Výkon činností technického dozora investora pre projekt rekonštrukcie a historickej obnovy Kúpeľov Grössling

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Výkon činností technického dozora investora pre projekt rekonštrukcie a historickej obnovy Kúpeľov Grössling
Kód zákazky: 02/2025
Kód oznámenia: 4630 - MSS
Postup: Verejná súťaž (Nadlimitná zákazka)
Druh: Služby
Hlavný CPV: 71520000-9
Predpokladaná hodnota: 235 000,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 3.4.2025 10:00
Vyhlásenie: 6.3.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: MKK Grössling s. r. o
Adresa: Primaciálne námestie
81499 Bratislava - mestská časť Staré Mesto
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Primaciálne námestie Bratislava - mestská časť Staré Mesto 81499 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je poskytovanie odborných konzultačných služieb a výkon činnosti technického dozora investora v oblasti stavebníctva a manažmentu stavieb (ďalej len ako “TDI”) poskytovaný pri realizácii investičného projektu rekonštrukcie a historickej obnovy Kúpeľov Grossling , a to v rozsahu podľa prílohy č. 1 týchto Súťažných podkladov. S úspešným uchádzačom bude uzatvorená rámcová zmluva o poskytovaní služieb na výkon činnosti TDI na dobu určitú, a to maximálne do vyčerpania finančného limitu zmluvného vzťahu, alebo ukončenia diela dodaného generálnym dodávateľom (ďalej iba ,,Zhotoviteľ"), podľa toho, ktorá z udalostí nastane skôr. Bližší opis predmetu zákazky, ako aj stručný popis projektu rekonštrukcie a historickej obnovy Kúpeľov Grössling je uvedený v prílohe č.1 súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ dôrazne odporúča prečítať si zmluvné podmienky, najmä platobné podmienky, ako aj kap. č. 6 Požiadavky na štruktúru a obsah ceny. Súťaž na zhotoviteľa stavby prebieha, bližšie informácie je možné pozrieť tu: • https://josephine.proebiz.com/sk/tender/62359/summary

Vestník

Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania

Identifikátor ÚVO: 1341241
1. Základné údaje
  • Organizácia: MKK Grössling s. r. o (ID: 50668)
  • Zákazka: Výkon činností technického dozora investora pre projekt rekonštrukcie a historickej obnovy Kúpeľov Grössling (ID: 528900)
  • Typ oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania alebo oznámenie o koncesii
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor postupu: 83bae779-8714-476e-bfec-b32a894d2187
  • Identifikátor verzie oznámenia: 2fef7205-4a05-4c68-b56f-89458ce53764
  • Verzia oznámenia : 01
  • ID Prispôsobenia (UBL): eforms-sdk-1.7
  • Podtyp oznámenia: Oznámenie o vyhlásení verejného obstarávania – všeobecná smernica
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: MKK Grössling s. r. o
  • IČO: 54288801
  • DIČ: 2121638783
  • Adresa
  • Ulica: Primaciálne námestie
  • Číslo: 1
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81499
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: marcela.turcanova@apuen.sk
  • Telefónne číslo: +421908225248
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (MKK Grössling s. r. o)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/21313
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Právny základ
  • Právny základ postupu: Smernica 2014/24/EÚ
  • 4.1.3 Opis
  • Referenčné číslo: 02/2025
  • Názov: Výkon činností technického dozora investora pre projekt rekonštrukcie a historickej obnovy Kúpeľov Grössling
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytovanie odborných konzultačných služieb a výkon činnosti technického dozora investora v oblasti stavebníctva a manažmentu stavieb (ďalej len ako “TDI”) poskytovaný pri realizácii investičného projektu rekonštrukcie a historickej obnovy Kúpeľov Grossling , a to v rozsahu podľa prílohy č. 1 týchto Súťažných podkladov. S úspešným uchádzačom bude uzatvorená rámcová zmluva o poskytovaní služieb na výkon činnosti TDI na dobu určitú, a to maximálne do vyčerpania finančného limitu zmluvného vzťahu, alebo ukončenia diela dodaného generálnym dodávateľom (ďalej iba ,,Zhotoviteľ"), podľa toho, ktorá z udalostí nastane skôr. Bližší opis predmetu zákazky, ako aj stručný popis projektu rekonštrukcie a historickej obnovy Kúpeľov Grössling je uvedený v prílohe č.1 súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ dôrazne odporúča prečítať si zmluvné podmienky, najmä platobné podmienky, ako aj kap. č. 6 Požiadavky na štruktúru a obsah ceny. Súťaž na zhotoviteľa stavby prebieha, bližšie informácie je možné pozrieť tu: • https://josephine.proebiz.com/sk/tender/62359/summary
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.4 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 235 000.00
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebný dozor
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.5 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Kúpeľná
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Korupcia
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Účasť v zločineckej organizácii
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Pranie špinavých peňazí alebo financovanie terorizmu
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Podvod
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Detská práca a iné formy obchodovania s ľuďmi
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Teroristické trestné činy alebo trestné činy spojené s teroristickými aktivitami
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. jedným z nasledovných spôsobov: 1. doloženým výpisom z registra trestov nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Platenie sociálnych odvodov
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením zdravotnej poisťovne a Sociálnej poisťovne nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Platenie daní
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením miestne príslušného daňového úradu a miestne príslušného colného úradu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Podobná situácia ako konkurz podľa vnútroštátneho práva
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Konkurz
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Dohoda s veriteľmi / reštrukturalizácia
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Platobná neschopnosť
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Majetok spravuje likvidátor
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Podnikateľské aktivity sú pozastavené
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti §32 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. 1. doloženým potvrdením príslušného súdu nie starším ako tri mesiace, 2. zápisom do Zoznamu hospodárskych subjektov, 3. predbežne vyplneným jednotným európskym dokumentom (JED) podľa § 39 ods. (1) ZVO. Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva požadovaný doklad alebo nevydáva ani rovnocenný doklad, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu.
  • Dôvody na vylúčenie
  • Dôvod na vylúčenie: Čisto vnútroštátne dôvody na vylúčenie
  • Opis/spôsob preukazovania: Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti, že je oprávnený dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z. z. doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienky účasti, že nemá uložený zákaz účasti vo verejnom obstarávaní potvrdený konečným rozhodnutím v Slovenskej republike a v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa §32 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní č. 343/2015 Z.z. doloženým čestným vyhlásením.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Verejná súťaž
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Verejný obstarávateľ disponuje vypracovanou projektovou dokumentáciou pre vydanie stavebného povolenia vrátane výkazu výmer, pričom disponuje právami jej budúcich úprav (dopracovania do ďalšej úrovne) akýmkoľvek subjektom. Úspešnému uchádzačovi po podpise zmluvy verejný obstarávateľ poskytne predmetnú dokumentáciu v editovateľných formátoch.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Výkon činností technického dozora investora pre projekt rekonštrukcie a historickej obnovy Kúpeľov Grössling
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 02/2025
  • Názov : Výkon činností technického dozora investora pre projekt rekonštrukcie a historickej obnovy Kúpeľov Grössling
  • Opis: Predmetom zákazky je poskytovanie odborných konzultačných služieb a výkon činnosti technického dozora investora v oblasti stavebníctva a manažmentu stavieb (ďalej len ako “TDI”) poskytovaný pri realizácii investičného projektu rekonštrukcie a historickej obnovy Kúpeľov Grossling , a to v rozsahu podľa prílohy č. 1 Súťažných podkladov. S úspešným uchádzačom bude uzatvorená rámcová zmluva na poskytovanie služieb na výkon činnosti TDI na dobu určitú, a to maximálne do vyčerpania finančného limitu zmluvného vzťahu, alebo ukončenia diela dodaného generálnym dodávateľom (ďalej iba ,,Zhotoviteľ"), podľa toho, ktorá z udalostí nastane skôr. Plnenie predmetu zákazky pozostáva z troch etapách: Etapa I: Príprava na realizáciu stavebných prác Etapa II: Výkon dohľadu TDI pri realizácií stavebných prác Etapa III: Kolaudácia a uvedenie do prevádzky Predpokladaný rozsah predmetu zákazky: Pre I. etapu: predpokladaný súhrnný rozsah je 25 manday, časovo sa predpokladá participácia v mesiacoch máj / jún 2025 (+rezerva 1 mesiac) s nábehom nadväzne na účinnosť zmluvy. Pre II. etapu: 24 mesiacov (redpokladaný začiatok začatia činnosti je v závislosti na ukončení obstarávania na Zhotoviteľa stavby) - nasadenie špecialistov TDI bude upresnené po predložení harmonogramu zhotoviteľom a bude upresnené počas trvania zmluvy v závislosti od priebehu realizácie stavby; - predpokladaný začiatok činnosti je parametrizovaný a determinovaný vydaním stavebných povolení a prebiehajúcou súťažou, verejným obstarávaním na Zhotoviteľa stavebných a rekonštrukčných prác. Začiatok činností bude na základe výzvy Investora s účinnosťou 7 dní od písomnej výzvy. Pre III. etapa: predpokladaný súhrnný rozsah je 5 manday; časovo sa predpokladá kolaudačný proces v trvaní 2 mesiacov. Bližší opis predmetu zákazky, ako aj stručný popis projektu rekonštrukcie a historickej obnovy Kúpeľov Grössling je uvedený v prílohe č.1 súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ dôrazne odporúča prečítať si zmluvné podmienky, najmä platobné podmienky, ako aj kap. č. 6 Požiadavky na štruktúru a obsah ceny. Súťaž na zhotoviteľa stavby prebieha, bližšie informácie je možné pozrieť tu: • https://josephine.proebiz.com/sk/tender/62359/summary
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Toto verejné obstarávanie je vhodné aj pre malé a stredné podniky (MSP).: áno
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 235 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebný dozor
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Kúpeľná
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Dynamický nákupný systém: Žiadny
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: S úspešným uchádzačom bude uzatvorená rámcová zmluva o poskytovaní služieb na výkon činnosti TDI na dobu určitú, a to maximálne do vyčerpania finančného limitu zmluvného vzťahu, alebo ukončenia diela dodaného generálnym dodávateľom, podľa toho, ktorá z udalostí nastane skôr.
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie tohto kritéria: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ: Technická a odborná spôsobilosť
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač v ponuke predloží nasledovné informácie a dokumenty, ktorými preukazuje technickú a odbornú spôsobilosť na realizáciu predmetu zákazky. Každá z nižšie uvedených podmienok účasti predstavuje samostatnú podmienku, ktorá musí byť preukázaná (spolu 5 podmienok účasti), inak bude uchádzač zo súťaže vylúčený. Podmienky účasti technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona č. 343/2015 Z. z.: Uchádzač splní podmienky účasti, ak preukáže, že: PU1. za posledných 10 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania poskytoval služby výkonu technického dozoru investora na stavbe: rekonštrukcia/rekonštrukcie objektu/objektov Národnej kultúrnej pamiatky (alebo pod dohľadom Pamiatkového úradu resp. Rovnocenného úradu plniaceho rovnakú spoločenskú úlohu v štáte umiestnenia pamiatky) bytovej, alebo nebytovej budovy (vrátane priľahlého areálu) v investičnej sumárnej hodnote aspoň 4 mil. € bez DPH, pričom aspoň jedna referenčná stavba bola v hodnote minimálne 1,5 mil. € bez DPH; PU2. za posledných 10 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania poskytoval služby výkonu technického dozoru investora na stavbe: výstavba / rekonštrukcia bytovej alebo nebytovej budovy v sumárnej investičnej hodnote aspoň 20 mil. € bez DPH, pričom aspoň jedna referenčná stavba bola v hodnote min. 10 mil. € bez DPH a jej súčasťou bola aj rekonštrukcia / revitalizácia verejných priestranstiev (napr. priľahlá zeleň a komunikácie) o ploche min. 1500 m2, Podmienky účasti technickej a odbornej spôsobilosti podľa § 34 ods. 1 písm. g) zákona č. 343/2015 Z. z.: Uchádzač splní tieto podmienky účasti, ak preukáže, že disponuje požadovanými kľúčovými odborníkmi s požadovanou odbornosťou / skúsenosťami. Títo kľúčoví odborníci sa musia podieľať na výkone TDI. Uchádzač v ponuke musí preukázať, že nimi disponuje (napr. ako vlastným zamestnancom, alebo ako zamestnancom inej spoločnosti, ktorá sa zmluvne zaviazala daného odborníka poveriť plnením určitej, odbornosti daného odborníka zodpovedajúcej, činnosti počas plnenia zmluvy (osoba podľa § 34 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní)) osobami zastávajúcimi nižšie uvedené pozície, ktoré majú nižšie uvedené skúsenosti (prax alebo kvalifikáciu). Za týmto účelom uchádzač v ponuke za každého kľúčového odborníka predloží životopis v rozsahu informácií potrebných na preukázanie profesnej praxe kľúčového odborníka (t.i. min. v rozsahu informácií o jeho ukončenom štúdiu, pracovného pôsobenia, získaných oprávnení a jazykových znalostí). Zoznam kľúčových odborníkov a požiadavky na ich odbornú spôsobilosť (minimálna požadovaná úroveň), ktorú musí uchádzač v ponuke preukázať: PU3. Hlavný TDI - Požiadavka na prax odborníka - Min. 2 skúsenosti s výkonom TDI v pozícií TDI pre pozemné stavby pri výstavbe/rekonštrukcii diela v investičnej hodnote min. 10 mil. EUR bez DPH/dielo. - Min. 1 skúsenosť s výkonom TDI v pozícií TDI pre pozemné stavby pri rekonštrukcii národnej kultúrnej pamiatky alebo pod dohľadom Pamiatkového úradu (resp. Rovnocenného úradu plniaceho rovnakú spoločenskú úlohu v štáte umiestnenia pamiatky). - Disponuje odbornou spôsobilosťou (oprávnenie autorizovaného stavebného inžiniera na výkon činnosti stavebný dozor s rozsahom oprávnenia: pre Pozemné stavby) podľa zákona č.138/1992 Zb. v platnom znení (alebo rovnocennej právnej normy oprávňujúcej ho na výkon činnosti stavebného dozora platnej v krajine bydliska /usadenia odborníka). PU4. Asistent hlavného TDI - Požiadavka na prax odborníka: - Skúsenosť s výkonom TDI pri výstavbe/rekonštrukcii diela/diel (bytová alebo nebytová budova) v súhrnnej investičnej hodnote min. 10 mil. EUR bez DPH, pričom aspoň 1 projekt musel byť v investičnej hodnote min. 6 mil. EUR bez DPH; - Disponuje odbornou spôsobilosťou (oprávnenie autorizovaného stavebného inžiniera na výkon činnosti stavebný dozor s rozsahom oprávnenia: pre Pozemné stavby) podľa zákona č.138/1992 Zb. v platnom znení (alebo rovnocennej právnej normy oprávňujúcej ho na výkon činnosti stavebného dozora platnej v krajine bydliska /usadenia odborníka). PU5. Expert na rozpočty (senior) - Prax na pozícií rozpočtár: - Prax na pozícií rozpočtár v projektoch výstavby/rekonštrukcie pozemných budov v súhrnnej hodnote min. 20 mil. EUR bez DPH, pričom aspoň 1 projekt musel mať investičnú hodnotu min. 10 mil. EUR bez DPH; Akceptované budú skúsenosti rozpočtára na strane TDI / zhotoviteľa / investora. Skúsenosť rozpočtára na strane projektantského tímu nebude akceptovaná. --- Uchádzač NEMÔŽE jednou fyzickou osobou preukázať splnenie podmienky účasti na viacerých kľúčových odborníkov (t.j. nepripúšťa sa kumulácia pozícií).--- Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neakceptovať referenčné skúsenosti týkajúce sa diel, ktoré ešte neboli skolaudované alebo na ktorých uchádzač /kľúčová osoba participovala menej ako 1/3 lehoty realizácia daného diela. Verejný obstarávateľ uzná len tie referenčné plnenia (výkon TDI), ktoré TDI/investor prevzal ako hotové dielo od zhotoviteľa v referenčnom období (t.j. dielo, ktoré bolo dozorované muselo byť zhotoviteľom odovzdané ako celok v referenčnom období). Uchádzač je povinný v tomto prípade výslovne uviesť k takýmto referenčným službám aj presný údaj kedy bolo dozorované dielo ako celok odovzdané zhotoviteľom. Pri zozname dodávok tovaru alebo služieb uchádzač uvedie lehotu dodania, cenu a odberateľa. V prípade referencie uvedie konkrétny aktívny odkaz (link) na príslušnú referenciu. Pre zrýchlenie a uľahčenie procesu overovania predložených dokladov odporúčame priložiť konkrétny referenčný list vo formáte pdf., ako súčasť dokladov aj s prípadnými ďalšími informáciami, ktoré pomôžu verejnému obstarávateľovi overiť splnenie predmetnej podmienky účasti. Bližšie informácie sú v prílohe č. 5 Súťažných podkladov
  • Použitie tohto kritéria: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky uchádzačov budú hodnotené na základe najlepšieho pomeru ceny a kvality, pričom cena bude jedným z hodnotených kritérií a kvalita bude druhým z hodnotených kritérií: K1 - Kritériom K1 je celková cena uchádzača za poskytnutie služby vyjadrená v EUR bez DPH, zaokrúhlená na dve desatinné miesta. Každá cenová ponuka má základných 85 bodov. Na účely výpočtu bodov za kritérium K1 verejný obstarávateľ určil 6 cenových úrovní a pridelil im príslušný koeficient. Maximálny počet bodov, ktoré je možné za kritérium K1 získať je 120 bodov. V prípade ponukovej ceny nad 300.000 EUR bez DPH, ponuke nebudú pridelené body a bude hodnotená ako neprijateľná. V prípade predloženia cenovej ponuky v hodnote 0 EUR alebo /zápornej mínusovej cenovej ponuky, bude ponuke pridelených -526 bodov (ponuke nezíska ani základné body). Pre výpočet pridelenia bodov verejný obstarávateľ poskytuje záujemcom tabuľku s nastavenými vzorcami a dôrazne odporúča sa s ňou oboznámiť. Uchádzači len do riadka príslušnej cenovej úrovne uvedú nimi ponúknutú cenu a pomocou nastavených vzorcov zistia koľko bodov za túto cenu dostanú.
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 50
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium K1 – celková cena uchádzača za poskytnutie služby
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kvalita
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky uchádzačov budú hodnotené na základe najlepšieho pomeru ceny a kvality, pričom cena bude jedným z hodnotených kritérií a kvalita bude druhým z hodnotených kritérií: K2 - Kritériom K2 je uznaná kvalita osôb určených na plnenie zmluvy.
  • Parametre kritéria
  • Zoznam parametrov
  • Zoznam parametrov
  • Hodnota kritéria na vyhodnotenie ponúk: 50
  • Hodnota kritéria je typ váhy : Váha (body, presne)
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Kritérium K2 - uznaná kvalita osôb určených na plnenie zmluvy
  • Komplikované kritérium na vyhodnotenie ponúk: Kritérium K2 sa skladá z 2 podkritérií: K2 = Ks + Kv pričom: Ks predstavuje “Uznanú kvalitu predchádzajúcich skúseností osôb určených na plnenie zmluvy” (maximálny možný počet bodov 110) Kv predstavuje “Vlastnosti a schopnosti Hlavného TDI” (maximálny možný počet bodov 10) Tabuľka prideľovania bodov za posudzované skúseností je osobitnou prílohou Súťažných podkladov a verejný obstarávateľ dôrazne odporúča sa s ňou oboznámiť. Úspešným uchádzačom sa stane ten uchádzač, ktorý získa najviac bodov za stanovené kritériá (Celkový počet bodov = K1+K2). Maximálny počet bodov je 240 bodov. V prípade, ak dvaja alebo viacerí uchádzači získajú rovnaký celkový počet bodov, úspešným uchádzačom sa stane ten uchádzač, ktorý získal viac bodov za kritérium Kvality (K2).
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: V prípade, ak sa tejto zákazky zúčastní skupina dodávateľov, resp. ak ponuku predloží skupina dodávateľov, uvedie to vo svojej ponuke na samostatnom liste, ktorý bude podpísaný oprávnenými zástupcami všetkých členov skupiny. V tomto liste zároveň určia (splnomocnia) spomedzi seba jedného člena skupiny, s ktorým bude verejný obstarávateľ komunikovať a ktorý bude zastupovať všetkých členov skupiny v celom procese tohto verejného obstarávania. Tento splnomocnený člen skupiny sa zaregistruje v systéme Josephine a predloží ponuku za všetkých členov skupiny. Verejný obstarávateľ bude komunikovať prostredníctvom systému Josephine len s určeným členom, a nie so všetkými členmi skupiny. V prípade, že táto skupina dodávateľov bude úspešným uchádzačom, verejný obstarávateľ bude pred uzavretím zmluvy od tohto úspešného uchádzača požadovať za účelom zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy, aby všetci členovia tejto skupiny dodávateľov vytvorili medzi sebou právny vzťah, napr. podľa § 829 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení – zmluva o združení, resp. obdobný právny vzťah podľa relevantných ustanovení súkromného práva. Jednotliví členovia skupiny budú zaviazaní spoločne a nerozdielne. Z dokumentácie preukazujúcej vznik združenia (resp. inej zákonnej formy spolupráce fyzických alebo právnických osôb) musí byť jasné a zrejmé, ktorý člen skupiny dodávateľov je oprávnený za skupinu dodávateľov konať, ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude na plnení podieľať a skutočnosť, že všetci členovia združenia ručia za záväzky združenia spoločne a nerozdielne. Originál alebo úradne overenú kópiu tejto zmluvy, resp. dokumentácie preukazujúcej vytvorenie právnych vzťahov medzi členmi skupiny dodávateľov, musí úspešný uchádzač poskytnúť verejnému obstarávateľovi najneskôr k momentu uzatvárania zmluvy. V prípade, ak úspešným uchádzačom bude skupina dodávateľov v zmysle § 37 zákona o verejnom obstarávaní, návrh zmluvy, ktorý bude predkladať úspešný uchádzač – skupina, bude podpísaný oprávneným zástupcom každého z účastníkov skupiny dodávateľov (člena skupiny) a v čl. I návrhu zmluvy budú uvedené údaje každého člena skupiny dodávateľov samostatne. V prípade účasti skupiny je potrebné, aby zmluva bola podpísaná za každého člena skupiny samostatne, prípadne ak bude podpisovať zmluvu splnomocnený zástupca skupiny, je potrebné predložiť plnú moc (scan originálu alebo overenej fotokópie), v ktorej bude výslovne uvedené, že sa plnomocenstvo vzťahuje aj na podpis zmluvy s verejným obstarávateľom.
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: Podmienky plnenia zmluvy sú uvedené v Rámcovej zmluve o poskytovaní služieb, ktorá je prílohou č. 3 súťažných podkladov.
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 03.04.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 10:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 3
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 03.04.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:30
  • Opis otvárania ponúk: Verejný obstarávateľ umožní účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk, a to tzv. „online“ sprístupnením údajov o predložených ponukách. Otváranie ponúk sa uskutoční v čase uvedenom v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania. Ponuky sa budú otvárať v sídle verejného obstarávateľa.
  • Miesto otvárania ponúk: Miestom „online“ sprístupnenia údajov o predložených ponukách je webová adresa https://josephine.proebiz.com/ a totožná záložka ako pri predkladaní ponúk.
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Zábezpeka ponúk sa vyžaduje vo výške: 15.000,00 EUR. Viazanosť ponúk sa vyžaduje v trvaní do 30.06.2025 (3 mesiace). Verejný obstarávateľ umožňuje uchádzačovi zložiť zábezpeku formou: - Poskytnutia bankovej záruky za uchádzača - Zloženia finančných prostriedkov v prislúchajúcej výške na účet verejného obstarávateľa - Poistením záruky na poistnú sumu v prislúchajúcej výške v prospech verejného obstarávateľa Bližšie informácie na zloženie zábezpeky sa nachádzajú v súťažných podkladoch, bod 17.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/64904/summary
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/528900
  • Označenie dokumentu/zákazky: Súťažné podklady
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: Josephine
  • Prístup k nástrojom, ktoré nie sú všeobecne dostupné (URL): https://josephine.proebiz.com/sk/tender/64904/summary
  • Preskúmanie
  • Lehoty na preskúmanie
  • Opis lehôt na preskúmanie: Lehoty na predloženie žiadosti o nápravu a/alebo námietok upravuje platný a účinný zákon o verejnom obstarávaní.
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)