Vytvorenie kapacít komunitnej starostlivosti v obci Modra nad Cirochou

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Vytvorenie kapacít komunitnej starostlivosti v obci Modra nad Cirochou
Kód zákazky: 527757
Kód oznámenia: 4248 - WYP
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Stavebné práce
Hlavný CPV: 45215221-2
Predpokladaná hodnota: 888 392,33 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 21.3.2025 08:00
Vyhlásenie: 28.2.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Obec Modra nad Cirochou
Adresa: Modra nad Cirochou
06782 Modra nad Cirochou
NUTS: SK041 - Prešovský kraj
Miesto dodania: Modra nad Cirochou Modra nad Cirochou 06782 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác na stavbe pre vytvorenie ambulantnej a pobytovej formy sociálnej služby v zmysle komunitného bývania, resp. komunitných služieb, t. j. zariadenie pre seniorov je definovaný ako byt, kde osoby fungujú samostatne bez stálej služby a denný stacionár ako domová komunitná služba, kde osoby môžu fungovať úplne samostatne. Riešený objekt sa navrhuje v katastrálnom území obce Modra nad Cirochou na parcele č. CKN 271.Pri umiestnení stavby na pozemku sa akceptovala okolitá zástavba – v blízkosti sa nachádza škôlka. Prístup na pozemok je navrhovaný z miestnej komunikácie. Celý areál je navrhovaný ako bezbariérový. Súčasťou areálu je aj návrh 7 parkovacích miest. Z týchto 7-mich parkovacích miest sú 2 vyčlenené pre osoby s obmedzenou schopnosťou pohybu. Okrem toho sa uvažuje s návrhom oddychovej zóny, ktorej súčasťou sú chodníky, zeleň, lavičky a vyvýšené záhony prispôsobené pre užívanie osôb na vozíku. V rámci celého areálu je umožnený pohyb po spevnených bezškárových plochách. Bilančné údaje – SO.01 + SO.02 Zastavaná plocha: 440,92 m2 Úžitková plocha: 359,18 m2 Obytná plocha - spolu: 91,91 m2 Obostavaný priestor: 1858,48 m3 SO.01 Denný stacionár Úžitková plocha: 128,62 m2 SO.02 Zariadenie pre seniorov Úžitková plocha: 230,56 m2, toho byt: 172,62 m2 (vrátane terás) Obytná plocha: 91,91 m2 Napojenie stavby na inžinierske siete Projekt rieši napojenie riešenej stavby na verejné siete nasledujúcimi typmi prípojok: Elektrická prípojka – spoločná + podružné merania Vodovodná prípojka – spoločná + z vodomernej šachty 2 samostatné trasy s vlastnými vodomermi Kanalizačná prípojka - spoločná Objektová skladba: SO 01 Denný stacionár 01.1. ASR 01.2. Elektroinštalácia a bleskozvod 01.3. Vykurovanie 01.4. Zdravotechnika 01.5. Vzduchotechnika SO 02 Zariadenie pre seniorov 02.1. ASR 02.2. Elektroinštalácia a bleskozvod 02.3. Vykurovanie 02.4. Zdravotechnika 02.5. Vzduchotechnika SO 03 Odberné elektrické zariadenie SO 04 Vodovodná a kanalizačná prípojka SO 05 Oporné múry SO 06 Spevnené plochy a mobiliár 06.1. Spevnené plochy a mobiliár 06.2. Dažďová kanalizácia Podrobný opis predmetu zákazky –- je uvedený v prílohe týchto súťažných podkladov - projektová dokumentácia a výkaz výmer – zadanie stavby s názvom: Vytvorenie kapacít komunitnej starostlivosti v obci Modra nad Cirochou,

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1338807
1. Základné údaje
  • Organizácia: Obec Modra nad Cirochou (ID: 64255)
  • Zákazka: Vytvorenie kapacít komunitnej starostlivosti v obci Modra nad Cirochou (ID: 527757)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: a7ea5ce0-4a62-448f-92ea-e676516c49fb
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Obec Modra nad Cirochou
  • IČO: 00323250
  • DIČ: 2021232763
  • Adresa
  • Ulica: Modra nad Cirochou
  • Číslo: 111
  • Mesto: Modra nad Cirochou
  • PSČ: 06782
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: office@inited.sk
  • Telefónne číslo: +421907903482
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Obec Modra nad Cirochou)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/5583
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: 527757
  • Názov: Vytvorenie kapacít komunitnej starostlivosti v obci Modra nad Cirochou
  • Opis: Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác na stavbe pre vytvorenie ambulantnej a pobytovej formy sociálnej služby v zmysle komunitného bývania, resp. komunitných služieb, t. j. zariadenie pre seniorov je definovaný ako byt, kde osoby fungujú samostatne bez stálej služby a denný stacionár ako domová komunitná služba, kde osoby môžu fungovať úplne samostatne. Riešený objekt sa navrhuje v katastrálnom území obce Modra nad Cirochou na parcele č. CKN 271.Pri umiestnení stavby na pozemku sa akceptovala okolitá zástavba – v blízkosti sa nachádza škôlka. Prístup na pozemok je navrhovaný z miestnej komunikácie. Celý areál je navrhovaný ako bezbariérový. Súčasťou areálu je aj návrh 7 parkovacích miest. Z týchto 7-mich parkovacích miest sú 2 vyčlenené pre osoby s obmedzenou schopnosťou pohybu. Okrem toho sa uvažuje s návrhom oddychovej zóny, ktorej súčasťou sú chodníky, zeleň, lavičky a vyvýšené záhony prispôsobené pre užívanie osôb na vozíku. V rámci celého areálu je umožnený pohyb po spevnených bezškárových plochách. Bilančné údaje – SO.01 + SO.02 Zastavaná plocha: 440,92 m2 Úžitková plocha: 359,18 m2 Obytná plocha - spolu: 91,91 m2 Obostavaný priestor: 1858,48 m3 SO.01 Denný stacionár Úžitková plocha: 128,62 m2 SO.02 Zariadenie pre seniorov Úžitková plocha: 230,56 m2, toho byt: 172,62 m2 (vrátane terás) Obytná plocha: 91,91 m2 Napojenie stavby na inžinierske siete Projekt rieši napojenie riešenej stavby na verejné siete nasledujúcimi typmi prípojok: Elektrická prípojka – spoločná + podružné merania Vodovodná prípojka – spoločná + z vodomernej šachty 2 samostatné trasy s vlastnými vodomermi Kanalizačná prípojka - spoločná Objektová skladba: SO 01 Denný stacionár 01.1. ASR 01.2. Elektroinštalácia a bleskozvod 01.3. Vykurovanie 01.4. Zdravotechnika 01.5. Vzduchotechnika SO 02 Zariadenie pre seniorov 02.1. ASR 02.2. Elektroinštalácia a bleskozvod 02.3. Vykurovanie 02.4. Zdravotechnika 02.5. Vzduchotechnika SO 03 Odberné elektrické zariadenie SO 04 Vodovodná a kanalizačná prípojka SO 05 Oporné múry SO 06 Spevnené plochy a mobiliár 06.1. Spevnené plochy a mobiliár 06.2. Dažďová kanalizácia Podrobný opis predmetu zákazky –- je uvedený v prílohe týchto súťažných podkladov - projektová dokumentácia a výkaz výmer – zadanie stavby s názvom: Vytvorenie kapacít komunitnej starostlivosti v obci Modra nad Cirochou,
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 888 392.33
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na domovoch dennej starostlivosti
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Doplňujúce informácie o mieste plnenia: Katastrálne územie: Modra nad Cirochou parcelné čísla: p. č. C KN 271
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: 1. Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 písm. e) a f) zák. č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZVO")Ich splnenie môže uchádzač preukázať jedným z nasledovných spôsobov: - predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f) ZVO Ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR môže splnenie týchto podmienok preukázať podľa § 32 ods. 4 a 5 zákona o verejnom obstarávaní, alebo - podľa § 152 ZVO zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov alebo - podľa § 110 ods. 6 vo väzbe na § 39 ZVO môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (ďalej len „JED“), alebo - § 110 ods. 6 ZVO môže predbežne nahradiť doklady podľa na preukázanie splnenia podmienok účasti čestným vyhlásením v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. V prípade, že sa verejného obstarávania zúčastní skupina dodávateľov, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) ZVO preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 2. Záujemca/uchádzač so sídlom/miestom podnikania v Slovenskej republike, a ktorého údaje sú vedené v informačných systémoch verejnej správy Slovenskej republiky, nie je povinný v zmysle § 32 ods. 3 ZVO predkladať verejnému obstarávateľovi, a to z dôvodu použitia údajov z informačných systémov verejnej správy, nasledovné doklady: a. výpis z Obchodného registra Slovenskej republiky alebo výpis zo Živnostenského registra Slovenskej republiky, v prípade preukázania splnenia podmienok účasti týkajúcej sa osobného postavenia podľa § 32 ods.1 písm. e) ZVO týmito typmi dokladu.
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Vytvorenie kapacít komunitnej starostlivosti v obci Modra nad Cirochou
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: 527757
  • Názov : Vytvorenie kapacít komunitnej starostlivosti v obci Modra nad Cirochou
  • Opis: Predmetom zákazky je uskutočnenie stavebných prác na stavbe pre vytvorenie ambulantnej a pobytovej formy sociálnej služby v zmysle komunitného bývania, resp. komunitných služieb, t. j. zariadenie pre seniorov je definovaný ako byt, kde osoby fungujú samostatne bez stálej služby a denný stacionár ako domová komunitná služba, kde osoby môžu fungovať úplne samostatne. Riešený objekt sa navrhuje v katastrálnom území obce Modra nad Cirochou na parcele č. CKN 271.Pri umiestnení stavby na pozemku sa akceptovala okolitá zástavba – v blízkosti sa nachádza škôlka. Prístup na pozemok je navrhovaný z miestnej komunikácie. Celý areál je navrhovaný ako bezbariérový. Súčasťou areálu je aj návrh 7 parkovacích miest. Z týchto 7-mich parkovacích miest sú 2 vyčlenené pre osoby s obmedzenou schopnosťou pohybu. Okrem toho sa uvažuje s návrhom oddychovej zóny, ktorej súčasťou sú chodníky, zeleň, lavičky a vyvýšené záhony prispôsobené pre užívanie osôb na vozíku. V rámci celého areálu je umožnený pohyb po spevnených bezškárových plochách. Bilančné údaje – SO.01 + SO.02 Zastavaná plocha: 440,92 m2 Úžitková plocha: 359,18 m2 Obytná plocha - spolu: 91,91 m2 Obostavaný priestor: 1858,48 m3 SO.01 Denný stacionár Úžitková plocha: 128,62 m2 SO.02 Zariadenie pre seniorov Úžitková plocha: 230,56 m2, toho byt: 172,62 m2 (vrátane terás) Obytná plocha: 91,91 m2 Napojenie stavby na inžinierske siete Projekt rieši napojenie riešenej stavby na verejné siete nasledujúcimi typmi prípojok: Elektrická prípojka – spoločná + podružné merania Vodovodná prípojka – spoločná + z vodomernej šachty 2 samostatné trasy s vlastnými vodomermi Kanalizačná prípojka - spoločná Objektová skladba: SO 01 Denný stacionár 01.1. ASR 01.2. Elektroinštalácia a bleskozvod 01.3. Vykurovanie 01.4. Zdravotechnika 01.5. Vzduchotechnika SO 02 Zariadenie pre seniorov 02.1. ASR 02.2. Elektroinštalácia a bleskozvod 02.3. Vykurovanie 02.4. Zdravotechnika 02.5. Vzduchotechnika SO 03 Odberné elektrické zariadenie SO 04 Vodovodná a kanalizačná prípojka SO 05 Oporné múry SO 06 Spevnené plochy a mobiliár 06.1. Spevnené plochy a mobiliár 06.2. Dažďová kanalizácia Podrobný opis predmetu zákazky –- je uvedený v prílohe týchto súťažných podkladov - projektová dokumentácia a výkaz výmer – zadanie stavby s názvom: Vytvorenie kapacít komunitnej starostlivosti v obci Modra nad Cirochou,
  • Druh zákazky: Stavebné práce
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 888 392.33
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Stavebné práce na domovoch dennej starostlivosti
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Prešovský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 12
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Zoznam podmienok účasti
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Ekonomické a finančné postavenie
  • Použitie podmienky účasti: Neuplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. b) ZVO zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač preukazuje zoznamom stavebných prác uskutočnených za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania s uvedením cien, miest a lehôt uskutočnenia stavebných prác; zoznam musí byť doplnený potvrdením o uspokojivom vykonaní stavebných prác a zhodnotení uskutočnených stavebných prác podľa obchodných podmienok, ak odberateľom • bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dokladom je referencia; ak referencia nebola vyhotovená podľa § 12, dokladom môže byť aj vyhlásenie uchádzača alebo uskutočnenie záujemcu o ich uskutočnení, doplnené dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie, • bola iná osoba ako verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ podľa tohto zákona, dôkaz o plnení potvrdí odberateľ; ak také potvrdenie uchádzač alebo záujemca nemá k dispozícii, vyhlásením uchádzača alebo záujemcu o ich uskutočnení, doplneným dokladom, preukazujúcim ich uskutočnenie alebo zmluvný vzťah, na základe ktorého boli uskutočnené. Minimálna požadovaná úroveň: • Uchádzač zoznamom preukáže, že za predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania (v závislosti od vzniku spoločnosti ) zrealizoval zákazky rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky, v rovnakom alebo podobnom rozsahu a technickej zložitosti ako je predmet zákazky, pričom súhrnná hodnota realizovaných zákaziek musí byť minimálne v hodnote 850 000,00 Eur (bez DPH) alebo ekvivalent tejto hodnoty v inej mene. • Za zákazku, ktorej predmetom boli stavebné práce rovnakého alebo podobného charakteru ako je predmet zákazky sa považujú stavebné práce – pozemné stavby podľa § 43a zákona č.50/1976 Zb. • Prepočet cudzej meny na Euro: uchádzač so sídlom v SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na Euro použije kurz NBS platný (aktuálny) v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti. Uchádzač so sídlom mimo SR v aktuálnom prípade prepočtu zahraničnej meny na Euro použije kurz ECB (Európskej centrálnej banky) platný v posledný deň v príslušnom kalendárnom roku, v ktorom došlo ku skutočnosti, rozhodujúcej pre preukázanie splnenia predmetnej podmienky účasti. • Ak obdobie realizácie prekračuje uvedené roky, je potrebné v zozname stavebných prác uviesť adekvátny finančný objem za obdobie predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania, nakoľko verejný obstarávateľ bude hodnotiť iba finančný objem prác realizovaných v uvedenom období, • V prípade, ak zákazka, ktorou uchádzač preukazuje splnenie podmienky účasti, bola realizovaná uchádzačom len z časti (napr. člen združenia, skupiny dodávateľov a pod.), musí byť z dokladov zrejmé, v akom finančnom objeme v období predchádzajúcich päť rokov od vyhlásenia verejného obstarávania realizoval zákazku stavebných prác uchádzač. • Zoznam má obsahovať najmä: a) názov a sídlo odberateľa, b) číslo zmluvy zverejnenej v CRZ alebo na inom webovom sídle (link na stránku, kde bola zmluva zverejnená) ak je relevantné, c) názov a stručný opis uskutočnených prác, d) Celkovú cenu zákazky v eur bez DPH, e) Relevantnú cenu plnenia (vo finančnom vyjadrení "cena v EUR bez DPH skutočne vykonaných prác na zákazke, pričom uchádzač v prípade realizácie zákazky v inom ako rozhodnom období, vyčísli cenu plnenia v rozhodnom období. V prípade zákazky, ktorá pozostávala z rôznych predmetov plnenia, z ktorých niektoré nespadajú do stanovenej definície rovnakého alebo podobného predmetu zákazky uchádzač vyčísli relevantnú cenu plnenia). f) obdobie realizácie od – do (mesiac/rok), g) meno a priezvisko kontaktnej osoby odberateľa, h) číslo telefónu a e-mailový kontakt kontaktnej osoby.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. g) ZVO - údajmi o vzdelaní a odbornej praxi alebo o odbornej kvalifikácii osôb určených na plnenie zmluvy alebo riadiacich zamestnancov
  • Opis podmienky účasti: Minimálna požadovaná úroveň štandardov: Pozícia: stavbyvedúci so zameraním: pozemné stavby Pre splnenie podmienky uchádzač predloží za osobu – stavbyvedúceho nasledovné doklady a dokumenty: • osvedčenie o vykonaní odbornej skúšky o odbornej spôsobilosti pre výkon činnosti stavbyvedúceho s odborným zameraním: pozemné stavby, vydané Slovenskou komorou stav. inžinierov (SKSI), v zmysle zákona č. 138/1992 Zb. o autorizovaných architektoch a stavebných inžinieroch v znení neskorších predpisov . Osvedčenie musí byť predložené ako fotokópia dokladu s podpisom a odtlačkom pečiatky osoby, na ktorú bolo vydané, • životopis stavbyvedúceho obsahujúci údaje o odbornej praxi stavbyvedúceho, informáciu o vzťahu tejto osoby s uchádzačom, • vyhlásenie stavbyvedúceho, že bude k dispozícii Zhotoviteľovi na plnenie predmetu zákazky, a to po celú dobu realizácie Diela, Zahraničný uchádzač môže osvedčenia, oprávnenia, certifikáty požadované v zmysle slovenských právnych noriem na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti pre výkon činnosti stavbyvedúceho nahradiť ekvivalentnými dokladmi vydanými podľa práva krajiny pôvodu uchádzača. Verejný obstarávateľ v tejto súvislosti upozorňuje na skutočnosť, že zahraničný subjekt môže vykonávať výkon činnosti stavbyvedúceho za predpokladu, že je zapísaný v príslušnom registri SKSI ako hosťujúci alebo usadený stavbyvedúci v súlade s § 31 zákona č. 138/1992 Zb. v znení neskorších predpisov.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Zoznam podmienok účasti
  • Typ podmienky účasti: Technická a odborná spôsobilosť
  • Názov podmienky účasti: podľa § 34 ods. 1 písm. h) v spojení s § 36 ZVO - uvedením opatrení environmentálneho manažérstva, ktoré uchádzač použije pri plnení zmluvy.
  • Opis podmienky účasti: Uchádzač preukáže technickú a odbornú spôsobilosť predložením dokladov: • certifikát vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie určitých noriem environmentálneho riadenia uchádzačom - osvedčenie o registrácií pre EMAS (Overené environmentálne manažérstvo) podľa zákona č. 351/2012 Z.z. o environmentálnom overovaní a registrácií organizácií v schéme Európskej únie pre environmentálne manažérstvo a audit o zmene a doplnení niektorých zákonov pre ekonomickú činnosť (NACE - 41.20) - výstavba obytných a neobytných budov. Túto podmienku účasti nebude spĺňať uchádzač, ktorý disponuje len certifikátom podľa normy ISO 14001 a súčasne nepreukáže splnenie ostatných podmienok podľa predmetného nariadenia. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenný certifikát systému environmentálneho manažérstva vydaný príslušným orgánom členského štátu. Ak uchádzač objektívne nemal možnosť získať príslušný certifikát v určených lehotách, verejný obstarávateľ prijme aj iné dôkazy o opatreniach v oblasti environmentálneho manažérstva predložené uchádzačom, ktorými preukáže, že ním navrhované opatrenia sú rovnocenné opatreniam požadovaným v rámci príslušného systému environmentálneho manažérstva alebo príslušnej normy environmentálneho manažérstva. Uchádzač môže na preukázanie technickej alebo odbornej spôsobilosti využiť technické a odborné kapacity inej osoby, bez ohľadu na ich právny vzťah. V takomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude skutočne používať kapacity osoby, ktorej spôsobilosť využíva na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti. Skutočnosť podľa druhej vety preukazuje uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s osobou, ktorej technickými a odbornými kapacitami mieni preukázať svoju technickú spôsobilosť alebo odbornú spôsobilosť. Z písomnej zmluvy musí vyplývať záväzok osoby, že poskytne svoje kapacity počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej kapacity majú byť použité na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, musí preukázať splnenie podmienok účasti týkajúce sa osobného postavenia v rozsahu ako uchádzač a nesmú u nej existovať dôvody na vylúčenie podľa § 40 ods. 6 písm. a) až h) a ods. 7 ZVO; oprávnenie dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce, alebo poskytovať službu preukazuje vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli kapacity záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Skupina dodávateľov môže využiť technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 34 ods. 3. ZVO. Uchádzač môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti určené verejným obstarávateľom jednotným európskym dokumentom v zmysle § 39 ZVO. (Verejný obstarávateľ povoľuje vyplniť oddiel časť IV Globálny údaj) alebo podľa § 110 ods. 6 ZVO môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti čestným vyhlásením, v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil.
  • Použitie podmienky účasti: Uplatňuje sa
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: celková cena v Eur s DPH za celý predmet zákazky
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: V prípade, že skupina dodávateľov bude úspešným uchádzačom, verejný obstarávateľ bude pred uzavretím zmluvy od tohto úspešného uchádzača požadovať za účelom zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy, aby členovia tejto skupiny dodávateľov vytvorili zákonnú formu spolupráce fyzických alebo právnických osôb. Z dokumentácie preukazujúcej vznik zákonnej formy spolupráce fyzických alebo právnických osôb musí byť jasné a zrejmé, ktorý člen skupiny dodávateľov je oprávnený za skupinu dodávateľov konať, ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude na plnení podieľať a skutočnosť, že všetci členovia združenia ručia za záväzky združenia spoločne a nerozdielne. Originál alebo úradne overenú kópiu tejto zmluvy, resp. dokumentácie preukazujúcej vytvorenie právnych vzťahov medzi členmi skupiny dodávateľov, musí úspešný uchádzač poskytnúť verejnému obstarávateľovi najneskôr k momentu uzatvárania zmluvy
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Organizácia prijímajúca ponuky
  • ID príjemcu ponuky: ORG-0002 (Obec Modra nad Cirochou)
  • Organizácia spracúvajúca ponuky
  • ID vyhodnocovateľa ponuky: ORG-0002 (Obec Modra nad Cirochou)
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 21.03.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 08:00
  • Viazanosť ponuky
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (hodnota): 12
  • Lehota, dokedy ponuka musí zostať viazaná (BT-98-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 21.03.2025
  • Čas otvárania ponúk: 08:15
  • Opis otvárania ponúk: Otváraním ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku. On-line otvárania/ sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení budú zverejnené informácie v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. Funkcionalita „on-line“ sprístupnenie ponúk“ zabezpečuje automatické vytvorenie a odoslanie zápisnice z otvárania ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na jej predloženie
  • Miesto otvárania ponúk: sídlo verejného obstarávateľa
  • Zábezpeka
  • Vyžaduje sa zábezpeka: áno
  • Opis zábezpeky: Od uchádzača predkladajúceho ponuku sa požaduje zloženie zábezpeky viazanosti ponúk v súlade s §46 zákona 343/2015Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov vo výške: 26 000,00 €. Informácie o spôsobe zloženia zábezpeky sú uvedené v Súťažných podkladoch. Lehota viazanosti - 12 mesiacov od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk.
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/527757
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/527757
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: IS EVO
  • Organizácia poskytujúca doplňujúce informácie
  • ID poskytovateľa doplňujúcich informácií: ORG-0002 (Obec Modra nad Cirochou)
  • Organizácia poskytujúca dokumenty
  • ID poskytovateľa dokumentov: ORG-0002 (Obec Modra nad Cirochou)