Zlepšenie kvality vzdelávania v ZUŠ Myjava

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Zlepšenie kvality vzdelávania v ZUŠ Myjava
Kód zákazky: Myjava 03/2025
Kód oznámenia: 4658 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Ostatné CPV: 45212300-9
45321000-3
Predpokladaná hodnota: 434 018,05 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 25.3.2025 09:00
Vyhlásenie: 6.3.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Mesto Myjava
Adresa: Nám. M. R. Štefánika
90714 Myjava
NUTS: SK022 - Trenčiansky kraj
Miesto dodania: Nám. M. R. Štefánika Myjava 90714 Slovensko Miestom realizácie predmetu zákazky je kat. územie Myjava, objekt kultúrneho domu Samka Dudíka v centre mesta Myjava, na ulici Partizánska 290/17, pozemok parcelné číslo 1911/16. Riešená časť - Základná umelecká škola sa nachádza na celom 3. nadzemnom podlaží.
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác súvisiacich so zlepšením kvality vzdelávania v ZUŠ Myjava a to stavebnými úpravami na zníženie energetickej náročnosti objektu, na zabezpečenie tepelnej pohody v objekte a na debarierizáciu a sprístupnenie priestorov osobám s obmedzenou schopnosťou pohybu a orientácie.. Zahŕňa rekonštrukčné práce súvisiace so zateplením obvodového plášťa, zmenšenie otvorov okien, výmenou okien a dverí, rekonštrukciu strechy S1, S2, čiastočnú debarierizáciu priestorov – inštaláciou schodiskovej plošiny, varovných pásov, umelých vodiacich línií a stavebné úpravy na vznik WC pre imobilných, protikoróznu ochranu oceľových konštrukcií izolačnými a ochrannými nátermi. V rámci búracích prác a demontážnych prác - demontáž a rozobratie strechy a jej vrstiev vo vyznačenej časti, demontáž dverných výplní, demontáž okenných výplní, odstránenie priečkového muriva pre vznik nových/väčších dverí vo vyznačenej polohe, demontáž sanity vo vyznačenej polohe, odstránenie vyznačeného priečkového muriva, odstránenie obkladov a dlažieb vo vyznačenej polohe. • Členenie stavby Zlepšenie kvality vzdelávania v ZUŠ Myjava na stavebné objekty: SO: Rekonštrukcia Bližšia špecifikácia je uvedená v Súťažných podkladoch a v Projektovej dokumentácii.

Linky a dokumenty

Profil obstarávateľa: Mesto Myjava

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1341936
1. Základné údaje
  • Organizácia: Mesto Myjava (ID: 87817)
  • Zákazka: Zlepšenie kvality vzdelávania v ZUŠ Myjava (ID: 529197)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 5707a8d3-ad06-446d-9006-2e2759b14946
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Mesto Myjava
  • IČO: 00309745
  • DIČ: 2021081491
  • Adresa
  • Ulica: Nám. M. R. Štefánika
  • Číslo: 4
  • Mesto: Myjava
  • PSČ: 90714
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: bibiana.vozarikova@ultimaratio.sk
  • Telefónne číslo: +421910907928
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Mesto Myjava)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4525
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: Myjava 03/2025
  • Názov: Zlepšenie kvality vzdelávania v ZUŠ Myjava
  • Opis: Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác súvisiacich so zlepšením kvality vzdelávania v ZUŠ Myjava a to stavebnými úpravami na zníženie energetickej náročnosti objektu, na zabezpečenie tepelnej pohody v objekte a na debarierizáciu a sprístupnenie priestorov osobám s obmedzenou schopnosťou pohybu a orientácie.. Zahŕňa rekonštrukčné práce súvisiace so zateplením obvodového plášťa, zmenšenie otvorov okien, výmenou okien a dverí, rekonštrukciu strechy S1, S2, čiastočnú debarierizáciu priestorov – inštaláciou schodiskovej plošiny, varovných pásov, umelých vodiacich línií a stavebné úpravy na vznik WC pre imobilných, protikoróznu ochranu oceľových konštrukcií izolačnými a ochrannými nátermi. V rámci búracích prác a demontážnych prác - demontáž a rozobratie strechy a jej vrstiev vo vyznačenej časti, demontáž dverných výplní, demontáž okenných výplní, odstránenie priečkového muriva pre vznik nových/väčších dverí vo vyznačenej polohe, demontáž sanity vo vyznačenej polohe, odstránenie vyznačeného priečkového muriva, odstránenie obkladov a dlažieb vo vyznačenej polohe. • Členenie stavby Zlepšenie kvality vzdelávania v ZUŠ Myjava na stavebné objekty: SO: Rekonštrukcia Bližšia špecifikácia je uvedená v Súťažných podkladoch a v Projektovej dokumentácii.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 434 018.05
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45212300, 45321000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miestom realizácie predmetu zákazky je kat. územie Myjava, objekt kultúrneho domu Samka Dudíka v centre mesta Myjava, na ulici Partizánska 290/17, pozemok parcelné číslo 1911/16. Riešená časť - Základná umelecká škola sa nachádza na celom 3. nadzemnom podlaží.
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: 1) Verejného obstarávania sa môže zúčastniť len ten, kto spĺňa podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia stanovené v §32 ods. 1 Zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len ZVO). 2) Splnenie týchto podmienok uchádzač preukazuje dokladmi podľa §32 ods. 2 ZVO. Verejný obstarávateľ nepožaduje predloženie dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. a), b), c), d) a písm. e) ZVO od uchádzača, ktorý má sídlo alebo miesto podnikania v Slovenskej republike, nakoľko je oprávnený použiť údaje z informačných systémov verejnej správy. Ak uchádzač nepredloží doklad podľa § 32 ods. 2. písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, je povinný na účely preukázania podmienky podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní poskytnúť verejnému obstarávateľovi údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov. Uvedená podmienka podľa § 32 ods. 2 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní sa netýka registra trestov pre právnické osoby a registra trestov pre fyzické osoby s obvyklým pobytom mimo územia SR, nakoľko tieto doklady nie je verejný obstarávateľ oprávnený získať z informačných systémov verejnej správy podľa osobitného predpisu. 3) Ak má uchádzač sídlo, miesto podnikania alebo pobyt mimo územia Slovenskej republiky môže splnenie týchto podmienok preukázať podľa §32 ods. 4 a ods. 5 ZVO. 4) Podmienky účasti podľa §32 odseku 1 písm. a) musí spĺňať aj iná osoba ako osoba podľa odseku 1 písm. a), ak táto osoba má právo za ňu konať, práva spojené s rozhodovaním alebo kontrolou v hospodárskom subjekte, ktorý sa chce zúčastniť verejného obstarávania. Splnenie podmienky účasti predložením čestného vyhlásenia. V čestnom vyhlásení uchádzač alebo záujemca uvedie zoznam týchto osôb. Definícia týchto osôb je uvedená v §32 ods.8 ZVO. 5) Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti môže uchádzač predbežne nahradiť: a) v súlade s §110 ods. 7 ZVO a s §39 ZVO jednotným európskym dokumentom, alebo a) v súlade s §110 ods. 7 ZVO čestným vyhlásením, alebo b) v súlade s §152 ZVO informáciou o zápise do zoznamu hospodárskych subjektov. Verejný obstarávateľ uzná za rovnocenný zápis alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu Európskej únie. 6) Ak uchádzač nepredloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia, verejný obstarávateľ v súlade s §152 ods. 4 ZVO overí zapísanie hospodárskeho subjektu v zozname hospodárskych subjektov. 7) Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Oprávnenie dodávať tovar, poskytovať službu alebo uskutočňovať stavebné práce preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky alebo koncesie, ktorú má zabezpečiť.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluva musí byť uzavretá v súlade s §11 ZVO. 2. Zmluva o dielo je uzavretá jej podpisom oboma zmluvnými stranami. Zmluva o dielo nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že: a) dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí podpory z výzvy PSK-MIRRI-010-2024-ITI-EFRR a b) dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania zo strany poskytovateľa dotácie, resp. dôjde k vykonaniu rizikovej analýzy, na základe ktorej bude verejné obstarávanie označené ako nerizikové a c) dôjde k zverejneniu Zmluvy o dielo v zmysle platnej legislatívy. V prípade neuzavretia zmluvy o poskytnutí podpory alebo neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom podpory z výzvy PSK-MIRRI-010-2024-ITI-EFRR, verejný obstarávateľ je oprávnený od tejto Zmluvy odstúpiť. Úspešnému uchádzačovi v takomto prípade nevzniká žiaden nárok na náhradu škody. 3. Predmet zákazky bude financovaný z poskytnutých prostriedkov z výzvy PSK-MIRRI-010-2024-ITI-EFRR a z vlastných zdrojov. 4. Komunikácia a výmena informácií vo verejnom obstarávaní sa uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov v zmysle § 20 zákona 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní. Komunikácia vrátane doručovania pre účely tohto verejného obstarávania sa bude uskutočňovať prostredníctvom elektronickej platformy IS EVO na stránke: https://evo.isepvo.sk/ V rámci dodržania princípu rovnakého zaobchádzania so záujemcami a princípu transparentnosti, verejný obstarávateľ určil vyššie uvedený spôsob komunikácie a na iný spôsob komunikácie verejný obstarávateľ nebude brať zreteľ ak verejný obstarávateľ v súťažných podkladoch neujasnil iný individuálny spôsob komunikácie v osobitných prípadoch. Ďalšie podrobnosti ohľadne elektronickej komunikácie sú uvedené v súťažných podkladoch. 5. Ak bola predložená viac ako jedna ponuka, prijímateľ vyhodnocuje splnenie požiadaviek na predmet zákazky a splnenie podmienok účasti (ak relevantné) po vyhodnotení ponúk na základe kritéria/kritérií na vyhodnotenie ponúk, a to iba v prípade uchádzača, ktorý sa umiestnil na prvom mieste v poradí.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Zlepšenie kvality vzdelávania v ZUŠ Myjava
  • Účel
  • Opis časti
  • Názov : Zlepšenie kvality vzdelávania v ZUŠ Myjava
  • Opis: Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác súvisiacich so zlepšením kvality vzdelávania v ZUŠ Myjava a to stavebnými úpravami na zníženie energetickej náročnosti objektu, na zabezpečenie tepelnej pohody v objekte a na debarierizáciu a sprístupnenie priestorov osobám s obmedzenou schopnosťou pohybu a orientácie.. Zahŕňa rekonštrukčné práce súvisiace so zateplením obvodového plášťa, zmenšenie otvorov okien, výmenou okien a dverí, rekonštrukciu strechy S1, S2, čiastočnú debarierizáciu priestorov – inštaláciou schodiskovej plošiny, varovných pásov, umelých vodiacich línií a stavebné úpravy na vznik WC pre imobilných, protikoróznu ochranu oceľových konštrukcií izolačnými a ochrannými nátermi. V rámci búracích prác a demontážnych prác - demontáž a rozobratie strechy a jej vrstiev vo vyznačenej časti, demontáž dverných výplní, demontáž okenných výplní, odstránenie priečkového muriva pre vznik nových/väčších dverí vo vyznačenej polohe, demontáž sanity vo vyznačenej polohe, odstránenie vyznačeného priečkového muriva, odstránenie obkladov a dlažieb vo vyznačenej polohe. • Členenie stavby Zlepšenie kvality vzdelávania v ZUŠ Myjava na stavebné objekty: SO: Rekonštrukcia Bližšia špecifikácia je uvedená v Súťažných podkladoch a v Projektovej dokumentácii.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 434 018.05
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45212300, 45321000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Trenčiansky kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Miestom realizácie predmetu zákazky je kat. územie Myjava, objekt kultúrneho domu Samka Dudíka v centre mesta Myjava, na ulici Partizánska 290/17, pozemok parcelné číslo 1911/16. Riešená časť - Základná umelecká škola sa nachádza na celom 3. nadzemnom podlaží.
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 3
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Opis podmienky účasti: 1) Uchádzač preukáže v súlade s § 33 ods. 1 písm. c) ZVO svoje finančné a ekonomické postavenie uvedením ukazovateľov likvidity 2. stupňa a likvidity 3. stupňa za posledné 3 ukončené účtovné obdobia predchádzajúce lehote na predkladanie ponúk, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Spolu s uvedením ukazovateľov likvidity uchádzač predloží v elektronickej podobe doklady - súvahy alebo výkazy o majetku a záväzkoch za účtovné obdobia, za ktoré uvádza údaje o svojej likvidite. V prípade, že účtovné závierky uchádzača sa nachádzajú vo verejnej časti registra účtovných závierok (www.registeruz.sk ), uchádzač súvahy alebo výkazy o majetku a záväzkoch nepredkladá a vo svojej ponuke iba uvedie, že tieto informácie už boli zverejnené. V prípade, že doklady predkladá uchádzač so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, predloží doklady ekvivalentné k súvahe alebo výkazu o majetku a záväzkoch v pôvodnom jazyku a súčasne v preklade do slovenského jazyka, okrem prípadu, že pôvodným jazykom je český jazyk. V prípade zistenia rozdielov v obsahu dokladov predložených v pôvodnom jazyku a preložených dokladov, rozhodujúcim je úradný preklad do slovenského jazyka. V súlade s §38 ods. 9 ZVO sú metódy určené nasledovne: Výpočet ukazovateľa likvidity 2. stupňa pre uchádzača, ktorým je právnická osoba: Likvidita 2. stupňa (bežná likvidita) = (Krátkodobé pohľadávky + Finančné účty + Časové rozlíšenie) / (Krátkodobé záväzky + Krátkodobé finančné výpomoci + Bežné bankové úvery + Časové rozlíšenie) Vzorec: Likvidita 2. stupňa (právnická osoba) = (r.53 + r.72 + r.73 + r.66 + r.76 + r.78) / (r.122 + r. 139 + r.140 + r.143 + r.145) pričom r. znamená riadok zo súvahy za dané účtovné obdobie Výpočet ukazovateľa likvidity 2. stupňa pre uchádzača, ktorým je fyzická osoba: Likvidita 2. stupňa (bežná likvidita) = (Krátkodobé pohľadávky + Finančné účty) / (Krátkodobé záväzky + Krátkodobé finančné výpomoci + Bežné bankové úvery) Vzorec: Likvidita 2. stupňa (fyzická osoba) = (r.8 + r.9) / (r.17 + r.18) pričom r. znamená riadok vo Výkaze o majetku a záväzkoch Výpočet ukazovateľa likvidity 3. stupňa pre uchádzača, ktorým je právnická osoba: Likvidita 3. stupňa (celková likvidita) = (Zásoby + Krátkodobé pohľadávky + Finančné účty + Časové rozlíšenie) / (Krátkodobé záväzky + Krátkodobé finančné výpomoci + Bežné bankové úvery + Časové rozlíšenie) Vzorec: Likvidita 3. stupňa (právnická osoba) = (r.34 + r.53 + r.72 + r.73 + r.66 + r.76 + r.78) / (r.122 + r. 139 + r.140 + r.143 + r.145) pričom r. znamená riadok zo súvahy za dané účtovné obdobie Výpočet ukazovateľa likvidity 3. stupňa pre uchádzača, ktorým je fyzická osoba: Likvidita 3. stupňa (celková likvidita) = (Zásoby + Krátkodobé pohľadávky + Finančné účty) / (Krátkodobé záväzky + Krátkodobé finančné výpomoci + Bežné bankové úvery) Vzorec: Likvidita 3. stupňa (fyzická osoba) = (r.4 + r.8 + r.9) / (r.17 + r.18) pričom r. znamená riadok vo Výkaze o majetku a záväzkoch 2) V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia za všetkých členov skupiny spoločne. 3) Podmienku účasti môže uchádzač preukázať aj v súlade s §39 ZVO Jednotným európskym dokumentom alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. 4) Verejný obstarávateľ neumožní využitie kapacít inej osoby, t.j. nepripúšťa uchádzačovi alebo záujemcovi preukázanie splnenia podmienok finančného a ekonomického postavenia prostredníctvom inej/tretej osoby. Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Aritmetický priemer ukazovateľov Likvidity 2. stupňa za účtovné obdobia, za ktoré uchádzač predkladá doklady musí byť u uchádzača rovný alebo vyšší ako 0,70 a zároveň aritmetický priemer ukazovateľov Likvidity 3. stupňa za účtovné obdobia, za ktoré uchádzač predkladá doklady musí byť u uchádzača rovný alebo vyšší ako 1,40
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: 1.1) Uchádzač preukazuje technickú alebo odbornú spôsobilosť v súlade s § 34 ods.1 písm. b) ZVO zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miesta lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných práca zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom 1. bol verejnýobstarávateľaleboobstarávateľpodľatohtozákona,dokladomjereferencia;ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12,dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, 2. bola ináosobaakoverejnýobstarávateľaleboobstarávateľpodľatohtozákona,dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené, 1.2) Uchádzač preukáže svoju technickú a odbornú spôsobilosť v súlade s § 34 ods. 1 písm. g) ZVO ak ide o stavebné práce alebo služby, údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácií osôb určených na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy alebo riadiacich zamestnancov (min. 1). 2.) V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní, tento preukazuje splnenie podmienok účasti týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti za všetkých členov skupiny spoločne. 3.) Podmienku účasti môže uchádzač preukázať aj v súlade s §39 ZVO Jednotným európskym dokumentom alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. 4.) Verejný obstarávateľ neumožní využitie kapacít inej osoby, t.j. nepripúšťa uchádzačovi alebo záujemcovi preukázanie splnenia podmienok technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom inej/tretej osoby Minimálna požadovaná úroveň štandardov: 1.1) Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 ZVO pre podmienku účasti podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO: Predložený zoznam stavebných prác bude obsahovať: - obchodné meno alebo názov odberateľa, kontakt na odberateľa, kde je možné informácie overiť, - sídlo objednávateľa, - názov predmetu plnenia zmluvy, stručný opis, - zmluvnú cenu a zmluvnú lehotu dodania. Uchádzač preukáže realizáciu zákaziek rovnakého alebo podobného charakteru ako predmet zákazky v hodnote 800 000,- € bez DPH súhrnne za predchádzajúcich päť rokov ku dňu vyhlásenia verejného obstarávania, pričom z toho minimálne jedna zákazka v hodnote PHZ bez DPH. Za rovnaký alebo podobný charakter ako predmet zákazky sa budú považovať stavebné práce súvisiace s výstavbou, rekonštrukciou a/alebo obnovou budov pozemných stavieb vrátane zateplenia. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené sumou, uchádzač predloží v mene euro. Ak sú tieto doklady v cudzej mene (inej ako euro), uchádzač ich predloží v pôvodnej mene a v cene euro. Pri prepočte inej meny na menu euro sa použije kurz Európskej centrálnej banky platný v deň odoslania Výzvy na predkladanie ponúk do vestníka verejného obstarávania 1.2) Minimálna úroveň požadovaná verejným obstarávateľom podľa § 38 ods. 5 ZVO pre podmienku účasti podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: Verejný obstarávateľ požaduje, aby uchádzač disponoval kľúčovým odborníkom – min. 1 osobou stavbyvedúceho s osvedčením o vykonaní skúšky odbornej spôsobilosti. Uchádzač predloží za odborníka – stavbyvedúceho: A. osvedčenie o vykonaní skúšky odbornej spôsobilosti vydaného Slovenskou komorou stavebných inžinierov v zmysle zákona SNR č.138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov pre výkon činnosti stavbyvedúci s odborným zameraním na pozemné stavby alebo ekvivalentný doklad, B. profesijný životopis. Profesijný životopis kľúčového odborníka musí obsahovať min. tieto údaje: - identifikačné údaje kľúčového odborníka (meno a priezvisko); - kontaktné údaje kľúčového odborníka (tel. č., mailová adresa); - súčasného zamestnávateľa (názov, sídlo); - údaje o vzdelaní; - súhrnné praktické skúsenosti a odbornú prax. Údaje v Profesijnom životopise budú potvrdené podpisom kľúčového odborníka.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Toto kritérium obsahuje celkovú cenu za predmet obstarávania s DPH. Cena musí obsahovať všetky náklady na prípravu, výstavbu a päťročný záručný servis diela. Maximálny počet bodov za toto kritérium sa pridelí ponuke uchádzača s najnižšou navrhovanou celkovou cenou za predmet obstarávania a pri ostatných ponukách sa určí úmerou. Hodnotenie celkovej ceny za predmet obstarávania ostatných ponúk sa vyjadrí ako podiel najnižšej navrhovanej celkovej ceny za predmet obstarávania platnej ponuky a navrhovanej celkovej ceny za predmet obstarávania príslušnej vyhodnocovanej ponuky, prenásobený maximálnym počtom bodov pre uvedené kritérium. Počet bodov za Hodnota najvýhodnejšej ponuky = ____________________________________ x Maximálny počet bodov dané kritérium Hodnota posudzovanej ponuky
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 80
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena za predmet obstarávania (EUR s DPH)
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Maximálny počet bodov sa pridelí ponuke uchádzača s najkratším časom potrebným na realizáciu predmetu obstarávania odo dňa prevzatia staveniska a pri ostatných ponukách sa určí úmerou. Hodnotenie času potrebného na realizáciu predmetu obstarávania odo dňa prevzatia staveniska ostatných ponúk sa vyjadrí ako podiel najkratšieho času potrebného na realizáciu predmetu obstarávania odo dňa prevzatia staveniska platnej ponuky a času potrebného na realizáciu predmetu obstarávania odo dňa prevzatia staveniska príslušnej vyhodnocovanej ponuky, prenásobený maximálnym počtom bodov pre uvedené kritérium. Počet bodov za Hodnota najvýhodnejšej ponuky = __________________________________ x Maximálny počet bodov dané kritérium Hodnota posudzovanej ponuky Úspešným uchádzačom sa stane ten uchádzač, ktorého ponuka získa najvyšší súčet bodov za všetky kritériá. Poradie ostatných uchádzačov s neúspešnými ponukami bude zoradené podľa súčtu bodov za všetky kritéria vypočítaného podľa týchto súťažných podkladov od najnižšej po najvyššiu hodnotu súčtu bodov.
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 20
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Čas potrebný na realizáciu predmetu obstarávania odo dňa prevzatia staveniska (v kalendárnych dňoch)
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 25.03.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 25.03.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:15
  • Miesto otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa uskutoční elektronicky prostredníctvom „on-line“ sprístupnenia ponúk uchádzačom, prostredníctvom funkcionality informačného systému použitého na verejné obstarávanie, tzn. že v okamihu otvorenia ponúk IS vygeneruje a odošle zápisnicu z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku do lehoty na predkladanie ponúk. Odoslaná zápisnica spĺňa náležitosti podľa § 52 ods. 1 a 2 ZOVO. Systém EPVO odošle notifikácie s informáciou, že na zákazke boli otvorené ponuky a s linkou, na ktorej je prístupná daná zápisnica z otvárania ponúk. Notifikácia bude odoslaná do schránky správ na portáli ÚVO a na e-mail používateľa.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka sa vyžaduje. Zábezpeka zabezpečí viazanosť ponuky počas lehoty viazanosti ponúk. Zábezpeka je stanovená vo výške: 10 000,- EUR Detailné informácie k zábezpeke sú uvedené v Súťažných podkladoch.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/529197
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/529197
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO