Vodovod Ondavské Matiašovce

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Vodovod Ondavské Matiašovce
Kód zákazky: ID: 530477
Kód oznámenia: 5607 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45231300-8
Predpokladaná hodnota: 2 351 129,33 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 14.4.2025 10:00
Vyhlásenie: 25.3.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Obec Ondavské Matiašovce
Adresa: Ondavské Matiašovce
09401 Ondavské Matiašovce
NUTS: SK041 - Prešovský kraj
Miesto dodania: Ondavské Matiašovce Ondavské Matiašovce 09401 Slovensko Intravilán obce Ondavské Matiašovce, extravilán obcí Ondavské Matiašovce a Továrne.
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je výstavba obecného vodovodu v rozsahu stanovenom v Cenovej kalkulácii - Výkaz výmer. Technické riešenie obecného vodovodu pozostáva: - z napojenia na veľkokapacitný zdroj vody navrhovaný vodovod obce Ondavské Matiašovce sa napojí na jestvujúci vodovod vodárenského systému Starina, ktorým preteká pitná voda z veľkokapacitného vodárenského zdroja vody, nádrže Starina. Bod napojenia je v katastri obce Tovarné. Z jestvujúceho vodovodného systému bude voda privádzaná prívodným potrubím DN/ID 100 mm do navrhovaného vodojemu. - z výstavby akumulácie vody pre účely akumulácie vody vybudujeme vodojem o objeme 2x100 m3 - z výstavby vodovodných potrubí zásobným potrubím je pitná voda z vodojemu privádzaná do spotrebiska. V spotrebisku je zabezpečený rozvod pitnej vody potrubím rozvodnej vodovodnej siete, kde napojenie odberateľov bude možné cez domové vodovodné prípojky. Rozsah prác je definovaný projektovou dokumentáciou. Členenie stavby na stavebné objekty: SO 01 Prívodný rad SO 02 Vodojem 2 x 100 m SO 03 NN elektrická prípojka k vodojemu SO 04 Prístupová cesta SO 05 Zásobný rad SO 06 Rozvodná vodovodná sieť

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Obec Ondavské Matiašovce

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1344064
1. Základné údaje
  • Organizácia: Obec Ondavské Matiašovce (ID: 27289)
  • Zákazka: Vodovod Ondavské Matiašovce (ID: 530477)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 034103a7-2f90-404e-926d-8b4350697722
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Obec Ondavské Matiašovce
  • IČO: 00332631
  • DIČ: 2020630271
  • Adresa
  • Ulica: Ondavské Matiašovce
  • Číslo: 201
  • Mesto: Ondavské Matiašovce
  • PSČ: 09401
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: katarina.ulicna@ultimaratio.sk
  • Telefónne číslo: 0911295519
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Obec Ondavské Matiašovce)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/6433
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: ID: 530477
  • Názov: Vodovod Ondavské Matiašovce
  • Opis: Predmetom zákazky je výstavba obecného vodovodu v rozsahu stanovenom v Cenovej kalkulácii - Výkaz výmer. Technické riešenie obecného vodovodu pozostáva: - z napojenia na veľkokapacitný zdroj vody navrhovaný vodovod obce Ondavské Matiašovce sa napojí na jestvujúci vodovod vodárenského systému Starina, ktorým preteká pitná voda z veľkokapacitného vodárenského zdroja vody, nádrže Starina. Bod napojenia je v katastri obce Tovarné. Z jestvujúceho vodovodného systému bude voda privádzaná prívodným potrubím DN/ID 100 mm do navrhovaného vodojemu. - z výstavby akumulácie vody pre účely akumulácie vody vybudujeme vodojem o objeme 2x100 m3 - z výstavby vodovodných potrubí zásobným potrubím je pitná voda z vodojemu privádzaná do spotrebiska. V spotrebisku je zabezpečený rozvod pitnej vody potrubím rozvodnej vodovodnej siete, kde napojenie odberateľov bude možné cez domové vodovodné prípojky. Rozsah prác je definovaný projektovou dokumentáciou. Členenie stavby na stavebné objekty: SO 01 Prívodný rad SO 02 Vodojem 2 x 100 m SO 03 NN elektrická prípojka k vodojemu SO 04 Prístupová cesta SO 05 Zásobný rad SO 06 Rozvodná vodovodná sieť
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 2 351 129.33
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe potrubných vedení vody a kanalizácie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Intravilán obce Ondavské Matiašovce, extravilán obcí Ondavské Matiašovce a Továrne.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: 1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia stanovené v §32 ods. 1 Zákona o verejnom obstarávaní (ďalej len ZVO). 2) Splnenie týchto podmienok uchádzač preukazuje dokladmi podľa §32 ods. 2 ZVO. Verejný obstarávateľ nepožaduje predloženie dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. a), b), c), d) a písm. e) zákona o verejnom obstarávaní od uchádzača, ktorý má sídlo alebo miesto podnikania v Slovenskej republike, nakoľko je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. Ak uchádzač nepredloží doklad podľa § 32 ods. 2. písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, je povinný na účely preukázania podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Uvedená podmienka podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní sa netýka registra trestov pre právnické osoby a registra trestov pre fyzické osoby s obvyklým pobytom mimo územia SR, nakoľko tieto doklady nie je verejný obstarávateľ oprávnený získať z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. 3) Podmienky účasti podľa §32 odseku 1 písm. a) musí spĺňať aj iná osoba ako osoba podľa odseku 1 písm. a), ak táto osoba má právo za ňu konať, práva spojené s rozhodovaním alebo kontrolou v hospodárskom subjekte, ktorý sa chce zúčastniť verejného obstarávania. Splnenie podmienky účasti predložením čestného vyhlásenia. V čestnom vyhlásení uchádzač alebo záujemca uvedie zoznam týchto osôb. Definícia týchto osôb je uvedená v §32 ods. 8 ZVO. 4) Ak má uchádzač sídlo, miesto podnikania alebo pobyt mimo územia Slovenskej republiky môže splnenie týchto podmienok preukázať podľa §32 ods. 4 a ods. 5 ZVO. 5) Podmienky účasti môže uchádzač preukázať aj: a) v súlade s §39 ZVO jednotným európskym dokumentom, alebo b) v súlade s §110 ods. 6 ZVO čestným vyhlásením, alebo c) v súlade s §152 ZVO informáciou o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ uzná za rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu Európskej únie. 6) Ak uchádzač nepredloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, verejný obstarávateľ v súlade s §152 ods. 4 ZVO overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov. 7) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá v súlade s §11 ZVO. 2. Zmluva s úspešným uchádzačom je uzavretá jej podpisom oboma zmluvnými stranami. Zmluva a celý proces verejného obstarávania podlieha schvaľovaciemu procesu a je podmienená jej schválením Poskytovateľom NFP /SO. Zmluva nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že: a) Zmluva nadobudne účinnosť po ukončení kontroly, ak ÚVO ako SO neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, pričom rozhodujúci je dátum doručenia záznamu z kontroly prijímateľovi. Ak boli v rámci kontroly VO identifikované nedostatky, ktoré mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, zmluva nadobudne účinnosť momentom doručenia písomnej akceptácie navrhovanej ex ante finančnej opravy uvedenej v správe z kontroly vypracovanej poskytovateľom a kumulatívneho splnenia podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa tejto príručky. Ak zákazka, ktorej výsledkom bolo uzavretie zmluvy, nebola predmetom kontroly ÚVO ako SO z dôvodu, že nebola vyhodnotená ako riziková, zmluva nadobudne účinnosť dňom doručenia oznámenia poskytovateľa prijímateľovi, že iná ako nadlimitná zákazka nebola na základe poskytovateľom vykonanej rizikovej analýzy vyhodnotená ako riziková. a b) dôjde k zverejneniu Zmluvy o dielo v zmysle platnej legislatívy V prípade neukončenia finančnej kontroly (neschválenia procesu verejného obstarávania) poskytovateľom NFP/ SO, verejný obstarávateľ je oprávnený od tejto Zmluvy o dielo odstúpiť. Úspešnému uchádzačovi v takomto prípade nevzniká žiaden nárok na náhradu škody. 3. Predmet zákazky bude financovaný zo zdrojov EÚ (kód výzvy PSK-UV-006-2024-DV-EFRR). 4. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať prostredníctvom elektronickej platformy IS EVO na stránke: https://www.isepvo.sk/ V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie a na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 5. Ak bola predložená viac ako jedna ponuka, prijímateľ vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti (ak relevantné) po vyhodnotení ponúk na základe kritéria/kritérií na vyhodnotenie ponúk, a to iba v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí. 6. Verejný obstarávateľ umožňuje hospodárskemu subjektu vyplniť v časti IV Jednotného európskeho dokumentu oddiel alfa: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV. 7. V zmysle aplikácie sociálneho aspektu vo verejnom obstarávaní sa úspešný uchádzač zaväzuje na dobu realizácie diela zamestnať minimálne štyri nezamestnané osoby z prostredia MRK, s dôrazom na dlhodobo nezamestnané osoby z prostredia MRK. 8. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že úspešný uchádzač je povinný zabezpečiť, aby dielo bolo realizované v súlade s podmienkami DNSH, ktoré sú relevantné pre daný projekt a sú uvedené v Prílohe č. 15 – Podmienky súlade DNSH.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Vodovod Ondavské Matiašovce
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: ID: 530477
  • Názov : Vodovod Ondavské Matiašovce
  • Opis: Predmetom zákazky je výstavba obecného vodovodu v rozsahu stanovenom v Cenovej kalkulácii - Výkaz výmer. Technické riešenie obecného vodovodu pozostáva: - z napojenia na veľkokapacitný zdroj vody navrhovaný vodovod obce Ondavské Matiašovce sa napojí na jestvujúci vodovod vodárenského systému Starina, ktorým preteká pitná voda z veľkokapacitného vodárenského zdroja vody, nádrže Starina. Bod napojenia je v katastri obce Tovarné. Z jestvujúceho vodovodného systému bude voda privádzaná prívodným potrubím DN/ID 100 mm do navrhovaného vodojemu. - z výstavby akumulácie vody pre účely akumulácie vody vybudujeme vodojem o objeme 2x100 m3 - z výstavby vodovodných potrubí zásobným potrubím je pitná voda z vodojemu privádzaná do spotrebiska. V spotrebisku je zabezpečený rozvod pitnej vody potrubím rozvodnej vodovodnej siete, kde napojenie odberateľov bude možné cez domové vodovodné prípojky. Rozsah prác je definovaný projektovou dokumentáciou. Členenie stavby na stavebné objekty: SO 01 Prívodný rad SO 02 Vodojem 2 x 100 m SO 03 NN elektrická prípojka k vodojemu SO 04 Prístupová cesta SO 05 Zásobný rad SO 06 Rozvodná vodovodná sieť
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 2 351 129.33
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na stavbe potrubných vedení vody a kanalizácie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Intravilán obce Ondavské Matiašovce, extravilán obcí Ondavské Matiašovce a Továrne.
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 720
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Deň
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Opis podmienky účasti: 1) Uchádzač preukáže v súlade s § 33 ods. 1 písm. c) ZVO svoje finančné a ekonomické postavenie uvedením ukazovateľov likvidity 2. stupňa a likvidity 3. stupňa za posledné 3 ukončené účtovné obdobia predchádzajúce lehote na predkladanie ponúk, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Spolu s uvedením ukazovateľov likvidity uchádzač predloží v elektronickej podobe doklady - súvahy alebo výkazy o majetku a záväzkoch za účtovné obdobia, za ktoré uvádza údaje o svojej likvidite. V prípade, že účtovné závierky uchádzača sa nachádzajú vo verejnej časti registra účtovných závierok (www.registeruz.sk), uchádzač súvahy alebo výkazy o majetku a záväzkoch nepredkladá a vo svojej ponuke iba uvedie, že tieto informácie už boli zverejnené. V prípade, že doklady predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, predloží doklady ekvivalentné k súvahe alebo výkazu o majetku a záväzkoch v pôvodnom jazyku a súčasne v preklade do slovenského jazyka, okrem prípadu, že pôvodným jazykom je český jazyk. V prípade zistenia rozdielov v obsahu dokladov predložených v pôvodnom jazyku a preložených dokladov, rozhodujúcim je úradný preklad do slovenského jazyka. V súlade s §38 ods. 9 ZVO sú metódy určené nasledovne: Výpočet ukazovateľa likvidity 2. stupňa pre uchádzača, ktorým je právnická osoba: Likvidita 2. stupňa (bežná likvidita) = (Krátkodobé pohľadávky + Finančné účty + Časové rozlíšenie) / (Krátkodobé záväzky + Krátkodobé finančné výpomoci + Bežné bankové úvery + Časové rozlíšenie) Vzorec: Likvidita 2. stupňa (právnická osoba) = (r.53 + r.72 + r.73 + r.66 + r.76 + r.78) / (r.122 + r. 139 + r.140 + r.143 + r.145) pričom r. znamená riadok zo súvahy za dané účtovné obdobie Výpočet ukazovateľa likvidity 2. stupňa pre uchádzača, ktorým je fyzická osoba: Likvidita 2. stupňa (bežná likvidita) = (Krátkodobé pohľadávky + Finančné účty) / (Krátkodobé záväzky + Krátkodobé finančné výpomoci + Bežné bankové úvery) Vzorec: Likvidita 2. stupňa (fyzická osoba) = (r.8 + r.9) / (r.17 + r.18) pričom r. znamená riadok vo Výkaze o majetku a záväzkoch Výpočet ukazovateľa likvidity 3. stupňa pre uchádzača, ktorým je právnická osoba: Likvidita 3. stupňa (celková likvidita) = (Zásoby + Krátkodobé pohľadávky + Finančné účty + Časové rozlíšenie) / (Krátkodobé záväzky + Krátkodobé finančné výpomoci + Bežné bankové úvery + Časové rozlíšenie) Vzorec: Likvidita 3. stupňa (právnická osoba) = (r.34 + r.53 + r.72 + r.73 + r.66 + r.76 + r.78) / (r.122 + r. 139 + r.140 + r.143 + r.145) pričom r. znamená riadok zo súvahy za dané účtovné obdobie Výpočet ukazovateľa likvidity 3. stupňa pre uchádzača, ktorým je fyzická osoba: Likvidita 3. stupňa (celková likvidita) = (Zásoby + Krátkodobé pohľadávky + Finančné účty) / (Krátkodobé záväzky + Krátkodobé finančné výpomoci + Bežné bankové úvery) Vzorec: Likvidita 3. stupňa (fyzická osoba) = (r.4 + r.8 + r.9) / (r.17 + r.18) pričom r. znamená riadok vo Výkaze o majetku a záväzkoch 2) V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne. 3) Podmienku účasti môže uchádzač preukázať aj v súlade s §39 ZVO Jednotným európskym dokumentom alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. 4) Verejný obstarávateľ neumožňuje preukazovanie splnenia podmienok finančného a ekonomického postavenia prostredníctvom inej osoby. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Aritmetický priemer ukazovateľov Likvidity 2. stupňa za účtovné obdobia, za ktoré uchádzač predkladá doklady musí byť u uchádzača rovný a vyšší ako 0,70 a zároveň aritmetický priemer ukazovateľov Likvidity 3. stupňa za účtovné obdobia, za ktoré uchádzač predkladá doklady musí byť u uchádzača rovný a vyšší ako 1,50.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť predložením nasledovných dokladov: 1.1) podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12 dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 Zákona pre podmienku účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO: Predložený zoznam stavebných prác bude obsahovať: - obchodné meno alebo názov odberateľa, kontakt na odberateľa, kde je možné informácie overiť, - sídlo objednávateľa, - názov predmetu plnenia zmluvy, stručný opis, - zmluvnú cenu a zmluvnú lehotu dodania. Uchádzač preukáže realizáciu zákaziek rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky minimálne v hodnote predpokladanej hodnoty zákazky súhrnne za predchádzajúcich päť rokov ku dňu vyhlásenia verejného obstarávania. Za rovnaký alebo podobný charakter ako predmet zákazky sa budú považovať stavebné práce súvisiace s realizáciou potrubných líniových stavieb vedených v zemi, konkrétne vodovodné a kanalizačné rady, ropovody, plynovody, produktovody, teplovody. Minimálne jedna stavba uvedená v zozname stavebných prác musí byť súvisiaca s vybudovaním vodojemu o objeme minimálne 2x50 m3. 1.2) podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Minimálne požiadavky: 1.2.1) Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač disponoval kľúčovým odborníkom - osobou stavbyvedúceho (min. 1) s osvedčením o vykonaní skúšky odbornej spôsobilosti. Uchádzač predloží za odborníka – stavbyvedúceho: A) osvedčenie o vykonaní skúšky odbornej spôsobilosti vydaného Slovenskou komorou stavebných inžinierov v zmysle zákona SNR č.138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov pre výkon činnosti stavbyvedúceho s odborným zameraním v kategórii inžinierske stavby - podkategória 24 potrubné, energetické a iné líniové stavby alebo ekvivalentný doklad, B) profesijný životopis. Profesijný životopis kľúčového odborníka musí obsahovať min. tieto údaje: - identifikačné údaje kľúčového odborníka (meno a priezvisko); - kontaktné údaje kľúčového odborníka (tel. č., mailová adresa); - súčasného zamestnávateľa (názov, sídlo); - údaje o vzdelaní; - súhrnné praktické skúsenosti a odbornú prax. Údaje v Profesijnom životopise budú potvrdené podpisom kľúčového odborníka. 1.2.2) Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač disponoval kľúčovým odborníkom – technológ zvárania plastov (min. 1 osoba) s certifikátom TNI CEN/TR 16862. Technológ bude zodpovedný za riadenie a kontrolu procesu zvárania plastových materiálov, pričom zabezpečí, aby všetky zvárané spoje vyhovovali príslušným technickým normám a požiadavkám kvality. Uchádzač predloží za odborníka – technológa zvárania plastov: A) platný certifikát podľa normy TNI CEN/TR 16862 alebo ekvivalentný doklad B) profesijný životopis. Profesijný životopis kľúčového odborníka musí obsahovať min. tieto údaje: - identifikačné údaje kľúčového odborníka (meno a priezvisko); - kontaktné údaje kľúčového odborníka (tel. č., mailová adresa); - súčasného zamestnávateľa (názov, sídlo); - údaje o vzdelaní; - súhrnné praktické skúsenosti a odbornú prax. Údaje v Profesijnom životopise budú potvrdené podpisom kľúčového odborníka. 1.2.3) Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač disponoval kľúčovým odborníkom – zvárač plastov (min. 1 osoba) s certifikátom medzinárodný zváračský preukaz, kategórie 3.4 až 3.8 podľa normy STN – EN 13 067. Zvárač bude vykonávať zváracie práce v súlade s touto normou a bude zodpovedný za zabezpečenie správnosti a kvality zváraných spojov plastových materiálov. Uchádzač predloží za odborníka – zvárač plastov: A) platný medzinárodný zváračský preukaz, kategórie 3.4 až 3.8 podľa normy STN – EN 13 067 alebo ekvivalentný doklad B) profesijný životopis. Profesijný životopis kľúčového odborníka musí obsahovať min. tieto údaje: - identifikačné údaje kľúčového odborníka (meno a priezvisko); - kontaktné údaje kľúčového odborníka (tel. č., mailová adresa); - súčasného zamestnávateľa (názov, sídlo); - údaje o vzdelaní; - súhrnné praktické skúsenosti a odbornú prax. Údaje v Profesijnom životopise budú potvrdené podpisom kľúčového odborníka.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Opis podmienky účasti: 1.2.4) Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač disponoval kľúčovým odborníkom – odborník na tlakové skúšky (min. 1 osoba) s certifikátom skúšky tesnosti LT/B 2. stupňa. Odborník na tlakové skúšky bude vykonávať tlakové a tesnostné skúšky všetkých príslušných systémov a zariadení podľa platných noriem a technických požiadaviek. Uchádzač predloží za odborníka – odborník na tlakové skúšky: A) platný certifikát skúšky tesnosti LT/B 2. stupňa alebo ekvivalentný doklad B) profesijný životopis. Profesijný životopis kľúčového odborníka musí obsahovať min. tieto údaje: - identifikačné údaje kľúčového odborníka (meno a priezvisko); - kontaktné údaje kľúčového odborníka (tel. č., mailová adresa); - súčasného zamestnávateľa (názov, sídlo); - údaje o vzdelaní; - súhrnné praktické skúsenosti a odbornú prax. Údaje v Profesijnom životopise budú potvrdené podpisom kľúčového odborníka. 1.2.5) Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač disponoval kľúčovým odborníkom – pracovník NDT / Kontrolór VT (min. 1 osoba) – vizuálna kontrola termostatov s certifikátom (VT – ThP – 2. stupňa). Pracovník NDT / Kontrolór VT bude zodpovedný za vykonávanie vizuálnej kontroly termoplastov počas realizácie diela, s cieľom zabezpečiť správnosť a kvalitu materiálov a výrobných procesov. Uchádzač predloží za odborníka – pracovník NDT / Kontrolór VT: A) platný certifikátom (VT – ThP – 2. stupňa) alebo ekvivalentný doklad B) profesijný životopis. Profesijný životopis kľúčového odborníka musí obsahovať min. tieto údaje: - identifikačné údaje kľúčového odborníka (meno a priezvisko); - kontaktné údaje kľúčového odborníka (tel. č., mailová adresa); - súčasného zamestnávateľa (názov, sídlo); - údaje o vzdelaní; - súhrnné praktické skúsenosti a odbornú prax. Údaje v Profesijnom životopise budú potvrdené podpisom kľúčového odborníka. 1.3) Podľa § 34 ods. 1 písm. h) ZVO – uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy v nadväznosti na § 36 ZVO. Uchádzač musí preukázať, že uplatňuje environmentálne opatrenia, resp. má zavedený systém riadenia zohľadňujúci ochranu životného prostredia, čo použije pri plnení zmluvy. Ako dôkaz zhody s dodržiavaním ochrany životného prostredia preukáže uchádzač platným dokladom: Certifikát EMAS, resp. registrácia v schéme EMAS, prípadne validované environmentálne vyhlásenie alebo iný rovnocenný dôkaz. Uchádzač musí uviesť opatrenia environmentálneho manažérstva, ktoré použije pri plnení zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania, pričom tieto opatrenia musia zabezpečovať úroveň ochrany životného prostredia zodpovedajúcu úrovni, ktorú zabezpečuje schéma Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit (Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1221/2009 z 25. novembra 2009 o dobrovoľnej účasti organizácií v schéme Spoločenstva pre environmentálne manažérstvo a audit (EMAS), ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 761/2001 a rozhodnutia Komisie 2001/681/ES a 2006/193/ES (Ú.v.EÚL342,22.12.2009) v platnom znení), resp. registrácia v tejto schéme, na ktorú schému týmto verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 36 zákona o verejnom obstarávaní odkazuje. Splnenie tejto podmienky účasti možno preukázať registráciou v schéme EMAS, prípadne validovaným environmentálnym vyhlásením alebo inými rovnocennými dôkazmi, dôkazmi preukazujúcimi rovnocennosť opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom s tým, že pokiaľ ide o preukázanie rovnocennosti opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom, dôkazné bremeno je na uchádzačovi. Upozornenie: Túto podmienku účasti nebude spĺňať uchádzač, ktorý disponuje iba (výhradne) certifikátom podľa normy ISO 14001 a súčasne nepreukáže splnenie ostatných podmienok podľa predmetného nariadenia. 2) V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti za všetkých členov skupiny spoločne. 3) Podmienku účasti môže uchádzač preukázať aj v súlade s §39 ZVO Jednotným európskym dokumentom alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. 4) Verejný obstarávateľ neumožňuje preukazovanie splnenia podmienok technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom inej osoby.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Toto kritérium obsahuje celkovú cenu za predmet obstarávania v EUR bez DPH. Cena musí obsahovať všetky náklady na prípravu, výstavbu a záručnú dobu za dielo. Maximálny počet bodov za toto kritérium sa pridelí ponuke uchádzača s najnižšou navrhovanou celkovou cenou za predmet obstarávania a pri ostatných ponukách sa určí úmerou. Hodnotenie celkovej ceny za predmet obstarávania ostatných ponúk sa vyjadrí ako podiel najnižšej navrhovanej celkovej ceny za predmet obstarávania platnej ponuky a navrhovanej celkovej ceny za predmet obstarávania príslušnej vyhodnocovanej ponuky, prenásobený maximálnym počtom bodov pre uvedené kritérium.
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 80
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za predmet obstarávania (EUR bez DPH)
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Maximálny počet bodov sa pridelí ponuke uchádzača s najkratším časom potrebným na realizáciu predmetu obstarávania odo dňa prevzatia staveniska a pri ostatných ponukách sa určí úmerou. Hodnotenie času potrebného na realizáciu predmetu obstarávania odo dňa prevzatia staveniska ostatných ponúk sa vyjadrí ako podiel najkratšieho času potrebného na realizáciu predmetu obstarávania odo dňa prevzatia staveniska platnej ponuky a času potrebného na realizáciu predmetu obstarávania odo dňa prevzatia staveniska príslušnej vyhodnocovanej ponuky, prenásobený maximálnym počtom bodov pre uvedené kritérium.
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 20
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Čas potrebný na realizáciu predmetu obstarávania odo dňa prevzatia staveniska (v kalendárnych dňoch)
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 14.04.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 14.04.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:30
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky „on-line“ sprístupnením v súlade s § 52 ods. 1 a ods. 2 ZVO v čase uvedenom vo výzve na predkladanie ponúk a bude prebiehať v mieste online priestore systému EVO. Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk ich sprístupnením prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka sa vyžaduje. Zábezpeka je stanovená vo výške: 30 000,- EUR. Zábezpeka zabezpečí viazanosť ponuky počas lehoty viazanosti ponúk. Vzhľadom na fakt, že formulár v systéme eForms v časti „Viazanosť ponuky“, „Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot)“ neumožňuje zadanie konkrétneho/presného dátumu, verejný obstarávateľ zadal maximálnu lehotu ktorú umožňuje ZVO t.j. 12 mesiacov. Vzhľadom na fakt, že eForms neumožňuje zadať presný dátum a pre odstránenie pochybností verejný obstarávateľ týmto určuje presný dátum 13.04.2026 „dokedy ponuka musí zostať viazaná “. Detailné informácie k zábezpeke sú uvedené v Súťažných podkladoch.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/530477
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/530477
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Elektronická platforma