Výzva na predkladanie ponúk
Identifikátor ÚVO: 1342544
1. Základné údaje
- Organizácia: Automobilové opravovne Ministerstva vnútra Slovenskej republiky, a. s. (ID: 15013)
- Zákazka: Dodanie náhradných dielov a servis zdravotníckej techniky (ID: 529585)
- Typ formulára: Súťaž
- Identifikátor verzie oznámenia: 025eb043-422e-481a-81af-0c45d379a322
- Verzia oznámenia : 01
- Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
-
2.1 Organizácie
-
2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
-
Zoznam organizácii uvedených v oznámení
-
Základné údaje o organizácii
- Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
- IČO: 31797903
- DIČ: 2021511008
-
Adresa
- Ulica: Ružová dolina
- Číslo: 10
- Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
- PSČ: 82109
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Kontaktné údaje
- E-mail: info@uvo.gov.sk
- Telefónne číslo: +421250264111
-
Zoznam organizácii uvedených v oznámení
-
Základné údaje o organizácii
- Názov organizácie: Automobilové opravovne Ministerstva vnútra Slovenskej republiky, a. s.
- IČO: 44855206
- DIČ: 2022850203
-
Adresa
- Ulica: Sklabinská
- Číslo: 20
- Mesto: Bratislava
- PSČ: 83106
- Krajina: Slovensko
-
Kontaktné údaje
- E-mail: margareta.notova@aomvsr.sk
- Telefónne číslo: +421917681564
-
Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
- Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
4. Postup
-
4.1 Účel
-
4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
- Predchádzajúce oznámenie:
-
4.1.2 Opis
- Referenčné číslo: AOAS-2-6/2025
- Názov: Dodanie náhradných dielov a servis zdravotníckej techniky
- Opis: Predmetom vyššie uvedenej zákazky je dodanie náhradných dielov a servis zdravotníckej techniky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je obsiahnuté v Prílohe č. 6 tejto výzvy „Opis predmetu zákazky".
- Druh zákazky: Tovary
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
4.1.3 Rozsah obstarávania
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 195 212.45
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
-
Maximálna hodnota rámcovej dohody
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (hodnota): 195 212.45
- Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Zdravotnícke vybavenie
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 50421000, 60000000
-
4.1.4 Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
- Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto poskytnutia predmetu zákazky – Centrá podpory Ministerstva vnútra Slovenskej republiky nachádzajúce sa na území Slovenskej republiky, stanice HaZZ nachádzajúce sa na území Slovenskej republiky a jednotlivé prevádzky verejného obstarávateľa, a to konkrétne prevádzky v Hlavnom meste Slovenskej republiky Bratislava a prevádzky v mestách Nitra, Trenčianska Teplá, Žilina, Banská Bystrica, Košice a Prešov alebo prevádzka poskytovateľa služieb. Konkrétne miesta plnenia budú určené v jednotlivých objednávkach vystavovaných na základe uzatvorenej Rámcovej dohody.
-
4.2 Súťažné podmienky
-
4.2.1 Dôvody na vylúčenie
-
Dôvody na vylúčenie
- Zoznam a krátky opis podmienok: Vnútroštátne dôvody na vylúčenie v zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
-
4.3 Informácie o postupe
-
4.3.1 Postup
- Druh postupu: Iný jednofázový postup
- Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
5. Časti
-
5.1 Informácie o časti
-
5.1.1 Časť
- Názov: Dodanie náhradných dielov a servis zdravotníckej techniky
-
Účel
-
Opis časti
- Referenčné číslo: AOAS-2-6/2025
- Názov : Dodanie náhradných dielov a servis zdravotníckej techniky
- Opis: Predmetom vyššie uvedenej zákazky je dodanie náhradných dielov a servis zdravotníckej techniky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je obsiahnuté v Prílohe č. 6 tejto výzvy „Opis predmetu zákazky“.
- Druh zákazky: Tovary
- Doplňujúci druh zákazky: Služby
-
Rozsah obstarávania
-
Predpokladaná hodnota
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 195 212.45
- Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
-
Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Hlavný CPV kód: Zdravotnícke vybavenie
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
-
Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
- Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
- Doplňujúci CPV kód: 50421000, 60000000
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
-
Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
- Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
-
Informácie o mieste plnenia
-
Informácie o mieste plnenia
- Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
- Krajina: Slovensko
-
Finančné prostriedky EÚ
- Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
-
Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
- Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
-
Informácie o rámcovej dohode
- Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
- Kategórie: Kategórie kupujúcich
-
Súťažné podmienky
-
Zoznam podmienok účasti
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Iné
- Opis podmienky účasti: Podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO uchádzač musí preukázať, že je oprávnený dodávať tovar a poskytovať službu. Uvedenú podmienku účasti preukáže uchádzač v súlade s § 32 ods. 2 písm. e) predloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar a poskytovať službu, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky. Takýmto dokladom môže byť výpis z obchodného registra, výpis zo živnostenského registra alebo iný ekvivalentný doklad. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov na to, že nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Na základe uvedeného záujemca/uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti osobného postavenia tak, ako je uvedené v tomto dokumente. Preukazovanie podmienok účasti ohľadne osobného postavenia je voči verejnému obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa § 152 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní, t.j. prostredníctvom zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov, vedenom Úradom pre verejné obstarávanie.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Zoznam podmienok účasti
- Typ podmienky účasti: Iné
- Opis podmienky účasti: Podľa 32 ods. 1 písm. f) ZVO uchádzač musí preukázať, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uvedenú podmienku účasti preukáže uchádzač v súlade s § 32 ods. 2 písm. f) ZVO predloženým čestným vyhlásením podľa Prílohy č. 1 výzvy. Preukazovanie podmienok účasti ohľadne osobného postavenia je voči verejnému obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa § 152 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní, t.j. prostredníctvom zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov, vedenom Úradom pre verejné obstarávanie.
- Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
-
Kritériá na vyhodnotenie ponúk
-
Zoznam kritérií
-
Zoznam kritérií
- Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
- Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky uchádzačov sa budú vyhodnocovať na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk najnižšia cena v EUR bez DPH za celý predmet zákazky. Úspešný bude ten uchádzač, ktorý navrhol najnižšiu cenu v EUR bez DPH za predmet zákazky. Ak predloží ponuku uchádzač, ktorý nie je platcom DPH, v jeho prípade predmetom hodnotenia bude ním navrhovaná zmluvná cena celkom.
- Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: najnižšia cena v EUR bez DPH za celý predmet zákazky
-
Ďalšie požiadavky
- Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
- Opis právnej formy uchádzača: Podľa § 37 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
-
Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
- Vyhradená účasť: Žiadne
-
Informácie o variantoch
- Varianty: Nie sú povolené
-
Požiadavky na plnenie zmluvy
- Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
- Elektronická fakturácia: Povolená
-
Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
-
Lehota I
- Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 24.03.2025
- Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
-
Jazyk na predkladanie dokumentov
- Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
-
Informácie o otváraní ponúk
- Dátum otvárania ponúk: 24.03.2025
- Čas otvárania ponúk: 10:05
- Opis otvárania ponúk: Ponuky predložené prostredníctvom IS EVO sa verejnému obstarávateľovi sprístupnia až po uplynutí lehoty na otváranie ponúk.
- Miesto otvárania ponúk: IS EVO - online
-
Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
- Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
- Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/zakazky/11735
-
Informácie o súťažných podkladoch
-
Informácie o súťažných podkladoch
- Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
- Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
- Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/529585
-
Komunikačný kanál ad hoc
- Názov elektronického prostriedku: IS EVO