Dodanie náhradných dielov a servis zdravotníckej techniky

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Dodanie náhradných dielov a servis zdravotníckej techniky
Kód zákazky: AOAS-2-6/2025
Kód oznámenia: 4864 - WYT
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 33100000-1
Ostatné CPV: 50421000-2
60000000-8
Predpokladaná hodnota: 195 212,45 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 24.3.2025 10:00
Vyhlásenie: 11.3.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Sklabinská
83106 Bratislava
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Sklabinská Bratislava 83106 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom vyššie uvedenej zákazky je dodanie náhradných dielov a servis zdravotníckej techniky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je obsiahnuté v Prílohe č. 6 tejto výzvy „Opis predmetu zákazky".

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1342544
1. Základné údaje
  • Organizácia: Automobilové opravovne Ministerstva vnútra Slovenskej republiky, a. s. (ID: 15013)
  • Zákazka: Dodanie náhradných dielov a servis zdravotníckej techniky (ID: 529585)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 025eb043-422e-481a-81af-0c45d379a322
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Automobilové opravovne Ministerstva vnútra Slovenskej republiky, a. s.
  • IČO: 44855206
  • DIČ: 2022850203
  • Adresa
  • Ulica: Sklabinská
  • Číslo: 20
  • Mesto: Bratislava
  • PSČ: 83106
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: margareta.notova@aomvsr.sk
  • Telefónne číslo: +421917681564
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Automobilové opravovne Ministerstva vnútra Slovenskej republiky, a. s.)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/11735
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: AOAS-2-6/2025
  • Názov: Dodanie náhradných dielov a servis zdravotníckej techniky
  • Opis: Predmetom vyššie uvedenej zákazky je dodanie náhradných dielov a servis zdravotníckej techniky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je obsiahnuté v Prílohe č. 6 tejto výzvy „Opis predmetu zákazky".
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 195 212.45
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (hodnota): 195 212.45
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Zdravotnícke vybavenie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 50421000, 60000000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miesto poskytnutia predmetu zákazky – Centrá podpory Ministerstva vnútra Slovenskej republiky nachádzajúce sa na území Slovenskej republiky, stanice HaZZ nachádzajúce sa na území Slovenskej republiky a jednotlivé prevádzky verejného obstarávateľa, a to konkrétne prevádzky v Hlavnom meste Slovenskej republiky Bratislava a prevádzky v mestách Nitra, Trenčianska Teplá, Žilina, Banská Bystrica, Košice a Prešov alebo prevádzka poskytovateľa služieb. Konkrétne miesta plnenia budú určené v jednotlivých objednávkach vystavovaných na základe uzatvorenej Rámcovej dohody.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Vnútroštátne dôvody na vylúčenie v zmysle zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Dodanie náhradných dielov a servis zdravotníckej techniky
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: AOAS-2-6/2025
  • Názov : Dodanie náhradných dielov a servis zdravotníckej techniky
  • Opis: Predmetom vyššie uvedenej zákazky je dodanie náhradných dielov a servis zdravotníckej techniky. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky je obsiahnuté v Prílohe č. 6 tejto výzvy „Opis predmetu zákazky“.
  • Druh zákazky: Tovary
  • Doplňujúci druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 195 212.45
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Zdravotnícke vybavenie
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 50421000, 60000000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Iné
  • Opis podmienky účasti: Podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO uchádzač musí preukázať, že je oprávnený dodávať tovar a poskytovať službu. Uvedenú podmienku účasti preukáže uchádzač v súlade s § 32 ods. 2 písm. e) predloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar a poskytovať službu, ktoré zodpovedajú predmetu zákazky. Takýmto dokladom môže byť výpis z obchodného registra, výpis zo živnostenského registra alebo iný ekvivalentný doklad. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov na to, že nie je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy podľa zákona č. 177/2018 Z. z. o niektorých opatreniach na znižovanie administratívnej záťaže využívaním informačných systémov verejnej správy a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Na základe uvedeného záujemca/uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti osobného postavenia tak, ako je uvedené v tomto dokumente. Preukazovanie podmienok účasti ohľadne osobného postavenia je voči verejnému obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa § 152 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní, t.j. prostredníctvom zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov, vedenom Úradom pre verejné obstarávanie.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Iné
  • Opis podmienky účasti: Podľa 32 ods. 1 písm. f) ZVO uchádzač musí preukázať, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. Uvedenú podmienku účasti preukáže uchádzač v súlade s § 32 ods. 2 písm. f) ZVO predloženým čestným vyhlásením podľa Prílohy č. 1 výzvy. Preukazovanie podmienok účasti ohľadne osobného postavenia je voči verejnému obstarávateľovi účinné aj spôsobom podľa § 152 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní, t.j. prostredníctvom zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov, vedenom Úradom pre verejné obstarávanie.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky uchádzačov sa budú vyhodnocovať na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk najnižšia cena v EUR bez DPH za celý predmet zákazky. Úspešný bude ten uchádzač, ktorý navrhol najnižšiu cenu v EUR bez DPH za predmet zákazky. Ak predloží ponuku uchádzač, ktorý nie je platcom DPH, v jeho prípade predmetom hodnotenia bude ním navrhovaná zmluvná cena celkom.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: najnižšia cena v EUR bez DPH za celý predmet zákazky
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: Podľa § 37 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povolená
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 24.03.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 24.03.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:05
  • Opis otvárania ponúk: Ponuky predložené prostredníctvom IS EVO sa verejnému obstarávateľovi sprístupnia až po uplynutí lehoty na otváranie ponúk.
  • Miesto otvárania ponúk: IS EVO - online
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/zakazky/11735
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/529585
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO