Revitalizácia mestského parku vo Fiľakove – II. Etapa

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Revitalizácia mestského parku vo Fiľakove – II. Etapa
Kód zákazky: 012025_F
Kód oznámenia: 5848 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45236250-7
Ostatné CPV: 45112711-2
45310000-3
Predpokladaná hodnota: 582 479,50 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 17.4.2025 10:00
Vyhlásenie: 28.3.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Fiľakovo
Adresa: Radničná
98601 Fiľakovo
NUTS: SK032 - Banskobystrický kraj
Miesto dodania: Radničná Fiľakovo 98601 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zadania zákazky sú stavebné práce, dodávka tovarov a poskytnutie služieb, ktorých výsledkom bude revitalizovaný mestský park vo Fiľakove. Predmet zákazky sa delí na 4 časti: - časť č. 1: „Stavebné úpravy okolo jazierka“ - časť č. 2: „Výstavba jazierka“ - časť č. 3: „Záhradnícka práca“ - časť č. 4: „Prípravné práce“ Časť č. 1: „Stavebné úpravy okolo jazierka“ - stavebné práce pozostávajúce z viacerých stavebných objektov: o Betónová dlažba – oddych o E. Mlatový chodník o Vysunutý chodník nad jazerom so schodmi o Drevený mostík o Drobný mobiliár o Hliníková pergola o Elektroinštalácia o Filagória – mobiliár (Spodná časť filagórie po podlahu + Obvodový a strešný plášť filagórie) o M. Dočasná prístupová cesta - vyvolaná investícia o Presunutie oplotenia - vyvolaná investícia Časť č. 2: „Výstavba jazierka“: o Retenčné nádrže o Jazierko o Výsadba jazierka o Zemné a dokončovacie práce k jazierku neobsiahnuté v ostatných dielčích rozpočtoch Časť č. 3: „Záhradnícka práca“: o Záhony 4 až 7 o Sadové úpravy Časť č. 4: „Prípravné práce“ o Prípravné práce (výrub drevín) Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. 1 Opis predmetu zákazky, v Projektovej dokumentácii (príloha č. 3 Súťažných podkladov), vo Výkaze výmer (príloha č. 1 Návrhu zmluvy), za podmienok záväzných obchodných podmienok v časti B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky (Návrh zmluvy o dielo/ Zmluva o poskytnutí služieb) a vo zvyšných častiach súťažných podkladov. Zhotoviteľ pri realizácii diela musí dodržať a splniť technické požiadavky a podmienky uvedené v súťažných podkladoch a ich prílohách. Taktiež je povinný dodržať podmienky uvedené vo výzve na predkladanie žiadostí o poskytnutie nenávratného finančného príspevku pre projekty integrovaných územných investícií : Výzva na podporu rozvoja prvkov zelenej a modrej infraštruktúry v obciach a mestách č. PSK-MIRRI-008-2024-ITI-EFRR z Programu Slovensko - SK - EFRR/KF/FST/ESF+ (ďalej len „Výzva“) a jej prílohách, vyhlásenej vyhlasovateľom výzvy/riadiacim orgánom/poskytovateľom: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR, (ďalej „RO“ alebo „vyhlasovateľ výzvy“ alebo „poskytovateľ“), podmienky v žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku č. NFP401202FHP9 (ďalej len „Žiadosť o NFP“) a v zmluve o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (ďalej len „Zmluva o NFP“), nakoľko predmety zákazka bude verejný obstarávateľ / objednávateľ realizovať iba v prípade, ak bude nenávratný finančný príspevok (ďalej len „NFP“) pridelený verejnému obstarávateľovi. Výzva vrátane príloh je zverejnená na: https://portal.itms21.sk/vyhlasena-vyzva/?id=2958 - Doplňujúce informácie a dokumenty - Súbory na stiahnutie: PSK-MIRRI-008-2024-ITI-EFRR.zip – Stiahnuť. Schválená žiadosť o NFP je zverejnená na: https://portal.itms21.sk/ziadost/?id=200391 Úspešný uchádzač je povinný realizovať predmet zákazky v takom rozsahu a kvalite aby verejný obstarávateľ / objednávateľ splnil podmienku/zásadu výzvy uvedenú v prílohe č. 11 Výzvy č. PSK-MIRRI-008-2024-ITI-EFRR: „nespôsobovať významnú škodu “tzv. „DNSH“: https://portal.itms21.sk/vyhlasena-vyzva/?id=2958 - Doplňujúce informácie a dokumenty - Súbory na stiahnutie: PSK-MIRRI-008-2024-ITI-EFRR.zip – Stiahnuť – príloha č. 11. Cieľom realizácie predmetu zákazky je revitalizácia a sprístupnenie zanedbanej časti mestského parku s jazierkom vo vlastníctve samosprávy mesta Fiľakovo, zabezpečenie kvalitného životného prostredia pre obyvateľov mesta Fiľakovo, posilnením ochrany a zachovania prírody a biodiverzity na riešenom území. Dôležitý význam pri jeho vytváraní majú projektom riešené zelené a modré prvky, ktoré okrem environmentálnej funkcie, vzťahujúcej sa k viacerým zložkám ŽP, majú aj estetickú funkciu. Špecifický cieľ projektu, v rámci ktorého sa bude realizovať predmety zákazky, verejný obstarávateľ/objednávateľ/žiadateľ dosiahne s realizáciou hlavných aktivít projektu: 1. Podpora revitalizácie a tvorby sídelnej zelene - založenie záhonov, realizácia sadových úprav, vybudovanie oddychových plôch, chodníkov a mobiliárov v rámci doplnkových aktivít, ktoré vzájomne prepájajú zelenú a modrú infraštruktúru a 2. Podpora zberných jazierok a iných retenčných plôch - vyčistenie a výstavba jazierka, výsadba jazierka a vybudovanie retenčných nádrží pre účely zberu dažďovej vody a dopĺňania vody v jazierku so systémom gravitačného filtra. Predmetná lokalita – mestský park vo Fiľakove sa nachádza v centre mesta, v ochrannom pásme štátom chránených kultúrnych pamiatok, pri frekventovanej štátnej ceste II/571, pri ulici SNP pod fiľakovským hradom, pri barokovom kaštieli (dnes budova gymnázia), autobusovej a železničnej stanici so zvýšeným hlukovým a prachovým zaťažením. Hlavnou cieľovou skupinou projektu sú obyvatelia mesta. Populácia ktorá má prístup k modernizovanej infraštruktúre s počtom osôb 9 696. Po ukončení projektu vznikne debarierizované, revitalizované územie s rozlohou 3 663,46 m2 resp. 0,3663 ha.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Mesto Fiľakovo

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1342449
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Fiľakovo (ID: 82627)
  • Zákazka: Revitalizácia mestského parku vo Fiľakove – II. Etapa (ID: 529487)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: ee8f0c0b-608b-4052-afe7-a804b15ff38e
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Fiľakovo
  • IČO: 00316075
  • DIČ: 2021115052
  • Adresa
  • Ulica: Radničná
  • Číslo: 25
  • Mesto: Fiľakovo
  • PSČ: 98601
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Banskobystrický kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: vl.lipovsky@gmail.com
  • Telefónne číslo: +421948134667
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Ing. Vladimír Lipovský
  • IČO: 43885489
  • DIČ: 1078732292
  • Adresa
  • Ulica: S. H. Vajanského
  • Číslo: 31
  • Mesto: Nové Zámky
  • PSČ: 94002
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: vl.lipovsky@gmail.com
  • Telefónne číslo: +421948134667
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Fiľakovo)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/5022
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0003 (Ing. Vladimír Lipovský)
  • Typ poskytovateľa služieb: Poskytovateľ obstarávacích služieb
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 012025_F
  • Názov: Revitalizácia mestského parku vo Fiľakove – II. Etapa
  • Opis: Predmetom zadania zákazky sú stavebné práce, dodávka tovarov a poskytnutie služieb, ktorých výsledkom bude revitalizovaný mestský park vo Fiľakove. Predmet zákazky sa delí na 4 časti: - časť č. 1: „Stavebné úpravy okolo jazierka“ - časť č. 2: „Výstavba jazierka“ - časť č. 3: „Záhradnícka práca“ - časť č. 4: „Prípravné práce“ Časť č. 1: „Stavebné úpravy okolo jazierka“ - stavebné práce pozostávajúce z viacerých stavebných objektov: o Betónová dlažba – oddych o E. Mlatový chodník o Vysunutý chodník nad jazerom so schodmi o Drevený mostík o Drobný mobiliár o Hliníková pergola o Elektroinštalácia o Filagória – mobiliár (Spodná časť filagórie po podlahu + Obvodový a strešný plášť filagórie) o M. Dočasná prístupová cesta - vyvolaná investícia o Presunutie oplotenia - vyvolaná investícia Časť č. 2: „Výstavba jazierka“: o Retenčné nádrže o Jazierko o Výsadba jazierka o Zemné a dokončovacie práce k jazierku neobsiahnuté v ostatných dielčích rozpočtoch Časť č. 3: „Záhradnícka práca“: o Záhony 4 až 7 o Sadové úpravy Časť č. 4: „Prípravné práce“ o Prípravné práce (výrub drevín) Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. 1 Opis predmetu zákazky, v Projektovej dokumentácii (príloha č. 3 Súťažných podkladov), vo Výkaze výmer (príloha č. 1 Návrhu zmluvy), za podmienok záväzných obchodných podmienok v časti B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky (Návrh zmluvy o dielo/ Zmluva o poskytnutí služieb) a vo zvyšných častiach súťažných podkladov. Zhotoviteľ pri realizácii diela musí dodržať a splniť technické požiadavky a podmienky uvedené v súťažných podkladoch a ich prílohách. Taktiež je povinný dodržať podmienky uvedené vo výzve na predkladanie žiadostí o poskytnutie nenávratného finančného príspevku pre projekty integrovaných územných investícií : Výzva na podporu rozvoja prvkov zelenej a modrej infraštruktúry v obciach a mestách č. PSK-MIRRI-008-2024-ITI-EFRR z Programu Slovensko - SK - EFRR/KF/FST/ESF+ (ďalej len „Výzva“) a jej prílohách, vyhlásenej vyhlasovateľom výzvy/riadiacim orgánom/poskytovateľom: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR, (ďalej „RO“ alebo „vyhlasovateľ výzvy“ alebo „poskytovateľ“), podmienky v žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku č. NFP401202FHP9 (ďalej len „Žiadosť o NFP“) a v zmluve o poskytnutí nenávratného finančného príspevku (ďalej len „Zmluva o NFP“), nakoľko predmety zákazka bude verejný obstarávateľ / objednávateľ realizovať iba v prípade, ak bude nenávratný finančný príspevok (ďalej len „NFP“) pridelený verejnému obstarávateľovi. Výzva vrátane príloh je zverejnená na: https://portal.itms21.sk/vyhlasena-vyzva/?id=2958 - Doplňujúce informácie a dokumenty - Súbory na stiahnutie: PSK-MIRRI-008-2024-ITI-EFRR.zip – Stiahnuť. Schválená žiadosť o NFP je zverejnená na: https://portal.itms21.sk/ziadost/?id=200391 Úspešný uchádzač je povinný realizovať predmet zákazky v takom rozsahu a kvalite aby verejný obstarávateľ / objednávateľ splnil podmienku/zásadu výzvy uvedenú v prílohe č. 11 Výzvy č. PSK-MIRRI-008-2024-ITI-EFRR: „nespôsobovať významnú škodu “tzv. „DNSH“: https://portal.itms21.sk/vyhlasena-vyzva/?id=2958 - Doplňujúce informácie a dokumenty - Súbory na stiahnutie: PSK-MIRRI-008-2024-ITI-EFRR.zip – Stiahnuť – príloha č. 11. Cieľom realizácie predmetu zákazky je revitalizácia a sprístupnenie zanedbanej časti mestského parku s jazierkom vo vlastníctve samosprávy mesta Fiľakovo, zabezpečenie kvalitného životného prostredia pre obyvateľov mesta Fiľakovo, posilnením ochrany a zachovania prírody a biodiverzity na riešenom území. Dôležitý význam pri jeho vytváraní majú projektom riešené zelené a modré prvky, ktoré okrem environmentálnej funkcie, vzťahujúcej sa k viacerým zložkám ŽP, majú aj estetickú funkciu. Špecifický cieľ projektu, v rámci ktorého sa bude realizovať predmety zákazky, verejný obstarávateľ/objednávateľ/žiadateľ dosiahne s realizáciou hlavných aktivít projektu: 1. Podpora revitalizácie a tvorby sídelnej zelene - založenie záhonov, realizácia sadových úprav, vybudovanie oddychových plôch, chodníkov a mobiliárov v rámci doplnkových aktivít, ktoré vzájomne prepájajú zelenú a modrú infraštruktúru a 2. Podpora zberných jazierok a iných retenčných plôch - vyčistenie a výstavba jazierka, výsadba jazierka a vybudovanie retenčných nádrží pre účely zberu dažďovej vody a dopĺňania vody v jazierku so systémom gravitačného filtra. Predmetná lokalita – mestský park vo Fiľakove sa nachádza v centre mesta, v ochrannom pásme štátom chránených kultúrnych pamiatok, pri frekventovanej štátnej ceste II/571, pri ulici SNP pod fiľakovským hradom, pri barokovom kaštieli (dnes budova gymnázia), autobusovej a železničnej stanici so zvýšeným hlukovým a prachovým zaťažením. Hlavnou cieľovou skupinou projektu sú obyvatelia mesta. Populácia ktorá má prístup k modernizovanej infraštruktúre s počtom osôb 9 696. Po ukončení projektu vznikne debarierizované, revitalizované územie s rozlohou 3 663,46 m2 resp. 0,3663 ha.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 582 479.50
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe plôch pre parky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Pezinok
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Mestský park parc. č. KN-C 2513, 2506, 2483/1, 2505, 2504, 2502/3, 3813/5, Okres: Lučenec, kraj: Banskobystrický
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Osobné postavenie podľa § 32 zákona o verejnom obstarávaní Zoznam a krátky opis podmienok: Požaduje sa pre všetky časti zákazky. Uchádzač, ktorý predkladá ponuku na viac častí zákazky, predloží doklady preukazujúce splnenie podmienky účasti Osobného postavenia v jednej z častí zákazky. 1.1 Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní a nesmú u neho existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 a 8 ZVO. 1.2 Splnenie podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 uchádzač preukáže dokladmi podľa § 32 ods. 2, resp. ods. 4 a ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní. 1.3 Uchádzač zapísaný do zoznamu hospodárskych subjektov vedeného Úradom pre verejné obstarávanie, podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní, môže doklady požadované podľa § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní nahradiť predložením výpisu zo zoznamu hospodárskych subjektov, 1.4 Splnenie podmienok účasti môže uchádzač preukázať aj predložením Jednotného európskeho dokumentu (JED) alebo Čestným vyhlásením (ČV). viď. nižšie „Spoločné pre podmienky účasti podľa § 32 a 34 ZVO“ 1.5 Uchádzač (so sídlom v SR) nie je povinný predkladať doklady podľa § 32, odseku 2, nakoľko verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. V prípade overovania registra trestov právnických osôb, bude verejný obstarávateľ postupovať v zmysle § 12 ods. 3 zákona 192/2023 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, sa za výpis z registra trestov právnickej osoby považuje aj zoznam právoplatne odsúdených právnických osôb (ďalej len „zoznam“) podľa § 14 tohto zákona. (Zoznam dostupný na nasl. linku: https://esluzby.genpro.gov.sk/zoznam-odsudenych-pravnickych-osob. V prípade v prípade výpisu z registra trestov fyzickej osoby (§ 32 ods. 2. písm. a) je uchádzač povinný poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov fyzickej osoby v postavení štatutárneho orgánu, resp. všetkých osôb, ktoré môžu konať za uchádzača v zmysle Obchodného registra alebo Živnostenského registra (údaje podľa § 10 ods. 4 zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na odkaze: https://www.slov-lex.sk/pravne-predpisy/SK/ZZ/2007/330/#paragraf-10.odsek-4.) a zároveň udelenie súhlasu pre poskytnutie výpisu tz registra trestov na základe § 10 a nasledujúcich zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. V zmysle § 32 ods. 7 novely č. 179/2024 Z. z. zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a doplnení niektorých zákonov podmienku účasti podľa odseku 1 písm. a) musí spĺňať aj iná osoba ako osoba podľa odseku 1 písm. a), ak táto osoba má právo za ňu konať, má práva spojené s rozhodovaním alebo kontrolou v hospodárskom subjekte, ktorý sa chce zúčastniť verejného obstarávania. Splnenie podmienky účasti podľa prvej vety preukazuje uchádzač verejnému obstarávateľovi predložením čestného vyhlásenia - Príloha č. 2b) – Vyhlásenie o konaní oprávnenej osoby za uchádzača v záväzkových vzťahoch alebo vyhlásenie podľa odseku 5, ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, ako súčasť ponuky. V čestnom vyhlásení alebo vyhlásení uchádzač alebo záujemca uvedie zoznam osôb podľa prvej vety. 1.6 Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z uvedených dokladov alebo nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. 1.7 Doklady, ktorými uchádzač nezapísaný v Zozname hospodárskych subjektov alebo v rovnocennom zozname preukazuje osobné postavenie, musia byť v ponuke predloženej elektronicky prostredníctvom IS EVO v podobe kópií ich originálnych vyhotovení (.pdf). 1.8 V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa celého osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa §32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 20 ZVO určuje prostriedky elektronickej komunikácie vrátane doručovania tak, aby boli všeobecne dostupné, nediskriminačné a prepojiteľné so všeobecne používanými produktmi informačných a komunikačných technológií, a aby nedošlo k obmedzeniu možnosti záujemcov alebo uchádzačov zúčastniť sa verejného obstarávania. Komunikácia sa bude uskutočňovať elektronicky spôsobom určeným funkcionalitou IS EVO na portáli www.isepvo.sk. 2. Predmet zákazky je rozdelený na časti. Uchádzač môže predložiť cenovú ponuku na časť/časti alebo všetky časti predmetu zákazky. 3. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané: Ponuka musí platiť do: 28.02.2026
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 4
  • Maximálny počet častí zadaných jednému uchádzačovi: 4
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Revitalizácia mestského parku vo Fiľakove – II. Etapa - časť č. 1: „Stavebné úpravy okolo jazierka“
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 01/2025_F
  • Názov : Revitalizácia mestského parku vo Fiľakove – II. Etapa - časť č. 1: „Stavebné úpravy okolo jazierka“
  • Opis: Časť č. 1: „Stavebné úpravy okolo jazierka“ - stavebné práce pozostávajúce z viacerých stavebných objektov: - Betónová dlažba – oddych - E. Mlatový chodník - Vysunutý chodník nad jazerom so schodmi - Drevený mostík - Drobný mobiliár - Hliníková pergola - Elektroinštalácia - Filagória – mobiliár (Spodná časť filagórie po podlahu + Obvodový a strešný plášť filagórie) - M. Dočasná prístupová cesta - vyvolaná investícia - Presunutie oplotenia - vyvolaná investícia Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. 1 Opis predmetu zákazky, v Projektovej dokumentácii (príloha č. 3 Súťažných podkladov), vo Výkaze výmer (príloha č. 1 Návrhu zmluvy), za podmienok záväzných obchodných podmienok v časti B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky (Návrh zmluvy) a vo zvyšných častiach súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 239 091.09
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe plôch pre parky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45112711, 45310000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Podporované sociálne hľadisko: Iné
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
  • Opis strategického verejného obstarávania: Vo verejnom obstarávaní sa uplatňuje aj sociálny aspekt súvisiaci so samotným predmetom zákazky, a to debarierizáciou parku. Debarierizácia parku je navrhnutá zokruhovaním okolo jazierka a napojením sa na existujúce chodníky v parku. Na debarierizáciu slúžia rampy pre imobilných pri prekonaní výškového rozdielu pri Filagórii a následne pri schodisku na Lučeneckú ulicu, smerom do parku po chodníku s mlatovým povrchom.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Pezinok
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 7
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Predmet zákazky sa bude financovať z prostriedkov Programu „Slovensko“, fond: Európsky fond regionálneho rozvoja („EFRR“) v rámci výzvy na podporu rozvoja prvkov zelenej a modrej infraštruktúry v obciach a mestách č. PSK-MIRRI-008-2024-ITI-EFRR vyhlásenej vyhlasovateľom výzvy/riadiacim orgánom/poskytovateľom pomoci: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR a vlastných zdrojov verejného obstarávateľa formou bezhotovostného platobného styku.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: 2.1: Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní:
  • Opis podmienky účasti: A) Pre časť č. 1: „Stavebné úpravy okolo jazierka“: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže realizáciu prác rovnakých alebo obdobných predmetu zákazky za predchádzajúcich 5 rokov (60 mesiacov) od vyhlásenia verejného obstarávania, vo finančnom objeme spolu Pre časť 1 - min. 200 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Za stavebné práce rovnakého alebo obdobného charakteru verejný obstarávateľ považuje: Pre časť č. 1: stavebné práce charakteru krajinárskych úprav verejných priestorov, vykonané za účelom výstavby alebo revitalizácie / rekonštrukcie /modernizácie verejného priestoru spojené s vybudovaním/rekonštruovaním spevnených plôch a/lebo chodníkov a/alebo prístupových ciest a/alebo drobného mobiliáru a/alebo osvetlenia a/alebo mostíka a/alebo pergoly a/alebo oplotenia. Podrobne je definovaná podmienka účasti v SP - časť A.2 Splnenie podmienok účasti Technickej alebo odbornej spôsobilosti verejný obstarávateľ neumožňuje preukázať inou osobou v zmysle § 34 ods. 3 ZVO. V prípade ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti inou osobou bude vylúčený pre nesplnenie podmienok účasti. Uvedené je v súlade s príručkou k procesu a kontrole verejného obstarávania, programové obdobie 2021 – 2027, verzia 2, dátum vydania: 01.08.2024, časť 2.2.1.3 ods. 2 a v zmysle všeobecného metodického usmernenia UVO č. 06/2024, vydaného dňa: 29.11.2024
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia Celková cena v EUR s DPH za časť č. 1
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v EUR s DPH za časť č. 1
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu do predloženia ponuky. V prípade, ak bude ponuka skupiny dodávateľov prijatá, tak všetci členovia skupiny dodávateľov, z dôvodu riadneho plnenia zmluvy, budú povinní vytvoriť medzi sebou určitú právnu formu (napr. podľa Občianskeho zákonníka, alebo Obchodného zákonníka). V prípade vytvorenia právnych vzťahov, na ktorých základe nevzniká nový subjekt s právnou subjektivitou, musí byť jasné a zrejmé, ako sú stanovené ich vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude podieľať na plnení a skutočnosť, že všetci členovia budú ručiť za záväzky spoločne a nerozdielne. Úspešný uchádzač (skupina dodávateľov) musí predložiť verejnému obstarávateľovi originál alebo úradne overenú kópiu originálu dokumentu, ktorá preukazuje splnenie uvedených podmienok a to najneskôr v deň uzatvorenia (podpisu) Zmluvy o dielo, ktorá má byť výsledkom tohto verejného obstarávania.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Podmienky plnenia zmluvy: 1. Zhotoviteľ najneskôr v deň odovzdania a prevzatia staveniska predloží oprávnenému zástupcovi objednávateľa zástupcovi objednávateľa kópiu platnej poistnej zmluvy o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú podnikateľom (príloha č. 5 ZoD) s poistným plnením najmenej vo výške 100% z hodnoty zmluvy v EUR s DPH. 2. Zhotoviteľ sa zaväzuje realizovať dielo v súlade s harmonogramom vecného, časového a finančného plnenia (príloha 2 ZoD) , ktorý zhotoviteľ predloží objednávateľovi najneskôr pri protokolárnom odovzdaní staveniska. 3. Zhotoviteľ predloží Bankovú záruku/záruku poistenia – Performance bond (príloha č. 3 ZoD)– do 7 KD od nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo, a to za účelom zabezpečenia riadneho vykonania diela bez vád a nedorobkov a jeho včasného odovzdania v rámci preberacieho konania, podľa podmienok zmluvy o dielo.
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 17.04.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 11
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 17.04.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:05
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk bude verejné pre uchádzačov, ktorí predložili CP v lehote na predkladanie ponúk - a to použitím online sprístupnenia otvárania ponúk (automat. odoslanie zápisnice z otvárania ponúk cez IS EPVO) tzn. nebude otváranie ponúk s osobnou účasťou. Vyhodnocovanie ponúk je neverejné.
  • Miesto otvárania ponúk: Mesto Fiľakovo
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka ponuky pre časť č. 1 sa vyžaduje vo výške: 7 000,- EUR. Viac v bode 14 SP - časť A.1. Lehota viazanosti ponúk je verejným obstarávateľom stanovená do: 28.02.2026.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/529487
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/529487
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS ePVO
  • 5.1.2 Časť
  • Názov: Revitalizácia mestského parku vo Fiľakove – II. Etapa - časť č. 2: „Výstavba jazierka“
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 01/2025_F
  • Názov : Revitalizácia mestského parku vo Fiľakove – II. Etapa - časť č. 2: „Výstavba jazierka“
  • Opis: Časť č. 2: „Výstavba jazierka“: - Retenčné nádrže - Jazierko - Výsadba jazierka - Zemné a dokončovacie práce k jazierku neobsiahnuté v ostatných dielčích rozpočtoch Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. 1 Opis predmetu zákazky, v Projektovej dokumentácii (príloha č. 3 Súťažných podkladov), vo Výkaze výmer (príloha č. 1 Návrhu zmluvy), za podmienok záväzných obchodných podmienok v časti B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky (Návrh zmluvy) a vo zvyšných častiach súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 288 982.91
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe plôch pre parky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Terénne úpravy parkov
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Zmierňovanie klimatických zmien
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: Vo verejnom obstarávaní sa uplatňuje environmentálny aspekt (tzv. „zelené“ verejné obstarávanie) Environmentálny aspektom je samotný predmet zákazky v podobe - vyčistenie a výstavba jazierka, výsadba jazierka a vybudovanie retenčných nádrží pre účely zberu dažďovej vody a dopĺňania vody v jazierku so systémom gravitačného filtra.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Pezinok
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 7
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Predmet zákazky sa bude financovať z prostriedkov Programu „Slovensko“, fond: Európsky fond regionálneho rozvoja („EFRR“) v rámci výzvy na podporu rozvoja prvkov zelenej a modrej infraštruktúry v obciach a mestách č. PSK-MIRRI-008-2024-ITI-EFRR vyhlásenej vyhlasovateľom výzvy/riadiacim orgánom/poskytovateľom pomoci: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR a vlastných zdrojov verejného obstarávateľa formou bezhotovostného platobného styku.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: 2.1: Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní:
  • Opis podmienky účasti: A) Pre časť č. 2: „Výstavba jazierka“: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže realizáciu prác rovnakých alebo obdobných predmetu zákazky za predchádzajúcich 5 rokov (60 mesiacov) od vyhlásenia verejného obstarávania, vo finančnom objeme spolu: Pre časť 2 – min. 250 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Za stavebné práce rovnakého alebo obdobného charakteru verejný obstarávateľ považuje: Pre časť č. 2: stavebné práce charakteru krajinárskych úprav verejných priestorov, vykonané za účelom výstavby alebo revitalizácie / rekonštrukcie /modernizácie verejného priestoru spojené s vybudovaním/rekonštruovaním zberných jazierok a/alebo iných retenčných plôch ako napr.: malé jazierka; umelé mokrade; rybníky; infiltračné pásy; infiltračné povrchy peších komunikácií, spevnených plôch a parkovísk; plošné vsakovanie; vsakovacie prielahy; rigoly; vsakovacie nádrže; dažďové záhrady a pod. ako súčasť komplexného riešenia a/alebo umelo vytvorených vodných prvkov (napr. fontány, pitné fontánky a rosiče vzduchu) prípadne sadové úpravy za splnenia podmienky že boli realizované v rámci referencie za vybudovanie/rekonštrukcie jazierok a/alebo iných retenčných plôch. Podrobne je definovaná podmienka účasti v SP - časť A.2 Splnenie podmienok účasti Technickej alebo odbornej spôsobilosti verejný obstarávateľ neumožňuje preukázať inou osobou v zmysle § 34 ods. 3 ZVO. V prípade ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti inou osobou bude vylúčený pre nesplnenie podmienok účasti. Uvedené je v súlade s príručkou k procesu a kontrole verejného obstarávania, programové obdobie 2021 – 2027, verzia 2, dátum vydania: 01.08.2024, časť 2.2.1.3 ods. 2 a v zmysle všeobecného metodického usmernenia UVO č. 06/2024, vydaného dňa: 29.11.2024
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia Celková cena v EUR s DPH za časť č. 2
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v EUR s DPH za časť č. 2
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu do predloženia ponuky. V prípade, ak bude ponuka skupiny dodávateľov prijatá, tak všetci členovia skupiny dodávateľov, z dôvodu riadneho plnenia zmluvy, budú povinní vytvoriť medzi sebou určitú právnu formu (napr. podľa Občianskeho zákonníka, alebo Obchodného zákonníka). V prípade vytvorenia právnych vzťahov, na ktorých základe nevzniká nový subjekt s právnou subjektivitou, musí byť jasné a zrejmé, ako sú stanovené ich vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude podieľať na plnení a skutočnosť, že všetci členovia budú ručiť za záväzky spoločne a nerozdielne. Úspešný uchádzač (skupina dodávateľov) musí predložiť verejnému obstarávateľovi originál alebo úradne overenú kópiu originálu dokumentu, ktorá preukazuje splnenie uvedených podmienok a to najneskôr v deň uzatvorenia (podpisu) Zmluvy o dielo, ktorá má byť výsledkom tohto verejného obstarávania.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Podmienky plnenia zmluvy: 1. Zhotoviteľ najneskôr v deň odovzdania a prevzatia staveniska predloží oprávnenému zástupcovi objednávateľa zástupcovi objednávateľa kópiu platnej poistnej zmluvy o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú podnikateľom (príloha č. 5 ZoD) s poistným plnením najmenej vo výške 100% z hodnoty zmluvy v EUR s DPH. 2. Zhotoviteľ sa zaväzuje realizovať dielo v súlade s harmonogramom vecného, časového a finančného plnenia (príloha 2 ZoD) , ktorý zhotoviteľ predloží objednávateľovi najneskôr pri protokolárnom odovzdaní staveniska. 3. Zhotoviteľ predloží Bankovú záruku/záruku poistenia – Performance bond (príloha č. 3 ZoD)– do 7 KD od nadobudnutia účinnosti zmluvy o dielo, a to za účelom zabezpečenia riadneho vykonania diela bez vád a nedorobkov a jeho včasného odovzdania v rámci preberacieho konania, podľa podmienok zmluvy o dielo.
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 17.04.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 11
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 17.04.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:05
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk bude verejné pre uchádzačov, ktorí predložili CP v lehote na predkladanie ponúk - a to použitím online sprístupnenia otvárania ponúk (automat. odoslanie zápisnice z otvárania ponúk cez IS EPVO) tzn. nebude otváranie ponúk s osobnou účasťou. Vyhodnocovanie ponúk je neverejné.
  • Miesto otvárania ponúk: Mesto Fiľakovo
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka ponuky pre časť č. 2 sa vyžaduje vo výške: 8 000,- EUR. Viac v bode 14 SP - časť A.1. Lehota viazanosti ponúk je verejným obstarávateľom stanovená do: 28.02.2026.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/529487
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/529487
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS ePVO
  • 5.1.3 Časť
  • Názov: Revitalizácia mestského parku vo Fiľakove – II. Etapa - časť č. 3: „Záhradnícka práca“:
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 01/2025_F
  • Názov : Revitalizácia mestského parku vo Fiľakove – II. Etapa - časť č. 3: „Záhradnícka práca“:
  • Opis: Časť č. 3: „Záhradnícka práca“:: - Záhony 4 až 7 - Sadové úpravy Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. 1 Opis predmetu zákazky, v Projektovej dokumentácii (príloha č. 3 Súťažných podkladov), vo Výkaze výmer (príloha č. 1 Návrhu zmluvy), za podmienok záväzných obchodných podmienok v časti B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky (Návrh zmluvy) a vo zvyšných častiach súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 38 260.51
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Výsadba a údržba zelených plôch
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Vyplňovanie a rekultivačné práce
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Pezinok
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 1
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Predmet zákazky sa bude financovať z prostriedkov Programu „Slovensko“, fond: Európsky fond regionálneho rozvoja („EFRR“) v rámci výzvy na podporu rozvoja prvkov zelenej a modrej infraštruktúry v obciach a mestách č. PSK-MIRRI-008-2024-ITI-EFRR vyhlásenej vyhlasovateľom výzvy/riadiacim orgánom/poskytovateľom pomoci: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR a vlastných zdrojov verejného obstarávateľa formou bezhotovostného platobného styku.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: 2.1: Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní:
  • Opis podmienky účasti: B. Pre časť č. 3: „Záhradnícka práca“: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže realizáciu poskytnutých služieb rovnakých alebo obdobných predmetu zákazky za obdobie predchádzajúcich 3 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (t. j. 36 mesiacov od vyhlásenia verejného obstarávania), pričom minimálna súhrnná hodnota služieb musí byť : Pre časť č. 3 - minimálne 35 000,00 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Za realizáciu poskytnutých služieb rovnakých alebo obdobných predmetu zákazky verejný obstarávateľ považuje: Pre časť č. 3: sadovnícke práce a/alebo údržba a starostlivosť o verejnú zeleň Podrobne je definovaná podmienka účasti v SP - časť A.2 Splnenie podmienok účasti Technickej alebo odbornej spôsobilosti verejný obstarávateľ neumožňuje preukázať inou osobou v zmysle § 34 ods. 3 ZVO. V prípade ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti inou osobou bude vylúčený pre nesplnenie podmienok účasti. Uvedené je v súlade s príručkou k procesu a kontrole verejného obstarávania, programové obdobie 2021 – 2027, verzia 2, dátum vydania: 01.08.2024, časť 2.2.1.3 ods. 2 a v zmysle všeobecného metodického usmernenia UVO č. 06/2024, vydaného dňa: 29.11.2024.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: 2.2 Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní – kľúčoví odborníci:
  • Opis podmienky účasti: Pre časť č. 3: „Záhradnícka práca“: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre splnenie podmienky uchádzač predloží za Pracovníka – osoby zodpovednej za vykonávanie parkových a sadových úprav: - Preukázanie dosiahnutého vzdelania: požaduje sa vysokoškolské vzdelanie alebo odborné stredoškolské vzdelanie v odbore: záhradnícky alebo poľnohospodársky smer a dva (2) roky praxe v odbore, a to predložením profesijného životopisu s minimálnym obsahom: - meno a priezvisko kľúčového odborníka, - dosiahnuté vzdelanie, - akademický titul, - súčasná pracovná pozícia, - súčasný zamestnávateľ (z dôvodu posudzovania, či sa jedná o internú kapacitu uchádzača nakoľko sa nepovoľuje preukazovanie splnenia podmienok účasti Technickej alebo odbornej spôsobilosti preukázať inou osobou), - spôsobilosť /kvalifikácia vzťahujúca sa k predmetu zákazky - prax / praktické skúsenosti s preukázaním praktických skúseností 2 rokov v odbore - uvedením projektov, roly na projektoch, rozpísané mesiace /roky: od: MM/RR do MMRR), - vlastnoručný podpis kľúčového odborníka - Čestné vyhlásenie osoby zodpovednej za vykonávanie parkových a sadových úprav (ktoré bude touto osobou aj podpísané), že bude k dispozícii na plnenie predmetu zákazky po celú dobu realizácie časti č. 3 predmetu zákazky Podrobne je definovaná podmienka účasti v SP - časť A.2 Splnenie podmienok účasti Technickej alebo odbornej spôsobilosti verejný obstarávateľ neumožňuje preukázať inou osobou v zmysle § 34 ods. 3 ZVO. V prípade ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti inou osobou bude vylúčený pre nesplnenie podmienok účasti. Uvedené je v súlade s príručkou k procesu a kontrole verejného obstarávania, programové obdobie 2021 – 2027, verzia 2, dátum vydania: 01.08.2024, časť 2.2.1.3 ods. 2 a v zmysle všeobecného metodického usmernenia UVO č. 06/2024, vydaného dňa: 29.11.2024.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia Celková cena v EUR s DPH za časť č. 3
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v EUR s DPH za časť č. 3
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu do predloženia ponuky. V prípade, ak bude ponuka skupiny dodávateľov prijatá, tak všetci členovia skupiny dodávateľov, z dôvodu riadneho plnenia zmluvy, budú povinní vytvoriť medzi sebou určitú právnu formu (napr. podľa Občianskeho zákonníka, alebo Obchodného zákonníka). V prípade vytvorenia právnych vzťahov, na ktorých základe nevzniká nový subjekt s právnou subjektivitou, musí byť jasné a zrejmé, ako sú stanovené ich vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude podieľať na plnení a skutočnosť, že všetci členovia budú ručiť za záväzky spoločne a nerozdielne. Úspešný uchádzač (skupina dodávateľov) musí predložiť verejnému obstarávateľovi originál alebo úradne overenú kópiu originálu dokumentu, ktorá preukazuje splnenie uvedených podmienok a to najneskôr v deň uzatvorenia (podpisu) Zmluvy o poskytnutí služieb, ktorá má byť výsledkom tohto verejného obstarávania.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Podmienky plnenia zmluvy: Dodávateľ najneskôr v deň odovzdania a prevzatia staveniska predloží oprávnenému zástupcovi objednávateľa zástupcovi objednávateľa kópiu platnej poistnej zmluvy o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú podnikateľom (príloha č. 4 ZoPS) s poistným plnením najmenej vo výške 100% z hodnoty zmluvy v EUR s DPH.
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 17.04.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 17.04.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:05
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk bude verejné pre uchádzačov, ktorí predložili CP v lehote na predkladanie ponúk - a to použitím online sprístupnenia otvárania ponúk (automat. odoslanie zápisnice z otvárania ponúk cez IS EPVO) tzn. nebude otváranie ponúk s osobnou účasťou. Vyhodnocovanie ponúk je neverejné.
  • Miesto otvárania ponúk: Mesto Fiľakovo
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/529487
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/529487
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS ePVO
  • 5.1.4 Časť
  • Názov: Revitalizácia mestského parku vo Fiľakove – II. Etapa - časť č. 4: „Prípravné práce“
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 01/2025_F
  • Názov : Revitalizácia mestského parku vo Fiľakove – II. Etapa - časť č. 4: „Prípravné práce“
  • Opis: Časť č. 4: „Prípravné práce“: - Prípravné práce (výrub drevín) Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v časti B. 1 Opis predmetu zákazky, v Projektovej dokumentácii (príloha č. 3 Súťažných podkladov), vo Výkaze výmer (príloha č. 1 Návrhu zmluvy), za podmienok záväzných obchodných podmienok v časti B.2 Obchodné podmienky dodania predmetu zákazky (Návrh zmluvy) a vo zvyšných častiach súťažných podkladov.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 16 144.99
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Orezávanie stromov
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Pezinok
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 14
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Predmet zákazky sa bude financovať z prostriedkov Programu „Slovensko“, fond: Európsky fond regionálneho rozvoja („EFRR“) v rámci výzvy na podporu rozvoja prvkov zelenej a modrej infraštruktúry v obciach a mestách č. PSK-MIRRI-008-2024-ITI-EFRR vyhlásenej vyhlasovateľom výzvy/riadiacim orgánom/poskytovateľom pomoci: Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie SR a vlastných zdrojov verejného obstarávateľa formou bezhotovostného platobného styku.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: 2.1: Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní:
  • Opis podmienky účasti: B. Pre časť č. 4: „Prípravné práce“: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Uchádzač preukáže realizáciu poskytnutých služieb rovnakých alebo obdobných predmetu zákazky za obdobie predchádzajúcich 3 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (t. j. 36 mesiacov od vyhlásenia verejného obstarávania), pričom minimálna súhrnná hodnota služieb musí byť : Pre časť č. 4 – minimálne 15 0000 EUR bez DPH alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. Za realizáciu poskytnutých služieb rovnakých alebo obdobných predmetu zákazky verejný obstarávateľ považuje: Pre časť č. 4: výrub a/alebo orez stromov Podrobne je definovaná podmienka účasti v SP - časť A.2 Splnenie podmienok účasti Technickej alebo odbornej spôsobilosti verejný obstarávateľ neumožňuje preukázať inou osobou v zmysle § 34 ods. 3 ZVO. V prípade ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti inou osobou bude vylúčený pre nesplnenie podmienok účasti. Uvedené je v súlade s príručkou k procesu a kontrole verejného obstarávania, programové obdobie 2021 – 2027, verzia 2, dátum vydania: 01.08.2024, časť 2.2.1.3 ods. 2 a v zmysle všeobecného metodického usmernenia UVO č. 06/2024, vydaného dňa: 29.11.2024
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: 2.2 Dokumenty podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona o verejnom obstarávaní – kľúčoví odborníci:
  • Opis podmienky účasti: Pre č. 4: „Prípravné práce“ Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pre splnenie podmienky uchádzač predloží za Pracovníka – osoby zodpovednej za výrub drevín a pňov: - Preukázanie odbornej spôsobilosti za odborný výrub drevín a to napr. absolvovaním pilčíckeho a zároveň horolezeckého kurzu alebo ekvivalentným dokladom ktoré preukazuje odbornú spôsobilosť kľúčového odborníka na odborný výrub drevín a dva roky praxe v odbore, a to predložením profesijného životopisu s minimálnym obsahom: - meno a priezvisko kľúčového odborníka, - dosiahnuté vzdelanie, - akademický titul, - súčasná pracovná pozícia, - súčasný zamestnávateľ (z dôvodu posudzovania, či sa jedná o internú kapacitu uchádzača nakoľko sa nepovoľuje preukazovanie splnenia podmienok účasti Technickej alebo odbornej spôsobilosti preukázať inou osobou), - spôsobilosť /kvalifikácia vzťahujúca sa k predmetu zákazky - prax / praktické skúsenosti s preukázaním praktických skúseností 2 rokov v odbore - uvedením projektov, roly na projektoch, rozpísané mesiace /roky: od: MM/RR do MMRR), - vlastnoručný podpis kľúčového odborníka - Čestné vyhlásenie osoby zodpovednej za vykonávanie výrub drevín (ktoré bude touto osobou aj podpísané), že bude k dispozícii na plnenie predmetu zákazky po celú dobu realizácie časti č. 4 predmetu zákazky
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia Celková cena v EUR s DPH za časť č. 4
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v EUR s DPH za časť č. 4
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu do predloženia ponuky. V prípade, ak bude ponuka skupiny dodávateľov prijatá, tak všetci členovia skupiny dodávateľov, z dôvodu riadneho plnenia zmluvy, budú povinní vytvoriť medzi sebou určitú právnu formu (napr. podľa Občianskeho zákonníka, alebo Obchodného zákonníka). V prípade vytvorenia právnych vzťahov, na ktorých základe nevzniká nový subjekt s právnou subjektivitou, musí byť jasné a zrejmé, ako sú stanovené ich vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude podieľať na plnení a skutočnosť, že všetci členovia budú ručiť za záväzky spoločne a nerozdielne. Úspešný uchádzač (skupina dodávateľov) musí predložiť verejnému obstarávateľovi originál alebo úradne overenú kópiu originálu dokumentu, ktorá preukazuje splnenie uvedených podmienok a to najneskôr v deň uzatvorenia (podpisu) Zmluvy o poskytnutí služieb, ktorá má byť výsledkom tohto verejného obstarávania.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Podmienky plnenia zmluvy: Dodávateľ najneskôr v deň odovzdania a prevzatia staveniska predloží oprávnenému zástupcovi objednávateľa zástupcovi objednávateľa kópiu platnej poistnej zmluvy o poistení zodpovednosti za škodu spôsobenú podnikateľom (príloha č. 3 ZoPS) s poistným plnením najmenej vo výške 100 000,00 EUR s DPH.
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 17.04.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 17.04.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:05
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk bude verejné pre uchádzačov, ktorí predložili CP v lehote na predkladanie ponúk - a to použitím online sprístupnenia otvárania ponúk (automat. odoslanie zápisnice z otvárania ponúk cez IS EPVO) tzn. nebude otváranie ponúk s osobnou účasťou. Vyhodnocovanie ponúk je neverejné.
  • Miesto otvárania ponúk: Mesto Fiľakovo
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/529487
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/529487
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS ePVO