Výstavba a rekonštrukcia pozemných komunikácií v obci Nižný Slavkov

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Výstavba a rekonštrukcia pozemných komunikácií v obci Nižný Slavkov
Kód zákazky: 2025M_7
Kód oznámenia: 4233 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45000000-7
Predpokladaná hodnota: 578 083,88 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 21.3.2025 09:00
Vyhlásenie: 28.2.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Obec Nižný Slavkov
Adresa: Nižný Slavkov
08275 Nižný Slavkov
NUTS: SK041 - Prešovský kraj
Miesto dodania: Nižný Slavkov Nižný Slavkov 08275 Slovensko Obec Nižný Slavkov, okres Sabinov, Prešovský samosprávny kraj ( parcely: KN-C 837,356/1, 337, 338, 817, 340/2, 824,833/1,833/2,832/2,815,335/1,291, 812/3, 816,933/9,813/1, KN-E 37/1)
Zdroj:

Popis

Predmetom projektu je Výstavba a rekonštrukcia pozemných komunikácií v obci Nižný Slavkov. Hlavným cieľom predkladaného projektu je Zvýšiť kvalitu životných podmienok obyvateľov MRK v obvi Nižný Slavkov rekonštrukciou a výstavbou miestnej infraštruktúry. Miesto realizácie: Obec Nižný Slavkov, okres Sabinov, Prešovský samosprávny kraj ( parcely: KN-C 837,356/1, 337, 338, 817, 340/2, 824,833/1,833/2,832/2,815,335/1,291, 812/3, 816,933/9,813/1, KN-E 37/1) v súlade s stavebným povolením. Projekt je v súlade so zameraním výzvy: Podpora investičných aktivít ako komplexného rozvoja obcí z Atlasu rómskych komunít pre obce NP Rozvojové tímy, Priorita 3P1 Doprava, Špecifický cieľ RSO3.2 Rozvoj a posilňovanie udržateľnej, inteligentnej a intermodálnej vnútroštátnej, regionálnej a miestnej mobility odolnej proti zmene klímy vrátane zlepšeného prístupu k TEN-T a cezhraničnej mobility (EFRR), Opatrenie Miestne komunikácie Stavebné objekty: SO 01 Výstavba a rekonštrukcia komunikácií SO 01.1 Komunikáciu č.1 - rekonštrukcia krytu SO 01.2 Komunikáciu č.1 - rekonštrukcia vozovky SO 01.3 Komunikáciu č.2 SO 01.4 Spevnená plocha pri cintoríne SO 02 Výstavba a rekonštrukcia chodníkov SO 02.1 Chodník č.1 SO 02.2 Chodník č.2 SO 02.3 Chodník č.3 SO 01 Rekonštrukcia komunikácii 01 Komunikácia č.3-rekonštrukcia krytu 02 Komunikácia č.4-rekonštrukcia krytu 03 Komunikácia č.4-rekonštrukcia vozovka 04 Komunikácia č.5-rekonštrukcia krytu 05 Komunikácia č.5-rekonštrukcia vozovka Bližšia charakteristika predmetu zákazky je špecifikovaná v projektovej dokumentácii, výkaze výmer a v súťažných podkladoch.

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1340939
1. Základné údaje
  • Organizácia: Obec Nižný Slavkov (ID: 43716)
  • Zákazka: Výstavba a rekonštrukcia pozemných komunikácií v obci Nižný Slavkov (ID: 528784)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: eda8b0ff-e4da-42a8-a061-e9477857195c
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Obec Nižný Slavkov
  • IČO: 00327514
  • DIČ: 2020711627
  • Adresa
  • Ulica: Nižný Slavkov
  • Číslo: 102
  • Mesto: Nižný Slavkov
  • PSČ: 08275
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: niznyslavkov@niznyslavkov.sk
  • Telefónne číslo: +421918628197
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Obec Nižný Slavkov)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/5952
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 2025M_7
  • Názov: Výstavba a rekonštrukcia pozemných komunikácií v obci Nižný Slavkov
  • Opis: Predmetom projektu je Výstavba a rekonštrukcia pozemných komunikácií v obci Nižný Slavkov. Hlavným cieľom predkladaného projektu je Zvýšiť kvalitu životných podmienok obyvateľov MRK v obvi Nižný Slavkov rekonštrukciou a výstavbou miestnej infraštruktúry. Miesto realizácie: Obec Nižný Slavkov, okres Sabinov, Prešovský samosprávny kraj ( parcely: KN-C 837,356/1, 337, 338, 817, 340/2, 824,833/1,833/2,832/2,815,335/1,291, 812/3, 816,933/9,813/1, KN-E 37/1) v súlade s stavebným povolením. Projekt je v súlade so zameraním výzvy: Podpora investičných aktivít ako komplexného rozvoja obcí z Atlasu rómskych komunít pre obce NP Rozvojové tímy, Priorita 3P1 Doprava, Špecifický cieľ RSO3.2 Rozvoj a posilňovanie udržateľnej, inteligentnej a intermodálnej vnútroštátnej, regionálnej a miestnej mobility odolnej proti zmene klímy vrátane zlepšeného prístupu k TEN-T a cezhraničnej mobility (EFRR), Opatrenie Miestne komunikácie Stavebné objekty: SO 01 Výstavba a rekonštrukcia komunikácií SO 01.1 Komunikáciu č.1 - rekonštrukcia krytu SO 01.2 Komunikáciu č.1 - rekonštrukcia vozovky SO 01.3 Komunikáciu č.2 SO 01.4 Spevnená plocha pri cintoríne SO 02 Výstavba a rekonštrukcia chodníkov SO 02.1 Chodník č.1 SO 02.2 Chodník č.2 SO 02.3 Chodník č.3 SO 01 Rekonštrukcia komunikácii 01 Komunikácia č.3-rekonštrukcia krytu 02 Komunikácia č.4-rekonštrukcia krytu 03 Komunikácia č.4-rekonštrukcia vozovka 04 Komunikácia č.5-rekonštrukcia krytu 05 Komunikácia č.5-rekonštrukcia vozovka Bližšia charakteristika predmetu zákazky je špecifikovaná v projektovej dokumentácii, výkaze výmer a v súťažných podkladoch.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 578 083.88
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45233120, 45233260, 45233123, 45236000, 45233220, 45233223, 45233160
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Obec Nižný Slavkov, okres Sabinov, Prešovský samosprávny kraj ( parcely: KN-C 837,356/1, 337, 338, 817, 340/2, 824,833/1,833/2,832/2,815,335/1,291, 812/3, 816,933/9,813/1, KN-E 37/1)
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: 1.) Verejný obstarávateľ stanovuje podmienky účasti: Osobného postavenia uchádzača (§ 32 ZVO) Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní) spôsobom podľa § 32 alebo § 152 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená vo verejnom obstarávaní sa požaduje preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Podmienku účasti podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní musí spĺňať aj iná osoba ako osoba podľa § 32 ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní, ak táto osoba má právo za ňu konať, práva spojené s rozhodovaním alebo kontrolou v hospodárskom subjekte, ktorý sa chce zúčastniť verejného obstarávania. Splnenie podmienky účasti podľa prvej vety preukazuje uchádzač alebo záujemca verejnému obstarávateľovi predložením čestného vyhlásenia alebo vyhlásenia podľa § 32 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní, ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia Slovenskej republiky neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, ako súčasť ponuky. V čestnom vyhlásení alebo vyhlásení uchádzač alebo záujemca uvedie zoznam osôb podľa prvej vety. Vo vzťahu k preukazovaniu podmienok účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní platí, že verejný obstarávateľ si ich splnenie overí z informačných systémov verejnej správy. V prípade, že z technických príčin nebude môcť verejný obstarávateľ uvedené doklady získať, je oprávnený ich od uchádzača písomne dožiadať. UPOZORNENIE: Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzač vkladá v ponuke elektronicky do EP EVO v súlade so súťažnými podkladmi. 2.) Podmienky ekonomického a finančného postavenia (§ 33 ZVO) a technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti uchádzača (§34 ZVO) a (§ 36 ZVO). 3.) Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. Ak hospodársky subjekt použije čestné vyhlásenie, verejný obstarávateľ môže na účely zabezpečenia riadneho priebehu verejného obstarávania postupovať podľa § 39 ods. 6. Verejný obstarávateľ postupuje podľa § 39 ods. 7 a 8, ak čestné vyhlásenie obsahuje aj informácie podľa druhej vety. Verejný obstarávateľ pripúšťa prehlásenie splnenia podmienok účasti finančného a ekonomického postavenia a podmienky účasti technickej alebo odbornej spôsobilosti prostredníctvom globálneho údaja uvedeného v oddiele IV. Časti jednotného európskeho dokumentu. Jednotný európsky dokument - http://www.uvo.gov.sk/legislativametodika-dohlad/jednotny-europsky-dokumentpreverejne-obstaravanie-553.html. Jednotný európsky dokument - https://www.uvo.gov.sk/jednotny-europsky-dokument-pre-verejne-obstaravanie-602.html Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1. Predmet zákazky bude financovaný z vlastných finančných prostriedkov a z Programu Slovensko - SK - EFRR/KF/FST/ESF+, kód výzvy: PSK-UV-006-2024-DV-EFRR. Úspešný uchádzač - Zhotoviteľ berie na vedomie, že ak dielo predmetu zmluvy bude financované zo štrukturálnych fondov EÚ, tak je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodaným dielom kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami na výkon tejto kontroly/auditu a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Osoby oprávnené na výkon kontroly/auditu sú najmä: a. Poskytovateľ a ním poverené osoby; b. Sprostredkovateľský orgán pre kontrolu VO; c. útvar vnútorného auditu Riadiaceho orgánu alebo Sprostredkovateľského orgánu; d. Najvyšší kontrolný úrad SR a ním poverené osoby; e. Orgán auditu podľa § 12 zákona o príspevkoch z fondov EÚ, Úrad vládneho auditu a Orgánom auditu poverené osoby; f. splnomocnení zástupcovia Európskej komisie a Európskeho dvora audítorov; g. Orgán zabezpečujúci ochranu finančných záujmov EÚ podľa § 8 zákona o príspevkoch z fondov EÚ, Európsky úrad pre boj proti podvodom; h. Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až g) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a Právnymi aktmi EÚ. 2. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania - systém ePVO. 3. Náležitosti obsahu predloženej ponuky sú definované v súťažných podkladoch. 4. Hospodársky subjekt môže predbežne nahradiť doklady určené verejným obstarávateľom na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom podľa § 39 alebo čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. 5. Uchádzač môže pri preukazovaní technickej alebo odbornej spôsobilosti postupovať podľa § 34 ods. 3 ZVO (Okrem podmienky § 34 ods. 1 písm. h) ZVO). Osoba, ktorej zdroje alebo kapacity majú byť použité, musí preukázať splnenie podmienok účasti, ktoré sa týkajú osobného postavenia v rozsahu ako uchádzač, okrem § 32 ods. 1 písm. e), a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až g) a ods. 7 ZVO. Verejný obstarávateľ bude u osoby, ktorej zdroje alebo kapacity majú byť použité, hodnotiť existenciu dôvodov na vylúčenie podľa § 40 ods. 8. ZVO. Ak uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, týkajúcich sa technickej alebo odbornej spôsobilosti inou osobou, táto osoba sa musí podieľať na plnení zákazky. 6. Verejný obstarávateľ pri preukazovaní podmienky účasti § 33 ods. 1 písm. a) a § 33 ods. 1 písm. d) finančného a ekonomického postavenia ako aj podmienky účasti § 34 ods. 1 písm. h) technickej alebo odbornej spôsobilosti vylučuje využitie kapacít iných osôb, t.j. nepripúšťa preukazovanie splnenia podmienok účasti prostredníctvom inej osoby. 7. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie je zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávatelia alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorý majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. 8. Skutočnosti týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Výstavba a rekonštrukcia pozemných komunikácií v obci Nižný Slavkov
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 2025M_7
  • Názov : Výstavba a rekonštrukcia pozemných komunikácií v obci Nižný Slavkov
  • Opis: Predmetom projektu je Výstavba a rekonštrukcia pozemných komunikácií v obci Nižný Slavkov. Hlavným cieľom predkladaného projektu je Zvýšiť kvalitu životných podmienok obyvateľov MRK v obvi Nižný Slavkov rekonštrukciou a výstavbou miestnej infraštruktúry. Miesto realizácie: Obec Nižný Slavkov, okres Sabinov, Prešovský samosprávny kraj ( parcely: KN-C 837,356/1, 337, 338, 817, 340/2, 824,833/1,833/2,832/2,815,335/1,291, 812/3, 816,933/9,813/1, KN-E 37/1) v súlade s stavebným povolením. Projekt je v súlade so zameraním výzvy: Podpora investičných aktivít ako komplexného rozvoja obcí z Atlasu rómskych komunít pre obce NP Rozvojové tímy, Priorita 3P1 Doprava, Špecifický cieľ RSO3.2 Rozvoj a posilňovanie udržateľnej, inteligentnej a intermodálnej vnútroštátnej, regionálnej a miestnej mobility odolnej proti zmene klímy vrátane zlepšeného prístupu k TEN-T a cezhraničnej mobility (EFRR), Opatrenie Miestne komunikácie Stavebné objekty: SO 01 Výstavba a rekonštrukcia komunikácií SO 01.1 Komunikáciu č.1 - rekonštrukcia krytu SO 01.2 Komunikáciu č.1 - rekonštrukcia vozovky SO 01.3 Komunikáciu č.2 SO 01.4 Spevnená plocha pri cintoríne SO 02 Výstavba a rekonštrukcia chodníkov SO 02.1 Chodník č.1 SO 02.2 Chodník č.2 SO 02.3 Chodník č.3 SO 01 Rekonštrukcia komunikácii 01 Komunikácia č.3-rekonštrukcia krytu 02 Komunikácia č.4-rekonštrukcia krytu 03 Komunikácia č.4-rekonštrukcia vozovka 04 Komunikácia č.5-rekonštrukcia krytu 05 Komunikácia č.5-rekonštrukcia vozovka Bližšia charakteristika predmetu zákazky je špecifikovaná v projektovej dokumentácii, výkaze výmer a v súťažných podkladoch.
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 578 083.88
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 45233120, 45233260, 45233123, 45236000, 45233220, 45233223, 45233160
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Prístup zameraný na znižovanie environmentálnych vplyvov: Prechod na obehové hospodárstvo
  • Podporované sociálne hľadisko: Pracovné príležitosti pre dlhodobo nezamestnané osoby, znevýhodnené osoby a/alebo osoby so zdravotným postihnutím
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Obstarávanie zamerané na sociálne aspekty
  • Opis strategického verejného obstarávania: V súlade s ustanoveniami § 42 ods. 12 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov a ustanoveniami § 8a zákona č. 365/2004 Z.z. o rovnakom zaobchádzaní v niektorých oblastiach a o ochrane pred diskrimináciou a o zmene a doplnení niektorých zákonov (antidiskriminačný zákon) sa zmluvné strany dohodli, že počas doby plnenia tejto zmluvy bude zhotoviteľ v mieste zhotovovania diela realizovať pre ľudí znevýhodnených na trhu práce, najmä kvôli príslušnosti ku rómskemu etniku, dočasné vyrovnávacie opatrenia. Zhotoviteľ sa zaväzuje zamestnať v rámci realizácie predmetu zákazky do 30 kalendárnych dní od začatia stavebných prác 2 nezamestnané osoby kumulatívne spĺňajúce nasledovné predpoklady: a) patria k marginalizovanej komunite, a zároveň b) sú nezamestnané, pričom uprednostnené budú dlhodobo nezamestnané osoby. Za nezamestnanú osobu z prostredia MRK považuje aj osoba z prostredia MRK, ktorá bola za posledných 24 kalendárnych mesiacov nezamestnaná aspoň 60 kalendárnych dní. Pri hľadaní vhodného uchádzača o zamestnanie spĺňajúcich kumulatívne predpoklady podľa písm. a) a b) vyššie poskytne objednávateľ zhotoviteľovi potrebnú súčinnosť spočívajúcu v predložení zoznamu osôb, ktoré tieto predpoklady spĺňajú. Splnenie predpokladov uchádzačmi o zamestnanie podľa písm. a) a b) vyššie sa preukáže čestným vyhlásením uchádzača o zamestnanie o tom, že patrí k marginalizovanej rómskej komunite (podmienka podľa písm. a) vyššie) a relevantným potvrdením, ktorým sa preukáže, že uchádzač o zamestnanie je nezamestnaný napr. potvrdenie príslušného úradu práce o zaradení uchádzača do evidencie uchádzačov o zamestnanie resp. do evidencie dlhodobo nezamestnaných (podmienka podľa písm. b) vyššie). Ak zhotoviteľ nevyberie zo zoznamu osôb predloženého Objednávateľom vhodného uchádzača o zamestnanie, je zhotoviteľ oprávnený zamestnať iné osoby spĺňajúce kumulatívne predpoklady podľa písm. a) a b) vyššie. Zhotoviteľ musí preukázať splnenia povinnosti zamestnať minimálne 2 osoby spĺňajúcu predpoklady podľa písm. a) a b) vyššie, a to predložením dokumentov preukazujúcich jej splnenie (napr. pracovná zmluva, dohoda o vykonaní práce a podobne, vrátane čestných prehlásení uchádzačov o zamestnanie a potvrdenia z príslušného úradu práce a vrátane súhlasu uchádzača o zamestnanie so spracovaním osobných údajov). Pod pojmom „zamestnať“, sa rozumie uzatvorenie zmluvného typu s vybraným uchádzačom o zamestnanie podľa zákona č. 311/2001 Z.z. Zákonníka práce: pracovnej zmluvy na dobu určitú, pracovnej zmluvy na dobu neurčitú alebo dohody o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru. Ak v priebehu plnenia zmluvného vzťahu príde z akéhokoľvek dôvodu k ukončeniu pracovnej zmluvy alebo dohody o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru s osobami, ktoré Zhotoviteľ zamestnal podľa tohto článku, tak má Zhotoviteľ povinnosť najneskôr do tridsať (30) kalendárnych dní od ukončenia pracovnej zmluvy alebo dohody o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru zamestnať iného uchádzača o zamestnanie spĺňajúceho danú podmienku. Ak nastane ukončenie pracovného pomeru zo strany zamestnanca, alebo zamestnávateľa a ukončenie pracovného pomeru by znamenalo zníženie pod minimálnu hranicu zamestnaných osôb podľa podmienok vymedzených vyššie, Zhotoviteľ uvoľnené pracovné miesto obsadí do 30 kalendárnych dní od ukončenia tohto pracovného pomeru. Sociálny aspekt sa pre všetky jeho alternatívy uvedené vyššie uplatní počas celej doby realizácie stavebných prác. Za nesplnenie povinnosti uvedenej v článku 19.2 zmluvnú pokutu vo výške celkovej ceny práce osoby s minimálnou mzdou za každý neodpracovaný kalendárny mesiac, a to za každú osobu podľa zmluvy o dielo na vykonanie stavebných prác (vrátane prípadných uzavretých dodatkov), maximálne však do výšky celkovej ceny diela.
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Zelené verejné obstarávanie
  • Opis strategického verejného obstarávania: Predmetné verejné obstarávanie je zamerané na zníženie environmentálnych vplyvov obstarávania, pričom tieto aspekty boli použité v podmienkach účasti, konkrétne ako podmienka účasti týkajúca sa technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti podľa ustanovenia § 34ods. 1 písm. h) ZVO v nadväznosti na ustanovenie § 36 ZVO - registrácia v schéme EMAS v oblasti predmetu zákazky alebo ekvivalentný doklad. Bližšie informácie sú uvedené v Súťažných podkladoch.
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Obec Nižný Slavkov, okres Sabinov, Prešovský samosprávny kraj ( parcely: KN-C 837,356/1, 337, 338, 817, 340/2, 824,833/1,833/2,832/2,815,335/1,291, 812/3, 816,933/9,813/1, KN-E 37/1)
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 6
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Podmienky elektronickej aukcie
  • Použitie elektronickej aukcie : áno
  • Opis elektronickej aukcie: Po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk vyzve verejný obstarávateľ všetkých uchádzačov, ktorých ponuky spĺňajú určené podmienky na účasť v procese elektronickej aukcie (ďalej aj ako „evoAukcia“) a neboli vylúčené. verejný obstarávateľ použije pri zadávaní zákazky elektronickú aukciu podľa § 54 zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Elektronická aukcia sa bude vykonávať prostredníctvom elektronických zariadení na internete prostredníctvom systému EVO a jeho programového vybavenia pre evoAukciu. Základné informácie týkajúce sa realizácie evoAukcie prostredníctvom systému EVO sú uvedené v „Príručke Záujemca/Uchádzač - elektronická aukcia“. Predmetom elektronickej aukcie je určené kritérium pre vyhodnotenie ponúk, a to najnižšia cena za celý predmet zákazky. Uchádzači budú v elektronickej aukcii zadávať ceny s DPH . Uchádzači budú môcť v elektronickej aukcii upravovať ceny smerom nadol podľa pravidiel aukcie.
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: Financovanie: Program Slovensko - SK - EFRR/KF/FST/ESF+, kód výzvy: PSK-UV-006-2024-DV-EFRR
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: § 33 ods. 1 písm. a) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží: a) vyjadrenie banky alebo pobočky zahraničnej banky, v ktorej má vedený účet, o solventnosti a schopnosti plniť finančné záväzky. nie staršie ako 3 mesiace od vyhlásenia tejto zákazky vo Vestníku verejného obstarávania. V predmetnom vyjadrení banka potvrdí, že uchádzač za predchádzajúcich 24 mesiacov ku dňu vystavenia dokladu/vyjadrenia: - nie je a nebol za dané obdobie v nepovolenom debete, - v prípade splácania úveru dodržuje a za dané obdobie dodržiaval splátkový kalendár, - bežný účet uchádzača nie je a nebol za dané obdobie predmetom exekúcie. Pre spresnenie sa uvádza, že výpis z účtu sa nepovažuje za potvrdenie banky. b) podpísané čestné vyhlásenie, že v iných bankách ako tých, ktorých potvrdenie predložil, nemá vedené ďalšie účty ani ďalšie záväzky.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Názov podmienky účasti: § 33 ods. 1 písm. d) ZVO
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač predloží čestné vyhlásenie podpísané osobou oprávnenou konať v mene uchádzača, v ktorom uvedie celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti. Uchádzač zároveň predloží z účtovnej závierky kópiu výkazov ziskov a strát, alebo kópiu výkazov príjmov a výdavkov, za požadované roky. Verejný obstarávateľ akceptuje aj predloženie informácie, že dokument bol zverejnený v Registri účtovných závierok, ktorého správcom je Ministerstvo financií SR (http://www.registeruz.sk/). Minimálny celkový obrat za posledné tri hospodárske roky, za ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začiatku prevádzkovania činnosti (kumulatívne) musí byť 1.100.000 Eur bez DPH . Verejný obstarávateľ súčasne vyžaduje, aby uchádzač v súlade s podmienkami uvedenými v tomto bode disponoval priemerným ukazovateľom INDEXu N05 vyšším ako 0,9 za aritmetický priemer z posledných troch ukončených hospodárskych rokov, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku alebo začatia prevádzkovania činnosti, t.j. uchádzač spočíta hodnotu ukazovateľa INDEX N05 za posledné tri ukončené hospodárske roky, resp. za roky, ktoré sú dostupné v závislosti od vzniku, začatia prevádzkovania činnosti alebo ukončenia zdaňovacieho obdobia a tento súčet vydelí počtom rokov, za ktoré sú ukazovatele dostupné (to znamená, ak sú dostupné za posledné tri ukončené hospodárske roky, tak súčet vydelí číslom 3. Ak sú dostupné za ukončené 2 hospodárske roky, tak súčet za tieto dva roky vydelí číslom 2). Výsledný priemerný ukazovateľ INDEX N05 musí byť vyšší ako 0,9. Uchádzač splnenie tejto podmienky preukáže predložením podpísaného čestného vyhlásenia s uvedením ukazovateľa INDEXu N05 a jeho podrobným výpočtom. Viac z kapacitných dôvodov uvedené v súťažných podkladoch. Viac v súťažných podkladoch
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: 34 ods. 1 písm. b), g), h), l) v súvislosti s § 36 zákona v rozsahu a platnosti v zmysle zákona o verejnom obstarávaní.
  • Opis podmienky účasti: V súlade s §38 ods.1 písm. c) zákona o verejnom obstarávaní viď zverejnenie podmienok v Súťažných podkladoch dostupných vo verejnej zóne zákazky na adrese: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/528784 1. § 34 ods. 1 písm. b) ZVO. Technickú alebo odbornú spôsobilosť uchádzač preukáže predložením zoznamu stavebných prác rovnakého alebo obdobného charakteru ako je predmet zákazky, uskutočnených za predchádzajúcich 5 rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác (za rozhodné obdobie sa považuje obdobie posledných piatich predchádzajúcich rokov, ktoré sa rátajú spätne odo dňa zaslania výzvy na predkladanie ponúk do vestníka verejného obstarávania). Zoznam uskutočnených stavebných prác musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní týchto stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok. Ak odberateľom - bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dokladom je referencia, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, - bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Uchádzač predloží zoznam uskutočnených stavebných prác rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky (výstavba/rekonštrukcia komunikácií/spevnených plôch/chodníkov) s rozpočtovým nákladom minimálne jednej zákazky v hodnote predpokladanej hodnoty zákazky za predchádzajúcich päť (5) rokov od vyhlásenia verejného obstarávania. Viac v SP 2. k § 34 ods. 1 písm. g) ZVO: 3.1 Kľúčový odborník č. 1 - Stavbyvedúci Uchádzač predloží údaje o odbornej kvalifikácii a odbornej praxi minimálne 1 osoba s odbornou spôsobilosťou v oblasti predmetu zákazky (stavbyvedúci za dopravné stavby). Požaduje sa aby tieto osoby mali odbornú prax a spôsobilosť v odbore podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov, resp. obdobné osvedčenie vydané v členskom štáte (uchádzač predloží predmetné osvedčenie), čo preukazuje uchádzač na základe životopisu a osvedčenia o vykonaní odbornej skúšky podľa zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a autorizovaných stavebných inžinieroch. 3. § 34 ods. 1 písm. h) Certifikát EMAS, resp. registrácia v schéme EMAS, prípadne validované environmentálne vyhlásenie alebo iný rovnocenný dôkaz, viac v SP 4.k § 34 ods. 1 písm. l) uvedením podielu plnenia zo zmluvy alebo koncesnej zmluvy, ktorý má uchádzač v úmysle zabezpečiť subdodávateľom. viac v Súťažných podkladoch (SP)
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Opis kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v EUR s DPH za predmet zákazky. Relatívna váha kritéria 100 % (max. 100,00 bodov). Spôsob hodnotenia kritéria vychádza z ponúknutej celkovej ceny v Eur s DPH na základe plnenia predmetu zákazky v súlade s opisom zákazky uvedeným v súťažných podkladov.
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Celková cena v EUR s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronická fakturácia: Povinná
  • Podmienky plnenia zmluvy: Zmluva nadobudne účinnosť po ukončení kontroly, ak ÚVO ako SO neidentifikoval nedostatky, ktoré by mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, pričom rozhodujúci je dátum doručenia záznamu z kontroly prijímateľovi. Ak boli v rámci kontroly VO identifikované nedostatky, ktoré mali alebo mohli mať vplyv na výsledok VO, zmluva nadobudne účinnosť momentom doručenia písomnej akceptácie navrhovanej ex ante finančnej opravy uvedenej v správe z kontroly vypracovanej poskytovateľom a kumulatívneho splnenia podmienky na uplatnenie ex ante finančnej opravy podľa tejto príručky. Ak zákazka, ktorej výsledkom bolo uzavretie zmluvy nebola predmetom kontroly ÚVO ako SO z dôvodu, že nebola vyhodnotená ako riziková, zmluva nadobudne účinnosť dňom doručenia oznámenia poskytovateľa prijímateľovi, že zákazka nebola na základe poskytovateľom vykonanej rizikovej analýzy vyhodnotená ako riziková.
  • Postup po procese udeľovania
  • Elektronická platba: áno
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 21.03.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 09:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 8
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 21.03.2025
  • Čas otvárania ponúk: 10:00
  • Opis otvárania ponúk: Otváranie ponúk sa riadi § 54 ZVO. Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
  • Miesto otvárania ponúk: Obecný úrad Nižný Slavkov, Nižný Slavkov 102, 082 75 Nižný Slavkov
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Verejný obstarávateľ požaduje s odvolaním sa na znenie § 108 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní v znení neskorších predpisov zábezpeku v zmysle § 46 ZVO vo výške: 15.000,- EUR (slovom: pätnásťtisíc EUR). Informácie a spôsob zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. Viazanosti ponúk, v súlade s funkcionalitou nástroja „e-forms“, je možné nastaviť len ako hodnotu, ktorá predstavuje trvanie v dňoch, týždňoch resp. v mesiacoch. Tieto nastavenia vychádzajú z možností, ktoré boli špecifikované Publikačným úradom EÚ. Do formulárov je môžeme zadať len tie hodnoty, ktoré akceptuje Publikačný úrad EÚ. Z toho dôvodu verejný obstarávateľ nastavil lehotu viazanosti ponúk na 8 mesiacov, počítanú od prvotne nastavenej lehoty na predkladanie ponúk 21.03.2025. V súlade s týmto nastavením určuje lehotu viazanosti ponúk do 21.11.2025
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/528784
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/528784
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS ePVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002