Rekonštrukcia a modernizácia ZŠ Holčíkovce

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Rekonštrukcia a modernizácia ZŠ Holčíkovce
Kód zákazky: ZŠ Holčíkovce
Kód oznámenia: 4921 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45214210-5
Predpokladaná hodnota: 505 167,12 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 31.3.2025 13:00
Vyhlásenie: 12.3.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Obec Holčíkovce
Adresa: Holčíkovce
09405 Holčíkovce
NUTS: SK041 - Prešovský kraj
Miesto dodania: Holčíkovce Holčíkovce 09405 Slovensko Miesto dodania predmetu zákazky: Budova Základnej školy, Holčíkovce 44, obec Holčíkovce, okres Vranov nad Topľou, k. ú. Holčíkovce, par. reg. C KN č. 15, č. 16, č. 18/7.
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je rekonštrukcia a modernizácia základnej školy, vrátane stavebných úprav prispievajúcich k transformácii klasickej školy na modernú vzdelávaciu inštitúciu, ktorá obsahuje: - stavebno – technické úpravy za účelom debarierizácie rekonštruovaných priestorov – vybudovanie vstupnej rampy do budovy základnej školy, realizácia schodiskových plošín pre sprístupnenie 2. a 3. nadzemného podlažia, vybudovanie bezbariérových WC v rekonštruovaných objektoch; - stavebno – technické úpravy učební, šatní, chodieb, školského klubu pozostávajúce z výmeny nášľapných vrstiev podláh, nových malieb a výmeny dverných výplní; - realizácie exteriérovej prírodovednej učebne; - zníženia energetickej náročnosti inštaláciou fotovoltického zariadenia a modernizáciou kotolne.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Obec Holčíkovce

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1342686
1. Základné údaje
  • Organizácia: Obec Holčíkovce (ID: 42190)
  • Zákazka: Rekonštrukcia a modernizácia ZŠ Holčíkovce (ID: 529662)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 838a09c8-12d5-4af9-9919-8ff253d8ab04
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Obec Holčíkovce
  • IČO: 00332429
  • DIČ: 2020641051
  • Adresa
  • Ulica: Holčíkovce
  • Číslo: 40
  • Mesto: Holčíkovce
  • PSČ: 09405
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: ocu@holcikovce.sk
  • Telefónne číslo: 0574887140
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Obec Holčíkovce)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/6412
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: ZŠ Holčíkovce
  • Názov: Rekonštrukcia a modernizácia ZŠ Holčíkovce
  • Opis: Predmetom zákazky je rekonštrukcia a modernizácia základnej školy, vrátane stavebných úprav prispievajúcich k transformácii klasickej školy na modernú vzdelávaciu inštitúciu, ktorá obsahuje: - stavebno – technické úpravy za účelom debarierizácie rekonštruovaných priestorov – vybudovanie vstupnej rampy do budovy základnej školy, realizácia schodiskových plošín pre sprístupnenie 2. a 3. nadzemného podlažia, vybudovanie bezbariérových WC v rekonštruovaných objektoch; - stavebno – technické úpravy učební, šatní, chodieb, školského klubu pozostávajúce z výmeny nášľapných vrstiev podláh, nových malieb a výmeny dverných výplní; - realizácie exteriérovej prírodovednej učebne; - zníženia energetickej náročnosti inštaláciou fotovoltického zariadenia a modernizáciou kotolne.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 505 167.12
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na objektoch základných škôl
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45262520, 45421100, 45310000, 45232141
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto dodania predmetu zákazky: Budova Základnej školy, Holčíkovce 44, obec Holčíkovce, okres Vranov nad Topľou, k. ú. Holčíkovce, par. reg. C KN č. 15, č. 16, č. 18/7.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 ZVO: b) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, c) nemá evidované daňové nedoplatky voči daňovému úradu a colnému úradu podľa osobitných predpisov v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, d) nebol na jeho majetok vyhlásený konkurz, nie je v reštrukturalizácii, nie je v likvidácii, ani nebolo proti nemu zastavené konkurzné konanie pre nedostatok majetku alebo zrušený konkurz pre nedostatok majetku, e) je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, f) nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu, V súlade s § 32 ods. 2 ZVO preukazuje: a) písm. b) doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, b) písm. c) doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, c) písm. d) doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, d) písm. e) doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktoré zodpovedá predmetu zákazky, e) písm. f) doloženým čestným vyhlásením. Uchádzač nie je povinný predkladať doklady podľa §32 ods. 2 písm. b) c) a e) nakoľko je verejný obstarávateľ oprávnený použiť na overenie splnenia podmienky účasti informačných systém verejnej správy podľa osobitného predpisu (zákon č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov – zákon proti byrokracii). Toto ustanovenie sa týka len uchádzačov, ktorý majú sídlo alebo miesto podnikania na území Slovenskej republiky. Hospodársky subjekt zapísaný v zozname hospodárskych subjektov podľa § 152 a nasl. ZVO nie je povinný v rámci verejného obstarávania predkladať doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti osobného postavenia podľa § 32 ods. 2. resp. ods. 4. a ods. 5. ZVO. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom. Zápis do zoznamu hospodárskych subjektov je účinný voči každému verejnému obstarávateľovi. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Rekonštrukcia a modernizácia ZŠ Holčíkovce
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: ZŠ Holčíkovce
  • Názov : Rekonštrukcia a modernizácia ZŠ Holčíkovce
  • Opis: Predmetom zákazky je rekonštrukcia a modernizácia základnej školy, vrátane stavebných úprav prispievajúcich k transformácii klasickej školy na modernú vzdelávaciu inštitúciu, ktorá obsahuje: - stavebno – technické úpravy za účelom debarierizácie rekonštruovaných priestorov – vybudovanie vstupnej rampy do budovy základnej školy, realizácia schodiskových plošín pre sprístupnenie 2. a 3. nadzemného podlažia, vybudovanie bezbariérových WC v rekonštruovaných objektoch; - stavebno – technické úpravy učební, šatní, chodieb, školského klubu pozostávajúce z výmeny nášľapných vrstiev podláh, nových malieb a výmeny dverných výplní; - realizácie exteriérovej prírodovednej učebne; - zníženia energetickej náročnosti inštaláciou fotovoltického zariadenia a modernizáciou kotolne.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 505 167.12
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na objektoch základných škôl
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45262520, 45421100, 45310000, 45232141
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto dodania predmetu zákazky: Budova Základnej školy, Holčíkovce 44, obec Holčíkovce, okres Vranov nad Topľou, k. ú. Holčíkovce, par. reg. C KN č. 15, č. 16, č. 18/7.
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Opis podmienky účasti: § 33 ods. 1 písm. a): Uchádzač predloží doklad podľa § 33 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, t.j. vyjadrením banky alebo pobočky zahraničnej banky. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: § 33 ods. 1, písm. a) uchádzač predloží: a) vyjadrenie každej banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej má vedený účet, o solventnosti a schopnosti plniť finančné záväzky nie staršie ako 3 mesiace od vyhlásenia tejto zákazky vo Vestníku verejného obstarávania. V predmetnom vyjadrení banka potvrdí, že uchádzač za predchádzajúcich 12 mesiacov ku dňu vystavenia dokladu/vyjadrenia: - nie je a nebol za dané obdobie v nepovolenom debete, - v prípade splácania úveru dodržuje a za dané obdobie dodržiaval splátkový kalendár, - bežný účet uchádzača nie je a nebol za dané obdobie predmetom exekúcie a/alebo blokácie. b) podpísané čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých potvrdenie predložil, nemá vedené ďalšie účty ani ďalšie záväzky. V prípade, ak uchádzač má v banke alebo pobočke zahraničnej banky vedený účet kratšie ako je požadované obdobie preukázania splnenia podmienky účasti, preukazuje požadované informácie za obdobie, za ktoré sú údaje dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti/zriadenia účtu. Pre spresnenie verejný obstarávateľ uvádza, že výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Opis podmienky účasti: § 38 ods. 9: Uchádzač preukáže svoje finančné a ekonomické postavenie uvedením ukazovateľov likvidity 2. stupňa a likvidity 3. stupňa za posledné 3 účtovné obdobia predchádzajúce lehote na predkladanie ponúk, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Spolu s uvedením ukazovateľov likvidity uchádzač predloží v elektronickej podobe doklady - súvahy alebo výkazy o majetku a záväzkoch za účtovné obdobia, za ktoré uvádza údaje o svojej likvidite. V prípade, že účtovné závierky uchádzača sa nachádzajú vo verejnej časti registra účtovných závierok (www.registeruz.sk), uchádzač súvahy alebo výkazy o majetku a záväzkoch nepredkladá a vo svojej ponuke iba uvedie, že tieto informácie už boli zverejnené a uvedenie na tieto odkaz. V prípade, že doklady predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, predloží doklady ekvivalentné k súvahe alebo výkazu o majetku a záväzkoch v pôvodnom jazyku a súčasne v preklade do slovenského jazyka, okrem prípadu, že pôvodným jazykom je český jazyk. V prípade zistenia rozdielov v obsahu dokladov predložených v pôvodnom jazyku a preložených dokladov, rozhodujúcim je úradný preklad do slovenského jazyka. V prípade, že uchádzač má odklad daňového priznania, za účtovné obdobie bezprostredne predchádzajúce lehote na predkladanie ponúk predloží čestné vyhlásenie, v ktorom uvedie hodnoty príslušných údajov vstupujúcich do vzorcov na výpočet ukazovateľov likvidity 2. stupňa a likvidity 3. stupňa. V súlade s §38 ods. 9 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ZVO) sú metódy určené nasledovne: Výpočet ukazovateľa likvidity 2. stupňa pre uchádzača, ktorým je právnická osoba: Likvidita 2. stupňa (bežná likvidita) = (Krátkodobé pohľadávky + Finančné účty + Časové rozlíšenie) / (Krátkodobé záväzky + Krátkodobé finančné výpomoci + Bežné bankové úvery + Časové rozlíšenie) Vzorec: Likvidita 2. stupňa (právnická osoba) = (r.53 + r.72 + r.73 + r.66 + r.76 + r.78) / (r.122 + r. 139 + r.140 + r.143 + r.145) pričom r. znamená riadok zo súvahy za dané účtovné obdobie Výpočet ukazovateľa likvidity 2. stupňa pre uchádzača, ktorým je fyzická osoba: Likvidita 2. stupňa (bežná likvidita) = (Krátkodobé pohľadávky + Finančné účty) / (Krátkodobé záväzky + Krátkodobé finančné výpomoci + Bežné bankové úvery) Vzorec: Likvidita 2. stupňa (fyzická osoba) = (r.8 + r.9) / (r.17 + r.18) pričom r. znamená riadok vo Výkaze o majetku a záväzkoch Výpočet ukazovateľa likvidity 3. stupňa pre uchádzača, ktorým je právnická osoba: Likvidita 3. stupňa (celková likvidita) = (Zásoby + Krátkodobé pohľadávky + Finančné účty + Časové rozlíšenie) /(Krátkodobé záväzky + Krátkodobé finančné výpomoci + Bežné bankové úvery + Časové rozlíšenie) Vzorec: Likvidita 3. stupňa (právnická osoba) = (r.34 + r.53 + r.72 + r.73 + r.66 + r.76 + r.78) / (r.122 + r. 139 + r.140 + r.143 + r.145) pričom r. znamená riadok zo súvahy za dané účtovné obdobie Výpočet ukazovateľa likvidity 3. stupňa pre uchádzača, ktorým je fyzická osoba: Likvidita 3. stupňa (celková likvidita) = (Zásoby + Krátkodobé pohľadávky + Finančné účty) / (Krátkodobé záväzky + Krátkodobé finančné výpomoci + Bežné bankové úvery) Vzorec: Likvidita 3. stupňa (fyzická osoba) = (r.4 + r.8 + r.9) / (r.17 + r.18) pričom r. znamená riadok vo Výkaze o majetku a záväzkoch. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Aritmetický priemer ukazovateľov Likvidity 2. stupňa za účtovné obdobia, za ktoré uchádzač predkladá doklady musí byť u uchádzača vyšší ako 0,7 a zároveň aritmetický priemer ukazovateľov Likvidity 3. stupňa za účtovné obdobia, za ktoré uchádzač predkladá doklady musí byť u uchádzača vyšší ako 1,5. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne. Podmienku účasti môže uchádzač preukázať aj v súlade s §39 ZVO Jednotným európskym dokumentom alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. b): Uchádzač preukazuje technickú a odbornú spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. b) zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov (v rozsahu deň, mesiac, rok) od vyhlásenia verejného obstarávania – zverejnenia výzvy na predkladanie ponúk vo vestníku verejného obstarávania SR s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k § 34 ods. 1 písm. b) Uchádzač predloží potvrdenie/potvrdenia o uskutočnených stavebných prácach rovnakého alebo podobného charakteru (pozemná stavba - novostavba alebo rekonštrukcia), pričom uskutočnené stavebné práce budú kumulatívne minimálne vo výške predpokladanej hodnoty zákazky. Vyžaduje sa predloženie naskenovaných originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti. Prepočet cudzej meny na euro, ktorý použijú uchádzači so sídlom mimo SR, príp. uchádzači so sídlom v SR pri preukazovaní podmienky účasti zmluvou uzavretou zo zahraničným subjektom používajúcim inú menu ako euro: Uchádzač v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na euro použije kurz ECB (Európskej centrálnej banky) platný v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti. Za rok 2022 sa prepočet zahraničnej meny prepočítajú ceny na EUR kurzom ECB aktuálnym ku dňu zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ zohľadní referencie uchádzačov vedené v Evidencii referencií ÚVO, v zmysle §12 ZVO (ak takáto referencia v evidencii existuje).
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: §34 ods. 1 písm. d) Uchádzač preukáže splnenie podmienky opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. Uchádzač preukáže splnenie podmienky účasti predložením: - platnej licencie uchádzača na zabudovanie vonkajších otvorových konštrukcií do stavby. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k § 34 ods. 1 písm. d) Uchádzač predloží ako súčasť svojej ponuky platnú licenciu nazabudovanie vonkajších otvorových konštrukcií do stavby podľa § 43g stavebného zákona a STN 73 3134 (resp. ekvivalentnej právnej úpravy v platnej v mieste sídla/adresy uchádzača). Uchádzač predloženou licenciou preukáže odbornú kvalifikáciu zhotoviteľa stavebných prác pri zabudovaní vonkajších otvorových konštrukcií do stavby v zmysle Zásad montáže a podľa článku 4.1 normy STN 73 3134:2014: Stavebné práce Styk okenných konštrukcií a obvodového plášťa budovy, Požiadavky, zhotovovanie a skúšanie, resp. podľa zásad ekvivalentnej právnej úpravy platnej v mieste sídla/adresy uchádzača. Licencia na zabudovanie vonkajších otvorových konštrukcií do stavby potvrdzuje, že jej držiteľ má vytvorené technické, kvalifikačné a organizačné predpoklady na dodržanie predpokladanej kvality vykonávaných prác. Licencia má byť aktuálna a platná ku dňu predkladania ponuky uchádzačom. Vyžaduje sa predloženie naskenovaných originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: §34 ods. 1 písm. d) v súvislosti s § 35: Uchádzač preukáže splnenie podmienky opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k § 34 ods. 1 písm. d) A: Platný certifikát kvality podľa normy STN EN ISO 9001 vydaný pre oblasť: stavebná činnosť, vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek technických noriem na systém manažérstva kvality uchádzačom alebo záujemcom vrátane dostupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím, odkazuje na systém manažérstva kvality podľa technických noriem, ktorý je certifikovaný akreditovanou osobou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ a obstarávateľ musia prijať aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému manažérstva kvality predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie systému manažérstva kvality sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami na systém manažérstva kvality. B: Platný certifikát kvality podľa normy STN EN ISO 45 001 vydaný pre oblasť: stavebná činnosť, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek technických noriem na systém manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci uchádzačom alebo záujemcom vrátane dostupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím, odkazuje na systém manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa technických noriem, ktorý je certifikovaný akreditovanou osobou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systém manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ a obstarávateľ musia prijať aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami na systém manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: §34 ods. 1 písm. d) v súvislosti s § 35: Uchádzač preukáže splnenie podmienky opisom technického vybavenia, študijných a výskumných zariadení a opatrení použitých uchádzačom alebo záujemcom na zabezpečenie kvality. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k § 34 ods. 1 písm. d) A: Platný certifikát kvality podľa normy STN EN ISO 9001 vydaný pre oblasť: stavebná činnosť, vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek technických noriem na systém manažérstva kvality uchádzačom alebo záujemcom vrátane dostupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím, odkazuje na systém manažérstva kvality podľa technických noriem, ktorý je certifikovaný akreditovanou osobou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému manažérstva kvality vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ a obstarávateľ musia prijať aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému manažérstva kvality predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie systému manažérstva kvality sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami na systém manažérstva kvality. B: Platný certifikát kvality podľa normy STN EN ISO 45 001 vydaný pre oblasť: stavebná činnosť, ktorým sa potvrdzuje splnenie požiadaviek technických noriem na systém manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci uchádzačom alebo záujemcom vrátane dostupnosti pre osoby so zdravotným postihnutím, odkazuje na systém manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa technických noriem, ktorý je certifikovaný akreditovanou osobou. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systém manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ a obstarávateľ musia prijať aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie systému manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci sú v súlade s požadovanými slovenskými technickými normami na systém manažérstva bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: § 34 ods. 1 písm. g): Uchádzač preukáže splnenie podmienky ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k § 34 ods. 1 písm. g) Uchádzač preukáže, že na plnenie predmetu zákazky má určenú osobu na plnenie zmluvy alebo riadiaceho zamestnanca na výkon činnosti A: stavbyvedúceho, ktorý má platné Osvedčenie vydané SKSI v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných stavebných architektoch a autorizovaných inžinieroch v znení neskorších predpisov alebo ekvivalentný doklad o vykonaní odbornej skúšky (s rozsahom oprávnenia pre: stavbyvedúci pozemné stavby) a odbornú prax stavbyvedúceho pre pozemné stavby. Požadovanú odbornú spôsobilosť preukazuje fotokópiou dokladu o odbornej spôsobilosti stavbyvedúci pozemné stavby s originálnym podpisom a odtlačkom pečiatky osoby, na ktorú bolo osvedčenie o vykonaní odbornej spôsobilosti vydané. Najmenej 3 (slovom: troj) ročnú odbornú prax stavbyvedúceho pre pozemné stavby preukáže uchádzač vlastnoručne podpísaným životopisom alebo iným dokladom, z ktorého bude zrejmý priebeh zamestnaní a aktuálny zamestnávateľ; B: revízny technik na technické zariadenia elektrické. Uchádzač preukáže splnenie tejto podmienky predložením nasledujúcich dokumentov: osvedčenie na činnosť A, E2 v zmysle § 16 zákona č. 124/2006 Z.z. v nadväznosti na § 24 vyhlášky č. 508/2009 Z.z. ktorou sa ustanovujú podrobnosti na zaistenie bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci (ďalej „BOZP) alebo ekvivalentný doklad a profesijný životopis osoby, ktorou uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti, ktorý bude vlastnoručne podpísaný.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: §34 ods. 1 písm. h) v spojení s § 36 Uchádzač preukáže splnenie podmienky ak ide o stavebné práce alebo služby uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač alebo záujemca použije pri plnení zmluvy alebo koncesnej zmluvy. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: k § 34 ods. 1 písm. h) v spojení s § 36 Uchádzač preukáže splnenie podmienky predložením platného certifikát kvality vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým uchádzač preukáže zavedenie a používanie systému environmentálneho manažérstva podľa normy STN EN ISO 14001 v oblasti vzťahujúci sa na oblasť predmetu zákazky – stavebné práce. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač alebo záujemca objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ a obstarávateľ musia prijať aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za predmet zákazky v EUR s DPH
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: celková cena s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 31.03.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 13:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 10
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 31.03.2025
  • Čas otvárania ponúk: 13:30
  • Opis otvárania ponúk: 21.2 Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na otváraní môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou písomne splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie, ak sa preukáže preukazom totožnosti a aktuálnym dokladom o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, splnomocnením na zastupovanie a aktuálnym dokladom o oprávnení podnikať. Doklad o oprávnení podnikať musí byť predložený k nahliadnutiu v origináli alebo v úradne overenej kópii.
  • Miesto otvárania ponúk: Elektronické otváranie ponúk prostredníctvom IS EVO sa uskutoční podľa Výzva na predkladanie ponúk časť Informácie o otváraní ponúk resp. v súlade s redakčnou opravou, v zasadacej miestnosti na kontaktnej adrese splnomocnenej osoby na verejné obstarávanie: MEDIINVEST Consulting, s.r.o., Bezručova 10, 080 01 Prešov.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: 15.1 Zábezpeka ponuky v zmysle § 46 zákona o verejnom obstarávaní sa vyžaduje vo výške 15 000,00 EUR (slovom: pätnásťtisíc eur). 15.2 Spôsob zloženia zábezpeky: 15.2.1 zložením finančných prostriedkov na bankový účet verejného obstarávateľa alebo 15.2.2 poskytnutím bankovej záruky za uchádzača alebo 15.2.3 poistenie záruky. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/detail/529662
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/529662
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO