MULTIFUNKČNÁ ŠPORTOVÁ HALA - Obec Podhájska

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: MULTIFUNKČNÁ ŠPORTOVÁ HALA - Obec Podhájska
Kód zákazky: VO-SP-01.13.03.2025
Kód oznámenia: 5148 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Predpokladaná hodnota: 993 938,05 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 4.4.2025 12:00
Vyhlásenie: 17.3.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Obec Podhájska
Adresa: Zdravotnícka
94148 Podhájska
NUTS: SK023 - Nitriansky kraj
Miesto dodania: Zdravotnícka Podhájska 94148 Slovensko Multifunkčná športová hala, parc. č. E 662, E 663/1, E 528, Obec Podhájska, k.ú Svätuša
Zdroj:

Popis

Predmetom je novostavba budovy Multifunkčnej športovej haly. Stavba je rozdelená na dve časti - športovú halu a zázemie. Hala je umiestnená na pozemku v blízkosti futbalového ihriska. Celkovo zapadá do kontextu lokality, ktorá je určená pre športovo rekreačné využitie obyvateľmi a návštevníkmi obce Podhájska. Návrh multifunkčnej športovej haly predstavuje moderné a jednoducho usporiadané dispozičné riešenie, ktoré je funkčné a efektívne. Stavba SO 01 – Hala pozostáva z dvoch funkčných celkov. Vstup so zázemím a samotná hala pre šport, ktoré sú výškovo rozdielne hmoty. Dispozícia priestorového usporiadania je nasledovná. Vstup a prístup: - Hala je prístupná cez chodbu (19,69 m²), ktorá poskytuje jednoduchý prístup k ostatným miestnostiam v budove, ako sú toalety, šatne a hlavný športový priestor. 2. Toalety a bezbariérovosť: - Návrh zahŕňa zariadenia pre všetkých užívateľov, vrátane bezbariérovej toalety (4,73 m²). - K dispozícii sú aj toalety pre mužov a ženy, pričom mužské toalety sú rozdelené na dve sekcie (2,38 m² a 5,70 m²) a ženské toalety obdobne na umyvárku a kabínky (2,80 m² a 6,15 m²). 3. Šatne: - Súčasťou návrhu sú dve šatne, každá približne o rozlohe 19 m², ktoré poskytujú dostatočný priestor pre športovcov a užívateľov na prípravu na aktivity. 4. Miestnosť pre upratovačku a technické zariadenie budovy: - Z chodby je prístupná miestnosť (5,48 m²), s výlevkou a priestorom pre umiestnenie plynového kotla, elektrickej poistnej skrine a ostatných ovládacích prvkov haly. 5. Hlavný športový priestor: - Ústredným miestom je športový priestor (519,06 m²) s multifunkčným ihriskom, navrhnutý pre rôzne športové a rekreačné aktivity. Tento veľký otvorený priestor je vhodný pre rôzne športy alebo podujatia, čo umožňuje flexibilitu v jeho využití. Povrch hracej plochy je vybavený povrchom vhodným pre športové aktivity aj pre imobilných športovcov. 6. Skladovací priestor pre halu: - Súčasťou dispozície je aj sklad (15,56 m²), ktorý zabezpečuje dostatok priestoru pre uskladnenie vybavenia a ďalších potrebných materiálov pre prevádzku haly. Toto dispozičné riešenie predstavuje efektívne využitie priestoru, čím zabezpečuje, že hala môže hostiť rôzne športové podujatia a zároveň poskytovať pohodlné zázemie pre účastníkov. Dizajn zároveň zabezpečuje, že hala je prístupná a funkčná, vytvárajúc tak univerzálne prostredie pre šport a rekreáciu.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Obec Podhájska

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1343265
1. Základné údaje
  • Organizácia: Obec Podhájska (ID: 64758)
  • Zákazka: MULTIFUNKČNÁ ŠPORTOVÁ HALA - Obec Podhájska (ID: 529953)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 7e8c3041-c7d4-40e4-af26-7b8d7449456c
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Obec Podhájska
  • IČO: 00309192
  • DIČ: 2021059425
  • Adresa
  • Ulica: Zdravotnícka
  • Číslo: 2
  • Mesto: Podhájska
  • PSČ: 94148
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: obecnyurad@obecpodhajska.sk
  • Telefónne číslo: +421356586106
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Obec Podhájska)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4475
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: VO-SP-01.13.03.2025
  • Názov: MULTIFUNKČNÁ ŠPORTOVÁ HALA - Obec Podhájska
  • Opis: Predmetom je novostavba budovy Multifunkčnej športovej haly. Stavba je rozdelená na dve časti - športovú halu a zázemie. Hala je umiestnená na pozemku v blízkosti futbalového ihriska. Celkovo zapadá do kontextu lokality, ktorá je určená pre športovo rekreačné využitie obyvateľmi a návštevníkmi obce Podhájska. Návrh multifunkčnej športovej haly predstavuje moderné a jednoducho usporiadané dispozičné riešenie, ktoré je funkčné a efektívne. Stavba SO 01 – Hala pozostáva z dvoch funkčných celkov. Vstup so zázemím a samotná hala pre šport, ktoré sú výškovo rozdielne hmoty. Dispozícia priestorového usporiadania je nasledovná. Vstup a prístup: - Hala je prístupná cez chodbu (19,69 m2), ktorá poskytuje jednoduchý prístup k ostatným miestnostiam v budove, ako sú toalety, šatne a hlavný športový priestor. 2. Toalety a bezbariérovosť: - Návrh zahŕňa zariadenia pre všetkých užívateľov, vrátane bezbariérovej toalety (4,73 m2). - K dispozícii sú aj toalety pre mužov a ženy, pričom mužské toalety sú rozdelené na dve sekcie (2,38 m2 a 5,70 m2) a ženské toalety obdobne na umyvárku a kabínky (2,80 m2 a 6,15 m2). 3. Šatne: - Súčasťou návrhu sú dve šatne, každá približne o rozlohe 19 m2, ktoré poskytujú dostatočný priestor pre športovcov a užívateľov na prípravu na aktivity. 4. Miestnosť pre upratovačku a technické zariadenie budovy: - Z chodby je prístupná miestnosť (5,48 m2), s výlevkou a priestorom pre umiestnenie plynového kotla, elektrickej poistnej skrine a ostatných ovládacích prvkov haly. 5. Hlavný športový priestor: - Ústredným miestom je športový priestor (519,06 m2) s multifunkčným ihriskom, navrhnutý pre rôzne športové a rekreačné aktivity. Tento veľký otvorený priestor je vhodný pre rôzne športy alebo podujatia, čo umožňuje flexibilitu v jeho využití. Povrch hracej plochy je vybavený povrchom vhodným pre športové aktivity aj pre imobilných športovcov. 6. Skladovací priestor pre halu: - Súčasťou dispozície je aj sklad (15,56 m2), ktorý zabezpečuje dostatok priestoru pre uskladnenie vybavenia a ďalších potrebných materiálov pre prevádzku haly. Toto dispozičné riešenie predstavuje efektívne využitie priestoru, čím zabezpečuje, že hala môže hostiť rôzne športové podujatia a zároveň poskytovať pohodlné zázemie pre účastníkov. Dizajn zároveň zabezpečuje, že hala je prístupná a funkčná, vytvárajúc tak univerzálne prostredie pre šport a rekreáciu.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 993 938.05
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stavebné práce na stavbe športových zariadení
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Podhájska
  • PSČ: 94148
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Vymedzenie miesta plnenia: Kdekoľvek v danej krajine
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Multifunkčná športová hala, parc. č. E 662, E 663/1, E 528, Obec Podhájska, k.ú Svätuša
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Zoznam a krátky opis podmienok: Osobné postavenie podľa § 32, ods. 1 písm. e) a f) Finančné a ekonomické postavenie podľa § 33 ods. 1 písm. a) Technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť uchádzačov v zmysle § 34 ods. 1, písm. b) a g) Požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v súťažných podmienkach a jej prílohách. Ostatné dôvody vylúčenia uchádzača upravuje ZVO
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: MULTIFUNKČNÁ ŠPORTOVÁ HALA - Obec Podhájska
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: VO-SP-01.13.03.2025
  • Názov : MULTIFUNKČNÁ ŠPORTOVÁ HALA - Obec Podhájska
  • Opis: Jedná sa o novostavbu budovy Multifunkčnej športovej haly ( SO 01). Riešený objekt haly bude jednopodlažná novostavba, nepodpivničená. Pôdorysný tvar objektu je v tvare obdĺžnika, jeho maximálne pôdorysné rozmery budú 37,05x18,30m. Objekt bude tvoriť samostatný dilatačný celok. Výška budovy bude max. +9,80 m od kóty ±0,000 (podlahová výška jestvjúcej budovy c 662/4). Strecha objektu je plochá so spádom 5°. Objekt je výškovo členený na dve časti. Nižšia časť slúži ako vstup a zázemie a vyššia časť je samotná športová hala. Výška atiky nižšieho bloku je +4m nad kótov ±0,000. Ostatná plocha okolo stavby SO 01 je riešená ako upravený terén a spevnené plochy. V rámci spevnených plôch sú navrhované oporné múriky pre rampu vedúcu od parkoviska ku vstupu do Haly. V rámci riešenia spevnených plôch sú navrhované odstavné plochy pre automobily. Ostatné stavebné objekty sú technickou infraštruktúrou pre objekt SO 01 a sú podrobnejšie popísané v samostatných častiach projektovej dokumentácie.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 993 938.05
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Stavebné práce na stavbe budov pre voľný čas, šport, kultúru, ubytovanie a reštauračné stravovanie
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Podhájska
  • PSČ: 94748
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Nitriansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Multifunkčná športová hala, parc. č. E 662, E 663/1, E 528, Obec Podhájska, k.ú Svätuša
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Iné
  • Názov podmienky účasti: § 32 ods. 1 písm. e) a f)
  • Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ vyžaduje splnenie podmienky účasti Osobného postavenia podľa § 32 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. 1)Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa tieto podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia v zmysle § 32 ods. 1 písm. e): je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu. 2) V zmysle § 32 ods. 3 ZVO uchádzač nie je povinný predkladať doklad podľa odseku (1) z dôvodu, že verejný obstarávateľ je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa § 1 ods. 3 zákona č. 177/2018 Z.z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov (zákon proti byrokracii). 3)V zmysle § 32 ods. 1 písm. f) zákona verejný obstarávateľ na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia vyžaduje predložiť Čestné vyhlásenie, ktorým uchádzač preukáže, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike alebo v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 4)Na preukázanie splnenia podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia, verejný obstarávateľ vyžaduje doklady v súlade s § 32 ods. 2 písm. f), ods. 4 alebo ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní, ak nepreukáže splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobné postavenia podľa § 152 ods. 1 alebo § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní 5) Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi a údaje v ňom uvedené nie je potrebné v postupoch verejného obstarávania overovať. Verejný obstarávateľ pri vyhodnocovaní splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov, ak uchádzač nepredložil doklady podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní alebo iný rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise podľa § 152 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. 6)Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny dodávateľov osobitne. Oprávnenie uskutočňovať predmet zákazky preukazuje člen skupiny dodávateľov len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 7)Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 zákona o verejnom obstarávaní alebo čestným vyhlásením v zmysle § 110 ods. 6, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Uchádzač môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: Uchádzač predloží podľa § 33 ods. 1, písm. a) zákona o verejnom obstarávaní vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží originál, alebo úradne osvedčené kladné vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, nie staršie ako tri mesiace odo dňa zverejnenia Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku, v ktorom musí byť uvedené, že uchádzač nie je v nepovolenom debete a je schopný plniť svoje finančné záväzky, v prípade splácania úveru potvrdenie, že dodržuje voči banke splátkový kalendár.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Uchádzač predloží podľa § 34 ods. 1 písm. b), d), g), h) v rozsahu a platnosti v zmysle zákona o verejnom obstarávaní.
  • Opis podmienky účasti: 3.1 podľa § 34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebny´ch pra´c uskutocˇneny´ch za predcha´dzaju´cich pa¨tˇ rokov od vyhla´senia verejne´ho obstara´vania s uvedeni´m cien, miest a leho^t uskutocˇnenia stavebny´ch pra´c; zoznam musi´ bytˇ doplneny´ potvrdeni´m o uspokojivom vykonani´ stavebny´ch pra´c a zhodnoteni´ uskutocˇneny´ch stavebny´ch pra´c podlˇa obchodny´ch podmienok, ak odberatelˇom: 1. bol verejny´ obstara´vatelˇ alebo obstara´vatelˇ podlˇa tohto za´kona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovena´ podlˇa § 12, dokladom mo^zˇe bytˇ aj vyhla´senie ucha´dzacˇa alebo za´ujemcu o ich uskutocˇneni´, doplnene´ dokladom, preukazuju´cim ich uskutocˇnenie, 2. bola ina´ osoba ako verejny´ obstara´vatelˇ alebo obstara´vatelˇ podlˇa tohto za´kona, do^kaz o plneni´ potvrdi´ odberatelˇ; ak take´ potvrdenie ucha´dzacˇ alebo za´ujemca nema´ k dispozi´cii, vyhla´seni´m ucha´dzacˇa alebo za´ujemcu o ich uskutocˇneni´, doplneny´m dokladom, preukazuju´cim ich uskutocˇnenie alebo zmluvny´ vztˇah, na za´klade ktore´ho boli uskutocˇnene´. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: K bodu 3.1: Zoznam uskutočnených stavebných prác obsahujúci najmenej jednu zákazku, alebo súčet zákaziek rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky za predchádzajúcich päť rokov odo dňa zverejnenia oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania v Úradnom vestníku v celkovej hodnote všetkých zákaziek kumulatívne spolu najmenej 800 000,00 EUR bez DPH. Za zákazku rovnakého alebo podobného charakteru, ako je predmet zákazky, sa považuje uskutočnenie stavebných prác na pozemných stavbách t. j. vykonané na stavbách, ktorými sa opravuje, rekonštruuje alebo buduje pozemná stavba. Zoznam uskutočnených stavebných prác uvedených v prvom odstavci bodu 3.1 musí obsahovať minimálne jednu zákazku v minimálnej hodnote 400 000,00 EUR bez DPH konkrétneho charakteru „oprava, rekonštrukcia, vybudovanie pozemnej stavby“. Zoznam uskutočnených stavebných prác uvedených v prvom odstavci bodu 3.1 musí musí obsahovať informácie o zákazke, cene, lehote dodania a odberateľoch minimálne v nasledovnej štruktúre: 1) obchodné meno a sídlo Zhotoviteľa, 2) obchodné meno a sídlo Objednávateľa, 3) opis stavebných prác (z ktorého bude zrejmé splnenie charakteru predmetu zákazky), 4) celkovú zmluvnú cenu, 5) lehotu uskutočnenia stavebných prác (presne určenú počiatočným a koncovým dátumom), 6) fakultatívne aj meno a priezvisko, kontakt - tel. číslo a emailový kontakt kontaktnej osoby objednávateľa a jeho funkciu, u ktorej si možno overiť údaje uvedené v zozname. 7) zhodnotenie (napr. uspokojivé) vykonania stavebných prác 8) zhodnotenie uskutocˇneny´ch stavebny´ch pra´c podlˇa obchodny´ch podmienok.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Uchádzač predloží podľa § 34 ods. 1 písm. d) v rozsahu a platnosti v zmysle zákona o verejnom obstarávaní.
  • Opis podmienky účasti: K bodu 3.2: Uchádzač splnenie podmienky účasti podľa tohto bodu preukáže predložením platného certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou o zavedení systému riadenia kvality, ktorá je certifikovaná akreditovanou osobou a ktorým sa potvrdzuje splnenie podmienky riadenia kvality vyplývajúcej z normy ISO 9001 v oblasti pozemné stavby. V prípade, ak ho má uchádzač verejne dostupný, uvedie informáciu, kde si ho verejný obstarávateľ prekontroluje a certifikát nepredkladá v ponuke (webové sídlo uchádzača sa neakceptuje). Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný doklad aj certifikát systému riadenia kvality vydaný príslušným orgánom - ekvivalent. Ak uchádzač objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie riadenia kvality predložené uchádzačom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanou normou ISO 9001. Ďalej uchádzač splnenie podmienky účasti podľa tohto bodu preukáže predložením platného certifikátu vydaného nezávislou inštitúciou o zavedení systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, ktorá je certifikovaná akreditovanou osobou a ktorým sa potvrdzuje splnenie podmienky riadenia kvality vyplývajúcej z normy ISO 45001. V prípade, ak ho má uchádzač verejne dostupný, uvedie informáciu, kde si ho verejný obstarávateľ prekontroluje a certifikát nepredkladá v ponuke (webové sídlo uchádzača sa neakceptuje). Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný doklad aj certifikát systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci vydaný príslušným orgánom - ekvivalent. Ak uchádzač objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci sú v súlade s požadovanou normou ISO 45001. Ďalej uchádzač predloží doklad vydaný inšpekčným orgánom (alebo ekvivalentným orgánom), ktorým preukáže, že má vytvorené technické, kvalifikačné a organizačné predpoklady na dodržiavanie predpokladanej kvality vykonávaných stavebných prác pri zhotovovaní vonkajších tepelnoizolačných kontaktných systémov v súlade s § 43g zákona č. 50/1976 Zb. o územnom plánovaní a stavebnom poriadku v znení neskorších predpisov a s technickou normou STN 73 2901:2015 a STN 73 2901:2015/O1:2015 (ETICS alebo ekvivalent). Verejný obstarávateľ uzná ekvivalentný doklad vydaný v štáte sídla uchádzača. ďalej uchádzač predloží vyhlásenie, že po realizácii stavby predloží správu z inšpekcie na realizáciu tepelnoizolačného systému vydanej od akreditovaného inšpekčného orgánu.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Uchádzač predloží podľa § 34 ods. 1 písm. g) v rozsahu a platnosti v zmysle zákona o verejnom obstarávaní.
  • Opis podmienky účasti: K bodu 3.3: Uchádzač splnenie podmienky účasti podľa tohto bodu preukáže predložením podpísaného profesionálneho životopisu stavbyvedúceho (osvedčenie SKSI so zameraním na pozemné stavby) s prílohou - platny´m osvedčením o vykonaní odbornej skúšky v zmysle zákona č. 138/1992 zb. o autorizovany´ch architektoch a stavebny´ch inžinieroch v znení neskorších predpisov, alebo ekvivalent. Životopis a kópiu platného osvedčenia musí podpísať príslušny´ stavbyvedúci. V prípade ak stavbyvedúci je hospodárskym subjektom napr. živnostníkom, predkladá aj doklady podľa § 32 ods.1 resp. ods. 2 zákona. Ak je stavbyvedúci zamestnancom uchádzača, musí byť táto skutočnosť zrejmá zo životopisu. Ďalej splnenie podmienky účasti podľa bodu 3.3 preukáže predložením podpísaného profesionálneho životopisu osoby oprávnenej vykonávať činnosť koordinácie plnenia úloh pri realizácii prác na stavenisku z hľadiska zaistenia bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci s prílohou – platným oprávnením/osvedčením NIP alebo ekvivalent. Životopis a kópiu platného oprávnenia/osvedčenia musí podpísať príslušny´ bezpečnostný technik. V prípade ak bezpečnostný technik je hospodárskym subjektom napr. živnostníkom, predkladá aj doklady podľa § 32 ods.1 resp. ods. 2 zákona. Ak je bezpečnostný technik zamestnancom uchádzača, musí byť táto skutočnosť zrejmá zo životopisu. Poznámka : Verejný obstarávateľ umožňuje zlúčiť požadovaných expertov uvedených v bode 3.3 do 1 kvalifikovanej osoby za predpokladu, že táto jedna kvalifikovaná osoba spĺňa komplexne všetky potrebné, odborné požiadavky na expertov uvedené.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Uchádzač predloží podľa § 34 ods. 1 písm. h) uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy,
  • Opis podmienky účasti: K bodu 3.4: Uchádzač splnenie podmienky účasti podľa tohto bodu preukáže predložením platného certifikátu EMAS, resp. registráciou v schéme EMAS, prípadne validovaným environmentálnym vyhlásením alebo iným rovnocenným dôkazom. Uchádzač musí uviesť opatrenia environmentálneho manažérstva, ktoré použije pri plnení zmluvy, ktorá bude výsledkom verejného obstarávania, pričom tieto opatrenia musia zabezpečovať úroveň ochrany životného prostredia zodpovedajúcu úrovni, ktorú zabezpečuje schéma Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit (Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 1221/2009 z 25. novembra 2009 o dobrovoľnej účasti organizácií v schéme Spoločenstva pre environmentálne manažérstvo a audit (EMAS), ktorým sa zrušuje nariadenie (ES) č. 761/2001 a rozhodnutia Komisie 2001/681/ES a 2006/193/ES (Ú.v.EÚL342,22.12.2009) v platnom znení), resp. registráciou v tejto schéme, na ktorú schému týmto verejný obstarávateľ v súlade s ustanovením § 36 zákona o verejnom obstarávaní odkazuje. Splnenie tejto podmienky účasti možno preukázať registráciou v schéme EMAS, prípadne validovaným environmentálnym vyhlásením alebo inými rovnocennými dôkazmi, dôkazmi preukazujúcimi rovnocennosť opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom s tým, že pokiaľ ide o preukázanie rovnocennosti opatrení navrhovaných uchádzačom opatreniam požadovaným verejným obstarávateľom, dôkazné bremeno je na uchádzačovi (V zmysle metodickej príručky SAŽP sa za iný vhodný dôkaz považuje napr. Správa z environmentálneho auditu od akreditovanej audítorskej organizácie, environmentálne vyhlásenie potvrdené akreditovaným environmentálnym overovateľom). Upozornenie: Túto podmienku účasti nebude spĺňať uchádzač, ktorý disponuje iba (výhradne) certifikátom podľa normy ISO 14001 a súčasne nepreukáže splnenie ostatných podmienok podľa predmetného nariadenia. DOPLŇUJÚCE INFORMÁCIE k preukázaniu splnenia podmienok účasti týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti: Uchádzač alebo záujemca môže na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi alebo obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Za týmto účelom uchádzač s ohľadom na § 34 ods. 3 Zákona o VO v ponuke predloží písomnú zmluvu, z ktorej bude vyplývať, že osoba, ktorej kapacity uchádzač použil na preukázanie splnenia určitej alebo určitých podmienok účasti (§ 34 ods. 1 písm. b, d, g, h a j) zákona o verejnom obstarávaní (ďalej len „ZVO“) bude v prípade úspešnosti uchádzača v tomto verejnom obstarávaní zodpovedať za plnenie zmluvy spoločne s úspešným uchádzačom.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom vyhodnotenia ponúk je najnižšia cena s DPH za predmet zákazky.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Jediným kritériom vyhodnotenia ponúk je najnižšia cena s DPH za predmet zákazky.
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 04.04.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 12:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 04.04.2025
  • Čas otvárania ponúk: 12:05
  • Opis otvárania ponúk: Ponuky sa otvárajú na to určenou funkcionalitou v IS EVO VER. 18.0 čím dôjde k sprístupneniu jednotlivých dokumentov/súborov ponuky verejnému obstarávateľovi a komisii na vyhodnotenie ponúk, ak bola verejným obstarávateľom zriadená. Ponuky sa otvárajú na mieste a v čase uvedenom vo výzve na predkladanie ponúk.
  • Miesto otvárania ponúk: On-line prostredníctvom el. systému IS EVO ver. 18.0 Keďže sa ponuky predkladajú prostredníctvom elektronického prostriedku podľa § 20, v zmysle §52 ods.2 zákona umožnením účasti na otváraní ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku určeným spôsobom komunikácie. V tomto prípade budú ponuky sprístupnené všetkým uchádzačom samotným IS EVO „on-line“ to znamená, že bude vykonané otváranie ponúk funkcionalitou, ktorá zabezpečí automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk v jednom okamihu všetkým uchádzačom.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ požaduje zloženie zábezpeky vo výške 15 000,00 EUR. Bližšie informácie sú uvedené v SP,
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/529953
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/529953
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO ver. 18.0
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)