Tvrdonice a Klokočov – varovný a oznamovací systém pro občany pri živelných pohromách

Informácie o zákazke

Informácie

Názov zákazky: Tvrdonice a Klokočov – varovný a oznamovací systém pro občany pri živelných pohromách
Kód zákazky: pdl/2025/KLOKca/1
Kód oznámenia: 3676 - WYT
Postup: Podlimitná zákazka bez elektronického trhoviska
Druh: Tovary
Hlavný CPV: 31620000-8
Predpokladaná hodnota: 199 299,33 €

Termíny

Predkladanie ponúk: 5.3.2025 08:00
Vyhlásenie: 20.2.2025

Verejný obstarávateľ

Názov organizácie: Obec Klokočov
Adresa: Klokočov 962
02322 Klokočov
NUTS: SK031 - Žilinský kraj
Miesto dodania: Agátová Klokočov 02322 Slovensko
Zdroj:

Popis

Predmetom zákazky je vybudovanie komplexného systému varovania a vyrozumenia s monitoringom pre región rieky Predmieranka. Projekt rieši vybudovanie komplexného uceleného varovného a vyrozumievacieho systému vrátane monitoringu kvality vzduchu, vetra, vodných tokov a zrážok. V rámci protipovodňových opatrení bude na povodí riečky Predmieranka v katastri obce Klokočov inštalovaná sonda na meranie hladiny rieky. Taktiež budú inštalovaná meteostanica na meranie ovzdušia v reálnom čase, ktorá umožní monitorovať smer a rýchlosť vetra, teplotu, množstvo zrážok, tlak vzduchu a prašnosť. Namerané údaje budú v reálnom čase prostredníctvom rozhrania exportované na centrálnu jednotku, umiestnenú na OÚ Klokočov kde budú následne spracovávané, ukladané a vyhodnocované. Všetky informácie môžu byť zdieľané partnerom na českej strane aby boli včas vyhodnotené všetky riziká. V prípade nameraných hraničných hodnôt či už zvýšením hladiny rieky z dôvodu intenzívnych dažďov alebo zvýšenia rýchlosti vetra sa automaticky aktivuje varovanie obyvateľstva inštalovaným systémom varovania a vyrozumenia, taktiež cez mobilnú aplikáciu, voľne dostupnú a prostredníctvom webového prehliadača. Za účelom lepšieho dosahu a pri kalamitných udalostiach bude možnosť varovať obyvateľstvo a vydávať pokyny priamo z mobilnej sirény, ktorá môže byť umiestnená či už na hasičskom aute alebo na inom dopravnom zariadení. Dodávaný systém bude kompatibilný ( pripojiteľný) s existujúcim systémom SEHIS na regionálnej a národnej úrovni so zložkami krízového riadenia Civilnej ochrany Ministerstva vnútra SR, nakoľko po realizácii projektu prebieha niekoľko krát odskúšavanie celého systému. Uvedenie do prevádzky prebieha v súčinnosti s týmito zložkami. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane požiadaviek a špecifikácií jednotlivých stav. prác, ktoré sú predmetom zákazky, tvorí časť súťažných podkladov B1. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny

Vestník

Výzva na predkladanie ponúk

Identifikátor ÚVO: 1339516
1. Základné údaje
  • Organizácia: Obec Klokočov (ID: 26680)
  • Zákazka: Tvrdonice a Klokočov – varovný a oznamovací systém pro občany pri živelných pohromách (ID: 528153)
  • Typ formulára: Súťaž
  • Identifikátor verzie oznámenia: bbef9730-6cab-4649-92b8-22b748ac8692
  • Verzia oznámenia : 01
  • Podtyp oznámenia: PF-SUTAZ-1
2. Organizácie
  • 2.1 Organizácie
  • 2.1.1 Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Úrad pre verejné obstarávanie
  • IČO: 31797903
  • DIČ: 2021511008
  • Adresa
  • Ulica: Ružová dolina
  • Číslo: 10
  • Mesto: Bratislava - mestská časť Ružinov
  • PSČ: 82109
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Bratislavský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: info@uvo.gov.sk
  • Telefónne číslo: +421250264111
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Obec Klokočov
  • IČO: 00314048
  • DIČ: 2020553040
  • Adresa
  • Mesto: Klokočov
  • PSČ: 02322
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Kontaktné údaje
  • E-mail: starosta@klokocov.sk
  • Telefónne číslo: +421414358338
  • Informácie týkajúce sa výlučne kupujúceho
  • Hlavný kupujúci: áno
  • Zoznam organizácii uvedených v oznámení
  • Základné údaje o organizácii
  • Názov organizácie: Obstarávateľ SK, s.r.o.
  • IČO: 46887423
  • DIČ: 2023634745
  • Adresa
  • Ulica: Agátová
  • Číslo: 6
  • Mesto: Trebišov
  • PSČ: 075 01
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Košický kraj
  • Krajina: Slovensko
3. Kupujúci a poskytovateľ služieb
  • 3.1 Kupujúci
  • 3.1.1 Kupujúci
  • Základné údaje o kupujúcom
  • ID kupujúceho : ORG-0002 (Obec Klokočov)
  • Typ kupujúceho podľa právnych predpisov: Miestny orgán
  • Činnosť verejného obstarávateľa: Všeobecné verejné služby
  • Profil kupujúceho (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-profilov/detail/4845
  • Poskytovatelia služieb
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0001 (Úrad pre verejné obstarávanie)
  • Typ poskytovateľa služieb: TED eSender
  • Poskytovatelia služieb
  • ID poskytovateľa služieb: ORG-0003 (Obstarávateľ SK, s.r.o.)
  • Typ poskytovateľa služieb: Poskytovateľ obstarávacích služieb
4. Postup
  • 4.1 Účel
  • 4.1.1 Predchádzajúce oznámenie
  • Predchádzajúce oznámenie:
  • 4.1.2 Opis
  • Referenčné číslo: pdl/2025/KLOKca/1
  • Názov: Tvrdonice a Klokočov – varovný a oznamovací systém pro občany pri živelných pohromách
  • Opis: Predmetom zákazky je vybudovanie komplexného systému varovania a vyrozumenia s monitoringom pre región rieky Predmieranka. Projekt rieši vybudovanie komplexného uceleného varovného a vyrozumievacieho systému vrátane monitoringu kvality vzduchu, vetra, vodných tokov a zrážok. V rámci protipovodňových opatrení bude na povodí riečky Predmieranka v katastri obce Klokočov inštalovaná sonda na meranie hladiny rieky. Taktiež budú inštalovaná meteostanica na meranie ovzdušia v reálnom čase, ktorá umožní monitorovať smer a rýchlosť vetra, teplotu, množstvo zrážok, tlak vzduchu a prašnosť. Namerané údaje budú v reálnom čase prostredníctvom rozhrania exportované na centrálnu jednotku, umiestnenú na OÚ Klokočov kde budú následne spracovávané, ukladané a vyhodnocované. Všetky informácie môžu byť zdieľané partnerom na českej strane aby boli včas vyhodnotené všetky riziká. V prípade nameraných hraničných hodnôt či už zvýšením hladiny rieky z dôvodu intenzívnych dažďov alebo zvýšenia rýchlosti vetra sa automaticky aktivuje varovanie obyvateľstva inštalovaným systémom varovania a vyrozumenia, taktiež cez mobilnú aplikáciu, voľne dostupnú a prostredníctvom webového prehliadača. Za účelom lepšieho dosahu a pri kalamitných udalostiach bude možnosť varovať obyvateľstvo a vydávať pokyny priamo z mobilnej sirény, ktorá môže byť umiestnená či už na hasičskom aute alebo na inom dopravnom zariadení. Dodávaný systém bude kompatibilný ( pripojiteľný) s existujúcim systémom SEHIS na regionálnej a národnej úrovni so zložkami krízového riadenia Civilnej ochrany Ministerstva vnútra SR, nakoľko po realizácii projektu prebieha niekoľko krát odskúšavanie celého systému. Uvedenie do prevádzky prebieha v súčinnosti s týmito zložkami. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane požiadaviek a špecifikácií jednotlivých stav. prác, ktoré sú predmetom zákazky, tvorí časť súťažných podkladov B1. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny
  • Druh zákazky: Tovary
  • 4.1.3 Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (hodnota): 199 299.33
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Procedure) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Zvukové alebo svetelné signalizačné zariadenia
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 32570000, 32580000, 32200000, 32260000, 32310000, 48510000, 32581000
  • 4.1.4 Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Klokočov
  • PSČ: 02322
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • 4.2 Súťažné podmienky
  • 4.2.1 Dôvody na vylúčenie
  • Dôvody na vylúčenie
  • Zoznam a krátky opis podmienok: Uchádzač musí spĺňať podmienky účasti uvedené v § 32 ods. 1 pís. e) a f) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní"). Ich splnenie môže uchádzač preukázať jedným z nasledovných spôsobov: 1.1 predložením dokladov podľa § 32 ods. 2 písm. e) a f) zákona o verejnom obstarávaní 1.1.1 Verejný obstarávateľ v súlade s § 32 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní uvádza, že z dôvodu oprávnenia použitia údajov z informačných systémov verejné správy uchádzači so sídlom alebo miestom podnikania v SR v ponuke nepredkladajú doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu, ktorý zodpovedá predmetu zákazky. 1.1.2 Podľa § 32 ods. 4 zákona o verejnom obstarávaní ak uchádzač alebo záujemca má sídlo, miesto podnikania alebo obvyklý pobyt mimo územia SR a štát jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu nevydáva niektoré z dokladov uvedených v § 32 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní alebo nevydáva rovnocenné doklady, možno ich nahradiť čestným vyhlásením podľa predpisov platných v štáte jeho sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu. 1.1.3 Podľa § 32 ods. 5 zákona o verejnom obstarávaní ak právo štátu uchádzača alebo záujemcu so sídlom, miestom podnikania alebo obvyklým pobytom mimo územia SR neupravuje inštitút čestného vyhlásenia, môže ho nahradiť vyhlásením urobeným pred súdom, správnym orgánom, notárom, inou odbornou inštitúciou alebo obchodnou inštitúciou podľa predpisov platných v štáte sídla, miesta podnikania alebo obvyklého pobytu uchádzača alebo záujemcu. Alebo 1.2 podľa § 152 zákona o verejnom obstarávaní zápisom do zoznamu hospodárskych subjektov alebo 1.3 podľa § 110 ods. 7 vo väzbe na § 39 zákona o verejnom obstarávaní môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti jednotným európskym dokumentom (ďalej len „JED“) alebo 1.4 podľa § 110 ods. 7 môže predbežne nahradiť doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti čestným vyhlásením v ktorom vyhlási, že spĺňa všetky podmienky účasti určené verejným obstarávateľom a poskytne verejnému obstarávateľovi na požiadanie doklady, ktoré čestným vyhlásením nahradil. Hospodársky subjekt môže v čestnom vyhlásení uviesť aj informácie o dokladoch, ktoré sú priamo a bezodplatne prístupné v elektronických databázach, vrátane informácií potrebných na prístup do týchto databáz, a informácie o dokladoch, ktoré verejnému obstarávateľovi predložil v inom verejnom obstarávaní a sú naďalej platné. V prípade, že sa verejného obstarávania zúčastní skupina dodávateľov, požaduje sa preukázanie splnenia podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne. Splnenie podmienky účasti podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenný zápis, ako je zápis do zoznamu hospodárskych subjektov podľa zákona, alebo potvrdenie o zápise vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom
  • 4.3 Informácie o postupe
  • 4.3.1 Postup
  • Druh postupu: Iný jednofázový postup
  • 4.3.2 Ostatné informácie
  • Doplňujúce informácie: 1.Úspešný uchádzač ako dodávateľ musí zobrať na vedomie a rešpektovať, že zákazku plánuje verejný obstarávateľ financovať z Programu Cezhraničnej spolupráce, z nenávratných finančných prostriedkov a preto úspešný uchádzač ako dodávateľ je povinný sa zaviazať, že strpí výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky kedykoľvek počas platnosti a účinnosti príslušnej Zmluvy o poskytnutí nenávratných finančných prostriedkov uzavretej verejným obstarávateľom ako prijímateľom prostriedkov za účelom financovania predmetu zákazky, a to zo strany oprávnených osôb na výkon kontroly/auditu v zmysle príslušných právnych predpisov SR a EÚ a poskytnúť týmto orgánom riadne a včas všetku potrebnú súčinnosť. 2. Verejný obstarávateľ uplatňuje odkladaciu klauzulu pre nadobudnutie účinnosti zmluvy o dielo. Účinnosť zmluvy je naviazaná na výsledok kontroly procesu VO, čo je podrobne uvedené v SP a zmluve 3. Verejný obstarávateľ má právo bez akýchkoľvek sankcií odstúpiť od zmluvy s úspešným uchádzačom ak nedošlo k plneniu zo zmluvy a to v prípade, ak na plnenie predmetu zmluvy nebude poskytnutý nenávratný finančný prostriedok. 4. Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti a vyhodnotenia ponúk z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky uskutoční verejný obstarávateľ po vyhodnotení ponúk na základe kritéria na vyhodnotenie ponúk. 5. Elektronická aukcia sa nepoužije 6. Verejný obstarávateľ umožňuje hospodárskemu subjektu vyplniť v časti IV. Jednotného európskeho dokumentu oddiel alfa: Globálny údaj pre všetky podmienky účasti týkajúcich sa technickej a odbornej spôsobilosti ( ak je požadované) bez toho, aby musel vyplniť iné oddiely časti IV.
  • 4.4 Informácie o predkladaní ponúk na časti
  • 4.4.1 Maximálny počet častí
  • Maximálny počet častí, pre ktoré môže jeden uchádzač predložiť ponuku(-y).: 1
5. Časti
  • 5.1 Informácie o časti
  • 5.1.1 Časť
  • Názov: Tvrdonice a Klokočov – varovný a oznamovací systém pro občany pri živelných pohromách
  • Účel
  • Opis časti
  • Referenčné číslo: pdl/2025/KLOKca/1
  • Názov : Tvrdonice a Klokočov – varovný a oznamovací systém pro občany pri živelných pohromách
  • Opis: Predmetom zákazky je vybudovanie komplexného systému varovania a vyrozumenia s monitoringom pre región rieky Predmieranka. Projekt rieši vybudovanie komplexného uceleného varovného a vyrozumievacieho systému vrátane monitoringu kvality vzduchu, vetra, vodných tokov a zrážok. V rámci protipovodňových opatrení bude na povodí riečky Predmieranka v katastri obce Klokočov inštalovaná sonda na meranie hladiny rieky. Taktiež budú inštalovaná meteostanica na meranie ovzdušia v reálnom čase, ktorá umožní monitorovať smer a rýchlosť vetra, teplotu, množstvo zrážok, tlak vzduchu a prašnosť. Namerané údaje budú v reálnom čase prostredníctvom rozhrania exportované na centrálnu jednotku, umiestnenú na OÚ Klokočov kde budú následne spracovávané, ukladané a vyhodnocované. Všetky informácie môžu byť zdieľané partnerom na českej strane aby boli včas vyhodnotené všetky riziká. V prípade nameraných hraničných hodnôt či už zvýšením hladiny rieky z dôvodu intenzívnych dažďov alebo zvýšenia rýchlosti vetra sa automaticky aktivuje varovanie obyvateľstva inštalovaným systémom varovania a vyrozumenia, taktiež cez mobilnú aplikáciu, voľne dostupnú a prostredníctvom webového prehliadača. Za účelom lepšieho dosahu a pri kalamitných udalostiach bude možnosť varovať obyvateľstvo a vydávať pokyny priamo z mobilnej sirény, ktorá môže byť umiestnená či už na hasičskom aute alebo na inom dopravnom zariadení. Dodávaný systém bude kompatibilný ( pripojiteľný) s existujúcim systémom SEHIS na regionálnej a národnej úrovni so zložkami krízového riadenia Civilnej ochrany Ministerstva vnútra SR, nakoľko po realizácii projektu prebieha niekoľko krát odskúšavanie celého systému. Uvedenie do prevádzky prebieha v súčinnosti s týmito zložkami. Podrobné vymedzenie predmetu zákazky, vrátane požiadaviek a špecifikácií jednotlivých stav. prác, ktoré sú predmetom zákazky, tvorí časť súťažných podkladov B1. Opis predmetu zákazky a spôsob určenia ceny
  • Druh zákazky: Tovary
  • Rozsah obstarávania
  • Predpokladaná hodnota
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (hodnota): 199 229.33
  • Predpokladaná hodnota (BT-27-Lot) (mena): Euro
  • Informácie o hlavnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Hlavný CPV kód: Zvukové alebo svetelné signalizačné zariadenia
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Informácie o dodatočnej klasifikácii predmetu zákazky
  • Typ klasifikácie: Spoločný slovník obstarávania
  • Doplňujúci CPV kód: 32570000, 32580000, 32200000, 32260000, 32310000, 32344270, 48510000, 32581000
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Informácie o strategickom verejnom obstarávaní
  • Strategické verejné obstarávanie: Žiadne
  • Informácie o mieste plnenia
  • Informácie o mieste plnenia
  • Mesto: Klokočov
  • Nižšia územná jednotka krajiny: Žilinský kraj
  • Krajina: Slovensko
  • Predpokladané trvanie
  • Trvanie
  • Dĺžka trvania
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (hodnota): 4
  • Dĺžka trvania (BT-36-Lot) (jednotka): Mesiac
  • Finančné prostriedky EÚ
  • Finančné prostriedky EÚ: Obstarávanie je plne alebo čiastočne financované z fondov EÚ
  • Informácie o rámcovej dohode a dynamickom nákupnom systéme
  • Rámcová dohoda: Žiadna
  • Súťažné podmienky
  • Kritériá na vyhodnotenie ponúk
  • Zoznam kritérií
  • Zoznam kritérií
  • Typ kritéria na vyhodnotenie ponúk: Cena
  • Názov kritéria na vyhodnotenie ponúk: Zmluvná cena celkom s DPH
  • Ďalšie požiadavky
  • Skupina uchádzačov, ktorej bude zadaná zákazka, musí mať určitú právnu formu: áno
  • Opis právnej formy uchádzača: V prípade, že skupina dodávateľov bude úspešným uchádzačom, verejný obstarávateľ bude pred uzavretím zmluvy od tohto úspešného uchádzača požadovať za účelom zabezpečenia riadneho plnenia zmluvy, aby členovia tejto skupiny dodávateľov vytvorili zákonnú formu spolupráce fyzických alebo právnických osôb. Z dokumentácie preukazujúcej vznik zákonnej formy spolupráce fyzických alebo právnických osôb musí byť jasné a zrejmé, ktorý člen skupiny dodávateľov je oprávnený za skupinu dodávateľov konať, ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto a akou časťou sa bude na plnení podieľať a skutočnosť, že všetci členovia združenia ručia za záväzky združenia spoločne a nerozdielne. Originál alebo úradne overenú kópiu tejto zmluvy, resp. dokumentácie preukazujúcej vytvorenie právnych vzťahov medzi členmi skupiny dodávateľov, musí úspešný uchádzač poskytnúť verejnému obstarávateľovi najneskôr k momentu uzatvárania zmluvy
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Informácie o vyhradenom verejnom obstarávaní
  • Vyhradená účasť: Žiadne
  • Informácie o variantoch
  • Varianty: Nie sú povolené
  • Požiadavky na plnenie zmluvy
  • Plnenie zmluvy sa musí vykonať v rámci programov chránených pracovísk.: Nie
  • Elektronický katalóg
  • Predkladanie ponúk vo forme elektronického katalógu: Nie je povolené
  • Informácie o predkladaní ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Lehota I
  • Lehota na predkladanie ponúk (dátum): 05.03.2025
  • Lehota na predkladanie ponúk (čas): 08:00
  • Jazyk na predkladanie dokumentov
  • Jazyky, v ktorých možno predložiť ponuky: SLK, CES
  • Informácie o otváraní ponúk
  • Dátum otvárania ponúk: 05.03.2025
  • Čas otvárania ponúk: 09:00
  • Opis otvárania ponúk: Otváraním ponúk sa rozumie ich sprístupnenie prostredníctvom funkcionality elektronického prostriedku. On-line otvárania/ sprístupnenia ponúk sa môže zúčastniť iba uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Pri on-line sprístupnení budú zverejnené informácie v zmysle zákona o verejnom obstarávaní.
  • Miesto otvárania ponúk: Obec Klokočov
  • Spôsob predkladania ponúk alebo žiadostí o účasť
  • Elektronické predkladanie ponúk: Povinné
  • Adresa na predkladanie ponúk (URL): https://evo.isepvo.sk/evoportal/vyhladavanie-zakaziek/detail/528153
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Informácie o súťažných podkladoch
  • Obmedzený prístup k súťažným podkladom: Žiadne obmedzenia prístupu k dokumentom
  • Úradný jazyk súťažných podkladov: slovenčina
  • Súťažné podklady (URL): https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/528153
  • Komunikačný kanál ad hoc
  • Názov elektronického prostriedku: E platforma, IS EVO