byť jasné a zrejmé, ako sú stanovené ich vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude podieľať na plnení a skutočnosť, že všetci členovia budú ručiť za záväzky spoločne a nerozdielne. Úspešný uchádzač (skupina dodávateľov) musí predložiť verejnému obstarávateľovi originál alebo úradne overenú kópiu originálu dokumentu, ktorá preukazuje splnenie uvedených podmienok a to najneskôr v deň uzatvorenia (podpisu) Zmluvy o dielo, ktorá má byť výsledkom tohto verejného obstarávania.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Podmienky plnenia zmluvy: 1. Zhotoviteľ najneskôr v deň odovzdania a prevzatia staveniska predloží oprávnenému zástupcovi objednávateľa zástupcovi objednávateľa kópiu platnej poistnej zmluvy o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú podnikateľom (príloha č. 5 ZoD) s poistným plnením najmenej vo výške 100% z hodnoty zmluvy v EUR s DPH. 2. Zhotoviteľ sa zaväzuje realizovať dielo v súlade s harmonogramom vecného, časového a finančného plnenia (príloha 2 ZoD) , ktorý zhotoviteľ predloží objednávateľovi najneskôr pri protokolárnom odovzdaní staveniska. 3. Zhotoviteľ predloží Bankovú záruku/záruku poistenia – Performance bond (príloha č. 3 ZoD)– do 7 KD od nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo, a to za účelom zabezpečenia riadneho vykonania diela bez vád a nedorobkov a jeho včasného odovzdania v rámci preberacieho konania, podľa podmienok zmluvy o dielo.
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 17.04.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 11
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 17.04.2025
- Čas otvárania ponúk: 10:05
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk bude verejné pre uchádzačov, ktorí predložili CP v lehote na predkladanie ponúk - a to použitím online sprístupnenia otvárania ponúk (automat. odoslanie zápisnice z otvárania ponúk cez IS EPVO) tzn. nebude otváranie ponúk s osobnou účasťou. Vyhodnocovanie ponúk je neverejné.
- Miesto otvárania ponúk: Mesto Fiľakovo
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Zábezpeka ponuky pre časť č. 1 sa vyžaduje vo výške: 7 000,- EUR. Viac v bode 14 SP - časť A.1. Lehota viazanosti ponúk je verejným obstarávateľom stanovená do: 28.02.2026.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/529487
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/529487
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS ePVO
-
5.1.2 Časť
- Názov: Revitalizácia mestského parku vo Fiľakove – II. Etapa - časť č. 2: „Výstavba jazierka“
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 01/2025_F
- Názov : Revitalizácia mestského parku vo Fiľakove – II. Etapa - časť č. 2: „Výstavba jazierka“
- Opis: Časť č. 2: „Výstavba jazierka“: - Retenčné nádrže - Jazierko - Výsadba jazierka - Zemné a dokončovacie práce k jazierku neobsiahnuté v ostatných dielčích rozpočtoch Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. 1 Opis predmetu zákazky, v Projektovej dokumentácii (príloha č. 3 Súťažných podkladov), vo Výkaze výmer (príloha č. 1 Návrhu zmluvy), za podmienok záväzných obchodných podmienok v časti B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky (Návrh zmluvy) a vo zvyšných častiach súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Stavebné práce
-
Rozsah obstarávania
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 288 982.91
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe plôch pre parky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: Terénne úpravy parkov
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Zmierňovanie klimatických zmien
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
- Opis strategického verejného obstarávania: Vo verejnom obstarávaní sa uplatňuje environmentálny aspekt (tzv. „zelené“ verejné obstarávanie) Environmentálny aspektom je samotný predmet zákazky v podobe - vyčistenie a výstavba jazierka, výsadba jazierka a vybudovanie retenčných nádrží pre účely zberu dažďovej vody a dopĺňania vody v jazierku so systémom gravitačného filtra.
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Mesto: Pezinok
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 7
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: Predmet zákazky sa bude financovať z prostriedkov Programu „Slovensko“, fond: Európsky fond regionálneho rozvoja („EFRR“) v rámci výzvy na podporu rozvoja prvkov zelenej a modrej infraštruktúry v obciach a mestách č. PSK-MIRRI-008-2024-ITI-EFRR vyhlásenej vyhlasovateľom výzvy/riadiacim orgánom/poskytovateľom pomoci: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR a vlastných zdrojov verejného obstarávateľa formou bezhotovostného platobného styku.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: 2.1: Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní:
- Opis podmienky účasti: A) Pre časť č. 2: „Výstavba jazierka“: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže realizáciu prác rovnakých alebo obdobných predmetu zákazky za predchádzajúcich 5 rokov (60 mesiacov) od vyhlásenia verejného obstarávania, vo finančnom objeme spolu: Pre časť 2 – min. 250 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Za stavebné práce rovnakého alebo obdobného charakteru verejný obstarávateľ považuje: Pre časť č. 2: stavebné práce charakteru krajinárskych úprav verejných priestorov, vykonané za účelom výstavby alebo revitalizácie / rekonštrukcie /modernizácie verejného priestoru spojené s vybudovaním/rekonštruovaním zberných jazierok a/alebo iných retenčných plôch ako napr.: malé jazierka; umelé mokrade; rybníky; infiltračné pásy; infiltračné povrchy peších komunikácií, spevnených plôch a parkovísk; plošné vsakovanie; vsakovacie prielahy; rigoly; vsakovacie nádrže; dažďové záhrady a pod. ako súčasť komplexného riešenia a/alebo umelo vytvorených vodných prvkov (napr. fontány, pitné fontánky a rosiče vzduchu) prípadne sadové úpravy za splnenia podmienky že boli realizované v rámci referencie za vybudovanie/rekonštrukcie jazierok a/alebo iných retenčných plôch. Podrobne je definovaná podmienka účasti v SP - časť A.2 Splnenie podmienok účasti Technickej alebo odbornej spôsobilosti verejný obstarávateľ neumožňuje preukázať inou osobou v zmysle § 34 ods. 3 ZVO. V prípade ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti inou osobou bude vylúčený pre nesplnenie podmienok účasti. Uvedené je v súlade s príručkou k procesu a kontrole verejného obstarávania, programové obdobie 2021 – 2027, verzia 2, dátum vydania: 01.08.2024, časť 2.2.1.3 ods. 2 a v zmysle všeobecného metodického usmernenia UVO č. 06/2024, vydaného dňa: 29.11.2024
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia Celková cena v EUR s DPH za časť č. 2
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v EUR s DPH za časť č. 2
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu do predloženia ponuky. V prípade, ak bude ponuka skupiny dodávateľov prijatá, tak všetci členovia skupiny dodávateľov, z dôvodu riadneho plnenia zmluvy, budú povinní vytvoriť medzi sebou určitú právnu formu (napr. podľa Občianskeho zákonníka, alebo Obchodného zákonníka). V prípade vytvorenia právnych vzťahov, na ktorých základe nevzniká nový subjekt s právnou subjektivitou, musí byť jasné a zrejmé, ako sú stanovené ich vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude podieľať na plnení a skutočnosť, že všetci členovia budú ručiť za záväzky spoločne a nerozdielne. Úspešný uchádzač (skupina dodávateľov) musí predložiť verejnému obstarávateľovi originál alebo úradne overenú kópiu originálu dokumentu, ktorá preukazuje splnenie uvedených podmienok a to najneskôr v deň uzatvorenia (podpisu) Zmluvy o dielo, ktorá má byť výsledkom tohto verejného obstarávania.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Podmienky plnenia zmluvy: 1. Zhotoviteľ najneskôr v deň odovzdania a prevzatia staveniska predloží oprávnenému zástupcovi objednávateľa zástupcovi objednávateľa kópiu platnej poistnej zmluvy o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú podnikateľom (príloha č. 5 ZoD) s poistným plnením najmenej vo výške 100% z hodnoty zmluvy v EUR s DPH. 2. Zhotoviteľ sa zaväzuje realizovať dielo v súlade s harmonogramom vecného, časového a finančného plnenia (príloha 2 ZoD) , ktorý zhotoviteľ predloží objednávateľovi najneskôr pri protokolárnom odovzdaní staveniska. 3. Zhotoviteľ predloží Bankovú záruku/záruku poistenia – Performance bond (príloha č. 3 ZoD)– do 7 KD od nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo, a to za účelom zabezpečenia riadneho vykonania diela bez vád a nedorobkov a jeho včasného odovzdania v rámci preberacieho konania, podľa podmienok zmluvy o dielo.
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 17.04.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Viazanosť ponuky
-
Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 11
- Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 17.04.2025
- Čas otvárania ponúk: 10:05
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk bude verejné pre uchádzačov, ktorí predložili CP v lehote na predkladanie ponúk - a to použitím online sprístupnenia otvárania ponúk (automat. odoslanie zápisnice z otvárania ponúk cez IS EPVO) tzn. nebude otváranie ponúk s osobnou účasťou. Vyhodnocovanie ponúk je neverejné.
- Miesto otvárania ponúk: Mesto Fiľakovo
-
Zábezpeka
- Vyžaduje sa zábezpeka: áno
- Opis zábezpeky: Zábezpeka ponuky pre časť č. 2 sa vyžaduje vo výške: 8 000,- EUR. Viac v bode 14 SP - časť A.1. Lehota viazanosti ponúk je verejným obstarávateľom stanovená do: 28.02.2026.
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/529487
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/529487
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS ePVO
-
5.1.3 Časť
- Názov: Revitalizácia mestského parku vo Fiľakove – II. Etapa - časť č. 3: „Záhradnícka práca“:
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 01/2025_F
- Názov : Revitalizácia mestského parku vo Fiľakove – II. Etapa - časť č. 3: „Záhradnícka práca“:
- Opis: Časť č. 3: „Záhradnícka práca“:: - Záhony 4 až 7 - Sadové úpravy Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. 1 Opis predmetu zákazky, v Projektovej dokumentácii (príloha č. 3 Súťažných podkladov), vo Výkaze výmer (príloha č. 1 Návrhu zmluvy), za podmienok záväzných obchodných podmienok v časti B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky (Návrh zmluvy) a vo zvyšných častiach súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 38 260.51
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Výsadba a údržba zelených plôch
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: Vyplňovanie a rekultivačné práce
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Mesto: Pezinok
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 1
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: Predmet zákazky sa bude financovať z prostriedkov Programu „Slovensko“, fond: Európsky fond regionálneho rozvoja („EFRR“) v rámci výzvy na podporu rozvoja prvkov zelenej a modrej infraštruktúry v obciach a mestách č. PSK-MIRRI-008-2024-ITI-EFRR vyhlásenej vyhlasovateľom výzvy/riadiacim orgánom/poskytovateľom pomoci: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR a vlastných zdrojov verejného obstarávateľa formou bezhotovostného platobného styku.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: 2.1: Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní:
- Opis podmienky účasti: B. Pre časť č. 3: „Záhradnícka práca“: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže realizáciu poskytnutých služieb rovnakých alebo obdobných predmetu zákazky za obdobie predchádzajúcich 3 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (t. j. 36 mesiacov od vyhlásenia verejného obstarávania), pričom minimálna súhrnná hodnota služieb musí byť : Pre časť č. 3 - minimálne 35 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Za realizáciu poskytnutých služieb rovnakých alebo obdobných predmetu zákazky verejný obstarávateľ považuje: Pre časť č. 3: sadovnícke práce a/alebo údržba a starostlivosť o verejnú zeleň Podrobne je definovaná podmienka účasti v SP - časť A.2 Splnenie podmienok účasti Technickej alebo odbornej spôsobilosti verejný obstarávateľ neumožňuje preukázať inou osobou v zmysle § 34 ods. 3 ZVO. V prípade ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti inou osobou bude vylúčený pre nesplnenie podmienok účasti. Uvedené je v súlade s príručkou k procesu a kontrole verejného obstarávania, programové obdobie 2021 – 2027, verzia 2, dátum vydania: 01.08.2024, časť 2.2.1.3 ods. 2 a v zmysle všeobecného metodického usmernenia UVO č. 06/2024, vydaného dňa: 29.11.2024.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: 2.2 Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní – kľúčoví odborníci:
- Opis podmienky účasti: Pre časť č. 3: „Záhradnícka práca“: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre splnenie podmienky uchádzač predloží za Pracovníka – osoby zodpovednej za vykonávanie parkových a sadových úprav: - Preukázanie dosiahnutého vzdelania: požaduje sa vysokoškolské vzdelanie alebo odborné stredoškolské vzdelanie v odbore: záhradnícky alebo poľnohospodársky smer a dva (2) roky praxe v odbore, a to predložením profesijného životopisu s minimálnym obsahom: - meno a priezvisko kľúčového odborníka, - dosiahnuté vzdelanie, - akademický titul, - súčasná pracovná pozícia, - súčasný zamestnávateľ (z dôvodu posudzovania, či sa jedná o internú kapacitu uchádzača nakoľko sa nepovoľuje preukazovanie splnenia podmienok účasti Technickej alebo odbornej spôsobilosti preukázať inou osobou), - spôsobilosť /kvalifikácia vzťahujúca sa k predmetu zákazky - prax / praktické skúsenosti s preukázaním praktických skúseností 2 rokov v odbore - uvedením projektov, roly na projektoch, rozpísané mesiace /roky: od: MM/RR do MMRR), - vlastnoručný podpis kľúčového odborníka - Čestné vyhlásenie osoby zodpovednej za vykonávanie parkových a sadových úprav (ktoré bude touto osobou aj podpísané), že bude k dispozícii na plnenie predmetu zákazky po celú dobu realizácie časti č. 3 predmetu zákazky Podrobne je definovaná podmienka účasti v SP - časť A.2 Splnenie podmienok účasti Technickej alebo odbornej spôsobilosti verejný obstarávateľ neumožňuje preukázať inou osobou v zmysle § 34 ods. 3 ZVO. V prípade ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti inou osobou bude vylúčený pre nesplnenie podmienok účasti. Uvedené je v súlade s príručkou k procesu a kontrole verejného obstarávania, programové obdobie 2021 – 2027, verzia 2, dátum vydania: 01.08.2024, časť 2.2.1.3 ods. 2 a v zmysle všeobecného metodického usmernenia UVO č. 06/2024, vydaného dňa: 29.11.2024.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia Celková cena v EUR s DPH za časť č. 3
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v EUR s DPH za časť č. 3
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu do predloženia ponuky. V prípade, ak bude ponuka skupiny dodávateľov prijatá, tak všetci členovia skupiny dodávateľov, z dôvodu riadneho plnenia zmluvy, budú povinní vytvoriť medzi sebou určitú právnu formu (napr. podľa Občianskeho zákonníka, alebo Obchodného zákonníka). V prípade vytvorenia právnych vzťahov, na ktorých základe nevzniká nový subjekt s právnou subjektivitou, musí byť jasné a zrejmé, ako sú stanovené ich vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude podieľať na plnení a skutočnosť, že všetci členovia budú ručiť za záväzky spoločne a nerozdielne. Úspešný uchádzač (skupina dodávateľov) musí predložiť verejnému obstarávateľovi originál alebo úradne overenú kópiu originálu dokumentu, ktorá preukazuje splnenie uvedených podmienok a to najneskôr v deň uzatvorenia (podpisu) Zmluvy o poskytnutí služieb, ktorá má byť výsledkom tohto verejného obstarávania.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Podmienky plnenia zmluvy: Dodávateľ najneskôr v deň odovzdania a prevzatia staveniska predloží oprávnenému zástupcovi objednávateľa zástupcovi objednávateľa kópiu platnej poistnej zmluvy o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú podnikateľom (príloha č. 4 ZoPS) s poistným plnením najmenej vo výške 100% z hodnoty zmluvy v EUR s DPH.
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 17.04.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 17.04.2025
- Čas otvárania ponúk: 10:05
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk bude verejné pre uchádzačov, ktorí predložili CP v lehote na predkladanie ponúk - a to použitím online sprístupnenia otvárania ponúk (automat. odoslanie zápisnice z otvárania ponúk cez IS EPVO) tzn. nebude otváranie ponúk s osobnou účasťou. Vyhodnocovanie ponúk je neverejné.
- Miesto otvárania ponúk: Mesto Fiľakovo
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/529487
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/529487
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS ePVO
-
5.1.4 Časť
- Názov: Revitalizácia mestského parku vo Fiľakove – II. Etapa - časť č. 4: „Prípravné práce“
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: 01/2025_F
- Názov : Revitalizácia mestského parku vo Fiľakove – II. Etapa - časť č. 4: „Prípravné práce“
- Opis: Časť č. 4: „Prípravné práce“: - Prípravné práce (výrub drevín) Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. 1 Opis predmetu zákazky, v Projektovej dokumentácii (príloha č. 3 Súťažných podkladov), vo Výkaze výmer (príloha č. 1 Návrhu zmluvy), za podmienok záväzných obchodných podmienok v časti B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky (Návrh zmluvy) a vo zvyšných častiach súťažných podkladov.
- Druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 16 144.99
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Orezávanie stromov
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Mesto: Pezinok
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Predpokladané trvanie
-
Trvanie
-
Dĺžka trvania
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 14
- Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Žiadna
-
Ostatné informácie
- Doplňujúce informácie: Predmet zákazky sa bude financovať z prostriedkov Programu „Slovensko“, fond: Európsky fond regionálneho rozvoja („EFRR“) v rámci výzvy na podporu rozvoja prvkov zelenej a modrej infraštruktúry v obciach a mestách č. PSK-MIRRI-008-2024-ITI-EFRR vyhlásenej vyhlasovateľom výzvy/riadiacim orgánom/poskytovateľom pomoci: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR a vlastných zdrojov verejného obstarávateľa formou bezhotovostného platobného styku.
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: 2.1: Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní:
- Opis podmienky účasti: B. Pre časť č. 4: „Prípravné práce“: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže realizáciu poskytnutých služieb rovnakých alebo obdobných predmetu zákazky za obdobie predchádzajúcich 3 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (t. j. 36 mesiacov od vyhlásenia verejného obstarávania), pričom minimálna súhrnná hodnota služieb musí byť : Pre časť č. 4 – minimálne 15 0000 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Za realizáciu poskytnutých služieb rovnakých alebo obdobných predmetu zákazky verejný obstarávateľ považuje: Pre časť č. 4: výrub a/alebo orez stromov Podrobne je definovaná podmienka účasti v SP - časť A.2 Splnenie podmienok účasti Technickej alebo odbornej spôsobilosti verejný obstarávateľ neumožňuje preukázať inou osobou v zmysle § 34 ods. 3 ZVO. V prípade ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti inou osobou bude vylúčený pre nesplnenie podmienok účasti. Uvedené je v súlade s príručkou k procesu a kontrole verejného obstarávania, programové obdobie 2021 – 2027, verzia 2, dátum vydania: 01.08.2024, časť 2.2.1.3 ods. 2 a v zmysle všeobecného metodického usmernenia UVO č. 06/2024, vydaného dňa: 29.11.2024
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
- Názov podmienky účasti: 2.2 Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní – kľúčoví odborníci:
- Opis podmienky účasti: Pre č. 4: „Prípravné práce“ Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre splnenie podmienky uchádzač predloží za Pracovníka – osoby zodpovednej za výrub drevín a pňov: - Preukázanie odbornej spôsobilosti za odborný výrub drevín a to napr. absolvovaním pilčíckeho a zároveň horolezeckého kurzu alebo ekvivalentným dokladom ktoré preukazuje odbornú spôsobilosť kľúčového odborníka na odborný výrub drevín a dva roky praxe v odbore, a to predložením profesijného životopisu s minimálnym obsahom: - meno a priezvisko kľúčového odborníka, - dosiahnuté vzdelanie, - akademický titul, - súčasná pracovná pozícia, - súčasný zamestnávateľ (z dôvodu posudzovania, či sa jedná o internú kapacitu uchádzača nakoľko sa nepovoľuje preukazovanie splnenia podmienok účasti Technickej alebo odbornej spôsobilosti preukázať inou osobou), - spôsobilosť /kvalifikácia vzťahujúca sa k predmetu zákazky - prax / praktické skúsenosti s preukázaním praktických skúseností 2 rokov v odbore - uvedením projektov, roly na projektoch, rozpísané mesiace /roky: od: MM/RR do MMRR), - vlastnoručný podpis kľúčového odborníka - Čestné vyhlásenie osoby zodpovednej za vykonávanie výrub drevín (ktoré bude touto osobou aj podpísané), že bude k dispozícii na plnenie predmetu zákazky po celú dobu realizácie časti č. 4 predmetu zákazky
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia Celková cena v EUR s DPH za časť č. 4
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v EUR s DPH za časť č. 4
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu do predloženia ponuky. V prípade, ak bude ponuka skupiny dodávateľov prijatá, tak všetci členovia skupiny dodávateľov, z dôvodu riadneho plnenia zmluvy, budú povinní vytvoriť medzi sebou určitú právnu formu (napr. podľa Občianskeho zákonníka, alebo Obchodného zákonníka). V prípade vytvorenia právnych vzťahov, na ktorých základe nevzniká nový subjekt s právnou subjektivitou, musí byť jasné a zrejmé, ako sú stanovené ich vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude podieľať na plnení a skutočnosť, že všetci členovia budú ručiť za záväzky spoločne a nerozdielne. Úspešný uchádzač (skupina dodávateľov) musí predložiť verejnému obstarávateľovi originál alebo úradne overenú kópiu originálu dokumentu, ktorá preukazuje splnenie uvedených podmienok a to najneskôr v deň uzatvorenia (podpisu) Zmluvy o poskytnutí služieb, ktorá má byť výsledkom tohto verejného obstarávania.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Podmienky plnenia zmluvy: Dodávateľ najneskôr v deň odovzdania a prevzatia staveniska predloží oprávnenému zástupcovi objednávateľa zástupcovi objednávateľa kópiu platnej poistnej zmluvy o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú podnikateľom (príloha č. 3 ZoPS) s poistným plnením najmenej vo výške 100 000,00 EUR s DPH.
-
Postup po procese udeľovania
- Elektronické objednávanie: áno
- Elektronická platba: áno
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 17.04.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 17.04.2025
- Čas otvárania ponúk: 10:05
- Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk bude verejné pre uchádzačov, ktorí predložili CP v lehote na predkladanie ponúk - a to použitím online sprístupnenia otvárania ponúk (automat. odoslanie zápisnice z otvárania ponúk cez IS EPVO) tzn. nebude otváranie ponúk s osobnou účasťou. Vyhodnocovanie ponúk je neverejné.
- Miesto otvárania ponúk: Mesto Fiľakovo
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/529487
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/529487
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS ePVO