Digitalizácia obchodných procesov v Eximbanke SR

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Digitalizácia obchodných procesov v Eximbanke SR
Kód zákazky: DS2024
Kód oznámenia: 4328 - WYS
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Služby
Hlavný CPV: 72200000-7
Predpokladaná hodnota: 200 000,00 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 17.3.2025 12:00
Vyhlásenie: 3.3.2025

Verejný obstarávateľ

Adresa: Grösslingová
81109 Bratislava
NUTS: SK010 - Bratislavský kraj
Miesto dodania: Grösslingová Bratislava 81109 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom obstarania je poskytovanie služieb formou rámcovej zmluvy pre oblasť optimalizácie a digitalizácie obchodných procesov Eximbanky SR vrátane vývoja a konfigurácie technických riešení pre digitalizáciu a automatizáciu vybraných procesov a softwarovej podpory takto vytvorených riešení ako aj riešení, ktoré už v súčasnosti banka používa.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1341410
1. Základné údaje
  • Organizácia: Exportno-importná banka Slovenskej republiky, skrátene EXIMBANKA SR (ID: 4287)
  • Zákazka: Digitalizácia obchodných procesov v Eximbanke SR (ID: 528984)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: 5df5ca59-ce51-44b2-8279-80fd1352d54b
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Exportno-importná banka Slovenskej republiky, skrátene EXIMBANKA SR
  • IČO: 35722959
  • DIČ: 2020990796
  • Adresa
  • Ulica: Grösslingová
  • Číslo: 1
  • Mesto: Bratislava
  • PSČ: 81109
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: preti@eximbanka.sk
  • Telefónne číslo: +421903964182
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Exportno-importná banka Slovenskej republiky, skrátene EXIMBANKA SR)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Verejnoprávna inštitúcia kontrolovaná orgánom ústrednej štátnej správy
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Hospodárske záležitosti
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/9920
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: DS2024
  • Názov: Digitalizácia obchodných procesov v Eximbanke SR
  • Opis: Predmetom obstarania je poskytovanie služieb formou rámcovej zmluvy pre oblasť optimalizácie a digitalizácie obchodných procesov Eximbanky SR vrátane vývoja a konfigurácie technických riešení pre digitalizáciu a automatizáciu vybraných procesov a softwarovej podpory takto vytvorených riešení ako aj riešení, ktoré už v súčasnosti banka používa.
  • Druh zákazky: Služby
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 200 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (hodnota): 200 000
  • Maximálna hodnota rámcovej dohody (BT-271-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Programovanie softvéru a poradenstvo
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Služby na údržbu a opravu softvéru
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Grösslingová 1
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 811 09
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Verejný obstarávateľ vylúči kedykoľvek počas verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak a) nesplnil podmienky účasti, b) predložil neplatné doklady; neplatnými dokladmi sú doklady, ktorým uplynula lehota platnosti, c) poskytol informácie alebo doklady, ktoré sú nepravdivé alebo pozmenené tak, že nezodpovedajú skutočnosti a majú vplyv na vyhodnotenie splnenia podmienok účasti alebo výber záujemcov, d) pokúsil sa neoprávnene ovplyvniť postup verejného obstarávania, e) pokúsil sa získať dôverné informácie, ktoré by mu poskytli neoprávnenú výhodu, f) konflikt záujmov podľa § 23 zákona o verejnom obstarávaní nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami, g) pri posudzovaní odbornej spôsobilosti preukázateľne identifikoval protichodné záujmy záujemcu alebo uchádzača, ktoré môžu nepriaznivo ovplyvniť plnenie zákazky, h) nepredložil po písomnej žiadosti podľa odseku 4 vysvetlenie alebo doplnenie predložených dokladov v určenej lehote, i) nepredložil po písomnej žiadosti doklady nahradené jednotným európskym dokumentom v určenej lehote, j) nenahradil inú osobu, prostredníctvom ktorej preukazuje splnenie podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia alebo technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, ktorá nespĺňa určené požiadavky, v určenej lehote inou osobou, ktorá spĺňa určené požiadavky, k) nenahradil subdodávateľa, ktorý nespĺňa požiadavky určené verejným obstarávateľom alebo obstarávateľom novým subdodávateľom, ktorý spĺňa určené požiadavky, v lehote podľa § 41 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní , l) nenahradil technikov, technické orgány alebo osoby určené na plnenie zmluvy alebo koncesnej zmluvy, alebo riadiacich zamestnancov, ktorí nespĺňajú podmienku účasti podľa § 34 ods. 1 písm. c) alebo písm. g), v určenej lehote novými osobami alebo orgánmi, ktoré spĺňajú túto podmienku účasti, m) nenahradil inú osobu, ktorej prostredníctvom preukazuje splnenie podmienok účasti alebo subdodávateľa, ktorí majú sídlo v treťom štáte podľa § 10 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní, v určenej lehote inou osobou alebo subdodávateľom, ktorý nemá sídlo v treťom štáte podľa § 10 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ vylúči z verejného obstarávania aj uchádzača alebo záujemcu, ak narušenie hospodárskej súťaže, ktoré vyplynulo z prípravných trhových konzultácií alebo jeho predbežného zapojenia podľa § 25 zákona o verejnom obstarávaní, nemožno odstrániť inými účinnými opatreniami ani po vyjadrení uchádzača alebo záujemcu; verejný obstarávateľ a obstarávateľ pred takýmto vylúčením poskytnú záujemcovi alebo uchádzačovi možnosť v lehote piatich pracovných dní od doručenia žiadosti preukázať, že jeho účasťou na prípravných trhových konzultáciách alebo predbežnom zapojení nedošlo k narušeniu hospodárskej súťaže. Verejný obstarávateľ môže vylúčiť kedykoľvek počas verejného obstarávania uchádzača alebo záujemcu, ak a) sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania dopustil pri plnení zákazky alebo koncesie podstatného porušenia zmluvných povinností, v dôsledku čoho verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ odstúpil od zmluvy alebo mu bola spôsobená závažná škoda alebo iná závažná ujma, b) sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania dopustil závažného porušenia povinností v oblasti ochrany životného prostredia, sociálneho práva alebo pracovného práva podľa osobitných predpisov za ktoré mu bola právoplatne uložená sankcia, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať, c)sa v predchádzajúcich troch rokoch od vyhlásenia alebo preukázateľného začatia verejného obstarávania dopustil závažného porušenia profesijných povinností, ktoré dokáže verejný obstarávateľ a obstarávateľ preukázať, d) na základe dôveryhodných informácií, bez potreby vydania predchádzajúceho rozhodnutia akýmkoľvek orgánom verejnej moci, má dôvodné podozrenie, že uchádzač alebo záujemca uzavrel s iným hospodárskym subjektom dohodu narúšajúcu alebo obmedzujúcu hospodársku súťaž, a to bez ohľadu na akýkoľvek majetkový, zmluvný alebo personálny vzťah medzi týmto uchádzačom alebo záujemcom a daným hospodárskym subjektom, e) evidujú voči záujemcovi alebo uchádzačovi nedoplatky na dani, ktorej sú správcom podľa osobitného predpisu; ustanovenie § 32 ods. 1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní tým nie je dotknuté.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • Predloženie ponuky na všetky časti: Uchádzač musí predložiť ponuky na všetky časti
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Digitalizácia obchodných procesov v Eximbanke SR
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: DS2025
  • Názov : Digitalizácia obchodných procesov v Eximbanke SR
  • Opis: Predmetom obstarania je poskytovanie služieb formou rámcovej zmluvy pre oblasť optimalizácie a digitalizácie obchodných procesov Eximbanky SR vrátane vývoja a konfigurácie technických riešení pre digitalizáciu a automatizáciu vybraných procesov a softwarovej podpory takto vytvorených riešení ako aj riešení, ktoré už v súčasnosti banka používa.
  • Druh zákazky: Služby
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 200 000
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Programovanie softvéru a poradenstvo
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: Služby na údržbu a opravu softvéru
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Ulica: Grösslingová 1
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Staré Mesto
  • PSČ: 81109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Rámcová dohoda, bez opätovného otvorenia súťaže
  • Informácie o rámcovej dohode
  • Maximálny počet uchádzačov rámcovej dohody : 1
  • Kategórie: Kategórie kupujúcich
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Iné
  • Názov podmienky účasti: Osobné postavenie
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZoVO. Splnenie podmienky účasti uvedenej v § 32 ods. 1 písm. e) ZoVO preukazuje uchádzač doloženým dokladom o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. Ak uchádzač má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia Slovenskej republiky a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva výpis z obchodného registra a nevydáva ani rovnocenné doklady, možno ho nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZoVO. Splnenie podmienok účasti uvedenej v 32 ods. 1 písm. f) uchádzač preukáže čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 2, 4 a 5 ZoVO uvedeným v prílohe č. 2 tejto Výzvy na predkladanie ponúk. Splnenie podmienok účasti uvedených v § 32 ods. 1 písm. e) a f) ZoVO možno preukázať zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov podľa § 152 ods. 1 alebo § 152 ods. 3 ZoVO.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. a) zákona
  • Opis podmienky účasti: Verejný obstarávateľ požaduje od Uchádzača predložiť zoznam poskytnutých služieb. Obsahom zoznamu budú minimálne 3 realizované projekty preukazujúce, že Uchádzač má skúsenosti s poskytovaním služieb rovnakého alebo podobného charakteru ako je požadovaný predmet zákazky. Za zákazku rovnakého alebo podobného charakteru sa považuje poskytovanie služieb v oblasti optimalizácie/ digitalizácie /automatizácie obchodných procesov v bankovom sektore. Predložený zoznam poskytnutých služieb sa musí týkať projektov, za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov; dokladom je referencia, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona. Kumulatívna cena za všetky predložené projekty musí byť minimálne 200 000,- Eur bez DPH.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť podľa § 34 ods. 1 písm. g) Zákona
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač musí preukázať odbornú spôsobilosť potvrdením, že bude mať počas celého trvania plnenia predmetu zákazky k dispozícii 2 kľúčových expertov spĺňajúcich stanovené požiadavky. Tým ale nie je dotknutá možnosť výmeny kľúčového experta počas dodania predmetu zákazky v zmysle Zmluvy. Požiadavky na odbornú spôsobilosť, vzdelanie a prax za jednotlivých kľúčových expertov v závislosti od stanovených požiadaviek na experta, uchádzač preukáže: 1. predložením profesijného životopisu, z ktorého obsahu bude vyplývať splnenie podmienok týkajúcich sa jeho odbornej praxe, odborných skúseností a trvaní odbornej praxe na určitej pozícii a prax pri realizácii zadefinovaných zákaziek s určenými minimálnymi požiadavkami (praktická skúsenosť, účasť na projekte).Profesijný životopis kľúčového experta musí obsahovať minimálne nasledovné: • meno a priezvisko príslušného kľúčového experta, • údaje o vzdelaní experta, • názov predmetu plnenia, na ktorom sa príslušný kľúčový expert podieľal, • lehota plnenia predmetu plnenia zmluvy - t. j. od - do (mesiac, rok), • obdobie, počas ktorého sa kľúčový expert zúčastnil na realizácii daného projektu, • stručný opis predmetu plnenia/projektu tak, aby sa na základe neho dalo overiť splnenie požiadaviek verejného obstarávateľa na preukázanie profesionálnej praktickej skúsenosti kľúčového experta, • stručný popis činností, ktoré kľúčový expert zabezpečoval a jeho pracovnú pozíciu, ktorú zastával, identifikáciu a kontaktné údaje (telefón a mail) osoby, u ktorej si možno overiť príslušné údaje t. j. konečného odberateľa, • názov projektu alebo zamestnávateľa, pre ktorého kľúčový expert činnosť v konkrétnej pozícií vykonával, • vlastnoručný podpis kľúčového experta. 2. predložením diplomu, autorizačného osvedčenia, certifikátu a pod. Kľúčový expert č.1: Expert pre analýzu a optimalizáciu procesov 1. minimálne ukončený prvý stupeň vysokoškolského štúdia so špecializáciou na oblasť informačných technológií – preukáže kópiou vysokoškolského diplomu experta (sken), 2. minimálne 2 praktické skúsenosti (2 projekty) s riešením implementačných služieb pre oblasť administrácie enterprise riešení alebo porovnateľných systémov za predchádzajúce 3 roky- preukáže životopisom experta, ktorý bude obsahovať názvy projektov, ich stručný opis a trvanie. 3. minimálne certifikát z kurzu Lean Six Sigma Black Belt alebo ekvivalent Kľúčový expert č.2: Expert pre PowerApps development 1. minimálne ukončený prvý stupeň vysokoškolského štúdia so špecializáciou na oblasť informačných technológií – preukáže kópiou vysokoškolského diplomu experta (sken), 2. minimálne 2 praktické skúsenosti (2 projekty) s riešením implementačných služieb pre oblasť administrácie enterprise riešení alebo porovnateľných systémov za predchádzajúce 3 roky- preukáže životopisom experta, ktorý bude obsahovať názvy projektov, ich stručný opis a trvanie. 3. minimálne certifikát Microsoft Certified: Power Platform Fundamentals alebo ekvivalent
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Ponuky sa vyhodnocujú podľa § 44 ods. 3 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní na základe najnižšej ceny bez DPH podľa nižšie uvedených kritérií
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Najnižšia cena bez DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povolená
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronické objednávanie: áno
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Exportno-importná banka Slovenskej republiky, skrátene EXIMBANKA SR)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Exportno-importná banka Slovenskej republiky, skrátene EXIMBANKA SR)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 17.03.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 12:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 17.03.2025
  • Čas otvárania ponúk: 13:00
  • Miesto otvárania ponúk: Sídlo verejného obstarávateľa
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.isepvo.sk/
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/528984
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: https://www.isepvo.sk/
  • Preskúmanie
  • Organizácia pre preskúmanie
  • ID organizácie zodpovednej za preskúmanie: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Organizácia poskytujúca informácie o preskúmaní
  • ID poskytovateľa informácií o preskúmaní: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)